Ik was dus niet de enigequote:Op woensdag 24 mei 2006 09:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik lees dit echt drie keer en zit te denken: wat moet sanger nou met de vakantiefoto's van die huisarts...
![]()
Ik duim vandaag voor je, omdat ik vrijdag ws geen tijd heb, vind je dat ok?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ga ik eens een avondje woonkamer pimpen gaan jullie ineens slowchatten.
*terugleest...
Er komt vrijdag weer iemand kijken bij de flat.
Dus we hebben gisteren nog wat dingen ge-tweakt en morgen gaan we nog even verder. Oa. gordijnen ophangen om het wat meer aan te kleden en nog een paar kleine dingetjes. Nieuw rolgordijn ophangen omdat degene die er nu hangt lekkage-vlekken heeft. Deurkrukken vervangen omdat de huidige onder de verf zitten (van de vorige bewoners nog) en zo nog een paar dingen.
En dan duimen, bidden, smeken en hopen dat deze mensen een bod gaan uitbrengen. Anything will do zeg maar.
Niet om je te pushen hoor, maar kannie dat nog regelen voor-ie weggaat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef sanger het volgende:
Nope de huisarts moet daarvoor een verwijsbriefje geven. Dus ik moet vandaag nog inschrijven bij de nieuwe en als het kan een verwijsbriefje krijgen (zonder doktersbezoek)
Zo'n beetje alle nieuwe huisartsen zijn vrouwelijk. Wat wel erg OK is, vind ik. ]quote:Overigens is de nieuwe huisarts vrouwelijk. Wel zo prettig voor Hellace.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik lees dit echt drie keer en zit te denken: wat moet sanger nou met de vakantiefoto's van die huisarts...
![]()
Ja, maar zelf doen terwijl je er niet woont is wel lastig. Moet je steeds op en neer naar Vld voor bezichtigingen en daarnaast is een flat ook wel lastiger. Niet veel mensen lopen er langs enzo. En jij had wel een heel erg leuk huis. Dat scheelt ook hoor!quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je het zelf had moeten doen en niet via een makelaarNu kun je die man nog geld gaan toeschuiven ook
![]()
Maar ik ga natuurlijk heel hard duimen!!!Goed idee om de boel wat aan te kleden
![]()
Makelaarsquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik blijf erbij dat je het zelf had moeten doen en niet via een makelaarNu kun je die man nog geld gaan toeschuiven ook
![]()
Ik had ook geen poster achter de ramen of zo hoor. Alleen wat foto's op diverse sites (DIMO en Marktplaats en zo) + daarin een linkje naar nog meer info op een eigen 'siteje' (wat een raar woord zeg).quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar zelf doen terwijl je er niet woont is wel lastig. Moet je steeds op en neer naar Vld voor bezichtigingen en daarnaast is een flat ook wel lastiger. Niet veel mensen lopen er langs enzo. En jij had wel een heel erg leuk huis. Dat scheelt ook hoor!
Vandaag is ook goed Marsepein!![]()
Ja is ook wel zoquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Op zich kan het ook wel, en nu loopt het idd ook voor geen meter, maar zelf verkopen zagen we echt niet zitten. En ik denk dat het ook echt wel een beetje huis-afhankelijk is hoor.
Maar goed, vrijdag gaat hem worden!
Ik ga sowieso even nieuwe foto's maken morgen, als de zon hopelijk schijnt, want ik vind de Funda foto's ook niet ok.
Omkijken was niet nodigquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg. Heb je wel naar me ómgekeken die zaterdag?
Ik blond![]()
Lekker, zeker deurkrukken maken het helemaal afquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan nog even verder met het pimpen van de flat.
Nieuwe deurkrukken, balkon even duivenstrontvrij maken. Rolgordijn netjes maken en nog een paar kleine dingetjes.
Jullie?
Goede tipquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:05 schreef arithaterhorst het volgende:
Alles heeft dan zo'n lekkere waas.
Stofzuiger met zo'n borsteltje werkt goed.
quote:Dude, hebben jullie eigenlijk een deadline, wanneer het helemaal klaar moet zijn?
O heerlijk als je je bevallige bips weer een beetje kan keren toch? Kan ik me erg goed voorstellenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:58 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Lekker, zeker deurkrukken maken het helemaal af
Wij gaan opruimenEn foto's plaatsen in mijn topique
Het is nu twee weken dat we op 3 m2 wonen, ongeveer. Ivm de dakkapellen moesten we aardig inbinden qua ruimte. En die willik terrug.
quote:
Ah, zoals wij dachten in december wel klaar te zijnquote:[..]
![]()
Nee![]()
Ja vóór we gaan verhuizen![]()
Wat zijn we naief hè?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:12 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
![]()
Ervaring![]()
[..]
Ah, zoals wij dachten in december wel klaar te zijn![]()
En nu eigenlijk juli (waarschijnlijk:)
Maar dat komt ook omdat de eerste stofzak van de schuurmachine was ontploft toen 'ie pak-'m-beet voor een derde vol zat. Niet vrolijk. Ik had het net lekker onder de knie toen een zwenkwieltje zich klemreed op het snoer, ik iets m'n evenwicht verloor en waarschijnlijk de stofzak aantikte.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij gaan de voorkamer stofvrij maken (het zit tot aan het plafond-niet overdreven) en dan de eerste laklaag op de kaalgeschuurde vloer zetten
Althans, dat gaat de man doen.
Het vrouwtje gaat de lambrizering in de hal verven![]()
Hoe retroquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat de eerste stofzak van de schuurmachine was ontploft toen 'ie pak-'m-beet voor een derde vol zat. Niet vrolijk. Ik had het net lekker onder de knie toen een zwenkwieltje zich klemreed op het snoer, ik iets m'n evenwicht verloor en waarschijnlijk de stofzak aantikte.
*Paf!*
Ogen vol met houtstof. Droge bek. Tintelende neusgaten. En toen ik eindelijk m'n ogen weer openkreeg kon ik zo halverwege de kamer nog nèt het voorraam onderscheiden. Wat een bende.
Eerst alles maar een beetje laten neerslaan en toen met de stofzuiger in de weer. Ik had gelukkig nog de tegenwoordigheid van geest de schuurmachine op te tillen tijdens het incidentje. Anders hadden we nu een fijne zitkuil op de bovenverdieping gehad.
Dat herken ik wel. Ik heb vorig jaar om deze tijd m'n muren laten stuccen, en ik was 'vergeten' dat ik daarna de boel moest schilderen, en dat ik vloerbedekking wilde laten leggen. Ik heb toen een week lang van 10 tot 10 lopen beesten, en ik had dat eigenlijk helemaal niet ingepland. 't schilderwerk was dan ook allemaal net op tijd klaar voordat de tapijtmeneer kwam.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee maar bij ons is een deadline niet echt nodig omdat we simpelweg niet aan het verbouwen zijn.
De volgende keer zet je 'm natuurlijk gewoon op 't snoer, en dan gaat-ie vanzelf uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef ArtyShock het volgende:
Ik had gelukkig nog de tegenwoordigheid van geest de schuurmachine op te tillen tijdens het incidentje.
Nee, maar wel stopverf bij het snuiten en 's ochtends kneedverf in m'n ooghoeken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef Brighteyes het volgende:
En nu? Komen er wolkjes uit als je kucht?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef ArtyShock het volgende:
Nee, maar wel stopverf bij het snuiten en 's ochtends kneedverf in m'n ooghoeken.
Jaquote:
Blijft leukquote:Nee maar bij ons is een deadline niet echt nodig omdat we simpelweg niet aan het verbouwen zijn. Laten we niet vergeten dat ik topics vollul over een muur die geverfd moet en 'o de bank past niet' en 'o jee de meubelboulevard was dicht.' Stelt allemaal geen jota voor, is alleen maar getut![]()
Ik zou zelf denk ik een heeeeeele tijd niets meer doen, als het hier af is. Niet dat het niet leuk is, maar ik geloof dat het gewoon zo gaat. Ik dacht ook eigenlijk dat het boven bij jullie nog niet ingericht en geverfd was, ik weet niet hoe ik daar dan weer op kwam...quote:Ja we steken best wat uren in het huis, en met name Arty doet af en toe echte rotklussen, maar in feite is en was het huis al klaar, we maken het alleen nog een pietsie leuker.
Hahaquote:Als ik zo'n verwende 'klus'dip heb, dan denk ik altijd even aan hoe jullie al een hele tijd kamperen en redderen![]()
Heb je ook een paar dagen nadat je allerlei meuk uit je neus hebt gehaald last van je knieen enzo? Ik kon er destijds de klok op gelijkzetten na een stof-en-gruis-sessie: eerst glurf uit je neus, dan bloedneuzen, dan een dag niks, dan twee dagen knoepende en pijnlijke knieen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef ArtyShock het volgende:
Nee, maar wel stopverf bij het snuiten en 's ochtends kneedverf in m'n ooghoeken.
Nou, zo'n schuurapparaat is nog best gretig. Ik dacht even handig het verlengsnoer van de ene kant naar de andere te slingeren om zo in één haal door te kunnen gaan. Maar het boogje eindigde niet helemaal zoals gepland en een lus van het snoer schampte even de draaischijf. Gelijk de buitenwand van het snoer door.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:31 schreef gronk het volgende:
De volgende keer zet je 'm natuurlijk gewoon op 't snoer, en dan gaat-ie vanzelf uit.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:39 schreef gronk het volgende:
Heb je ook een paar dagen nadat je allerlei meuk uit je neus hebt gehaald last van je knieen enzo? Ik kon er destijds de klok op gelijkzetten na een stof-en-gruis-sessie: eerst glurf uit je neus, dan bloedneuzen, dan een dag niks, dan twee dagen knoepende en pijnlijke knieen.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat de eerste stofzak van de schuurmachine was ontploft toen 'ie pak-'m-beet voor een derde vol zat.
Ah, de benedenverdieping danquote:Anders hadden we nu een fijne zitkuil op de bovenverdieping gehad.
Nee dat klopt wel hoor. Boven moet bijna alles nog. Maar we hoeven niet te verbóuwen. Het huis staat er. Is mooi. Is met alles erop en eraan. Wij hoeven alleen maar te verven en doen. De fase waar jullie straks aan beginnen? Nou, dat is het enige klussen dat wij hebben meegemaakt zeg maar en wij vinden het al heel wat, al die kleurtjes uitzoekenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:38 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Blijft leuk
Dat is dus de periode die er voor ons nu echt aan te komen zit. Ik zit (tijdens werk natuurlijk) Internet over af te struinen op allerlei woonsites enzo.
Zo van: we hebben nu creme op de muur, hoe moet het houtwerk dan. Allerlei staaltjes meenemen enzo. Gaaf zeg, eindelijk de laatste laag.
[..]
Ik zou zelf denk ik een heeeeeele tijd niets meer doen, als het hier af is. Niet dat het niet leuk is, maar ik geloof dat het gewoon zo gaat. Ik dacht ook eigenlijk dat het boven bij jullie nog niet ingericht en geverfd was, ik weet niet hoe ik daar dan weer op kwam...
[..]
HahaJe moest eens weten hoe ik af en toe loop te zeiken tegen Rene. Dit is niet goed, en dat is kut en er ligt ook al zaagsel in m'n bed. Rene is dan zo van: "Okee, pak ik de stofzuiger toch even"
![]()
Hier geen knieën die knoepen. Wel eventueel hoofdpijn al naar gelang het aard van het gesnoven goed. Ook geen bloedneus. Wèl spierpijn van urenlang voorovergebogen met dertig kilo metaal zeulen. Maar dat lijkt me vrij normaal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:39 schreef gronk het volgende:
Heb je ook een paar dagen nadat je allerlei meuk uit je neus hebt gehaald last van je knieen enzo? Ik kon er destijds de klok op gelijkzetten na een stof-en-gruis-sessie: eerst glurf uit je neus, dan bloedneuzen, dan een dag niks, dan twee dagen knoepende en pijnlijke knieen.![]()
Gronk does hans teeuwen, maar dan anders.quote:
Hoe kun je nou pijn in je knieën krijgen van stof? Lekke gewrichten?quote:
Overmoed heet zoiets.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:41 schreef arithaterhorst het volgende:
Op het moment dat je denkt: Hee, het gaat goed!
![]()
Je bent de eerste die het begrijpt.quote:
Denk eerder aan 'ambtenarenimuunsysteem, wat bij de eerste de beste gelegenheid dat er stront aan de knikker is het een en ander uit z'n klauwen laat vallen en roept 'jah, maar da doe ik nie hoor'. Zelfde verschijnsel heb ik ook na een bak stress: drie of vier dagen na een stevige ruzie doet alles zeer. Stof en gruis is blijkbaar een te zware belasting. 't is kut, maar d'r valt mee te leven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:47 schreef ArtyShock het volgende:
Hoe kun je nou pijn in je knieën krijgen van stof? Lekke gewrichten?
Maar je bent dan wel verplicht voor het slapen te gaan douchen. Zalig is dat. Rozig je bed in strompelen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:45 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik heb gisteren gips geschuurd. Daar krijg je een onwijs droge mond van, plus je ziet er uit als Casper the friendly ghost![]()
Ah. Herkenbaar. Zodra je rust neemt na een periode van inspanning begint de ellende. Nou ja, ik zorg er de laatste jaren voor niet tegen al te veel stress meer op te lopen. Volgens mij heeft iedereen wel een zwakke plek die opspeelt na stress of inspanning. Bij jou je knieën schijnbaar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:51 schreef gronk het volgende:
Denk eerder aan 'ambtenarenimuunsysteem, wat bij de eerste de beste gelegenheid dat er stront aan de knikker is het een en ander uit z'n klauwen laat vallen en roept 'jah, maar da doe ik nie hoor'. Zelfde verschijnsel heb ik ook na een bak stress: drie of vier dagen na een stevige ruzie doet alles zeer. Stof en gruis is blijkbaar een te zware belasting. 't is kut, maar d'r valt mee te leven.
Met een southern comfortquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar je bent dan wel verplicht voor het slapen te gaan douchen. Zalig is dat. Rozig je bed in strompelen.
Nee, die komt dan niet vrees ik...quote:Maar ja, dan mis je 's ochtends de wakker-word-douche weer...
Een Southern Comfort is okquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:00 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Met een southern comfort.
[..]
Nee, die komt dan niet vrees ik...
Verder kijken dan dat je neus lang is hequote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben hier ergens in een topic eens een site tegengekomen waar ze van die stickers verkopen voor op de wanden. Ik kan deze link echter niet meer terugvinden en ik zoek me suf. Iemand die het zo weet?
edit: Al gevonden. www.zuuz.nl was het.
Tuurlijk mag dat. Ik vind het wel 'Wonen' hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:47 schreef flugeltje het volgende:
Een apart topic hierover past misschien beter in UVT, maar omdat ik weet dat er hier in K&W genoeg mensen rondposten die wel van het opknappen van oude spulletjes houden bij deze even een tip.
Vanavond om 21.00 uur start de jaarlijkse meimarkt in het centrum van Tilburg. Een paradijs voor de snuffelaars onder ons. Er staan 850 kramen (ruim vier uur snuffelen in normaal tempo!) met rommel, maar ook met juweeltjes van spullen. Allemaal vintage/tweedehands, boeken, meubeltjes etc etc. Ik heb er ieder jaar al wel iets gekocht wat na goed schoonmaken of opnieuw schilderen een perfecte aanvulling voor m'n huisje bleek te zijn.
Dus ben je nog op zoek naar oud deurbeslag (Dude) of een ouderwets schemerlampje, misschien wel een emaille brooddoos of een leuk 'buikkastje' kom dan zeker even kijken. Het duurt tot morgen 17.00 uur, dus je hebt ruim de tijd. Al zijn de nachtelijke uren wel de gezelligste....
o ja, als een apart topic toch mag, dan wil ik die graag openen. Ik denk dat er hier meer gelijkgestemden rondposten dan in UVT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |