in de tussentijd heb ik dan wel weer minstens 3 andere fokkers gehad...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Weet je wat we ook wel weer zien? Over 4 jaar? [afbeelding]
Ja, misschien is het voor hem wel beter dat hij nu geen last meer heeft van ziektes, maar dat maakt het verlies niet minder.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:36 schreef rena het volgende:
[..]
85 en heel erg ziek sinds 2 maanden, dus ergens heb ik ook wel opluchting dat het over is, maar toch doet het ontzettend pijnNet wezen kijken en hij lag er wel vredig bij gelukkig.
![]()
Ik val zeker af.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
in de tussentijd heb ik dan wel weer minstens 3 andere fokkers gehad...![]()
's kijken, op wie zal ik m'n zinnen eens zetten
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat Zhenar of LeBeau je wil?
ik vrees van welquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vrees van wel
maar enkel vanwege je leeftijd hoor..... want verder neem ik 't hier niet zou nauw haha
Nee, das weer wat anders.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vrees van wel
maar enkel vanwege je leeftijd hoor..... want verder neem ik 't hier niet zou nauw haha
Yolanthe was zondag bij Rayman is laat en noemde Sylvie [terecht] een golddigger....quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
Yolanthe was zondag bij Rayman is laat en noemde Sylvie [terecht] een golddigger....
dus daar zal 't wel om gaan
BVO was eerder.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ah, dat wist ik niet. Thanks, babette.
Dat had ik wel gezien.quote:
alsof het erg is om voor golddigger uitgemaakt te worden......quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:49 schreef BVO het volgende:
Yolanthe: bitchfight met Sylvie en affaire met Heitinga!
Je reed te hardquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:50 schreef Paltos het volgende:
Ik ben de afgelopen week twee maal gefotografeerd op straat.![]()
Wel als jet het zelf dus ook bentquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof het erg is om voor golddigger uitgemaakt te worden......
Rayman begon over die voetballer, Yolanthe zei/beweerde hem niet eens te kennenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Wel als jet het zelf dus ook bent.
Met iemand die bezet is nog wel.
Je kwam per ongeluk op de foto dan?quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
KUTKANKERTERINGTYFUDGOTVERDEGOTVERDOMME IK BEN ECHT EEN BOSMONGOOL>
quote:
Uhu, ik had het gezien, en van Sylvie is nog niet eens bekend óf ze het gezien heeft, maar boeiend, het gaat om het ideequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
Rayman begon over die voetballer, Yolanthe zei/beweerde hem niet eens te kennen
Rayman maakte een opmerking als "je bent dus geen Syvie Meis" ofzo
toen ging het over Julia Branca, Yolanthe omschreef haar als een golddigger
en zei vervolgens "zij [=Julia] lijkt dus wel op Sylvie"
ik heb Julia trouwens nog wel 's in een Golddigger tshirt gefotoshopt... even zoeken
Ik zag het net in MyAT verschijnen...djiezus, wat is ze mooi!quote:
Stonden die quotes net niet andersom in je post?quote:
Ik heb daarjuist de eerste aflevering van seizoen 1 van 'Sex and the City' gekeken.quote:
Ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stonden die quotes net niet andersom in je post?
Het gaat dan ook niet om de humor ofzo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb daarjuist de eerste aflevering van seizoen 1 van 'Sex and the City' gekeken.
Nou, ik vond het rotslecht.![]()
precies... 't zijn wel perfecte types voor 'n ordinaire bitchfightquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:58 schreef BVO het volgende:
Uhu, ik had het gezien, en van Sylvie is nog niet eens bekend óf ze het gezien heeft, maar boeiend, het gaat om het idee.
Ik heb het nooit gekeken, typische eilandenserie wat zich bijna alleen in de VS afspeeld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb daarjuist de eerste aflevering van seizoen 1 van 'Sex and the City' gekeken.
Nou, ik vond het rotslecht.![]()
Afspeeld? Ach, ik mag niks zeggen eigenljik. IEMAND ZEG ER WAT VAN!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekeken, typische eilandenserie wat zich bijna alleen in de VS afspeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |