abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_26516998
quote:
Galen Behr, better known as Passiva (and his aliases such as Ava Mea and Syndique), was born on the 19th of September 1986 in Rotterdam , The Netherlands. At the age of 10 he started to play the violin, and learnt the basics of music. A year later he stopped and started listening to electronic dance music and in a short while after he was producing. His first serious track, named 'Glamorize', gained support from Marc West & Jon O'Bir, but the track never got signed.
A few months later Galen made a radio remix of Ferry Corsten's legendary 'Indigo'. He sent it to the Tsunami label for fun without realizing it would be released. Galen immediately got a request from the label to make an extended version. The result; Ferry Corsten - 'Indigo' (Passiva Remix) has been hammered by Graham Gold (UK) in the kickin' cut of his radio show and has also received airplay in The Netherlands on Radio 538.
His original release 'Glamorize' has now been reworked into a massive trancer under the new title 'Clouds Like Heaven’, released on Captured Music in March 2004 with an uplifting Faraway Project Remix on the flip. The track got massive support by the likes of Armin van Buuren, Ferry Corsten, The Thrillseekers, Lange, Above & Beyond, Ronski Speed, DJ Danjo & Rob Styles, Paul van Dyk, Phynn, Mesh, Shane 54, Mind One, DJ Precision, Sonicvibe and many more. It got voted Future Favourite in Armin’s radio show ‘A State of Trance’ in episode 139 and it‘s featured on some compilations like Trance The Ultimate Collection and A Trip Into Trance 3, mixed by Lange!
Apart from that, Galen has remixed a few tracks, which include a remix for Envio’s track ‘Time To Say Goodbye’, released on A State Of Trance. It got massive support in Armin van Buuren’s show and it also appeared on his mixalbum A State Of Trance 2004. His remix from 'St John vs Locust - Mind Circles' got massive support by Johan Gielen and Mike Shiver. And then there is Bobina – Russian Dream (Passiva Remix), an uplifting trancer which is featured on Bobina’s artist album!
Latest news about this talent: Arizona vs Passiva - Halo (Including a Danjo & Styles Remix) which has been released on the Dedicated imprint of United Recordings is in stores now! It has already got massive support by the likes of Armin van Buuren, Ferry Corsten, Above & Beyond, Precision, M.I.K.E., Thrillseekers, Jon 'O Bir, Blank & Jones, Ron vd Beuken, Signum, Mark Norman and many many more. Galen has also finished his remix for the guys from Varian Music. They signed their track 'Lucas & Beltram - Trust Me' to Anjunabeats, and Galen has made a stunning remix under his Ava Mea alias for the flipside of the vinyl. The remix has already won the webvoting of the favourite track being played on 'Trance Around The World', presented by Above & Beyond. And it looks like it's heading for the first place again in the webvoting of episode #57! The vinyl with the original mix and the Ava Mea Remix will be out in May!
Galen is working on a new track for the summer, with stunning vocals by Elisabeth. They have been working on the track for quite some months now and with great pleasure they can announce that the result is almost there. If you will be checking out Galen live somewhere during this summer, the word 'weak' might just pass by in one of his tracks. Besides this vocal project other tracks and remixes are in the making. And last but not least; Passiva - Don't Leave Us Alone will probably be signed to an UK label.
Radioshows
Elke donderdagavond van de week is er op DI.FM vanaf 6 uur Global Dj Broadcast met Markus Schulz en vanaf 8 uur A State Of Trance, gepresenteerd door ons aller Armin van Buuren. Luister naar GDJB en ASOT om op de hoogte te blijven van de nieuwste releases. Tracklists hier en hier te vinden. Deze week werd bekend dat Armin zijn radioshow donderdags van 21:00-23:00 in een Nederlands jasje op Fresh FM gaat presenteren.

Zo af en toe is er ook nog wel een leuke trance-DJ te vinden bij 538 Dance Department.

Draai je zelf trance en wil je een keer met je sounds op de radio? Check dan Dance Attack of spreek user Tomaz aan. Hij is één van de presentatoren van dit locale dance programma in de Betuwe en altijd bereid talenten te laten draaien in z'n show.

Handige links:

Communities
Clubcharts forums
e-beatz forums
Tranceaddict forums
Trance.nu forums

Nieuwssites
Clubcharts
ID&T
i:Vibes
Partyflock
Trance.nu

Producer/DJ sites
Above & Beyond
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Gabriel & Dresden
Galen Behr
Kyau vs. Albert
Laurent Vérronez
Marco V
Markus Schulz
Mike Dierickx
Paul van Dyk
Perry O’Neil
Ralph Barendse
Rank 1
Steve Helstrip
Tijs Verwest (DJ Tiësto)

Labels
Anjunabeats
Armada music
Black Hole
Bonzai
Gesture music
Purple Eye entertainment
Somatic Sense recordings

Livestreams / internet-radiostations
ETN.FM
Trance Airwaves
BasicBeats

Vinyl/mp3 releases
mp3-tunes.nl
MP3 Shitter
4 Dj's Only
Dancegrooves
Recess
Buy That Record
Juno

Sites om legaal mp3 te kopen
Audiojelly
Beatport
Trackitdown

Andere handige sites
Discogs

Vorige delen
Beste trancenummer allertijden
Mooiste trance nummer allertijden
Mooiste trancenummer allertijden (2)
Het grote trance topic (1)
Het grote trance topic (2): Story Of The Fall
Het Grote Trance Topic (3): Far From Earth
Centraal Trance Topic (4): A New Adventure
Centraal Trance Topic (5): Heaven Beyond
Centraal Trance Topic (6): Live In Amsterdam
Centraal Trance Topic (7): Live In Los Angeles
Centraal Trance Topic (8): Right Of Way
Centraal Trance Topic 9: Boundaries Of Imagination
Centraal Trance Topic (10): Basic Instinct
Centraal Trance Topic (11): A State of Trance
Centraal Trance Topic (12): In Motion
Centraal Trance Topic (13): Transparance
Centraal Trance Topic (14): Trance Match
Centraal Trance Topic (15): ATRC t/o 2003
Centraal Trance Topic (16): Universal Religion
Centraal Trance Topic (17): GU 013 - Ibiza
Centraal Trance Topic (18): Filo & Peri
Centraal Trance Topic (19): In Search Of Sunrise 1
Centraal Trance Topic (20): In Search Of Sunrise 2
Centraal Trance Topic (21): In Search Of Sunrise 3
Centraal Trance Topic (22): Just Be
Centraal Trance Topic (23): In Concert
Centraal Trance Topic (24): Jump The Next Train
Centraal Trance Topic (24): Özgür Can
Centraal Trance Topic (26): Kyau vs. Albert
Centraal Trance Topic (27): Markus Schulz
Centraal Trance Topic (28): Rank 1
Centraal Trance Topic (29): Fred Baker
Centraal Trance Topic (30): Perry O'Neil
Centraal Trance Topic (31): M.I.K.E.

*openingspost*
pi_26517013
Hoppa! Eindelijk gelukt
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_26517017
Welkom!

Daar gaan we weer!
pi_26517027
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:32 schreef hp22 het volgende:
Hoppa! Eindelijk gelukt
Woohoo!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 april 2005 @ 12:34:49 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26517051
zo is t topic makkelijker te vinden, dat lurkt makkerlijker
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26518046
Nog het uit het vorige topic:
quote:
Armin van Buuren wekelijks met A State Of Trance op Fresh FM
Armin van Buuren is vanaf deze week iedere donderdag van 21:00 tot 23:00 uur te beluisteren op Fresh FM met zijn programma ‘A State Of Trance’. De show was eerder te horen bij ID&T Radio en is op diverse radiostations over de hele wereld te beluisteren. Zijn programma geniet via het internet wereldwijde bekendheid en is het best beluisterde trance radioprogramma ter wereld. Vorige maand won Armin van Buuren de 'International Dance Music Award' voor ‘Best Dance Radio Mixshow’ tijdens de 'Winter Music Conference in Miami'.

Armin van Buuren: "Ik ben zwaar verheugd over het feit dat A State of Trance weer terugkomt op de Nederlandse radio. Speciaal voor Fresh FM maken we een Nederlandse versie van het programma, want ik blijf toch Nederlander."

Raoul Wedel, directeur van Fresh FM: "We zijn natuurlijk ontzettend trots dat Fresh FM Armin van Buuren mag verwelkomen. Het is niet alleen een aanwinst voor ons station én voor dance liefhebbers die een kwalitatief hoog 12'' programma weten te waarderen; ook voor radio in het algemeen is het goed dat één van Nederlands grootste deejays/producers nu weer wekelijks in eigen land te beluisteren is op de radio."

Armin van Buuren was al verbonden aan Fresh FM, door zijn wekelijkse column die bij het programma ‘De Flitsende 50’ op zaterdagavond te horen is.


bron: http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1114443071
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:19:20 #7
36461 Joppy
geen colaboy
pi_26518081

np: Ava Mea - In The End
Let the beat control your body!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 april 2005 @ 13:36:48 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_26518499
ik vind het wel vet dat armin naar fresh fm gaat
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:10:31 #9
105311 Xantra
Cinematographer
pi_26519298
hahaha passiva, wist het... (tja, wie niet...)

ik kan eigenlijk weinig zeggen over passiva, clouds like heaven vind ik cool, maar de rest heeft mij nooit echt geboeid eigenlijk.

Het was misschien beter geweest om volgend jaar pas een topic over passiva te maken...

(ja sorry, moet toch wat te zeiken hebben )
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_26519442
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:10 schreef Xantra het volgende:
hahaha passiva, wist het... (tja, wie niet...)

ik kan eigenlijk weinig zeggen over passiva, clouds like heaven vind ik cool, maar de rest heeft mij nooit echt geboeid eigenlijk.

Het was misschien beter geweest om volgend jaar pas een topic over passiva te maken...

(ja sorry, moet toch wat te zeiken hebben )
Ach tief toch op, zijn muziek is betoverend! Jij hebt geen smaak!
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:19:44 #11
105311 Xantra
Cinematographer
pi_26522074
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:16 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ach tief toch op, zijn muziek is betoverend! Jij hebt geen smaak!
haha grappenmaker

ik heb het toch niet echt over zijn producties...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_26522349
Hallo
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:14:33 #13
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_26523189
Passiva( en Activa ) .... daar heeft mijn financieele processen leraar het ook steeds over ..

Goed topic dus
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:36:22 #14
67464 m-kay
Halloooo!
pi_26523686
Zo! Passiva! Wat een verrassing! .

Hydroid - Blue Tubes (Ava Mea remix) ---> wat een geile Passiva plaat!!!!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:05:35 #15
105311 Xantra
Cinematographer
pi_26524386
ik zoek een goede en nieuwe vocale progressive plaat, iemand een tip?
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:18:09 #16
117419 Esrem
Imagination...
pi_26524690
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 18:05 schreef Xantra het volgende:
ik zoek een goede en nieuwe vocale progressive plaat, iemand een tip?
Pole Folder - Faith in me, echt super de super!
I'll tame you, when you run away. I'll save you.
I'll break you, when you fall away. I'll kill you!!
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:20:00 #17
117419 Esrem
Imagination...
pi_26524737
En Galen wat n verassing Maar hij is lekker bezig dus
I'll tame you, when you run away. I'll save you.
I'll break you, when you fall away. I'll kill you!!
pi_26525188
aj aj aj, zit net die set van Tiesto @ 538 te luisteren (eerste half uur van ISOS 4) en wat hoor ik daar als 2de nummer:

TITLE "Moments"
PERFORMER "Tonedepth & Soultan"
INDEX 01 06:57:20

kippevel! echt zo enorm mooi deze plaat is toch al wat ouder? klinkt me vrij bekend eigenlijk. trouwens wel een echte ISOS plaat vind ik
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:50:42 #19
36461 Joppy
geen colaboy
pi_26525470
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 18:38 schreef Veersesmurf het volgende:
aj aj aj, zit net die set van Tiesto @ 538 te luisteren (eerste half uur van ISOS 4) en wat hoor ik daar als 2de nummer:

TITLE "Moments"
PERFORMER "Tonedepth & Soultan"
INDEX 01 06:57:20

kippevel! echt zo enorm mooi deze plaat is toch al wat ouder? klinkt me vrij bekend eigenlijk. trouwens wel een echte ISOS plaat vind ik
Portisheads - roads
Let the beat control your body!
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:56:40 #20
105311 Xantra
Cinematographer
pi_26525581
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 18:38 schreef Veersesmurf het volgende:
aj aj aj, zit net die set van Tiesto @ 538 te luisteren (eerste half uur van ISOS 4) en wat hoor ik daar als 2de nummer:

TITLE "Moments"
PERFORMER "Tonedepth & Soultan"
INDEX 01 06:57:20

kippevel! echt zo enorm mooi deze plaat is toch al wat ouder? klinkt me vrij bekend eigenlijk. trouwens wel een echte ISOS plaat vind ik
heb hem al 2 jaar op plaat vindt het ook best jammer dat ie op ISOS4 staat, het is idd portishead (al blijft hij natuurlijk wel vetjes)
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:00:18 #21
105311 Xantra
Cinematographer
pi_26525653
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 18:18 schreef Esrem het volgende:

[..]

Pole Folder - Faith in me, echt super de super!
kirsty is altijd wel goed ja, heb nog steeds het album van pole folder niet binnen...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_26525778
ah ok, maar waarom heet te plaat dan anders? (sorry, ben nog niet zo heel lang into-trance )

misschien jammer dat er een 2 jaar oude plaat op ISOS 4 staat, maar vind je hem niet in de ISOS-serie thuishoren Xantra?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:09:04 #23
36461 Joppy
geen colaboy
pi_26525822
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:07 schreef Veersesmurf het volgende:
ah ok, maar waarom heet te plaat dan anders? (sorry, ben nog niet zo heel lang into-trance )

misschien jammer dat er een 2 jaar oude plaat op ISOS 4 staat, maar vind je hem niet in de ISOS-serie thuishoren Xantra?
Die andere titel zal wel te maken hebben met rechten ofzo.
Let the beat control your body!
pi_26525930
ok, thnx voor de info
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:23:48 #25
105311 Xantra
Cinematographer
pi_26526155
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:07 schreef Veersesmurf het volgende:
ah ok, maar waarom heet te plaat dan anders? (sorry, ben nog niet zo heel lang into-trance )

misschien jammer dat er een 2 jaar oude plaat op ISOS 4 staat, maar vind je hem niet in de ISOS-serie thuishoren Xantra?
idd met rechten denk ik...

ik vind hem meer op een Nyana passen, niet zomers genoeg voor een ISOS vind ik, maar ik vind hem er niet storend tussen passen ofzo, maar die andere ISOS'en waren vaak de eerste platen heel zwoel en warm, deze plaat heeft dat niet vind ik en ik wil graag exclusiviteit,

jase from outta space staat er ook op, ik vind het persoonlijk een wereldplaat, maar ook al zeker driekwart jaar oud, maar deze vind ik er wel tussen passen (hou van die plaat)

die perfect silence vind ik er niet echt op passen, had ik liever die geschrapte phynn track er voor op gehad

toch moet ik deze cd hebben en vind het ook een lekkere cd (aan de tracklist te zien), cd 1 vind ik waarschijnlijk lekkerder dan 2

[ Bericht 4% gewijzigd door Xantra op 26-04-2005 19:29:17 ]
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')