Hoezoquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef Zendgemachtigde het volgende:
VVD-leden mogen stem herzien
http://www.nu.nl/news/735646/11/VVD-leden_mogen_stem_herzien.html
OMG. Bizar. Ze schuwen geen enkel middel om Verdonk te pakken.
Democratische Rita is liever lijstrekker zonder steun dan dat de VVD-leden hun stem laat horen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoezo
Volgens de in dit topic geldende theorie dat 'de bevolking' Rita steunt zou dat toch ten nadele van Rutte moeten werken? Al die duizenden VVD'ers die spijt hadden van hun stem op Rutte kunnen die nu alsnog herzien, omdat Rita zulk goed werk blijkt te verrichten.
V.
Één keer stemmen moet voldoende zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:06 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Democratische Rita is liever lijstrekker zonder steun dan dat de VVD-leden hun stem laat horen.
Dat zijn de regels niet, en je weet: regels zijn regels. Overigens zou ik me goed kunnen voorstellen dat Rita erug blij is met deze mogelijkheid om de electorale vruchten te plukken van haar overduidelijke lijn in de zaak AHA. Of zou Rita nou ineens twijfelen aan de juistheid van haar optreden, nee toch?quote:
De regel is er om dubbel stemmen te voorkomen, niet voor mensen die spijt hebben van hun stemquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:16 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Dat zijn de regels niet, en je weet: regels zijn regels. Overigens zou ik me goed kunnen voorstellen dat Rita erug blij is met deze mogelijkheid om de electorale vruchten te plukken van haar overduidelijke lijn in de zaak AHA. Of zou Rita nou ineens twijfelen aan de juistheid van haar optreden, nee toch?
Daar ben ik het op zich wel mee eens. Maar als het in de regels staat... tsja.quote:
Dat staat er niet bij; het zijn de regels en die moeten worden gevolgd. En waarom zou Rita bang zijn voor stemverlies, haar optreden is toch gewoon rechtlijnig zoals altijd?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:18 schreef more het volgende:
[..]
De regel is er om dubbel stemmen te voorkomen, niet voor mensen die spijt hebben van hun stem
Bron: www.vvd.nlquote:
Partijbureau
19-5-2006
VVD-leden mogen maar één keer stemmen
In reactie op onjuiste berichtgeving dat VVD-leden hun stem voor de lijsttrekkerverkiezingen mogen herzien, stelt het VVD hoofdbestuur het volgende.
"Er bestaat geen reglementair recht dat leden bij een ledenraadpleging meermaals mogen stemmen of hun stem mogen herzien. Elk lid mag bij een ledenraadpleging één stem uitbrengen. Dat kan op drie manieren: per telefoon, internet of post. Het is feitelijk onjuist dat leden nóg een keer mogen stemmen
Regels zijn regels, en een storm in een glas water is een storm in een glas water.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:46 schreef Sidekick het volgende:
Verbal, je moet dan wel het hele persbericht citeren
Leuk en aardig, maar als je dan iets citeert uit de bron, dan lijkt het me logisch om niet relevante zaken eruit te laten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
ik geef een link naar de bron. Dat doe ik zo vaak op deze manier.
Je voelt je wel erg snel persoonlijk aangesproken; over klein doen gesproken.quote:Niet zo klein doen, hoor.
V.
'' het is feitelijk onjuist dat een lid nog een keer mag stemmen''quote:
quote:SMS-actie voor Verdonk
Van onze verslaggever John Wanders
DEN HAAG - ‘Nee, nee, er gaat niks in onze eigen zakken verdwijnen’, zegt Robert Verwaal. De Rotterdamse internetondernemer lanceerde vanochtend een SMS-actie ter ondersteuning van minister Verdonk voor Vreemdelingenzaken. Hoe meer SMS-jes er verstuurd worden via zijn website steunrita.nl, hoe meer euro's er binnenstromen bij Verwaal. ‘De opbrengst maken we na aftrek van onze kosten in het geheel over naar de campagnekas van Rita Verdonk’, verzekert de Rotterdammer.
Het campagneteam van Verdonk weet nog van niks van de SMS-actie als de eerste steunbetuigingen al op de website van Verwaal binnenkomen. ‘Nee, er is over ons initiatief geen enkel overleg geweest met het campagneteam van Verdonk’, bevestigt Verwaal. ‘We hebben ze alleen een e-mail gestuurd. Achteraf was het misschien beter geweest als wij ze even hadden gebeld.’
‘Hartverwarmend’, luidt de reactie van Verdonks woordvoerder Ed Sinke. ‘Wij zijn heel blij met al die initiatieven vanuit het land ter ondersteuning van Rita Verdonk. Ik vind het fantastisch en zie er absoluut geen kwaad in.’
Robert Verwaal zag deze week samen met een groep vrienden en collega-ondernemers hoe Verdonk de voltallige Tweede Kamer over zich heen kreeg en vervolgens ook nog eens op het matje moest komen bij de premier en de vice-premiers. De vriendengroep kon dit niet langer aanzien, bekent hij: ‘Mevrouw Verdonk voert gewoon uit wat wij met zijn allen hebben afgesproken. Het is heel goed dat zij voet bij stuk houdt. Petje af voor mevrouw Verdonk.’
Wel vindt ook Verwaal dat de VVD-minister nog eens goed moet kijken wat zij voor haar partijgenoot Ayaan Hirsi Ali kan doen: ‘Van mij mag Hirsi Ali in Nederland blijven, maar regels zijn regels.’
Bron: De Volkskrant
http://steunrita.nl/quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:48 schreef Sidekick het volgende:
Hier is in ieder geval een manier om Verdonk te steunen:
[..]
raar. Een getal opsturen ???? Meestal is het toch gewoon een stukje tekst.quote:Ik steun Rita Verdonk!
SMS dan Kies 1020 naar 4999*
Gewoon je antipsychotica innemen en je hebt weer een goede dag.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:53 schreef McCarthy het volgende:
Achterdochtig als ik ben vermoed ik dat ze na sturen van een SMS je nummer op internet pulbiceren om je aan de schandpaal te nagelen. Vevolgens wordt je door allerlei GroenLinks hippies gebeld die je vor "racist" uitmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |