Er was zeker geen mogelijkheid om vlak voor de dj-boot(h?) naar tiesto te gaan gapen?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Je had toch geen Holland TIESTO shirt. Of was je dat toch?. Die-hard fans (van Tiesto.com forum gok ik) waren dat. Één kerel pompte (:')!) alsof zijn leven er vanaf hing.
Toch vind ik dat 10x beter dan van die mensen die er als een dooie krekel bij staan.
Voor elke persoon die me tegen spreekt, dan STERFT! er een kuiken.quote:
Haha nee dat was ik niet, heb die gasten met die tiesto shirts aan wel gezien. Kende ze niet dus ik neem niet aan dat ze van tiesto.com zijn want een redelijk aantal daarvan heb ik wel vaker bij Tiesto feestjes gezien.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Je had toch geen Holland TIESTO shirt. Of was je dat toch?. Die-hard fans (van Tiesto.com forum gok ik) waren dat. Één kerel pompte (
!) alsof zijn leven er vanaf hing.
Toch vind ik dat 10x beter dan van die mensen die er als een dooie krekel bij staan.
Onze vriend "DJ Hein" uit de welbekende Rohdenburg in Beesdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:26 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nou ik houd van kuikens, maar wat betreft Rogue zit je er naast. Binnen het genre tech-trance (weinig intelligente melodietjes) is het best een prima productie. Echter, koning op het tech-trance gebied blijft toch - zoals ik wel vaker heb verkondigd - Mike Robbins.
Wat doet die kerel eigenlijk heden ten dage?
Ha, ik luister nu toevallig de sample op 4djsonly.com. Idd zware baggerplaat. Sowieso ook matige films.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:53 schreef marciemarcs het volgende:
over dieptepunten gesproken: Ik hoorde zaterdag in de auto die nieuwe tiesto remix van Pirates of the Carribean. Mijn god hoe slecht is die!!![]()
Zal wel weer erg goed doen bij het breezah volk
ga nog maar even doorquote:
24quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ha, ik luister nu toevallig de sample op 4djsonly.com. Idd zware baggerplaat. Sowieso ook matige films.
Armin met 24. En van dat rijtje vind ik Armin's productie nog het beste!
Smaken verschillen natuurlijk. De plaat knalt wel maar de diepgang is ver te zoekenquote:ga nog maar even door![]()
Ik vind Rogue ook erg lekker! En niet te vergelijken met Randy Katana!!!
hij is lekker speels, funky en toch duister, heupwiegend en meeschreeuwbaar..en ja herkenbaar, maar dat vind ik niet erg!
![]()
![]()
Filo & Peri met I95, daar begon et mee voor mij. Tevens hun radioshow vond ik toendertijd erg vetquote:Verder wil ik even zeggen dat Filo&Peri feat Fisher- Ordinary Moment gewoon![]()
![]()
is!
Wat een gevoel in dat nummer!
Ook zo onverwachtsquote:En erg tof dat er een Intuition avond komt in de Poema!!!!!
ik weet niet wat jij allemaal van die namen heb gehoord, maar van Nikola Gala, die ep is echt wel vet, van Luke Dzierzek heb ik ergens een remix gehoord en vond ik ook wel cool, chable's oz is ook vet...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:08 schreef jackson het volgende:
Er is super veel uitgekomen deze maand aan platen. Erg grote namen ook maar weinig bijzonders. Namen als:
- Luke Chable
- Steve May
- Nikola Gala
- Arizona vs Suzy
- Luke Dzierzek
- Ernesto vs Bastian
Ik zat me te verheugen het lijstje te luisteren maar er zit bitter weinig bijzonders tussen. Met als dieptepunt een zoutloze trancer van Re:locate (Rogue). Volgens mij had Armin die plaat er regelmatig opliggen in het verleden (Armin Only / ASOT). Zoutloze Katana-kutplaat achtig iets.
Alleen het leama & moor album heeft mij kunnen vermaken eigenlijk + seven senses - southern cross (eelke kleijn remix). Ach, het is weer is "goed" moeten we maar denken![]()
![]()
![]()
![]()
Oh jee. Ome Jackson begint oud te worden. Nog even en iedere keer als het over de Poema gaat komt ie weer met anekdotes dat zij de eerste waren met trance in de Poema, en dat mensen maar meer erkennen voor ze moeten hebben.quote:
Ik doelde op het feit dat het al tijden bekend is dat Menno wat in de Poema gaat doen. Dacht dat iedereen dat ook wist hierquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Oh jee. Ome Jackson begint oud te worden. Nog even en iedere keer als het over de Poema gaat komt ie weer met anekdotes dat zij de eerste waren met trance in de Poema, en dat mensen maar meer erkennen voor ze moeten hebben..
Ik wist het maar 1 dag vóór dat Hans er mee kwam, omdat ik het op Paul Moelands' site zagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat het al tijden bekend is dat Menno wat in de Poema gaat doen. Dacht dat iedereen dat ook wist hier![]()
quote:Alle kuikens zijn dood heh... Ik had er maar 4![]()
Het is nu wel terecht hoor, Menno zei tijdens Playground al dat ook wel iets in de Poema zou willen doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Oh jee. Ome Jackson begint oud te worden. Nog even en iedere keer als het over de Poema gaat komt ie weer met anekdotes dat zij de eerste waren met trance in de Poema, en dat mensen maar meer erkennen voor ze moeten hebben..
Oh, oke... niet gezienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ja die is allang bekend
22:00 - 24:00 Menno de Jong
24:00 - 02:00 Paul Moelands
02:00 - 04:00 Jonas Steur
04:00 - ??:?? Kimito Lopez
Ah, naief boefje! Ik dacht dat je m'n "grol" wel doorhad met mijn typische standaard Intuition line-up.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh, oke... niet gezien. Staat nog niet op partyflock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |