----------------------quote:A relative newcomer to the dance music scene, Elevation has seen rapid success through his musical production talents. Born in Detroit, Michigan, in the United States, Elevation's interest in music was visible from the start. He began learning to play the piano and the organ at a very young age and continued with them for several years. Over time, his musical tastes broadened and changed, and in his teens he became intrigued by Turntablism and scratching, which then led him to purchase his first pair of turntables in the winter of 2001. Soon, through his use of those turntables and his contact with the culture that accompanied them, his focus shifted towards electronic dance music. As time passed, Elevation began experimenting with various music production software, while further developing his mixing skills. Ever more dedicated to his art form each day, he began upgrading his equipment and devoted most of his spare time to mixing and producing.
Inspired by his favorites, Armin van Buuren and DJ Tiësto, Elevation's production skills truly began to soar in August of 2002, while using the infamous bedroom production software, Fruity Loops. During the course of the following year, he produced countless tracks, many of which became favorites among friends and others with whom he shared his work. Shortly after May of 2003, Elevation upgraded his producing software, rendering him able to unleash the full potential of his talent.
Elevation's breakthrough arrived when he submitted a project of his, then entitled Clear Blue Sky, to well-known DJ and producer, Markus Schulz. Schulz, having a keen ear for talent, quickly began work on the track with Elevation, who soon became Schulz's protégé. After working together for a few short weeks, Schulz and Elevation produced the masterpiece of progressive-trance, Clear Blue. Released on Armada Music imprint Electronic Elements, Clear Blue has seen success worldwide with some of the biggest names in trance today. Now at only 17, Elevation has reached heights he never foresaw.
Currently, Elevation is busy juggling time between his intense production schedule and his education. He is working on several projects with Markus Schulz, and continues to compose new productions of his own. Keep an eye and an ear out for more!
Dit was geen geintje gisteravond. Hij kwam uit een koude omgeving (auto en daarvoor koude ruimte). Dan is het beter om dat ding eerst op te laten warmen door hem even binnen te zetten. Hij is dus al lang opgewarmd inmiddelsquote:Op maandag 22 mei 2006 10:12 schreef m-kay het volgende:
Toch jammer dat die CDJ1000 pas a.s. woensdag weer opgewarmd is jackson..
Ja, zeker! Er is ook een Schulz vs. Elevation remix van 'Your Loving Arms' die Markus alleen nog in z'n livesets heeft gedraaid, schijnt erg lekker te zijn!quote:Op maandag 22 mei 2006 10:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Elevation, erg goed werk levert deze man af!
Als dat dezelfde remix is die hij draaide op de Armada Night ben ik er ontzettend fan van inderdaadquote:Op maandag 22 mei 2006 10:20 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja, zeker! Er is ook een Schulz vs. Elevation remix van 'Your Loving Arms' die Markus alleen nog in z'n livesets heeft gedraaid, schijnt erg lekker te zijn!
Ik blijf je sig. erg goed vindenquote:
Nee hoor, het lukt zo welquote:
Je zou hem een klein beetje kunnen aanpassen.quote:
Ik vind het wat raar staan maargoed... we doen het er maar meequote:Op maandag 22 mei 2006 11:33 schreef Joppy het volgende:
[..]
Je zou hem een klein beetje kunnen aanpassen.
kuch.. the -> dj..kuch, is misschien wat toepasselijker
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het wat raar staan maargoed... we doen het er maar mee
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het wat raar staan maargoed... we doen het er maar mee
Onder welk kopje?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:20 schreef Tomaz het volgende:
Wanneer komt Tom-S.nl in de OP?
Ik laat in dat stukje je nick wel doorlinken naar je site ipv je profielquote:Op maandag 22 mei 2006 14:20 schreef Tomaz het volgende:
Wanneer komt Tom-S.nl in de OP?
Allejezus christus!!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:28 schreef Messenga het volgende:
Ah, we zijn er weer.
Zelf ook even een setje in elkaar gebrouwd, niet alleen Trance overigens, het klinkt allemaal wel grappig.
*knip*
Lang niet gedaan.
Kijk, en zo kan het dus ook! Klinkt als een puike mix! Hulde!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
02. Allure - The Loves We Lost (Tilt Remix)
05. Deep Dish Feat. Anousheh - Say Hello
07. Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger Remix)
13. Interstate - I Found You
14. Max Graham Feat. Jessica Jacobs - I Know You're Gone
19. Above & Beyond Pres. Oceanlab Feat. Justine Suissa - Satellite
20. Ridgewalkers Feat. El - Find (Andy Moor Remix)
25. Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
26. Andain - Beautifull Things (Gabriel & Dresden Unplugged Remix)
28. Gabrioel & Dresden - Arcadia (Swing To Chunk Mix)
34. Aira One - Dido (Armin Van Buuren's "Universal Religion" Remix)
Op het breezerfeest van zaterdag kreeg ik wel beter commentaarquote:Op maandag 22 mei 2006 22:24 schreef m-kay het volgende:
[..]
Allejezus christus!!!!.
.
.
Ik hoorde dat je trommelvliezen piercen helemaal hip gaat worden deze zomer. Pfff..
Breezerfeestjes zijn in PUB, hier is de echte trance en progressive.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Op het breezerfeest van zaterdag kreeg ik wel beter commentaar.
Maar inderdaad, een fikse koptelefoon helpt wel aankomende zomer.
Zitten ook wel wat Trance platen tussen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef m-kay het volgende:
[..]
Breezerfeestjes zijn in PUB, hier is de echte trance en progressive.
Zou leuk zijn als je deze mix eens online slingert.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
-puike TL-
Die deleten ze toch tegenwoordig.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb in het verleden ook maar 2 sets gepost maar ik ga mijn best doen mijn volgende set hier te posten met DL link.
Zolang het niet van jezelf is, wel ja. Als het van jezelf is is het *lijkt mij* geen probleem.quote:
34 tracks achterelkaar opnemenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je deze mix eens online slingert.
Sowieso misschien een idee als je een mix maakt deze online te slingeren en te posten. Dan kunnen we ook horen of het allemaal een beetje wil lukken met die knaapjes hier. Heb in het verleden ook maar 2 sets gepost maar ik ga mijn best doen mijn volgende set hier te posten met DL link
.
quote:Aanstaande vrijdag veschijnt L.E.F., het nieuwe album van Ferry Corsten. De Rotterdammer over boem-klets, moed en een kapotte bloes.
Door Rutger Steenbergen
Een hete lentedag ergens in mei. Ferry Corsten zit op een Amsterdams terras aan zijn witte bloesje te frunniken. Knoopje kwijt verontschuldigt hij zich, waarna hij opstaat. Daarna tegen de perspromoter: "Kun jij kijken of ze ergens een andere hebben?"
Een minuutje later vertelt Corsten in de schaduw over 'L.E.F.', zijn nieuwe studioalbum dat aan de belangrijkste kwaliteitseis voldoet: boem klets. "Dancemuziek moet vet zijn", verklaart de Rotterdammer nader. "Als je in een auto zit en je slaat de deur dicht van een lelijke eend dan hoor je kleng. Sla je de deur dicht van Porsche Cayenne dan hoor je boem. Dat is het verschil."
Peptalk
Ferry Corsten is een grootheid in de dancescene. Begonnen met gabber stapte hij begin jaren '90 succesvol over op trance. Hij scoorde internationale hits als 'Out Of The Blue' en 'Walhalla', werd in 1999 door het Britse dancemagazine Muzik uitgeroepen tot producer van het jaar en is een vaste waarde in de internationale Dj-top tien. Toch kent ook het leven van een beroemde danceartiest pieken en dalen.
"2006 is een pittig jaar, soms heb je tijden dat het voelt dat het allemaal vanzelf gaat en de andere keer moet je er hard aan trekken. Dan blijf ik mezelf continu peptalk geven, ik ben goed bezig, ik geloof erin. En ik heb in de loop der jaren wel een eigen kwaliteitsgevoel opgebouwd, dat ik met m'n vinger in de lucht kan zeggen, na, dat zit wel goed hier."
Ferry Corsten heeft als voordeel dat hij veel draait. Nummers die hij 's middags in zijn thuisstudio maakt kan hij 's avonds testen op het publiek. De meeste tracks op het nieuwe album 'L.E.F.' kregen deze behandeling en klinken opvallend dansbaar en rauw. Corsten knikt instemmend: "L.E.F. is de sound die ik nu doe, Loud Electronic Ferocious, Zeker wel een trancy feel maar ruiger en heel electronisch. En hoe kun je die muziek het beste waarderen, nou gewoon als je het keihard draait."
Volwassen
'L.E.F.' heeft ook een tweede betekenis, en daaruit blijkt dat Corsten zelfverzekerder is geworden als Dj en producer. De Rotterdammer die bekend stond om zijn zoete trance verraste drie jaar geleden vriend en vijand met de electroknallers 'Rock your body rock' en 'Punk'.
De fans moesten er niets van hebben en op internet werden ze afgebrand. "Daar was lef voor nodig en mensen die me kenden als trancejongen vonden het een enorme stap. Maar het was geen bewuste keuze, ik had zeven jaar lang volop geproduceerd en kreeg weer de drang om wat anders te doen." Dat het publiek de ommezwaai uiteindelijk wel waardeerde merkte Corsten in 2004 tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. Toen draaide ik 'Punk' en stond 40.000 man dat nummer mee te blerren. Dat is natuurlijk de ultieme kick, echt kippenvel."
Undergroundbehoefte
Ruim vijftien jaar loopt Corsten inmiddels rond in het dancewereldje en het heeft hem gevormd. De Dj draait en maakt alleen nog muziek waar hij volledig achter staat en beseft dat de gouden jaren zijn geweest. "De dance-industrie is op dit moment totaal verwoest. Je kunt er nog wel van leven, maar in 1999 verkocht ik in Engeland tussen de 80.000 en 100.000 platen van een single, nu sta je al op 1 met 20.000 exemplaren. En dan heb je het over hits. Van een undergroundplaatje verkoop je er maar een handjevol."
Met de consequentie dat platenlabels en partorganisators steeds commerciëler opereren kan Corsten wel leven. Fijntjes wijst hij op de dancescene die jarenlang klaagde niet serieus genomen te worden. "Nou slaat het over naar het grote publiek en is het weer niet goed." Misschien heeft het zelfs wel voordelen, denkt de Rotterdammer hardop. "Je krijgt wel een tegenreactie. Dat hele commerciële brengt een diepe undergroundbehoefte teweeg."
“Nee, niets gevonden", klinkt het opeens achter ons. De perspromoter komt met lege handen terug en schuift aan. Vertwijfeld kijkt Ferry naar zijn hagelwitte bloes waarvan ook het tweede knoopje het bijna begeeft. Dan begint hij hard te lachen. "Ik zit me helemaal uit te kleden hier, dat gaat niet goed!"
'L.E.F.' van Ferry komt vrijdag 26 mei uit. Fragmenten van de nieuwe plaat beluister je nu al op zijn website.
© 2006 Planet Internet
Bedanktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef hp22 het volgende:
ASOT250 in de Asta donderdag:
20.00 - 21.00 ASOT 250 intro & ableton mix
21.00 - 22.00 Jonas Steur
22.00 - 23.00 M.I.K.E.
23.00 - 00.00 John Askew
00.00 - 02.00 Armin van Buuren
02.00 - 03.00 Rank 1
03.00 - 04.00 Menno de Jong
Het is dat ik vrijdag begin met een trainingsweekend, anders was ik daar wel ff heengegaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef hp22 het volgende:
22.00 - 23.00 M.I.K.E.
23.00 - 00.00 John Askew
02.00 - 03.00 Rank 1
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef hp22 het volgende:
20.00 - 21.00 ASOT 250 intro Classics hour
22.00 - 23.00 M.I.K.E.
23.00 - 00.00 John Askew
02.00 - 03.00 Rank 1
Southern Sun FTW!!1quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:31 schreef DreamAway het volgende:
[..]
wel n hoop geprop zo, uurtje is zo om! maargoed wel erg lekker!
![]()
Megamix style ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:43 schreef hp22 het volgende:
Ja 1e uurtje wordt idd een classics hour, maar dan een ableton classics mix gok ik
Pak ik lekker een kleine 4 uurtjes mee (gelukkig geen Armin) en dan nog 4 uur Marco V in de winkel
nee geen megamix style, hopelijk echte goede classics (commentaar bij voorbaat achterwege laten plzquote:
Hij begon over classics. Toen opmerkte ik Southern Sun. Dat Armin die moet gaan draaienquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:52 schreef DreamAway het volgende:
[..]
nee geen megamix style, hopelijk echte goede classics (commentaar bij voorbaat achterwege laten plz)
en wat de fuck is er met Southern sun dan?
Hopelijk zittie er wel tussen in dat eerste uurtje, maar ik heb weinig hoop, alhoewel de tiësto remix vaak gerequest is (mede door mij)!
Eerste uurtje Ableton van Buurenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef hp22 het volgende:
22.00 - 23.00 M.I.K.E.
23.00 - 00.00 John Askew
02.00 - 03.00 Rank 1
zeg maar 'ze' hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zij begon over classics. Toen opmerkte ik Southern Sun. Dat Armin die moet gaan draaien(Net als bij ASOT200 en Armin Only)
Net op tijd voor julllie meen ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Begint Armin gaan wij (HP/Tomaz/ik) weg
Misschien heeft hij wel dikke tunes gespaard voor donderdag.... zou goed kunennquote:
Ik verwacht een heeele hoop dikke tunes!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel dikke tunes gespaard voor donderdag.... zou goed kunenn. Dan nog moet je ervan houden
![]()
Maar inderdaad, Ik kom zeker niet voor armin die avond
Nee precies, het wordt asociaal veel sol hakken en hopen dat we het station nog kunnen vindenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel dikke tunes gespaard voor donderdag.... zou goed kunenn. Dan nog moet je ervan houden
![]()
Maar inderdaad, Ik kom zeker niet voor armin die avond
Ik verwacht ook een hoop dikke tunes... maar ik heb Armin dit jaar meer gezien dan Marco V. Kan dus meer zin in V krijgen dan in Armin voor de zoveelste keerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:07 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Ik verwacht een heeele hoop dikke tunes!![]()
jij komt voor de Sol...toch?![]()
quote:Het wordt asociaal veel sol hakken en hopen dat we het station nog kunnen vinden
N00B!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef jackson het volgende:
Dikke set opgenomen met een nieuwe tool. Leuke tool, opname is mono
Fijne avond nog
Ik weet niks van pjoeters.... dat siert mij dan wel weerquote:
Pesh plaatje is wel een toffe trancer. Die SQD shizzle is het beste wat ik in tijden heb gehoord. Erg toffe shit!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Anjuna plaatjes?
Pesh - Threshold
SQD plaatjes
Smith & Pledger - White + Black
Aalto - 5
Ik ben er ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef hp22 het volgende:
22.00 - 23.00 M.I.K.E.
23.00 - 00.00 John Askew
02.00 - 03.00 Rank 1
Zo zat ik dus ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:31 schreef _Supreme het volgende:
you guys!!! Ik wil ook in Den Haag zijn nu
Wat voor studie is dat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:40 schreef Xantra het volgende:
het heeft niks met trance te maken, maar wil het jullie toch melden, toch soort vriendengevoel in dit topic hé haha
Woehoee ben door naar de volgende ronde voor me volgende studie, zit bij de overgebleven 40 van de ingeschreven 500.
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed
hieperdepiep![]()
beetje trance: heb me New Order - Crystal (Xantra Mix) afgerond, ben er tevreden over, het gaat steeds beter het producen bij mij![]()
Audiovisual Media op HKU in Hilversum, dus een opleiding voor tv en film makenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:40 schreef Joppy het volgende:
[..]
Wat voor studie is dat?
En is die remix nog ergens "te koop"?
Cool, dat wordt binnenkort dus filmpjes maken voor 2voor12quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
Audiovisual Media op HKU in Hilversum, dus een opleiding voor tv en film maken![]()
remix komt binnenkort op mijn site
Ik zou bijne zeggen. Welke Jonas steur is nietquote:
Southern Sun en een plaat van Billy Ray Martin (Honey ofzo?)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad is wat hij draaide toen de stream stopte![]()
jaaaaah!!! was moooi!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
16. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix)
Goeie verslagen, scheelt mij weer typenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, leuk verhaal Hans! Goeie feesten zo te lezen.
En Winkel van Sinkel warm? Tja, iemand waarschuwde mij daar laatst ook voor. Maar toen had ik er niets van gemerkt. Waarschijnlijk omdat het toen niet helemaal volgepakt was.
Waarom heb ik niemand gezien die flyerde voor incredible? Ik zag wel een paar van die flyers op grond liggen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:40 schreef DreamAway het volgende:
[..]
jaaaaah!!! was moooi!![]()
![]()
![]()
ik rende gauw met mn vers opgehaalde !metershoge! stapel flyers weer hard naar binnen, om ze vervolgens door de security weer hardhandig te laten afpakken, omdat er mensen waren die flyers van me wilden hebben...nouja eigen schuld...![]()
ligt eraan hoe laat je weg bent gegaan, ik had eigenlijk iets eerder moeten gaan flyeren, maar ik wilde ook gewoon menno zien draaien... ben kwart voor 5 zijn we begonnen met flyeren ong!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:32 schreef Joppy het volgende:
[..]
Waarom heb ik niemand gezien die flyerde voor incredible? Ik zag wel een paar van die flyers op grond liggen.
Na Mary Go Wild ben ik weg gegaan. Het was dat ik er aardig door heen zat en terug moest rijden, anders was ik nog wel gebleven. Menno bouwde er nog een lekker feestje vanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:12 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ligt eraan hoe laat je weg bent gegaan, ik had eigenlijk iets eerder moeten gaan flyeren, maar ik wilde ook gewoon menno zien draaien... ben kwart voor 5 zijn we begonnen met flyeren ong!
Ik spreek een gast... eerste wat hij zei na "hallo", "ik heb je flyer al zien liggen, hoe vet is dat ding zeg". Ik denk zonder te overdrijven dat 20 mensen aan me gevraagd hebben wie hem gemaakt heeft. Erg toffe reacties dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:58 schreef _Supreme het volgende:
Super toffe verhalen jongens (en dame natuurlijk), het was een mooie avond lijkt me.
Ook cool om te horen wat er allemaal met die flyers gebeurt die ik heb gemaakt.
Hoeveel mensen moeten ze wel niet al hebben gezien. woeii
Tot morgen, bij Incredible!
een enorm groot verschil met de vorige jahquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik spreek een gast... eerste wat hij zei na "hallo", "ik heb je flyer al zien liggen, hoe vet is dat ding zeg". Ik denk zonder te overdrijven dat 20 mensen aan me gevraagd hebben wie hem gemaakt heeft. Erg toffe reacties dus
ik weet t nie zeker of hij em gedraaid heeft...waar heeft gij hem vandaan?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik draai hem op dit momentwat een zalige plaat is het!
edit: is dit wel dat nummer dat Perry draaide op de Armada Night?
ah n ripjequote:
Altijd wel in mijn straatjequote:Op zondag 28 mei 2006 15:24 schreef DreamAway het volgende:
Jose Amnesia
Wat kleine Incredible invloeden zie ikquote:Op maandag 29 mei 2006 00:09 schreef m-kay het volgende:
Hoppa, vanavond even een lekker mixje van een kleine twee uur gemaakt. Begint met club en gaat via progressive naar trance. Live gemixt, dus hier en daar een paar minieme foutjes.
Geinspireerd door een retestrak feest ja! Bij de platenkeuze heb ik er eigenlijk niet op gelet, misschien dat dat automatisch ging.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat kleine Incredible invloeden zie ik![]()
Die irritante gast is net Bushquote:Op maandag 29 mei 2006 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier al LEF gelsuiterd? Vind het wel een coole cd
En zijn er hier meer mensen die de stemmen uit de classicmix van asot 250 vervelend vinden? Met als irritantste die gast die iemand ten huwelijk vraagt, vlak voor dat Nederlandse meisje?
Ik heb em wel... nog niet gehoord.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier al LEF gelsuiterd? Vind het wel een coole cd
En zijn er hier meer mensen die de stemmen uit de classicmix van asot 250 vervelend vinden? Met als irritantste die gast die iemand ten huwelijk vraagt, vlak voor dat Nederlandse meisje?
Serieus?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:28 schreef hp22 het volgende:
[..]
Die irritante gast is net Bush. Maar ik vind het wel gaaf gedaan, luisteraars vanuit de hele wereld
En 'dat Nederlandse meisje' is onze eigenDreamAway
Je hoort nog even glaasjes tegenelkaar tikken meen ikquote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus?Dat is dan wel weer cool!
Ik denk niet dat hij dat commentaar van producers bedoeld maar van de luisteraars.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb em wel... nog niet gehoord.
Die stemmen zijn inderdaad redelijk irritant ja... Luistert niet echt lekker weg helaas. Aan de andere kant is het wel heeeel vet om alle comment te horen. En laten we eerlijk zijn als je: "what's up everybody, this is markus schulz" hoort.... you gotta love it! Met zijn pornostem
![]()
![]()
Nee Hij zegt niks volgens mij, heb m bijna helemaal gehoord (zit bij Menno). Maarja, Ferry zegt ook niks verder, er zullen vast wel weer relschoppers zijn die dit gebruiken om aan te nemen dat ze knallende ruzie hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:38 schreef jackson het volgende:
Ik heb het nog niet helemaal gehoord maar zegt God ook nog wat ?
We vragen het Hem wel aanstaande zaterdagquote:Op maandag 29 mei 2006 11:41 schreef hp22 het volgende:
[..]
Nee Hij zegt niks volgens mij, heb m bijna helemaal gehoord (zit bij Menno). Maarja, Ferry zegt ook niks verder, er zullen vast wel weer relschoppers zijn die dit gebruiken om aan te nemen dat ze knallende ruzie hebben
haha...ja was prachtig om te doen...speciaal iemand ingehuurd om de glazen tegen elkaar te proostenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hoort nog even glaasjes tegenelkaar tikken meen ik. Ook wat gelach erachteraan
. Is inderdaad DreamAway
![]()
Het houdt ook niet op allemaal hequote:Op maandag 29 mei 2006 11:44 schreef jackson het volgende:
[..]
We vragen het Hem wel aanstaande zaterdag. Wat een weekend zit er weer aan te komen
![]()
doel je nou op Tiësto?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:44 schreef jackson het volgende:
[..]
We vragen het Hem wel aanstaande zaterdag
was een ctt geleden al besprokenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:33 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://www.taiwannights.com/?op=interviews&page=view&id=24
Tiesto maakt wel een punt wat betreft zijn mix-kunsten. Hij is gewoon een risky-mixer. Boeiend dat hij 3-5 fouten per set maakt. Laat die nerdjes achter hun pc's luisterend naar de stream maar huilen. Liever een foutje, maar wel het gevoel van 'wat gaaf dat nu plaat x eraan komt' dan een saaie overgang van 2.5 minuten.
Oud interview manquote:Op maandag 29 mei 2006 18:33 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tiesto maakt wel een punt wat betreft zijn mix-kunsten. Hij is gewoon een risky-mixer. Boeiend dat hij 3-5 fouten per set maakt. Laat die nerdjes achter hun pc's luisterend naar de stream maar huilen. Liever een foutje, maar wel het gevoel van 'wat gaaf dat nu plaat x eraan komt' dan een saaie overgang van 2.5 minuten.
Hij had ook gewoon toe kunnen geven dat zn gehoor te slecht is om netjes te mixen.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:33 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tiesto maakt wel een punt wat betreft zijn mix-kunsten. Hij is gewoon een risky-mixer.
Ik ben em nu aan het kopen. Ik zal em vanavond eens luisteren. Ben benieuwdquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:50 schreef Veersesmurf het volgende:
Wat een geweldige tracklist tot nu toe in dat classics hour:
20.00 - 21.00 A State Of Trance 250 - Classic Hour
01. Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix)
02. Chicane - Saltwater
03. Ridgewalkers Feat. El - Find (Andy Moor Remix)
04. Solarstone - Solarcoaster (Midway Remix)
05. Yahel - Voyage
06. Rank 1 - Airwave
07. Paul Van Dyk - For An Angel (E-Werk Club Mix)
08. Chicane Feat. Maire Brennan - Autumn Tactics (Thrillseekers Remix)
09. Rapid Eye - Circa Forever (R.E. Remix)
10. Above & Beyond Pres. Oceanlab - Satellite
11. Three Drives On A Vinyl - Greece 2000
12. Delerium Feat. Sarah McLachlan - Silence (Tiesto's "In Search Of Sunrise" Remix)
13. Moogwai - Viola (Armin van Buuren Remix)
14. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
15. Tiesto - Suburban Train
16. Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix)
17. The Quest - C-Sharp
balen dat ik er niet bij kan zijn, maar het is niet anders![]()
Dat eerstequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:26 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ga je upgraden? Of moet je schuldeisers betalen?
Wat ga je upgraden?quote:
Ik wil graag een nieuwe CDJ800quote:
Zo'n MK-II unit?quote:
Ja, die!quote:
Dat wilde ik nog vragen ja: waarom in godsnaam die mk2?quote:
Het gaat hier wel hard tegen hard hèquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:30 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Desalniettemin natuurlijk respectIk spreek je eind van 't jaar wel weer als je m'n djm-800 mixer komt bewonderen
![]()
Held!quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:57 schreef hp22 het volgende:
[..]
Het gaat hier wel hard tegen hard hè
Binnenkort ook 2 800 MK2's te bewonderen @ huize Extrema![]()
Ik denk als je nu de kans hebt een nieuwe CDJ800 (MKII) te kopen en op je oude 40 euro af te schrijven dat niet gek is. Nu krijg ik nog 500 euro voor mijn 1.5 jaar oude CDJ, dat zal straks niet meer zijn. In de toekomst wil ik 2 CDJ's dus dan heb ik nu alvast graag een nieuwe staan zodat ik straks niet een MKI en een MKII heb staan, dit is niet echt gewenst vind ik. Ik heb zoals je weet nu ff van Tino die 1000 staan en merk dat 2 verschillende gewoon niet echt makkelijk is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:30 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog vragen ja: waarom in godsnaam die mk2?![]()
Voor die 250,- bijbetaling heb je alleen deze voordelen:
MP3 afspelen (iets wat je natuurlijk zelden gebruikt als je draait, of ga je ook skihut optredens doen?)
Jog dial van de cdj1000 MK2 (niet veel beter dan die van de 800)
Verbeterd display (boeiend)
Desalniettemin natuurlijk respectIk spreek je eind van 't jaar wel weer als je m'n djm-800 mixer komt bewonderen
![]()
Nou hehquote:
Wat mij brengt op een pluspunt van de nieuwe 800 nog... Hij geeft de titels weerquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:37 schreef hp22 het volgende:
En voor mij is de mp3 functie zeker handig vanwege mijn asociaal lange en gevarieerde esot sets. Lekker RW's branden met mp3, kom ik niet om in de cd's
Jammer zeg, heb jou al een tijd niet meer gezien!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:20 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb net mijn kaartje voor Tiesto verkocht..
Had er totaal geen zin in en weet zeker dat ik het niet de hele nacht trance zou trekken. Moet namelijk ook de hele dag werken. Het zou voor mij een 'been there done that' verhaal worden en na het geweldige feest Digweed vorige week kan dit alleen maar tegenvallen. Bovendien heb ik er nu een heel aardig prijsje voor gekregen omdat het uitverkocht is. Iedereen die gaat heel veel plezier en ik hoor wel hoe het geweest is!![]()
eens met jou!quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:30 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog vragen ja: waarom in godsnaam die mk2?![]()
Voor die 250,- bijbetaling heb je alleen deze voordelen:
MP3 afspelen (iets wat je natuurlijk zelden gebruikt als je draait, of ga je ook skihut optredens doen?)
Jog dial van de cdj1000 MK2 (niet veel beter dan die van de 800)
Verbeterd display (boeiend)
![]()
Ik doe het mede omdat ik nu nog een mooie prijs krijg voor mijn CDJ800quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:03 schreef Xantra het volgende:
[..]
eens met jou!
maar over die twee verschillende hebben staan, heeft beat wel weer gelijk, alhoewel ik er niet zo mee zit, je weet per apparaaat hoe ze werken, heb ik dan hé(technics & stanton draaitafel, nogal groot verschil)
ik begrijpquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik doe het mede omdat ik nu nog een mooie prijs krijg voor mijn CDJ800
heh... vraag dat voortaan eerst es ff in dit topicquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:20 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb net mijn kaartje voor Tiesto verkocht..
Zie geen reden er niet veel van te verwachten. Iedereen draait tegenwoordig lekker zijn plaatjes dus waarom die gasten niet. In de Asta waren ze toen ook lekker bezig dus ik verwacht gewoon een goeie set van zequote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:55 schreef hp22 het volgende:
Dringt nog niet heel erg tot me door maar morgen staan we weer in de HMH te knallen
Ben op zich wel benieuwd naar Progression maar verwacht er niet heel veel van
Ja, maar ik verwacht er niks van zodat het niet tegen kan vallenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Zie geen reden er niet veel van te verwachten. Iedereen draait tegenwoordig lekker zijn plaatjes dus waarom die gasten niet. In de Asta waren ze toen ook lekker bezig dus ik verwacht gewoon een goeie set van ze.
Ik begrijp et wel maar ik denk dat het een puike opwarmer zal zijn hoor. Wat betreft de halve liters sta je aan de kant van Tomaz & Jacksonquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:16 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja, maar ik verwacht er niks van zodat het niet tegen kan vallen. Gewoon lekker halve liters hakken, en als ze toevallig lekker draaien is dat mooi meegenomen
off-topic: laatse dag stage, bijna vakantie, woooooooooei!
Ik ben nog niet 100% fit maar what the hell, toch vakantie, genoeg tijd om te revalideren. Ah ja, gabber piet ging je draaien he?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik begrijp et wel maar ik denk dat het een puike opwarmer zal zijn hoor. Wat betreft de halve liters sta je aan de kant van Tomaz & Jackson![]()
. Bier hakken als een dolle aangezien ik het vanavond rustig aan moet doen op een bruiloft waar iedereen wel boekie zoek zal zijn
Ideaal die grafstage voorbij.... Ik kan niet wachten tot mijn laatste dag zeg![]()
Ik vind t bestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:35 schreef m-kay het volgende:
Buh, ik moet nog een volle maand met tentamens en shizzle.
Echter, morgen Tiesto! Ik doe mee met de halve liters!!
Hans, gaan we nog kaasblokjes hakken in Ed0pe?
*meldt*quote:
Inderdaad.... wederom ergggg sterk!quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:52 schreef DreamAway het volgende:
Veel plezier allen!![]()
zeg achteraf maar dat t kut was, dan hoef ik niet te denken dat ik iets heb gemist![]()
Ik zeg vooraf, het is kut en vooral niet geloven wat ik hierna allemaal ga zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:52 schreef DreamAway het volgende:
Veel plezier allen!![]()
zeg achteraf maar dat t kut was, dan hoef ik niet te denken dat ik iets heb gemist![]()
doen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:21 schreef hp22 het volgende:
[..]! We gaan je bestoken met sms'jes hoe tof het is
Goed, dit gaat lachen worden. Ik weet nog dat er na een feest een vriend van me jarig was die we niet tepakken hebben gekregen. Met 4man in de auto 15 voicemails ingeschreeuwd en 30 smsjes verstuurd ofzoquote:
Live reports vanuit de HMH voor mevrouw DreamAway.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed, dit gaat lachen worden. Ik weet nog dat er na een feest een vriend van me jarig was die we niet tepakken hebben gekregen. Met 4man in de auto 15 voicemails ingeschreeuwd en 30 smsjes verstuurd ofzo.....
Dolle boel dus met sms-en vanacht![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:55 schreef jackson het volgende:
[..]
grafteringeen zeurende koppijn halve liters & HMH zullen de pijn verzachten![]()
lijkt me logisch hehquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:39 schreef jackson het volgende:
vooral niet geloven wat ik hierna allemaal ga zeggen![]()
Ik zie slechts 1 kikker...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:51 schreef DreamAway het volgende:
[..]
[..]
lijkt me logisch heh![]()
Stuur maar hoor!!!! maar dan wel n livereport incl tracklist ieder half uur!!!![]()
[[url=http://img490.imageshack.us/img490/6909/233520060428221418rudy0114av.th.jpg]afbeelding][/URL] (gaan jullie vanavond ook zo op een rijtje zitten?)![]()
(hp22)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wisten jullie overigens al dat Tiesto een plaat samen met Maxi Jazz (leadzanger van Faithless) heeft gemaakt? Dit voor goeie doelDance4Life.
Ik zat net het programma op RTL7 te kijken! Jammer dan Annie Lennox niet mee wilde werken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wisten jullie overigens al dat Tiesto een plaat samen met Maxi Jazz (leadzanger van Faithless) heeft gemaakt? Dit voor goeie doelDance4Life.
Zeg, hoe voel je je nu?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:15 schreef jackson het volgende:
(HP22)
Tieten Bollen Jetsers Kneiter Knetters Hangers Kleppers Knallers
jahaah pas goed op via welke idioot je dingen postquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:15 schreef jackson het volgende:
(HP22)
Ja zeg, een beetje mijn naam schaden terwijl ik sta te mixen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:15 schreef jackson het volgende:
(HP22)
Ja we bestaan echtquote:Op zondag 4 juni 2006 11:08 schreef Veersesmurf het volgende:
Wat een heerlijk feestje zeg! Gaaf om jullie ook is in levende lijve te zien![]()
Je wilde toch slapen of begreep ik dat verkeerdquote:Op zondag 4 juni 2006 11:23 schreef DreamAway het volgende:
Hoe draaide tiësto?!!!
(mijn info service heeft me in de steek gelaten na 1 uur![]()
)
100% mee eens. Heeft verder weinig met het ISOS gevoel te makenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond de eerste 2 uur van Tiesto heerlijk, maar na 3u vond ik het allemaal wat te eentonig eigenlijk.
Samequote:Op zondag 4 juni 2006 16:21 schreef hp22 het volgende:
Het was wel de minste van de 5 HMH feestjes maar heb me toch uitstekend vermaakt!
Ik denk inderdaad dat de beste man er niet wasquote:Ik zie op PF dat er meer mensen zijn die Phynn helemaal niet gezien hebben, weet je t wel zeker Robert? Het is mij ook totaal niet opgevallen, en ik vind het niks voor Phynn om af te sluiten met Rank 1 - Top Gear en los te gaan met effecten
[tomaz quote] Die M-kay is ook geen homo heh ?! [/tomaz quote]quote:
Waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef jackson het volgende:
[..]
[tomaz quote] Die M-kay is ook geen homo heh ?! [/tomaz quote]![]()
Maar inderdaad zeg, Damesch was dolle boel
Je hebt niks bijzonders gemist vanuit jouw oogpunt, daar kan je zeker van zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 19:09 schreef marciemarcs het volgende:
Fijn dat jullie toch een top avond gehad hebben maar als ik het zo lees heb ik er voor mij goed aan gedaan om mijn kaartje te verkopen. Zat gister toch wel flink te balen dat ik er niet bij was maar nu ik lees dat hij veel harde platen draaide zou ik het niet lang vol gehouden hebben.
Alleen de gezelligheid met medefokkersquote:Op zondag 4 juni 2006 20:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hebt niks bijzonders gemist vanuit jouw oogpunt, daar kan je zeker van zijn![]()
Dan kunnen we beter in de zomer een keer allemaal pils gaan hakken op het strand ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:12 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Alleen de gezelligheid met medefokkers![]()
Buh, dat wordt het een meet enzo. Suf.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:16 schreef marciemarcs het volgende:
Ik zeg: doen!
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:54 schreef Veersesmurf het volgende:
Ben nou wel kapot, dus ga lekker Jong Oranje kijken...
Het feit dat kippevel krijg bij het lezen van de tite/jouw postl lijkt me voldoende zeggenquote:Op zondag 4 juni 2006 23:18 schreef MarkzMan_X het volgende:
En damn, Imogen Heap - The Moment I Said It (Airbase Pres. Scarab Remix)![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:54 schreef Veersesmurf het volgende:
terwijl de ontzettend grote hoeveelheid lekkere vrouwen in het zonnetje stonden.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef jackson het volgende:
[..]
[tomaz quote] Die Veersesmurf is ook geen homo heh ?! [/tomaz quote]![]()
je had moeten blijven!quote:Op zondag 4 juni 2006 21:54 schreef Veersesmurf het volgende:
Toen was het om kwart over 7 tijd om weg te gaan, jammer genoeg.
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:30 schreef DreamAway het volgende:
Zo te horen heb ik niet echt iets gemist zaterdag...jammer dattie zo slecht mixte !![]()
I like itquote:Op maandag 29 mei 2006 00:09 schreef m-kay het volgende:
Hoppa, vanavond even een lekker mixje van een kleine twee uur gemaakt. Begint met club en gaat via progressive naar trance. Live gemixt, dus hier en daar een paar minieme foutjes.
Hope you like it....
Tracklist
01. Conjure One ft. Tiff Lacey - Face the music (Kaskade Club mix)
02. Avalon Superstar - All my love (Soul Seekerz remix)
03. Kenneth Thomas ft. Colleen Riley - Ghost in the machine (Elevation remix)
04. Montero - Hairy hits (House mix)
05. Seven Senses - Southern Cross (Eelke Kleijn remix)
06. SQD - Da Fish
07. Electro-Prompt - Beside me (Gothek D.C. remix)
08. Pete Lazonby - Sacred Cycles (David West remix)
09. Vadim Zhukov vs. Yana Kay - Waiting 4 ur love
10. Pesh - Treshold
11. Kris O'Neil & Mac - Tears of blue (Van Gelder remix)
12. Smith & Pledger - Black
13. Mike Shiver & Marc Damon - Water Ripples (Mike Shiver's Catching Sun remix)
14. Selu Vibra - Stargazing (Maor Levi remix)
15. S.O. Project - Direct Dizko (Sander van Doorn remix)
16. Fable - Nightshift
17. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn remix)
18. Veracocha - Carte blanche
Link: VA-Summer_Sessions_2006-Mixed_By_M-Kay-2006
je had er bij moeten zijn de avond daarvoorquote:
Wij waren er tochquote:Waren er ook leuke mannen of niet?!![]()
![]()
naast jullie woest aantrekkelijke sexy bierzuipende/pilshakkende stoere mannenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:05 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
je had er bij moeten zijn de avond daarvoor![]()
![]()
[..]
Wij waren er toch![]()
agree!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef Xantra het volgende:
hoor nu pas Ferry's nieuwe album L.E.F. men wat een cd![]()
![]()
![]()
Vast wel... kan me niet voorstellen dat er niemand zal zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:35 schreef DreamAway het volgende:
Gaat er nog iemand naar Tiësto in Rotterdam deze zaterdag ?!!!!!
![]()
neh...75.000 mensen is de schattingquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Vast wel... kan me niet voorstellen dat er niemand zal zijn![]()
naar schatting 74.999 andere mensjes!quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Vast wel... kan me niet voorstellen dat er niemand zal zijn![]()
Gefeli!!! veel plezier ermee!!!quote:
Thx, gaat wel lukken denk ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:25 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Gefeli!!! veel plezier ermee!!!![]()
(misschien gratis workshop voor mij !?!)
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:13 schreef hp22 het volgende:
En daar zijn ze dan, m'n schatjes![]()
[afbeelding]
Omdat ik daar al erg goede ervaring mee had en het een fijn ding isquote:
Ik heb et pas 30 keer geroepen maar nogmaal.... Vette shitquote:
Waarom vraag je dat zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:43 schreef Xantra het volgende:
maar waarom die mixer...?
Zo stalk ik de djm-800 al eventjes, ze wil me, ik voel 't!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Overigens ben ik vanaf vandaag officieel verliefd op de Nuo 5 van Ecler
(nu spreek ik net mijn bankrekening en die ziet weinig toekomst in de relatie)
Mij heeft ze afgewezen vorige week.... Ik zou een pet op doen, dat vind ze hipquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:59 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Zo stalk ik de djm-800 al eventjes, ze wil me, ik voel 't!
quote:
ha een maatje uit me klas heeft hem laatst gekocht, in het begin werkte die fx niet, wat bleek nou, die effecten moet je gewoon installerenquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Overigens ben ik vanaf vandaag officieel verliefd op de Nuo 5 van Ecler
(nu spreek ik net mijn bankrekening en die ziet weinig toekomst in de relatie)
Klopt, je kan zo ook aanpassen enzo via je pc.... Wel erg vet is datquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:58 schreef Xantra het volgende:
[..]
ha een maatje uit me klas heeft hem laatst gekocht, in het begin werkte die fx niet, wat bleek nou, die effecten moet je gewoon installeren![]()
het moet niet gekker worden
Verrek.... die plaat bestaat ook nog. Draaide Galen(ava mea) toen op een lokaal feestje tijden terug. Was toen 2 dagen af die trackquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
21. Ava Mea vs. Hydroid - Carabella
Geen idee, ik hoop hetquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Verrek.... die plaat bestaat ook nog. Draaide Galen(ava mea) toen op een lokaal feestje tijden terug. Was toen 2 dagen af die track. Is die al uit eigenlijk ?
Wat ontzettend onzinng zeg om dat soort korte filmpjes met brak geluid te uploadenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop hetTiesto draaide die:
http://video.google.com/videoplay?docid=-438637722656899889
10sec is ook het minimum voor google videoquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat ontzettend onzinng zeg om dat soort korte filmpjes met brak geluid te uploaden![]()
Nee, maar ik draai wel een hoop andere deunen op m'n geile 800MK2'squote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:06 schreef Tomaz het volgende:
Draaien jullie ook the orange theme tijdens het WK? Ik non-stop!
Door je ballen oranje te verven ... er een foto van naar Yvonne te mailen en dan word er gekeken of je recht hebt op een oranje kleur.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:42 schreef Xantra het volgende:
hoe wordt je oranjefan?
hmz oranje hé, ze zijn nu nog wit-rood-wit, zal ff kijken wat ik kan doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Door je ballen oranje te verven ... er een foto van naar Yvonne te mailen en dan word er gekeken of je recht hebt op een oranje kleur.
Heeft de hond er op 1 gestaan ?!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:42 schreef Xantra het volgende:
[..]
hmz oranje hé, ze zijn nu nog wit-rood-wit, zal ff kijken wat ik kan doen![]()
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:42 schreef Xantra het volgende:
hoe wordt je oranjefan?
Als mensen niet de moeite nemen even in de post geschiedenis te kijken of het WK forum dan houd et voor mij gauw opquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:05 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
ben niet zo'n die-hard fokker als jij, ik kom nooit verder dan 'My Active Topics'quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Als mensen niet de moeite nemen even in de post geschiedenis te kijken of het WK forum dan houd et voor mij gauw op![]()
Ik ben dan ook veels te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Als mensen niet de moeite nemen even in de post geschiedenis te kijken of het WK forum dan houd et voor mij gauw op![]()
Wat?! Zit jij in My Active Topics?! Dat zijn mijn topics! Wegblijven daar!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:46 schreef Xantra het volgende:
[..]
ben niet zo'n die-hard fokker als jij, ik kom nooit verder dan 'My Active Topics'![]()
slecht grapjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:30 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Wat?! Zit jij in My Active Topics?! Dat zijn mijn topics! Wegblijven daar!
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik ga ook naar Rotjeknor. Of Tiesto kut gaat draaien of niet, een mooie dag is het sowieso!
Ik was mijn poker skills aan het bijwerken.... nouja, die werden bijgewerkt (16 euro verliesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:54 schreef swopfile het volgende:
Sorry, maar ik kom voorlopig voor Tiesto mn bed niet meer uit.
Zo, maar dat was me even een dik feest! Tijsje draaide echt 10x beter dan ie dat deed bij ISOS5. Hij kan het dus wel als ie wil.quote:ROTTERDAM - De wereldberoemde dj Tiësto gaf zaterdagavond een spectaculaire show midden op de Maas in Rotterdam.
Het optreden op een drijvend podium was een onderdeel van de evenementen rondom de Volvo Ocean Race. De boten van de zeilrace waren zaterdag de havenstad binnengevaren.
Met een indrukwekkende licht- en vuurshow gaf Tiësto bij volle maan een ruim een uur durend optreden. Op de kades, in de haven en op de Erasmusbrug stonden mensen rijendik te luisteren naar de muziek van Tijs Verwest, zoals de dj eigenlijk heet. In totaal waren er zo'n 150.000 bezoekers bij het gratis concert.
Met een aantal sleepboten werd Tiësto op een groot ponton naar het midden van de Nieuwe Maas gebracht. Hij draaide op een nagemaakte boot met lichtgevende zeilen. Daarop werden beelden van de dj en de Volvo Ocean Race geprojecteerd.
Ook op de gebouwen in de omgeving was een lichtprojectie met deze beelden. De Erasmusbrug was eveneens verlicht. Het concert werd afgesloten met vuurwerk.
(ANP)
ja, t uitzicht was echt heel kunstig! Zo komt Rotterdam op zn moois naar voren! Heel jammer dat ik mn camera was vergeten zeg!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:16 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha yep. Was echt überavond gister. Heb nog nooit zulke mooie belichting (geprojecteerd op gebouwen aan de Maas (!)) gezien.
Erg cool!
ja ik had op moeten schuiven, maar stond ook id buurt van een stel boxenquote:Op maandag 12 juni 2006 10:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
Toevallig stonden wij op best een goeie plaats. Schuin voor de boxen, voor het museum (zie laatste pic van DreamAway). Sfeer zat er bij ons in de buurt goed in.
Toevallig daar stond ik ook ongeveerquote:Op maandag 12 juni 2006 10:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
Toevallig stonden wij op best een goeie plaats. Schuin voor de boxen, voor het museum (zie laatste pic van DreamAway). Sfeer zat er bij ons in de buurt goed in.
Er was zeker geen mogelijkheid om vlak voor de dj-boot(h?) naar tiesto te gaan gapen?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Je had toch geen Holland TIESTO shirt. Of was je dat toch?. Die-hard fans (van Tiesto.com forum gok ik) waren dat. Één kerel pompte (:')!) alsof zijn leven er vanaf hing.
Toch vind ik dat 10x beter dan van die mensen die er als een dooie krekel bij staan.
Voor elke persoon die me tegen spreekt, dan STERFT! er een kuiken.quote:
Haha nee dat was ik niet, heb die gasten met die tiesto shirts aan wel gezien. Kende ze niet dus ik neem niet aan dat ze van tiesto.com zijn want een redelijk aantal daarvan heb ik wel vaker bij Tiesto feestjes gezien.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Je had toch geen Holland TIESTO shirt. Of was je dat toch?. Die-hard fans (van Tiesto.com forum gok ik) waren dat. Één kerel pompte (
!) alsof zijn leven er vanaf hing.
Toch vind ik dat 10x beter dan van die mensen die er als een dooie krekel bij staan.
Onze vriend "DJ Hein" uit de welbekende Rohdenburg in Beesdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:26 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nou ik houd van kuikens, maar wat betreft Rogue zit je er naast. Binnen het genre tech-trance (weinig intelligente melodietjes) is het best een prima productie. Echter, koning op het tech-trance gebied blijft toch - zoals ik wel vaker heb verkondigd - Mike Robbins.
Wat doet die kerel eigenlijk heden ten dage?
Ha, ik luister nu toevallig de sample op 4djsonly.com. Idd zware baggerplaat. Sowieso ook matige films.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:53 schreef marciemarcs het volgende:
over dieptepunten gesproken: Ik hoorde zaterdag in de auto die nieuwe tiesto remix van Pirates of the Carribean. Mijn god hoe slecht is die!!![]()
Zal wel weer erg goed doen bij het breezah volk
ga nog maar even doorquote:
24quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ha, ik luister nu toevallig de sample op 4djsonly.com. Idd zware baggerplaat. Sowieso ook matige films.
Armin met 24. En van dat rijtje vind ik Armin's productie nog het beste!
Smaken verschillen natuurlijk. De plaat knalt wel maar de diepgang is ver te zoekenquote:ga nog maar even door![]()
Ik vind Rogue ook erg lekker! En niet te vergelijken met Randy Katana!!!
hij is lekker speels, funky en toch duister, heupwiegend en meeschreeuwbaar..en ja herkenbaar, maar dat vind ik niet erg!
![]()
![]()
Filo & Peri met I95, daar begon et mee voor mij. Tevens hun radioshow vond ik toendertijd erg vetquote:Verder wil ik even zeggen dat Filo&Peri feat Fisher- Ordinary Moment gewoon![]()
![]()
is!
Wat een gevoel in dat nummer!
Ook zo onverwachtsquote:En erg tof dat er een Intuition avond komt in de Poema!!!!!
ik weet niet wat jij allemaal van die namen heb gehoord, maar van Nikola Gala, die ep is echt wel vet, van Luke Dzierzek heb ik ergens een remix gehoord en vond ik ook wel cool, chable's oz is ook vet...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:08 schreef jackson het volgende:
Er is super veel uitgekomen deze maand aan platen. Erg grote namen ook maar weinig bijzonders. Namen als:
- Luke Chable
- Steve May
- Nikola Gala
- Arizona vs Suzy
- Luke Dzierzek
- Ernesto vs Bastian
Ik zat me te verheugen het lijstje te luisteren maar er zit bitter weinig bijzonders tussen. Met als dieptepunt een zoutloze trancer van Re:locate (Rogue). Volgens mij had Armin die plaat er regelmatig opliggen in het verleden (Armin Only / ASOT). Zoutloze Katana-kutplaat achtig iets.
Alleen het leama & moor album heeft mij kunnen vermaken eigenlijk + seven senses - southern cross (eelke kleijn remix). Ach, het is weer is "goed" moeten we maar denken![]()
![]()
![]()
![]()
Oh jee. Ome Jackson begint oud te worden. Nog even en iedere keer als het over de Poema gaat komt ie weer met anekdotes dat zij de eerste waren met trance in de Poema, en dat mensen maar meer erkennen voor ze moeten hebben.quote:
Ik doelde op het feit dat het al tijden bekend is dat Menno wat in de Poema gaat doen. Dacht dat iedereen dat ook wist hierquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Oh jee. Ome Jackson begint oud te worden. Nog even en iedere keer als het over de Poema gaat komt ie weer met anekdotes dat zij de eerste waren met trance in de Poema, en dat mensen maar meer erkennen voor ze moeten hebben..
Ik wist het maar 1 dag vóór dat Hans er mee kwam, omdat ik het op Paul Moelands' site zagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat het al tijden bekend is dat Menno wat in de Poema gaat doen. Dacht dat iedereen dat ook wist hier![]()
quote:Alle kuikens zijn dood heh... Ik had er maar 4![]()
Het is nu wel terecht hoor, Menno zei tijdens Playground al dat ook wel iets in de Poema zou willen doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Oh jee. Ome Jackson begint oud te worden. Nog even en iedere keer als het over de Poema gaat komt ie weer met anekdotes dat zij de eerste waren met trance in de Poema, en dat mensen maar meer erkennen voor ze moeten hebben..
Oh, oke... niet gezienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ja die is allang bekend
22:00 - 24:00 Menno de Jong
24:00 - 02:00 Paul Moelands
02:00 - 04:00 Jonas Steur
04:00 - ??:?? Kimito Lopez
Ah, naief boefje! Ik dacht dat je m'n "grol" wel doorhad met mijn typische standaard Intuition line-up.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh, oke... niet gezien. Staat nog niet op partyflock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |