Gefeli!!! veel plezier ermee!!!quote:
Thx, gaat wel lukken denk ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:25 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Gefeli!!! veel plezier ermee!!!![]()
(misschien gratis workshop voor mij !?!)
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:13 schreef hp22 het volgende:
En daar zijn ze dan, m'n schatjes![]()
[afbeelding]
Omdat ik daar al erg goede ervaring mee had en het een fijn ding isquote:
Ik heb et pas 30 keer geroepen maar nogmaal.... Vette shitquote:
Waarom vraag je dat zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:43 schreef Xantra het volgende:
maar waarom die mixer...?
Zo stalk ik de djm-800 al eventjes, ze wil me, ik voel 't!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Overigens ben ik vanaf vandaag officieel verliefd op de Nuo 5 van Ecler
(nu spreek ik net mijn bankrekening en die ziet weinig toekomst in de relatie)
Mij heeft ze afgewezen vorige week.... Ik zou een pet op doen, dat vind ze hipquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:59 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Zo stalk ik de djm-800 al eventjes, ze wil me, ik voel 't!
quote:
ha een maatje uit me klas heeft hem laatst gekocht, in het begin werkte die fx niet, wat bleek nou, die effecten moet je gewoon installerenquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Overigens ben ik vanaf vandaag officieel verliefd op de Nuo 5 van Ecler
(nu spreek ik net mijn bankrekening en die ziet weinig toekomst in de relatie)
Klopt, je kan zo ook aanpassen enzo via je pc.... Wel erg vet is datquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:58 schreef Xantra het volgende:
[..]
ha een maatje uit me klas heeft hem laatst gekocht, in het begin werkte die fx niet, wat bleek nou, die effecten moet je gewoon installeren![]()
het moet niet gekker worden
Verrek.... die plaat bestaat ook nog. Draaide Galen(ava mea) toen op een lokaal feestje tijden terug. Was toen 2 dagen af die trackquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
21. Ava Mea vs. Hydroid - Carabella
Geen idee, ik hoop hetquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Verrek.... die plaat bestaat ook nog. Draaide Galen(ava mea) toen op een lokaal feestje tijden terug. Was toen 2 dagen af die track. Is die al uit eigenlijk ?
Wat ontzettend onzinng zeg om dat soort korte filmpjes met brak geluid te uploadenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop hetTiesto draaide die:
http://video.google.com/videoplay?docid=-438637722656899889
10sec is ook het minimum voor google videoquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat ontzettend onzinng zeg om dat soort korte filmpjes met brak geluid te uploaden![]()
Nee, maar ik draai wel een hoop andere deunen op m'n geile 800MK2'squote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:06 schreef Tomaz het volgende:
Draaien jullie ook the orange theme tijdens het WK? Ik non-stop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |