Wat dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb mijn steun vanmorgen al via email aan haar kenbaar gemaakt! Ik kreeg een vriendelijke reactie terug![]()
Persoonlijk van haar?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb mijn steun vanmorgen al via email aan haar kenbaar gemaakt! Ik kreeg een vriendelijke reactie terug![]()
quote:
quote:Van: Minister Verdonk <vragenaanministerverdonk@minjus.nl>
Verzonden: woensdag 17 mei 2006 10:47:39
Aan: ..................
Onderwerp: RE: steun
Postvak IN
Geachte heer ....,
Hartelijk dank voor uw e-mail en uw bemoedigende woorden. Ik ervaar die als
steun voor mijn werk.
Met vriendelijke groet,
M.C.F. Verdonk
hela, dit is de pro-threadquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Weet je pas erg is? Een vrouw als Hirsi Ali puur binnen halen om electoraal gewin en om haar vervolgens te dumpen om dezelfe reden. Die heks van een Verdonk heeft alleen maar willen scoren.
![]()
![]()
![]()
Nee, het is pas zielig als je bij de PVDA zit en je daar je smoel niet mag opentrekken en dan maar overloopt naar de VVDquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Weet je pas erg is? Een vrouw als Hirsi Ali puur binnen halen om electoraal gewin en om haar vervolgens te dumpen om dezelfe reden. Die heks van een Verdonk heeft alleen maar willen scoren.
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt die trol uit het Oostblok?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik steun Rita, alhoewel ik het niet met haar eens ben. Zonder Rita had ik met Taïda kunnen trouwen![]()
Wel moet ik Rita complimenteren met consequent beleid.
Ze had wel lekkere tieten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je bedoelt die trol uit het Oostblok?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Stuart het volgende:
Rita heeft eigenlijk pas écht karakter en zwicht niet voor het geouwehoer om haar heen![]()
zoietsquote:AHA mag blijven
AHA is geen Nederlander meer
AHA mag nog 6 weken
AHA mag tot september
ik ga het even onderzoeken
Wat een uit zijn verband gerukte opsomming van gebeurtenissen. Zo kun je zelfs de meest consequente persoon als een druiloor neerzetten.quote:
Hád ik kunnen doen ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Je had ook het debat kunnen volgen ipv je info op Fok! te verzamelen.![]()
![]()
klopt, ook al wist ze het wel, dan heeft ze het recht om AHA alsnog het land uit te zetten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb heel wat gemist vannacht geloof ik maaruh Als Ayaan illegaal dat paspoort heb moet ze hem inlveren en van mij part wisten 2500 VVDers er al jaren van ik hoorde het in Zembla pas en dus heeft Verdonk gelijk als ze Ayaan eruit gooit, hooguit beetje laat maarja beter laat dan nooit!!
Verdonk gooit Ayaan er helemaal niet uit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb heel wat gemist vannacht geloof ik maaruh Als Ayaan illegaal dat paspoort heb moet ze hem inlveren en van mij part wisten 2500 VVDers er al jaren van ik hoorde het in Zembla pas en dus heeft Verdonk gelijk als ze Ayaan eruit gooit, hooguit beetje laat maarja beter laat dan nooit!!
Dat vind ik echt een gelegenheidsargument, als 'mevrouw Ayaan' eerder onder de loep was genomen door Verdonk dan was er ook verontwaardiging alom geweest. Immers toen Verdonk aantrad was 'mevrouw Ayaan' al lang kamerlid.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef Positive_Thinking het volgende:
- De feiten waren al veel langer bekend, dat Rita ze niet weet (wat ik bijna niet kan geloven) dan nog heb je IND. Waarom hebben die nooit verder onderzocht toen de zaken bekend waren?
Tsja, als je net zo slecht zinnen kunt interpreteren als veel kamerleden dan zet je misschien vraagtekens bij die uitspraken. Daarom zal ik ze even toelichten:quote:
Minister had dit gezegt voordat zij op de hoogte was van het arrest van de Hoge Raad. Toen dat haar bekend werd is ze gelijk van standpunt veranderd.quote:AHA mag blijven
Dat is een mogelijk voortvloeisel vanuit de jurisprudentie.quote:AHA is geen Nederlander meer
Is de beroepstermijn die staat om tegen een uitspraak inzake het afwijzen van een naturalisatieprocedure.quote:AHA mag nog 6 weken
Die heb ik nooit gehoord, waar heb je die uitspraak vandaan?quote:AHA mag tot september
Logisch, de kamer heeft daartoe een motie aangenomen en de minister moet deze dus uitvoeren. Bovendien heeft 'mevrouw Ayaan' beroep aangetekend tegen de uitspraak van de naturalisatiedienst zoals die nu op tafel ligt.quote:ik ga het even onderzoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |