Klopt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:24 schreef Monolith het volgende:
Zalm verklaarde in een interview dat hij zijn stem al had uitgebracht en deze niet meer kon wijzigen.
Dat werd ook beweert ja. Zonder het kotzen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
De conclusie dat Verdonk TE populair is bij "het volk" en zich niets aantrekt
van partij-leiding en de zgn " baronnen" kost haar waarschijnlijk de kop.
Zum kotzen dit.![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat werd ook beweert ja. Zonder het kotzen natuurlijk.
Dat is ook mogelijk, maar hij vertelde er niet bij op welke manier hij zijn stem had uitgebracht. Hij kan natuurlijk ook niet goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden van de reglementen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Schriftelijk uitgebrachte stemmen kunnen alleen herzien worden. Elektronisch uitgebrachte stemmen niet. Zalm zal dus wel elektronisch zijn stem hebben uitgebracht.
Laten we dat maar hopenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook mogelijk, maar hij vertelde er niet bij op welke manier hij zijn stem had uitgebracht. Hij kan natuurlijk ook niet goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden van de reglementen.
Op wie hij gestemd heeft vertelt ie er ook niet bij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook mogelijk, maar hij vertelde er niet bij op welke manier hij zijn stem had uitgebracht. Hij kan natuurlijk ook niet goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden van de reglementen.
Hoe kan je de eerste keuze van een lid ongedaan maken als je niet weet welke keuze dat is?quote:2. 6 Het hoofdbestuur waarborgt dat de voorkeursvolgorde na
registratie niet meer tot de persoon van het lid herleid kan
worden.
Zembla mag de gang van zaken hierin ook wel onderzoeken, ik vertrouw het niet echtquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe ze dat praktisch willen oplossen. In de reglementen staat:
[..]
Hoe kan je de eerste keuze van een lid ongedaan maken als je niet weet welke keuze dat is?
Ze kunnen uiteraard vastleggen dat iemand heeft gestemd, en op wat vor manier, maar dat is niet voldoende om de eerste keuze ongedaan te maken.
Als de envelop van de stemmer nog niet is geopend, en de stem alleen vergezeld wordt van een (gehasht, o.i.d.) lidmaatschapsnummer, dan is het niet meer echt te herleiden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe ze dat praktisch willen oplossen. In de reglementen staat:
[..]
Hoe kan je de eerste keuze van een lid ongedaan maken als je niet weet welke keuze dat is?
Ze kunnen uiteraard vastleggen dat iemand heeft gestemd, en op wat vor manier, maar dat is niet voldoende om de eerste keuze ongedaan te maken.
Zo populair is ze niet meer. Tijdelijk ff - omdat ze zogenaamd "consequent" is nu ze Hirsi Ali zo snel aanpakt. Daar is het gepeupel dol op. Tenslotte steekt Hirsi "d'r hoofd boven het maaiveld uit", die moet eraf.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
De conclusie dat Verdonk TE populair is bij "het volk" en zich niets aantrekt
van partij-leiding en de zgn " baronnen" kost haar waarschijnlijk de kop.
Zum kotzen dit.![]()
Precies. Fortuyn wist dat het beter was om die groep in nederland te houden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef klez het volgende:
[..]
Zo populair is ze niet meer. Tijdelijk ff - omdat ze zogenaamd "consequent" is nu ze Hirsi Ali zo snel aanpakt. Daar is het gepeupel dol op. Tenslotte steekt Hirsi "d'r hoofd boven het maaiveld uit", die moet eraf.
Iemand zoals zij die wetten zonder gevoel voor de werkelijkheid uitvoert. Levensgevaarlijk als leider.
Dan hadden we nog beter Fortuyn kunnen hebben. Die begreep dat we gewoon eens moeten ophouden over de 26.000 asielzoekers die al jaren in ons land zijn.
Voor mij en vele is ze vanaf het moment dat ze zich verkiesbaar stelde favoriet geweest.quote:
Dan zie je inderdaad gelijk hoe selectief die gasten zijn en hoe belangrijk vriendjespolitiek voor ze is als je de situaties Taïda en Hirshi Ali met elkaar vergelijkt: eigenlijk hetzelfde (komt iig op hetzelfde neer: onredelijke uitzetting van goed geïntegreerde mensen).quote:Over het gegeven dat nagenoeg iedereen in de VVD-top of daar omheen zich afkeert van Verdonk zet ik mijn vraagtekens.
De situaties zijn totaal niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:41 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Dan zie je inderdaad gelijk hoe selectief die gasten zijn en hoe belangrijk vriendjespolitiek voor ze is als je de situaties Taïda en Hirshi Ali met elkaar vergelijkt: eigenlijk hetzelfde (komt iig op hetzelfde neer: onredelijke uitzetting van goed geïntegreerde mensen).
Nu het Hirshi Ali betreft kan het ineens allemaal niet volgens de top en dan is het onmenselijk etc. Hypocrieten, valt me erg van ze tegenVind het óf allebei wel, óf allebei niet goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |