Ben je dan geen racist xenofoob?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:53 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Achterdochtig als ik ben vermoed ik dat ze na sturen van een SMS je nummer op internet pulbiceren om je aan de schandpaal te nagelen. Vevolgens wordt je door allerlei GroenLinks hippies gebeld die je vor "racist" uitmaken.
uiteraard, en ik snap nog meer. We zijn nu in de fase Zalm-in-Kopspijkers aan beland. Elke poging om haar belachelijk te maken is steun.quote:
en jij geen mod die zich wel wat subtieler mag uitdrukken?quote:
Nou ja zeg, het is maar een vraag hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:56 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en jij geen mod die zich wel wat subtieler mag uitdrukken?
alsjeblieft hou op zeg, 1 Tafkahs was al erg genoeg.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het is maar een vraag hoor.
Wat een drama queen ben je tochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef McCarthy het volgende:
[..]
alsjeblieft hou op zeg, 1 Tafkahs was al erg genoeg.
Verdonk, ferm staaltje werk.quote:
Iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Verdonk, ferm staaltje werk.
Eerst zit iedereen (rechts) te janken dat je je beleid gewoon moet uitvoeren, ook al is het zielig voor bepaalde mensen (Taïda / Kalou / andere gevallen).. en nu het een trol uit de politiek betreft, uit de VVD zelfs, moet je een uitzondering maken...
Optiefen AHM en die huillies uit de kamer ook..
Maar vóór haar dus.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:34 schreef Fonk het volgende:
Ik steun Rita ook! Ook een mail van haar
Recht door zee, of je nu arm bent of rijk, of je nu burger bent of parlementslid! vriend of vriendin!~
Dat is wat wij willen zien Rita!
Ow, en NOVA en al die andere eenzijdige programmas laten toch alleen maar kwaad zien en alles wat negatief is! Ik weet 200% zeker dat verdonk ook heel veel goed doet!!! Maar dat is dan voor de media weer geen nieuws :S
Goed! VVD Zalm -------------------> weg er mee (je had beter je werk moeten doen WATJE!!) Bah!
Rita, er kunnen nog een hoop mensen EN politici van jou wat leren. Geen gedraai houd voet bij stuk en ga zo door!
p.s. dit heb geen zak te maken met de lijstrekker, ze deed alleen haar werk als minister (heb ze wel 20 keer op TV gezegd dat men dat niet moet gaan vermengen en los moet zien van elkaar)
En dat ze soms wat koppig is en fouten maakt? ach die maken alle leden wel eens en de media kan ons meer doen geloven dan de werkelijkheid.
Kijk gewoon eens naar een live debat van de tweedekamer.nl dan krijg je vaak een heel ander beeld te zien
Ga er voor Rita en heel veel succes vandaag!
Mag Verdonk ook een keer van "standpunt" veranderen, Wouter Bos doet het elke week wel een keer. Ze noemen hem niet voor niets DRAAIKONT.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:06 schreef Sidekick het volgende:
Verdonk is alle grip op de realiteit kwijt. Ze durft nu zelfs te zeggen dat ze de rug recht heeft gehouden tijdens het debat.
Misschien op een gekromde tijd-ruimte manier.
Uiteraard, maar doen alsof je je rug hebt recht gehouden is dan ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:39 schreef more het volgende:
[..]
Mag Verdonk ook een keer van "standpunt" veranderen
De cartoon betekent iets als: "Verdonk gaat al haar politieke tegenstanders om ver walsen en de verkiezingen winnen"quote:
Ja, zoiets, jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De cartoon betekent iets als: "Verdonk gaat al haar politieke tegenstanders om ver walsen en de verkiezingen winnen"![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |