Wat dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb mijn steun vanmorgen al via email aan haar kenbaar gemaakt! Ik kreeg een vriendelijke reactie terug![]()
Persoonlijk van haar?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb mijn steun vanmorgen al via email aan haar kenbaar gemaakt! Ik kreeg een vriendelijke reactie terug![]()
quote:
quote:Van: Minister Verdonk <vragenaanministerverdonk@minjus.nl>
Verzonden: woensdag 17 mei 2006 10:47:39
Aan: ..................
Onderwerp: RE: steun
Postvak IN
Geachte heer ....,
Hartelijk dank voor uw e-mail en uw bemoedigende woorden. Ik ervaar die als
steun voor mijn werk.
Met vriendelijke groet,
M.C.F. Verdonk
hela, dit is de pro-threadquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Weet je pas erg is? Een vrouw als Hirsi Ali puur binnen halen om electoraal gewin en om haar vervolgens te dumpen om dezelfe reden. Die heks van een Verdonk heeft alleen maar willen scoren.
![]()
![]()
![]()
Nee, het is pas zielig als je bij de PVDA zit en je daar je smoel niet mag opentrekken en dan maar overloopt naar de VVDquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Weet je pas erg is? Een vrouw als Hirsi Ali puur binnen halen om electoraal gewin en om haar vervolgens te dumpen om dezelfe reden. Die heks van een Verdonk heeft alleen maar willen scoren.
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt die trol uit het Oostblok?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik steun Rita, alhoewel ik het niet met haar eens ben. Zonder Rita had ik met Taïda kunnen trouwen![]()
Wel moet ik Rita complimenteren met consequent beleid.
Ze had wel lekkere tieten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je bedoelt die trol uit het Oostblok?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Stuart het volgende:
Rita heeft eigenlijk pas écht karakter en zwicht niet voor het geouwehoer om haar heen![]()
zoietsquote:AHA mag blijven
AHA is geen Nederlander meer
AHA mag nog 6 weken
AHA mag tot september
ik ga het even onderzoeken
Wat een uit zijn verband gerukte opsomming van gebeurtenissen. Zo kun je zelfs de meest consequente persoon als een druiloor neerzetten.quote:
Hád ik kunnen doen ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Je had ook het debat kunnen volgen ipv je info op Fok! te verzamelen.![]()
![]()
klopt, ook al wist ze het wel, dan heeft ze het recht om AHA alsnog het land uit te zetten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb heel wat gemist vannacht geloof ik maaruh Als Ayaan illegaal dat paspoort heb moet ze hem inlveren en van mij part wisten 2500 VVDers er al jaren van ik hoorde het in Zembla pas en dus heeft Verdonk gelijk als ze Ayaan eruit gooit, hooguit beetje laat maarja beter laat dan nooit!!
Verdonk gooit Ayaan er helemaal niet uit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb heel wat gemist vannacht geloof ik maaruh Als Ayaan illegaal dat paspoort heb moet ze hem inlveren en van mij part wisten 2500 VVDers er al jaren van ik hoorde het in Zembla pas en dus heeft Verdonk gelijk als ze Ayaan eruit gooit, hooguit beetje laat maarja beter laat dan nooit!!
Dat vind ik echt een gelegenheidsargument, als 'mevrouw Ayaan' eerder onder de loep was genomen door Verdonk dan was er ook verontwaardiging alom geweest. Immers toen Verdonk aantrad was 'mevrouw Ayaan' al lang kamerlid.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef Positive_Thinking het volgende:
- De feiten waren al veel langer bekend, dat Rita ze niet weet (wat ik bijna niet kan geloven) dan nog heb je IND. Waarom hebben die nooit verder onderzocht toen de zaken bekend waren?
Tsja, als je net zo slecht zinnen kunt interpreteren als veel kamerleden dan zet je misschien vraagtekens bij die uitspraken. Daarom zal ik ze even toelichten:quote:
Minister had dit gezegt voordat zij op de hoogte was van het arrest van de Hoge Raad. Toen dat haar bekend werd is ze gelijk van standpunt veranderd.quote:AHA mag blijven
Dat is een mogelijk voortvloeisel vanuit de jurisprudentie.quote:AHA is geen Nederlander meer
Is de beroepstermijn die staat om tegen een uitspraak inzake het afwijzen van een naturalisatieprocedure.quote:AHA mag nog 6 weken
Die heb ik nooit gehoord, waar heb je die uitspraak vandaan?quote:AHA mag tot september
Logisch, de kamer heeft daartoe een motie aangenomen en de minister moet deze dus uitvoeren. Bovendien heeft 'mevrouw Ayaan' beroep aangetekend tegen de uitspraak van de naturalisatiedienst zoals die nu op tafel ligt.quote:ik ga het even onderzoeken
ach, ze is wel rechtlijni. De kritiek zou zich eigenlijk moeten richten op mensen als Zalm. Die Hirsi Ali zou prominent in beeld en in de kamer hebben gezet terwijl ze hiervan op de hoogte waren. AHA kan ik niks kwalijk nemen, Verdonk ook niet zoveel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef FuifDuif het volgende:
Rita Verdonk heeft het de afgelopen nacht zwaar te verduren gehad. Velen, vooral ook hier op fok, hebben haar vernederd, op haar gespuugd, haar beticht van oplichting en achterlijkheid. Kortom, ze is tot aan de grond toe afgebrand. En dat allemaal omdat mensen elkaar als domme schapen nablaten.
Slechts een handjevol neemt het structureel voor haar op en onder hen begeef ik mij. Ik vind dat Rita Verdonk een positief topic verdient. Een topic waarin voorstanders van haar hun steunbetuiging kunnen uiten.
Bij deze.
Je hebt helemaal gelijk, ik word er bijna melancholiek van, heel veel mensen laten zich meevoeren door hypes, uitspraken, de pers het lijkt een onomkeerbare trend. Soms denk ik er heel sterk over SGP te stemmen, die zijn niet schreeuwerig, maar rustig, genuanceerd en netjes.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:40 schreef One_of_the_few het volgende:
de vvd is idd niet meer geloofwaardig. Ze krijgt niet mijn steun en al helemaal niet mijn stem, maar men slaat een beetje door in de reacties tegen haar. Beetje meer nuance, daar geef ik mijn steun aan.
Dan ben je net zo`n apathische kloothommel...quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een gelegenheidsargument, als 'mevrouw Ayaan' eerder onder de loep was genomen door Verdonk dan was er ook verontwaardiging alom geweest. Immers toen Verdonk aantrad was 'mevrouw Ayaan' al lang kamerlid.
Hulde aan Rita Verdonken dat meen ik, ze heeft bij mij echt een goede beurt gemaakt.
Ja je profileert jezelf aardig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 03:37 schreef motionknight het volgende:
[..]
Dan ben je net zo`n apathische kloothommel...
Een minister van Vreemdelingen zaken die niet op de hoogste is van het summum van ons recht op het gebied van vreemdelingen zaken? Vreemd..quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:59 schreef Steijn het volgende:
[..]
Tsja, als je net zo slecht zinnen kunt interpreteren als veel kamerleden dan zet je misschien vraagtekens bij die uitspraken. Daarom zal ik ze even toelichten:
[.AHA mag blijven.]
Minister had dit gezegt voordat zij op de hoogte was van het arrest van de Hoge Raad. Toen dat haar bekend werd is ze gelijk van standpunt veranderd.
Wat is het nou? Een mogelijk voortvloeisel? Een staand feit? Een constatering? Een voorlopig onderzoeksresultaat?quote:[.AHA is geen Nederlander meer.]
Dat is een mogelijk voortvloeisel vanuit de jurisprudentie.
Is dat zo? Is dat een staande beroepstermijn? Beroep waartegen trouwens? Tegen een kennelijke constatering door IND of Verdonk? Zoals de Tweede Kamer zich ook al afvroeg - waar kan je tegen in beroep gaan als het een kennelijk geconstateerd feit betreft?quote:[.AHA mag nog 6 weken.]
Is de beroepstermijn die staat om tegen een uitspraak inzake het afwijzen van een naturalisatieprocedure.
Kan je je Zalm herinneren? Die ooit van een aangenomen motie zei "Maar we voeren hem NIET uit".quote:[.ik ga het even onderzoeken.]
Logisch, de kamer heeft daartoe een motie aangenomen en de minister moet deze dus uitvoeren. Bovendien heeft 'mevrouw Ayaan' beroep aangetekend tegen de uitspraak van de naturalisatiedienst zoals die nu op tafel ligt.
Als verdonk nu eens niet zou liegen zou ze misschien wel weer mee mogen praten. Hoe vaak is dit nu al on-omstotelijk bewezen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef sig000 het volgende:
In dit geval deed ze gewoon haar werk en de 2e kamer is ook netjes ingelicht na aanleiding van vragen door Dhr Nawijn.
Dat de 2e kamer velvolgens op de stoel van de rechter gaat zitten dat geeft meer 't niveau weer van onze volksvertegenwoordigers dan van Mevr Verdonk.
Idd er wordt nu net gedaan alsof heel Nederland al jaren op de hoogte was van de leugens van Ayaan, maar volgens mij is dat echt niet zo. Ik en de meeste mensen in mijn omgeving vonden die docu van Zembla iig wel degelijk nieuws. Terwijl ikzelf toch het nieuws altijd goed heb gevolgd. Kan me ook niet herinneren dat er enkele jaren geleden zoveel ophef over was in de kranten of op tv.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Eensch. Verdonk hoezee!quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:53 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Idd er wordt nu net gedaan alsof heel Nederland al jaren op de hoogte was van de leugens van Ayaan, maar volgens mij is dat echt niet zo. Ik en de meeste mensen in mijn omgeving vonden die docu van Zembla iig wel degelijk nieuws. Terwijl ikzelf toch het nieuws altijd goed heb gevolgd. Kan me ook niet herinneren dat er enkele jaren geleden zoveel ophef over was in de kranten of op tv.
quote:Zembla vanavond
Actuele documentaire. Afl.: De tien geboden van Rita Verdonk. 'U krijgt wat u ziet. Ik doe wat ik zeg. Afspraak is afspraak', het is een steeds weer terugkerende belofte van kandidaat VVD-lijsttrekker Rita Verdonk. Een onderzoek naar wat er feitelijk terecht is gekomen van al die plannen van de minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie, waaruit blijkt dat zij zich niet aan haar afspraken houdt. Rita Verdonk gebruikt veel verbaal geweld maar boekt weinig concrete resultaten.
Bedankt voor deze tip. Ik ga zeker kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:33 schreef Invictus_ het volgende:
Voor de fans:
[..]
Geniale timing van de Zembla redactie.
![]()
Het oogkleppen principe. Bij sommigen kan Verdonk gewoon geen kwaad doen, hoe hard zo ook haar best doetquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:36 schreef ikwilgeencookies het volgende:
dat ayaan haar paspoort kwijtraakt, ok, maar waarom slikt iedereen het weer dat verdonk liegt?
Zo te zien heb je Rita V. inmiddels tot jouw messias verklaard zodat alles wat ze zegt voor jou 'de waarheid en niets dan de waarheid' is... Kan je nu alvast in WFL een Rita thread openen; dat dogma is namelijk al lang geleden publiekelijk ontkracht.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip. Ik ga zeker kijken. Maar zo te lezen zal Zembla tijdens de uitzending met veel leugens over Rita komen.
insinuatiesquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Weet je wat pas erg is? Een vrouw als Hirsi Ali puur binnen halen om electoraal gewin en om haar vervolgens te dumpen om dezelfde reden. Die heks van een Verdonk heeft alleen maar willen scoren.
![]()
![]()
![]()
en zonder geldig paspoort/verblijfsvergunning moet je het land uit dus OOK Ayaan Magan, net als Taida en vele andere (onbekende) zonder goeie pappieren!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Verdonk gooit Ayaan er helemaal niet uit.Er is een paspoort afgegeven op een een niet bestaand persoon en dat heeft ze na vaststelling aan Ayaan en de 2e kamer per brief medegedeeld.
AHuM hoeft niet weg, ze heeft nog een A-sttus die op een andere naam gezet mag worden omdat de leugens mbt die status verjaard zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en zonder geldig paspoort/verblijfsvergunning moet je het land uit dus OOK Ayaan Magan, net als Taida en vele andere (onbekende) zonder goeie pappieren!
Ze houdt haar verblijfsvergunning op basis van haar permanente vluchtelingenstatus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en zonder geldig paspoort/verblijfsvergunning moet je het land uit dus OOK Ayaan Magan, net als Taida en vele andere (onbekende) zonder goeie pappieren!
Ik mis het puntje dat Verdonk gelogen heeft over het feit dat ze pas na die TV rapportage op de hoogte zou zijn van de leugens van Hirsi Ali. Hirshi Ali heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze heeft gelogen. Het wordt in een boek van haar genoemd, ze gebruikt het in haar E-mailadres van de tweede kamer, het was tot in de top van de VVD al jaren bekend en De Winter heeft zelfs gezegd dat ie erbij was toen Hirshi Ali het in een telefoongesprek met Verdonk noemde.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:50 schreef Tique3 het volgende:
Een aantal feiten voor de mensen die het nog niet snappen:
-Ayaan Hirsi Ali heeft het nederlandschap verkregen
-Ayaan Hirsi Ali is geen somalisch burger meer
-Verdonk heeft geconstateerd dat zij waarschijnlijk gelogen heeft
-Ayaan Hirsi Ali heeft 6 weken om te bewijzen dat zij echt Ayaan Hirsi Ali heet, kan zij dit niet dan heeft zij ook nooit het nederlandschap verkregen en is zij nog somalische
-Ayaan Hirsi 'iets' heeft een A vluchtelingen status (een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd)
-Ayaan Hirsi Ali is zelf uit de kamer gestapt, ze had echter nog wel 6 weken in de kamer mogen blijven
-Om in de regering te mogen zitten heb je het nederlandschap nodig
-Op het moment dat blijkt dat Ayaan Hirsi Ali nooit het nederlandschap verkregen heeft moeten in principe alle beslissingen van de afgelopen regeringsperiode ongeldig worden verklaard aangezien er niet aan de eis is voldaan dat er 150 zetels bezet waren
-Rita Verdonk heeft niets anders gedaan dan de wet gevolgd
-Rita Verdonk heeft de situatie uitgelegd aan de kamer na het raadplegen van de voorzitter
-Een e-mail adres is geen identiteitsbewijs
Heb je ook punten waarop ze ongelijk had dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:37 schreef Markman het volgende:
omdat Halsema in het debat buitenproportioneel tekeer ging tegen Verdonk.
Hoezo? Daar jubel jij toch ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef FuifDuif het volgende:
Heel goed Saviour. Als je gal wil spuwen over Rita, gebruik daarvoor dan een van de vele andere topics over dit onderwerp!
Tsja, dat is waar men zich steeds achter probeert te verschuilen, maar ik heb in alle discussies op Fok! nog niemand gezien die mij heeft kunnen uitleggen wat er mis zou zijn geweest met Verdonk die AHA op de hoogte stelt van haar voorlopige vooralsnog-conclusie en tegen de pers en eenieder die het horen wil een mededeling doet uitgaan: 'we hebben contact met mevrouw AHA, wij hebben haar op de hoogte gesteld van onze voorlopige bevindingen, over een paar weken weten wij meer en hoort u meer'.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:38 schreef Buddha_Monk het volgende:
stja, verdonk was hoe dan ook de lul geweest... ze kon het gewoon niet goed doen... als ze het anders had gedaan was het ook niet goed geweest...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is niet dat ik Rita Verdonk steun in deze. Ik vind haar beleid belachelijk en onmenselijk. Maar de Kamer heeft zich in deze van haar slechtste kant laten zien, alleen omdat het om een mede-Kamerlid gaat. Dus in deze zaak ben ik het eens met Verdonk, maar alleen vanuit het principe 'regels zijn regels'.
Dat gelegenheids argument, zoals jij het wilt noemen, is onststaan door de werkwijze van de IND. Als De IND of Verdonk het eerder onder de loep had genomen zou er zeker verontwaardiging zijn geweest, daar ben ik het volledig met je eens. Maar dan had ik wel meer/volledig partij voor Verdonk gekozen in dat geval zo reeel ben ik dan ook wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een gelegenheidsargument, als 'mevrouw Ayaan' eerder onder de loep was genomen door Verdonk dan was er ook verontwaardiging alom geweest. Immers toen Verdonk aantrad was 'mevrouw Ayaan' al lang kamerlid.
Hulde aan Rita Verdonken dat meen ik, ze heeft bij mij echt een goede beurt gemaakt.
Wat is het nut van een minister die niet meer kan dan 'simpelweg de regels hanteren'? Er zijn machines die meer kunnen dan dat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:50 schreef DenniZZ het volgende:
Ik steun Verdonk ook in deze zaak. Ze hanteert simpelweg de regels.
Je vergist je. Als dit een links complot was, dan was er nooit een kamermeerderheid zo over Verdonk heen gevallen. Het feit dat zelfs de regeringsfracties zich zeer kritisch hebben uitgelaten over Verdonk geeft al aan dat hier veel meer aan de hand is. Bovendien moet de rol van Hirsi Ali in deze niet worden onderschat. Het zou mij niets verbazen als zij samen met een aantal medestanders zeer bewust dit offensief heeft ingezet met als doel om Verdonk te laten struikelen.quote:Verdonk heeft dus correct gehandeld, wat haar mijns inziens alleen maar respect moet opleveren. Ze heeft de juiste keuze gemaakt in deze lastige linkse valstrik handig opgezet door Zembla.
Bij mijn weten heeft Mevrouw Verdonk Ayaan niet binnen gehaald. Zelfde geldt voor het 'dumpen'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Weet je wat pas erg is? Een vrouw als Hirsi Ali puur binnen halen om electoraal gewin en om haar vervolgens te dumpen om dezelfde reden. Die heks van een Verdonk heeft alleen maar willen scoren.
![]()
![]()
![]()
super van die Verdonkquote:104 Teletekst do 18 mei
Topberaad in Torentje met Verdonk
` In Den Haag is minister Verdonk bij
het politieke beraad geroepen in het
Torentje van premier Balkenende.Normaal
overlegt de premier op donderdag alleen
met zijn twee vice-premiers.Bij het
beraad is ook de secretaris-generaal
van het ministerie van Justitie.
De aanleiding van de aanwezigheid van
Verdonk kan irritatie zijn over de
manier waarop zij zich gisteren uitliet
op een campagnebijeenkomst.Ze leek toen
afstand te nemen van de toezegging om
de zaak-Hirsi Ali te heroverwegen.
Verdonk viel in Hardenberg terug op de
stelling "regels zijn regels",en zei
dat ze weinig voor Hirsi Ali kan doen.
Precies. Leve de stompzinnige despotenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:33 schreef McCarthy het volgende:
[..]
super van die Verdonk
gewoon schijt hebben aan de kamer.![]()
Sjonge, wat een goed voorbeeld draag jij aanquote:Net zo cool al sdie Rimsfeld, die dacht ook geen seconde aan aftreden
ja meneer de voorzitter, het toontje waarop het gezegd wordt bevalt me nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:37 schreef Markman het volgende:
omdat Halsema in het debat buitenproportioneel tekeer ging tegen Verdonk.
Niet alleen het toontje. Wat ze vertelde sloeg ook nergens op. Die e-mails bijvoorbeeld, net alsof ze dat hard kan makenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja meneer de voorzitter, het toontje waarop het gezegd wordt bevalt me niet
fuck halsema. Als ik het voor het zeggen krijg in dit land komt er een enquette naar het falen van de multiculti samenleving en dan maak ik halsem tot kop van jut.
Maar ja, jij hebt het niet voor het zeggen, net waar, Mac.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja meneer de voorzitter, het toontje waarop het gezegd wordt bevalt me niet
fuck halsema. Als ik het voor het zeggen krijg in dit land komt er een enquette naar het falen van de multiculti samenleving en dan maak ik halsem tot kop van jut.
was het niet zo dat 80% van de bevolking haar steunt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben zeer blij om te zien dat dit topic laat zien dat er ook nog veel steun bestaat naar Rita toe. Het beeld wordt gelukkig weer wat recht getrokken na die achterlijke negatieve berichten in andere Rita topics.
nou ja zegquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar ja, jij hebt het niet voor het zeggen, net waar, Mac..
JA. Allemaal.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:39 schreef McCarthy het volgende:
[..]
was het niet zo dat 80% van de bevolking haar steunt.
Rechtshoogleraren geven haar ook gelijk.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Verdonk sprak zich veel te snel uit over de situatie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, dat is waar men zich steeds achter probeert te verschuilen, maar ik heb in alle discussies op Fok! nog niemand gezien die mij heeft kunnen uitleggen wat er mis zou zijn geweest met Verdonk die AHA op de hoogte stelt van haar voorlopige vooralsnog-conclusie en tegen de pers en eenieder die het horen wil een mededeling doet uitgaan: 'we hebben contact met mevrouw AHA, wij hebben haar op de hoogte gesteld van onze voorlopige bevindingen, over een paar weken weten wij meer en hoort u meer'.
Dan zou NIEMAND haar kunnen beschuldigen van niet handelen of voortrekkerij (zij zou het dan doen op de normale manier) en kan ook niemand vallen over de idiote gretigheid van het op maandagavond laat snel even wereldkundigmaken.
Sjongejonge, is het nou ZO moeilijk
V.
ik denk dat de verkeizingsuitslag links nog wel eens tegen kan gaan vallen. Even wat kabaal maken over de AOW en de PvdA verliest weer zeteltjes. Rita is populair, een aanslagje van wat gekke moslims en ook wilders haalt stemmen weg bij linksquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef Refragmental het volgende:
Verdonk is gewoon stom geweest om zo snel al een uitspraak te doen.
Maar hoe dan ook, Verdonk was had het altijd fout gedaan.
Had ze AHA niet haar paspoort afgenomen dan was het vriendjes politiek en niet consequent.
Had ze AHA wel haar paspoort afgenomen dan was ze veel te streng en emotieloos (de situatie waar we nu in zitten).
Links kan zich weer in haar handjes wrijven... hun plannetje is gelukt (denken ze).
Er is één manier waarop ze het goed gedaan zou hebben: dat was als ze gewoon gelijk in had gegrepen toen AHA een paar jaar geleden in de openbaarheid trad met haar verhaal. Dat ze schijnbaar niet op de hoogte was van informatie die al jaren op straat lag tekent haar incompetentie als minister.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef Refragmental het volgende:
Verdonk is gewoon stom geweest om zo snel al een uitspraak te doen.
Maar hoe dan ook, Verdonk was had het altijd fout gedaan.
Had ze AHA niet haar paspoort afgenomen dan was het vriendjes politiek en niet consequent.
Had ze AHA wel haar paspoort afgenomen dan was ze veel te streng en emotieloos (de situatie waar we nu in zitten).
Links kan zich weer in haar handjes wrijven... hun plannetje is gelukt (denken ze).
Think again:quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:46 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik denk dat de verkeizingsuitslag links nog wel eens tegen kan gaan vallen. Even wat kabaal maken over de AOW en de PvdA verliest weer zeteltjes.
Bron ANP vandaahquote:'65-plussers moeten meebetalen aan vergrijzing'
AMSTERDAM (ANP) - Bijna zes op de tien Nederlanders vindt dat 65-plussers moeten meebetalen aan de toenemende vergrijzing. Volgens 44 procent moet dit alleen gelden voor ouderen met een dubbel modaal inkomen. Dat blijkt uit een donderdag gepubliceerd onderzoek van Maurice de Hond onder ruim duizend mensen van 18 jaar en ouder.
Onlangs kwam PvdA-leider Wouter Bos onder vuur te liggen, omdat hij stelde dat rijkere oudere moeten meebetalen aan de AOW. Volgens hem zijn dergelijke ,,impopulaire maatregelen'' nodig om in een vergrijzende samenleving de sociale zekerheid overeind te houden.
Het zijn vooral de stemmers op PvdA, GroenLinks en SP die Bos hierin steunen, maar hij krijgt ook bijval van 60 procent van de D66-kiezers, 51 procent van de VVD-achterban en 43 procent bij het CDA. Naarmate de leeftijd en het inkomen van de ondervraagden stijgt, neemt de steun voor de plannen van de PvdA-leider af.
Updateje voor jou: Verdonk heeft in het torentje een lesje staatsrecht gekregen:quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:33 schreef McCarthy het volgende:
[..]
super van die Verdonk
Bron ANPquote:Verdonk voert motie uit
DEN HAAG (ANP) - Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) zal de motie over het Nederlandschap van Ayaan Hirsi Ali onverkort uitverkoren. Dat heeft de minister donderdag gezegd na overleg met premier Jan Peter Balkenende en de twee vicepremiers.
,,Ik ga alle ruimte die er te vinden is gebruiken en haar uitnodigen om die ruimte aan te geven'', zei Verdonk. ,,Ik heb inmiddels begrepen van haar advocate dat die die ruimte wel ziet. Ik zal zelf ook actief op zoek gaan naar mogelijkheden.''
Incompetentie omdat ze niet alles weet van iedereen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er is één manier waarop ze het goed gedaan had: dat was als ze gewoon gelijk in had gegrepen toen AHA een paar jaar geleden in de openbaarheid trad met haar verhaal. Dat ze schijnbaar niet op de hoogte was van informatie die al jaren op straat lag tekent haar incompetentie als minister.
Hou toch op. In de kamer, het enige wat ze kon zeggen was: "ik kan niet anders".quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Incompetentie omdat ze niet alles weet van iedereen?![]()
![]()
Alsof jij alles weet van wat in jou vakgebied gebeurt.
De enige incompetenten hier zijn de groepen die dit verhaal nu pas naar buiten hebben gebracht terwijl het al jaren bekend was.
Bij asielprocedures vind ik het zeer belangrijk dat er consequent gehandeld wordt ZONDER uitzonderingen op wetten en regels. Daarin heeft Verdonk dus laten zien dat ze deze wetten goed naleeft... zelfs als het een vriendin en partijgenoot betreft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef klez het volgende:
[..]
Hou toch op. In de kamer, het enige wat ze kon zeggen was: "ik kan niet anders".
Terwijl vrijwel alle rechtsgeleerden het erover eens zijn dat ze dat nou net wél kan.
Domme omhoog gevallen boerin.![]()
Waarom? Zolang niemand erover zeurt is er toch niets aan de hand! Dit geldt voor zoveel Nederlandse ex-asielzoekers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er is één manier waarop ze het goed gedaan zou hebben: dat was als ze gewoon gelijk in had gegrepen toen AHA een paar jaar geleden in de openbaarheid trad met haar verhaal. Dat ze schijnbaar niet op de hoogte was van informatie die al jaren op straat lag tekent haar incompetentie als minister.
Eh, nee... Ze heeft een ongewoon, uitzonderlijk en verdacht enthousiasme aan de dag gelegd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bij asielprocedures vind ik het zeer belangrijk dat er consequent gehandeld wordt ZONDER uitzonderingen op wetten en regels. Daarin heeft Verdonk dus laten zien dat ze deze wetten goed naleeft... zelfs als het een vriendin en partijgenoot betreft.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef sig000 het volgende:
In dit geval deed ze gewoon haar werk en de 2e kamer is ook netjes ingelicht na aanleiding van vragen door Dhr Nawijn.
Dat de 2e kamer velvolgens op de stoel van de rechter gaat zitten dat geeft meer 't niveau weer van onze volksvertegenwoordigers dan van Mevr Verdonk.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Stuart het volgende:
Rita heeft eigenlijk pas écht karakter en zwicht niet voor het geouwehoer om haar heen![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is niet dat ik Rita Verdonk steun in deze. Ik vind haar beleid belachelijk en onmenselijk. Maar de Kamer heeft zich in deze van haar slechtste kant laten zien, alleen omdat het om een mede-Kamerlid gaat. Dus in deze zaak ben ik het eens met Verdonk, maar alleen vanuit het principe 'regels zijn regels'.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:50 schreef Tique3 het volgende:
-Rita Verdonk heeft niets anders gedaan dan de wet gevolgd
-Rita Verdonk heeft de situatie uitgelegd aan de kamer na het raadplegen van de voorzitter
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:24 schreef more het volgende:
Rita Verdonk![]()
![]()
Rita onze nieuwe minister-president![]()
Belachelijk om te zien hoe kamerleden het parlement misbruiken om een collega te steunen. Ze moesten zich schamen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:31 schreef Gia het volgende:
Als Rita voor Ayaan een uitzondering had gemaakt, dan was ook de hele kamer over haar heengevallen. Dan was ook de zaak van 2 jaar terug erbij gehaald, maar dan in de zin van Ayaan mag wel Nederlandse blijven en zij mochten dat niet.![]()
Rita heeft heel juist gehandeld.![]()
Petje af.![]()
Het is allemaal eigenlijk heel simpel mensen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:33 schreef McCarthy het volgende:
[..]
super van die Verdonk
Zij en haar ministerie zouden wel heel disfuntioneel zijn als ze openbare informatie die in boeken van eigen partijleden staat (en een belangrijk boek op het gebied van integratie en vreemdelingenbeleid ook nog eens!), die bij Barend en van Dorp over de tafel is gekomen en die als algemeen bekend wordt beschouwd binnen de eigen partij (en eigen kabinet) niet zouden hebben. Dan is er toch echt sprake van grove nalatigheid of enorme onkunde.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Incompetentie omdat ze niet alles weet van iedereen?![]()
![]()
Alsof jij alles weet van wat in jou vakgebied gebeurt.
De enige incompetenten hier zijn de groepen die dit verhaal nu pas naar buiten hebben gebracht terwijl het al jaren bekend was.
Ze heeft liefde voor haar vak... ook een positief ietsquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Eh, nee... Ze heeft een ongewoon, [b]uitzonderlijk[/i] en verdacht enthousiasme aan de dag gelegd.
V.
Jaha, ze kan alsnog Ayaan het Nederlanderschap geven op grond van haar ware gegevens.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef klez het volgende:
Terwijl vrijwel alle rechtsgeleerden het erover eens zijn dat ze dat nou net wél kan.
Bij asielprocedures vind ik het zeer belangrijk dat er voorzichtig gehandeld wordt en alle omstandigheden goed bekeken worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bij asielprocedures vind ik het zeer belangrijk dat er consequent gehandeld wordt ZONDER uitzonderingen op wetten en regels.
Ik hoef geen domme robot als leider van het land. Als er een ding is wat een goed bestuurder niet moet doen is het wel wetten klakkeloos uitvoeren.quote:Daarin heeft Verdonk dus laten zien dat ze deze wetten goed naleeft... zelfs als het een vriendin en partijgenoot betreft.
En wie eist dat precies van Verdonkquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef Gia het volgende:
Rita kon niet zeggen: Ach, laten we het er niet meer over hebben, we veranderen gewoon effetjes de naam en geboortedatum bij de basisadministratie en klaar is Ayaan, want dan wil straks iedere ex-asielzoeker die gelogen heeft bij naturalisatie dat mogen.
En dat er consequent gehandeld wordt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:08 schreef klez het volgende:
[..]
Bij asielprocedures vind ik het zeer belangrijk dat er voorzichtig gehandeld wordt en alle omstandigheden goed bekeken worden.
Ik zeg ook niet dat ze een robot moet zijn/worden. Maar wel dat ze consequent is bij haar handelen.quote:[..]
Ik hoef geen domme robot als leider van het land. Als er een ding is wat een goed bestuurder niet moet doen is het wel wetten klakkeloos uitvoeren.
Precies, het barst van de advocaten of artsen die hier als vluchteling kwamen en waarbij iets verkeerd is gegaan bij de aanmelding.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef Gia het volgende:
Rita kon niet zeggen: Ach, laten we het er niet meer over hebben, we veranderen gewoon effetjes de naam en geboortedatum bij de basisadministratie en klaar is Ayaan, want dan wil straks iedere ex-asielzoeker die gelogen heeft bij naturalisatie dat mogen.
Ja. En dát was blijkbaar de hele opzet. Consequent overkomen. Niet consequent ZIJN. Jammer dat zo velen er met open ogen intuinen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:11 schreef Refragmental het volgende:
Maar wel dat ze consequent is bij haar handelen.
Nou, goed beschouwd zo ongeveer de hele kamer. Okay, misschien niet de naam veranderen, maar Ali beschouwen als rechtmatige achternaam. Maar de geboortedatum zal dan toch veranderd moeten worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
En wie eist dat precies van Verdonk
V.
Precies.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies, het barst van de advocaten of artsen die hier als vluchteling kwamen en waarbij iets verkeerd is gegaan bij de aanmelding.
Nee, dat had al veel eerder gemoeten, volgens een consequent deel van de Kamer.quote:Die worden er ook gewoon uitgekickt, maar als het om een Tweede Kamerlid gaat moet je opeens wèl mensen echt als individuen gaan zien ipv een nummertje.
Nee, dat moet consequent worden doorgevoerd voor anderen, inderdaad. Deze hele kwestie maakt nou net pijlijk duidelijk hoe hypocriet met name de VVD hierin is. En de andere regeringspartijen ook, overigens.quote:Dat hele beleid is gewoon zwaar tragisch en onmenselijk en daar moet je niet alleen voor Ayaan een uitzondering voor maken.
Is ze niet consequent dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. En dát was blijkbaar de hele opzet. Consequent overkomen. Niet consequent ZIJN. Jammer dat zo velen er met open ogen intuinen.
V.
Nee.quote:
Nee hoor. Terwijl ze dit al 4 jaar wist nu opeens omdat "Zembla" oude koeien uit de slaat haalt binnen een dag een beslissing nemen, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft?quote:
Nee. ZIJ is het juist geweest die AHA als een bijzonder geval heeft behandeld.quote:
Oooooooooooooh Voorzitter!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef klez het volgende:
[..]
Terwijl ze dit al 4 jaar wist nu opeens omdat "Zembla" oude koeien uit de slaat haalt binnen een dag een beslissing nemen, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft?
Lijkt mij een totaal gebrek aan consequentie en principes.
Er zijn nog vrijwel geen paspoorten ingenomen. Verder ben ik het met je eens, grenzen dicht, prima, maar kap eens met het gezeik over de mensen die er al zijn en willen blijven, en geen kwade bedoelingen hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:16 schreef Verbal het volgende:
Nee, dat moet consequent worden doorgevoerd voor anderen, inderdaad. Deze hele kwestie maakt nou net pijlijk duidelijk hoe hypocriet met name de VVD hierin is. En de andere regeringspartijen ook, overigens.
D'r zal toch wel een VVD-er zijn die de boekjes van Ayaan gelezen heeft?quote:
Of sterker nog, zeldzame haast maken met mensen die aangeven met een paar maanden toch weggaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef klez het volgende:
[..]
Er zijn nog vrijwel geen paspoorten ingenomen. Verder ben ik het met je eens, grenzen dicht, prima, maar kap eens met het gezeik over de mensen die er al zijn en willen blijven, en geen kwade bedoelingen hebben.
Ze heeft AHA net zo behandeld als Taida en Kalou en een heleboel andere asielzoekers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. ZIJ is het juist geweest die AHA als een bijzonder geval heeft behandeld.
V.
Zullen we het nog maar niet gaan hebben over al die sporters die wel stilletjes genaturaliseerd zijn omdat ze in een tak van sport met een minder mediabereik actief waren....quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef klez het volgende:
[..]
Nee hoor. Terwijl ze dit al 4 jaar wist nu opeens omdat "Zembla" oude koeien uit de slaat haalt binnen een dag een beslissing nemen, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft?
Wist ze dit al 4 jaar?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef klez het volgende:
[..]
Nee hoor. Terwijl ze dit al 4 jaar wist nu opeens omdat "Zembla" oude koeien uit de slaat haalt binnen een dag een beslissing nemen, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft?
Het juridische precedent is er volgens mij pas sinds ergens in 2005 dus helemaal sprake van 'ze had die beslissing 4 jaar geleden ook al kunnen nemen' is er ook niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef klez het volgende:
[..]
Zij is verantwoordelijk voor haar ministerie. Als het ministerie dat niet weet is dat het probleem van Verdonk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wist ze dit al 4 jaar?
Daar wil ik wel eens bewijzen voor zien.
Dit is nieuw voor mij... hier wil ik graag meer van weten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zullen we het nog maar niet gaan hebben over al die sporters die wel stilletjes genaturaliseerd zijn omdat ze in een tak van sport met een minder mediabereik actief waren....
Of over de (helaas spaarzame) asielgevallen waar ze wel uitzonderingen heeft gemaakt.
Of over het totaal chaotische en inconsequente uitzetbeleid van haar ministerie
Dus omdat anderen haar terugfluiten en aanpassingen eisen is Verdonk niet consequent?quote:En vooral maar niet over het enorme aantal keren dat ze haar besluiten heeft moeten aanpassen omdat ze door kamer, rechters of internationale instanties is terug gefloten.
Bullshit... bewijs wil ik zien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef klez het volgende:
[..]
Zij is verantwoordelijk voor haar ministerie. Als het ministerie dat niet weet is dat het probleem van Verdonk.
Oh ja? Wordt van hen ook met terugwerkende kracht het paspoort afgenomen dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ze heeft AHA net zo behandeld als Taida en Kalou en een heleboel andere asielzoekers.
Dat de rest van de kamer nu een motie heeft ingediend ligt niet aan Verdonk.
Voorlopig hebben we al twee getuigenverklaringen van rechtse troetelkindjes Ebru Umar en Leon de Winter.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wist ze dit al 4 jaar?
Daar wil ik wel eens bewijzen voor zien.
Taida en Kalou hadden geen paspoort.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef klez het volgende:
[..]
Oh ja? Wordt van hen ook met terugwerkende kracht het paspoort afgenomen dan?
Nee,quote:
Dit is ook nieuw voor mij. Heb je hier ook meer info van?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we al twee getuigenverklaringen van rechtse troetelkindjes Ebru Umar en Leon de Winter.
Gebaseerd op aannames dus... daar kun je niet veel mee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Marc070 het volgende:
[..]
Nee,
Anders had ze wel eerder actie ondernomen...
Het kan niet zo zijn dat iemand bij binnenkomst in ons land liegt, maar daar in de loop der jaren open voor uitkomt, carriere tot in de kamer weet te maken, en dat er geen instantie als IND en/of AIVD met opmerkingen komt over deze 'illigaliteit.. '
Dit was allang bekend, anders kan je ook niet binnen no-time je oordeel vellen.
Nee dus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ze heeft AHA net zo behandeld als Taida en Kalou en een heleboel andere asielzoekers.
Dat het nieuw voor je is dat is precies de redenen waarom Verdonk zo inconsequent is. Zodra dingen buiten de media blijven is haar beleid ineens heel anders dan wanneer de media ergens wel bovenop duikt. Typisch.......quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit is nieuw voor mij... hier wil ik graag meer van weten.
Ja, ze beloofd beleid te gaan voeren wat ze keer op keer dus blijkbaar niet kan waar maken.....quote:Dus omdat anderen haar terugfluiten en aanpassingen eisen is Verdonk niet consequent?
Duh...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Taida en Kalou hadden geen paspoort.
Leon de Winter en Ebru Umarquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit is ook nieuw voor mij. Heb je hier ook meer info van?
Tja, sorry, IND en AIVD zijn vertrouwelijke instanties, en mijn zieltje is te simpel om vertrouwelijke informatie aan te verstrekken...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gebaseerd op aannames dus... daar kun je niet veel mee.
De 2e kamer heeft niets met justitie te maken. Verdonk kan elk geval individueel bekijken, en dat doet ze ook regelmatig. Waarom nu niet?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:34 schreef more het volgende:
Ik vond het beschamend om te zien hoe het parlement een hele dag vergooit voor een individueel geval!
Klassejustitie, daar zit ik echt niet op te wachten!
Verdonk![]()
![]()
Dan trek ik mij terug uit deze topicquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef Gia het volgende:
De discussie loopt hier zachtjesaan uit de hand, geloof ik. Men moet hier Verdonk steunen, niet de discussie voeren die al in drie topics meer loopt.
Prima. Blijven de nietszeggende 'huldeposts' dan ook uit de discussie-topics?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef Gia het volgende:
De discussie loopt hier zachtjesaan uit de hand, geloof ik. Men moet hier Verdonk steunen, niet de discussie voeren die al in drie topics meer loopt.
Nee, ze wordt afgeschoten omdat ze de menselijkheid geen factor laat zijn. En omdat zij JUIST degene is die haar oren naar de polls laat hangen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef designer het volgende:
Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft!
Verdonk wordt afgeschoten omdat ze bij Ayaan blijkbaar binnen een weekeinde conclusies kan trekken (samenhangend met een lijsttrekkersverkiezing) terwijl daar bij anderen maanden of jaren voor nodig is. Merkwaardig op zijn minst.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef designer het volgende:
Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!![]()
Ik heb het over het parlement, de tweede kamer weet je wel! Verdonk mag inderdaad individuele gevallen bekijken, en doet dat ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef klez het volgende:
[..]
De 2e kamer heeft niets met justitie te maken. Verdonk kan elk geval individueel bekijken, en dat doet ze ook regelmatig. Waarom nu niet?
Ik heb eerder gezegd dat ik mij terugtrok uit deze topic, maar ik kan het nu toch niet laten..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef designer het volgende:
Ik begrijp niet waarom heel Nederland een uitzetting van een asielzoeker altijd toejuicht als het in een andere plaats is en afkeurt zodra het vrienden of kennissen betreft. Nu is het een bekende politica en heel het land schreeuw schande van de behandeling door Verdonk.Verdonk is de enige minister die doet wat ze moet doen, terwijl de rest zich laat leiden door de waan van de dag en en hun gedrag aanpast aan wat jan publiek wil horen en de oppositie is geen haar beter. Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!![]()
Ja, Rita, hoor je me? Hou vol. Ga door, en straal daadkracht uit in high-profile-zaken. Lekker belangrijk dat je er voor de rest geen hol van bakt. Het gaat om het imago. En ook al ben je daar ook geen ster in, er trappen er voldoende in. Dus hou vol. Maakt niet uit dat je het ene moment dit roept, het andere moment weer dat. Geef ze van katoen, zoals alleen jij dat kunt lijken te doen. Ga door. Red ons land, want zonder jou komen we er niet. Jij bent de sterke man. Althans, zo weet je over te komen. Hoewel... alleen voor blinden en doven. Maar dat dondert toch niet, Rita, kerel. Ga door. Geef niet op. Laat ons niet in de steek. We rekenen op je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:59 schreef Mikrosoft het volgende:
Rita, houd stand!
Nou, sommigen. Vrij veel van ons hebben het wel door, hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef designer het volgende:
Misschien verdient de afhandeling van Ayaan geen schoonheidsprijs, maar misschien zit er wel veel meer achter dan wij met z'n allen kunnen bevroeden.
Dat is ook mijn bedenking tegen Rita, mogelijk wel bekwaam maar niet menselijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, ze wordt afgeschoten omdat ze de menselijkheid geen factor laat zijn. En omdat zij JUIST degene is die haar oren naar de polls laat hangen.
O, en ik heb geen buitenlandse vrouw, maar ik heb wel een mening. Weet je zeker dat jouw vrouw helemaal eerlijk is geweest bij haar naturalisatie?
V.
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, sommigen. Vrij veel van ons hebben het wel door, hoor.
V.
bron?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat je er voor de rest geen hol van bakt.
quote:Het gaat om het imago. En ook al ben je daar ook geen ster in, er trappen er voldoende in.
bron?quote:Dus hou vol. Maakt niet uit dat je het ene moment dit roept, het andere moment weer dat.
Daar kon je op wachten natuurlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:07 schreef _The_General_ het volgende:
'Hirsi Ali genaturaliseerd, dan wij ook'
Tja...quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:07 schreef _The_General_ het volgende:
'Hirsi Ali genaturaliseerd, dan wij ook'
Het is toch nog niet zeker dat ze alsnog wordt genaturaliseerd?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Tja...
Helemaal terecht dat ze dat denken. Mag Ayaan blijven, dan zij ook... en toekomsitge asielzoekers die liegen bij de naturalisatie ook.
Nee, ze ging het nog eens bekijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is toch nog niet zeker dat ze alsnog wordt genaturaliseerd?
Daarom. Maargoed die reactie kon niet uitblijven natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, ze ging het nog eens bekijken.
Rita heeft alleen aan Hirshi laten weten wat in de wet staat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:50 schreef klez het volgende:
[..]
Verdonk wordt afgeschoten omdat ze bij Ayaan blijkbaar binnen een weekeinde conclusies kan trekken (samenhangend met een lijsttrekkersverkiezing) terwijl daar bij anderen maanden of jaren voor nodig is. Merkwaardig op zijn minst.
Succes verder met het "huldigen" van Verdonk.
Ergo: de kamer vindt het niet verkeerd om Ayaan haar Nederlanderschap te ontnemen. Waarom doen ze er dan toch zo moeilijk over in een debat van 6 uur? Die vormfouten, of gewoon omdat de definitie van bureaucratie dicteert dat je als een ouwe moeilijk moet gaan doen bij elke scheet die een beleidspersoon laat?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:12 schreef ChillyWilly het volgende:
Klopt; maar als het aan de kamer ligt moet Verdonk bijzondere omstandigheden gaan verzinnen om Ayaan de Nederlandse nationaliteit te laten behouden
Ja joh, Verdonk is echt een schoolvoorbeeld van stabiele consequentie .quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Toch lovenswaardig, hoe consequent en recht door zee Rita is.
Verder prima PVDA-beleid dat ze uitvoert.
Woon je onder een steen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja joh, Verdonk is echt een schoolvoorbeeld van stabiele consequentie .
"Hirsi hoeft niets te vrezen"
"Oh toch wel, momentje hoor"
"OPROTTEN HIRSI ! JE BENT DE LUL!"
lekker consequent idd .
Of al die moties van wantrouwen die ze gewoon keihard NEGEERT en doet alsof het geen politieke waarde heeft dat heel de 2e kamer haar weg wil hebben.....
Ze maakt me misselijk, smerige mens dat ze is .
"Ik wil optreden in plaats van aftreden"quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
Of al die moties van wantrouwen die ze gewoon keihard NEGEERT en doet alsof het geen politieke waarde heeft dat heel de 2e kamer haar weg wil hebben.....
Verdonk gebruikt levens van derden om haar eigen imago op te vijzelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Woon je onder een steen?
Die "Hirsi heeft niets te vrezen" uitspraak ging uitsluitend over de vraag hoe het zat met haar verblijfsvergunning. Die mag ze dan ook onbeperkt houden.
Maar je geeft nu wel toe dat je inconsequentie opmerking nergens op slaat? Of kan je een beter voorbeeld verzinnen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Verdonk gebruikt levens van derden om haar eigen imago op te vijzelen.
Ze heeft daarbij totale schijt aan de inhoud van die levens.
Niets meer, niets minder.
En welke richting wil jij op met Verdonk dan ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Ik wil optreden in plaats van aftreden"
Eindelijk eens iemand in Den Haag die van aanpakken weet
Het drukken van stempels op mensen is ook zo makkelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:57 schreef Salvad0R het volgende:
En aangezien haar wil onmenselijk en fascistisch is, vind ik dat ze gewoon uitgelachen dient te worden.
"1e vrouwelijke ministerpresident van NL" my white ass .
Heeft ze die uitspraak niet gewoon gejat van Klaas de Vries die dat zei toen hij nog minister was?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Ik wil optreden in plaats van aftreden"
Eindelijk eens iemand in Den Haag die van aanpakken weet
Zou best weleens kunnen. Maar beter goed gejat dan...quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heeft ze die uitspraak niet gewoon gejat van Klaas de Vries die dat zei toen hij nog minister was?
Ik ga het morgen eens proberenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef Salvad0R het volgende:
iedereen die uit angst zit te denken of hij/zij op verdonk gaat stemmen, ga eens de straat op en spreek de 1e de beste buitenlander aan, voor een inhoudelijke gesprek over de politieke situatie in NL .
Dus niet dat groepje van 10 minderjarige smokers op dat bankje in het park, maar gewoon, de doorsnee mens .
Je zal zien dat je inzichten en door de neocon-media gecreeerde mindset als sneeuw voor de zon verdwijnen .![]()
Vind dat haar duidelijkheid wat betreft inhoud van haar doelstellingen nogal wat te raden overlaat... Heb nog geen duidelijk plan uit haar mond horen komen, over het beleid wat ze wil gaan voeren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ga het morgen eens proberen
Maar ik denk dat het stemmen op Verdonk niet zozeer voorkomt uit aversie tegen buitenlanders, maar gewoon meer door haar duidelijkheid en rechtlijnigheid los van haar departement.
Waar woorden tekort schieten rest mij slechts een smiley,quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:09 schreef Salvad0R het volgende:
[quote]History Repeats Itself... WW3, Revenge of the Jews .
Dan rest mij niets anders te zeggen dan: Wacht maar, gij schaap, de waarheid zal het licht zien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:17 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Waar woorden tekort schieten rest mij slechts een smiley,![]()
Misschien als je wat minder schreeuwerig en drammerig probeert over te komen,quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:34 schreef Salvad0R het volgende:
Dus hier.
Nu kan niemand in deze topic ooit nog zeggen dat hij/zij niet heeft kunnen weten wat er gaande was.
Better open your eyes people .
Nouja, ik post niet om serieus genomen te worden... verschaf gewoon informatie, mensen doen er maar mee wat ze willenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:59 schreef doesss het volgende:
[..]
Misschien als je wat minder schreeuwerig en drammerig probeert over te komen,
nemen mensen je eventueel wel serieus.![]()
Idd, zo kan iedereen in een kwaad daglicht gezet worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:36 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Leuk staaltje selectief quote's aan elkaar plakken.
"De reglementen voorzien in die mogelijkheid."quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef Zendgemachtigde het volgende:
VVD-leden mogen stem herzien
http://www.nu.nl/news/735646/11/VVD-leden_mogen_stem_herzien.html
OMG. Bizar. Ze schuwen geen enkel middel om Verdonk te pakken.
![]()
WTF Gisteren was iemand op NOVA die beweerde, dat het misschie een complot kan zijn van de VVD om die outsider, wat Verdonk toch is, uit te schakelen, omdat zij zich dus zelf beschikbaar had gesteld voor de lijtrekkerschap.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef Zendgemachtigde het volgende:
![]()
Zalm verklaarde in een interview dat hij zijn stem al had uitgebracht en deze niet meer kon wijzigen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"De reglementen voorzien in die mogelijkheid."
Vraag is, kon dit een week geleden ook al, of is deze optie in de regelementen nu pas ingeschakeld? Als dat laatste het geval is, dan is dat een zeer kwalijke zaak.
Dan hebben ze dus waarschijnlijk de regels veranderd. Wat een ondemocratischequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zalm verklaarde in een interview dat hij zijn stem al had uitgebracht en deze niet meer kon wijzigen.
De conclusie dat Verdonk TE populair is bij "het volk" en zich niets aantrektquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
WTF Gisteren was iemand op NOVA die beweerde, dat het misschie een complot kan zijn van de VVD om die outsider, wat Verdonk toch is, uit te schakelen, omdat zij zich dus zelf beschikbaar had gesteld voor de lijtrekkerschap.
Klopt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:24 schreef Monolith het volgende:
Zalm verklaarde in een interview dat hij zijn stem al had uitgebracht en deze niet meer kon wijzigen.
Dat werd ook beweert ja. Zonder het kotzen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
De conclusie dat Verdonk TE populair is bij "het volk" en zich niets aantrekt
van partij-leiding en de zgn " baronnen" kost haar waarschijnlijk de kop.
Zum kotzen dit.![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat werd ook beweert ja. Zonder het kotzen natuurlijk.
Dat is ook mogelijk, maar hij vertelde er niet bij op welke manier hij zijn stem had uitgebracht. Hij kan natuurlijk ook niet goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden van de reglementen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Schriftelijk uitgebrachte stemmen kunnen alleen herzien worden. Elektronisch uitgebrachte stemmen niet. Zalm zal dus wel elektronisch zijn stem hebben uitgebracht.
Laten we dat maar hopenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook mogelijk, maar hij vertelde er niet bij op welke manier hij zijn stem had uitgebracht. Hij kan natuurlijk ook niet goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden van de reglementen.
Op wie hij gestemd heeft vertelt ie er ook niet bij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook mogelijk, maar hij vertelde er niet bij op welke manier hij zijn stem had uitgebracht. Hij kan natuurlijk ook niet goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden van de reglementen.
Hoe kan je de eerste keuze van een lid ongedaan maken als je niet weet welke keuze dat is?quote:2. 6 Het hoofdbestuur waarborgt dat de voorkeursvolgorde na
registratie niet meer tot de persoon van het lid herleid kan
worden.
Zembla mag de gang van zaken hierin ook wel onderzoeken, ik vertrouw het niet echtquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe ze dat praktisch willen oplossen. In de reglementen staat:
[..]
Hoe kan je de eerste keuze van een lid ongedaan maken als je niet weet welke keuze dat is?
Ze kunnen uiteraard vastleggen dat iemand heeft gestemd, en op wat vor manier, maar dat is niet voldoende om de eerste keuze ongedaan te maken.
Als de envelop van de stemmer nog niet is geopend, en de stem alleen vergezeld wordt van een (gehasht, o.i.d.) lidmaatschapsnummer, dan is het niet meer echt te herleiden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe ze dat praktisch willen oplossen. In de reglementen staat:
[..]
Hoe kan je de eerste keuze van een lid ongedaan maken als je niet weet welke keuze dat is?
Ze kunnen uiteraard vastleggen dat iemand heeft gestemd, en op wat vor manier, maar dat is niet voldoende om de eerste keuze ongedaan te maken.
Zo populair is ze niet meer. Tijdelijk ff - omdat ze zogenaamd "consequent" is nu ze Hirsi Ali zo snel aanpakt. Daar is het gepeupel dol op. Tenslotte steekt Hirsi "d'r hoofd boven het maaiveld uit", die moet eraf.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
De conclusie dat Verdonk TE populair is bij "het volk" en zich niets aantrekt
van partij-leiding en de zgn " baronnen" kost haar waarschijnlijk de kop.
Zum kotzen dit.![]()
Precies. Fortuyn wist dat het beter was om die groep in nederland te houden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef klez het volgende:
[..]
Zo populair is ze niet meer. Tijdelijk ff - omdat ze zogenaamd "consequent" is nu ze Hirsi Ali zo snel aanpakt. Daar is het gepeupel dol op. Tenslotte steekt Hirsi "d'r hoofd boven het maaiveld uit", die moet eraf.
Iemand zoals zij die wetten zonder gevoel voor de werkelijkheid uitvoert. Levensgevaarlijk als leider.
Dan hadden we nog beter Fortuyn kunnen hebben. Die begreep dat we gewoon eens moeten ophouden over de 26.000 asielzoekers die al jaren in ons land zijn.
Voor mij en vele is ze vanaf het moment dat ze zich verkiesbaar stelde favoriet geweest.quote:
Dan zie je inderdaad gelijk hoe selectief die gasten zijn en hoe belangrijk vriendjespolitiek voor ze is als je de situaties Taïda en Hirshi Ali met elkaar vergelijkt: eigenlijk hetzelfde (komt iig op hetzelfde neer: onredelijke uitzetting van goed geïntegreerde mensen).quote:Over het gegeven dat nagenoeg iedereen in de VVD-top of daar omheen zich afkeert van Verdonk zet ik mijn vraagtekens.
De situaties zijn totaal niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:41 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Dan zie je inderdaad gelijk hoe selectief die gasten zijn en hoe belangrijk vriendjespolitiek voor ze is als je de situaties Taïda en Hirshi Ali met elkaar vergelijkt: eigenlijk hetzelfde (komt iig op hetzelfde neer: onredelijke uitzetting van goed geïntegreerde mensen).
Nu het Hirshi Ali betreft kan het ineens allemaal niet volgens de top en dan is het onmenselijk etc. Hypocrieten, valt me erg van ze tegenVind het óf allebei wel, óf allebei niet goed!
Hoezoquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef Zendgemachtigde het volgende:
Democratische Rita is liever lijstrekker zonder steun dan dat de VVD-leden hun stem laat horen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoezo
Volgens de in dit topic geldende theorie dat 'de bevolking' Rita steunt zou dat toch ten nadele van Rutte moeten werken? Al die duizenden VVD'ers die spijt hadden van hun stem op Rutte kunnen die nu alsnog herzien, omdat Rita zulk goed werk blijkt te verrichten.
V.
Één keer stemmen moet voldoende zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:06 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Democratische Rita is liever lijstrekker zonder steun dan dat de VVD-leden hun stem laat horen.
Dat zijn de regels niet, en je weet: regels zijn regels. Overigens zou ik me goed kunnen voorstellen dat Rita erug blij is met deze mogelijkheid om de electorale vruchten te plukken van haar overduidelijke lijn in de zaak AHA. Of zou Rita nou ineens twijfelen aan de juistheid van haar optreden, nee toch?quote:
De regel is er om dubbel stemmen te voorkomen, niet voor mensen die spijt hebben van hun stemquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:16 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Dat zijn de regels niet, en je weet: regels zijn regels. Overigens zou ik me goed kunnen voorstellen dat Rita erug blij is met deze mogelijkheid om de electorale vruchten te plukken van haar overduidelijke lijn in de zaak AHA. Of zou Rita nou ineens twijfelen aan de juistheid van haar optreden, nee toch?
Daar ben ik het op zich wel mee eens. Maar als het in de regels staat... tsja.quote:
Dat staat er niet bij; het zijn de regels en die moeten worden gevolgd. En waarom zou Rita bang zijn voor stemverlies, haar optreden is toch gewoon rechtlijnig zoals altijd?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:18 schreef more het volgende:
[..]
De regel is er om dubbel stemmen te voorkomen, niet voor mensen die spijt hebben van hun stem
Bron: www.vvd.nlquote:
Partijbureau
19-5-2006
VVD-leden mogen maar één keer stemmen
In reactie op onjuiste berichtgeving dat VVD-leden hun stem voor de lijsttrekkerverkiezingen mogen herzien, stelt het VVD hoofdbestuur het volgende.
"Er bestaat geen reglementair recht dat leden bij een ledenraadpleging meermaals mogen stemmen of hun stem mogen herzien. Elk lid mag bij een ledenraadpleging één stem uitbrengen. Dat kan op drie manieren: per telefoon, internet of post. Het is feitelijk onjuist dat leden nóg een keer mogen stemmen
Regels zijn regels, en een storm in een glas water is een storm in een glas water.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:46 schreef Sidekick het volgende:
Verbal, je moet dan wel het hele persbericht citeren
Leuk en aardig, maar als je dan iets citeert uit de bron, dan lijkt het me logisch om niet relevante zaken eruit te laten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
ik geef een link naar de bron. Dat doe ik zo vaak op deze manier.
Je voelt je wel erg snel persoonlijk aangesproken; over klein doen gesproken.quote:Niet zo klein doen, hoor.
V.
'' het is feitelijk onjuist dat een lid nog een keer mag stemmen''quote:
quote:SMS-actie voor Verdonk
Van onze verslaggever John Wanders
DEN HAAG - ‘Nee, nee, er gaat niks in onze eigen zakken verdwijnen’, zegt Robert Verwaal. De Rotterdamse internetondernemer lanceerde vanochtend een SMS-actie ter ondersteuning van minister Verdonk voor Vreemdelingenzaken. Hoe meer SMS-jes er verstuurd worden via zijn website steunrita.nl, hoe meer euro's er binnenstromen bij Verwaal. ‘De opbrengst maken we na aftrek van onze kosten in het geheel over naar de campagnekas van Rita Verdonk’, verzekert de Rotterdammer.
Het campagneteam van Verdonk weet nog van niks van de SMS-actie als de eerste steunbetuigingen al op de website van Verwaal binnenkomen. ‘Nee, er is over ons initiatief geen enkel overleg geweest met het campagneteam van Verdonk’, bevestigt Verwaal. ‘We hebben ze alleen een e-mail gestuurd. Achteraf was het misschien beter geweest als wij ze even hadden gebeld.’
‘Hartverwarmend’, luidt de reactie van Verdonks woordvoerder Ed Sinke. ‘Wij zijn heel blij met al die initiatieven vanuit het land ter ondersteuning van Rita Verdonk. Ik vind het fantastisch en zie er absoluut geen kwaad in.’
Robert Verwaal zag deze week samen met een groep vrienden en collega-ondernemers hoe Verdonk de voltallige Tweede Kamer over zich heen kreeg en vervolgens ook nog eens op het matje moest komen bij de premier en de vice-premiers. De vriendengroep kon dit niet langer aanzien, bekent hij: ‘Mevrouw Verdonk voert gewoon uit wat wij met zijn allen hebben afgesproken. Het is heel goed dat zij voet bij stuk houdt. Petje af voor mevrouw Verdonk.’
Wel vindt ook Verwaal dat de VVD-minister nog eens goed moet kijken wat zij voor haar partijgenoot Ayaan Hirsi Ali kan doen: ‘Van mij mag Hirsi Ali in Nederland blijven, maar regels zijn regels.’
Bron: De Volkskrant
http://steunrita.nl/quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:48 schreef Sidekick het volgende:
Hier is in ieder geval een manier om Verdonk te steunen:
[..]
raar. Een getal opsturen ???? Meestal is het toch gewoon een stukje tekst.quote:Ik steun Rita Verdonk!
SMS dan Kies 1020 naar 4999*
Gewoon je antipsychotica innemen en je hebt weer een goede dag.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:53 schreef McCarthy het volgende:
Achterdochtig als ik ben vermoed ik dat ze na sturen van een SMS je nummer op internet pulbiceren om je aan de schandpaal te nagelen. Vevolgens wordt je door allerlei GroenLinks hippies gebeld die je vor "racist" uitmaken.
Ben je dan geen racist xenofoob?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:53 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Achterdochtig als ik ben vermoed ik dat ze na sturen van een SMS je nummer op internet pulbiceren om je aan de schandpaal te nagelen. Vevolgens wordt je door allerlei GroenLinks hippies gebeld die je vor "racist" uitmaken.
uiteraard, en ik snap nog meer. We zijn nu in de fase Zalm-in-Kopspijkers aan beland. Elke poging om haar belachelijk te maken is steun.quote:
en jij geen mod die zich wel wat subtieler mag uitdrukken?quote:
Nou ja zeg, het is maar een vraag hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:56 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en jij geen mod die zich wel wat subtieler mag uitdrukken?
alsjeblieft hou op zeg, 1 Tafkahs was al erg genoeg.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het is maar een vraag hoor.
Wat een drama queen ben je tochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef McCarthy het volgende:
[..]
alsjeblieft hou op zeg, 1 Tafkahs was al erg genoeg.
Verdonk, ferm staaltje werk.quote:
Iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Verdonk, ferm staaltje werk.
Eerst zit iedereen (rechts) te janken dat je je beleid gewoon moet uitvoeren, ook al is het zielig voor bepaalde mensen (Taïda / Kalou / andere gevallen).. en nu het een trol uit de politiek betreft, uit de VVD zelfs, moet je een uitzondering maken...
Optiefen AHM en die huillies uit de kamer ook..
Maar vóór haar dus.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:34 schreef Fonk het volgende:
Ik steun Rita ook! Ook een mail van haar
Recht door zee, of je nu arm bent of rijk, of je nu burger bent of parlementslid! vriend of vriendin!~
Dat is wat wij willen zien Rita!
Ow, en NOVA en al die andere eenzijdige programmas laten toch alleen maar kwaad zien en alles wat negatief is! Ik weet 200% zeker dat verdonk ook heel veel goed doet!!! Maar dat is dan voor de media weer geen nieuws :S
Goed! VVD Zalm -------------------> weg er mee (je had beter je werk moeten doen WATJE!!) Bah!
Rita, er kunnen nog een hoop mensen EN politici van jou wat leren. Geen gedraai houd voet bij stuk en ga zo door!
p.s. dit heb geen zak te maken met de lijstrekker, ze deed alleen haar werk als minister (heb ze wel 20 keer op TV gezegd dat men dat niet moet gaan vermengen en los moet zien van elkaar)
En dat ze soms wat koppig is en fouten maakt? ach die maken alle leden wel eens en de media kan ons meer doen geloven dan de werkelijkheid.
Kijk gewoon eens naar een live debat van de tweedekamer.nl dan krijg je vaak een heel ander beeld te zien
Ga er voor Rita en heel veel succes vandaag!
Mag Verdonk ook een keer van "standpunt" veranderen, Wouter Bos doet het elke week wel een keer. Ze noemen hem niet voor niets DRAAIKONT.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:06 schreef Sidekick het volgende:
Verdonk is alle grip op de realiteit kwijt. Ze durft nu zelfs te zeggen dat ze de rug recht heeft gehouden tijdens het debat.
Misschien op een gekromde tijd-ruimte manier.
Uiteraard, maar doen alsof je je rug hebt recht gehouden is dan ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:39 schreef more het volgende:
[..]
Mag Verdonk ook een keer van "standpunt" veranderen
De cartoon betekent iets als: "Verdonk gaat al haar politieke tegenstanders om ver walsen en de verkiezingen winnen"quote:
Ja, zoiets, jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De cartoon betekent iets als: "Verdonk gaat al haar politieke tegenstanders om ver walsen en de verkiezingen winnen"![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |