Oehquote:
Daar is je eerste typo! In FOK-taal had je eerst een punt moeten zetten, dan je laatste smilie en dan weer een punt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En daar zijn we weer, dit keer ga ik voor de typefoutloze posts.
Doe dat zelf dan ook. Mijn smiley hoorde bij de zin, en daarachter staat netjes een punt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar is je eerste typo! In FOK-taal had je eerst een punt moeten zetten, dan je laatste smilie en dan weer een punt!
Vertel eens, hoe kom je toch altijd aan die toffe KD-foto's?quote:
Ik heb zo mijn bronnen. Wees gerust, er ontgaat je niets.quote:
Nu doe je het wel goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe dat zelf dan ook. Mijn smiley hoorde bij de zin, en daarachter staat netjes een punt..
Klikquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
Iemand die een directe link heeft naar Raymann op uitzendinggemist? Hij doet het hier niet.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen. Wees gerust, er ontgaat je niets.
Hij doet het hier nietquote:
alleen sbquote:
Dat is de link die ik krijg als ik in het venstertje klik op 'Properties'.quote:
Ik dacht dat Dizzle ook MizzleBlizzle had.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef MissBliss het volgende:
Dizzle heeft mailzzle!
Zeg stuur hem daar gewoon een mailtje overquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef MissBliss het volgende:
Dizzle heeft mailzzle!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |