Heb je ook punten waarop ze ongelijk had dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:37 schreef Markman het volgende:
omdat Halsema in het debat buitenproportioneel tekeer ging tegen Verdonk.
Hoezo? Daar jubel jij toch ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef FuifDuif het volgende:
Heel goed Saviour. Als je gal wil spuwen over Rita, gebruik daarvoor dan een van de vele andere topics over dit onderwerp!
Tsja, dat is waar men zich steeds achter probeert te verschuilen, maar ik heb in alle discussies op Fok! nog niemand gezien die mij heeft kunnen uitleggen wat er mis zou zijn geweest met Verdonk die AHA op de hoogte stelt van haar voorlopige vooralsnog-conclusie en tegen de pers en eenieder die het horen wil een mededeling doet uitgaan: 'we hebben contact met mevrouw AHA, wij hebben haar op de hoogte gesteld van onze voorlopige bevindingen, over een paar weken weten wij meer en hoort u meer'.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:38 schreef Buddha_Monk het volgende:
stja, verdonk was hoe dan ook de lul geweest... ze kon het gewoon niet goed doen... als ze het anders had gedaan was het ook niet goed geweest...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is niet dat ik Rita Verdonk steun in deze. Ik vind haar beleid belachelijk en onmenselijk. Maar de Kamer heeft zich in deze van haar slechtste kant laten zien, alleen omdat het om een mede-Kamerlid gaat. Dus in deze zaak ben ik het eens met Verdonk, maar alleen vanuit het principe 'regels zijn regels'.
Dat gelegenheids argument, zoals jij het wilt noemen, is onststaan door de werkwijze van de IND. Als De IND of Verdonk het eerder onder de loep had genomen zou er zeker verontwaardiging zijn geweest, daar ben ik het volledig met je eens. Maar dan had ik wel meer/volledig partij voor Verdonk gekozen in dat geval zo reeel ben ik dan ook wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een gelegenheidsargument, als 'mevrouw Ayaan' eerder onder de loep was genomen door Verdonk dan was er ook verontwaardiging alom geweest. Immers toen Verdonk aantrad was 'mevrouw Ayaan' al lang kamerlid.
Hulde aan Rita Verdonken dat meen ik, ze heeft bij mij echt een goede beurt gemaakt.
Wat is het nut van een minister die niet meer kan dan 'simpelweg de regels hanteren'? Er zijn machines die meer kunnen dan dat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:50 schreef DenniZZ het volgende:
Ik steun Verdonk ook in deze zaak. Ze hanteert simpelweg de regels.
Je vergist je. Als dit een links complot was, dan was er nooit een kamermeerderheid zo over Verdonk heen gevallen. Het feit dat zelfs de regeringsfracties zich zeer kritisch hebben uitgelaten over Verdonk geeft al aan dat hier veel meer aan de hand is. Bovendien moet de rol van Hirsi Ali in deze niet worden onderschat. Het zou mij niets verbazen als zij samen met een aantal medestanders zeer bewust dit offensief heeft ingezet met als doel om Verdonk te laten struikelen.quote:Verdonk heeft dus correct gehandeld, wat haar mijns inziens alleen maar respect moet opleveren. Ze heeft de juiste keuze gemaakt in deze lastige linkse valstrik handig opgezet door Zembla.
Bij mijn weten heeft Mevrouw Verdonk Ayaan niet binnen gehaald. Zelfde geldt voor het 'dumpen'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Weet je wat pas erg is? Een vrouw als Hirsi Ali puur binnen halen om electoraal gewin en om haar vervolgens te dumpen om dezelfde reden. Die heks van een Verdonk heeft alleen maar willen scoren.
![]()
![]()
![]()
super van die Verdonkquote:104 Teletekst do 18 mei
Topberaad in Torentje met Verdonk
` In Den Haag is minister Verdonk bij
het politieke beraad geroepen in het
Torentje van premier Balkenende.Normaal
overlegt de premier op donderdag alleen
met zijn twee vice-premiers.Bij het
beraad is ook de secretaris-generaal
van het ministerie van Justitie.
De aanleiding van de aanwezigheid van
Verdonk kan irritatie zijn over de
manier waarop zij zich gisteren uitliet
op een campagnebijeenkomst.Ze leek toen
afstand te nemen van de toezegging om
de zaak-Hirsi Ali te heroverwegen.
Verdonk viel in Hardenberg terug op de
stelling "regels zijn regels",en zei
dat ze weinig voor Hirsi Ali kan doen.
Precies. Leve de stompzinnige despotenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:33 schreef McCarthy het volgende:
[..]
super van die Verdonk
gewoon schijt hebben aan de kamer.![]()
Sjonge, wat een goed voorbeeld draag jij aanquote:Net zo cool al sdie Rimsfeld, die dacht ook geen seconde aan aftreden
ja meneer de voorzitter, het toontje waarop het gezegd wordt bevalt me nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:37 schreef Markman het volgende:
omdat Halsema in het debat buitenproportioneel tekeer ging tegen Verdonk.
Niet alleen het toontje. Wat ze vertelde sloeg ook nergens op. Die e-mails bijvoorbeeld, net alsof ze dat hard kan makenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja meneer de voorzitter, het toontje waarop het gezegd wordt bevalt me niet
fuck halsema. Als ik het voor het zeggen krijg in dit land komt er een enquette naar het falen van de multiculti samenleving en dan maak ik halsem tot kop van jut.
Maar ja, jij hebt het niet voor het zeggen, net waar, Mac.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja meneer de voorzitter, het toontje waarop het gezegd wordt bevalt me niet
fuck halsema. Als ik het voor het zeggen krijg in dit land komt er een enquette naar het falen van de multiculti samenleving en dan maak ik halsem tot kop van jut.
was het niet zo dat 80% van de bevolking haar steunt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben zeer blij om te zien dat dit topic laat zien dat er ook nog veel steun bestaat naar Rita toe. Het beeld wordt gelukkig weer wat recht getrokken na die achterlijke negatieve berichten in andere Rita topics.
nou ja zegquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar ja, jij hebt het niet voor het zeggen, net waar, Mac..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |