abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38152628
Heel goed, en snel gehandeld!
pi_38152653
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik lees dit echt drie keer en zit te denken: wat moet sanger nou met de vakantiefoto's van die huisarts...

Ik was dus niet de enige
pi_38152664
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ga ik eens een avondje woonkamer pimpen gaan jullie ineens slowchatten.

*terugleest...

Er komt vrijdag weer iemand kijken bij de flat.
Dus we hebben gisteren nog wat dingen ge-tweakt en morgen gaan we nog even verder. Oa. gordijnen ophangen om het wat meer aan te kleden en nog een paar kleine dingetjes. Nieuw rolgordijn ophangen omdat degene die er nu hangt lekkage-vlekken heeft. Deurkrukken vervangen omdat de huidige onder de verf zitten (van de vorige bewoners nog) en zo nog een paar dingen.

En dan duimen, bidden, smeken en hopen dat deze mensen een bod gaan uitbrengen. Anything will do zeg maar.
Ik duim vandaag voor je, omdat ik vrijdag ws geen tijd heb, vind je dat ok?
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:58:11 #54
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38152706
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef sanger het volgende:

Nope de huisarts moet daarvoor een verwijsbriefje geven. Dus ik moet vandaag nog inschrijven bij de nieuwe en als het kan een verwijsbriefje krijgen (zonder doktersbezoek)
Niet om je te pushen hoor, maar kannie dat nog regelen voor-ie weggaat?
quote:
Overigens is de nieuwe huisarts vrouwelijk. Wel zo prettig voor Hellace.
Zo'n beetje alle nieuwe huisartsen zijn vrouwelijk. Wat wel erg OK is, vind ik. ]
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:58:21 #55
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_38152710
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik lees dit echt drie keer en zit te denken: wat moet sanger nou met de vakantiefoto's van die huisarts...

BlonT was het toch
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:59:00 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38152736
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat je het zelf had moeten doen en niet via een makelaar Nu kun je die man nog geld gaan toeschuiven ook

Maar ik ga natuurlijk heel hard duimen!!! Goed idee om de boel wat aan te kleden
Ja, maar zelf doen terwijl je er niet woont is wel lastig. Moet je steeds op en neer naar Vld voor bezichtigingen en daarnaast is een flat ook wel lastiger. Niet veel mensen lopen er langs enzo. En jij had wel een heel erg leuk huis. Dat scheelt ook hoor!

Vandaag is ook goed Marsepein!
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:59:19 #57
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38152746
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik blijf erbij dat je het zelf had moeten doen en niet via een makelaar Nu kun je die man nog geld gaan toeschuiven ook
Makelaars
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:06:26 #58
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38154752
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar zelf doen terwijl je er niet woont is wel lastig. Moet je steeds op en neer naar Vld voor bezichtigingen en daarnaast is een flat ook wel lastiger. Niet veel mensen lopen er langs enzo. En jij had wel een heel erg leuk huis. Dat scheelt ook hoor!

Vandaag is ook goed Marsepein!
Ik had ook geen poster achter de ramen of zo hoor. Alleen wat foto's op diverse sites (DIMO en Marktplaats en zo) + daarin een linkje naar nog meer info op een eigen 'siteje' (wat een raar woord zeg).

En als je vaak op en neer moet naar Vl. dan zou dat juist een heel goed teken zijn toch? Kost wat avondjes tijd, maar zoiets kun je inplannen. Nu mét makelaar loopt het ook niet echt storm, toch?

Maargoed, ik heb alleen maar een grote mond door 1 keer zelf verkopen natuurlijk
Ik weet alleen wel dat ik door het uitsparen van de makelaar én door eigenwijs te zijn wat de vraagprijs betreft, nu aardig wat geld kan besteden aan leuke dingen voor het nieuwe huis. Als ik naar de makelaars had geluisterd had ik er geen cent aan over gehouden

Mja en ik vond het ook gewoon leuk om te doen eigenlijk, dat scheelt ook.

Maar vrijdag gaat het gewoon gebeuren! Ik voel good vibes
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:08:03 #59
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38154801
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:58 schreef sanger het volgende:

[..]

BlonT was het toch
Zeg. Heb je wel naar me ómgekeken die zaterdag?

