Sinds wanneer ben jij eigenlijk een expert op het gebied van verbetering in de mensheid.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je uiteindelijk een beter mens wilt worden? Ja.
En nu geen flauw antwoord geven, Bupa.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk een expert op het gebied van verbetering in de mensheid.
Sinds mensenheugenis, Erik.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk een expert op het gebied van verbetering in de mensheid.
Kan jij ooit serieus doenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:21 schreef Bupatih het volgende:
Het is niet eens zozeer verbetering in de mensheid, maar van de mensheid.
Stik toch in die arrogantie en dat ego-centrisme.quote:
Ik was ongeveer het zelfde als jou aan het typen, maar kon het niet goed verwoorden. Jij wel.quote:
Whehe, je moest eens weten, jongen.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stik toch in die arrogantie en dat ego-centrisme.
Ja, hoor.quote:
Hé, MB!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
Ja, toen wel, en nu kan je het weer niet laten om over elke typefout een opmerking te maken, om op vragen een onzin antwoord te geven.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, je moest eens weten, jongen.![]()
Wie kwam er enkele dagen geleden, om 2 uur 's nachts, nog met goedbedoelde adviezen voor iemand die er even helemaal doorheen zat?
Hmm, een arrogant iemand zou zoiets nooit doen.
Ah, gossie. Is die ene typefout-verbetering nou echt zó'n probleem? Jeez, negeer het dan gewoon.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, toen wel, en nu kan je het weer niet laten om over elke typefout een opmerking te maken, om op vragen een onzin antwoord te geven.
Dat klopt ja... En ik ben bang dat je binnenkort weer een lange mail van me gaat krijgenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, MB!
Hé, MB...ik kan toch héél serieus doen?
Op MSN enzo.
'Men' zegt van niet!
Yeps, was heel leuk!quote:
Tuurlijk, joh.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, gossie. Is die ene typefout-verbetering nou echt zó'n probleem? Jeez, negeer het dan gewoon.
En mijn punt was vrij duidelijk omtrent het vage gedoe van jou.Dus dan ga ik ook niet super-serieus antwoorden.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat klopt ja... En ik ben bang dat je binnenkort weer een lange mail van me gaat krijgen![]()
quote:Yeps, was heel leuk!
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, gossie. Is die ene typefout-verbetering nou echt zó'n probleem? Jeez, negeer het dan gewoon.
En mijn punt was vrij duidelijk omtrent het vage gedoe van jou.Dus dan ga ik ook niet super-serieus antwoorden.
Dan kun je ook niet van mij verwachten dat ik inga op jouw (smileys)posts.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk, joh.
Ik heb zo mijn redenen om hier niet (weer) heel mijn problematiek rondom mijzelf open en bloot neer te zetten. Dat is geen aandachttrekkerij, of vragen om interesse.
Ik vind slechte grappen ook stront-irritant en het helpt me ook niet eens.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:28 schreef rena het volgende:
[..]
Dat typefout gedoe wordt op een gegeven moment echt stront irritant hoor en het helpt (bij mij dan) toch voor geen meter, ik leer het toch nooit![]()
Nou... nee, maar ik mail je binnekort welquote:Op zondag 7 mei 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar....het was toch allemaal een soort van 'opgelost'?
Nou ja...ik zie het dan wel van je.
Wat klink je verbaasd...quote:! Is de meet doorgegaan?
Wie waren er allemaal?
Ik denk dat je het dan beter in R&P kunt spuien.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk, joh.
Ik heb zo mijn redenen om hier niet (weer) heel mijn problematiek rondom mijzelf open en bloot neer te zetten. Dat is geen aandachttrekkerij, of vragen om interesse.
Oké.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou... nee, maar ik mail je binnekort wel
Ja, gek, hè?quote:Wat klink je verbaasd...
Ik, Zhenar, Dizer en special guest babette
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind slechte grappen ook stront-irritant en het helpt me ook niet eens.
Nee, ik heb gezien hoe daar met zaken wordt omgegaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:30 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan beter in R&P kunt spuien.![]()
Oke.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezien hoe daar met zaken wordt omgegaan.
Ik ben maar gewoon even weg, daar is iedereen mee geholpen.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Ja, gek, hè?
Oeh! Tof! Hoe was babette?
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
Ten Cate nieuwe trainer Ajax
Wat een timing van het bestuur.
Übertof natuurlijk. Maar dat kan niet anders natuurlijk als je meegaat metquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Übertof natuurlijk. Maar dat kan niet anders natuurlijk als je meegaat metons
Zijn er nog foto's (quote:Op zondag 7 mei 2006 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Übertof natuurlijk. Maar dat kan niet anders natuurlijk als je meegaat metons
quote:
quote:
quote:
Jij borisz-na-apende-baggeraarquote:Op zondag 7 mei 2006 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
! Dat had ik nog niet gelezen....inderdaad debiel, ja.
Jij begonquote:
Of bedoelde je dat juistquote:
quote:
quote:
Dat kan later in Buups film ook niet hoorquote:
Maar dan werkt babette ook niet meer achter zo'n suf, stom bureautje met suffe, stomme patiënten.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kan later in Buups film ook niet hoor!
We hebben ook filmpjesquote:Op zondag 7 mei 2006 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kan later in Buups film ook niet hoor!
We hadden het er net dus over of je beter groentesoep of afwasmiddel kan gebruiken om je behang mee af te stoffen als je visite verwacht.quote:
En wat moeten wij met deze informatie?quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hadden het er net dus over of je beter groentesoep of afwasmiddel kan gebruiken om je behang mee af te stoffen als je visite verwacht.
Uitprinten, in een envelop stoppen en opsturen naar:quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wat moeten wij met deze informatie?
Muse -> Mute.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:57 schreef MissBliss het volgende:
Gadver, het nieuw nummer van Muse klinkt RnB-achtig
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:57 schreef MissBliss het volgende:
Gadver, het nieuw nummer van Muse klinkt RnB-achtig
Beetje te laat.quote:Ik ben Svensational. Ik zit dus bij de übercrew van FOK! En ik ben mod van Idols, het leukste forum van FOK! Dus stem op Marescha, we get lost in your eyes! elke zaterdagavond.
Er op rukken.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wat moeten wij met deze informatie?
Het valt erg tegenquote:
quote:
Supermassive Black Hole..quote:
quote:
Mja, ik probeer het nog een paar keer...quote:
ze vergeet gewoon te zeggen dat we Haaibaaike hebben gezienquote:
Nu moet je vertellen hoe tof wij warenquote:
Dat wou ik nog zeggen ja, maar ik gunde jullie ook een kansquote:Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze vergeet gewoon te zeggen dat we Haaibaaike hebben gezien
maar daar hebben we dan weer géén filmpje van![]()
Ik som wel even alle toffe en minder toffe dingen opquote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wou ik nog zeggen ja, maar ik gunde jullie ook een kans
De Villa Volta-affairequote:Op zondag 7 mei 2006 21:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik som wel even alle toffe en minder toffe dingen op![]()
Oh nee, dat was al bekend natuurlijkquote:
tof: ik heb op de trilplaat gestaanquote:Op zondag 7 mei 2006 21:27 schreef Zhenar het volgende:
Ik som wel even alle toffe en minder toffe dingen op![]()
daaromquote:
Want een ranzige naam. Klinkt iets als een combinatie van, Gay + Fistfuck...quote:
http://www.eftelist.nl/quote:Op zondag 7 mei 2006 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarom
maar ik kan bevestigen dat jullie allemaal reuze lief zijn,
en dat MB verder helemaal niet eng is en Zhenar een beetje freaky is wat betreft zijn eftelingkennis
ey, en toen waren we weer compleetquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
tof: ik heb op de trilplaat gestaan
minder tof: ik mocht niet in het spookslot
[/zhenar]
zoiets??
De extreem hoge stem van Matthew doet ook al zoiets vermoedenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Want een ranzige naam. Klinkt iets als een combinatie van, Gay + Fistfuck...
Which reminds me:quote:Op zondag 7 mei 2006 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Want een ranzige naam. Klinkt iets als een combinatie van, Gay + Fistfuck...
OMG, zal ik lid worden?!quote:
Minder tof.. automaat dat geen water gaf..quote:Op zondag 7 mei 2006 21:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Which reminds me:
Minder tof: Geen ezel-fistfuck foto![]()
quote:
Geef nu maar toe dat jij de oprichter bentquote:
quote:
quote:
denk hierbij vooral aan HB en de zonquote:En nog veeeeuuuul meer ![]()
![]()
![]()
sommige dingen zouden we onderons houden, rememberquote:
quote:Groepsfoto's in het Land van Laaf ![]()
![]()
![]()
Autisten
dit heb ik even gemist geloof ikquote:Het Pedo Plantsoen ![]()
![]()
Ja, doe dat.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:40 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik straks een voorproefje geven van de foto's?
Heb geen zin ze allemaal al te verkleinen enzo
Skaai?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:40 schreef Skaai het volgende:
Bupatih?
Wanneer eh..quote:
Je weet wel, die hele grote dikke pop die uitgebreid op de grond lag, waar je zo in zijn kruis kon komen, en dat kleine poppetje bij zijn kruis die een schoenenfetish heeft...quote:
Nooit!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geef nu maar toe dat jij de oprichter bent
dat weet je zodra je d'r ziet, we waren het er dan ook direct unaniem over eensquote:Op zondag 7 mei 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Hoe wisten jullie trouwens dat Haaibaaike Haaibaaike was?
De fotoquote:Op zondag 7 mei 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
oh ook tof:
de plannen voor de nieuwe attractie, de HaaiBaai
en natuurlijk de foto in de Vogelrok
Hehe, ik ben eindelijk klaarquote:
Die foto moet eigenlijk als eerstquote:Op zondag 7 mei 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
oh ook tof:
de plannen voor de nieuwe attractie, de HaaiBaai
en natuurlijk de foto in de Vogelrok
oh jaquote:Op zondag 7 mei 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
Je weet wel, die hele grote dikke pop die uitgebreid op de grond lag, waar je zo in zijn kruis kon komen, en dat kleine poppetje bij zijn kruis die een schoenenfetish heeft...![]()
In de trein had je nog gezegd dat jij al een website klaar had staan...quote:
Die ook!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet wel, die hele grote dikke pop die uitgebreid op de grond lag, waar je zo in zijn kruis kon komen, en dat kleine poppetje bij zijn kruis die een schoenenfetish heeft...![]()
Je weet het dus niet zeker!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat weet je zodra je d'r ziet, we waren het er dan ook direct unaniem over eens
Hihi. Niet nu, schat.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wanneer eh.... nou wanneer ga je weer naakt?
Eerst ons mailen, dan kunnen wij indien nodig censureren!quote:
quote:
Er zijn daar 2 pedoplantsoenen?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
morgenquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
In de trein had je nog gezegd dat jij al een website klaar had staan...
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
sommige dingen zouden we onderons houden, remember
[..]
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
de Vogelrok
Waar kindergehuil uit de struiken klonkquote:Op zondag 7 mei 2006 21:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ert zijn daar 2 pedoplantsoenen?
Ik dacht namelijk aan dat hele trieste speeltuintje, wat waarschijnlijk het begin van de Efteling was...
[Je weet wel, in derij
bij Villa Volta]
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:34 schreef Zhenar het volgende:
De Showchat Efteling Meet:Minder toffe dingen:
Svensational was er niet ![]()
![]()
De rij van Villa Voltaquote:Op zondag 7 mei 2006 21:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zijn daar 2 pedoplantsoenen?
Ik dacht namelijk aan dat hele trieste speeltuintje, wat waarschijnlijk het begin van de Efteling was...
[Je weet wel, in derij
bij Villa Volta]
Mag ik niet de 'Trilplaat'-foto alvast doen?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eerst ons mailen, dan kunnen wij indien nodig censureren!![]()
![]()
Ja doe!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mag ik niet de 'Trilplaat'-foto alvast doen?Aaaaah, toe?
Je mag de foto's trouwens wel onbewerkt doormailen, kan m'n mailbox wel aan en dan kan ik me eropquote:
NEE!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mag ik niet de 'Trilplaat'-foto alvast doen?Aaaaah, toe?
Waar kinderlijkjes begraven liggenquote:
OMG, dat wilde ik echt nog in het lijstje zetten!quote:
Nee!quote:
quote:
Shit, dilemmaquote:
Snap je waarom jij een Eftilist bent? Dat soort dingen weet jij gewoonquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies
mij een beetje uitlachen
kom maar op met die trilplaatfoto, MB![]()
Like duh.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, dat wilde ik echt nog in het lijstje zetten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal hem een beetje censureren danquote:Op zondag 7 mei 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies
mij een beetje uitlachen
kom maar op met die trilplaatfoto, MB![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag de foto's trouwens wel onbewerkt doormailen, kan m'n mailbox wel aan en dan kan ik me eropafrukken.
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Snap je waarom jij een Eftilist bent? Dat soort dingen weet jij gewoon![]()
Volgens mij hebben we nog een eftelist gespotquote:
Maar daar is hij te leuk voorquote:
Ja, dat heeft nu nog zinquote:
dan is de grap kwijt.....quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan is de grap kwijt.....
en trouwens, bij die trilplaat was ook wel 'n beetje pedo-plantsoen
maar dan zonder kinderlijkjes![]()
Hij was veel groterquote:
Te groot waarschijnlijk, pb resized dan altijdquote:
Ohquote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Te groot waarschijnlijk, pb resized dan altijd
Dat moest om optimaal te kunnen trillen.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihihi het valt me nu pas op hoe jij erachter staat
Nou ja, ik denk dat Dizer dít al erg vindtquote:
DWHN was gisteren ook al.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
volgens mijn gids komt Dit Was Het Nieuws, maar nu komt ineens sport![]()
![]()
Maar die is nu toch al slapen denk ikquote:Op zondag 7 mei 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat Dizer dít al erg vindt
Om 23.00 uur pas.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
volgens mijn gids komt Dit Was Het Nieuws, maar nu komt ineens sport![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:17 schreef Zhenar het volgende:
Wisten jullie dat componist Rene Merkelbach verantwoordelijk is voor de muziek bij De Vliegende Hollander?![]()
![]()
tofquote:Op zondag 7 mei 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Demeetgangers
hebben mail. Vier mails zelfs
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat moest om optimaal te kunnen trillen.![]()
En dat klinkt ranziger dan bedoeld was![]()
Ja, dat vertelde je vanmiddag alquote:Op zondag 7 mei 2006 22:17 schreef Zhenar het volgende:
Wisten jullie dat componist Rene Merkelbach verantwoordelijk is voor de muziek bij De Vliegende Hollander?![]()
![]()
Heb je geen winrar?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
tofmaar ik kan niks met .rar geloof ik
dan neem ik 't wel opquote:Op zondag 7 mei 2006 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Om 23.00 uur pas.
nee hoor, niet gemist, was om half negen thuisquote:En je hebt PE gemist. Niet dat het erg interessant was..
ik heb winzipquote:Op zondag 7 mei 2006 22:20 schreef MissBliss het volgende:
Heb je geen winrar?
Is gewoon te downloaden trouwens, werkt heel makkelijk!
Jawel, maar dat komt omdat ik me een beetje had verdiept in die nieuwe attractie, wist niet meer precies de naam maar wel ongeveer.quote:
Niet spotten met de Trilsteen ja!?quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar dat komt omdat ik me een beetje had verdiept in die nieuwe attractie, wist niet meer precies de naam maar wel ongeveer..
Niet meer zo, en eigenlijk ook niet op jou of iemand hier, maar ik was wel echt heel erg bozig en kuttig.quote:
Ik geloof dat je ook rar-bestanden kunt openen met winzip, maar weet het niet zeker... En anders kan je het downloaden jaquote:Op zondag 7 mei 2006 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb winzip
maar ik zal dat winrar wel even snel downloaden dan
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet spotten met de Trilsteen ja!?Wat hebben jullie altijd tegen mij?! Hou je bek!
![]()
Eh, nee, dat is een béétje te veel van 't goede.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]Sukkel!
![]()
Wil je bij mijn Eftelisten clubje?![]()
Ik heb nooit gezegd waarom, en ben het ook niet van plan, maar ik had een echte kutdag.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom was ie boos???
wat hebben we gemist?????
Dit topic is toch wel dicht, als hij het leestquote:
Oh, en dat heb ik afgereageerd op mensen die hier aanwezig waren en "stom deden"quote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd waarom, en ben het ook niet van plan, maar ik had een echte kutdag.
Like duhquote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd waarom, en ben het ook niet van plan, maar ik had een echte kutdag.
Doe niet zo Haaibaaikequote:
Je was vrij chagrijnig jaquote:Op zondag 7 mei 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet meer zo, en eigenlijk ook niet op jou of iemand hier, maar ik was wel echt heel erg bozig en kuttig.![]()
Je grapjes zijn wel grappig... somsquote:
ik ga 't morgen uitzoeken, want m'n ogen zakken nu steeds dichtquote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik geloof dat je ook rar-bestanden kunt openen met winzip, maar weet het niet zeker... En anders kan je het downloaden ja
quote:
zijn hier mensen aanwezig geweest dan?????quote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en dat heb ik afgereageerd op mensen die hier aanwezig waren en "stom deden"![]()
.
quote:
Bupa en rena waren voornamelijk slachtoffer, maar rena was na een tijdje wel lief en deed ook stom tegen Bupatihquote:Op zondag 7 mei 2006 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
zijn hier mensen aanwezig geweest dan?????
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben vandaag zonlicht voor 'n jaar gehad, dus mogen nu weer een tijdje de nerd uithangenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef rena het volgende:
Degenen zonder leven. Je kunt wel nagaan wie dat waren dan![]()
Ook, ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Bupa wees je even terecht terecht.
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben vandaag zonlicht voor 'n jaar gehad, dus mogen nu weer een tijdje de nerd uithangen
Geen leuke in ieder gevalquote:Op zondag 7 mei 2006 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ze zijn zo tof!quote:Op zondag 7 mei 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga 't morgen uitzoeken, want m'n ogen zakken nu steeds dicht
dus morgen pas plaatjes kijken voor mij.... nou ja, wat in 't vat zit.......
Je vergeet dat ik hier vandaag wél was, Zhenar.quote:
quote:
Behalve jijquote:
Ja, en jij bent het toppunt van leuk he?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik hier vandaag wél was, Zhenar.
Hou je bek waarom volg je mijquote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik hier vandaag wél was, Zhenar.
Samen met jou schoonheidquote:
Maar waar blijft de foto die we speciaal voor de andere ShowChatters gemaakt hebben?!quote:
Zoals een eftelist dat betaamtquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nu kun je wel zo "" gaan staan, maar je weet best dat Zhenar gelijk heeft....
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nu kun je wel zo "" gaan staan, maar je weet best dat Zhenar gelijk heeft....
![]()
Die heeft babette en die moet ze nog scannenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar waar blijft de foto die we speciaal voor de andere ShowChatters gemaakt hebben?!![]()
Ik doe niks andersquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ho ho, mensen, doe eens lief tegen ons aller rena.
Ik merk hetquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ho ho, mensen, doe eens lief tegen ons aller rena.
... en de scanner staat aangesloten op de andere pc......quote:Op zondag 7 mei 2006 22:36 schreef MissBliss het volgende:
Die heeft babette en die moet ze nog scannen
Maar de caroussel-foto komt eraanquote:Op zondag 7 mei 2006 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die heeft babette en die moet ze nog scannen
Soms denk ik wel eens heel even dat ik manisch-depressief benquote:
join the clubquote:Op zondag 7 mei 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik wel eens heel even dat ik manisch-depressief ben![]()
![]()
.
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens heel even dat ik manisch-depressief ben![]()
![]()
.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je toch stikt in een borrelnootje, terwijl je je laatste minuten doorbrengt achter de PC, waar iedereen, correctie, bijna iedereen, op je geilt en niet eens door heeft dat jij ligt te creperen van de paniek en pijn.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niets is het probleem, of alles. Ik heb echt een ongelofelijk kutdag achter de rug en moet me even afreageren dus als je me dat nog niet gunt dan ben je nog minder waard dan dat ik al dacht, en dat was al niet zo heel veel.
Ik schijt op iedereen en alles, en als je daar niet even mee kan leven, dan heb je lekker dikke vette pech.
Rel gemist!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd op, rena. Echt, houd gewoon op met je semi-grappige opmerkingen die eigenlijk niemand leuk vindt.
Ik ben altijd al pro-rena geweestquote:Op zondag 7 mei 2006 22:38 schreef rena het volgende:
Wat haten jullie mijWaarom doen jullie dat? Ik niks misdaan aan jullie toch
![]()
Ja, het is ook echt elke dag anders bij mij. Afhankelijk van het weer, nachtrust, mensen om mij heen, mensen niet om mij heen, mezelf...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef rena het volgende:
[..]
Zo kom je soms ook wel eens over jaAch, gestoorde mensen hebben ook hun charme, anders zou ik je niet aardig vinden
![]()
Die paard-fotoquote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
alle Dizerplaatjes komen vast online?!
Het was meer "Tha_Erik scheldt en raast en tiert, terwijl Bupatih nuchter en oppervlakkig blijft en rena erbij is".quote:
Maar dat soort rellen zijn ook tofquote:Op zondag 7 mei 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was meer "Tha_Erik scheld en raast en tiert, terwijl Bupatih nuchter en oppervlakkig blijft en rena erbij is".. Eenzijdige rel dus.
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is ook echt elke dag anders bij mij. Afhankelijk van het weer, nachtrust, mensen om mij heen, mensen niet om mij heen, mezelf...
Echt, verschikkelijk.
Misschien zijn we zwanger, renaquote:Op zondag 7 mei 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Heb ik ook heel erg hoor. En die stemmingswisselingen zijn nog het leukste, ik ga van lief, leuk en aardig in 5 seconden naar een wezen dat uit de krochten van de hel zou kunnen komen
![]()
Dan kan je lekker teruglezenquote:
Doe ook die foto waarop ikquote:
Ah tof! Hoef ik niet terug te zoekenquote:
quote:
Done and donequote:
Er was meerquote:
Dat waren de hoogtepunten wel geloof ik.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat waren de hoogtepunten wel geloof ik.
quote:
Oke, maar dat is de laatstequote:Op zondag 7 mei 2006 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe ook die foto waarop iksta en jullie
staan!
De minachting!![]()
For now...quote:
quote:
quote:
Maar niderdaad, wel de hoogtepunten. Hoewel Rena's opmerking over Bupa's verbeteringen ook een plaatsje in the hall of fame verdient.quote:
quote:
Ik heb ook een tijd niks gedaan, heb geen baarmoeder, vagina of wat dan ook, dus zou het ook best knap zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
Jij denk ik wel ja![]()
Ik heb zelf al een tijdje niks meer op dat gebied gedaan, dus het zou knap zijn![]()
Heeft haar iig een note opgeleverd als ik het goed hebquote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar niderdaad, wel de hoogtepunten. Hoewel Rena's opmerking over Bupa's verbeteringen ook een plaatsje in the hall of fame verdient.
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd niks gedaan, heb geen baarmoeder, vagina of wat dan ook, dus zou het ook best knap zijn.
Zij welquote:Op zondag 7 mei 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft haar iig een note opgeleverd als ik het goed heb![]()
Ik moest er ook aan denken, nou als ik er zo'n uiterlijk bij krijgquote:
quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft haar iig een note opgeleverd als ik het goed heb![]()
quote:
ik dénk dat de politie geen sporen van MB op die foto zal vinden.........quote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef rena het volgende:
Ik denk dat MB wil voorkomen dat de politie haar herkend![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moest er ook aan denken, nou als ik er zo'n uiterlijk bij krijg.
Ik ben het nietquote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat MB wil voorkomen dat de politie haar herkend![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:34 schreef Zhenar het volgende:
De Showchat Efteling Meet:Minder toffe dingen:
Autisten
Wel hoor: MB's oog voor fotowaardige scenes blijkt overduidelijk uit de fotoquote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dénk dat de politie geen sporen van MB op die foto zal vinden.........
Autisten?!quote:
Land van Laafquote:
quote:
Oh, daar heb ikquote:
dat ik Zhenar niet , da's een willekeurige voorbijganger die de groeten aan het fokvolk wilde doenquote:
Je hebt wel wat mimiek van de elfjes geleerdquote:
Of misschien de term 'Eftelist'?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Autisten?!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik prefereer de term "enthousiastelingen"![]()
Je hebt wel wat van de elfjes in Droomvlucht op die fotoquote:
Hihiquote:
Dat is Zhenariaansquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt wel wat mimiek van de elfjes geleerd![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt wel wat van de elfjes in Droomvlucht op die foto
MB kijkt echt zo van "quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |