Dit topic is toch wel dicht, als hij het leestquote:
Oh, en dat heb ik afgereageerd op mensen die hier aanwezig waren en "stom deden"quote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd waarom, en ben het ook niet van plan, maar ik had een echte kutdag.
Like duhquote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd waarom, en ben het ook niet van plan, maar ik had een echte kutdag.
Doe niet zo Haaibaaikequote:
Je was vrij chagrijnig jaquote:Op zondag 7 mei 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet meer zo, en eigenlijk ook niet op jou of iemand hier, maar ik was wel echt heel erg bozig en kuttig.![]()
Je grapjes zijn wel grappig... somsquote:
ik ga 't morgen uitzoeken, want m'n ogen zakken nu steeds dichtquote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik geloof dat je ook rar-bestanden kunt openen met winzip, maar weet het niet zeker... En anders kan je het downloaden ja
quote:
zijn hier mensen aanwezig geweest dan?????quote:Op zondag 7 mei 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en dat heb ik afgereageerd op mensen die hier aanwezig waren en "stom deden"![]()
.
quote:
Bupa en rena waren voornamelijk slachtoffer, maar rena was na een tijdje wel lief en deed ook stom tegen Bupatihquote:Op zondag 7 mei 2006 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
zijn hier mensen aanwezig geweest dan?????
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben vandaag zonlicht voor 'n jaar gehad, dus mogen nu weer een tijdje de nerd uithangenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef rena het volgende:
Degenen zonder leven. Je kunt wel nagaan wie dat waren dan![]()
Ook, ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Bupa wees je even terecht terecht.
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben vandaag zonlicht voor 'n jaar gehad, dus mogen nu weer een tijdje de nerd uithangen
Geen leuke in ieder gevalquote:Op zondag 7 mei 2006 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ze zijn zo tof!quote:Op zondag 7 mei 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga 't morgen uitzoeken, want m'n ogen zakken nu steeds dicht
dus morgen pas plaatjes kijken voor mij.... nou ja, wat in 't vat zit.......
Je vergeet dat ik hier vandaag wél was, Zhenar.quote:
quote:
Behalve jijquote:
Ja, en jij bent het toppunt van leuk he?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik hier vandaag wél was, Zhenar.
Hou je bek waarom volg je mijquote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik hier vandaag wél was, Zhenar.
Samen met jou schoonheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |