Eerste uurtje Ableton van Buurenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef hp22 het volgende:
ASOT250 in de Asta donderdag:
20.00 - 21.00 ASOT 250 intro & ableton mix
21.00 - 22.00 Jonas Steur
22.00 - 23.00 M.I.K.E.
23.00 - 00.00 John Askew
00.00 - 02.00 Armin van Buuren
02.00 - 03.00 Rank 1
03.00 - 04.00 Menno de Jong
zeg maar 'ze' hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zij begon over classics. Toen opmerkte ik Southern Sun. Dat Armin die moet gaan draaien(Net als bij ASOT200 en Armin Only)
Net op tijd voor julllie meen ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Begint Armin gaan wij (HP/Tomaz/ik) weg
Misschien heeft hij wel dikke tunes gespaard voor donderdag.... zou goed kunennquote:
Ik verwacht een heeele hoop dikke tunes!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel dikke tunes gespaard voor donderdag.... zou goed kunenn. Dan nog moet je ervan houden
![]()
Maar inderdaad, Ik kom zeker niet voor armin die avond
Nee precies, het wordt asociaal veel sol hakken en hopen dat we het station nog kunnen vindenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel dikke tunes gespaard voor donderdag.... zou goed kunenn. Dan nog moet je ervan houden
![]()
Maar inderdaad, Ik kom zeker niet voor armin die avond
Ik verwacht ook een hoop dikke tunes... maar ik heb Armin dit jaar meer gezien dan Marco V. Kan dus meer zin in V krijgen dan in Armin voor de zoveelste keerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:07 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Ik verwacht een heeele hoop dikke tunes!![]()
jij komt voor de Sol...toch?![]()
quote:Het wordt asociaal veel sol hakken en hopen dat we het station nog kunnen vinden
N00B!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef jackson het volgende:
Dikke set opgenomen met een nieuwe tool. Leuke tool, opname is mono
Fijne avond nog
Ik weet niks van pjoeters.... dat siert mij dan wel weerquote:
Pesh plaatje is wel een toffe trancer. Die SQD shizzle is het beste wat ik in tijden heb gehoord. Erg toffe shit!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Anjuna plaatjes?
Pesh - Threshold
SQD plaatjes
Smith & Pledger - White + Black
Aalto - 5
Ik ben er ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef hp22 het volgende:
ASOT250 in de Asta donderdag:
20.00 - 21.00 ASOT 250 intro & ableton mix
21.00 - 22.00 Jonas Steur
22.00 - 23.00 M.I.K.E.
23.00 - 00.00 John Askew
00.00 - 02.00 Armin van Buuren
02.00 - 03.00 Rank 1
03.00 - 04.00 Menno de Jong
Zo zat ik dus ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:31 schreef _Supreme het volgende:
you guys!!! Ik wil ook in Den Haag zijn nu
Wat voor studie is dat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:40 schreef Xantra het volgende:
het heeft niks met trance te maken, maar wil het jullie toch melden, toch soort vriendengevoel in dit topic hé haha
Woehoee ben door naar de volgende ronde voor me volgende studie, zit bij de overgebleven 40 van de ingeschreven 500.
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed
hieperdepiep![]()
beetje trance: heb me New Order - Crystal (Xantra Mix) afgerond, ben er tevreden over, het gaat steeds beter het producen bij mij![]()
Audiovisual Media op HKU in Hilversum, dus een opleiding voor tv en film makenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:40 schreef Joppy het volgende:
[..]
Wat voor studie is dat?
En is die remix nog ergens "te koop"?
Cool, dat wordt binnenkort dus filmpjes maken voor 2voor12quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
Audiovisual Media op HKU in Hilversum, dus een opleiding voor tv en film maken![]()
remix komt binnenkort op mijn site
Ik zou bijne zeggen. Welke Jonas steur is nietquote:
Southern Sun en een plaat van Billy Ray Martin (Honey ofzo?)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad is wat hij draaide toen de stream stopte![]()
jaaaaah!!! was moooi!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
16. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix)
Goeie verslagen, scheelt mij weer typenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, leuk verhaal Hans! Goeie feesten zo te lezen.
En Winkel van Sinkel warm? Tja, iemand waarschuwde mij daar laatst ook voor. Maar toen had ik er niets van gemerkt. Waarschijnlijk omdat het toen niet helemaal volgepakt was.
Waarom heb ik niemand gezien die flyerde voor incredible? Ik zag wel een paar van die flyers op grond liggen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:40 schreef DreamAway het volgende:
[..]
jaaaaah!!! was moooi!![]()
![]()
![]()
ik rende gauw met mn vers opgehaalde !metershoge! stapel flyers weer hard naar binnen, om ze vervolgens door de security weer hardhandig te laten afpakken, omdat er mensen waren die flyers van me wilden hebben...nouja eigen schuld...![]()
ligt eraan hoe laat je weg bent gegaan, ik had eigenlijk iets eerder moeten gaan flyeren, maar ik wilde ook gewoon menno zien draaien... ben kwart voor 5 zijn we begonnen met flyeren ong!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:32 schreef Joppy het volgende:
[..]
Waarom heb ik niemand gezien die flyerde voor incredible? Ik zag wel een paar van die flyers op grond liggen.
Na Mary Go Wild ben ik weg gegaan. Het was dat ik er aardig door heen zat en terug moest rijden, anders was ik nog wel gebleven. Menno bouwde er nog een lekker feestje vanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:12 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ligt eraan hoe laat je weg bent gegaan, ik had eigenlijk iets eerder moeten gaan flyeren, maar ik wilde ook gewoon menno zien draaien... ben kwart voor 5 zijn we begonnen met flyeren ong!
Ik spreek een gast... eerste wat hij zei na "hallo", "ik heb je flyer al zien liggen, hoe vet is dat ding zeg". Ik denk zonder te overdrijven dat 20 mensen aan me gevraagd hebben wie hem gemaakt heeft. Erg toffe reacties dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:58 schreef _Supreme het volgende:
Super toffe verhalen jongens (en dame natuurlijk), het was een mooie avond lijkt me.
Ook cool om te horen wat er allemaal met die flyers gebeurt die ik heb gemaakt.
Hoeveel mensen moeten ze wel niet al hebben gezien. woeii
Tot morgen, bij Incredible!
een enorm groot verschil met de vorige jahquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik spreek een gast... eerste wat hij zei na "hallo", "ik heb je flyer al zien liggen, hoe vet is dat ding zeg". Ik denk zonder te overdrijven dat 20 mensen aan me gevraagd hebben wie hem gemaakt heeft. Erg toffe reacties dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |