abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:31:48 #76
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38186195
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef ArtyShock het volgende:
Ik had gelukkig nog de tegenwoordigheid van geest de schuurmachine op te tillen tijdens het incidentje.
De volgende keer zet je 'm natuurlijk gewoon op 't snoer, en dan gaat-ie vanzelf uit.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:34:06 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38186263

En nu? Komen er wolkjes uit als je kucht?
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:35:48 #78
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186317
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef Brighteyes het volgende:

En nu? Komen er wolkjes uit als je kucht?
Nee, maar wel stopverf bij het snuiten en 's ochtends kneedverf in m'n ooghoeken.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:37:05 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38186361
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef ArtyShock het volgende:
Nee, maar wel stopverf bij het snuiten en 's ochtends kneedverf in m'n ooghoeken.

Kan je wel mooi de gaten van noesten mee opvullen!
pi_38186411
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat zijn we naief hè?
Ja
quote:
Nee maar bij ons is een deadline niet echt nodig omdat we simpelweg niet aan het verbouwen zijn. Laten we niet vergeten dat ik topics vollul over een muur die geverfd moet en 'o de bank past niet' en 'o jee de meubelboulevard was dicht.' Stelt allemaal geen jota voor, is alleen maar getut
Blijft leuk
Dat is dus de periode die er voor ons nu echt aan te komen zit. Ik zit (tijdens werk natuurlijk) Internet over af te struinen op allerlei woonsites enzo.
Zo van: we hebben nu creme op de muur, hoe moet het houtwerk dan. Allerlei staaltjes meenemen enzo. Gaaf zeg, eindelijk de laatste laag.
quote:
Ja we steken best wat uren in het huis, en met name Arty doet af en toe echte rotklussen, maar in feite is en was het huis al klaar, we maken het alleen nog een pietsie leuker.
Ik zou zelf denk ik een heeeeeele tijd niets meer doen, als het hier af is. Niet dat het niet leuk is, maar ik geloof dat het gewoon zo gaat. Ik dacht ook eigenlijk dat het boven bij jullie nog niet ingericht en geverfd was, ik weet niet hoe ik daar dan weer op kwam...
quote:
Als ik zo'n verwende 'klus'dip heb, dan denk ik altijd even aan hoe jullie al een hele tijd kamperen en redderen
Haha Je moest eens weten hoe ik af en toe loop te zeiken tegen Rene. Dit is niet goed, en dat is kut en er ligt ook al zaagsel in m'n bed. Rene is dan zo van: "Okee, pak ik de stofzuiger toch even"
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:39:07 #81
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38186416
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef ArtyShock het volgende:

Heb je ook een paar dagen nadat je allerlei meuk uit je neus hebt gehaald last van je knieen enzo? Ik kon er destijds de klok op gelijkzetten na een stof-en-gruis-sessie: eerst glurf uit je neus, dan bloedneuzen, dan een dag niks, dan twee dagen knoepende en pijnlijke knieen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:40:30 #82
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186462
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:31 schreef gronk het volgende:
De volgende keer zet je 'm natuurlijk gewoon op 't snoer, en dan gaat-ie vanzelf uit.
Nou, zo'n schuurapparaat is nog best gretig. Ik dacht even handig het verlengsnoer van de ene kant naar de andere te slingeren om zo in één haal door te kunnen gaan. Maar het boogje eindigde niet helemaal zoals gepland en een lus van het snoer schampte even de draaischijf. Gelijk de buitenwand van het snoer door.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:41:10 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38186483
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:39 schreef gronk het volgende:
Heb je ook een paar dagen nadat je allerlei meuk uit je neus hebt gehaald last van je knieen enzo? Ik kon er destijds de klok op gelijkzetten na een stof-en-gruis-sessie: eerst glurf uit je neus, dan bloedneuzen, dan een dag niks, dan twee dagen knoepende en pijnlijke knieen.

*vreest voor verdere info...
pi_38186486
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Maar dat komt ook omdat de eerste stofzak van de schuurmachine was ontploft toen 'ie pak-'m-beet voor een derde vol zat.
Op het moment dat je denkt: Hee, het gaat goed!
quote:
Anders hadden we nu een fijne zitkuil op de bovenverdieping gehad.
Ah, de benedenverdieping dan
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:44:19 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38186575
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:38 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

Ja
[..]

Blijft leuk
Dat is dus de periode die er voor ons nu echt aan te komen zit. Ik zit (tijdens werk natuurlijk) Internet over af te struinen op allerlei woonsites enzo.
Zo van: we hebben nu creme op de muur, hoe moet het houtwerk dan. Allerlei staaltjes meenemen enzo. Gaaf zeg, eindelijk de laatste laag.

[..]

Ik zou zelf denk ik een heeeeeele tijd niets meer doen, als het hier af is. Niet dat het niet leuk is, maar ik geloof dat het gewoon zo gaat. Ik dacht ook eigenlijk dat het boven bij jullie nog niet ingericht en geverfd was, ik weet niet hoe ik daar dan weer op kwam...
[..]

Haha Je moest eens weten hoe ik af en toe loop te zeiken tegen Rene. Dit is niet goed, en dat is kut en er ligt ook al zaagsel in m'n bed. Rene is dan zo van: "Okee, pak ik de stofzuiger toch even"
Nee dat klopt wel hoor. Boven moet bijna alles nog. Maar we hoeven niet te verbóuwen. Het huis staat er. Is mooi. Is met alles erop en eraan. Wij hoeven alleen maar te verven en doen. De fase waar jullie straks aan beginnen? Nou, dat is het enige klussen dat wij hebben meegemaakt zeg maar en wij vinden het al heel wat, al die kleurtjes uitzoeken
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:45:23 #86
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186610
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:39 schreef gronk het volgende:
Hier geen knieën die knoepen. Wel eventueel hoofdpijn al naar gelang het aard van het gesnoven goed. Ook geen bloedneus. Wèl spierpijn van urenlang voorovergebogen met dertig kilo metaal zeulen. Maar dat lijkt me vrij normaal.
pi_38186623
Ik heb gisteren gips geschuurd. Daar krijg je een onwijs droge mond van, plus je ziet er uit als Casper the friendly ghost
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:45:58 #88
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38186628
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gronk does hans teeuwen, maar dan anders.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:47:42 #89
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186687
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:41 schreef Brighteyes het volgende:

Hoe kun je nou pijn in je knieën krijgen van stof? Lekke gewrichten?

Lijkt me meer een gevalletje zere knieën van het werk waarbij toevallig ook nog stof vrij kwam. Of is het iets symptomatisch?
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:49:06 #90
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186731
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:41 schreef arithaterhorst het volgende:
Op het moment dat je denkt: Hee, het gaat goed!
Overmoed heet zoiets.
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:41 schreef arithaterhorst het volgende:
Ah, de benedenverdieping dan
Je bent de eerste die het begrijpt.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:51:23 #91
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38186804
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:47 schreef ArtyShock het volgende:

Hoe kun je nou pijn in je knieën krijgen van stof? Lekke gewrichten?
Denk eerder aan 'ambtenarenimuunsysteem, wat bij de eerste de beste gelegenheid dat er stront aan de knikker is het een en ander uit z'n klauwen laat vallen en roept 'jah, maar da doe ik nie hoor'. Zelfde verschijnsel heb ik ook na een bak stress: drie of vier dagen na een stevige ruzie doet alles zeer. Stof en gruis is blijkbaar een te zware belasting. 't is kut, maar d'r valt mee te leven.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:53:43 #92
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186887
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:45 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik heb gisteren gips geschuurd. Daar krijg je een onwijs droge mond van, plus je ziet er uit als Casper the friendly ghost
Maar je bent dan wel verplicht voor het slapen te gaan douchen. Zalig is dat. Rozig je bed in strompelen.

Maar ja, dan mis je 's ochtends de wakker-word-douche weer...
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:57:41 #93
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38186996
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:51 schreef gronk het volgende:
Denk eerder aan 'ambtenarenimuunsysteem, wat bij de eerste de beste gelegenheid dat er stront aan de knikker is het een en ander uit z'n klauwen laat vallen en roept 'jah, maar da doe ik nie hoor'. Zelfde verschijnsel heb ik ook na een bak stress: drie of vier dagen na een stevige ruzie doet alles zeer. Stof en gruis is blijkbaar een te zware belasting. 't is kut, maar d'r valt mee te leven.
Ah. Herkenbaar. Zodra je rust neemt na een periode van inspanning begint de ellende. Nou ja, ik zorg er de laatste jaren voor niet tegen al te veel stress meer op te lopen. Volgens mij heeft iedereen wel een zwakke plek die opspeelt na stress of inspanning. Bij jou je knieën schijnbaar.
pi_38187066
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:53 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Maar je bent dan wel verplicht voor het slapen te gaan douchen. Zalig is dat. Rozig je bed in strompelen.
Met een southern comfort .
quote:
Maar ja, dan mis je 's ochtends de wakker-word-douche weer...
Nee, die komt dan niet vrees ik...
pi_38189716
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 01:00 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

Met een southern comfort .
[..]

Nee, die komt dan niet vrees ik...
Een Southern Comfort is ok (2 ook wel trouwens)
  vrijdag 26 mei 2006 @ 11:45:59 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_38226059
Ik ben hier ergens in een topic eens een site tegengekomen waar ze van die stickers verkopen voor op de wanden. Ik kan deze link echter niet meer terugvinden en ik zoek me suf. Iemand die het zo weet?

edit: Al gevonden. www.zuuz.nl was het.

[ Bericht 20% gewijzigd door flugeltje op 26-05-2006 11:54:12 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator vrijdag 26 mei 2006 @ 14:11:45 #97
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_38230959
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben hier ergens in een topic eens een site tegengekomen waar ze van die stickers verkopen voor op de wanden. Ik kan deze link echter niet meer terugvinden en ik zoek me suf. Iemand die het zo weet?

edit: Al gevonden. www.zuuz.nl was het.
Verder kijken dan dat je neus lang is he
  zaterdag 27 mei 2006 @ 10:47:23 #98
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_38260854
Een apart topic hierover past misschien beter in UVT, maar omdat ik weet dat er hier in K&W genoeg mensen rondposten die wel van het opknappen van oude spulletjes houden bij deze even een tip.

Vanavond om 21.00 uur start de jaarlijkse meimarkt in het centrum van Tilburg. Een paradijs voor de snuffelaars onder ons. Er staan 850 kramen (ruim vier uur snuffelen in normaal tempo!) met rommel, maar ook met juweeltjes van spullen. Allemaal vintage/tweedehands, boeken, meubeltjes etc etc. Ik heb er ieder jaar al wel iets gekocht wat na goed schoonmaken of opnieuw schilderen een perfecte aanvulling voor m'n huisje bleek te zijn.

Dus ben je nog op zoek naar oud deurbeslag (Dude ) of een ouderwets schemerlampje, misschien wel een emaille brooddoos of een leuk 'buikkastje' kom dan zeker even kijken. Het duurt tot morgen 17.00 uur, dus je hebt ruim de tijd. Al zijn de nachtelijke uren wel de gezelligste....

o ja, als een apart topic toch mag, dan wil ik die graag openen. Ik denk dat er hier meer gelijkgestemden rondposten dan in UVT
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:25:43 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38265301
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 10:47 schreef flugeltje het volgende:
Een apart topic hierover past misschien beter in UVT, maar omdat ik weet dat er hier in K&W genoeg mensen rondposten die wel van het opknappen van oude spulletjes houden bij deze even een tip.

Vanavond om 21.00 uur start de jaarlijkse meimarkt in het centrum van Tilburg. Een paradijs voor de snuffelaars onder ons. Er staan 850 kramen (ruim vier uur snuffelen in normaal tempo!) met rommel, maar ook met juweeltjes van spullen. Allemaal vintage/tweedehands, boeken, meubeltjes etc etc. Ik heb er ieder jaar al wel iets gekocht wat na goed schoonmaken of opnieuw schilderen een perfecte aanvulling voor m'n huisje bleek te zijn.

Dus ben je nog op zoek naar oud deurbeslag (Dude ) of een ouderwets schemerlampje, misschien wel een emaille brooddoos of een leuk 'buikkastje' kom dan zeker even kijken. Het duurt tot morgen 17.00 uur, dus je hebt ruim de tijd. Al zijn de nachtelijke uren wel de gezelligste....

o ja, als een apart topic toch mag, dan wil ik die graag openen. Ik denk dat er hier meer gelijkgestemden rondposten dan in UVT
Tuurlijk mag dat. Ik vind het wel 'Wonen' hoor
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:45:18 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38265877
I agree. Goeie tip! Ik wil naar Tilburg vanavond!
Morgen zal het meeste mooie spul wel weg zijn.
Hmmm...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:09:08 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38266684
Wel leuk, zo'n nachtmarkt!

Ik kende dat helemaal niet.

Beetje te verweg voor ons
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38288336
hoi
pi_38290144
Dude! Arty! Hierkomen!!

Waar is deel 5 van de Parkplatz?

Ik wilde net m'n medeleven tonen over die kutoverall van de Praxis (hier heb ik hem vanavond in de container geknikkerd nadat ik er al zes keer over gestruikeld was). En ik had ook gráág nog wat willen zeggen over die vieze kleur die je op de muren hebt gesmeerd in de hal. Past wel bij je tegeltableau , dát dan weer wel.
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 28 mei 2006 @ 01:50:56 #104
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38291235
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:52 schreef Reese het volgende:
Dude! Arty! Hierkomen!!

Waar is deel 5 van de Parkplatz?

Ik wilde net m'n medeleven tonen over die kutoverall van de Praxis (hier heb ik hem vanavond in de container geknikkerd nadat ik er al zes keer over gestruikeld was). En ik had ook gráág nog wat willen zeggen over die vieze kleur die je op de muren hebt gesmeerd in de hal. Past wel bij je tegeltableau , dát dan weer wel.
Dank je
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 28 mei 2006 @ 18:24:26 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38307450
Zondagavond, bouw- en woonavond op TV!
Ik vind vooral die 'verbouw een oud pand' programma's om te kwijlen. Op SBS6 (dat is dan weer een klein minpuntje ).
Van die onmogelijke maar superambitieuze projecten!
pi_38312379
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dank je
Bent u het lezen verleerd sinds uw vertrek bij de Courant?
Eeuwig vijfentwintig
pi_38312620
En dan nog een twee leuk plaatjes om het goed te maken:

Pimp my toilet, part two!

Tegels zijn gevoegd en de pot is opgehangen. Let vooral op de hendig sjieke bril die zachtjes naar beneden beweegt als je hem loslaat

De accessoires moeten nog even opgehangen worden en dan is het paleis klaar!
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 28 mei 2006 @ 22:48:01 #108
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38317750
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:59 schreef Reese het volgende:
En dan nog een twee leuk plaatjes om het goed te maken:

Pimp my toilet, part two!

[afbeelding]
Tegels zijn gevoegd en de pot is opgehangen. Let vooral op de hendig sjieke bril die zachtjes naar beneden beweegt als je hem loslaat

[afbeelding]
De accessoires moeten nog even opgehangen worden en dan is het paleis klaar!
Heel mooi hoor

Die wc-bril Doet 'ie dat echt??
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38317931
Ja, dat is helemaal hip tegenwoordig Dude. Ik moet er zelf alleen niet aan denken, maar het bestaat echt. Die 2 klushomo's uit "Het Blok" hadden het ook.
  zondag 28 mei 2006 @ 23:19:34 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38318937
Net als in keukens tegenwoordig. Erg mooi!
In het toilet kan ik het me ook voorstellen idd, niet iedere keer die bril die met een klap dicht valt.

Sjieke plee Reese!
Oh, en uiteraard hadden jullie gelijk vwb de tegels.
De enige interieur-misser ooit van jou waren mijn plinten, maar verder is je reputatie onberispelijk. Nou ja, over Dude's gang kan je twisten.
pi_38322734
@ Dude, het is echt een actiefoto van die wc-bril! Ik vind het wel jammer eigenlijk, kun je nooit ff lekker de bril naar beneden smijten als je kwaad bent. Want zelfs dan gaat ie zo lafjes naar beneden

@Marsepein: klushomo's
quote:
Op zondag 28 mei 2006 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Net als in keukens tegenwoordig.
Een wc-bril in keukens
quote:
De enige interieur-misser ooit van jou waren mijn plinten, maar verder is je reputatie onberispelijk. Nou ja, over Dude's gang kan je twisten.
Ik zal nog es een fotootje opsnorren van die gekke blauwe plinten die hier aanwezig waren. Ik geniet nog élke dag van mijn roomwitte plinten in het héle huis, roomwitte trap, witte muren en nu dus ook van mijn sjieke plee. Blauwe plinten *ril*
Eeuwig vijfentwintig
pi_38323868
Ik heb de laptop uit m'n handen laten vallen.
Nou is het tft scherm kaduuk.

En kunnen wij dus niet meer op de oude vertrouwde manier fokken
Alleen nog meer fokken op werk
Snel een andere regelen... Eerst maar de verzekering bellen
  maandag 29 mei 2006 @ 08:02:02 #113
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38323906
quote:
Op maandag 29 mei 2006 07:56 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik heb de laptop uit m'n handen laten vallen.
Nou is het tft scherm kaduuk.

En kunnen wij dus niet meer op de oude vertrouwde manier fokken
Alleen nog meer fokken op werk
Snel een andere regelen... Eerst maar de verzekering bellen
Hele huizen verbouwt ze zonder problemen, maar een laptop laat ze uit haar handen kletteren!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38324001
quote:
Op maandag 29 mei 2006 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hele huizen verbouwt ze zonder problemen, maar een laptop laat ze uit haar handen kletteren!
Precies, juist dat verbouwen van laptops gaat zo goed

Ik was blij dattie het nog deed eigenlijk . Er staan verbouwingsfoto's op, van de laatste maand nog geen backup gemaakt.
pi_38324441
Zie je helemaal geen beeld, of lijkt het beeld niet belicht?
pi_38324584
quote:
Op maandag 29 mei 2006 09:05 schreef Marsepein het volgende:
Zie je helemaal geen beeld, of lijkt het beeld niet belicht?
Ik zie wel beeld, alleen helemaal gescrambled. Alsof er een decoder voor zit. En dat dan van rechtsboven naar linksonder. Verder doet het scherm het goed.
Als je goed kijkt, zie je ook een barst in het scherm zitten.
Hij gaat ook niet meer dicht.

De pc doet het verder goed, maar je moet nu goed weten waar je moet klikken. Als windows opstart zie je alleen het rode deel (linksboven) van de vlag
  maandag 29 mei 2006 @ 09:24:53 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38324666
quote:
Op maandag 29 mei 2006 09:17 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

Ik zie wel beeld, alleen helemaal gescrambled. Alsof er een decoder voor zit. En dat dan van rechtsboven naar linksonder. Verder doet het scherm het goed.
Als je goed kijkt, zie je ook een barst in het scherm zitten.
Hij gaat ook niet meer dicht.

De pc doet het verder goed, maar je moet nu goed weten waar je moet klikken. Als windows opstart zie je alleen het rode deel (linksboven) van de vlag
Voer nu je matige grap uit op een laptop :')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38325335
quote:

Hij kost nu weer 2000 euro

Maar het wordt waarschijnljik wel verzekeringswerk.
Destijds konden wij voor 50 eurocent per maand extra bijverzekeren dat zelfkapotgemaakte spullen ook onder de dekking vallen. Tegen de vervangingswaarde.
Hopen dat de postbank dat nu ook nog zo vindt .
pi_38342641
Ik ben er ook weer even. Ik krijg steeds meer respect voor al die verbouwers hier zeg! Na vier dagen werken ben ik toch echt moe. Ik wil dat er snel meer resultaat te zien is.. Morgen laatste beetje behang erop, en dan kan ik alle snippertjes, kranten etc. lekker gaan opruimen.

Leuk toilet trouwens Reese!
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:27:35 #120
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_38365468
Goedemiddag allen, wat is het hier rustig.

Vandaag eerst maar eens alles definitief gemaakt voor de vakantie!

We gaan dus (totaal onverwacht) op vakantie. De keuze is hierop gevallen.

En vanmiddag na werk maar eens verder thuis. Zal ook wel weer snel wat foto's online zetten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:14:20 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38367143
Volgens mij word ik ziek

Hoofdpijn, snuit vol watten, verkouden, algehele lamlendigheid
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:14:56 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38367163
Lekkerhoor, een vakantie in het vooruitzicht Sanger en Hellen
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:40:27 #123
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_38368062
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij word ik ziek

Kusje d'r op.

Een handkusje dan hè. Op een afstandje. Vanachter glas.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:42:25 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38368133
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:40 schreef ArtyShock het volgende:
Is de logeerkamer al af?

Dude... beterschap.

Sanger en Hellace! Lekker! Zo'n vakantie!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:43:42 #125
65960 sanger
pi_38368184
quote:
Lekkerhoor, een vakantie in het vooruitzicht Sanger en Hellen
Geloof me, we zijn er aan toe ondertussen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:44:51 #126
65960 sanger
pi_38368226
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:40 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Kusje d'r op.

Ik zie je al helemaal vanachter dat glas manouvreren met van die joysticks om dat glas met vers geperstte sinaasappelsap via de robotarmpjes op haar nachtkastje te manouvreren.

Succes
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:14:09 #127
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38369329
quote:
Volgens mij word ik ziek

Niet gisteren lekker puin lopen snuiven?
pi_38399551
Pff, alles valt wel (maar niet mee vandaag)

Moguh allemaal
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:09:48 #129
65960 sanger
pi_38400554
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:31 schreef Marsepein het volgende:
Pff, alles valt wel (maar niet mee vandaag)

Moguh allemaal
Mogguh!
  Moderator woensdag 31 mei 2006 @ 10:24:36 #130
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_38402810
Middag (bijna).

Ook in de baas z'n tijd aan het fokken?
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:32:11 #132
65960 sanger
pi_38403124
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:22 schreef arithaterhorst het volgende:
Middag (bijna).

Ook in de baas z'n tijd aan het fokken?
as usual
pi_38403271
pi_38406446
hier ook al, maar dan vanaf stage.
pi_38425256
And again...

Mogge allemaal. Dude, voel je je al weer wat beter?
pi_38425583
Goeiemorgen! Vanmiddag even de stad in om allemaal kleine spulletjes te kopen zoals een afvalemmer, toiletborstel, opscheplepels, swiffer-achtig ding, dweil, enz. dus ik ben benieuwd waarmee ik thuis kom.
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:58:00 #137
65960 sanger
pi_38426041
Goedemorgen Fok!kers vanaf de baas zijn computer
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:31:05 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38426758
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 07:44 schreef arithaterhorst het volgende:
And again...

Mogge allemaal. Dude, voel je je al weer wat beter?
Mwjoah

Ben keurig op tijd voor mijn eerste college deze week. Ik ga ze eens ouderwets op hun lazer geven vandaag

Kluschers houdt uw studerende kinderen binnen

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38427258
Ik zal binnen blijven .

Wat voor college geef je dan?
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:57:05 #140
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38427457
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:31 schreef Duderinnetje het volgende:

Ben keurig op tijd voor mijn eerste college deze week. Ik ga ze eens ouderwets op hun lazer geven vandaag
Werk je op de unief van grunn?
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:13:52 #141
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38428021
Ik geef journalistiek. In Zwollywood. Dus blijf daar maar uit de buurt allemaal
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:19:48 #142
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38428216
Aardige reistijd nog.

(wel beter dan vanuit den haag )
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:21:03 #143
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38428255
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:19 schreef gronk het volgende:
Aardige reistijd nog.

(wel beter dan vanuit den haag )
Dan kan ik mooi werk nakijken in de trein!

Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:31:39 #144
65960 sanger
pi_38428613
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jouw werk of hun werk?
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:36:25 #145
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38428760
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:

En dan op je werk aankomen met je hoofd in een rare stand, omdat je bij het slap^Wnakijken in een rare hoek zat
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:56:35 #146
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38429445
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Jouw werk of hun werk?
Beide. Hun werk is de oogst van mijn werk
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:10:12 #147
65960 sanger
pi_38429914
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Beide. Hun werk is de oogst van mijn werk
Politiek geantwoordt! Al is het natuurlijk ook nog eens zo!
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:12:14 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38429981
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Politiek geantwoordt! Al is het natuurlijk ook nog eens zo!
In de hoek
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38430027
Mogguh vanuit een regenachtig Aalst in Belgie....
pi_38430085
Dude, geef je colleges ... ik dacht dat dat altijd stoffige oude grijze mannen waren die hun sporen in het bedrijfsleven of in de politiek al hadden achtergelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')