Ik blond
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:20:46 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38155200
Op zich kan het ook wel, en nu loopt het idd ook voor geen meter, maar zelf verkopen zagen we echt niet zitten. En ik denk dat het ook echt wel een beetje huis-afhankelijk is hoor.
Maar goed, vrijdag gaat hem worden!

Ik ga sowieso even nieuwe foto's maken morgen, als de zon hopelijk schijnt, want ik vind de Funda foto's ook niet ok.
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:23:39 #61
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38155292
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Op zich kan het ook wel, en nu loopt het idd ook voor geen meter, maar zelf verkopen zagen we echt niet zitten. En ik denk dat het ook echt wel een beetje huis-afhankelijk is hoor.
Maar goed, vrijdag gaat hem worden!

Ik ga sowieso even nieuwe foto's maken morgen, als de zon hopelijk schijnt, want ik vind de Funda foto's ook niet ok.
Ja is ook wel zo

Ja foto's maken als de zon schijnt, dat is een hele goeie

Edit: hoewel ik dus eigenlijk vind dat een makelaar op dit idee moet komen en die foto's moet maken. Maar daar zou hij dan vast ook weer vijftig euro 'extra promotionele' kosten voor rekenen of zo Mopperdemopper, ik hou op

[ Bericht 19% gewijzigd door Duderinnetje op 24-05-2006 11:33:23 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:42:47 #62
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_38155958
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zeg. Heb je wel naar me ómgekeken die zaterdag?

Ik blond
Omkijken was niet nodig je zat schuin tegenover me

Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator woensdag 24 mei 2006 @ 12:41:34 #63
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_38158029
Na de ervaringen op medisch gebied van dit weekend ben ik stukken rustiger geworden als het gaat om mijn opleiding en mijn werk, niet dat gestresste en dat ik moet dit, ik moet dat, ik moet zus, ik moet zo

Mijn gezondheid gaat boven alles

(Een gewaarschuwd mens telt voor twee )

[ Bericht 4% gewijzigd door Vonkenboer op 24-05-2006 12:54:49 ]
pi_38184873
Iemand nog klusplannen, morgen?
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:54:52 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38184978

Wij gaan nog even verder met het pimpen van de flat.
Nieuwe deurkrukken, balkon even duivenstrontvrij maken. Rolgordijn netjes maken en nog een paar kleine dingetjes.

Jullie?
pi_38185087
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:54 schreef Brighteyes het volgende:

Wij gaan nog even verder met het pimpen van de flat.
Nieuwe deurkrukken, balkon even duivenstrontvrij maken. Rolgordijn netjes maken en nog een paar kleine dingetjes.

Jullie?
Lekker, zeker deurkrukken maken het helemaal af

Wij gaan opruimen En foto's plaatsen in mijn topique

Het is nu twee weken dat we op 3 m2 wonen, ongeveer. Ivm de dakkapellen moesten we aardig inbinden qua ruimte. En die willik terrug .
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:59:04 #67
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38185122
Wij gaan de voorkamer stofvrij maken (het zit tot aan het plafond-niet overdreven) en dan de eerste laklaag op de kaalgeschuurde vloer zetten

Althans, dat gaat de man doen.

Het vrouwtje gaat de lambrizering in de hal verven
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38185343
Alles heeft dan zo'n lekkere waas .
Stofzuiger met zo'n borsteltje werkt goed.

Dude, hebben jullie eigenlijk een deadline, wanneer het helemaal klaar moet zijn?
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:08:14 #69
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38185442
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:05 schreef arithaterhorst het volgende:
Alles heeft dan zo'n lekkere waas .
Stofzuiger met zo'n borsteltje werkt goed.
Goede tip
quote:
Dude, hebben jullie eigenlijk een deadline, wanneer het helemaal klaar moet zijn?

Nee

Ja vóór we gaan verhuizen
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:09:34 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38185492
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:58 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

Lekker, zeker deurkrukken maken het helemaal af

Wij gaan opruimen En foto's plaatsen in mijn topique

Het is nu twee weken dat we op 3 m2 wonen, ongeveer. Ivm de dakkapellen moesten we aardig inbinden qua ruimte. En die willik terrug .
O heerlijk als je je bevallige bips weer een beetje kan keren toch? Kan ik me erg goed voorstellen Wat zal jij je straks, als je dat hele huis tot je beschikking hebt, de koning te rijk voelen zeg!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38185582
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Goede tip

Ervaring
quote:
[..]

Nee

Ja vóór we gaan verhuizen
Ah, zoals wij dachten in december wel klaar te zijn
En nu eigenlijk juli (waarschijnlijk: )
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:23:02 #72
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38185914
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:12 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

Ervaring
[..]

Ah, zoals wij dachten in december wel klaar te zijn
En nu eigenlijk juli (waarschijnlijk: )
Wat zijn we naief hè?

Nee maar bij ons is een deadline niet echt nodig omdat we simpelweg niet aan het verbouwen zijn. Laten we niet vergeten dat ik topics vollul over een muur die geverfd moet en 'o de bank past niet' en 'o jee de meubelboulevard was dicht.' Stelt allemaal geen jota voor, is alleen maar getut
Ja we steken best wat uren in het huis, en met name Arty doet af en toe echte rotklussen, maar in feite is en was het huis al klaar, we maken het alleen nog een pietsie leuker.

Als ik zo'n verwende 'klus'dip heb, dan denk ik altijd even aan hoe jullie al een hele tijd kamperen en redderen
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:25:50 #73
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186015
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij gaan de voorkamer stofvrij maken (het zit tot aan het plafond-niet overdreven) en dan de eerste laklaag op de kaalgeschuurde vloer zetten

Althans, dat gaat de man doen.

Het vrouwtje gaat de lambrizering in de hal verven
Maar dat komt ook omdat de eerste stofzak van de schuurmachine was ontploft toen 'ie pak-'m-beet voor een derde vol zat. Niet vrolijk. Ik had het net lekker onder de knie toen een zwenkwieltje zich klemreed op het snoer, ik iets m'n evenwicht verloor en waarschijnlijk de stofzak aantikte.

*Paf!*

Ogen vol met houtstof. Droge bek. Tintelende neusgaten. En toen ik eindelijk m'n ogen weer openkreeg kon ik zo halverwege de kamer nog nèt het voorraam onderscheiden. Wat een bende.

Eerst alles maar een beetje laten neerslaan en toen met de stofzuiger in de weer. Ik had gelukkig nog de tegenwoordigheid van geest de schuurmachine op te tillen tijdens het incidentje. Anders hadden we nu een fijne zitkuil op de bovenverdieping gehad.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:27:04 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38186053
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Maar dat komt ook omdat de eerste stofzak van de schuurmachine was ontploft toen 'ie pak-'m-beet voor een derde vol zat. Niet vrolijk. Ik had het net lekker onder de knie toen een zwenkwieltje zich klemreed op het snoer, ik iets m'n evenwicht verloor en waarschijnlijk de stofzak aantikte.

*Paf!*

Ogen vol met houtstof. Droge bek. Tintelende neusgaten. En toen ik eindelijk m'n ogen weer openkreeg kon ik zo halverwege de kamer nog nèt het voorraam onderscheiden. Wat een bende.

Eerst alles maar een beetje laten neerslaan en toen met de stofzuiger in de weer. Ik had gelukkig nog de tegenwoordigheid van geest de schuurmachine op te tillen tijdens het incidentje. Anders hadden we nu een fijne zitkuil op de bovenverdieping gehad.
Hoe retro
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:29:58 #75
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38186144
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:

Nee maar bij ons is een deadline niet echt nodig omdat we simpelweg niet aan het verbouwen zijn.
Dat herken ik wel. Ik heb vorig jaar om deze tijd m'n muren laten stuccen, en ik was 'vergeten' dat ik daarna de boel moest schilderen, en dat ik vloerbedekking wilde laten leggen. Ik heb toen een week lang van 10 tot 10 lopen beesten, en ik had dat eigenlijk helemaal niet ingepland. 't schilderwerk was dan ook allemaal net op tijd klaar voordat de tapijtmeneer kwam.

Dito het ophangen van gordijnen: ik zag 't meeste op tegen het uitzoeken van de stof. Dat je ook nog een dikke dag bezig bent met het boren van gaatjes en het ophangen van gordijnhouders: duh, dat doe je toch zo?
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:31:48 #76
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38186195
quote:
Ik had gelukkig nog de tegenwoordigheid van geest de schuurmachine op te tillen tijdens het incidentje.
De volgende keer zet je 'm natuurlijk gewoon op 't snoer, en dan gaat-ie vanzelf uit.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:34:06 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38186263

En nu? Komen er wolkjes uit als je kucht?
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:35:48 #78
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186317
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef Brighteyes het volgende:

En nu? Komen er wolkjes uit als je kucht?
Nee, maar wel stopverf bij het snuiten en 's ochtends kneedverf in m'n ooghoeken.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:37:05 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38186361
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef ArtyShock het volgende:
Nee, maar wel stopverf bij het snuiten en 's ochtends kneedverf in m'n ooghoeken.

Kan je wel mooi de gaten van noesten mee opvullen!
pi_38186411
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat zijn we naief hè?
Ja
quote:
Nee maar bij ons is een deadline niet echt nodig omdat we simpelweg niet aan het verbouwen zijn. Laten we niet vergeten dat ik topics vollul over een muur die geverfd moet en 'o de bank past niet' en 'o jee de meubelboulevard was dicht.' Stelt allemaal geen jota voor, is alleen maar getut
Blijft leuk
Dat is dus de periode die er voor ons nu echt aan te komen zit. Ik zit (tijdens werk natuurlijk) Internet over af te struinen op allerlei woonsites enzo.
Zo van: we hebben nu creme op de muur, hoe moet het houtwerk dan. Allerlei staaltjes meenemen enzo. Gaaf zeg, eindelijk de laatste laag.
quote:
Ja we steken best wat uren in het huis, en met name Arty doet af en toe echte rotklussen, maar in feite is en was het huis al klaar, we maken het alleen nog een pietsie leuker.
Ik zou zelf denk ik een heeeeeele tijd niets meer doen, als het hier af is. Niet dat het niet leuk is, maar ik geloof dat het gewoon zo gaat. Ik dacht ook eigenlijk dat het boven bij jullie nog niet ingericht en geverfd was, ik weet niet hoe ik daar dan weer op kwam...
quote:
Als ik zo'n verwende 'klus'dip heb, dan denk ik altijd even aan hoe jullie al een hele tijd kamperen en redderen
Haha Je moest eens weten hoe ik af en toe loop te zeiken tegen Rene. Dit is niet goed, en dat is kut en er ligt ook al zaagsel in m'n bed. Rene is dan zo van: "Okee, pak ik de stofzuiger toch even"
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:39:07 #81
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38186416
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef ArtyShock het volgende:

Heb je ook een paar dagen nadat je allerlei meuk uit je neus hebt gehaald last van je knieen enzo? Ik kon er destijds de klok op gelijkzetten na een stof-en-gruis-sessie: eerst glurf uit je neus, dan bloedneuzen, dan een dag niks, dan twee dagen knoepende en pijnlijke knieen.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:40:30 #82
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186462
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:31 schreef gronk het volgende:
De volgende keer zet je 'm natuurlijk gewoon op 't snoer, en dan gaat-ie vanzelf uit.
Nou, zo'n schuurapparaat is nog best gretig. Ik dacht even handig het verlengsnoer van de ene kant naar de andere te slingeren om zo in één haal door te kunnen gaan. Maar het boogje eindigde niet helemaal zoals gepland en een lus van het snoer schampte even de draaischijf. Gelijk de buitenwand van het snoer door.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:41:10 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38186483
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:39 schreef gronk het volgende:
Heb je ook een paar dagen nadat je allerlei meuk uit je neus hebt gehaald last van je knieen enzo? Ik kon er destijds de klok op gelijkzetten na een stof-en-gruis-sessie: eerst glurf uit je neus, dan bloedneuzen, dan een dag niks, dan twee dagen knoepende en pijnlijke knieen.

*vreest voor verdere info...
pi_38186486
quote:

[..]

Maar dat komt ook omdat de eerste stofzak van de schuurmachine was ontploft toen 'ie pak-'m-beet voor een derde vol zat.
Op het moment dat je denkt: Hee, het gaat goed!
quote:
Anders hadden we nu een fijne zitkuil op de bovenverdieping gehad.
Ah, de benedenverdieping dan
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:44:19 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38186575
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:38 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

Ja
[..]

Blijft leuk
Dat is dus de periode die er voor ons nu echt aan te komen zit. Ik zit (tijdens werk natuurlijk) Internet over af te struinen op allerlei woonsites enzo.
Zo van: we hebben nu creme op de muur, hoe moet het houtwerk dan. Allerlei staaltjes meenemen enzo. Gaaf zeg, eindelijk de laatste laag.

[..]

Ik zou zelf denk ik een heeeeeele tijd niets meer doen, als het hier af is. Niet dat het niet leuk is, maar ik geloof dat het gewoon zo gaat. Ik dacht ook eigenlijk dat het boven bij jullie nog niet ingericht en geverfd was, ik weet niet hoe ik daar dan weer op kwam...
[..]

Haha Je moest eens weten hoe ik af en toe loop te zeiken tegen Rene. Dit is niet goed, en dat is kut en er ligt ook al zaagsel in m'n bed. Rene is dan zo van: "Okee, pak ik de stofzuiger toch even"
Nee dat klopt wel hoor. Boven moet bijna alles nog. Maar we hoeven niet te verbóuwen. Het huis staat er. Is mooi. Is met alles erop en eraan. Wij hoeven alleen maar te verven en doen. De fase waar jullie straks aan beginnen? Nou, dat is het enige klussen dat wij hebben meegemaakt zeg maar en wij vinden het al heel wat, al die kleurtjes uitzoeken
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:45:23 #86
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186610
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:39 schreef gronk het volgende:
Hier geen knieën die knoepen. Wel eventueel hoofdpijn al naar gelang het aard van het gesnoven goed. Ook geen bloedneus. Wèl spierpijn van urenlang voorovergebogen met dertig kilo metaal zeulen. Maar dat lijkt me vrij normaal.
pi_38186623
Ik heb gisteren gips geschuurd. Daar krijg je een onwijs droge mond van, plus je ziet er uit als Casper the friendly ghost
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:45:58 #88
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38186628
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gronk does hans teeuwen, maar dan anders.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:47:42 #89
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186687
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:41 schreef Brighteyes het volgende:

Hoe kun je nou pijn in je knieën krijgen van stof? Lekke gewrichten?

Lijkt me meer een gevalletje zere knieën van het werk waarbij toevallig ook nog stof vrij kwam. Of is het iets symptomatisch?
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:49:06 #90
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186731
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:41 schreef arithaterhorst het volgende:
Op het moment dat je denkt: Hee, het gaat goed!
Overmoed heet zoiets.
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:41 schreef arithaterhorst het volgende:
Ah, de benedenverdieping dan
Je bent de eerste die het begrijpt.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:51:23 #91
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38186804
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:47 schreef ArtyShock het volgende:

Hoe kun je nou pijn in je knieën krijgen van stof? Lekke gewrichten?
Denk eerder aan 'ambtenarenimuunsysteem, wat bij de eerste de beste gelegenheid dat er stront aan de knikker is het een en ander uit z'n klauwen laat vallen en roept 'jah, maar da doe ik nie hoor'. Zelfde verschijnsel heb ik ook na een bak stress: drie of vier dagen na een stevige ruzie doet alles zeer. Stof en gruis is blijkbaar een te zware belasting. 't is kut, maar d'r valt mee te leven.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:53:43 #92
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186887
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:45 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik heb gisteren gips geschuurd. Daar krijg je een onwijs droge mond van, plus je ziet er uit als Casper the friendly ghost
Maar je bent dan wel verplicht voor het slapen te gaan douchen. Zalig is dat. Rozig je bed in strompelen.

Maar ja, dan mis je 's ochtends de wakker-word-douche weer...
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:57:41 #93
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186996
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:51 schreef gronk het volgende:
Denk eerder aan 'ambtenarenimuunsysteem, wat bij de eerste de beste gelegenheid dat er stront aan de knikker is het een en ander uit z'n klauwen laat vallen en roept 'jah, maar da doe ik nie hoor'. Zelfde verschijnsel heb ik ook na een bak stress: drie of vier dagen na een stevige ruzie doet alles zeer. Stof en gruis is blijkbaar een te zware belasting. 't is kut, maar d'r valt mee te leven.
Ah. Herkenbaar. Zodra je rust neemt na een periode van inspanning begint de ellende. Nou ja, ik zorg er de laatste jaren voor niet tegen al te veel stress meer op te lopen. Volgens mij heeft iedereen wel een zwakke plek die opspeelt na stress of inspanning. Bij jou je knieën schijnbaar.
pi_38187066
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:53 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Maar je bent dan wel verplicht voor het slapen te gaan douchen. Zalig is dat. Rozig je bed in strompelen.
Met een southern comfort .
quote:
Maar ja, dan mis je 's ochtends de wakker-word-douche weer...
Nee, die komt dan niet vrees ik...
pi_38189716
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 01:00 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

Met een southern comfort .
[..]

Nee, die komt dan niet vrees ik...
Een Southern Comfort is ok (2 ook wel trouwens)
  vrijdag 26 mei 2006 @ 11:45:59 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_38226059
Ik ben hier ergens in een topic eens een site tegengekomen waar ze van die stickers verkopen voor op de wanden. Ik kan deze link echter niet meer terugvinden en ik zoek me suf. Iemand die het zo weet?

edit: Al gevonden. www.zuuz.nl was het.

[ Bericht 20% gewijzigd door flugeltje op 26-05-2006 11:54:12 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator vrijdag 26 mei 2006 @ 14:11:45 #97
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_38230959
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben hier ergens in een topic eens een site tegengekomen waar ze van die stickers verkopen voor op de wanden. Ik kan deze link echter niet meer terugvinden en ik zoek me suf. Iemand die het zo weet?

edit: Al gevonden. www.zuuz.nl was het.
Verder kijken dan dat je neus lang is he
  zaterdag 27 mei 2006 @ 10:47:23 #98
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_38260854
Een apart topic hierover past misschien beter in UVT, maar omdat ik weet dat er hier in K&W genoeg mensen rondposten die wel van het opknappen van oude spulletjes houden bij deze even een tip.

Vanavond om 21.00 uur start de jaarlijkse meimarkt in het centrum van Tilburg. Een paradijs voor de snuffelaars onder ons. Er staan 850 kramen (ruim vier uur snuffelen in normaal tempo!) met rommel, maar ook met juweeltjes van spullen. Allemaal vintage/tweedehands, boeken, meubeltjes etc etc. Ik heb er ieder jaar al wel iets gekocht wat na goed schoonmaken of opnieuw schilderen een perfecte aanvulling voor m'n huisje bleek te zijn.

Dus ben je nog op zoek naar oud deurbeslag (Dude ) of een ouderwets schemerlampje, misschien wel een emaille brooddoos of een leuk 'buikkastje' kom dan zeker even kijken. Het duurt tot morgen 17.00 uur, dus je hebt ruim de tijd. Al zijn de nachtelijke uren wel de gezelligste....

o ja, als een apart topic toch mag, dan wil ik die graag openen. Ik denk dat er hier meer gelijkgestemden rondposten dan in UVT
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:25:43 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38265301
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 10:47 schreef flugeltje het volgende:
Een apart topic hierover past misschien beter in UVT, maar omdat ik weet dat er hier in K&W genoeg mensen rondposten die wel van het opknappen van oude spulletjes houden bij deze even een tip.

Vanavond om 21.00 uur start de jaarlijkse meimarkt in het centrum van Tilburg. Een paradijs voor de snuffelaars onder ons. Er staan 850 kramen (ruim vier uur snuffelen in normaal tempo!) met rommel, maar ook met juweeltjes van spullen. Allemaal vintage/tweedehands, boeken, meubeltjes etc etc. Ik heb er ieder jaar al wel iets gekocht wat na goed schoonmaken of opnieuw schilderen een perfecte aanvulling voor m'n huisje bleek te zijn.

Dus ben je nog op zoek naar oud deurbeslag (Dude ) of een ouderwets schemerlampje, misschien wel een emaille brooddoos of een leuk 'buikkastje' kom dan zeker even kijken. Het duurt tot morgen 17.00 uur, dus je hebt ruim de tijd. Al zijn de nachtelijke uren wel de gezelligste....

o ja, als een apart topic toch mag, dan wil ik die graag openen. Ik denk dat er hier meer gelijkgestemden rondposten dan in UVT
Tuurlijk mag dat. Ik vind het wel 'Wonen' hoor
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:45:18 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38265877
I agree. Goeie tip! Ik wil naar Tilburg vanavond!
Morgen zal het meeste mooie spul wel weg zijn.
Hmmm...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')