in de tussentijd heb ik dan wel weer minstens 3 andere fokkers gehad...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Weet je wat we ook wel weer zien? Over 4 jaar? [afbeelding]
Ja, misschien is het voor hem wel beter dat hij nu geen last meer heeft van ziektes, maar dat maakt het verlies niet minder.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:36 schreef rena het volgende:
[..]
85 en heel erg ziek sinds 2 maanden, dus ergens heb ik ook wel opluchting dat het over is, maar toch doet het ontzettend pijnNet wezen kijken en hij lag er wel vredig bij gelukkig.
![]()
Ik val zeker af.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
in de tussentijd heb ik dan wel weer minstens 3 andere fokkers gehad...![]()
's kijken, op wie zal ik m'n zinnen eens zetten
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat Zhenar of LeBeau je wil?
ik vrees van welquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vrees van wel
maar enkel vanwege je leeftijd hoor..... want verder neem ik 't hier niet zou nauw haha
Nee, das weer wat anders.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vrees van wel
maar enkel vanwege je leeftijd hoor..... want verder neem ik 't hier niet zou nauw haha
Yolanthe was zondag bij Rayman is laat en noemde Sylvie [terecht] een golddigger....quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
Yolanthe was zondag bij Rayman is laat en noemde Sylvie [terecht] een golddigger....
dus daar zal 't wel om gaan
BVO was eerder.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ah, dat wist ik niet. Thanks, babette.
Dat had ik wel gezien.quote:
alsof het erg is om voor golddigger uitgemaakt te worden......quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:49 schreef BVO het volgende:
Yolanthe: bitchfight met Sylvie en affaire met Heitinga!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |