was een ctt geleden al besprokenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:33 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://www.taiwannights.com/?op=interviews&page=view&id=24
Tiesto maakt wel een punt wat betreft zijn mix-kunsten. Hij is gewoon een risky-mixer. Boeiend dat hij 3-5 fouten per set maakt. Laat die nerdjes achter hun pc's luisterend naar de stream maar huilen. Liever een foutje, maar wel het gevoel van 'wat gaaf dat nu plaat x eraan komt' dan een saaie overgang van 2.5 minuten.
Oud interview manquote:Op maandag 29 mei 2006 18:33 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tiesto maakt wel een punt wat betreft zijn mix-kunsten. Hij is gewoon een risky-mixer. Boeiend dat hij 3-5 fouten per set maakt. Laat die nerdjes achter hun pc's luisterend naar de stream maar huilen. Liever een foutje, maar wel het gevoel van 'wat gaaf dat nu plaat x eraan komt' dan een saaie overgang van 2.5 minuten.
Hij had ook gewoon toe kunnen geven dat zn gehoor te slecht is om netjes te mixen.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:33 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tiesto maakt wel een punt wat betreft zijn mix-kunsten. Hij is gewoon een risky-mixer.
Ik ben em nu aan het kopen. Ik zal em vanavond eens luisteren. Ben benieuwdquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:50 schreef Veersesmurf het volgende:
Wat een geweldige tracklist tot nu toe in dat classics hour:
20.00 - 21.00 A State Of Trance 250 - Classic Hour
01. Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix)
02. Chicane - Saltwater
03. Ridgewalkers Feat. El - Find (Andy Moor Remix)
04. Solarstone - Solarcoaster (Midway Remix)
05. Yahel - Voyage
06. Rank 1 - Airwave
07. Paul Van Dyk - For An Angel (E-Werk Club Mix)
08. Chicane Feat. Maire Brennan - Autumn Tactics (Thrillseekers Remix)
09. Rapid Eye - Circa Forever (R.E. Remix)
10. Above & Beyond Pres. Oceanlab - Satellite
11. Three Drives On A Vinyl - Greece 2000
12. Delerium Feat. Sarah McLachlan - Silence (Tiesto's "In Search Of Sunrise" Remix)
13. Moogwai - Viola (Armin van Buuren Remix)
14. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
15. Tiesto - Suburban Train
16. Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix)
17. The Quest - C-Sharp
balen dat ik er niet bij kan zijn, maar het is niet anders![]()
Dat eerstequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:26 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ga je upgraden? Of moet je schuldeisers betalen?
Wat ga je upgraden?quote:
Ik wil graag een nieuwe CDJ800quote:
Zo'n MK-II unit?quote:
Ja, die!quote:
Dat wilde ik nog vragen ja: waarom in godsnaam die mk2?quote:
Het gaat hier wel hard tegen hard hèquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:30 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Desalniettemin natuurlijk respectIk spreek je eind van 't jaar wel weer als je m'n djm-800 mixer komt bewonderen
![]()
Held!quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:57 schreef hp22 het volgende:
[..]
Het gaat hier wel hard tegen hard hè
Binnenkort ook 2 800 MK2's te bewonderen @ huize Extrema![]()
Ik denk als je nu de kans hebt een nieuwe CDJ800 (MKII) te kopen en op je oude 40 euro af te schrijven dat niet gek is. Nu krijg ik nog 500 euro voor mijn 1.5 jaar oude CDJ, dat zal straks niet meer zijn. In de toekomst wil ik 2 CDJ's dus dan heb ik nu alvast graag een nieuwe staan zodat ik straks niet een MKI en een MKII heb staan, dit is niet echt gewenst vind ik. Ik heb zoals je weet nu ff van Tino die 1000 staan en merk dat 2 verschillende gewoon niet echt makkelijk is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:30 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog vragen ja: waarom in godsnaam die mk2?![]()
Voor die 250,- bijbetaling heb je alleen deze voordelen:
MP3 afspelen (iets wat je natuurlijk zelden gebruikt als je draait, of ga je ook skihut optredens doen?)
Jog dial van de cdj1000 MK2 (niet veel beter dan die van de 800)
Verbeterd display (boeiend)
Desalniettemin natuurlijk respectIk spreek je eind van 't jaar wel weer als je m'n djm-800 mixer komt bewonderen
![]()
Nou hehquote:
Wat mij brengt op een pluspunt van de nieuwe 800 nog... Hij geeft de titels weerquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:37 schreef hp22 het volgende:
En voor mij is de mp3 functie zeker handig vanwege mijn asociaal lange en gevarieerde esot sets. Lekker RW's branden met mp3, kom ik niet om in de cd's
Jammer zeg, heb jou al een tijd niet meer gezien!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:20 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb net mijn kaartje voor Tiesto verkocht..
Had er totaal geen zin in en weet zeker dat ik het niet de hele nacht trance zou trekken. Moet namelijk ook de hele dag werken. Het zou voor mij een 'been there done that' verhaal worden en na het geweldige feest Digweed vorige week kan dit alleen maar tegenvallen. Bovendien heb ik er nu een heel aardig prijsje voor gekregen omdat het uitverkocht is. Iedereen die gaat heel veel plezier en ik hoor wel hoe het geweest is!![]()
eens met jou!quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:30 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog vragen ja: waarom in godsnaam die mk2?![]()
Voor die 250,- bijbetaling heb je alleen deze voordelen:
MP3 afspelen (iets wat je natuurlijk zelden gebruikt als je draait, of ga je ook skihut optredens doen?)
Jog dial van de cdj1000 MK2 (niet veel beter dan die van de 800)
Verbeterd display (boeiend)
![]()
Ik doe het mede omdat ik nu nog een mooie prijs krijg voor mijn CDJ800quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:03 schreef Xantra het volgende:
[..]
eens met jou!
maar over die twee verschillende hebben staan, heeft beat wel weer gelijk, alhoewel ik er niet zo mee zit, je weet per apparaaat hoe ze werken, heb ik dan hé(technics & stanton draaitafel, nogal groot verschil)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |