had hem al gevonden, staat ook op Fok!Games nu. Als je de volgende keer een nieuwtje hebt, mik hem dan direct in de submit, dan verwerken we (de games-redactie) hem direct.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:55 schreef D.A.A.F. het volgende:
@ socialdisorder
[..]
http://igo.ampednews.com/platform/xbox360/news/3317/
Don't start, laten we het gezellig houden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Tiltsensors?
Bedoel je daarmee dat jatwerk van de Wii controller
Ja dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Don't start, laten we het gezellig houden.
eerste keer dat je dualshocks aanschouwt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
Jezus die controller ziet er uit als een ruimteschip![]()
Toen pas?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Erg mooie controllers ook,die had ik in 2001 al
Ik weet het exacte jaartal niet meerquote:
Ze moeten wel echt snel schaduwen aan deze build gaan toevoegen, ziet er echt te vaag uit op deze manierquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef SocialDisorder het volgende:
dat mag ik hopen ja, alleen aan de HUD kun je zien dat het een PS3 titel is.
Ik kan me nog heel goed herinneren dat Koei ten tijde van de PS2 introductie ook al een demonstratie gaf met "veel mannetjes tegelijk op het scherm".quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:01 schreef Diablos79 het volgende:
Nou ja koei staat toch al niet zo bekend om hun grafische kwaliteiten(vind ik). Maar ik had ook gelezen dat dit spel verre van af was en dat ze meer wilde showen hoeveel mannetjes zonder moeite tegelijk op het scherm konden worden getoverd. Er zullen echt duizende vechters tegelijk op het scherm zijn. Het spel ziet er in beweging trouwens al wel een heel stuk beter uit dan op die sceens.
Vind het nou niet echt een superprestatie om dat aantal figuren op het scherm te toveren, dan doen andere spellen dat toch een stuk beterquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:01 schreef Diablos79 het volgende:
Nou ja koei staat toch al niet zo bekend om hun grafische kwaliteiten(vind ik). Maar ik had ook gelezen dat dit spel verre van af was en dat ze meer wilde showen hoeveel mannetjes zonder moeite tegelijk op het scherm konden worden getoverd. Er zullen echt duizende vechters tegelijk op het scherm zijn. Het spel ziet er in beweging trouwens al wel een heel stuk beter uit dan op die sceens.
Ja maar dat waren er geen duizendenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik kan me nog heel goed herinneren dat Koei ten tijde van de PS2 introductie ook al een demonstratie gaf met "veel mannetjes tegelijk op het scherm".
It's Ridge Racer!!! (7)quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef Retuobak het volgende:
Next-gen is here bitches.
kan wel wezen, maar de Total War serie blijft toch betere zaken laten zien.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja maar dat waren er geen duizenden
Vind het er trouwens ook ruk uitzien hoor, daar niet van. Maar dat het er slecht uitziet heeft niks te maken met de Ps3, dat ligt gewoon aan de programmeurs van Koei. Maar het is nog een hele vroege built dus wie weet maken ze er nog wat soeps van. Op de trailer zag het er niet zo heel onaardig uit.
Hoe veel doet Rome: Total War er ook al weer? 10.000?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind het nou niet echt een superprestatie om dat aantal figuren op het scherm te toveren, dan doen andere spellen dat toch een stuk beter
Met deze graphics is het idd niet te vergelijken met Total War, want zelfs Rome: Total War, dat al weer uit 2004 stamt, ziet er beter uitquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:57 schreef Diablos79 het volgende:
Vind niet echt dat je het kan vergelijk met Total War. Vind die spellen van Koei sowieso nooit echt boeiend. Maar ik oordeel pas als het spel af is en in de winkels ligt.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Met deze graphics is het idd niet te vergelijken met Total War, want zelfs Rome: Total War, dat al weer uit 2004 stamt, ziet er beter uit.
Klopt, maar je moet de trailer maar eens downloaden, dat ziet er echt stukken beter uit(al is het nog niet om heel warm van te worden). Maar als dit spel klaar is en er staan duizende mannetjes op het beeld met ieder hun eigen A.I dan vind ik het wel indrukwekkender dan Total War.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Met deze graphics is het idd niet te vergelijken met Total War, want zelfs Rome: Total War, dat al weer uit 2004 stamt, ziet er beter uit.
Dat mag ook wel op een systeem dat 2.5 jaar na Rome: Total War verschijnt en dat direct vol gepusht mag worden in plaats van dat de game ook moet draaien op 3 jaar oude hardware. Maar goed, niemand had hier verwacht dat KOEI ook maar iets bovengemiddelds zou produceren voor de PS3 (qua graphics OF gameplay).quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet de trailer maar eens downloaden, dat ziet er echt stukken beter uit(al is het nog niet om heel warm van te worden). Maar als dit spel klaar is en er staan duizende mannetjes op het beeld met ieder hun eigen A.I dan vind ik het wel indrukwekkender dan Total War.
Bron: http://ps3.ign.com/articles/707/707248p1.htmlquote:May 10, 2006 - The PlayStation 3's big unveiling is the first chance developers have had to show off years and years of work. But how much work have they been able to get done? Here's a quick report of the PS3 games we have been able to take a glance at and their states of completion.
Untold Legends -- 60%
MotorStorm -- 50%
Mobile Suit Gundam -- 20%
Resistance: Fall of Man -- 70%
Warhawk -- 30% (this must be why the demo here was so small, short, incomplete, and not-yet-devastating)
Gran Turismo HD -- 20%
Heavenly Sword -- 50%
Genji 2 -- 60%
F1 '06 -- 60%
Virtua Tennis 3 -- 20%
Sonic the Hedgehog -- 40%
Madden 07 -- 30%
Heavy Rain -- 20%
WarDevil -- ?? (this is the first PS3 demo of the game; it has previously been built on PC, and this early PS3 build does not yet have anti-aliasing, motion blur, or depth of field)
Assassin's Creed -- *TBA
Indiana Jones -- *TBA
Full Auto 2: Battlelines -- *TBA
The Club -- *TBA
Fatal Inertia -- *TBA
For more number-hungry fiends, we have been able to confirm that two PS3 games are indeed running at 1080p -- Gran Turismo HD from SCE and WarDevil from indie developer Digi-Guys. Heavy Rain from Quantic Dream may be in 1080p or 1080i, but this is entirely unconfirmed (its presence in the SCE booth leads heavily to this, as we have heard that heavy hurdles were put up who could get their game on the floor.) Resistance: Fall of Man is also targetting higher resolutions (1080p or 1080i), but it does not yet hit those heights. The vast majority of PS3 games seen have been running at 720p.
We'll have more numbers for you to run through your abacus as soon as we've had a chance to see everything on the floor.
Je hebt gothic nog steeds niet gespeeld.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:27 schreef Retuobak het volgende:
Heavy Rain 20%
Kut
Dacht ik net een game te hebben om de wachttijd tot Omikron: Karma te overbruggen.
It's just not happeningquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je hebt gothic nog steeds niet gespeeld.
quote:Analyst: PS3 price bad news for publishers, industry
DFC Intelligence says steep price tag will prevent next-gen platform from rapidly building installed base--which will give developers pause.
By Tor Thorsen, GameSpot
Posted May 17, 2006 2:58 pm PT
It's been over a week since Sony revealed that the PlayStation 3 would launch in November at two price points--$499 for a stripped-down 20GB model and $599 for the tricked-out 60GB model. However, the news is still reverberating through the industry, with more and more analysts weighing in on the matter in the form of notes to investors.
The latest firm to join the fray is DFC intelligence, which predicts the PS3's steep sticker price could cost it--and the game industry--dearly. "The higher priced the hardware, the lower overall industry growth will be," read a report the company issued this week. "The video game business model has been to build an installed base of tens of millions of users in a very short time frame. A key factor in this model is relatively low cost hardware... Unfortunately, there is a sinking feeling that things may have spun out of control for Sony and thus price cuts will be slow in coming."
Indeed, DFC says that the PS3's high price will make--or has already made--many consumers side with a next-gen rival. "With a $200 price difference now announced, consumers that were sitting on the fence can feel free to go buy an Xbox 360," read the report.
Along with the price, DFC reasons that the 360's stout software lineup will be another factor possibly causing consumers to shy away from the PS3. "In terms of game software it currently looks like the Xbox 360 will be able to match the PS3 punch-for-punch in the important genres like shooting, RPGs, racing, sports, Grand Theft Auto IV and others," asserts DFC. "Will Sony's brand name alone explain a $200 price difference to the gaming audience?"
While a shrinking Sony market share will be music to Microsoft and Nintendo's ears, DFC worries it might have have long-term negative impact on third-party publishers and developers. "Hardcore video junkies may go for the PS3's Blu-ray capabilities, as $600 is cheap for a new high-end technology like Blu-ray," said the report. "But if those guys are not buying game software, that does not do game publishers any good."
Jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
Hey zit nou bij die 499 ook een wireless controller?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
Je zit toch niet te denken aan de retard-versie? Sloeberquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind allee die HDMI een probleem. Geen wifi is vervelend,maar dat overleef je wel. Net als de HD, die je kan opgraden. En die kaartlezer kan me helemaal gestolen worden met een usb poort op dat apparaat (mits je er randapparatuur op aan kan sluiten). Alleen dat HDMI. .....quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het enige verschil zit hem :
- geen HDMI
- geen kaartlezers
- 20 GB hard disk ipv 60 GB
- geen WiFi
de controllers gaan over BlueTooth
Component en HDMI zijn allebei prima geschikt om HD-content mee te tonen. Wifi vind ik belangrijker eigenlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:18 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
Ik vind allee die HDMI een probleem. Geen wifi is vervelend,maar dat overleef je wel. Net als de HD, die je kan opgraden. En die kaartlezer kan me helemaal gestolen worden met een usb poort op dat apparaat (mits je er randapparatuur op aan kan sluiten). Alleen dat HDMI. .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |