Dan nog duikt het 'real time' probleem op. Als Jack in afl 1 wordt geruild, dan kan de rest van het seizoen zich niet in L.A. afspelen. Of Jack moet de helft van de dag niet meedoen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:57 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat Jack aan het begin van seizoen 6 geruild wordt voor een één of andere Chinese gevangene die de VS heeft. Beetje het Die Another Day idee.
Of Jack zit aan het begin in het vliegtuig op 1 uur afstand van LAXquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog duikt het 'real time' probleem op. Als Jack in afl 1 wordt geruild, dan kan de rest van het seizoen zich niet in L.A. afspelen. Of Jack moet de helft van de dag niet meedoen natuurlijk.
Ja... maar misschien zit hij wel gevangen bij CTU om de hoek en houden de Chinezen hem daar vast. Zou ook nog kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Of Jack zit aan het begin in het vliegtuig op 1 uur afstand van LAX.
tvp coole Avatarquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:21 schreef Bellator het volgende:
Ze kunnen van alles verzinnen. Jack wordt geruild voor een oliepijpleiding in Iran ofzo, ex-CTU leden werken nu voor de CIA en zijn in Shanghai en alles gaat mis.
Dat denk ik dus ook, maar dan moeten we vaststellen dat hij aan het begin van seizoen 6 niet meer gevangen kan zitten in China.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:27 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat je er wel van uit moet gaan dat het zich weer in LA afspeelt.
Je moet ff de achtergrond van je avatar wit maken...Ik zie niet goed waar je zwarte achtergrond eindigt, en Curtis begint.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:34 schreef Bellator het volgende:
[..]
Hehe, viel mij ook op. Echt zo'n Prodent smile.
Dat hoort.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je moet ff de achtergrond van je avatar wit maken...Ik zie niet goed waar je zwarte achtergrond eindigt, en Curtis begint.![]()
Omdat dat afgesproken was. Er was een getuige die het allemaal zag gebeuren. Dat werd niet voor niets zo nadrukkelijk in beeld gebracht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:31 schreef -Mo- het volgende:
-Henderson is gewoon dood voor mij, waarom zou Jack degene die hem 20 seconden ervoor probeerde dood te schieten, helpen?![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:31 schreef -Mo- het volgende:
-Sowieso wordt eerst Gardner president.
Wat gaat die getuige hen nou maken dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat dat afgesproken was. Er was een getuige die het allemaal zag gebeuren. Dat werd niet voor niets zo nadrukkelijk in beeld gebracht.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:40 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft wel een presidenten gezicht vind ik![]()
Hij is al eens president geweest, in C&C Red Alert 2quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:40 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft wel een presidenten gezicht vind ik![]()
Zou ik matig vinden. Jack heeft mensen voor minder omgelegd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat dat afgesproken was. Er was een getuige die het allemaal zag gebeuren. Dat werd niet voor niets zo nadrukkelijk in beeld gebracht.
Ja, ik weet het allemaal ook niet. Het lijkt mij wel mogelijk dat het allemaal afgesproken werk was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat gaat die getuige hen nou maken dan?
Maar okay...You'll see.
Hij kon Logan ook niet een kogel door zijn kop jagen.... en die heeft toch heel wat geflikt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou ik matig vinden. Jack heeft mensen voor minder omgelegd.
Omdat Logan gelijk had. Jack wordt gezien als een moordenaar terwijl Logan ermee wegkomt. Dat speelde bij Henderson geen enkele rol.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij kon Logan ook niet een kogel door zijn kop jagen.... en die heeft toch heel wat geflikt.
Hennie wist dat Jack zich toch niet aan zijn woord zou houden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het allemaal ook niet. Het lijkt mij wel mogelijk dat het allemaal afgesproken werk was.
Dat Henderson probeerde te ontsnappen sloeg namelijk nergers op, aangezien hij kort daarvoor nog had gezegd dat 'immunity' waardeloos was in zijn geval omdat hij dan toch door de mannen van Logan zou worden uitgeschakeld. Als de ontsnapping was gelukt, had hij dus in die situatie gezeten en dat wilde hij dus niet. Daarom was zijn eis ook dat Jack hem zou helpen verdwijnen. Kort voor de 'ruzie' zei Henderson nogmaals dat Jack hem dus moet helpen ontsnappen, waarop Jack knikkend reageerde.
De makers hebben natuurlijk ook meegekregen dat Henderson behoorlijk populair was bij de kijkers en hem nog een seizoen mee laten doen zou niet zo verkeerd zijn denk ik.
Henniequote:Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hennie wist dat Jack zich toch niet aan zijn woord zou houden.
* Dos37 eens is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:18 schreef H.Flick het volgende:
Als je dit seizoen vergelijkt met seizoen 1 is het toch wel een hele andere serie geworden. Nog steeds goed, maar het is wel zwaar over the top gegaan.
Seizoen 1 is eigenlijk gewoon de allerbeste.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:18 schreef H.Flick het volgende:
Als je dit seizoen vergelijkt met seizoen 1 is het toch wel een hele andere serie geworden. Nog steeds goed, maar het is wel zwaar over the top gegaan.
LOLquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:41 schreef Bellator het volgende:
Super exclusief materiaal van de 'prequel' van seizoen 6!!!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:41 schreef Bellator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
3.The Cold-blooded Killerquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:13 schreef dapluiz het volgende:
Geinig lijstje
http://tv.ign.com/articles/709/709798p1.html
[afbeelding]
Er zijn geen plannen voor een prequel, en om seizoen 5 direct op seizoen 6 te laten aansluiten moet de hoofdrolspelers 48 uur achter elkaar wakker zijn. Lijkt me een beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:59 schreef remcov het volgende:
Ze zouden het volgende seizoen voor een keer direct aan dit seizoen kunnen aansluiten.
In de prequel kunnen ze laten zien dat Audrey vertelt dat Jack door een Chinees is gehaalt voor een telefoontje. Voor het gemak nemen ze dan meteen maar aan dat de Chinezen 'm hebben. Chloe komt er dan dankzij haar geweldige speurtechnieken achter dat er net toevallig uit een nabij gelegen haven een schip richting Shanghai is vertrokken.
Het volgende seizoen begint dan dat een aantal helicopters met ctu mensjes dat schip enteren en Jack bevrijden.
Je hebt dan maar het tijdsbestek van één aflevering nodig om weer terug in LA te zijn aangezien die boot dan toch nog niet zo ver kan zijn.
[afbeelding]
sterker nog, die sub had een US-keyboardquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef ThaMadEd het volgende:Iemand trouwens opgevallen dat Bierko eigenlijk wel erg native Engels praat voor een rus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |