quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:50 schreef 0_finch_0 het volgende:
Degelijk einde, maar niet zo spectaculair als het hele seizoen, vind ik. Weer een open lijntje, naar de volgende serie. Waarschijnlijk gaan ze hem gebruiken om het Logan verhaal te vertellen, zodat de VS een flink gezichtsverlies lijden t.o.v. China.
Serie 6 zal ook wel een beetje in het kader staan van 'the hunt' op de mannen achter Logan. Welke trouwens waarschijnlijk op korte termijn wel dood gaat, want die mannetjes zijn als de dood dat hij zijn mondje open doet.
Ik weet trouwens niet of Henderson echt dood is, waarom lag hij op een brancard zonder doek over zich heen? Waarom kwam hij weer in beeld? Hij wilde op eenzelfde manier als Jack onderduiken, de eerste stap is gezet. Daarnaast kent hij die knakkers achter Logan waarschijnlijk.
Just my few pennies
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:22 schreef Richardfun het volgende:
Briljant hoe Logan uiteindelijk ontmaskerd werd, zag dat echt niet aankomen met die 'bug' op z'n pen. Ik dacht heel even dat het een happy end ging worden voor Jack toen ze zeiden dat Kim aan de telefoon was, maar toen hij naar binnen moest voor dat telefoontje voelde ik de bui al hangen. Kutchinezen. Arme Jack, het zit hem ook nooit mee. En arme 'ons', wij moeten nu weer 7 maanden wachten op het nieuwe seizoen...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:39 schreef qu63 het volgende:
OMG!
de gebugde pen zag ik eigenlijk wel aankomen, en ook stom eigenlijk dat Jack de telefoon binnen aan moest nemen, iedereen heeft toch een mobiel? Ook leuk dat degene die het aan Jack kwam vertellen wel een Aziatisch uiterlijk had
en Jack op de boot naar Sjanghai![]()
7 maanden wachten!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:49 schreef koudair het volgende:
heerlijk einde hoor...niet teveel actie maar een lekkere opbouw naar het slot toe
we zaten een beetje op de chinezen te wachten.
oh ja een kleine promo dat seizoen 6 eraan komt http://rapidshare.de/file(...)romo_ea186_.avi.html
ben nu al benieuwd hoe ze hem terug gaan brengen
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef Aurelium het volgende:
Pff, wel een beetje onzin dat jack bauer om 5 voor 7 ofzo ontvoerd werd en om 7 uur volledig afgetuigd was en op de boot naar china zat.
Maar goed, al met al een zeer toffe seasonHoewel ik toen logan zn vrouw zo begon te mishandelen wel wist dat het opgenomen werd
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:23 schreef Bellator het volgende:
Net gezien, OMFG. Het einde!!!
Mijn opmerkingen.
- Begin met die onderzeeër, wauw! Super! Zo spannend. "Cut him deep, and cut him fast". Aiight!
- Die ene derde agent, je wist dat ie dood ging. Ik iig wel.
- Superexecutie van Henderson door Jack. Het had haast niet mooier/beter gekund.
- Mooie Toyota.
- Goed acteerwerk van Mike Novick!
- Morris is echt het achterlijkste personage uit ooit 24.
- "He's selling women shoes in Beverly Hills"![]()
![]()
- "Will he hurt him?" - "Jack Bauer does will do whatever it takes to compel blabla."
- Waar is Wayne Palmer?![]()
![]()
Hij werd wel genoemd.
- Morris is echt met afstand het stomste personage ooit, niet te geloven.
- Beetje low-budget om dezelfde foto van Jack Bauer te gebruiken als in seizoen 3.
- Supergoede muziek aan het begin van de tweede aflevering, waar blijft die OST!
- "Mr. President, I have a message from the White House" omfg, nieuwe TT!
- Geweldige monoloog van Jack, nóg beter dan diegene tegen Nina uit s3.
- Uitvaart van Palmer was wel mooi, met die muziek en Logan die afgevoerd wordt.
- Die foto van Edgar + Chloe...
- De Chinezen, wát een twist op zo'n goed moment. Ik vond het het meest schokkende moment van 24. Op dit moment, mijn god. Ik zag het echt niet aankomen alhoewel je het kon weten omdat een Chinees mannetje het tegen Jack zei.
- Seizoen 6 in Shanghai.![]()
![]()
Erg goede season finale, met een beter eind dan seizoen 4! Soms ook hele ssaie stukken maar ook ENORM goede stukken. Het was de laatste paar afleveringen best mager qua verhaallijn, maar deze finale was gewoon goed met een enorme klapper op het eind.24
NIET de TT veranderen aub. Wacht lekker tot het volgende topic.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook.
Caps. Gewoon lekker high-res, hier zitten toch geen modemmers:
Henderson:
[afbeelding]
Mooie auto:
[afbeelding]
Oh jee, Jack Bauert tegenover mij!
[afbeelding]
Jack =.
[afbeelding]
R.I.P. Palmert.
[afbeelding]
Logan wordt afgevoerd.
[afbeelding]
Palmert gaat weg:
[afbeelding]
Chloe + Edgar:
[afbeelding]
Jack toegetakeld.
[afbeelding]
Het zijn de Chinezen!
[afbeelding]
Jack op de boot naar Shanghai.
[afbeelding]
En nu is 't wachten.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef Hulkio het volgende:
Toe Jack telefoon kreeg van kim en een chinees kwam dat vertellen toen had ik wel een vaag idee wat ging gebeuren (eindelijk is een keer geen "Happy End"). Net als het gesprek tussen Logan en zijn vrouw, had al zo'n gek idee dat het gesprek werd opgenomen. Verder heb ik ook mijn twijfels over de dood van Henderson. Jack had hem zijn "woord" gegeven dat hij hem zou laten verdwijnen net zoals hij was verdwenen en we weten allemaal nog wel hoe dat ging. Al met al een goede afluiting van een heel goed seizoen.
Ze reclameren niet voor niks met "the non stop season of 24", dat vind ik echt geweldig. Als ze in september beginnen moeten ze ook tot mei, en dat betekent af en toe een pauze van een paar week of een recap-aflevering. En dan zijn op dit forum over t algemeen de rapen ook gaar...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef truStie het volgende:
Weer pas in Januari? Jeez dat duurt echt te lang.. waarom kan 24 niet gewoon vroeger beginnen
Is dat die pipo wiens 100% uitgewerkte plan op basis van 80 toevalligheden aan elkaar hangt? Wat een vakman.quote:
hahaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef Bellator het volgende:
[..]
Is dat die pipo wiens 100% uitgewerkte plan op basis van 80 toevalligheden aan elkaar hangt? Wat een vakman.
Idd dat vind ik ook zo ongeloofwaardig aan 24. Het is wel een goede serie maar alles gaat zo snel dat het niet realistisch meer lijkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Wel ongeloofwaardig dat ie in een paar minuten op die boot zat en volkomen was mishandeld, maar ok. Ik ben benieuwd
Ik denk het niet. China zal wel in het begin spelen, of in de prequel. Maar 24 kennende komt Jack gewoon terug naar Amerika om terroristen te dwarsbomen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:42 schreef H.Flick het volgende:
Zou seizoen 6 zich in China afspelen? Zou wel verfrissend zijn, maar dan is er eigenlijk geen plaats voor CTU.
Of ze hebben een plannetje met hem of ze proberen zoveel mogelijk inside information over de US en de regering te krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Richardfun het volgende:
Ik vond het trouwens wel vreemd dat die Chinees zei "Kill you. No, you're far too valuable Mr. Bauer". Wat zullen ze met hem willen doen dan? Neem aan dat ze hem niet laten wegrotten in een goelag ergens, want daar hebben ze zelf niet echt veel baat bij, behalve dan wraak.
Amerika's meest gezochte man die je live op tv alles kan laten zeggen? toe kan geven dat de VS China heeft aangevallen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Richardfun het volgende:
Ik vond het trouwens wel vreemd dat die Chinees zei "Kill you. No, you're far too valuable Mr. Bauer". Wat zullen ze met hem willen doen dan? Neem aan dat ze hem niet laten wegrotten in een goelag ergens, want daar hebben ze zelf niet echt veel baat bij, behalve dan wraak.
Ja, die had hij bij Aaron laten liggen hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:42 schreef RenzoBrad het volgende:
Zo hehe eindelijk het einde gezien. Mooie afleveringen!
Wel jammer dat we weer zolang moeten wachten en dat Jack zijn tas nu niet meer bij zich heeft![]()
of Kiefer zégt dat ie getekend heeft om het einde nog beter te makenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik was even bang dat Jack echt doodgeschoten ging worden. Hoewel dat eigenlijk niet had gekund omdat Kiefer nog voor een aantal seizoenen getekend heeft.
Had wel een enorme schok geweest.
Daar heb ik in die split-second dat Jack daar lag wel even aan gedachtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
of Kiefer zégt dat ie getekend heeft om het einde nog beter te maken
jack wordt eerder dood gemartelt dan dat hij ook maar 1 woord zegtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Amerika's meest gezochte man die je live op tv alles kan laten zeggen? toe kan geven dat de VS China heeft aangevallen?
nou...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:03 schreef burpicane het volgende:
[..]
jack wordt eerder dood gemartelt dan dat hij ook maar 1 woord zegt![]()
Ah jammer nou gaan de amerikan nog steeds geen cultuur proevenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik zat te wachten tot Wayne Palmer, Pres. Logan neer zou knallen op dat vliegveld.zou wel een leuker einde zijn van Pres. Logan
![]()
Season 6 wordt in LA gefilmd dus ik denk niet dat Jack ooit in China aankomt.![]()
waar is die man eigenlijk gebleven (wayne)?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik zat te wachten tot Wayne Palmer, Pres. Logan neer zou knallen op dat vliegveld.zou wel een leuker einde zijn van Pres. Logan
![]()
Season 6 wordt in LA gefilmd dus ik denk niet dat Jack ooit in China aankomt.![]()
Seizoen 2? Dit was seizoen 1 in de limoquote:
ik heb het ook maar van kieferrocks.com gepluktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Seizoen 2? Dit was seizoen 1 in de limo![]()
Ik heb geen idee. Op de Amerikaanse forums zijn ze het spoor ook bijster..(Ik hoop dat ie nog leeft)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waar is die man eigenlijk gebleven (wayne)?Hij leeft nog wel toch?
in de aflevering werd toch gezegd dat ze hem niet konden vinden? Lijkt me ook wel logisch, aangezien Wayne ondergedoken zat omdat de mannetjes van Logan hem wilden omleggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:14 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Op de Amerikaanse forums zijn ze het spoor ook bijster..(Ik hoop dat ie nog leeft)![]()
dat zal vast wel idd, maar eigenlijk voel ik er weinig voor om daar 7 maanden vantevoren over na te gaan zitten denkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
We zullen in de prequel wel te zien krijgen dat Jack weet te ontsnappen en dan speelt seizoen 6 gewoon weer in L.A.
Seizoen 6 kan haast niet gaan over de bevrijding van Jack, want dan heeft hij een veel te saaie rol. Wat ze waarschijnlijk gaan doen is dat we in de prequel te zien krijgen dat Jack's vrienden erachter komen waar hij is en dat hij dan in aflevering 1 van seizoen 6 wordt bevrijd ofzo. Zoiets zal het worden.
Als je dan iedere week een aflevering wilt doen, eindigt seizoen 6 veel eerder dan in mei... dus dan zit je met seizoen 7 met hetzelfde probleem. Of je moet willen dan ze net als met andere series die wel veel eerder al beginnen, soms een maand gewoon overslaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat zal vast wel idd, maar eigenlijk voel ik er weinig voor om daar 7 maanden vantevoren over na te gaan zitten denkenkonden ze niet in september verdergaan
![]()
Dat verwacht ik niet. Is wat mij betreft ook niet boeiend genoeg. Die mannen worden gewoon nooit gepakt. Einde verhaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:39 schreef Myers het volgende:
Ik denk dat S6 zal gaan over idd ten eerste de bevrijding van Jack op de 1 of andere manier, en misschien ook wel de jacht op de mensen die boven Logan stonden in dit seizoen. Dat lijkt me wel kickass.
Damn ik zit nog steeds half in shock van dat einde.
mij niet, absoluut nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:39 schreef Myers het volgende:
en misschien ook wel de jacht op de mensen die boven Logan stonden in dit seizoen. Dat lijkt me wel kickass.
hmm.. nee.. dat deden ze met friends enzow ook altijd, en das idd zwaar kutquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je dan iedere week een aflevering wilt doen, eindigt seizoen 6 veel eerder dan in mei... dus dan zit je met seizoen 7 met hetzelfde probleem. Of je moet willen dan ze net als met andere series die wel veel eerder al beginnen, soms een maand gewoon overslaan.
Daar moet ik persoonlijk helemaal niet aan deneken. Ik vind een week al te veel
Ben ik de enige die het een beetje vaag begint te vinden dat er zoveel in LA gebeurt, volgens mij hebben alle seizoenen zich hier afgespeelt, ik bedoel hoeveel aanslagen kan 1 stad krijgen ....quote:Season 6 wordt in LA gefilmd dus ik denk niet dat Jack ooit in China aankomt.
Er is veel wat de massa niet komt te wetenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:04 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het een beetje vaag begint te vinden dat er zoveel in LA gebeurt, volgens mij hebben alle seizoenen zich hier afgespeelt, ik bedoel hoeveel aanslagen kan 1 stad krijgen ....
LOL, je kunt zo solliciteren als 24 scenarioschrijver.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef Aurelium het volgende:
Erg tof seizoen. Vooral dat er steeds meer doorlopend verhaal komt, net als ook al in season 4 het geval was. Ik hoop ook echt dat seizoen 6 een stuk minder terroristje pakken wordt.
Open up socket, trace his cell, locate satelite, reentering coordinates, yes jack I see him, they are planning to detonate the nuke in the sewers of los angeles. Send a tac team! We can't they are to far. Alright, I'll go in alone. Cloe use infrared to determine the postions of the hostiles. Alright Jack... be carefull. *bang* *bang* *pang* Jack are you alright? Yes, but damn it, ali hah shali killed himself before I could get acces to him. We have no other leadsNo jack, we have. We retrieved an adress from the damaged memory stick you retrieved earlier.
Etc etcDit hebben we wat mij betreft wel een beetje gehad eigenlijk.
Maar 24 blijft super tofHoe dan ook
nu je erover begint.. Jack zei in The Late Night Show met Jonathan Ross dat ze in 24 The Movie "bijvoorbeeld in Azië konden beginnen en dan via Londen/Europa naar de VS vliegen"!quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dit is toch wel een suggestiever einde dan Seizoen 4, bij seizoen 4 wist je niet wat er te verwachten stond. Maar dit open einde vind ik idd wel erg kut, je kan al enigzins raden wat er gaat gebeuren in komend seizoen. Vraag me trouwens ook af hoe ze 24 the movie willen gaan maken. Volgens Kiefer zou die over meerdere locaties verspreid worden, dan LA.
bekijk deze dan maarquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik blij ben dat het weer even afgelopen is, verdomme mijn studie gaat er wel een beetje onder lijden als ik 3 verschillende series aan het volgen ben. Binnenkort even Prison Break er in 2 dagen er door heen jagen en dan ben ik daar ook vanaf
Ik lijk wel een fuckin' verslaafde
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef Aurelium het volgende:
Erg tof seizoen. Vooral dat er steeds meer doorlopend verhaal komt, net als ook al in season 4 het geval was. Ik hoop ook echt dat seizoen 6 een stuk minder terroristje pakken wordt.
Open up socket, trace his cell, locate satelite, reentering coordinates, yes jack I see him, they are planning to detonate the nuke in the sewers of los angeles. Send a tac team! We can't they are to far. Alright, I'll go in alone. Cloe use infrared to determine the postions of the hostiles. Alright Jack... be carefull. *bang* *bang* *pang* Jack are you alright? Yes, but damn it, ali hah shali killed himself before I could get acces to him. We have no other leadsNo jack, we have. We retrieved an adress from the damaged memory stick you retrieved earlier.
Etc etcDit hebben we wat mij betreft wel een beetje gehad eigenlijk.
Maar 24 blijft super tofHoe dan ook
Dat ze het in LA filmen wilt niet zeggen dat het niet in China afspeelt, in Hollywood kunnen ze van elke locatie wel een set maken. Maar ik las ergens dat ze erover zaten te denken ofzo om echt op locatie in China te gaan filmen, dus Jack komt heus wel aan in China, anders stelt die hele cliffhanger niets meer voor, dit is echt de mooiste en engste cliffhanger ooit in de wereld van televisie. Maar eenmaal in China, kom je niet meer zomaar terug in LA, dus dan blijft het ook in Chinaquote:Season 6 wordt in LA gefilmd dus ik denk niet dat Jack ooit in China aankomt.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef Aurelium het volgende:
Ik denk dat dat best nog eens zou kunnen, want je zag hem nog weg gevoerd worden. Zal me niets verbazen als die nog leeft iddquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik had er zelf niet aan gedacht trouwens, maar een aantal mensen schreven in dit topic dat het wel eens zou kunnen dat Henderson niet dood is. Nu ik daar zo over nadenk zou dat idd heel goed kunnen. Jack zou hem laten verdwijnen en Jack weet als geen ander dat 'dood' een goede manier van verdwijnen is. Dus misschien leeft Henderson idd nog en helpt hij zelfs mee om Jack in seizoen 6 te bevrijden in aflevering 1.
Dan zien we straks Henderson in de prequel... en die komt erachter dat jack nog leeft en waar hij is. De komende maanden zijn ze dan bezig met de voorbereidingen om hem te bevrijden... en in aflevering 1 van seizoen 6 is het zo ver
Jup, ik had het ook een 'het zal toch niet'-moment.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik was even bang dat Jack echt doodgeschoten ging worden. Hoewel dat eigenlijk niet had gekund omdat Kiefer nog voor een aantal seizoenen getekend heeft.
Had wel een enorme schok geweest.
Dan zal het vast wel voor Nucleaire info of één of andere chinese spion/terrorist geruild moeten worden of Jack zal vast iemand van de Fa Lung Gong sekte moeten vermoorden oid...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:43 schreef Bellator het volgende:
Ze moeten er in seizoen 6 wel iets anders van maken. Ik hoop echt niet dat Jack Bauer geruild wordt voor weet ik veel wat en dat ie weer terroristen moet pakken.
Nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:28 schreef Wytze het volgende:
[..]KOM NIET MEER BIJ
Deze moet absoluut in de nieuwe openingspost
Boeiend, vorig seizoen hadden we Ronnie "De nieuwe Jack" hoewel hij Jacks ass kickte in een one-on-one fight kreeg die nog geen minuut later 3 kogels door zijn borstkasjequote:Op woensdag 24 mei 2006 01:43 schreef Bellator het volgende:
Ze moeten er in seizoen 6 wel iets anders van maken. Ik hoop echt niet dat Jack Bauer geruild wordt voor weet ik veel wat en dat ie weer terroristen moet pakken.
Chagerijnquote:
Ik vond die homo-exman wel goed bij haar passen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:49 schreef Wytze het volgende:
[..]
ChagerijnJe bent goede match voor Chloe jij
Seizoen 5 had geen mol, alleen maar een medewerker die door Washington gestuurd was. Niet echt een mol dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens, ze mogen nu ook wel kappen met in elk seizoen een "mol" binnen CTU op te proppen te komenOndertussen weet iedereen nu wel dat de beveiliging binnen CTU zo lek als een mandje is
Dat dacht ik ook. Ik vind het zo zielig gewoon. Vijf keer de wereld gered, en waarvoor? Voor een boottripje naar Chinaquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:55 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat kut voor Audrey ook eigenlijk heHeeft ze na 1,5 jaar weer een dagje d'r vriend terug, zit ie alweer op de boot naar China
Ja dat wilde ik net zeggen, puik stukje schrijf en acteerwerk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:15 schreef Merkie het volgende:
A year and a half ago, I was warned that my life was in danger. I summoned (?) within the government. I was told the only way I could stay alive was to create the illusion that I was dead. I was forced to deceive people that I loved. My only daughter will never forgive me. As I see the depth of your corruption unfold, I have no doubt that you are that source of danger. David Palmer was a great man, he was a great president, he was also my friend. He tried to warn me about you and now he is dead. Other people tried to help me, and they are dead too. So mister Logan, I hope you understand, I have absolutely nothing to lose. You are gonna be held accountable for your part of everything that happened today. You are not gonna be able to hide behind the presidency. Right here, right now, you are gonna face justice! And make no mistake about this, this is personal. If you think for a second that I am scared to put a bullet in your brain, you don’t know me.
Jack!
Oprotten ermeequote:Op woensdag 24 mei 2006 02:26 schreef Merkie het volgende:
Inderdaad. Wel tof dat het mislukt was. Ik had echt het idee dat Logan ermee weg zou gaan komen. Hoop dat Logan nog wel meespeelt in S6.
Hij was gewoon een Engelsmanquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vond die homo-exman wel goed bij haar passen.
Neequote:Op woensdag 24 mei 2006 08:45 schreef Richardfun het volgende:
c0nd0r, hoe staat het ermee? weer zga dood?
idd, ze hebben het netjes gedaan. Niet overdreven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:22 schreef Bergie88 het volgende:
De grimeurs hadden wel een mooit staaltje werk vericht. Hoe verbouw ik het gezicht van Kiefer Sutherland![]()
the lost boysquote:
Eigenlijk he.. had Jack toch wat te verliezen.. en dat is dus wat er nu gebeurdquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:15 schreef Merkie het volgende:
A year and a half ago, I was warned that my life was in danger, by someone within the government. I was told the only way I could stay alive was to create the illusion that I was dead. I was forced to deceive people that I loved. My only daughter will never forgive me. As I see the depth of your corruption unfold, I have no doubt that you are that source of danger. David Palmer was a great man, he was a great president, he was also my friend. He tried to warn me about you and now he is dead. Other people tried to help me, and they are dead too. So mister Logan, I hope you understand, I have absolutely nothing to lose. You are gonna be held accountable for your part of everything that happened today. You are not gonna be able to hide behind the presidency. Right here, right now, you are gonna face justice! And make no mistake about this, this is personal. If you think for a second that I am scared to put a bullet in your brain, you don’t know me.
Jack!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:07 schreef dapluiz het volgende:
Vond het trouwens wel wazig dat chloe ineens getrouwd is geweest, leek wel of ze een reden nodig hadden om iemand binnen te halen voor die apparatuur.
Verder leek het me ook niet echt een type die voor iemand als chloe zou gaan ofzo
pssst, 24Insidequote:Op woensdag 24 mei 2006 02:42 schreef Merkie het volgende:
Op fox.com/24:
"WATCH THE LASTEST EPISODE WITH "PRESIDENT LOGAN"
Lastest? Het is toch last of latest?
WAT?!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef scanman01 het volgende:
Toch wordt het nog wat tricky volgend jaar. Jack kan natuurlijk in aflevering 1 van seizoen 6 niet nog steeds gevangen zitten, want dat kom je in de problemen met 'real time'. Jack kan dan nooit binnen een paar uur al weer in L.A. zijn.
Er zijn dus drie mogelijkheden: Of Jack ontsnapt in de prequel... of seizoen 6 speelt zich helemaal af in China (als hij daar heen gaat tenminste).... of Jack speelt niet of nauwelijks mee in seizoen 6 (wat zou kunnen gezien het geheime bericht 'Jack is dead' op de foto in aflevering 24).
ja, maar dat schreef ik ook. Jack kan ontsnappen in de prequel, maar hoeveel mensen hebben nooit een prequel gezien. Die zouden geen idee hebben wat er is gebeurd als Jack aan het begin van seizoen 6 al weer vrij is. En ontsnappen in deel 1 kan wel, maar dat heeft hij vele uren nodig om weer in L.A. te komen. Dus dan zou seizoen 6 zich al bjna in China moeten gaan afspelen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:38 schreef Virus3000 het volgende:
In de prequel van seizoen 5 en seisoen 5 zelf heeft ook een aardige tijd tussen gezeten dus het kan best dat die boot gewoon aankomt in china...
wow, ik kan niet 7 maanden wachten hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Daar staat dus achterstevoren geschreven "Jack is dead". Ook staat er nog iets over een 'phone man' en een zooitje nummers.
Dat stond dus op de foto van Edgar en Chloe.
idd slechtste actrice in de heule seriequote:Op woensdag 24 mei 2006 08:58 schreef Dethroned het volgende:
Ik vond het supergoed einde. Eindelijk een goede season finale !
Het enige wat ik echt van harte hoop, is dat we nooooooooit meer mrs logan hoeven te zien. Ze was bijna net zo irri als Sherry
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Daar staat dus achterstevoren geschreven "Jack is dead". Ook staat er nog iets over een 'phone man' en een zooitje nummers.
Dat stond dus op de foto van Edgar en Chloe.
Ik vond ze sowieso niet zo sterkquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:19 schreef Merkie het volgende:
http://www.tvgasm.com/archives/24/002177.php
Een nieuwe. Alleen hij's niet zo grappig meer![]()
.
Ik denk dat de VP nog altijd voorrang heeft, dus in het nieuwe seizoen zullen we Hall Gardner als president zien denk ik.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:37 schreef Merkie het volgende:
Hoop het wel. Ik denk dat Heller in leven is gehouden zodat hij idd de president kan zijn. En er is dan iemand binnen de regering die tenminste moeite voor Jack gaat doen.
Haha ja, ik keek net ook nog effe terug en ik moest ook keihard lachen om die bek van Mikequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef Dethroned het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Die blik van Mike Novice. PRICELESS![]()
Zo moet je het ook niet zien. Het is een 'verborgen aanwijzing' van de makers aan de kijkers. Dat het op de kaart van Chloe staat, slaat idd nergens opis inderdaad onzin.... maar ze stoppen wel vaker van die dingetjes in een aflevering. Het komt niet voor niets zo duidelijk in beeld natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet opgevallen!
Hoezo zou dat daar staan?! Dat wisten hun toch heulemaal nog niet?
Jupquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef Wytze het volgende:
Start season 6 ook gewoon weer in Januari ?
Dit Non-stop gebeuren beviel me wel goed eigenlijk
Laten we ff vooruit denken dan. Kiefer heeft nog bijgetekend voor drie seizoenen. Maar dit hoeft niet te betekenen dat hij de rol van Jack blijft spelen. Script schrijver aka regiseur o.i.d. is ook mogelijk. Mischien moeten we het volgend seizoen wel doen met onze nieuwe Jack ---> Curis Maning. Dat lijkt mij wel lachuh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo moet je het ook niet zien. Het is een 'verborgen aanwijzing' van de makers aan de kijkers. Dat het op de kaart van Chloe staat, slaat idd nergens opis inderdaad onzin.... maar ze stoppen wel vaker van die dingetjes in een aflevering. Het komt niet voor niets zo duidelijk in beeld natuurlijk.
Het lijkt mij eigenlijk heel sterk. '24' kan niet echt zonder Jack volgens mij. En als Curtis de nieuwe hoofdrolspeler zou gaan worden, hadden ze hem ook vast wel een rolletje gegeven in afl 23 en 24. Hij zat gewoon in geen van twee afleveringen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Laten we ff vooruit denken dan. Kiefer heeft nog bijgetekend voor drie seizoenen. Maar dit hoeft niet te betekenen dat hij de rol van Jack blijft spelen. Script schrijver aka regiseur o.i.d. is ook mogelijk. Mischien moeten we het volgend seizoen wel doen met onze nieuwe Jack ---> Curis Maning. Dat lijkt mij wel lachuh.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:47 schreef Jivis het volgende:
Seizoen 6 zal wel weer een paar jaar later zijn en dan blijkt Jack voor de Chinese geheime dienst te werken ofzo
Het lijkt me dat het daar afspeelt eigenlijk, meestal komt er naar een paar seizoenen in een serie een ontzettende twist, dan gaan ze ineens iets anders doen. En na Los Angeles 5x van alle hoeken gezien te hebben (en waar bijna alle gebouwen en loodsen leeg staanquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk heel sterk. '24' kan niet echt zonder Jack volgens mij. En als Curtis de nieuwe hoofdrolspeler zou gaan worden, hadden ze hem ook vast wel een rolletje gegeven in afl 23 en 24. Hij zat gewoon in geen van twee afleveringen!
Verder zit je dus met het 'real time' concept. Als Jack aan het begin van seizoen 6 nog steeds gevangen zit, dan kan het haast niet zo dat hij nog een rol gaat spelen... of het moet geheel in China spelen. Jack kan niet even bevrijd worden en dan naar L.A. terug keren, want dan is hij gewoon te lang onderweg. Allemaal vraagtekens dus. De enige oplossing lijkt mij dat Jack bevrijd wordt in de prequel (die over een paar maandjes waarschijnlijk wel wordt vrijgegeven), maar dan is het weer zo vreemd voor die vele mensen die de prequel niet zien voordat seizoen 6 begint. Dus ook dat ligt niet echt voor de hand. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Welke prequel waar?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:01 schreef Merkie het volgende:
In de prequel wordt Jack gemarteld en komt er aan het eind een bericht van een Chinees in de trend van "Mr Bauah, it seems you're going back home soon."
Nog voor 2 seizoen...Dat '3 seizoen, was inclusief seizoen 5'.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Laten we ff vooruit denken dan. Kiefer heeft nog bijgetekend voor drie seizoenen. Maar dit hoeft niet te betekenen dat hij de rol van Jack blijft spelen. Script schrijver aka regiseur o.i.d. is ook mogelijk. Mischien moeten we het volgend seizoen wel doen met onze nieuwe Jack ---> Curis Maning. Dat lijkt mij wel lachuh.![]()
Dan nog duikt het 'real time' probleem op. Als Jack in afl 1 wordt geruild, dan kan de rest van het seizoen zich niet in L.A. afspelen. Of Jack moet de helft van de dag niet meedoen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:57 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat Jack aan het begin van seizoen 6 geruild wordt voor een één of andere Chinese gevangene die de VS heeft. Beetje het Die Another Day idee.
Of Jack zit aan het begin in het vliegtuig op 1 uur afstand van LAXquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog duikt het 'real time' probleem op. Als Jack in afl 1 wordt geruild, dan kan de rest van het seizoen zich niet in L.A. afspelen. Of Jack moet de helft van de dag niet meedoen natuurlijk.
Ja... maar misschien zit hij wel gevangen bij CTU om de hoek en houden de Chinezen hem daar vast. Zou ook nog kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Of Jack zit aan het begin in het vliegtuig op 1 uur afstand van LAX.
tvp coole Avatarquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:21 schreef Bellator het volgende:
Ze kunnen van alles verzinnen. Jack wordt geruild voor een oliepijpleiding in Iran ofzo, ex-CTU leden werken nu voor de CIA en zijn in Shanghai en alles gaat mis.
Dat denk ik dus ook, maar dan moeten we vaststellen dat hij aan het begin van seizoen 6 niet meer gevangen kan zitten in China.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:27 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat je er wel van uit moet gaan dat het zich weer in LA afspeelt.
Je moet ff de achtergrond van je avatar wit maken...Ik zie niet goed waar je zwarte achtergrond eindigt, en Curtis begint.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:34 schreef Bellator het volgende:
[..]
Hehe, viel mij ook op. Echt zo'n Prodent smile.
Dat hoort.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je moet ff de achtergrond van je avatar wit maken...Ik zie niet goed waar je zwarte achtergrond eindigt, en Curtis begint.![]()
Omdat dat afgesproken was. Er was een getuige die het allemaal zag gebeuren. Dat werd niet voor niets zo nadrukkelijk in beeld gebracht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:31 schreef -Mo- het volgende:
-Henderson is gewoon dood voor mij, waarom zou Jack degene die hem 20 seconden ervoor probeerde dood te schieten, helpen?![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:31 schreef -Mo- het volgende:
-Sowieso wordt eerst Gardner president.
Wat gaat die getuige hen nou maken dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat dat afgesproken was. Er was een getuige die het allemaal zag gebeuren. Dat werd niet voor niets zo nadrukkelijk in beeld gebracht.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:40 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft wel een presidenten gezicht vind ik![]()
Hij is al eens president geweest, in C&C Red Alert 2quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:40 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft wel een presidenten gezicht vind ik![]()
Zou ik matig vinden. Jack heeft mensen voor minder omgelegd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat dat afgesproken was. Er was een getuige die het allemaal zag gebeuren. Dat werd niet voor niets zo nadrukkelijk in beeld gebracht.
Ja, ik weet het allemaal ook niet. Het lijkt mij wel mogelijk dat het allemaal afgesproken werk was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat gaat die getuige hen nou maken dan?
Maar okay...You'll see.
Hij kon Logan ook niet een kogel door zijn kop jagen.... en die heeft toch heel wat geflikt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou ik matig vinden. Jack heeft mensen voor minder omgelegd.
Omdat Logan gelijk had. Jack wordt gezien als een moordenaar terwijl Logan ermee wegkomt. Dat speelde bij Henderson geen enkele rol.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij kon Logan ook niet een kogel door zijn kop jagen.... en die heeft toch heel wat geflikt.
Hennie wist dat Jack zich toch niet aan zijn woord zou houden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het allemaal ook niet. Het lijkt mij wel mogelijk dat het allemaal afgesproken werk was.
Dat Henderson probeerde te ontsnappen sloeg namelijk nergers op, aangezien hij kort daarvoor nog had gezegd dat 'immunity' waardeloos was in zijn geval omdat hij dan toch door de mannen van Logan zou worden uitgeschakeld. Als de ontsnapping was gelukt, had hij dus in die situatie gezeten en dat wilde hij dus niet. Daarom was zijn eis ook dat Jack hem zou helpen verdwijnen. Kort voor de 'ruzie' zei Henderson nogmaals dat Jack hem dus moet helpen ontsnappen, waarop Jack knikkend reageerde.
De makers hebben natuurlijk ook meegekregen dat Henderson behoorlijk populair was bij de kijkers en hem nog een seizoen mee laten doen zou niet zo verkeerd zijn denk ik.
Henniequote:Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hennie wist dat Jack zich toch niet aan zijn woord zou houden.
* Dos37 eens is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:18 schreef H.Flick het volgende:
Als je dit seizoen vergelijkt met seizoen 1 is het toch wel een hele andere serie geworden. Nog steeds goed, maar het is wel zwaar over the top gegaan.
Seizoen 1 is eigenlijk gewoon de allerbeste.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:18 schreef H.Flick het volgende:
Als je dit seizoen vergelijkt met seizoen 1 is het toch wel een hele andere serie geworden. Nog steeds goed, maar het is wel zwaar over the top gegaan.
LOLquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:41 schreef Bellator het volgende:
Super exclusief materiaal van de 'prequel' van seizoen 6!!!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:41 schreef Bellator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
3.The Cold-blooded Killerquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:13 schreef dapluiz het volgende:
Geinig lijstje
http://tv.ign.com/articles/709/709798p1.html
[afbeelding]
Er zijn geen plannen voor een prequel, en om seizoen 5 direct op seizoen 6 te laten aansluiten moet de hoofdrolspelers 48 uur achter elkaar wakker zijn. Lijkt me een beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:59 schreef remcov het volgende:
Ze zouden het volgende seizoen voor een keer direct aan dit seizoen kunnen aansluiten.
In de prequel kunnen ze laten zien dat Audrey vertelt dat Jack door een Chinees is gehaalt voor een telefoontje. Voor het gemak nemen ze dan meteen maar aan dat de Chinezen 'm hebben. Chloe komt er dan dankzij haar geweldige speurtechnieken achter dat er net toevallig uit een nabij gelegen haven een schip richting Shanghai is vertrokken.
Het volgende seizoen begint dan dat een aantal helicopters met ctu mensjes dat schip enteren en Jack bevrijden.
Je hebt dan maar het tijdsbestek van één aflevering nodig om weer terug in LA te zijn aangezien die boot dan toch nog niet zo ver kan zijn.
[afbeelding]
sterker nog, die sub had een US-keyboardquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef ThaMadEd het volgende:Iemand trouwens opgevallen dat Bierko eigenlijk wel erg native Engels praat voor een rus?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:25 schreef remcov het volgende:
Die limo reed weg en ik zat echt te wachten op de explosie met daarna een shot van Mandy met een afstandsbediening( of raketwerper) in d'r hand. :p
mja, dat riep ie ook in aflevering 16 ofzo... en toen had die z'n zaakjes ook niet voor elkaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:14 schreef DaMart het volgende:
Ik vraag me af of Logan er niets mee te maken heeft. Ik heb het gevoel dat hij de Chinezen heeft ingelicht. Hij zei toch tegen die technomannetjes: 'Bauer is taken care off'?
Ik heb het hele seizoen eigenlijk gedacht dat 't een Brit was die een beetje doorgedraaid wasquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef ThaMadEd het volgende:
Iemand trouwens opgevallen dat Bierko eigenlijk wel erg native Engels praat voor een rus?
Hoe kan je dat nou zeggen als Jack half doodgemarteld op de boot naar China zitquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:08 schreef greatgonzo het volgende:
Goeie eps, enigszins voorspelbare afloop (blijft US he, de held wint altijd), maar wel onverwacht einde en opmaat voor volgend seizoen
Dan heb jij toch een heel ander einde gezien dan ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:08 schreef greatgonzo het volgende:
Goeie eps, enigszins voorspelbare afloop (blijft US he, de held wint altijd),
Zoals al eerder gezegd zal Jack al moeten zijn ontsnapt... óf seizoen 6 speelt zich geheel af in China ofzo. Een andere oplossing zie ik niet (ivm realtime)quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:58 schreef Hoolaa het volgende:
Vraag me ook erg af hoe ze S6 gaan aanpakken.
Weet je niet, waarom zie het zo of-of? Ze kunnen van alles verzinnen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd zal Jack al moeten zijn ontsnapt... óf seizoen 6 speelt zich geheel af in China ofzo. Een andere oplossing zie ik niet (ivm realtime)
Omdat Jack niet binnen een uurtje weer naar L.A. kan vliegen. Als hij aan het begin van episode 1 dus nog in China zit, dan kan de rest van het seizoen niet spelen in L.A., want dan is Jack toch wel een halve dag onderweg om daar te komen. Vandaar dus mijn of/of ... Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:16 schreef Bellator het volgende:
[..]
Weet je niet, waarom zie het zo of-of? Ze kunnen van alles verzinnen.
Voor elke of-of van jouw kant kan ik zo een ander scenario uit mijn duim zuigen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat Jack niet binnen een uurtje weer naar L.A. kan vliegen. Als hij aan het begin van episode 1 dus nog in China zit, dan kan de rest van het seizoen niet spelen in L.A., want dan is Jack toch wel een halve dag onderweg om daar te komen. Vandaar dus mijn of/of ... Lijkt me duidelijk.
Prima. En dan gaat hij terug naar Amerika en doet dus pas vanaf aflevering 6 (weet ik veel hoelang die reis duurt) ofzo weer mee, aangezien hij dus heel wat uurtjes moet vliegenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:39 schreef Bellator het volgende:
[..]
Voor elke of-of van jouw kant kan ik zo een ander scenario uit mijn duim zuigen.Ik neem aan dat Jack aan het begin van seizoen 6 nog een gevangene van China is en dat hij op het punt staat geruild te worden ofzo.
LOL... als Jack dus nog gevangen zit in China ... en seizoen 6 gaat zich toch weer afspelen in L.A., dan doet hij dus de helft van het seizoen niet mee.quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:42 schreef truStie het volgende:
Shanghai naar LA is zo'n 12,5 uur vliegen..
Ik kan ook nog wel een scenario bedenken waarin Jack, eventueel met hulp van buitenaf, in de eerste afleveringen weet te ontsnappen. Ondertussen ligt de gehele focus op Jack terug naar Amerika halen, en als Jack in een vliegtuig terug zit, blijken er Chinese terroristen aan boord te zijn. Jack probeert dan te achterhalen wat ze van plan zijn, terwijl hij CTU inseint.quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... als Jack dus nog gevangen zit in China ... en seizoen 6 gaat zich toch weer afspelen in L.A., dan doet hij dus de helft van het seizoen niet mee... Lijkt me dus dat ze óf een deel van het verhaal in China laten afspelen... óf Jack is al vrij als seizoen 6 begint. Wat ik dus al eerder schreef.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:04 schreef DaMart het volgende:
...(hij heeft dan natuurlijk een nieuwe 'made in China' tas vol leuke goodies),...
Nou, gewoon een erg grote dosis levendige fanatasie hebbenquote:
bedoel alleen te zeggen dat het niet te verwachten was dat Logan ermee weg zou komen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij toch een heel ander einde gezien dan ik
Er komt dit jaar nog wel een DVD board Game: http://www.imdb.com/title/tt0784961/quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:13 schreef Mr.Johnson het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de 24 film? Komt die nog voor season 6. In dat geval kan de film gaan over Jack in China om vervolgens season 6 weer in LA te laten afspelen.
Jij niet alleen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
Nu moet ik potdomme 7 (!!!!!!) maanden wachten![]()
![]()
quote:CELL PHONE NUMBER FEATURED ON "24"
CONNECTS FOR MORE THAN 50,000 DIE-HARD FANS
Demonstrating yet again just how devoted fans are to every detail of the hit series 24 (Mondays, 9:00-10:00 PM ET/PT on FOX), more than 50000 people watching last week's episode deciphered the phone number shown on a cell phone screen and dialed it - the number that actually belongs to the prop master on 24.
In the episode "Day 4: 11:00 AM - 12:00 PM," which aired January 17, Debbie Pendleton (Leighton Messter), who was just killed by Dina Araz (Shohreh Aghdashloo), received a call on her cell phone. The caller was Debbie's mother, and fans with a DVR were able to pause the shot and see the actual incoming number. Thousands of fans have since been dialing that phone number and crew members of 24 - along with stars Carlos Bernard, Reiko Aylesworth and Mary Lynn Rajskub - have been taking the calls.
(FOX)
Nu moet ik eens een schema gaan makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:13 schreef Merkie het volgende:
Januari.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu moet ik eens een schema gaan maken![]()
24 S6 komt in januari 2007
Lost S3 komt binnenkort 7 afleveringen maar de rest komt pas over half jaar september en februari
Stargate SG1 komt in oktober? juli
Stargate Atlantis komt ook in oktober? juli
Prison Break S2 komt op? augustus
Battlestar Galactica 2006 S3 komt in? oktober
Óf hij staat op het punt vrijgelaten te worden en is al in LA.quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... als Jack dus nog gevangen zit in China ... en seizoen 6 gaat zich toch weer afspelen in L.A., dan doet hij dus de helft van het seizoen niet mee... Lijkt me dus dat ze óf een deel van het verhaal in China laten afspelen... óf Jack is al vrij als seizoen 6 begint. Wat ik dus al eerder schreef.
quote:As they are loading Palmer's body out of the hearse and towards the plane, Mike is watching on his Sprint phone. Look at that clear picture! It just makes me want to get a Sprint phone and watch these things. Then again, maybe if I were Mike I would just find a nice plasma screen or in this case look up from his phone since the whole thing is FIVE FEET AWAY.
Aangezien Jack jaren bij CTU heef gewerkt en special advisor van Heller was, heeft hij erg veel info over alle terroristische activiteiten/netwerken in de wereld. Waarschijnlijk kan jack ook intel verschaffen over geheime operaties van de amerikaanse regeringquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat de Chinezen iets van plan zijn is duidelijk. In de laatste aflevering zeiden ze niet voor niets dat Jack te waardevol is om zo maar te doden. De vraag is ook wat ze dus daarmee bedoelen. Daar komen we vast nog wel achter
zolang hij al ze ledematen/ogen/ingewanden nog heeft, kan je hem nog harder martellenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:57 schreef H.Flick het volgende:
Jack gaat niet praten. In seizoen 2 heeft hij zich ook al dood laten martelen. Dat werkt gewoon niet bij hem. Je moet achter z'n 'loved ones' aan gaan, dat werkt. M.a.w. hopelijk gaan die Chinezen Kim vermoorden.
Geen China dus.quote:JACK WON'T SPEND NEXT '24' HOURS IN CHINA
By ADAM BUCKMAN
May 25, 2006 -- Just because Jack Bauer is on a slow boat to China, that doesn't mean he'll wind up there.
That's the word from Howard Gordon, executive producer of "24," who acknowledged this week that the challenge of bringing Bauer (Kiefer Sutherland) all the way back from China next season would wreak havoc with the suspense series' "real-time" format.
Following the surprise cliff-hanger which had Bauer being shanghaied by Chinese government agents at the conclusion of the season finale of "24" Monday, fans have wondered how Bauer would ever get back to the United States in time to participate in next season's 24-hour adventure, given the great distance between the two countries.
In an interview with the TV trade publication TV Week, Gordon revealed that Bauer won't be trapped in China when the new season begins next January.
"It's just an impractical thing given the real-time constraints because, even by the time we concluded that story, it would take Jack 16 hours - you know, three-quarters of the series - to get back to L.A.," Gordon said, inadvertently revealing that, somehow, Bauer escapes from the Shanghai-bound cargo ship in which he was last seen long before it gets to China.
"Unfortunately, I don't think much of the story will take place in China," Gordon said.
He revealed nothing else about how the next season of "24" will play out. "I just started writing the first [episode] this morning," he said.
hij is net begonnen met het schrijven de eerste ep. het kán altijd nogquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:31 schreef -Mo- het volgende:
- Howard over S6/China: "unfortunately I don't think much of the story will take place in China"
Dat had ik even gemistquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Merkie het volgende:
Dat wist -Mo- 2 pagina's terug ook al met inside information te vertellen.
[..]
Kan juist heel erg cool zijn. Jack die uit handen moet zien te blijven van de Chinezen en tegelijkertijd andere dingen moet oplossen (geen terroristische aanslagen a.u.bquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:47 schreef DaMart het volgende:
Maar als Jack ontsnapt, dan zitten die Chinezen volgend jaar waarschijnlijk weer achter hem aan. Het wordt dan wel een beetje erg eentonig hoor...
Ga een aanslag plegen in Amerika, om hem te vernellen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:12 schreef Wytze het volgende:
ik ben boos dat season 6 nog niet klaar is
Ja, maar dat hebben we al een beetje gezien he, in S4 en S5.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:49 schreef Bellator het volgende:
[..]
Kan juist heel erg cool zijn. Jack die uit handen moet zien te blijven van de Chinezen en tegelijkertijd andere dingen moet oplossen (geen terroristische aanslagen a.u.b).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's starting!
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:07 schreef CloudStrife het volgende:
Possible first spoilers season 6 cast info!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's starting!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook niet of dit echt is. Schijnt bij een castingsbureau te zijn gekomen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:18 schreef qu63 het volgende:
Die Lisa wordt wel een lekker CTU-personage weer
en DM, Jack staat ook niet in het lijstje vermeld, maar doet nog steeds mee he
Maar ik hecht nu niet al te veel waarde aan deze spoilers omdat ze pas net zijn begonnen met schrijven.. als de eerste episode af is zien we wel weer verder
ik neem aan van wel, het begin moet er toch al wel in grote lijnen staan, anders kan je het einde niet zo schietenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef Myers het volgende:
Maar ze weten dan dus wel al in grote lijnen wat ze ongeveer met het seizoen willen doen?
Het was een reactie op de eerste optie die ik heb gequoot.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:18 schreef qu63 het volgende:
en DM, Jack staat ook niet in het lijstje vermeld, maar doet nog steeds mee he
Maar ik hecht nu niet al te veel waarde aan deze spoilers omdat ze pas net zijn begonnen met schrijven.. als de eerste episode af is zien we wel weer verder
Hehehe, ze schrijven alles eigenlijk on-the-go. Althans, ze schrijven de eerste vier afleveringen en daarna gaan ze pas verder het plot inelkaar draaien.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef Myers het volgende:
Maar ze weten dan dus wel al in grote lijnen wat ze ongeveer met het seizoen willen doen?
http://community.tvguide.com/thread.jspa?threadID=800002269quote:Despite how Monday's season finale left off, the sixth season of Fox's 24 will not pick up with Jack Bauer riding a slow boat to China as a political prisoner. "I don’t think much of the story will take place in China," executive producer Howard Gordon tells the trade mag TV Week. "It's just an impractical thing given the real-time constraints, because it would take Jack 16 hours — three-quarters of the [season] — to get back to L.A." If Jack's imprisonment isn't the hook for 24's January '07 return, what is? Howard shared no details, noting, "I just started writing the first [episode] this morning" — meaning only two or three main characters have been killed thus far.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:18 schreef qu63 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef Myers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg trouwens bezoek van een vriend van me, dis alle afleveringen heeft opgespaard om achter elkaar te kijken. Ik heb dus aflevering 1 maar even afgespeeld, en hij werd al erg enthousiast om de rest te bekijken.
Overigens is het wel grappig om zelf het seizoen weer vanaf het begin te zien, en dan de kleine hints te herkennen waar later op door wordt gegaan. Zoals Martha die tegen Charles zegt dat Palmer iets wist dat met Logan te maken had.
http://www.24spoilers.tvheaven.com/quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:38 schreef jdiezrequejo het volgende:
wat was nou ook alweer die 24 spoiler site?
spoiler.heaven.com? iets in die trant ofzo
thanx, klopt heb ze ook niet gelezen dit siezoen amar wil het altijd wle nalezenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://www.24spoilers.tvheaven.com/
Maar ik moet zeggen, de vorige seizoenen las ik nog wel eens spoilers, maar dit seizoen eens niet. En ik kan zeggen dat het veel leuker is om 24 te volgen zonder dat je weet wat er gaat gebeuren.
je moet je nu registreren op het forum, en die registratie was gesloten geloof ik. Dus of je uiteindelijk iets te lezen krijgt is maar de vraag natuurlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:41 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
thanx, klopt heb ze ook niet gelezen dit siezoen amar wil het altijd wle nalezen
Om te kijken in hoeverre ze er naast zaten of niet
zag het jah, niet dus..quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
je moet je nu registreren op het forum, en die registratie was gesloten geloof ik. Dus of je uiteindelijk iets te lezen krijgt is maar de vraag natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
"This car can go from 0 to CTU in one commercial break"![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
Op het officiële 24 forum, hebben ze wel wat leuks bedacht: bumperstickers voor Jack. Zitten wel leuke tussen
"This car can go from 0 to CTU in one commercial break"![]()
![]()
![]()
"If you can read this, you definitely drive faster than Curtis"
"I N-E-V-E-R brake for terrorists"
Die link klopt nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
Op het officiële 24 forum, hebben ze wel wat leuks bedacht: bumperstickers voor Jack. Zitten wel leuke tussen
dat was zalig moment idd, had dat echt niet verwacht toen eigenlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
.. krijg je net zo'n moment als met Tony in S4!
maar de movie kom na seizoen 6 of tijdens seizoen 6 pas.. dus ligt eigenlijk niet voor de hand liggend..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:45 schreef Del_Toro het volgende:
wat als 24 the movie over z'n "china ervaring" gaat
dus s5 - movie - s6
De vader van Jack is nu op tv. Moeten we het daar maar mee doen.quote:
waar?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vader van Jack is nu op tv. Moeten we het daar maar mee doen.
Geen idee. Nooit gezien. Hij staat nu ook alleen op de achtergrond aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |