abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:28:39 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37965504
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:24 schreef Monolith het volgende:

Zalm verklaarde in een interview dat hij zijn stem al had uitgebracht en deze niet meer kon wijzigen.
Klopt.
Schriftelijk uitgebrachte stemmen kunnen alleen herzien worden. Elektronisch uitgebrachte stemmen niet. Zalm zal dus wel elektronisch zijn stem hebben uitgebracht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37965543
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

De conclusie dat Verdonk TE populair is bij "het volk" en zich niets aantrekt
van partij-leiding en de zgn " baronnen" kost haar waarschijnlijk de kop.

Zum kotzen dit.
Dat werd ook beweert ja. Zonder het kotzen natuurlijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37965635
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat werd ook beweert ja. Zonder het kotzen natuurlijk.
pi_37965747
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Klopt.
Schriftelijk uitgebrachte stemmen kunnen alleen herzien worden. Elektronisch uitgebrachte stemmen niet. Zalm zal dus wel elektronisch zijn stem hebben uitgebracht.
Dat is ook mogelijk, maar hij vertelde er niet bij op welke manier hij zijn stem had uitgebracht. Hij kan natuurlijk ook niet goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden van de reglementen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_37965924
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is ook mogelijk, maar hij vertelde er niet bij op welke manier hij zijn stem had uitgebracht. Hij kan natuurlijk ook niet goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden van de reglementen.
Laten we dat maar hopen
pi_37966272
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Op wie hij gestemd heeft vertelt ie er ook niet bij.
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:02:33 #232
146133 DeepThought
lower than ever
pi_37967315
...Vertel me dat het niet waar is.

Niet alleen vervalsen zij hiermee de stemming, maar wie zegt eigenlijk dat zij eerst ook niet even de regelementen vervalst hebben?
Wat is dat bijvoorbeeld voor een ridicuul verschil dat er gemaakt wordt tussen elektronische stemmen en papieren stemmen?
Het lijkt me dan ook eerder dat hiermee even een plooitje in het verhaal wordt rechtgestreken ....en "het volk" slikt het allemaal voor zoete koek, op een enkeling na...
follow the money
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:10:36 #233
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37967774
Ik ben vooral benieuwd hoe ze dat praktisch willen oplossen. In de reglementen staat:
quote:
2. 6 Het hoofdbestuur waarborgt dat de voorkeursvolgorde na
registratie niet meer tot de persoon van het lid herleid kan
worden.
Hoe kan je de eerste keuze van een lid ongedaan maken als je niet weet welke keuze dat is?
Ze kunnen uiteraard vastleggen dat iemand heeft gestemd, en op wat vor manier, maar dat is niet voldoende om de eerste keuze ongedaan te maken.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37968345
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe ze dat praktisch willen oplossen. In de reglementen staat:
[..]

Hoe kan je de eerste keuze van een lid ongedaan maken als je niet weet welke keuze dat is?
Ze kunnen uiteraard vastleggen dat iemand heeft gestemd, en op wat vor manier, maar dat is niet voldoende om de eerste keuze ongedaan te maken.
Zembla mag de gang van zaken hierin ook wel onderzoeken, ik vertrouw het niet echt
pi_37968815
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]

Als de envelop van de stemmer nog niet is geopend, en de stem alleen vergezeld wordt van een (gehasht, o.i.d.) lidmaatschapsnummer, dan is het niet meer echt te herleiden.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:31:14 #236
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_37969092
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

De conclusie dat Verdonk TE populair is bij "het volk" en zich niets aantrekt
van partij-leiding en de zgn " baronnen" kost haar waarschijnlijk de kop.

Zum kotzen dit.
Zo populair is ze niet meer. Tijdelijk ff - omdat ze zogenaamd "consequent" is nu ze Hirsi Ali zo snel aanpakt. Daar is het gepeupel dol op. Tenslotte steekt Hirsi "d'r hoofd boven het maaiveld uit", die moet eraf.
Iemand zoals zij die wetten zonder gevoel voor de werkelijkheid uitvoert. Levensgevaarlijk als leider.
Dan hadden we nog beter Fortuyn kunnen hebben. Die begreep dat we gewoon eens moeten ophouden over de 26.000 asielzoekers die al jaren in ons land zijn.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:07:43 #237
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37971264
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef klez het volgende:

[..]

Zo populair is ze niet meer. Tijdelijk ff - omdat ze zogenaamd "consequent" is nu ze Hirsi Ali zo snel aanpakt. Daar is het gepeupel dol op. Tenslotte steekt Hirsi "d'r hoofd boven het maaiveld uit", die moet eraf.
Iemand zoals zij die wetten zonder gevoel voor de werkelijkheid uitvoert. Levensgevaarlijk als leider.
Dan hadden we nog beter Fortuyn kunnen hebben. Die begreep dat we gewoon eens moeten ophouden over de 26.000 asielzoekers die al jaren in ons land zijn.
Precies. Fortuyn wist dat het beter was om die groep in nederland te houden.
Nu zijn er verschrikkelijk veel procedures, mensen die wel mogen blijven. Mensen die niet mogen blijven, mensen die weer in procedures komen.
Door het harde beleid van deze regering komen ze in de maag met hirsi ali te zitten,
De vvd lijkt op die mensen die vinden dat alle buitenlanders het land uit moeten behalve de buren want die zijn zo aardig.
Hypocrisie ten top.
De VVD met zalm en co zijn wat mij betreft het ergst. Die komen er het best vanaf, Verdonk het minst. Haar beleid is gewoon kut, maar in dit geval is het onzinnig hoe haar eigen partij zich tegen haar keert. Juist door de maatregel die foruyn voorstond voorkom je de spagaat waarin men nu zit.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:09:24 #238
146133 DeepThought
lower than ever
pi_37971359
Net 'Rijden met Rutte' "gezien"

...de propagandamachine draait weer op volle toeren vanavond.

Zag nog wel even iemand tussendoor die zich hooglijk verbaasde over het gerommel met de kiesprocedure bij de VVD ...sprak zelfs van ondemocratisch ...een teken wellicht dat het systeem nog niet perfect is, of hoort een beetje tegenspraak er gewoon bij?

[ Bericht 1% gewijzigd door DeepThought op 18-05-2006 23:25:25 ]
follow the money
pi_37972069
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef klez het volgende:

[..]

[quote]Zo populair is ze niet meer.
Voor mij en vele is ze vanaf het moment dat ze zich verkiesbaar stelde favoriet geweest.
Dat de kwestie AHA eea los maakt bij mensen vind ik niet vreemd.

Over het gegeven dat nagenoeg iedereen in de VVD-top of daar omheen
zich afkeert van Verdonk zet ik mijn vraagtekens.
Ben echt benieuwd hoe de stemming beslist gaat worden. Ik vrees voor Verdonk
het ergste, nog ff afwachten dus.

pi_37972990
quote:
Over het gegeven dat nagenoeg iedereen in de VVD-top of daar omheen zich afkeert van Verdonk zet ik mijn vraagtekens.
Dan zie je inderdaad gelijk hoe selectief die gasten zijn en hoe belangrijk vriendjespolitiek voor ze is als je de situaties Taïda en Hirshi Ali met elkaar vergelijkt: eigenlijk hetzelfde (komt iig op hetzelfde neer: onredelijke uitzetting van goed geïntegreerde mensen).

Nu het Hirshi Ali betreft kan het ineens allemaal niet volgens de top en dan is het onmenselijk etc. Hypocrieten, valt me erg van ze tegen Vind het óf allebei wel, óf allebei niet goed!
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:55:38 #241
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_37973453
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:41 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Dan zie je inderdaad gelijk hoe selectief die gasten zijn en hoe belangrijk vriendjespolitiek voor ze is als je de situaties Taïda en Hirshi Ali met elkaar vergelijkt: eigenlijk hetzelfde (komt iig op hetzelfde neer: onredelijke uitzetting van goed geïntegreerde mensen).

Nu het Hirshi Ali betreft kan het ineens allemaal niet volgens de top en dan is het onmenselijk etc. Hypocrieten, valt me erg van ze tegen Vind het óf allebei wel, óf allebei niet goed!
De situaties zijn totaal niet vergelijkbaar.
De uitzetting van Taida heeft maanden zo niet jaren in beslag genomen. Het gaat erom dat een minister die zo'n beslissing nu opeens in een dag neemt terwijl ze denkt daar politiek bij te winnen niet geschikt is als bestuurder.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  vrijdag 19 mei 2006 @ 03:48:24 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37977387
Rita praat wel maar ze zegt niks.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_37977389
*steekt zn helpende hand aan Verdonk uit
*trekt zn hand snel weg, haalt m door zn haar en doet Mwuhahaha.

De dag dat ik die neoconservatieve droge vagina ga steunen, is de dag dat ik niet meer voor mezelf kan nadenken.
^
  vrijdag 19 mei 2006 @ 03:56:44 #244
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37977420
* BaajGuardian is het eens met DangermousE

ik vind het nieteens zo verkeerd om zon mens geen hand te willen geven, ze gaven duitsers in 45 ook geen handen
  vrijdag 19 mei 2006 @ 03:59:08 #245
104871 remlof
Europees federalist
pi_37977423
Ze heeft ongeveer de hele VVD tegen haar behalve Wiegel. Ik zet er een biertje op dat als ze verliest ze uit de partij treedt!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 04:07:05 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37977445
(niet dat ik rutte zo geweldig vind trouwens, die stropdaspsychopaat is een gevaar voor het binnenland)
pi_37977449
Door deze heisa wordt de kans wel groter dat Rutte de nieuwe lijsttrekker wordt, maar wat wil je met al dat gedemoniseer van de afgelopen dagen
Zo hebben Melkert en Rosenmuller ook aangezet tot de demonisering van Fortuyn...
pi_37977458
de enige die demoniseert is rita zelf, met haar harde polariserende beleid.
^
pi_37977608
Ze voert gewoon het kabinetsbeleid uit, de wet is er om nageleefd en uitgevoerd te worden toch?
En het is al druk genoeg in dit kikkerlandje, we zijn 1 van de dichtstbevolkte landjes ter wereld dus dan kunnen we die 25.000 uitgeprocedeerde illegale economische vluchtelingen ook wel missen...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 05:07:46 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_37977615
en we zijn ondertussen ook één van de minst tolerante landjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')