abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:55:54 #276
16715 Mylene
*schatje*
pi_37987913
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:53 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Achterdochtig als ik ben vermoed ik dat ze na sturen van een SMS je nummer op internet pulbiceren om je aan de schandpaal te nagelen. Vevolgens wordt je door allerlei GroenLinks hippies gebeld die je vor "racist" uitmaken.
Ben je dan geen racist xenofoob?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:56:02 #277
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37987920
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:51 schreef Verbal het volgende:

[..]

Snap jij de cartoon wel

V.
uiteraard, en ik snap nog meer. We zijn nu in de fase Zalm-in-Kopspijkers aan beland. Elke poging om haar belachelijk te maken is steun.

Rita beukt er doorheen. Love that

go rita go rita
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:56:37 #278
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37987941
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Ben je dan geen racist xenofoob?
en jij geen mod die zich wel wat subtieler mag uitdrukken?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:57:44 #279
16715 Mylene
*schatje*
pi_37987983
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:56 schreef McCarthy het volgende:

[..]

en jij geen mod die zich wel wat subtieler mag uitdrukken?
Nou ja zeg, het is maar een vraag hoor .
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:00:22 #280
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37988067
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Nou ja zeg, het is maar een vraag hoor .
alsjeblieft hou op zeg, 1 Tafkahs was al erg genoeg.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:01:38 #281
16715 Mylene
*schatje*
pi_37988107
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef McCarthy het volgende:

[..]

alsjeblieft hou op zeg, 1 Tafkahs was al erg genoeg.
Wat een drama queen ben je toch .
pi_37988363
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:36 schreef McCarthy het volgende:
[afbeelding]

GO rita
Verdonk, ferm staaltje werk.

Eerst zit iedereen (rechts) te janken dat je je beleid gewoon moet uitvoeren, ook al is het zielig voor bepaalde mensen (Taïda / Kalou / andere gevallen).. en nu het een trol uit de politiek betreft, uit de VVD zelfs, moet je een uitzondering maken...
Optiefen AHM en die huillies uit de kamer ook..
pi_37990241
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:10 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Verdonk, ferm staaltje werk.

Eerst zit iedereen (rechts) te janken dat je je beleid gewoon moet uitvoeren, ook al is het zielig voor bepaalde mensen (Taïda / Kalou / andere gevallen).. en nu het een trol uit de politiek betreft, uit de VVD zelfs, moet je een uitzondering maken...
Optiefen AHM en die huillies uit de kamer ook..
Idd
pi_37994751
Ik steun Rita ook! Ook een mail van haar

Recht door zee, of je nu arm bent of rijk, of je nu burger bent of parlementslid! vriend of vriendin!~
Dat is wat wij willen zien Rita!

Ow, en NOVA en al die andere eenzijdige programmas laten toch alleen maar kwaad zien en alles wat negatief is! Ik weet 200% zeker dat verdonk ook heel veel goed doet!!! Maar dat is dan voor de media weer geen nieuws :S

Goed! VVD Zalm -------------------> weg er mee (je had beter je werk moeten doen WATJE!!) Bah!

Rita, er kunnen nog een hoop mensen EN politici van jou wat leren. Geen gedraai houd voet bij stuk en ga zo door!

p.s. dit heb geen zak te maken met de lijstrekker, ze deed alleen haar werk als minister (heb ze wel 20 keer op TV gezegd dat men dat niet moet gaan vermengen en los moet zien van elkaar)

En dat ze soms wat koppig is en fouten maakt? ach die maken alle leden wel eens en de media kan ons meer doen geloven dan de werkelijkheid.

Kijk gewoon eens naar een live debat van de tweedekamer.nl dan krijg je vaak een heel ander beeld te zien

Ga er voor Rita en heel veel succes vandaag!
pi_37995020
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:34 schreef Fonk het volgende:
Ik steun Rita ook! Ook een mail van haar

Recht door zee, of je nu arm bent of rijk, of je nu burger bent of parlementslid! vriend of vriendin!~
Dat is wat wij willen zien Rita!

Ow, en NOVA en al die andere eenzijdige programmas laten toch alleen maar kwaad zien en alles wat negatief is! Ik weet 200% zeker dat verdonk ook heel veel goed doet!!! Maar dat is dan voor de media weer geen nieuws :S

Goed! VVD Zalm -------------------> weg er mee (je had beter je werk moeten doen WATJE!!) Bah!

Rita, er kunnen nog een hoop mensen EN politici van jou wat leren. Geen gedraai houd voet bij stuk en ga zo door!

p.s. dit heb geen zak te maken met de lijstrekker, ze deed alleen haar werk als minister (heb ze wel 20 keer op TV gezegd dat men dat niet moet gaan vermengen en los moet zien van elkaar)

En dat ze soms wat koppig is en fouten maakt? ach die maken alle leden wel eens en de media kan ons meer doen geloven dan de werkelijkheid.

Kijk gewoon eens naar een live debat van de tweedekamer.nl dan krijg je vaak een heel ander beeld te zien

Ga er voor Rita en heel veel succes vandaag!
Maar vóór haar dus.
pi_38016155
Ik steun Rita Verdonk
en ben zeer Pro Ayaan
die het absoluut eindelijk verdient om hier te mogen zijn, wonen, werken of oud worden onder haar eigen naam met haar eigen geboortedatum en haar eigen identiteit!

Het is van de zotte dat er een vrouw zo moedig als Ayaan niet werkelijk mag bestaan en onder enkel valse voorwendselen hier mag verblijven met een neppaspoort ( ze is immers niet de person die dat paspoort aangeeft? )

Ik ben erg erg blij met de rechtdoorzee mentaliteit van Rita Verdonk die het bespreekbaar maakt en mogelijhk maakt dat Ayaan als de persoon die ze werkelijk is door gaat met haar leven! In en buiten Nederland als ZEEEEEEER gerespecteerd Nederlandse!

Dat is grote klasse en dat had nog nooit iemand van al die luizen in de tweede kamer voor Ayaan over!

Dietweede kamer ratten gedoogden haar enkel!
pi_38021940
  dinsdag 23 mei 2006 @ 08:06:28 #288
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38111554
Verdonk is alle grip op de realiteit kwijt. Ze durft nu zelfs te zeggen dat ze de rug recht heeft gehouden tijdens het debat.
Misschien op een gekromde tijd-ruimte manier.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_38113171
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 08:06 schreef Sidekick het volgende:
Verdonk is alle grip op de realiteit kwijt. Ze durft nu zelfs te zeggen dat ze de rug recht heeft gehouden tijdens het debat.
Misschien op een gekromde tijd-ruimte manier.
Mag Verdonk ook een keer van "standpunt" veranderen, Wouter Bos doet het elke week wel een keer. Ze noemen hem niet voor niets DRAAIKONT.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:41:31 #290
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38113233
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:39 schreef more het volgende:

[..]

Mag Verdonk ook een keer van "standpunt" veranderen
Uiteraard, maar doen alsof je je rug hebt recht gehouden is dan ongeloofwaardig.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_38118650
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:51 schreef Verbal het volgende:

[..]

Snap jij de cartoon wel?
De cartoon betekent iets als: "Verdonk gaat al haar politieke tegenstanders om ver walsen en de verkiezingen winnen"
pi_38122718
Rita Verdonk.

Ze lijkt me een geweldige vrouw voor haar man.
Ze lijkt ook me een geweldige lieve moeder, die haar kinderen de juiste opvoeding geeft.
Ze zou moeten dienen als voorbeeldvrouw voor alle vrouwen!

Waren alle vrouwen maar zo als haar, dan zag de wereld er veel beter uit!
Rita voor jou wil ik, en velen andere leven.

Ga zo door, op jou hebben we gewacht.

Of niet Fuifduif.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:26:08 #294
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_38127130
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:33 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De cartoon betekent iets als: "Verdonk gaat al haar politieke tegenstanders om ver walsen en de verkiezingen winnen"
Ja, zoiets, ja

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:48:37 #295
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38147043
Als minster Verdonk volgende keer nou eens minister van VROM wordt, gaan we lachen.

Heel het Kurhaus, ik liep er vandaag, en eigenlijk heel de scheveningse boulevard, staan in de duinen gebouwd.
Volgens de regels mag dat niet, maar het is oogluikend toegelaten.

Ik zie Verdonk al zeggen, regels zijn regels, ik kan niet hebben dat meer mensen dat gaan doen, dus plat met die handel!

Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 25 mei 2006 @ 18:08:47 #296
124377 pmb_rug
salvation received
pi_38205295
doe mij maar Balkenende
ik vind Rita niet zo intelligent, zwak in debat en eigenlijk alleen parasiterend op haar image als hardliner.
inhoudelijk kan ze denk ik weinig.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')