ik begrijpquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik doe het mede omdat ik nu nog een mooie prijs krijg voor mijn CDJ800
heh... vraag dat voortaan eerst es ff in dit topicquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:20 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb net mijn kaartje voor Tiesto verkocht..
Zie geen reden er niet veel van te verwachten. Iedereen draait tegenwoordig lekker zijn plaatjes dus waarom die gasten niet. In de Asta waren ze toen ook lekker bezig dus ik verwacht gewoon een goeie set van zequote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:55 schreef hp22 het volgende:
Dringt nog niet heel erg tot me door maar morgen staan we weer in de HMH te knallen
Ben op zich wel benieuwd naar Progression maar verwacht er niet heel veel van
Ja, maar ik verwacht er niks van zodat het niet tegen kan vallenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Zie geen reden er niet veel van te verwachten. Iedereen draait tegenwoordig lekker zijn plaatjes dus waarom die gasten niet. In de Asta waren ze toen ook lekker bezig dus ik verwacht gewoon een goeie set van ze.
Ik begrijp et wel maar ik denk dat het een puike opwarmer zal zijn hoor. Wat betreft de halve liters sta je aan de kant van Tomaz & Jacksonquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:16 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja, maar ik verwacht er niks van zodat het niet tegen kan vallen. Gewoon lekker halve liters hakken, en als ze toevallig lekker draaien is dat mooi meegenomen
off-topic: laatse dag stage, bijna vakantie, woooooooooei!
Ik ben nog niet 100% fit maar what the hell, toch vakantie, genoeg tijd om te revalideren. Ah ja, gabber piet ging je draaien he?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik begrijp et wel maar ik denk dat het een puike opwarmer zal zijn hoor. Wat betreft de halve liters sta je aan de kant van Tomaz & Jackson![]()
. Bier hakken als een dolle aangezien ik het vanavond rustig aan moet doen op een bruiloft waar iedereen wel boekie zoek zal zijn
Ideaal die grafstage voorbij.... Ik kan niet wachten tot mijn laatste dag zeg![]()
Ik vind t bestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:35 schreef m-kay het volgende:
Buh, ik moet nog een volle maand met tentamens en shizzle.
Echter, morgen Tiesto! Ik doe mee met de halve liters!!
Hans, gaan we nog kaasblokjes hakken in Ed0pe?
*meldt*quote:
Inderdaad.... wederom ergggg sterk!quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:52 schreef DreamAway het volgende:
Veel plezier allen!![]()
zeg achteraf maar dat t kut was, dan hoef ik niet te denken dat ik iets heb gemist![]()
Ik zeg vooraf, het is kut en vooral niet geloven wat ik hierna allemaal ga zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:52 schreef DreamAway het volgende:
Veel plezier allen!![]()
zeg achteraf maar dat t kut was, dan hoef ik niet te denken dat ik iets heb gemist![]()
doen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:21 schreef hp22 het volgende:
[..]! We gaan je bestoken met sms'jes hoe tof het is
Goed, dit gaat lachen worden. Ik weet nog dat er na een feest een vriend van me jarig was die we niet tepakken hebben gekregen. Met 4man in de auto 15 voicemails ingeschreeuwd en 30 smsjes verstuurd ofzoquote:
Live reports vanuit de HMH voor mevrouw DreamAway.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed, dit gaat lachen worden. Ik weet nog dat er na een feest een vriend van me jarig was die we niet tepakken hebben gekregen. Met 4man in de auto 15 voicemails ingeschreeuwd en 30 smsjes verstuurd ofzo.....
Dolle boel dus met sms-en vanacht![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:55 schreef jackson het volgende:
[..]
grafteringeen zeurende koppijn halve liters & HMH zullen de pijn verzachten![]()
lijkt me logisch hehquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:39 schreef jackson het volgende:
vooral niet geloven wat ik hierna allemaal ga zeggen![]()
Ik zie slechts 1 kikker...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:51 schreef DreamAway het volgende:
[..]
[..]
lijkt me logisch heh![]()
Stuur maar hoor!!!! maar dan wel n livereport incl tracklist ieder half uur!!!![]()
[[url=http://img490.imageshack.us/img490/6909/233520060428221418rudy0114av.th.jpg]afbeelding][/URL] (gaan jullie vanavond ook zo op een rijtje zitten?)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |