En wie eist dat precies van Verdonkquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef Gia het volgende:
Rita kon niet zeggen: Ach, laten we het er niet meer over hebben, we veranderen gewoon effetjes de naam en geboortedatum bij de basisadministratie en klaar is Ayaan, want dan wil straks iedere ex-asielzoeker die gelogen heeft bij naturalisatie dat mogen.
En dat er consequent gehandeld wordt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:08 schreef klez het volgende:
[..]
Bij asielprocedures vind ik het zeer belangrijk dat er voorzichtig gehandeld wordt en alle omstandigheden goed bekeken worden.
Ik zeg ook niet dat ze een robot moet zijn/worden. Maar wel dat ze consequent is bij haar handelen.quote:[..]
Ik hoef geen domme robot als leider van het land. Als er een ding is wat een goed bestuurder niet moet doen is het wel wetten klakkeloos uitvoeren.
Precies, het barst van de advocaten of artsen die hier als vluchteling kwamen en waarbij iets verkeerd is gegaan bij de aanmelding.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef Gia het volgende:
Rita kon niet zeggen: Ach, laten we het er niet meer over hebben, we veranderen gewoon effetjes de naam en geboortedatum bij de basisadministratie en klaar is Ayaan, want dan wil straks iedere ex-asielzoeker die gelogen heeft bij naturalisatie dat mogen.
Ja. En dát was blijkbaar de hele opzet. Consequent overkomen. Niet consequent ZIJN. Jammer dat zo velen er met open ogen intuinen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:11 schreef Refragmental het volgende:
Maar wel dat ze consequent is bij haar handelen.
Nou, goed beschouwd zo ongeveer de hele kamer. Okay, misschien niet de naam veranderen, maar Ali beschouwen als rechtmatige achternaam. Maar de geboortedatum zal dan toch veranderd moeten worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
En wie eist dat precies van Verdonk
V.
Precies.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies, het barst van de advocaten of artsen die hier als vluchteling kwamen en waarbij iets verkeerd is gegaan bij de aanmelding.
Nee, dat had al veel eerder gemoeten, volgens een consequent deel van de Kamer.quote:Die worden er ook gewoon uitgekickt, maar als het om een Tweede Kamerlid gaat moet je opeens wèl mensen echt als individuen gaan zien ipv een nummertje.
Nee, dat moet consequent worden doorgevoerd voor anderen, inderdaad. Deze hele kwestie maakt nou net pijlijk duidelijk hoe hypocriet met name de VVD hierin is. En de andere regeringspartijen ook, overigens.quote:Dat hele beleid is gewoon zwaar tragisch en onmenselijk en daar moet je niet alleen voor Ayaan een uitzondering voor maken.
Is ze niet consequent dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. En dát was blijkbaar de hele opzet. Consequent overkomen. Niet consequent ZIJN. Jammer dat zo velen er met open ogen intuinen.
V.
Nee.quote:
Nee hoor. Terwijl ze dit al 4 jaar wist nu opeens omdat "Zembla" oude koeien uit de slaat haalt binnen een dag een beslissing nemen, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft?quote:
Nee. ZIJ is het juist geweest die AHA als een bijzonder geval heeft behandeld.quote:
Oooooooooooooh Voorzitter!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef klez het volgende:
[..]
Terwijl ze dit al 4 jaar wist nu opeens omdat "Zembla" oude koeien uit de slaat haalt binnen een dag een beslissing nemen, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft?
Lijkt mij een totaal gebrek aan consequentie en principes.
Er zijn nog vrijwel geen paspoorten ingenomen. Verder ben ik het met je eens, grenzen dicht, prima, maar kap eens met het gezeik over de mensen die er al zijn en willen blijven, en geen kwade bedoelingen hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:16 schreef Verbal het volgende:
Nee, dat moet consequent worden doorgevoerd voor anderen, inderdaad. Deze hele kwestie maakt nou net pijlijk duidelijk hoe hypocriet met name de VVD hierin is. En de andere regeringspartijen ook, overigens.
D'r zal toch wel een VVD-er zijn die de boekjes van Ayaan gelezen heeft?quote:
Of sterker nog, zeldzame haast maken met mensen die aangeven met een paar maanden toch weggaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef klez het volgende:
[..]
Er zijn nog vrijwel geen paspoorten ingenomen. Verder ben ik het met je eens, grenzen dicht, prima, maar kap eens met het gezeik over de mensen die er al zijn en willen blijven, en geen kwade bedoelingen hebben.
Ze heeft AHA net zo behandeld als Taida en Kalou en een heleboel andere asielzoekers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. ZIJ is het juist geweest die AHA als een bijzonder geval heeft behandeld.
V.
Zullen we het nog maar niet gaan hebben over al die sporters die wel stilletjes genaturaliseerd zijn omdat ze in een tak van sport met een minder mediabereik actief waren....quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef klez het volgende:
[..]
Nee hoor. Terwijl ze dit al 4 jaar wist nu opeens omdat "Zembla" oude koeien uit de slaat haalt binnen een dag een beslissing nemen, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft?
Wist ze dit al 4 jaar?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef klez het volgende:
[..]
Nee hoor. Terwijl ze dit al 4 jaar wist nu opeens omdat "Zembla" oude koeien uit de slaat haalt binnen een dag een beslissing nemen, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft?
Het juridische precedent is er volgens mij pas sinds ergens in 2005 dus helemaal sprake van 'ze had die beslissing 4 jaar geleden ook al kunnen nemen' is er ook niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef klez het volgende:
[..]
Zij is verantwoordelijk voor haar ministerie. Als het ministerie dat niet weet is dat het probleem van Verdonk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wist ze dit al 4 jaar?
Daar wil ik wel eens bewijzen voor zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |