abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_35980028
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Solarstone are Rich Mowatt and Andy Bury... The UK based production duo who record and produce under many aliases, including the Young Parisians.

Since their formation over a decade ago they have amassed a huge worldwide following and support from just about every DJ 'worth their salt' over the last 10 years.

Their musical style ranges from Quality Trance to melodic progressive house and 'after-hours soundtracks for the chilled out generation' - depending on what mood they're in at the time.

Solarstone achieved universal acclaim with a succession of Trance Anthems... From the blissful guitar melodies of “Seven Cities” and 'Solarcoaster' to the soaring riffs of “3rd Earth”... and most recently 'Jump The Next Train' under their Young Parisians tag.
Their back catalogue is a ‘who’s-who’ of Club anthems and classic remixes for everyone from Oakenfold to Sarah McLachlan and their music has been a constant feature on nearly every major compilation series including Global Underground and Euphoria as well as the Superclub series’ such as Gatecrasher, Cream, Godskitchen and Ministry Of Sound

As a duo renowned for delivering the goods the pair have also stamped their calling card on mixing two compilations albums, Lost Language’s “Exhibition” and Chilled Out Euphoria - which hit number 3 in the albums charts selling in excess of 80,000 copies!

More recently Solarstone have focused their attentions to developing their DeepBlue label which has so far received widespread acclaim for releases such as Z2's 'I Want You', “Speak in Sympathy” and the superb Young Parisians “U Write The Rules”

Some how among all this they also manage to find time to make regular DJ appearances playing at some of the biggest events and festivals across the globe. In addition to this they also host their own deepblue radio show - which currently broadcasts to around 80million listeners every month!

With more forthcoming quality releases on the way and the continued support of some of the biggest names in Dance, including Tiesto, Oakenfold, Armin and Paul Van Dyk Solarstone looks set to remain at the top of their game for a long time to come.
"It's a career littered with chance meetings, unbelievable highs and some crushing disappointments, but the collective of brilliant musicians and vocalists they have around them always ensures they deliver the goods. The scene has undergone some strange mutations over the past few years, but it always returns to where it began... Grooves, Melody and Emotion- without which there would be no dance music scene, and there would be no Solarstone. "
---
8 april organiseren fokkers Tomaz, jackson en hp22 een feest in club Poema te Utrecht! Persbericht:

Club Poema komt met een nieuw concept. De club in Utrecht, bekend van technofeesten als Subculture, Little Italy en Innovate heeft de afgelopen tijd een trouw techno en progressive publiek voor zich gewonnen.

Tegenwoordig zijn er vele dance stijlen die naast elkaar staan en/of verweven zijn met elkaar. Zaterdag 8 april richt de Poema zich voor het eerst op trance. Die avond zullen er verschillende elektronische stijlen binnen dat genre te horen zijn; progressive, hard- en techtrance.

De hele nacht zullen er verschillende dj’s uit binnen- en buitenland hun opwachting maken in Utrecht. Black Hole Recordings ster dj Phynn, collega van dj Tisto en samensteller van de laatste cd uit de wereldberoemde In Trance We Trust serie, zal de avond tot het hoogtepunt brengen. Hij wordt bijgestaan door Galen Behr, bekend van verschillende producties en remixen onder zijn aliassen Ava Mea en Passiva. Daarnaast is uit Denemarken superster Kris O'Neil aanwezig die, net terug van een tour door El Salvador, enthousiast reageerde om weer in Nederland op te mogen treden. Verder nog die avond; een battle tussen Zweeds talent dj InterCity en dj C'mon uit Hongarije en dj’s Robert Burns en Cellec die ieder een eigen performance zullen geven.

Club Poema ligt op 30 meter afstand van Vredenburg en is ook uitstekend bereikbaar voor publiek dat met het openbaar vervoer komt. De deuren zijn geopend van 23:00 tot 06:00 en de entree bedraagt 10,-.

Radioshows
Elke donderdagavond van de week is er op DI.FM vanaf 6 uur Global Dj Broadcast met Markus Schulz en vanaf 8 uur A State Of Trance, gepresenteerd door ons aller Armin van Buuren. Op dinsdagavond is er vanaf 9 uur Trance Around The World met Above & Beyond op Anjunabeats.com Luister naar GDJB, TATW en ASOT om op de hoogte te blijven van de nieuwste releases. Tracklists hier, hier en hier te vinden.

Zo af en toe is er ook nog wel een leuke trance-DJ te vinden bij 538 Dance Department.

Draai je zelf trance en wil je een keer met je sounds op de radio? Check dan Dance Attack of spreek user Tomaz aan. Hij is n van de presentatoren van dit locale dance programma in de Betuwe en altijd bereid talenten te laten draaien in z'n show.

Handige links

Communities
Clubcharts forums
e-beatz forums
Tranceaddict forums
Trance.nu forums

Nieuwssites
Clubcharts
ID&T
i:Vibes
Partyflock
Trance.nu

Producer/DJ sites
Above & Beyond
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Gabriel & Dresden
Laurent Vrronez
Marco V
Mike Dierickx
Paul van Dyk
Ralph Barendse
Steve Helstrip
Tijs Verwest (DJ Tiesto)

Labels
Anjunabeats
Armada music
Black Hole
Bonzai
Gesture music
Purple Eye entertainment
Somatic Sense recordings

Livestreams / internet-radiostations
ETN.FM
BasicBeats

Vinyl/mp3 releases
mp3-tunes.nl
MP3 Shitter
4 Dj's Only
Dancegrooves
Recess
Buy That Record
Juno

Sites om legaal mp3 te kopen
Audiojelly
Beatport
Trackitdown

Andere handige sites
Discogs

Vorige delen
Beste trancenummer allertijden
Mooiste trance nummer allertijden
Mooiste trancenummer allertijden (2)
Het grote trance topic (1)
Het grote trance topic (2): Story Of The Fall
Het Grote Trance Topic (3): Far From Earth
Centraal Trance Topic (4): A New Adventure
Centraal Trance Topic (5): Heaven Beyond
Centraal Trance Topic (6): Live In Amsterdam
Centraal Trance Topic (7): Live In Los Angeles
Centraal Trance Topic (8): Right Of Way
Centraal Trance Topic 9: Boundaries Of Imagination
Centraal Trance Topic (10): Basic Instinct
Centraal Trance Topic (11): A State of Trance
Centraal Trance Topic (12): In Motion
Centraal Trance Topic (13): Transparance
Centraal Trance Topic (14): Trance Match
Centraal Trance Topic (15): ATRC t/o 2003
Centraal Trance Topic (16): Universal Religion
Centraal Trance Topic (17): GU 013 - Ibiza
Centraal Trance Topic (18): Filo & Peri
Centraal Trance Topic (19): In Search Of Sunrise 1
Centraal Trance Topic (20): In Search Of Sunrise 2
Centraal Trance Topic (21): In Search Of Sunrise 3
Centraal Trance Topic (22): Just Be
Centraal Trance Topic (23): In Concert
Centraal Trance Topic (24): Jump The Next Train
Centraal Trance Topic (24): zgr Can
Centraal Trance Topic (26): Kyau vs. Albert
Centraal Trance Topic (27): Markus Schulz
Centraal Trance Topic (28): Rank 1
Centraal Trance Topic (29): Fred Baker
Centraal Trance Topic (30): Perry O'Neil
Centraal Trance Topic (31): M.I.K.E.
Centraal Trance Topic (32): Passiva
Centraal Trance Topic (33): Gabriel & Dresden
Centraal Trance Topic (34): Airwave
Centraal Trance Topic (35): Above & Beyond
Centraal Trance Topic (36): Andy Moor
Centraal Trance Topic (37): Jonas Steur
Centraal Trance Topic (38): Misja Helsloot
Centraal Trance Topic (39): Matthew Dekay
Centraal Trance Topic (40): Marco V
Centraal Trance Topic (41): Menno de Jong
Centraal Trance Topic (42): Niklas Harding
Centraal Trance Topic (43): Phynn

*openingspost*
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_35980253
Playground! Ga er proberen te zijn! Trance is niet echt meer mijn ding, maar als er door de CTT-coryfeen een feestje georganiseerd wordt, kan ik eigenlijk niet wegblijven

En even 'echt' ontopic:
Laatst nog Solarstone - Solarcoaster gekocht... blijft een van de meesterwerken van Solarstone he
pi_35980640
Woohoo, geniale openingspost!!
pi_35980664
Goftedomme joh, die flyer ligt hier ook!!!
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_35982765
Solarstone
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 13 maart 2006 @ 09:26:35 #6
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_35982898
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:41 schreef mcintosh het volgende:
Goftedomme joh, die flyer ligt hier ook!!!
hier nog niet
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 13 maart 2006 @ 10:11:49 #7
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_35983611
quote:
Op maandag 13 maart 2006 09:26 schreef DreamAway het volgende:

[..]

hier nog niet
Niet ! Hoe kan dat dan... HP22 heeft ze wel. Oohja die was mee naar de auto gelopen. Ik was helemaal in de war van de kou op mijn kop toen ik buiten stond.

En swop niet te negatief heh.... Jonas en Menno knalde best lekker vond ik . Airbase was "terrorbase" aldus HP .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 13 maart 2006 @ 10:26:32 #8
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_35983944
Ik zag dat Playground ergens aangekondigd werd, maar nu zie ik pas dat het door CTT'ers wordt georganiseerd. Tof!

Intuition Winter Event was in mijn ogen trouwens een prima feestje. Hier en daar misschien wat hard t.o.v. lekker zweverig, maar over het algemeen erg lekker.

Tevens tvp.

En als er iemand nog een tt-accountje over heeft, gaarne.
  maandag 13 maart 2006 @ 10:34:18 #9
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_35984097
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:26 schreef Stupide het volgende:
Ik zag dat Playground ergens aangekondigd werd, maar nu zie ik pas dat het door CTT'ers wordt georganiseerd. Tof!
Waar kwam je het tegen?! Tof om te horen dat je het ergens tegen kwam namelijk ookal staan we op zoveel plaatsen op internet. Als je het intuition feest goed vond is het zeker de moeite waard om 8 April te komen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 13 maart 2006 @ 10:36:28 #10
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_35984135
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:34 schreef jackson het volgende:

[..]

Waar kwam je het tegen?! Tof om te horen dat je het ergens tegen kwam namelijk ookal staan we op zoveel plaatsen op internet. Als je het intuition feest goed vond is het zeker de moeite waard om 8 April te komen.
Het was ook op internet... http://www.clubcharts.nl/shortnews.php/2704

En ik heb het inderdaad in overweging.
pi_35984216
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:11 schreef jackson het volgende:

[..]

En swop niet te negatief heh.... Jonas en Menno knalde best lekker vond ik . Airbase was "terrorbase" aldus HP .
Ja sorry. Ik had weer even een schopmomentje. De helft was goed te doen, laten we het daar op houden.
  maandag 13 maart 2006 @ 10:40:41 #12
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_35984235
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:36 schreef Stupide het volgende:

[..]

Het was ook op internet... http://www.clubcharts.nl/shortnews.php/2704

En ik heb het inderdaad in overweging.
Puike site ja! . Goed forum zit er ook achter
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 13 maart 2006 @ 10:42:00 #13
67464 m-kay
Halloooo!
pi_35984259
Solarstone! .

Tomaz, schiet dat Engelse persbericht nog een beetje op, of wat. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 13 maart 2006 @ 11:29:47 #14
36461 Joppy
geen colaboy
pi_35985344
Solarstone!

Helaas had ik zaterdag geen vervoer tot m'n beschikking. Ik had wel zin in een goed feestje, maar lam in de plaatselijke kroeg is ook leuk hoor A.s. Zaterdag maar even kijken of de powezone wel te bereiken is.
Let the beat control your body!
  maandag 13 maart 2006 @ 12:09:14 #15
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_35986358
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:40 schreef jackson het volgende:

[..]

Puike site ja! . Goed forum zit er ook achter
Inderdaad. Voor mij is het een forum met een frontpage erbij.

Ik vind trouwens de wat oudere werken van Solarstone echt subliem, de nieuwere ook zeker niet slecht maar toch hebben ze het nt niet t.o.v. platen zoals Seven Cities en Solarcoaster.
pi_35988146
Solarcoaster

blijft na al die keren horen nog steeds zo schitterend
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_35988640
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:09 schreef Veersesmurf het volgende:
Solarcoaster

blijft na al die keren horen nog steeds zo schitterend

Maar niets vergeleken met 3th Earth
  maandag 13 maart 2006 @ 13:39:42 #18
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_35989065
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Oja, die zou ik bijna vergeten. Wereldnummer idd!
  maandag 13 maart 2006 @ 14:02:15 #19
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_35989785
quote:

[..]

Die heb ik op vinyl
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 13 maart 2006 @ 15:52:56 #20
105311 Xantra
Cinematographer
pi_35993251
quote:

[..]

hmz die vind ik stukken minder dan Solarcoaster, Destination/Release

You're so cool!
BRING ME THE OSCARS
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_35993366
np: Airwave - People Just Dont Care

wat een coole plaat
  maandag 13 maart 2006 @ 16:09:16 #22
67464 m-kay
Halloooo!
pi_35993738
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:52 schreef Xantra het volgende:

[..]

You're so cool!
De wederopstanding van m'n signature!!! .

+
+
+
V

[ Bericht 5% gewijzigd door m-kay op 13-03-2006 16:44:54 ]
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 13 maart 2006 @ 16:42:47 #23
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_35994832
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:09 schreef m-kay het volgende:

[..]

De wederopstanding van m'n signature!!! .
Ton TB @ HMH tune. Die spinde em voor Tiesto de laatste keer .
Was echt weer ff goud!
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 13 maart 2006 @ 16:44:17 #24
67464 m-kay
Halloooo!
pi_35994876
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef jackson het volgende:

[..]

Ton TB @ HMH tune. Die spinde em voor Tiesto de laatste keer .
Was echt weer ff goud!
Intercity @ 5dj's tune. .
m-kay @ gisteravond tune. .
  maandag 13 maart 2006 @ 16:46:27 #25
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_35994946
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:44 schreef m-kay het volgende:

[..]

Intercity @ 5dj's tune. .
m-kay @ gisteravond tune. .
Sorry ik verkies de HMH boven de Soos en eventueel gepruts met een software programma
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')