Oh, rena...quote:Op zondag 7 mei 2006 19:34 schreef rena het volgende:
[..]
Je bent inderdaad wel geniaal ja
![]()
En ik zie ook in dat je geen altijd gelijk hebt![]()
Ik weet het.quote:
Ik heb toch geen bakje, of wel danquote:
quote:
Niet zonder bakje, rena, dat zeg ik toch.quote:
Daar heb je geen bakje voor nodig. Of moet ik het er in proppen somsquote:Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zonder bakje, rena, dat zeg ik toch.
Je doet maar, rena.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:45 schreef rena het volgende:
[..]
Daar heb je geen bakje voor nodig. Of moet ik het er in proppen soms![]()
![]()
?
quote:
quote:
Krijgen we atb weerquote:
Ik kan ook wel lange kutposts gaan typen maar die kosten alleen meer tijd en de lading is hetzelfde.quote:
Ja, hartstikkequote:
Optie 1.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Tha_Erik, blijf je de huilie uithangen of ga je nog iets zinnigs zeggen?
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Tha_Erik, blijf je de huilie uithangen of ga je nog iets zinnigs zeggen?
quote:
Oké. Dan hoeven we dus ook niet op al die smileys en huilieposts te reageren.quote:
Dat je toch stikt in een borrelnootje, terwijl je je laatste minuten doorbrengt achter de PC, waar iedereen, correctie, bijna iedereen, op je geilt en niet eens door heeft dat jij ligt te creperen van de paniek en pijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:05 schreef rena het volgende:
[..]
Je weet toch dat hij niet in staat is tot normale interactie![]()
![]()
Ja, geëdit dus, en helemaal buiten het punt.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
'Iedereen' moet als enkelvoud behandeld worden.
Goede edit.
Que?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, geëdit dus, en helemaal buiten het punt.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je toch stikt in een borrelnootje, terwijl je je laatste minuten doorbrengt achter de PC, waar iedereen, correctie, bijna iedereen, op je geilt en niet eens door heeft dat jij ligt te creperen van de paniek en pijn.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
'Iedereen' moet als enkelvoud behandeld worden.
Goede edit.
Niets is het probleem, of alles. Ik heb echt een ongelofelijk kutdag achter de rug en moet me even afreageren dus als je me dat nog niet gunt dan ben je nog minder waard dan dat ik al dacht, en dat was al niet zo heel veel.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niets is het probleem, of alles. Ik heb echt een ongelofelijk kutdag achter de rug en moet me even afreageren dus als je me dat nog niet gunt dan ben je nog minder waard dan dat ik al dacht, en dat was al niet zo heel veel.
Ik schijt op iedereen en alles, en als je daar niet even mee kan leven, dan heb je lekker dikke vette pech.
Houd op, rena. Echt, houd gewoon op met je semi-grappige opmerkingen die eigenlijk niemand leuk vindt.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:12 schreef rena het volgende:
[..]
Heb je een kutdag gehad?
Vertel. Dan kan ik lachen![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niets is het probleem, of alles. Ik heb echt een ongelofelijk kutdag achter de rug en moet me even afreageren dus als je me dat nog niet gunt dan ben je nog minder waard dan dat ik al dacht, en dat was al niet zo heel veel.
Ik schijt op iedereen en alles, en als je daar niet even mee kan leven, dan heb je lekker dikke vette pech.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd op, rena. Echt, houd gewoon op met je semi-grappige opmerkingen die eigenlijk niemand leuk vindt.
En ik moet nou serieus iets van deze post mee naar achter nemen, om er de volgende keer iets mee te kunnen doen?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Sorry, hoor, maar om dat dikgedrukte moest ik even lachen!
Ik gun je een heleboel, maar als een emo 'binnenstormen' en louter smileys posten en zo de indruk wekken dat je je kut voelt...daar doe ik niet aan mee.
Of je vertelt gewoon wat je dwars zit, en dan wil ik je best wat gunnen, of je houdt gewoon je kwaak.
Maar niet van dat stomme, softe "Ik heb iets, maar wil het niet zeggen / maar ik wacht tot ze gaan vragen wat er is"-gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |