Door je ballen oranje te verven ... er een foto van naar Yvonne te mailen en dan word er gekeken of je recht hebt op een oranje kleur.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:42 schreef Xantra het volgende:
hoe wordt je oranjefan?
hmz oranje hé, ze zijn nu nog wit-rood-wit, zal ff kijken wat ik kan doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Door je ballen oranje te verven ... er een foto van naar Yvonne te mailen en dan word er gekeken of je recht hebt op een oranje kleur.
Heeft de hond er op 1 gestaan ?!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:42 schreef Xantra het volgende:
[..]
hmz oranje hé, ze zijn nu nog wit-rood-wit, zal ff kijken wat ik kan doen![]()
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:42 schreef Xantra het volgende:
hoe wordt je oranjefan?
Als mensen niet de moeite nemen even in de post geschiedenis te kijken of het WK forum dan houd et voor mij gauw opquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:05 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
ben niet zo'n die-hard fokker als jij, ik kom nooit verder dan 'My Active Topics'quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Als mensen niet de moeite nemen even in de post geschiedenis te kijken of het WK forum dan houd et voor mij gauw op![]()
Ik ben dan ook veels te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Als mensen niet de moeite nemen even in de post geschiedenis te kijken of het WK forum dan houd et voor mij gauw op![]()
Wat?! Zit jij in My Active Topics?! Dat zijn mijn topics! Wegblijven daar!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:46 schreef Xantra het volgende:
[..]
ben niet zo'n die-hard fokker als jij, ik kom nooit verder dan 'My Active Topics'![]()
slecht grapjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:30 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Wat?! Zit jij in My Active Topics?! Dat zijn mijn topics! Wegblijven daar!
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik ga ook naar Rotjeknor. Of Tiesto kut gaat draaien of niet, een mooie dag is het sowieso!
Ik was mijn poker skills aan het bijwerken.... nouja, die werden bijgewerkt (16 euro verliesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:54 schreef swopfile het volgende:
Sorry, maar ik kom voorlopig voor Tiesto mn bed niet meer uit.
Zo, maar dat was me even een dik feest! Tijsje draaide echt 10x beter dan ie dat deed bij ISOS5. Hij kan het dus wel als ie wil.quote:ROTTERDAM - De wereldberoemde dj Tiësto gaf zaterdagavond een spectaculaire show midden op de Maas in Rotterdam.
Het optreden op een drijvend podium was een onderdeel van de evenementen rondom de Volvo Ocean Race. De boten van de zeilrace waren zaterdag de havenstad binnengevaren.
Met een indrukwekkende licht- en vuurshow gaf Tiësto bij volle maan een ruim een uur durend optreden. Op de kades, in de haven en op de Erasmusbrug stonden mensen rijendik te luisteren naar de muziek van Tijs Verwest, zoals de dj eigenlijk heet. In totaal waren er zo'n 150.000 bezoekers bij het gratis concert.
Met een aantal sleepboten werd Tiësto op een groot ponton naar het midden van de Nieuwe Maas gebracht. Hij draaide op een nagemaakte boot met lichtgevende zeilen. Daarop werden beelden van de dj en de Volvo Ocean Race geprojecteerd.
Ook op de gebouwen in de omgeving was een lichtprojectie met deze beelden. De Erasmusbrug was eveneens verlicht. Het concert werd afgesloten met vuurwerk.
(ANP)
ja, t uitzicht was echt heel kunstig! Zo komt Rotterdam op zn moois naar voren! Heel jammer dat ik mn camera was vergeten zeg!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:16 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha yep. Was echt überavond gister. Heb nog nooit zulke mooie belichting (geprojecteerd op gebouwen aan de Maas (!)) gezien.
Erg cool!
ja ik had op moeten schuiven, maar stond ook id buurt van een stel boxenquote:Op maandag 12 juni 2006 10:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
Toevallig stonden wij op best een goeie plaats. Schuin voor de boxen, voor het museum (zie laatste pic van DreamAway). Sfeer zat er bij ons in de buurt goed in.
Toevallig daar stond ik ook ongeveerquote:Op maandag 12 juni 2006 10:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
Toevallig stonden wij op best een goeie plaats. Schuin voor de boxen, voor het museum (zie laatste pic van DreamAway). Sfeer zat er bij ons in de buurt goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |