abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 mei 2006 @ 00:27:13 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38218397
Ah, er zijn dus meer mensen die er niet bij konden zijn Ik vond het eerste uur geweldig en zit nu weer te luisteren. Klinkt goed
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:40:56 #77
105311 Xantra
Cinematographer
pi_38227845
het heeft niks met trance te maken, maar wil het jullie toch melden, toch soort vriendengevoel in dit topic hé haha

Woehoee ben door naar de volgende ronde voor me volgende studie, zit bij de overgebleven 40 van de ingeschreven 500.

ik voel me keigoed, ik voel me keigoed

hieperdepiep

beetje trance: heb me New Order - Crystal (Xantra Mix) afgerond, ben er tevreden over, het gaat steeds beter het producen bij mij
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:38:29 #78
36461 Joppy
geen colaboy
pi_38229620
Ik heb me gister prima vermaakt in de Asta. Uurtje of half tien binnen en toen was het al druk. Tot een uurtje of half 1 hebben we beneden gestaan. Dus ik heb ik heb daar een stuk van Jonas Steur en de sets van M.I.K.E en John Askew in zijn geheel meegekregen. En dat beviel me wel
Echter, wat mij minder beviel was de grote drukte naar mate de avond vorderde. En ook het gejuich toen Armin alleen maar in de dj-booth ging staan
Armin begon zeker lekker, maar de drukte was toch was gewoon niet meer leuk. Dus wij maar even de zaal uitgevlucht. Eerst eventjes gestaan in dat halletje waar ook de (naar wij dachten) radiostudio stond. Maar ook de 2e zaal was open! Aldaar stond Jonas Steur te draaien, later in gezelschap van Menno de Jong
Dus daar een groot deel van de rest van de avond door gebracht. Lekkere stevige sound, niet moeilijk doen lekker knallen. Ook niet druk daarboven, maar wel gezellig. Volgens mij was het ook een gezellige boel achter de draaitafels
Toen we weer terugkeerden in de grote zaal was Menno de Jong alweer aan het draaien en ondanks dat het iets rustiger werd, kreeg hij zaal nog goed gek
Maar goed, ik moest nog een uurtje terug rijden, dus na Mary go Wild zijn we er vandoor gegaan. Dat was ongeveer kwart over 4 en volgens mij dacht Menno nog niet over stoppen.
Let the beat control your body!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:40:43 #79
36461 Joppy
geen colaboy
pi_38229709
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:40 schreef Xantra het volgende:
het heeft niks met trance te maken, maar wil het jullie toch melden, toch soort vriendengevoel in dit topic hé haha

Woehoee ben door naar de volgende ronde voor me volgende studie, zit bij de overgebleven 40 van de ingeschreven 500.

ik voel me keigoed, ik voel me keigoed

hieperdepiep

beetje trance: heb me New Order - Crystal (Xantra Mix) afgerond, ben er tevreden over, het gaat steeds beter het producen bij mij
Wat voor studie is dat?
En is die remix nog ergens "te koop"?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:18:33 #80
105311 Xantra
Cinematographer
pi_38231201
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:40 schreef Joppy het volgende:

[..]

Wat voor studie is dat?
En is die remix nog ergens "te koop"?
Audiovisual Media op HKU in Hilversum, dus een opleiding voor tv en film maken

remix komt binnenkort op mijn site
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:22:55 #81
36461 Joppy
geen colaboy
pi_38231337
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:18 schreef Xantra het volgende:

[..]

Audiovisual Media op HKU in Hilversum, dus een opleiding voor tv en film maken

remix komt binnenkort op mijn site
Cool, dat wordt binnenkort dus filmpjes maken voor 2voor12 ?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:35:41 #82
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_38231819
Armin was wel weer geweldig gisteren, stond alleen de hele avond in het glas te stuiteren
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:56:08 #83
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38232481
Toffe avond gister . Rond half 9 binnen in de asta waar Ableton begon. Leuke classics niet echt bijzonder maar je komt er lekker in. Vervolgens Jonas Steur met een extreem dikke set zeg . Daarna nog MIKE die wel erg lekkere plaatjes spinde en John Askew die gezond dikke trancer erop had liggen. Ik vond de sound behoorlijk stevig maar kon het goed waarderen.

Was gezellig een aantal mensen weer gesproken te hebben, zo vertelde Danjo & Styles dat ze tijdens een interview even Incredible genoemd hadden . Ook wist Jonas Steur mijn compliment te beantwoorden met: "Wacht maar zaterdag.... dan komt de echte set pas" . Leuke dingen om te horen van dit soort enthousiaste mensen .

Het was trouwens inmiddels behoorlijk druk in de Asta en tijd om naar de Winkel te gaan. Net na 1uur in de Winkel en meteen naar Marco V. Die klapte er heerlijk op met bijna alleen maar onbekende platen voor mij . Later op de avond stapte hij even over op wat Techno. Jammer dat ik daar redelijk rot was maar de avond was zeker puick!

Op naar Incredible
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_38232511
Jonas Steur
01. Fable- Above
02. Estuera Vs. Mr. Sam Feat. Kirsty Hawkshaw - Split The South (Jonas Steur "Revision Flow" Bootleg)
03. Mr. Sam - Split (Jonas Steur Remix)
04. T4L - Maximus
05. Dawnseekers - Gothic Dream (John Johnson Remix)
06. Bolier & Coenraad - The Mighty Ducks
07. Kyau Vs. Albert - Kiksu
08. Jonas Steur - Sonrisa
09. Orjan - Arctic Globe (Festival Edit)
10. Re:Locate Feat. Menno de Jong - Spirit
11. Fable - Nightshift

Armin van Buuren
01. Arksun - Arisen
02. Shah Pres. Sunlounger - White Sand
03. Jose Amnesia Feat. Jennifer Rene - Louder
04. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz Vs. Elevation Intro Mix)
05. Super8 & P.O.S. Pres. Aalto - 5
06. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
07. John O'Callaghan & Bryan Kearney - Exactly
08. Dogzilla - Without You (John O'Callaghan Remix)
09. Kyau Vs. Albert - Walk Down (Club Mix)
10. Nitrous Oxide - North Pole
11. Racoon - Love You More (Armin van Buuren Remix)
12. Aerium - Dolphins (Serenade Remix)
13. Jonas Steur - Second Turn
14. Armin van Buuren - Communication Part 3
15. Re:Locate - Rogue
16. Armin van Buuren Feat. Justine Suissa - Wall Of Sound (Parc Remix)
17. Gareth Emery vs. Jon O'Bir - No Way Back
18. Above & Beyond Pres. Oceanlab Feat. Justine Suissa - Sky Falls Down (Armin van Buuren Remix)
19. Selu Vibra - Divine [Favorite Future Favorite]

Rank 1
01. Rank 1 - Breathing (Airwave 2003) (Original/Breaks Dub)
02. Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Live Less Ordinary
03. Marcel Woods - Advanced (Remix)
04. ID
05. ID
06. Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
07. Terry Bones - Forbidden Ways (George Hales Remix)
08. Ronald van Gelderen - This Way (Rank 1 Remix)
09. Rank 1 - Awakening
10. Jochen Miller - Chromatic (Dub)

Menno de Jong
01. Opus III - It's A Fine Day (Leon Bolier Remix)
02. Marc Otten - So Serene (Menno De Jong's "Heading South" Dub Mix) Vs. Carrie Skipper – Time Go's By (Bootleg)
03. Orjan - Prison Break
04. ID
05. Ralphie B - Massive
06. Avalon - Circa (Main Mix)
07. Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
08. Reflekt - I Need To Feel Love (Bart Claessen Bootleg Mix)
09. Kamaya Painters - Far From Over
10. M.I.K.E - Sunrise At Palamos
11. Tiesto Vs. Ton T.B. - Flight Machine (Bootleg)
12. BBE - Seven Days & ONe Week (Ferry Corsten Remix)
13. Grooveyard - Mary Go Wild (Ron van den Beuken Remix)
14. The Thrillseekers - Synaesthesia (Ferry Corsten Remix)
15. Gouryella - Tenshi

Goede sets Die nieuwe Jonas Steur
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:59:19 #85
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38232584
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jonas Steur
Die nieuwe Jonas Steur
Ik zou bijne zeggen. Welke Jonas steur is niet . Gast doet extreem goed werk de laatste tijd

-edit-

Ik scroll ff door de set van Armin... Klinkt prima
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_38232847

Raad is wat hij draaide toen de stream stopte

16. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix)
17. Billy Ray Martin - Honey (Chicane remix)

pi_38233309
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:

Raad is wat hij draaide toen de stream stopte
Southern Sun en een plaat van Billy Ray Martin (Honey ofzo?)

Zit ik in de buurt?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:40:53 #88
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_38233965
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:

16. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix)
jaaaaah!!! was moooi!
ik rende gauw met mn vers opgehaalde !metershoge! stapel flyers weer hard naar binnen, om ze vervolgens door de security weer hardhandig te laten afpakken, omdat er mensen waren die flyers van me wilden hebben...nouja eigen schuld...

Zal ook maar ff reportje doen dan....
We waren half 9 binnen, baalden dat we te laat waren (verkeerde trein, ik wil er niet over praten ) , kreeg toen we in de lange rij stonden een smsje dat mn stukje op de radio was geweest...dus ben benieuwd! Als ik die tracklist zie baal ik enorm dat ik t eerste half uurtje gemist heb... Find verdomme!!! maargoed dat luisteren we dan lekker straks ff allemaal na...

jonas begon errrug goed, verheug me nu alweer op zaterdag!
Mike heb ik ook totaal niks over te klagen, behalve het feit dattie nog steeds maar diep bedroefd niet op durft te kijken naar het publiek, vind ik nog steeds jammer... het uitzicht is juist zo mooi....!
John Askew heb ik niet helemaal meegemaakt, ben even naar de 2de zaal geweest toen, ook vanwege de hitte en te veel drukte daar beneden.Maar wat ik gehoord heb was goed! Vond t allemaal wel heel leuk opgesteld zo daarboven, je kon zo even een handje geven en even praten en kijkje achter de 'schermen' is altijd tof! eventjes daar nog met Armin gepraat, die ons spontaan een knuffel gaf toen ie ons zag.. "wat doe je nou?"
Er waren echt een hele hoop bekenden, weer een hoop belgen, engelsen & duitsers en uiteraard nederlanders gezien...was echt super!

Ik vreesde een beetje voor Armin zn set, omdat er toch al wat steviger werd gedraaid...het zou zomaar weer n btje de verkeerde kant uit kunnen gaan... maar gelukkig is dat niet gebeurt! Was een heerlijke set!
Alleen de drukte en de hitte waren moordend...paar keer geswitcht van plek en uiteindelijk maar naast de trap bij de airco gaan staan...was helemaal niks zo...maar gelukkig wel koel en met de juiste muziek!
Piet Beervoets (Rank 1) voel me ook niet tegen...was lekker!
Wat me wel opviel, en dat vind ik altijd jammer om te zien... is dat veel mensen in kakken nadat Armin weer weg is...is nergens voor nodig...! Als iemand goed draait, behoort ie daar waardering voor te krijgen...net zo goed als Armin.
Menno deed t ook weer tres bien... alhoewel ik sommige stukjes net een tikkeltje te langdradig vond worden, te lang...verder absoluut
Al bij al een mooie avond/nacht! enige nadeel was de drukte, een grote locatie had misschien beter geweest.

Maar nu idd...op naar Incredible!!!!!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:22:05 #89
16743 hp22
Bagger.
pi_38235401
Was een super avond!

Rond een uur of 8 kwamen we bij de Asta aan en jawel, er stond al een enorme rij! Toch zeker zon 15min gewacht om binnen te komen. Eenmaal binnen was het goed te doen, heerlijke classics kwamen voorbij, wat op zich wel apart was om dat soort platen bij binnenkomst al te horen!

9 uur was het tijd voor onze grote held, Jonas Steur! En wat een set zette hij neer, geweldig! De tent zat ook al flink vol en de sfeer was top. Ook waren er bijzonder veel bekenden aanwezig!

M.I.K.E. vond ik zoals verwacht niet heel bijzonder en van John Askew wist ik niks van maar het was flink knallen. Een beetje JoC trance-achtig

Omdat we om 1 uur in de Winkel van Sinkel (Utrecht) wilden zijn voor Marco V gingen we er kwart voor 12 van door zodat we rustig naar het station konden lopen, athans, dat dachten we. In de foyer kwamen we Danjo & Styles tegen waar we even mee aan de praat raakten. Ze waren al flink aan het promoten voor Incredible; flyeren en ze hebben het genoemd in een interview met Armin . 10 voor 12, we moesten nu écht de jassen halen en gaan. En dat was dus het probleem, het was al vreselijk druk bij de garderobe wat we niet verwacht hadden. Het gevolg was dat we dus naar de trein moesten rennen, the horror! Aangekomen stond onze trein er ook nog eens niet dachten we maar hij vertrok vanaf een ander spoor. Moe en bezweet ploften we neer in de trein, iig goed opgewarmd voor Marco V

In de Winkel was het ook behoorlijk druk. In de zaal waar Marco V draaide was het veel te heet en het bier was niet te zuipen! Ik voelde de energie snel wegstromen. Op wat geweldige knallers na kon Marco's set mij helaas niet veel boeien, een beetje teveel van hetzelfde.

Tegen een uur of 4 gingen we even beneden zitten omdat we behoorlijk moe waren. Daar was een piepklein zaaltje waar 3 (voor mij onbekende) dj's fantastisch stonden te draaien! Heerlijke club, house, alles kapot platen, los met die effecten en alles van vinyl, sterker nog, er stonden niet eens cd-spelers. We hebben nog een uurtje heerlijk staan knallen, hier kreeg ik weer energie van! De security moest tot 3 keer toe terugkomen om te zeggen dat het nu wel afgelopen moest zijn, laatste plaat naar beneden pitchen, en weer stug omhoog toen die securitygast weg was . Het kwam er dus op neer dat ik deze gasten beter vond dan Marco V

Al met al dus een zeer geslaagde avond, nu op naar zaterdag, Incredible!

[ Bericht 2% gewijzigd door hp22 op 26-05-2006 17:15:06 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_38236526
Ha, leuk verhaal Hans! Goeie feesten zo te lezen.

En Winkel van Sinkel warm? Tja, iemand waarschuwde mij daar laatst ook voor. Maar toen had ik er niets van gemerkt. Waarschijnlijk omdat het toen niet helemaal volgepakt was.
pi_38237802
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, leuk verhaal Hans! Goeie feesten zo te lezen.

En Winkel van Sinkel warm? Tja, iemand waarschuwde mij daar laatst ook voor. Maar toen had ik er niets van gemerkt. Waarschijnlijk omdat het toen niet helemaal volgepakt was.
Goeie verslagen, scheelt mij weer typen

En of 't daar warm is, dikke schijnwerpers op je smoeltje! Ben weer flink bijgebruind!

Al met al een toffe avond, nu maar 's ontbijten
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:32:37 #92
36461 Joppy
geen colaboy
pi_38240045
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:40 schreef DreamAway het volgende:

[..]

jaaaaah!!! was moooi!
ik rende gauw met mn vers opgehaalde !metershoge! stapel flyers weer hard naar binnen, om ze vervolgens door de security weer hardhandig te laten afpakken, omdat er mensen waren die flyers van me wilden hebben...nouja eigen schuld...
Waarom heb ik niemand gezien die flyerde voor incredible? Ik zag wel een paar van die flyers op grond liggen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:12:12 #93
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_38241391
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:32 schreef Joppy het volgende:

[..]

Waarom heb ik niemand gezien die flyerde voor incredible? Ik zag wel een paar van die flyers op grond liggen.
ligt eraan hoe laat je weg bent gegaan, ik had eigenlijk iets eerder moeten gaan flyeren, maar ik wilde ook gewoon menno zien draaien... ben kwart voor 5 zijn we begonnen met flyeren ong!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:09:15 #94
36461 Joppy
geen colaboy
pi_38243700
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:12 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ligt eraan hoe laat je weg bent gegaan, ik had eigenlijk iets eerder moeten gaan flyeren, maar ik wilde ook gewoon menno zien draaien... ben kwart voor 5 zijn we begonnen met flyeren ong!
Na Mary Go Wild ben ik weg gegaan. Het was dat ik er aardig door heen zat en terug moest rijden, anders was ik nog wel gebleven. Menno bouwde er nog een lekker feestje van
pi_38256739
Super toffe verhalen jongens (en dame natuurlijk), het was een mooie avond lijkt me .
Ook cool om te horen wat er allemaal met die flyers gebeurt die ik heb gemaakt .
Hoeveel mensen moeten ze wel niet al hebben gezien . woeii

Tot morgen, bij Incredible!
Tri State. Tri State. !
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:45:55 #96
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38265893
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:58 schreef _Supreme het volgende:
Super toffe verhalen jongens (en dame natuurlijk), het was een mooie avond lijkt me .
Ook cool om te horen wat er allemaal met die flyers gebeurt die ik heb gemaakt .
Hoeveel mensen moeten ze wel niet al hebben gezien . woeii

Tot morgen, bij Incredible!
Ik spreek een gast... eerste wat hij zei na "hallo", "ik heb je flyer al zien liggen, hoe vet is dat ding zeg". Ik denk zonder te overdrijven dat 20 mensen aan me gevraagd hebben wie hem gemaakt heeft. Erg toffe reacties dus
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_38267941
Yep, de flyer is cool.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:08:17 #98
105311 Xantra
Cinematographer
pi_38269202
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:45 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik spreek een gast... eerste wat hij zei na "hallo", "ik heb je flyer al zien liggen, hoe vet is dat ding zeg". Ik denk zonder te overdrijven dat 20 mensen aan me gevraagd hebben wie hem gemaakt heeft. Erg toffe reacties dus
een enorm groot verschil met de vorige jah
  zondag 28 mei 2006 @ 15:24:04 #99
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_38302135
Eindelijk is de grote ID dan bekend: Jose Amnesia ft Jeniffer Rene - Louder
  zondag 28 mei 2006 @ 15:33:25 #100
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_38302451
Ik draai hem op dit moment wat een zalige plaat is het!

edit: is dit wel dat nummer dat Perry draaide op de Armada Night?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')