Wut, wen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Zijn er nog mensen van hier die naar above & beyond in Amsterdam gaan?
Wel leuk, publiek begreep er weinig van. Lekker om naar te luisteren, MAAR (daar komt ie weer) deze tracks moeten gewoon op ca 140bpm. Vind ze stukken minder klinken in zo'n deephouse bpm.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
06. Rui Da Silva feat. Cassandra - Touch Me (Remix)
07. Fonzerelli - Moonlight Party
08. First State feat. Anita Kelsey - Falling
09. Mekka - Diamondback (Remix)
10. Salt Tank - Eugina (Remix)
11. BT - Mercury and Solace (Remix)
12. Taxigirl - High Glow
13. Nalin & Kane - Open Your Eyes (Remix)
14. Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
15. Paul Oakenfold - Southern Sun (Remix)
16. Existone - Wounded Soul
17. L.S.G. - Netherworld (Oliver Prime Remix)
18. Delerium - Silence (Tiesto in Search of Sunrise Remix)
19. DJ Eremit - Tanz Der Seele (YOMC Remix)
Huh, Tiesto speelt trance?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:24 schreef Xantra het volgende:
[..]
Wel leuk, publiek begreep er weinig van. Lekker om naar te luisteren, MAAR (daar komt ie weer) deze tracks moeten gewoon op ca 140bpm. Vind ze stukken minder klinken in zo'n deephouse bpm.
Bekijk deze YouTube-video
Dit weekend maar eens op Toffler festival kijken naar Superstrings die alleen maar trance rammen.
hij gaat ook nog op Deamstate SoCal draaien 21/22 novquote:
Grappig ik dacht dat Tijs meer van de house was tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij gaat ook nog op Deamstate SoCal draaien 21/22 nov
Inmiddels heeft hij zijn instagram account leeggegooid en toont alleen nog een logo dat veel lijkt op het logo van Innercity 1999.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij gaat ook nog op Deamstate SoCal draaien 21/22 nov
Tja, trance is nu weer hip onder het brede publiek en daar speelt ie op in.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:58 schreef Party_P het volgende:
[..]
Inmiddels heeft hij zijn instagram account leeggegooid en toont alleen nog een logo dat veel lijkt op het logo van Innercity 1999.
Tevens net een nieuw nummer gereleased wat trance-achtig is:
Bekijk deze YouTube-video
Zou hij klaar zijn met EDM en weer in de richting van trance gaan? Van mag mij het, maar dan moet wel meer 'trancy' klinken dan dit nummer.
Voor zover je het huidige 'hippe trance voor breed publiek' trance kan noemen. Ik niet iig.quote:Op zondag 23 november 2025 03:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja, trance is nu weer hip onder het brede publiek en daar speelt ie op in.
Beter dan verwachtquote:
Heb je hier misschien een tracklist van? Zitten paar goede nummertjes tussen waarvan ik de titel even niet meer weetquote:Op maandag 8 december 2025 16:43 schreef Xantra het volgende:
Voor de liefhebbers, nieuwe livemix gemaakt.
https://soundcloud.com/tatummusic/vinyl-livemix-trance-dec-25
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |