abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:32:34 #151
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_37951484
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Taida en Kalou hadden geen paspoort.
Duh...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_37951528
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dit is ook nieuw voor mij. Heb je hier ook meer info van?
Leon de Winter en Ebru Umar
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_37951540
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Gebaseerd op aannames dus... daar kun je niet veel mee.
Tja, sorry, IND en AIVD zijn vertrouwelijke instanties, en mijn zieltje is te simpel om vertrouwelijke informatie aan te verstrekken...
Je maatschappelijk intresseren, het nieuws volgen en logisch nadenken kan je daarentegen wel de juiste denkrichting geven..
pi_37951555
Ik vond het beschamend om te zien hoe het parlement een hele dag vergooit voor een individueel geval!

Klassejustitie, daar zit ik echt niet op te wachten!

Verdonk
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:42:28 #155
70154 klez
pi_37951811
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:34 schreef more het volgende:
Ik vond het beschamend om te zien hoe het parlement een hele dag vergooit voor een individueel geval!

Klassejustitie, daar zit ik echt niet op te wachten!

Verdonk
De 2e kamer heeft niets met justitie te maken. Verdonk kan elk geval individueel bekijken, en dat doet ze ook regelmatig. Waarom nu niet?
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:43:01 #156
3542 Gia
User under construction
pi_37951830
De discussie loopt hier zachtjesaan uit de hand, geloof ik. Men moet hier Verdonk steunen, niet de discussie voeren die al in drie topics meer loopt.
pi_37951859
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef Gia het volgende:
De discussie loopt hier zachtjesaan uit de hand, geloof ik. Men moet hier Verdonk steunen, niet de discussie voeren die al in drie topics meer loopt.
Dan trek ik mij terug uit deze topic
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:44:29 #158
149273 designer
ontwerpen is vooruitzien
pi_37951879
Ik begrijp niet waarom heel Nederland een uitzetting van een asielzoeker altijd toejuicht als het in een andere plaats is en afkeurt zodra het vrienden of kennissen betreft. Nu is het een bekende politica en heel het land schreeuw schande van de behandeling door Verdonk.Verdonk is de enige minister die doet wat ze moet doen, terwijl de rest zich laat leiden door de waan van de dag en en hun gedrag aanpast aan wat jan publiek wil horen en de oppositie is geen haar beter. Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:44:37 #159
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37951883
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef Gia het volgende:
Prima. Blijven de nietszeggende 'huldeposts' dan ook uit de discussie-topics?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:49:21 #160
136 V.
pi_37952012
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef designer het volgende:
Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft!
Nee, ze wordt afgeschoten omdat ze de menselijkheid geen factor laat zijn. En omdat zij JUIST degene is die haar oren naar de polls laat hangen.

O, en ik heb geen buitenlandse vrouw, maar ik heb wel een mening. Weet je zeker dat jouw vrouw helemaal eerlijk is geweest bij haar naturalisatie?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37952026

pi_37952037
Rita
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:50:53 #163
70154 klez
pi_37952058
quote:
Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!
Verdonk wordt afgeschoten omdat ze bij Ayaan blijkbaar binnen een weekeinde conclusies kan trekken (samenhangend met een lijsttrekkersverkiezing) terwijl daar bij anderen maanden of jaren voor nodig is. Merkwaardig op zijn minst.
Succes verder met het "huldigen" van Verdonk.
pi_37952103
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef klez het volgende:

[..]

De 2e kamer heeft niets met justitie te maken. Verdonk kan elk geval individueel bekijken, en dat doet ze ook regelmatig. Waarom nu niet?
Ik heb het over het parlement, de tweede kamer weet je wel! Verdonk mag inderdaad individuele gevallen bekijken, en doet dat ook.
pi_37952139

pi_37952278
quote:
Ik begrijp niet waarom heel Nederland een uitzetting van een asielzoeker altijd toejuicht als het in een andere plaats is en afkeurt zodra het vrienden of kennissen betreft. Nu is het een bekende politica en heel het land schreeuw schande van de behandeling door Verdonk.Verdonk is de enige minister die doet wat ze moet doen, terwijl de rest zich laat leiden door de waan van de dag en en hun gedrag aanpast aan wat jan publiek wil horen en de oppositie is geen haar beter. Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!
Ik heb eerder gezegd dat ik mij terugtrok uit deze topic, maar ik kan het nu toch niet laten..

Ik heb ook een vriendin die een relatie heeft met iemand die afkomstig is uit een niet westers land.
Zeer veel moeite gedaan om haar vent hier te krijgen, niet gelukt, is uiteindelijk maar in Belgie gaan wonen, waar ze dit wel voor elkaar kreeg. En dat terwijl we toch echt praten over een man die ingeburgerd is, en hier een goed lopend bedrijf heeft, en eerlijk belasting en sociale lasten betaald voor zijn personeel..
Nee, het beleid zoals verdonk die uitvoert is niet zo nodig
pi_37952318
Rita, houd stand! Laat zien dat je je niet onder druk laat zetten door een vent over wie ik vaak hoor zeggen " 't Is een mietje!". Je weet direct wie ik bedoel, Rita.
Laat desnoods het kabinet die zo vol zit met slangen (Zalm) vallen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_37952424
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:11:48 #169
149273 designer
ontwerpen is vooruitzien
pi_37952662
Ja mijn buitenlandse vrouw is wel eerlijk geweest, en als dank mag ik vijf kilo papier inleveren bij de IND, om aan te tonen dat ik haar kan onderhouden. Maar ik bedoel te zeggen dat een strikte wet nodig is omdat je daarmee willekeur bij de IND uit kunt schakelen. En ik heb de stille hoop dat Verdonk de IND zover kan krijgen dat die instantie nu eens echt gaat functioneren. Misschien verdient de afhandeling van Ayaan geen schoonheidsprijs, maar misschien zit er wel veel meer achter dan wij met z'n allen kunnen bevroeden.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:13:06 #170
136 V.
pi_37952704
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:59 schreef Mikrosoft het volgende:
Rita, houd stand!
Ja, Rita, hoor je me? Hou vol. Ga door, en straal daadkracht uit in high-profile-zaken. Lekker belangrijk dat je er voor de rest geen hol van bakt. Het gaat om het imago. En ook al ben je daar ook geen ster in, er trappen er voldoende in. Dus hou vol. Maakt niet uit dat je het ene moment dit roept, het andere moment weer dat. Geef ze van katoen, zoals alleen jij dat kunt lijken te doen. Ga door. Red ons land, want zonder jou komen we er niet. Jij bent de sterke man. Althans, zo weet je over te komen. Hoewel... alleen voor blinden en doven. Maar dat dondert toch niet, Rita, kerel. Ga door. Geef niet op. Laat ons niet in de steek. We rekenen op je.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:14:48 #171
136 V.
pi_37952737
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef designer het volgende:
Misschien verdient de afhandeling van Ayaan geen schoonheidsprijs, maar misschien zit er wel veel meer achter dan wij met z'n allen kunnen bevroeden.
Nou, sommigen. Vrij veel van ons hebben het wel door, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37952918
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:49 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, ze wordt afgeschoten omdat ze de menselijkheid geen factor laat zijn. En omdat zij JUIST degene is die haar oren naar de polls laat hangen.

O, en ik heb geen buitenlandse vrouw, maar ik heb wel een mening. Weet je zeker dat jouw vrouw helemaal eerlijk is geweest bij haar naturalisatie?

V.
Dat is ook mijn bedenking tegen Rita, mogelijk wel bekwaam maar niet menselijk.
Je kan wel gelijk hebben maar je moet ook gelijk krijgen.
Ik vond het een bizarre vertoning, waarbij kamerleden boter op hun hoofd hebben.
Om maar te zwijgen van meisje Halsema die beschuldigingen uit en ze niet hard kan maken.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:29:42 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37953182

[ Bericht 100% gewijzigd door Viking84 op 18-05-2006 15:30:09 ]
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:52:34 #174
149273 designer
ontwerpen is vooruitzien
pi_37953968
kan het met je eens zijn lionsguy
pi_37954194
Ik heb nog steeds sympathie voor Rita
pi_37955983
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:14 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nou, sommigen. Vrij veel van ons hebben het wel door, hoor.

V.
Dat betwijfel ik.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:07:12 #177
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37956350
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:13 schreef Verbal het volgende:

[..]

Lekker belangrijk dat je er voor de rest geen hol van bakt.
bron?
quote:
Het gaat om het imago. En ook al ben je daar ook geen ster in, er trappen er voldoende in.

bron?
quote:
Dus hou vol. Maakt niet uit dat je het ene moment dit roept, het andere moment weer dat.
bron?

C.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_37956427
quote:
Daar kon je op wachten natuurlijk
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:09:33 #180
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37956433
quote:
Tja...

Helemaal terecht dat ze dat denken. Mag Ayaan blijven, dan zij ook... en toekomsitge asielzoekers die liegen bij de naturalisatie ook.
pi_37956480
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Tja...

Helemaal terecht dat ze dat denken. Mag Ayaan blijven, dan zij ook... en toekomsitge asielzoekers die liegen bij de naturalisatie ook.
Het is toch nog niet zeker dat ze alsnog wordt genaturaliseerd?
pi_37956505
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef Airelle het volgende:

[..]

Het is toch nog niet zeker dat ze alsnog wordt genaturaliseerd?
Nee, ze ging het nog eens bekijken.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:12:26 #183
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37956544
Klopt; maar als het aan de kamer ligt moet Verdonk bijzondere omstandigheden gaan verzinnen om Ayaan de Nederlandse nationaliteit te laten behouden
pi_37956551
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee, ze ging het nog eens bekijken.
Daarom. Maargoed die reactie kon niet uitblijven natuurlijk.
pi_37956879
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:50 schreef klez het volgende:

[..]

Verdonk wordt afgeschoten omdat ze bij Ayaan blijkbaar binnen een weekeinde conclusies kan trekken (samenhangend met een lijsttrekkersverkiezing) terwijl daar bij anderen maanden of jaren voor nodig is. Merkwaardig op zijn minst.
Succes verder met het "huldigen" van Verdonk.
Rita heeft alleen aan Hirshi laten weten wat in de wet staat.

Niets meer niets minder.

Hirshi mag gewoon blijven en netjes haar nederlanderschap aanvragen onder haar echte naam met de juiste gegevens.
Haar bewaking blijft ook gewoon doorgaan.

Het enige wat Verdonk is aan te rekenen is dat ze niet duidelijk heeft gezegd dat Hirshi niet te vrezen heeft voor uitzetting of dat ze nooit nederlandse kan worden.

Dus Klez er is niks aan hand en Rita heeft haar hart op de goede plaats.
Het heeft meer met formaliteiten en precedenten scheppen te maken dan dat Hirshi gevaar loopt.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:28:42 #186
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_37957092
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:12 schreef ChillyWilly het volgende:
Klopt; maar als het aan de kamer ligt moet Verdonk bijzondere omstandigheden gaan verzinnen om Ayaan de Nederlandse nationaliteit te laten behouden
Ergo: de kamer vindt het niet verkeerd om Ayaan haar Nederlanderschap te ontnemen. Waarom doen ze er dan toch zo moeilijk over in een debat van 6 uur? Die vormfouten, of gewoon omdat de definitie van bureaucratie dicteert dat je als een ouwe moeilijk moet gaan doen bij elke scheet die een beleidspersoon laat?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_37957094
Verdonk
Heb zelden zo'n incapabele neppe politicus gezien.
Ze kan niet debatteren, ze zegt alleen wat haar "mannetjes" zeggen dat ze moet zeggen, je ziet gewoon duidelijk dat ze er een dubbele agenda op nahoudt, mensen die op haar stemmen zijn of wereldvreemd, of achterlijk, of neofascistisch, of een combinatie van die 3 dingen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:41:57 #188
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37957553
Toch lovenswaardig, hoe consequent en recht door zee Rita is.

Verder prima PVDA-beleid dat ze uitvoert.
pi_37957749
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Toch lovenswaardig, hoe consequent en recht door zee Rita is.

Verder prima PVDA-beleid dat ze uitvoert.
Ja joh, Verdonk is echt een schoolvoorbeeld van stabiele consequentie .
"Hirsi hoeft niets te vrezen"
"Oh toch wel, momentje hoor"
"OPROTTEN HIRSI ! JE BENT DE LUL!"

lekker consequent idd .

Of al die moties van wantrouwen die ze gewoon keihard NEGEERT en doet alsof het geen politieke waarde heeft dat heel de 2e kamer haar weg wil hebben.....

Ze maakt me misselijk, smerige mens dat ze is .
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:50:20 #190
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37957806
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja joh, Verdonk is echt een schoolvoorbeeld van stabiele consequentie .
"Hirsi hoeft niets te vrezen"
"Oh toch wel, momentje hoor"
"OPROTTEN HIRSI ! JE BENT DE LUL!"

lekker consequent idd .

Of al die moties van wantrouwen die ze gewoon keihard NEGEERT en doet alsof het geen politieke waarde heeft dat heel de 2e kamer haar weg wil hebben.....

Ze maakt me misselijk, smerige mens dat ze is .
Woon je onder een steen?

Die "Hirsi heeft niets te vrezen" uitspraak ging uitsluitend over de vraag hoe het zat met haar verblijfsvergunning. Die mag ze dan ook onbeperkt houden.

pi_37957825
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:48 schreef Salvad0R het volgende:

"Ik wil optreden in plaats van aftreden"

Eindelijk eens iemand in Den Haag die van aanpakken weet
pi_37957931
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Woon je onder een steen?

Die "Hirsi heeft niets te vrezen" uitspraak ging uitsluitend over de vraag hoe het zat met haar verblijfsvergunning. Die mag ze dan ook onbeperkt houden.

Verdonk gebruikt levens van derden om haar eigen imago op te vijzelen.
Ze heeft daarbij totale schijt aan de inhoud van die levens.
Niets meer, niets minder.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:56:02 #193
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37957981
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:54 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Verdonk gebruikt levens van derden om haar eigen imago op te vijzelen.
Ze heeft daarbij totale schijt aan de inhoud van die levens.
Niets meer, niets minder.
Maar je geeft nu wel toe dat je inconsequentie opmerking nergens op slaat? Of kan je een beter voorbeeld verzinnen?
pi_37958036
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En welke richting wil jij op met Verdonk dan ?
Geef me eens een beeld van de samenleving die jij voor ogen hebt, met Verdonk als leider?

Het is zo makkelijk om iemand te steunen die zegt van aanpakken te weten... maar de manier waarop ze dingen gaat aanpakken is me volstrekt onduidelijk, ze roept maar wat holle zinnen, zodat ze een machtspositie krijgt waarin ze haar eigen wil door kan drukken.
En aangezien haar wil onmenselijk en fascistisch is, vind ik dat ze gewoon uitgelachen dient te worden.
"1e vrouwelijke ministerpresident van NL" my white ass .
pi_37958109
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:57 schreef Salvad0R het volgende:
En aangezien haar wil onmenselijk en fascistisch is, vind ik dat ze gewoon uitgelachen dient te worden.
"1e vrouwelijke ministerpresident van NL" my white ass .
Het drukken van stempels op mensen is ook zo makkelijk.
pi_37958111
-edit-
Doe normaal

[ Bericht 85% gewijzigd door Sidekick op 18-05-2006 18:11:28 ]
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:02:05 #197
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37958117
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Heeft ze die uitspraak niet gewoon gejat van Klaas de Vries die dat zei toen hij nog minister was?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37958180
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:02 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Heeft ze die uitspraak niet gewoon gejat van Klaas de Vries die dat zei toen hij nog minister was?
Zou best weleens kunnen. Maar beter goed gejat dan...
pi_37958196
iedereen die uit angst zit te denken of hij/zij op verdonk gaat stemmen, ga eens de straat op en spreek de 1e de beste buitenlander aan, voor een inhoudelijke gesprek over de politieke situatie in NL .
Dus niet dat groepje van 10 minderjarige smokers op dat bankje in het park, maar gewoon, de doorsnee mens .
Je zal zien dat je inzichten en door de neocon-media gecreeerde mindset als sneeuw voor de zon verdwijnen .
pi_37958243
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef Salvad0R het volgende:
iedereen die uit angst zit te denken of hij/zij op verdonk gaat stemmen, ga eens de straat op en spreek de 1e de beste buitenlander aan, voor een inhoudelijke gesprek over de politieke situatie in NL .
Dus niet dat groepje van 10 minderjarige smokers op dat bankje in het park, maar gewoon, de doorsnee mens .
Je zal zien dat je inzichten en door de neocon-media gecreeerde mindset als sneeuw voor de zon verdwijnen .
Ik ga het morgen eens proberen

Maar ik denk dat het stemmen op Verdonk niet zozeer voorkomt uit aversie tegen buitenlanders, maar gewoon meer door haar duidelijkheid en rechtlijnigheid los van haar departement.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')