abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:48:33 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37522414
Aldus Telegraaf + Shownieuws .
quote:

Yolanthe: 'Sylvie is een GOLDDIGGER!'

Yolanthe Cabau van Kasbergen en Sylvie Meis liggen met elkaar in de clinch! In het programma Raymann is laat noemde de actrice uit de populaire BNN-soap ONM de voetbalvrouw 'een golddigger'. Yolanthe voelt de hete adem van Sylvie en Rafael kennelijk al, want gisteren maakte ze in het SBS Shownieuws publiekelijk haar excuses voor de uitspraken.
quote:
'Yolanthe verliefd op John Heitinga'

AMSTERDAM - Heeft Nederland er, in navolging van Sylvie Meis en Rafael van der Vaart, een nieuw showbiz-voetbalpaar bij? Volgens insiders zijn Ajax-voetballer John Heitinga (22), die al in een verloving zit, en Onderweg naar Morgen-soapie Yolanthe Cabau van Kasbergen (20) sinds een week of drie verliefd op elkaar.

"Het klopt dat ik heel erg verliefd ben, maar ik zeg niet op wie. Daarvoor is het allemaal nog te pril", vertelt Yolanthe. " Ik heb mijn nieuwe liefde ontmoet in een Amsterdams eetcafé. We kregen snel oogcontact. Die avond hebben we elkaar niet gesproken, maar een van de jongens aan zijn tafeltje ken ik. Hij vroeg via die vriend mijn nummer. Daarop volgden telefoontjes, sms'jes en afspraakjes."
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:50:07 #2
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_37522500
Laat ze het uitvechten in een modderbad.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:52:53 #3
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37522656
Laat Sylvie dan eerst maar eens die baby uitpoepen.
pi_37522762
ze maakt dus excuses omdat ze zelf een golddigger is én achter andermans man aan zit, begrijp ik?

en wie is dat hele wijf sowieso, Jokontje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37522787
en nu ik hier toch ben, wil ik ook even over die meiden van Trebble kotsen
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:57:27 #6
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37522876
Dat laatste is uiteraard een gerucht .
pi_37523006
Die Heitinga verloofd en dan toch nog aan de rol... maar Yolanthe blijft wel ontzettend
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:01:44 #8
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37523073
daar gaat je vent.....
don't give me that fucking bullshit
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:03:02 #9
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37523149
Die vriendin van Heitinga was pas nog bij SBS als 'de vrouw van', dus die affaire van 3 weken lang lijkt me vrij onmogelijk .
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:04:55 #10
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37523216
Ik zie nu dat het bericht van 26 april komt en dat Yolanthe op 3FM heeft aangegeven nog nooit van hem gehoord te hebben .
pi_37561714
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:04 schreef BVO het volgende:
Ik zie nu dat het bericht van 26 april komt en dat Yolanthe op 3FM heeft aangegeven nog nooit van hem gehoord te hebben .
Dat zei Silvie ook over vd Vaart.
quote:
Had Sylvie echt niks met voetbal?

Voor ik Rafael ontmoette had ik helemaal niks met voetbal. Dat zei Sylvie Meis in het programma Mijn leven als voetbalvrouw. Op andere momenten zei ze dat ze geen idee had wie Rafael van der Vaart eigenlijk was, op het moment dat ze wat met elkaar kregen. Nou is het in een land met vier miljoen bondscoaches best mogelijk dat je een speler uit het Nederlands voetbalelftal niet kent.

De anti-wannabe-weblog meldt dat Sylvie 'ik had niks met voetbal' Meis maar liefst twee jaar een relatie heeft gehad met profvoetballer Maarten Atmodikoro, destijds uitkomend voor NAC. Een beetje navraag levert op dat ze zelfs een voordeur hebben gedeeld. Twee jaar lang je leven delen met iemand wiens leven volledig in het teken staat van voetbal en dan niks met die sport hebben?
pi_37789224
Ach al die vrouwelijke soap en glamour sterretjes zijn toch uiteindelijk op zoek naar iemand met poen zodat ze naast het "acteren" ook nog lekker kunnen shoppen op de pc hooftstraat met de creditkaart van hun hardwerkende kerels. Zijn voor mij niets anders dan hele dure hoeren.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_37947736
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:03 schreef BVO het volgende:
Die vriendin van Heitinga was pas nog bij SBS als 'de vrouw van', dus die affaire van 3 weken lang lijkt me vrij onmogelijk .
Ja dat heb ik ook gezien en dat was toch ook weer dus zus van een andere voetballer ofzo.
pi_37955250
Ze liggen dus helemaal niet met elkaar in de clinch. Die Yolanthe heeft alleen wat gezegd over Sylvie. So what? Ze kennen elkaar toch helemaal niet? Er zeggen iedere dag wel celebs wat over andere celebs.

Of is dit alleen interessant omdat 't twee lekkere wijven zijn?
pi_37976020
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:17:31 #16
40566 Ericr
Livewrong
pi_37990526
Yolanthe wie?
pi_38133661
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:51 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook gezien en dat was toch ook weer dus zus van een andere voetballer ofzo.
Ja dat is de zus van Boudewijn Zenden

Zenden
pi_38295564
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat zei Silvie ook over vd Vaart.
[..]
van een fansite, vraag aan Sylvie (voor ze met Rafael was dus...)
quote:
Wat is je favoriete internetsite?

"www.google.com, omdat ik daar altijd even check of ik iets kan vinden over potentiële vriendjes. Je weet het nooit, misschien zijn het wel gezochte criminelen ofzo!"
of succesvolle voetballers
pi_38295623
Heitinga, is dat die kerel met dat campinghoofd?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:38:58 #20
150268 AboveGod
De almachtige
pi_38382070
van de looks moet die knaap het idd niet hebben. Rare snuiter dat ie is!
She's gone! Oh my God, she used me. I was used. I was used! Cool!
pi_38572167
Joh
Als Rafael een vuilnisman was , was silvie echt niet getrouwd met hem dus ........
Tjaka
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')