Maar waar blijft de foto die we speciaal voor de andere ShowChatters gemaakt hebben?!quote:
Zoals een eftelist dat betaamtquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nu kun je wel zo "" gaan staan, maar je weet best dat Zhenar gelijk heeft....
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nu kun je wel zo "" gaan staan, maar je weet best dat Zhenar gelijk heeft....
![]()
Die heeft babette en die moet ze nog scannenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar waar blijft de foto die we speciaal voor de andere ShowChatters gemaakt hebben?!![]()
Ik doe niks andersquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ho ho, mensen, doe eens lief tegen ons aller rena.
Ik merk hetquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ho ho, mensen, doe eens lief tegen ons aller rena.
... en de scanner staat aangesloten op de andere pc......quote:Op zondag 7 mei 2006 22:36 schreef MissBliss het volgende:
Die heeft babette en die moet ze nog scannen
Maar de caroussel-foto komt eraanquote:Op zondag 7 mei 2006 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die heeft babette en die moet ze nog scannen
Soms denk ik wel eens heel even dat ik manisch-depressief benquote:
join the clubquote:Op zondag 7 mei 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik wel eens heel even dat ik manisch-depressief ben![]()
![]()
.
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens heel even dat ik manisch-depressief ben![]()
![]()
.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je toch stikt in een borrelnootje, terwijl je je laatste minuten doorbrengt achter de PC, waar iedereen, correctie, bijna iedereen, op je geilt en niet eens door heeft dat jij ligt te creperen van de paniek en pijn.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niets is het probleem, of alles. Ik heb echt een ongelofelijk kutdag achter de rug en moet me even afreageren dus als je me dat nog niet gunt dan ben je nog minder waard dan dat ik al dacht, en dat was al niet zo heel veel.
Ik schijt op iedereen en alles, en als je daar niet even mee kan leven, dan heb je lekker dikke vette pech.
Rel gemist!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd op, rena. Echt, houd gewoon op met je semi-grappige opmerkingen die eigenlijk niemand leuk vindt.
Ik ben altijd al pro-rena geweestquote:Op zondag 7 mei 2006 22:38 schreef rena het volgende:
Wat haten jullie mijWaarom doen jullie dat? Ik niks misdaan aan jullie toch
![]()
Ja, het is ook echt elke dag anders bij mij. Afhankelijk van het weer, nachtrust, mensen om mij heen, mensen niet om mij heen, mezelf...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef rena het volgende:
[..]
Zo kom je soms ook wel eens over jaAch, gestoorde mensen hebben ook hun charme, anders zou ik je niet aardig vinden
![]()
Die paard-fotoquote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
alle Dizerplaatjes komen vast online?!
Het was meer "Tha_Erik scheldt en raast en tiert, terwijl Bupatih nuchter en oppervlakkig blijft en rena erbij is".quote:
Maar dat soort rellen zijn ook tofquote:Op zondag 7 mei 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was meer "Tha_Erik scheld en raast en tiert, terwijl Bupatih nuchter en oppervlakkig blijft en rena erbij is".. Eenzijdige rel dus.
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is ook echt elke dag anders bij mij. Afhankelijk van het weer, nachtrust, mensen om mij heen, mensen niet om mij heen, mezelf...
Echt, verschikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |