abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:41:50 #101
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37949581
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:39 schreef McCarthy het volgende:

[..]

was het niet zo dat 80% van de bevolking haar steunt.

Rechtshoogleraren geven haar ook gelijk.
JA. Allemaal.

Mèn, jij bent echt een kloon. En iedere keer stink ik er weer in

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37949701
Verdonk is gewoon stom geweest om zo snel al een uitspraak te doen.

Maar hoe dan ook, Verdonk was had het altijd fout gedaan.
Had ze AHA niet haar paspoort afgenomen dan was het vriendjes politiek en niet consequent.
Had ze AHA wel haar paspoort afgenomen dan was ze veel te streng en emotieloos (de situatie waar we nu in zitten).

Links kan zich weer in haar handjes wrijven... hun plannetje is gelukt (denken ze).
pi_37949770
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Tsja, dat is waar men zich steeds achter probeert te verschuilen, maar ik heb in alle discussies op Fok! nog niemand gezien die mij heeft kunnen uitleggen wat er mis zou zijn geweest met Verdonk die AHA op de hoogte stelt van haar voorlopige vooralsnog-conclusie en tegen de pers en eenieder die het horen wil een mededeling doet uitgaan: 'we hebben contact met mevrouw AHA, wij hebben haar op de hoogte gesteld van onze voorlopige bevindingen, over een paar weken weten wij meer en hoort u meer'.

Dan zou NIEMAND haar kunnen beschuldigen van niet handelen of voortrekkerij (zij zou het dan doen op de normale manier) en kan ook niemand vallen over de idiote gretigheid van het op maandagavond laat snel even wereldkundigmaken.

Sjongejonge, is het nou ZO moeilijk

V.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Verdonk sprak zich veel te snel uit over de situatie.
Daar kunnen we nu echter niks aan doen. Zoals ze nu gehandeld heeft is gewoonweg de correcte manier van handelen. Een wet moet je nu eenmaal naleven, uitzonderingen zijn er niet, want dat zou pas fout zijn.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:46:40 #104
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37949776
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef Refragmental het volgende:

Had ze AHA niet haar paspoort afgenomen dan was het vriendjes politiek en niet consequent.
Had ze AHA wel haar paspoort afgenomen dan was ze veel te streng en emotieloos (de situatie waar we nu in zitten).

Links kan zich weer in haar handjes wrijven... hun plannetje is gelukt (denken ze).
ik denk dat de verkeizingsuitslag links nog wel eens tegen kan gaan vallen. Even wat kabaal maken over de AOW en de PvdA verliest weer zeteltjes. Rita is populair, een aanslagje van wat gekke moslims en ook wilders haalt stemmen weg bij links

tijden zijn veranderd mensen, nu nog de belasting flink omlaag
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:47:34 #105
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37949801
kijk het was inderdaad ietsje slimmer geweest als ze iets minder snel was geweest in haar handelen en er nog een nachtje over geslapen had maar ja het zij nu eenmaal zo.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_37949970
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef Refragmental het volgende:

Er is één manier waarop ze het goed gedaan zou hebben: dat was als ze gewoon gelijk in had gegrepen toen AHA een paar jaar geleden in de openbaarheid trad met haar verhaal. Dat ze schijnbaar niet op de hoogte was van informatie die al jaren op straat lag tekent haar incompetentie als minister.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:52:17 #107
136 V.
pi_37949977
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:46 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik denk dat de verkeizingsuitslag links nog wel eens tegen kan gaan vallen. Even wat kabaal maken over de AOW en de PvdA verliest weer zeteltjes.
Think again:
quote:
'65-plussers moeten meebetalen aan vergrijzing'

AMSTERDAM (ANP) - Bijna zes op de tien Nederlanders vindt dat 65-plussers moeten meebetalen aan de toenemende vergrijzing. Volgens 44 procent moet dit alleen gelden voor ouderen met een dubbel modaal inkomen. Dat blijkt uit een donderdag gepubliceerd onderzoek van Maurice de Hond onder ruim duizend mensen van 18 jaar en ouder.

Onlangs kwam PvdA-leider Wouter Bos onder vuur te liggen, omdat hij stelde dat rijkere oudere moeten meebetalen aan de AOW. Volgens hem zijn dergelijke ,,impopulaire maatregelen'' nodig om in een vergrijzende samenleving de sociale zekerheid overeind te houden.

Het zijn vooral de stemmers op PvdA, GroenLinks en SP die Bos hierin steunen, maar hij krijgt ook bijval van 60 procent van de D66-kiezers, 51 procent van de VVD-achterban en 43 procent bij het CDA. Naarmate de leeftijd en het inkomen van de ondervraagden stijgt, neemt de steun voor de plannen van de PvdA-leider af.
Bron ANP vandaah

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:54:14 #108
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_37950051
Waarom Verdonk steunen? Omdat ze blijk geeft van een NSB mentaliteit in het erin luizen van een collega om er zelf beter van te worden?
Ik heb ooit zelfs overwogen op haar te stemmen, maar nu? Nooit meer!
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:55:57 #109
136 V.
pi_37950112
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:33 schreef McCarthy het volgende:

[..]

super van die Verdonk

gewoon schijt hebben aan de kamer.
Updateje voor jou: Verdonk heeft in het torentje een lesje staatsrecht gekregen:
quote:
Verdonk voert motie uit

DEN HAAG (ANP) - Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) zal de motie over het Nederlandschap van Ayaan Hirsi Ali onverkort uitverkoren. Dat heeft de minister donderdag gezegd na overleg met premier Jan Peter Balkenende en de twee vicepremiers.

,,Ik ga alle ruimte die er te vinden is gebruiken en haar uitnodigen om die ruimte aan te geven'', zei Verdonk. ,,Ik heb inmiddels begrepen van haar advocate dat die die ruimte wel ziet. Ik zal zelf ook actief op zoek gaan naar mogelijkheden.''
Bron ANP

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:56:51 #110
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_37950149
Volgens mij is Rita de enige integere VVD'er in deze hele kwestie.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_37950155
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Er is één manier waarop ze het goed gedaan had: dat was als ze gewoon gelijk in had gegrepen toen AHA een paar jaar geleden in de openbaarheid trad met haar verhaal. Dat ze schijnbaar niet op de hoogte was van informatie die al jaren op straat lag tekent haar incompetentie als minister.
Incompetentie omdat ze niet alles weet van iedereen?
Alsof jij alles weet van wat in jou vakgebied gebeurt.

De enige incompetenten hier zijn de groepen die dit verhaal nu pas naar buiten hebben gebracht terwijl het al jaren bekend was.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:00:47 #112
70154 klez
pi_37950306
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De enige incompetenten hier zijn de groepen die dit verhaal nu pas naar buiten hebben gebracht terwijl het al jaren bekend was.
Hou toch op. In de kamer, het enige wat ze kon zeggen was: "ik kan niet anders".
Terwijl vrijwel alle rechtsgeleerden het erover eens zijn dat ze dat nou net wél kan.
Domme omhoog gevallen boerin.
pi_37950416
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef klez het volgende:

[..]

Hou toch op. In de kamer, het enige wat ze kon zeggen was: "ik kan niet anders".
Terwijl vrijwel alle rechtsgeleerden het erover eens zijn dat ze dat nou net wél kan.
Domme omhoog gevallen boerin.
Bij asielprocedures vind ik het zeer belangrijk dat er consequent gehandeld wordt ZONDER uitzonderingen op wetten en regels. Daarin heeft Verdonk dus laten zien dat ze deze wetten goed naleeft... zelfs als het een vriendin en partijgenoot betreft.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:04:27 #114
3542 Gia
User under construction
pi_37950434
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Er is één manier waarop ze het goed gedaan zou hebben: dat was als ze gewoon gelijk in had gegrepen toen AHA een paar jaar geleden in de openbaarheid trad met haar verhaal. Dat ze schijnbaar niet op de hoogte was van informatie die al jaren op straat lag tekent haar incompetentie als minister.
Waarom? Zolang niemand erover zeurt is er toch niets aan de hand! Dit geldt voor zoveel Nederlandse ex-asielzoekers.
Als Rita destijds meteen keihard had gezegd "foei, jij hebt gelogen! het land uit!" was beter geweest?

Als duizenden met een leugen rustig mogen leven, waarom Ayaan dan niet.
Nu Zembla aan de bel trok, en er heftig gewezen wordt naar Pasic, kan ze inderdaad niet anders.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:04:57 #115
136 V.
pi_37950450
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bij asielprocedures vind ik het zeer belangrijk dat er consequent gehandeld wordt ZONDER uitzonderingen op wetten en regels. Daarin heeft Verdonk dus laten zien dat ze deze wetten goed naleeft... zelfs als het een vriendin en partijgenoot betreft.
Eh, nee... Ze heeft een ongewoon, uitzonderlijk en verdacht enthousiasme aan de dag gelegd.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37950479
Verdonk weet in elk geval anti-parlementaire sentimenten bijzonder goed aan te spreken. Het parlementair debat is immers maar lastig geouwehoer.
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef sig000 het volgende:

In dit geval deed ze gewoon haar werk en de 2e kamer is ook netjes ingelicht na aanleiding van vragen door Dhr Nawijn.

Dat de 2e kamer velvolgens op de stoel van de rechter gaat zitten dat geeft meer 't niveau weer van onze volksvertegenwoordigers dan van Mevr Verdonk.
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Stuart het volgende:
Rita heeft eigenlijk pas écht karakter en zwicht niet voor het geouwehoer om haar heen
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 08:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is niet dat ik Rita Verdonk steun in deze. Ik vind haar beleid belachelijk en onmenselijk. Maar de Kamer heeft zich in deze van haar slechtste kant laten zien, alleen omdat het om een mede-Kamerlid gaat. Dus in deze zaak ben ik het eens met Verdonk, maar alleen vanuit het principe 'regels zijn regels'.
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:50 schreef Tique3 het volgende:
-Rita Verdonk heeft niets anders gedaan dan de wet gevolgd
-Rita Verdonk heeft de situatie uitgelegd aan de kamer na het raadplegen van de voorzitter
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:24 schreef more het volgende:
Rita Verdonk

Rita onze nieuwe minister-president

Belachelijk om te zien hoe kamerleden het parlement misbruiken om een collega te steunen. Ze moesten zich schamen.
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:31 schreef Gia het volgende:

Als Rita voor Ayaan een uitzondering had gemaakt, dan was ook de hele kamer over haar heengevallen. Dan was ook de zaak van 2 jaar terug erbij gehaald, maar dan in de zin van Ayaan mag wel Nederlandse blijven en zij mochten dat niet.
Rita heeft heel juist gehandeld.

Petje af.
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:33 schreef McCarthy het volgende:

[..]

super van die Verdonk

gewoon schijt hebben aan de kamer.
Het is allemaal eigenlijk heel simpel mensen.
Regels zijn regels.
Verdonk kent de regels.
Verdonk legt het uit aan de Kamer.
De Kamer moet z'n bek houden.

Overigens vind ik het vreemd dat iemand die voortdurend beargumenteert dat ze 'niet anders kan', beschouwd wordt als daadkrachtig.
Kijk eens wat een daadkrachtig draaiorgel! Ze volgt precies de gaatjes!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_37950484
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zij en haar ministerie zouden wel heel disfuntioneel zijn als ze openbare informatie die in boeken van eigen partijleden staat (en een belangrijk boek op het gebied van integratie en vreemdelingenbeleid ook nog eens!), die bij Barend en van Dorp over de tafel is gekomen en die als algemeen bekend wordt beschouwd binnen de eigen partij (en eigen kabinet) niet zouden hebben. Dan is er toch echt sprake van grove nalatigheid of enorme onkunde.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_37950497
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

Eh, nee... Ze heeft een ongewoon, [b]uitzonderlijk[/i] en verdacht enthousiasme aan de dag gelegd.

V.
Ze heeft liefde voor haar vak... ook een positief iets
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:07:47 #119
3542 Gia
User under construction
pi_37950546
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef klez het volgende:

Jaha, ze kan alsnog Ayaan het Nederlanderschap geven op grond van haar ware gegevens.
Feit blijft wel dat Ayaan Hirsi Ali geboren in 1967 niet bestaat en dus ook geen Nederlandse kan zijn.

Rita kon niet zeggen: Ach, laten we het er niet meer over hebben, we veranderen gewoon effetjes de naam en geboortedatum bij de basisadministratie en klaar is Ayaan, want dan wil straks iedere ex-asielzoeker die gelogen heeft bij naturalisatie dat mogen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:08:02 #120
70154 klez
pi_37950552
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bij asielprocedures vind ik het zeer belangrijk dat er consequent gehandeld wordt ZONDER uitzonderingen op wetten en regels.
Bij asielprocedures vind ik het zeer belangrijk dat er voorzichtig gehandeld wordt en alle omstandigheden goed bekeken worden.
quote:
Daarin heeft Verdonk dus laten zien dat ze deze wetten goed naleeft... zelfs als het een vriendin en partijgenoot betreft.
Ik hoef geen domme robot als leider van het land. Als er een ding is wat een goed bestuurder niet moet doen is het wel wetten klakkeloos uitvoeren.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:08:41 #121
136 V.
pi_37950568
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef Gia het volgende:

Rita kon niet zeggen: Ach, laten we het er niet meer over hebben, we veranderen gewoon effetjes de naam en geboortedatum bij de basisadministratie en klaar is Ayaan, want dan wil straks iedere ex-asielzoeker die gelogen heeft bij naturalisatie dat mogen.
En wie eist dat precies van Verdonk

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:08:50 #122
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37950575
Rita Verdonk steunen...
Geen haar op mijn hoofd die daar over denkt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37950678
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:08 schreef klez het volgende:

[..]

Bij asielprocedures vind ik het zeer belangrijk dat er voorzichtig gehandeld wordt en alle omstandigheden goed bekeken worden.
En dat er consequent gehandeld wordt.
quote:
[..]

Ik hoef geen domme robot als leider van het land. Als er een ding is wat een goed bestuurder niet moet doen is het wel wetten klakkeloos uitvoeren.
Ik zeg ook niet dat ze een robot moet zijn/worden. Maar wel dat ze consequent is bij haar handelen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:13:46 #124
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_37950745
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef Gia het volgende:

Precies, het barst van de advocaten of artsen die hier als vluchteling kwamen en waarbij iets verkeerd is gegaan bij de aanmelding.

Die worden er ook gewoon uitgekickt, maar als het om een Tweede Kamerlid gaat moet je opeens wèl mensen echt als individuen gaan zien ipv een nummertje .

Dat hele beleid is gewoon zwaar tragisch en onmenselijk en daar moet je niet alleen voor Ayaan een uitzondering voor maken.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:13:48 #125
136 V.
pi_37950747
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:11 schreef Refragmental het volgende:

Maar wel dat ze consequent is bij haar handelen.
Ja. En dát was blijkbaar de hele opzet. Consequent overkomen. Niet consequent ZIJN. Jammer dat zo velen er met open ogen intuinen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:14:16 #126
3542 Gia
User under construction
pi_37950757
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:08 schreef Verbal het volgende:

[..]

En wie eist dat precies van Verdonk

V.
Nou, goed beschouwd zo ongeveer de hele kamer. Okay, misschien niet de naam veranderen, maar Ali beschouwen als rechtmatige achternaam. Maar de geboortedatum zal dan toch veranderd moeten worden.

Men, de kamer, vindt dat Verdonk niet de conclusie had mogen trekken dat Ayaan geen Nederlandse is. Ik zou niet weten wat ze anders bedoelen met "Verdonk had anders kunnen handelen!"
Men, de kamer, wil schijnbaar dat er voor Ayaan, omdat ze politica is, een uitzondering wordt gemaakt. En dat is hypocriet, omdat men, de kamer dit dan straks ook gaat eisen in vergelijkbare gevallen.
Had Rita inderdaad gedaan alsof haar neus bloedde en een uitzondering gemaakt, dan was men, de kamer, meteen op de proppen gekomen met vergelijkbare oude gevallen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:16:06 #127
136 V.
pi_37950822
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:13 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Precies, het barst van de advocaten of artsen die hier als vluchteling kwamen en waarbij iets verkeerd is gegaan bij de aanmelding.
Precies.
quote:
Die worden er ook gewoon uitgekickt, maar als het om een Tweede Kamerlid gaat moet je opeens wèl mensen echt als individuen gaan zien ipv een nummertje .
Nee, dat had al veel eerder gemoeten, volgens een consequent deel van de Kamer.
quote:
Dat hele beleid is gewoon zwaar tragisch en onmenselijk en daar moet je niet alleen voor Ayaan een uitzondering voor maken.
Nee, dat moet consequent worden doorgevoerd voor anderen, inderdaad. Deze hele kwestie maakt nou net pijlijk duidelijk hoe hypocriet met name de VVD hierin is. En de andere regeringspartijen ook, overigens.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37950851
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:13 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja. En dát was blijkbaar de hele opzet. Consequent overkomen. Niet consequent ZIJN. Jammer dat zo velen er met open ogen intuinen.

V.
Is ze niet consequent dan?
pi_37950915
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:19:38 #130
70154 klez
pi_37950948
quote:

[..]

Nee hoor. Terwijl ze dit al 4 jaar wist nu opeens omdat "Zembla" oude koeien uit de slaat haalt binnen een dag een beslissing nemen, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft?
Lijkt mij een totaal gebrek aan consequentie en principes.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:20:38 #131
136 V.
pi_37950990
quote:

[..]

Nee. ZIJ is het juist geweest die AHA als een bijzonder geval heeft behandeld.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:21:01 #132
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_37951006
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef klez het volgende:

[..]

Terwijl ze dit al 4 jaar wist nu opeens omdat "Zembla" oude koeien uit de slaat haalt binnen een dag een beslissing nemen, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft?
Oooooooooooooh Voorzitter!
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:21:15 #133
70154 klez
pi_37951014
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:16 schreef Verbal het volgende:

Nee, dat moet consequent worden doorgevoerd voor anderen, inderdaad. Deze hele kwestie maakt nou net pijlijk duidelijk hoe hypocriet met name de VVD hierin is. En de andere regeringspartijen ook, overigens.
Er zijn nog vrijwel geen paspoorten ingenomen. Verder ben ik het met je eens, grenzen dicht, prima, maar kap eens met het gezeik over de mensen die er al zijn en willen blijven, en geen kwade bedoelingen hebben.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:22:13 #134
70154 klez
pi_37951049
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Oooooooooooooh Voorzitter!
D'r zal toch wel een VVD-er zijn die de boekjes van Ayaan gelezen heeft?
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:22:34 #135
136 V.
pi_37951073
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef klez het volgende:

[..]

Er zijn nog vrijwel geen paspoorten ingenomen. Verder ben ik het met je eens, grenzen dicht, prima, maar kap eens met het gezeik over de mensen die er al zijn en willen blijven, en geen kwade bedoelingen hebben.
Of sterker nog, zeldzame haast maken met mensen die aangeven met een paar maanden toch weggaan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37951114
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee. ZIJ is het juist geweest die AHA als een bijzonder geval heeft behandeld.

V.
Ze heeft AHA net zo behandeld als Taida en Kalou en een heleboel andere asielzoekers.
Dat de rest van de kamer nu een motie heeft ingediend ligt niet aan Verdonk.
pi_37951117
quote:

[..]

Nee hoor. Terwijl ze dit al 4 jaar wist nu opeens omdat "Zembla" oude koeien uit de slaat haalt binnen een dag een beslissing nemen, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft?
Zullen we het nog maar niet gaan hebben over al die sporters die wel stilletjes genaturaliseerd zijn omdat ze in een tak van sport met een minder mediabereik actief waren....

Of over de (helaas spaarzame) asielgevallen waar ze wel uitzonderingen heeft gemaakt.

Of over het totaal chaotische en inconsequente uitzetbeleid van haar ministerie

En vooral maar niet over het enorme aantal keren dat ze haar besluiten heeft moeten aanpassen omdat ze door kamer, rechters of internationale instanties is terug gefloten.
pi_37951147
quote:

[..]

Wist ze dit al 4 jaar?
Daar wil ik wel eens bewijzen voor zien.
pi_37951183
quote:

[..]

Het juridische precedent is er volgens mij pas sinds ergens in 2005 dus helemaal sprake van 'ze had die beslissing 4 jaar geleden ook al kunnen nemen' is er ook niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:26:50 #140
70154 klez
pi_37951265
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wist ze dit al 4 jaar?
Zij is verantwoordelijk voor haar ministerie. Als het ministerie dat niet weet is dat het probleem van Verdonk.
pi_37951296
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zullen we het nog maar niet gaan hebben over al die sporters die wel stilletjes genaturaliseerd zijn omdat ze in een tak van sport met een minder mediabereik actief waren....

Of over de (helaas spaarzame) asielgevallen waar ze wel uitzonderingen heeft gemaakt.

Of over het totaal chaotische en inconsequente uitzetbeleid van haar ministerie
Dit is nieuw voor mij... hier wil ik graag meer van weten.
quote:
En vooral maar niet over het enorme aantal keren dat ze haar besluiten heeft moeten aanpassen omdat ze door kamer, rechters of internationale instanties is terug gefloten.
Dus omdat anderen haar terugfluiten en aanpassingen eisen is Verdonk niet consequent?
pi_37951312
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef klez het volgende:

[..]

Zij is verantwoordelijk voor haar ministerie. Als het ministerie dat niet weet is dat het probleem van Verdonk.
Bullshit... bewijs wil ik zien.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:27:38 #143
70154 klez
pi_37951313
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ze heeft AHA net zo behandeld als Taida en Kalou en een heleboel andere asielzoekers.
Dat de rest van de kamer nu een motie heeft ingediend ligt niet aan Verdonk.
Oh ja? Wordt van hen ook met terugwerkende kracht het paspoort afgenomen dan?
pi_37951329
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wist ze dit al 4 jaar?
Voorlopig hebben we al twee getuigenverklaringen van rechtse troetelkindjes Ebru Umar en Leon de Winter.
pi_37951334
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef klez het volgende:

[..]

Oh ja? Wordt van hen ook met terugwerkende kracht het paspoort afgenomen dan?
Taida en Kalou hadden geen paspoort.
pi_37951348
quote:

[..]

Nee,
Anders had ze wel eerder actie ondernomen...
Het kan niet zo zijn dat iemand bij binnenkomst in ons land liegt, maar daar in de loop der jaren open voor uitkomt, carriere tot in de kamer weet te maken, en dat er geen instantie als IND en/of AIVD met opmerkingen komt over deze 'illigaliteit.. '
Dit was allang bekend, anders kan je ook niet binnen no-time je oordeel vellen.
pi_37951380
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Voorlopig hebben we al twee getuigenverklaringen van rechtse troetelkindjes Ebru Umar en Leon de Winter.
Dit is ook nieuw voor mij. Heb je hier ook meer info van?
pi_37951423
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Marc070 het volgende:

[..]

Nee,
Anders had ze wel eerder actie ondernomen...
Het kan niet zo zijn dat iemand bij binnenkomst in ons land liegt, maar daar in de loop der jaren open voor uitkomt, carriere tot in de kamer weet te maken, en dat er geen instantie als IND en/of AIVD met opmerkingen komt over deze 'illigaliteit.. '
Dit was allang bekend, anders kan je ook niet binnen no-time je oordeel vellen.
Gebaseerd op aannames dus... daar kun je niet veel mee.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:30:12 #149
136 V.
pi_37951427
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee dus.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37951449
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dit is nieuw voor mij... hier wil ik graag meer van weten.
Dat het nieuw voor je is dat is precies de redenen waarom Verdonk zo inconsequent is. Zodra dingen buiten de media blijven is haar beleid ineens heel anders dan wanneer de media ergens wel bovenop duikt. Typisch.......

Zoek eens naar welke sporters er allemaal wel al genaturaliseerd zijn onder Verdonk...kun je vast wel googlen.
quote:
Dus omdat anderen haar terugfluiten en aanpassingen eisen is Verdonk niet consequent?
Ja, ze beloofd beleid te gaan voeren wat ze keer op keer dus blijkbaar niet kan waar maken.....
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:32:34 #151
70154 klez
pi_37951484
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Taida en Kalou hadden geen paspoort.
Duh...
pi_37951528
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dit is ook nieuw voor mij. Heb je hier ook meer info van?
Leon de Winter en Ebru Umar
pi_37951540
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Gebaseerd op aannames dus... daar kun je niet veel mee.
Tja, sorry, IND en AIVD zijn vertrouwelijke instanties, en mijn zieltje is te simpel om vertrouwelijke informatie aan te verstrekken...
Je maatschappelijk intresseren, het nieuws volgen en logisch nadenken kan je daarentegen wel de juiste denkrichting geven..
pi_37951555
Ik vond het beschamend om te zien hoe het parlement een hele dag vergooit voor een individueel geval!

Klassejustitie, daar zit ik echt niet op te wachten!

Verdonk
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:42:28 #155
70154 klez
pi_37951811
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:34 schreef more het volgende:
Ik vond het beschamend om te zien hoe het parlement een hele dag vergooit voor een individueel geval!

Klassejustitie, daar zit ik echt niet op te wachten!

Verdonk
De 2e kamer heeft niets met justitie te maken. Verdonk kan elk geval individueel bekijken, en dat doet ze ook regelmatig. Waarom nu niet?
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:43:01 #156
3542 Gia
User under construction
pi_37951830
De discussie loopt hier zachtjesaan uit de hand, geloof ik. Men moet hier Verdonk steunen, niet de discussie voeren die al in drie topics meer loopt.
pi_37951859
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef Gia het volgende:
De discussie loopt hier zachtjesaan uit de hand, geloof ik. Men moet hier Verdonk steunen, niet de discussie voeren die al in drie topics meer loopt.
Dan trek ik mij terug uit deze topic
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:44:29 #158
149273 designer
ontwerpen is vooruitzien
pi_37951879
Ik begrijp niet waarom heel Nederland een uitzetting van een asielzoeker altijd toejuicht als het in een andere plaats is en afkeurt zodra het vrienden of kennissen betreft. Nu is het een bekende politica en heel het land schreeuw schande van de behandeling door Verdonk.Verdonk is de enige minister die doet wat ze moet doen, terwijl de rest zich laat leiden door de waan van de dag en en hun gedrag aanpast aan wat jan publiek wil horen en de oppositie is geen haar beter. Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:44:37 #159
136 V.
pi_37951883
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef Gia het volgende:
Prima. Blijven de nietszeggende 'huldeposts' dan ook uit de discussie-topics?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:49:21 #160
136 V.
pi_37952012
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef designer het volgende:
Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft!
Nee, ze wordt afgeschoten omdat ze de menselijkheid geen factor laat zijn. En omdat zij JUIST degene is die haar oren naar de polls laat hangen.

O, en ik heb geen buitenlandse vrouw, maar ik heb wel een mening. Weet je zeker dat jouw vrouw helemaal eerlijk is geweest bij haar naturalisatie?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37952026

pi_37952037
Rita
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:50:53 #163
70154 klez
pi_37952058
quote:
Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!
Verdonk wordt afgeschoten omdat ze bij Ayaan blijkbaar binnen een weekeinde conclusies kan trekken (samenhangend met een lijsttrekkersverkiezing) terwijl daar bij anderen maanden of jaren voor nodig is. Merkwaardig op zijn minst.
Succes verder met het "huldigen" van Verdonk.
pi_37952103
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef klez het volgende:

[..]

De 2e kamer heeft niets met justitie te maken. Verdonk kan elk geval individueel bekijken, en dat doet ze ook regelmatig. Waarom nu niet?
Ik heb het over het parlement, de tweede kamer weet je wel! Verdonk mag inderdaad individuele gevallen bekijken, en doet dat ook.
pi_37952139

pi_37952278
quote:
Ik begrijp niet waarom heel Nederland een uitzetting van een asielzoeker altijd toejuicht als het in een andere plaats is en afkeurt zodra het vrienden of kennissen betreft. Nu is het een bekende politica en heel het land schreeuw schande van de behandeling door Verdonk.Verdonk is de enige minister die doet wat ze moet doen, terwijl de rest zich laat leiden door de waan van de dag en en hun gedrag aanpast aan wat jan publiek wil horen en de oppositie is geen haar beter. Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!
Ik heb eerder gezegd dat ik mij terugtrok uit deze topic, maar ik kan het nu toch niet laten..

Ik heb ook een vriendin die een relatie heeft met iemand die afkomstig is uit een niet westers land.
Zeer veel moeite gedaan om haar vent hier te krijgen, niet gelukt, is uiteindelijk maar in Belgie gaan wonen, waar ze dit wel voor elkaar kreeg. En dat terwijl we toch echt praten over een man die ingeburgerd is, en hier een goed lopend bedrijf heeft, en eerlijk belasting en sociale lasten betaald voor zijn personeel..
Nee, het beleid zoals verdonk die uitvoert is niet zo nodig
pi_37952318
Rita, houd stand! Laat zien dat je je niet onder druk laat zetten door een vent over wie ik vaak hoor zeggen " 't Is een mietje!". Je weet direct wie ik bedoel, Rita.
Laat desnoods het kabinet die zo vol zit met slangen (Zalm) vallen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_37952424
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:11:48 #169
149273 designer
ontwerpen is vooruitzien
pi_37952662
Ja mijn buitenlandse vrouw is wel eerlijk geweest, en als dank mag ik vijf kilo papier inleveren bij de IND, om aan te tonen dat ik haar kan onderhouden. Maar ik bedoel te zeggen dat een strikte wet nodig is omdat je daarmee willekeur bij de IND uit kunt schakelen. En ik heb de stille hoop dat Verdonk de IND zover kan krijgen dat die instantie nu eens echt gaat functioneren. Misschien verdient de afhandeling van Ayaan geen schoonheidsprijs, maar misschien zit er wel veel meer achter dan wij met z'n allen kunnen bevroeden.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:13:06 #170
136 V.
pi_37952704
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:59 schreef Mikrosoft het volgende:
Rita, houd stand!
Ja, Rita, hoor je me? Hou vol. Ga door, en straal daadkracht uit in high-profile-zaken. Lekker belangrijk dat je er voor de rest geen hol van bakt. Het gaat om het imago. En ook al ben je daar ook geen ster in, er trappen er voldoende in. Dus hou vol. Maakt niet uit dat je het ene moment dit roept, het andere moment weer dat. Geef ze van katoen, zoals alleen jij dat kunt lijken te doen. Ga door. Red ons land, want zonder jou komen we er niet. Jij bent de sterke man. Althans, zo weet je over te komen. Hoewel... alleen voor blinden en doven. Maar dat dondert toch niet, Rita, kerel. Ga door. Geef niet op. Laat ons niet in de steek. We rekenen op je.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:14:48 #171
136 V.
pi_37952737
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef designer het volgende:
Misschien verdient de afhandeling van Ayaan geen schoonheidsprijs, maar misschien zit er wel veel meer achter dan wij met z'n allen kunnen bevroeden.
Nou, sommigen. Vrij veel van ons hebben het wel door, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37952918
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:49 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, ze wordt afgeschoten omdat ze de menselijkheid geen factor laat zijn. En omdat zij JUIST degene is die haar oren naar de polls laat hangen.

O, en ik heb geen buitenlandse vrouw, maar ik heb wel een mening. Weet je zeker dat jouw vrouw helemaal eerlijk is geweest bij haar naturalisatie?

V.
Dat is ook mijn bedenking tegen Rita, mogelijk wel bekwaam maar niet menselijk.
Je kan wel gelijk hebben maar je moet ook gelijk krijgen.
Ik vond het een bizarre vertoning, waarbij kamerleden boter op hun hoofd hebben.
Om maar te zwijgen van meisje Halsema die beschuldigingen uit en ze niet hard kan maken.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:29:42 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37953182

[ Bericht 100% gewijzigd door Viking84 op 18-05-2006 15:30:09 ]
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:52:34 #174
149273 designer
ontwerpen is vooruitzien
pi_37953968
kan het met je eens zijn lionsguy
pi_37954194
Ik heb nog steeds sympathie voor Rita
pi_37955983
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:14 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nou, sommigen. Vrij veel van ons hebben het wel door, hoor.

V.
Dat betwijfel ik.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:07:12 #177
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37956350
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:13 schreef Verbal het volgende:

[..]

Lekker belangrijk dat je er voor de rest geen hol van bakt.
bron?
quote:
Het gaat om het imago. En ook al ben je daar ook geen ster in, er trappen er voldoende in.

bron?
quote:
Dus hou vol. Maakt niet uit dat je het ene moment dit roept, het andere moment weer dat.
bron?

C.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_37956427
quote:
Daar kon je op wachten natuurlijk
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:09:33 #180
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37956433
quote:
Tja...

Helemaal terecht dat ze dat denken. Mag Ayaan blijven, dan zij ook... en toekomsitge asielzoekers die liegen bij de naturalisatie ook.
pi_37956480
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Tja...

Helemaal terecht dat ze dat denken. Mag Ayaan blijven, dan zij ook... en toekomsitge asielzoekers die liegen bij de naturalisatie ook.
Het is toch nog niet zeker dat ze alsnog wordt genaturaliseerd?
pi_37956505
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef Airelle het volgende:

[..]

Het is toch nog niet zeker dat ze alsnog wordt genaturaliseerd?
Nee, ze ging het nog eens bekijken.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:12:26 #183
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37956544
Klopt; maar als het aan de kamer ligt moet Verdonk bijzondere omstandigheden gaan verzinnen om Ayaan de Nederlandse nationaliteit te laten behouden
pi_37956551
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee, ze ging het nog eens bekijken.
Daarom. Maargoed die reactie kon niet uitblijven natuurlijk.
pi_37956879
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:50 schreef klez het volgende:

[..]

Verdonk wordt afgeschoten omdat ze bij Ayaan blijkbaar binnen een weekeinde conclusies kan trekken (samenhangend met een lijsttrekkersverkiezing) terwijl daar bij anderen maanden of jaren voor nodig is. Merkwaardig op zijn minst.
Succes verder met het "huldigen" van Verdonk.
Rita heeft alleen aan Hirshi laten weten wat in de wet staat.

Niets meer niets minder.

Hirshi mag gewoon blijven en netjes haar nederlanderschap aanvragen onder haar echte naam met de juiste gegevens.
Haar bewaking blijft ook gewoon doorgaan.

Het enige wat Verdonk is aan te rekenen is dat ze niet duidelijk heeft gezegd dat Hirshi niet te vrezen heeft voor uitzetting of dat ze nooit nederlandse kan worden.

Dus Klez er is niks aan hand en Rita heeft haar hart op de goede plaats.
Het heeft meer met formaliteiten en precedenten scheppen te maken dan dat Hirshi gevaar loopt.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:28:42 #186
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_37957092
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:12 schreef ChillyWilly het volgende:
Klopt; maar als het aan de kamer ligt moet Verdonk bijzondere omstandigheden gaan verzinnen om Ayaan de Nederlandse nationaliteit te laten behouden
Ergo: de kamer vindt het niet verkeerd om Ayaan haar Nederlanderschap te ontnemen. Waarom doen ze er dan toch zo moeilijk over in een debat van 6 uur? Die vormfouten, of gewoon omdat de definitie van bureaucratie dicteert dat je als een ouwe moeilijk moet gaan doen bij elke scheet die een beleidspersoon laat?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_37957094
Verdonk
Heb zelden zo'n incapabele neppe politicus gezien.
Ze kan niet debatteren, ze zegt alleen wat haar "mannetjes" zeggen dat ze moet zeggen, je ziet gewoon duidelijk dat ze er een dubbele agenda op nahoudt, mensen die op haar stemmen zijn of wereldvreemd, of achterlijk, of neofascistisch, of een combinatie van die 3 dingen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:41:57 #188
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37957553
Toch lovenswaardig, hoe consequent en recht door zee Rita is.

Verder prima PVDA-beleid dat ze uitvoert.
pi_37957749
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Toch lovenswaardig, hoe consequent en recht door zee Rita is.

Verder prima PVDA-beleid dat ze uitvoert.
Ja joh, Verdonk is echt een schoolvoorbeeld van stabiele consequentie .
"Hirsi hoeft niets te vrezen"
"Oh toch wel, momentje hoor"
"OPROTTEN HIRSI ! JE BENT DE LUL!"

lekker consequent idd .

Of al die moties van wantrouwen die ze gewoon keihard NEGEERT en doet alsof het geen politieke waarde heeft dat heel de 2e kamer haar weg wil hebben.....

Ze maakt me misselijk, smerige mens dat ze is .
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:50:20 #190
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37957806
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja joh, Verdonk is echt een schoolvoorbeeld van stabiele consequentie .
"Hirsi hoeft niets te vrezen"
"Oh toch wel, momentje hoor"
"OPROTTEN HIRSI ! JE BENT DE LUL!"

lekker consequent idd .

Of al die moties van wantrouwen die ze gewoon keihard NEGEERT en doet alsof het geen politieke waarde heeft dat heel de 2e kamer haar weg wil hebben.....

Ze maakt me misselijk, smerige mens dat ze is .
Woon je onder een steen?

Die "Hirsi heeft niets te vrezen" uitspraak ging uitsluitend over de vraag hoe het zat met haar verblijfsvergunning. Die mag ze dan ook onbeperkt houden.

pi_37957825
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:48 schreef Salvad0R het volgende:

"Ik wil optreden in plaats van aftreden"

Eindelijk eens iemand in Den Haag die van aanpakken weet
pi_37957931
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Woon je onder een steen?

Die "Hirsi heeft niets te vrezen" uitspraak ging uitsluitend over de vraag hoe het zat met haar verblijfsvergunning. Die mag ze dan ook onbeperkt houden.

Verdonk gebruikt levens van derden om haar eigen imago op te vijzelen.
Ze heeft daarbij totale schijt aan de inhoud van die levens.
Niets meer, niets minder.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:56:02 #193
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37957981
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:54 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Verdonk gebruikt levens van derden om haar eigen imago op te vijzelen.
Ze heeft daarbij totale schijt aan de inhoud van die levens.
Niets meer, niets minder.
Maar je geeft nu wel toe dat je inconsequentie opmerking nergens op slaat? Of kan je een beter voorbeeld verzinnen?
pi_37958036
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En welke richting wil jij op met Verdonk dan ?
Geef me eens een beeld van de samenleving die jij voor ogen hebt, met Verdonk als leider?

Het is zo makkelijk om iemand te steunen die zegt van aanpakken te weten... maar de manier waarop ze dingen gaat aanpakken is me volstrekt onduidelijk, ze roept maar wat holle zinnen, zodat ze een machtspositie krijgt waarin ze haar eigen wil door kan drukken.
En aangezien haar wil onmenselijk en fascistisch is, vind ik dat ze gewoon uitgelachen dient te worden.
"1e vrouwelijke ministerpresident van NL" my white ass .
pi_37958109
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:57 schreef Salvad0R het volgende:
En aangezien haar wil onmenselijk en fascistisch is, vind ik dat ze gewoon uitgelachen dient te worden.
"1e vrouwelijke ministerpresident van NL" my white ass .
Het drukken van stempels op mensen is ook zo makkelijk.
pi_37958111
-edit-
Doe normaal

[ Bericht 85% gewijzigd door Sidekick op 18-05-2006 18:11:28 ]
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:02:05 #197
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37958117
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Heeft ze die uitspraak niet gewoon gejat van Klaas de Vries die dat zei toen hij nog minister was?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37958180
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:02 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Heeft ze die uitspraak niet gewoon gejat van Klaas de Vries die dat zei toen hij nog minister was?
Zou best weleens kunnen. Maar beter goed gejat dan...
pi_37958196
iedereen die uit angst zit te denken of hij/zij op verdonk gaat stemmen, ga eens de straat op en spreek de 1e de beste buitenlander aan, voor een inhoudelijke gesprek over de politieke situatie in NL .
Dus niet dat groepje van 10 minderjarige smokers op dat bankje in het park, maar gewoon, de doorsnee mens .
Je zal zien dat je inzichten en door de neocon-media gecreeerde mindset als sneeuw voor de zon verdwijnen .
pi_37958243
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef Salvad0R het volgende:
iedereen die uit angst zit te denken of hij/zij op verdonk gaat stemmen, ga eens de straat op en spreek de 1e de beste buitenlander aan, voor een inhoudelijke gesprek over de politieke situatie in NL .
Dus niet dat groepje van 10 minderjarige smokers op dat bankje in het park, maar gewoon, de doorsnee mens .
Je zal zien dat je inzichten en door de neocon-media gecreeerde mindset als sneeuw voor de zon verdwijnen .
Ik ga het morgen eens proberen

Maar ik denk dat het stemmen op Verdonk niet zozeer voorkomt uit aversie tegen buitenlanders, maar gewoon meer door haar duidelijkheid en rechtlijnigheid los van haar departement.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')