quote:
Yolanthe: 'Sylvie is een GOLDDIGGER!'
Yolanthe Cabau van Kasbergen en Sylvie Meis liggen met elkaar in de clinch! In het programma Raymann is laat noemde de actrice uit de populaire BNN-soap ONM de voetbalvrouw 'een golddigger'. Yolanthe voelt de hete adem van Sylvie en Rafael kennelijk al, want gisteren maakte ze in het SBS Shownieuws publiekelijk haar excuses voor de uitspraken.
quote:'Yolanthe verliefd op John Heitinga'
AMSTERDAM - Heeft Nederland er, in navolging van Sylvie Meis en Rafael van der Vaart, een nieuw showbiz-voetbalpaar bij? Volgens insiders zijn Ajax-voetballer John Heitinga (22), die al in een verloving zit, en Onderweg naar Morgen-soapie Yolanthe Cabau van Kasbergen (20) sinds een week of drie verliefd op elkaar.
"Het klopt dat ik heel erg verliefd ben, maar ik zeg niet op wie. Daarvoor is het allemaal nog te pril", vertelt Yolanthe. " Ik heb mijn nieuwe liefde ontmoet in een Amsterdams eetcafé. We kregen snel oogcontact. Die avond hebben we elkaar niet gesproken, maar een van de jongens aan zijn tafeltje ken ik. Hij vroeg via die vriend mijn nummer. Daarop volgden telefoontjes, sms'jes en afspraakjes."
Dat zei Silvie ook over vd Vaart.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:04 schreef BVO het volgende:
Ik zie nu dat het bericht van 26 april komt en dat Yolanthe op 3FM heeft aangegeven nog nooit van hem gehoord te hebben.
quote:Had Sylvie echt niks met voetbal?
Voor ik Rafael ontmoette had ik helemaal niks met voetbal. Dat zei Sylvie Meis in het programma Mijn leven als voetbalvrouw. Op andere momenten zei ze dat ze geen idee had wie Rafael van der Vaart eigenlijk was, op het moment dat ze wat met elkaar kregen. Nou is het in een land met vier miljoen bondscoaches best mogelijk dat je een speler uit het Nederlands voetbalelftal niet kent.
De anti-wannabe-weblog meldt dat Sylvie 'ik had niks met voetbal' Meis maar liefst twee jaar een relatie heeft gehad met profvoetballer Maarten Atmodikoro, destijds uitkomend voor NAC. Een beetje navraag levert op dat ze zelfs een voordeur hebben gedeeld. Twee jaar lang je leven delen met iemand wiens leven volledig in het teken staat van voetbal en dan niks met die sport hebben?
Ja dat heb ik ook gezien en dat was toch ook weer dus zus van een andere voetballer ofzo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:03 schreef BVO het volgende:
Die vriendin van Heitinga was pas nog bij SBS als 'de vrouw van', dus die affaire van 3 weken lang lijkt me vrij onmogelijk.
Ja dat is de zus van Boudewijn Zendenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezien en dat was toch ook weer dus zus van een andere voetballer ofzo.
van een fansite, vraag aan Sylvie (voor ze met Rafael was dus...)quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zei Silvie ook over vd Vaart.
[..]
of succesvolle voetballersquote:Wat is je favoriete internetsite?
"www.google.com, omdat ik daar altijd even check of ik iets kan vinden over potentiële vriendjes. Je weet het nooit, misschien zijn het wel gezochte criminelen ofzo!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |