quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:54 schreef Veersesmurf het volgende: Toen was het om kwart over 7 tijd om weg te gaan, jammer genoeg.
je had moeten blijven!
Dance Tour was erg fijn!!!
Kwam vanaf ong half 6 binnen, nog net een half uurtje beuken van ronald van gelderen gezien..echt boeiend wassie niet! Vooraan was ruimte zat gelukkig, en tussen de kinderen die hun allereerste dance event meemaakte was de sfeer best goed
![]()
Perry O'neill draaide erg lekker, met enkele hoogtepunten waarvan ik me er maar 1 kan herinneren en dat was Hello strings..!
Tijdens Armin werd het wat drukker en werden de kinderen helaas irritant (lekker in je oor gillen enzo, altijd fijn voor gehoorbeschadiging
![]()
) maar toch was het vooraan uit te houden!
Na wat bekenden te hebben gezien, oa de Armada duitsers, kwam monsier van Buuren dan eindelijk op!
Hij begon, bijna zoals verwacht, met Shipwrecked...maar dat geeft me nog steeds kippenvel, dus mij hoor je niet klagen!
Hij draaide naar mijn idee heel erg lekker! Een paar platen die ik me kan herinneren: Orjan - arctic globe, ...&... - Exactly, Re:Locate - Rogue, Racoon - Love you more (avb remix), Aalto - 5, S.O. project - Direct Dizko (svd remix), Shivers (alex morph remix), control freak (svd remix), Sail... voor de rest kende ik ze bijna allemaal, maar kan ik t me ff niet meer herinneren!
Heb er erg van genoten!!! hij was weer erg verrast dat we er waren en heeft geloof ik wel 6 keer gezwaaid en gelachen, blijft leuk!
Helaas werd Armada night niets voor ons, dus dit was een mooie (bijna gratis) vervanging!
Op naar Tiësto volg week...ook gratis
Zo te horen heb ik niet echt iets gemist zaterdag...jammer dattie zo slecht mixte !
Waren er ook leuke mannen of niet?!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |