Chris Tates (Ocean's Twelve, Cabaret)
Frédérique Huydts (Meiden van de Wit)
Geert Hoes (GTST)
Liz Snoyink (De Kleine blonde dood, Phileine zegt sorry)
Mary Lou van Steenis (Vrienden voor het leven)
Milouska Meulens (Jeugdjournaal)
Peggy Vrijens (Costa)
Richard Groenendijk (Cabaretier)
Roderick Veelo (Radio 10)
Toine van Peperstraten (Studio Sport).
Er is een prono bezig, dus houd dit topic in de gaten!
Mee eens, ik ga voor Milouska.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, Roderick. Of Milouska![]()
Frédérique iig niet, daar hebben Toine en Peggy hun tanden al op stukgebeten.
Ja, Frédérique was trotsquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:09 schreef calvobbes het volgende:
Wat er nu ook geberud, ik kan me voorstellen dat Frederique trots was op haar deelname
Wat een prestatie om die berg zo op te fietsen
Ja, de verliezer.quote:
Waarom Milouska de mol isquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:31 schreef kratovsk het volgende:
Tsja, het is toch echt Milouska volgens mij, het bestaat gewoon niet dat ze zo dom, irritant en nietskunnend is. Als eerste afvallen bij de fiets, de meest onlogische antwoorden geven bij het spel, een zogenaamd domme fout bij het hokjesspel en geforceerd staan juichen toen ze naar de finale ging is toch weer een aardige score in 1 aflevering.
Haha, erg grappigquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:55 schreef Joana het volgende:
[..]
Waarom Milouska de mol is
- Ze draaide bij het memoryspel gelijk -1000 om bij de eerste keer.
- Zeg gaf het verkeerde koffertje die zat dus bij Mary Lou
- Zat te zeiken het maken van een vlot en het amsterdam spel
- ze heeft (paar x zelfs?) shirts met 'M' op.
- ze heeft nooit individueel geld opgebracht alleen in groepsverband.
- Ze wil wel jokers geven aan Roderick en Liz in ruil voor info. Waarom deed ze dat, heeft ze de jokers niet zelf nodig om niet geelimineerd te worden?
- Maar ze wilde wèl perse voor een vrijstelling spelen hoewel er -5000 van de pot zou afgaan. "Ik zou ook graag het gevoel willen hebben om eens een keer niet geelimineerd te worden. " Zeer tegenstrijdig met het voorgaande. En op de berg hoeft die vrijstelling opeens niet meer:
- Zó snel opgeven met fietsen en de anderen daarvan overtuigen te stoppen![]()
Persoonlijk vind ik dat er stukjes worden uitgezonden
Waarom Fred de mol is
- Ze heeft lopen klieren bij de autorace door traag te rijden
- Ze probeerde bij het Diez diner de opdr. te verkloten bij Richard en Toine
- Ze fluistert altijd![]()
- Bij de Gauchosspel naar de finish zonder geld.
Maar waarom ze niet de mol is volgens mij omdat ze zo gehaaid was op die ene joker van Richard. Een mol geeft weinig om jokers. Of ze griste bij dat spel die joker als een hyena weg zodat de anderen zenuwachtig zouden worden en haar nadoen. Fred is fanatiek, competief en gaat niet voor het geld maar om te winnen.
En Roderick met zn: "oh oh een van ons is de mol, de mol zit tussen ons" gebler zit me tot hier. Ik denk niet dat ie de mol is omdat hij niks saboteert.
de eerste afleveringen houdt de mol zich sowieso low profile, dus op deze manier op de achtergrond blijven kan ook tactiek zijn...quote:Op zondag 30 april 2006 11:09 schreef TheVulture het volgende:
het enige is dat Roderick pas in aflevering 3 in het spel kwam en dat lijkt me niet een goede tactiek omdat je dan in de eerste twee afleveringen niks hebt kunnen saboteren...
Uit het dagboek van de mol:quote:Op zondag 30 april 2006 10:44 schreef Eveli het volgende:
Roderick was eergisteren veel te behulpzaam en correct bezig om te Mol te kunnen zijn.
Nee, is niet iets wat Milouska zou zeggen.quote:Wat kon mij dat geld nog schelen. Wilskracht en daadkracht overwonnen dit keer de mol.
Ik voelde dat precies zo.quote:Op zondag 30 april 2006 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteravond de aflevering pas gezien en de tranen sprongen in mijn ogen toen ik Fred tegen die berg op zag fietsen... zo vol doorzettingsvermogen, levenslust en kracht, zo bizar dat ze een paar maanden later er niet meer is... ook dat dilemma van herinneringen en dromen heeft nu een wat wrange bijsmaak...
Het strookt totaal niet met elkaar he!quote:Op zondag 30 april 2006 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteravond de aflevering pas gezien en de tranen sprongen in mijn ogen toen ik Fred tegen die berg op zag fietsen... zo vol doorzettingsvermogen, levenslust en kracht, zo bizar dat ze een paar maanden later er niet meer is...
Dat had iedereen wel kunnen zeggen, aangezien iedereen het knap vond hoe Frédérique door fietste. En Milouska had het best kunnen zeggen want ze pakte ook -1000 bij het kamertjesspel. Ze had (terecht) liever zo'n Molboekje.quote:Op zondag 30 april 2006 11:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Uit het dagboek van de mol:
[..]
Nee, is niet iets wat Milouska zou zeggen.
Roderick is de mol![]()
![]()
.
Inderdaad, moet voor de familie/ nabestaanden erg mooi, maar ook pijnlijk zijn om dit te zien, zo'n mooie en erg levenslustige vrouw en nu dus doodquote:
Kan het iets minder, tong80? Al weken roep je die negerin: dat kan iets minder racistisch!quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk naar de harhaling en de negerin is het.
Bij mij ook nietquote:Op zondag 30 april 2006 15:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hebben jullie ook dat als je de laatste aflevering wil kijken (afgelopen vrijdag) dat hij maar 4 minuten afspeelt?
Hij gaat gewoon niet verder..![]()
Technisch probleem.quote:Op zondag 30 april 2006 15:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hebben jullie ook dat als je de laatste aflevering wil kijken (afgelopen vrijdag) dat hij maar 4 minuten afspeelt?
Hij doet t alweer hoor. Ik heb net gekeken.quote:Op zondag 30 april 2006 15:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Sorry. Ik denk dat die neger het is.quote:Op zondag 30 april 2006 13:48 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Kan het iets minder, tong80? Al weken roep je die negerin: dat kan iets minder racistisch!
Joh!quote:Op zondag 30 april 2006 18:02 schreef Julien het volgende:
Ik denk dat Roderick, Milouska of Frederique de mol is.
En bij mij stopt 'ie na 3 min 53??quote:Op zondag 30 april 2006 18:43 schreef massy het volgende:
[..]
Hij doet t alweer hoor. Ik heb net gekeken.
Refresh je browser dan. Het werkt weer hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 20:58 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
En bij mij stopt 'ie na 3 min 53??![]()
Nu net nog geprobeerd via de site van WIDM..
Moeten die bekende Nederlanders zichzelf gaan aanmelden dan? Zo van, jullie kennen mij toch wel?quote:AVRO zoekt BN'ers voor nieuwe Wie is de Mol
De AVRO gaat door met Wie is de Mol. Terwijl de huidige reeks nog bezig is, zoekt de omroep tien nieuwe kandidaten voor de volgende serie. Dat zal wederom een versie met bekende Nederlanders zijn.
bron: http://medialog.blogspot.com
Kelly, stel je voor.....quote:Op zondag 30 april 2006 23:40 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk geen 2e rangs C-BN-ers als Kelly, Valerie Zwikker etc.
bij wie is de mol zoeken ze wel altijd goede bn-ers uit. Niet van die bobo's isn de bush, big brother bn-ers.quote:Op zondag 30 april 2006 23:40 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk geen 2e rangs C-BN-ers als Kelly, Valerie Zwikker etc.
Die domme snol zou de mol nog niet eens herkennen al stond ie voor d'r neus met een naambordje "ik ben de mol".quote:
Ik vond het ook heel moeilijk om dit te zien. Je kon nu heel goed zien wat voor een doorzetter ze was. Ik vond het heel mooi gefilmd, maar de tranen stonden in m'n ogenquote:Op zondag 30 april 2006 13:15 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, moet voor de familie/ nabestaanden erg mooi, maar ook pijnlijk zijn om dit te zien, zo'n mooie en erg levenslustige vrouw en nu dus dood![]()
![]()
Nieuw topic http://forum.fok.nl/topic/851500quote:Op zondag 30 april 2006 21:53 schreef Molline het volgende:
Helaas, volgende serie van Wie is de mol is weer met BN'ers!![]()
AVRO zoekt BN'ers voor nieuwe Wie is de Mol
De AVRO gaat door met Wie is de Mol. Terwijl de huidige reeks nog bezig is, zoekt de omroep tien nieuwe kandidaten voor de volgende serie. Dat zal wederom een versie met bekende Nederlanders zijn.
bron: http://medialog.blogspot.com
Molline wel blij is dat er weer een nieuwe serie opgenomen wordt![]()
Dat staat ook bovenaan mijn Sinterklaaslijstje!!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:13 schreef alwaysthebest het volgende:
ik zou de vorige series ook nog wel eens willen zien, vooral 1 en 2, omdat ik pas bij 2 op de helft echt ging meekijken. Jammer dat er geen dvd's van te koop zijn.
Zou dit kunnen slaan op de mollenboekjes die de kandidaten te lezen kregen, en dat Roderick expres foutieve info ging voorlezen aan Milouska, waardoor de hint op roderick slaat?quote:Het is een fragment uit het nummer 'Please Read Me' van Nina Simone. (Oorspronkelijk van de Bee Gees.) De regel die we te horen krijgen is: 'I never saw reality.'
Hmmm, ik weet het niet. Peggy verwoorde het wel mooi vandaag op de radio. Iets als: Het ging niet meer om een vrijstelling. Het ging niet meer om het geld. Het ging alleen nog maar om Frederique.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
..
Ik geloof trouwens echt niet dat Frédérique als ze de Mol zou zijn, toch nog ff naar boven is gefietst. 5000 euro is wel heel erg veel, en ze had echt al lang kunnen stoppen.
Maar wel respect, wat een vrouwEcht gek dat ze nu overleden is, hoe krachtig ze daar ook was.
Om eerlijk te zijn, volg ik die hints niet zo. Vind het naderhand altijd wel erg vergezocht, geloof niet dat je daar echt de mol uit kunt afleiden.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:09 schreef DaMart het volgende:
Even over die muzikale hint...
[..]
Zou dit kunnen slaan op de mollenboekjes die de kandidaten te lezen kregen, en dat Roderick expres foutieve info ging voorlezen aan Milouska, waardoor de hint op roderick slaat?
Roderick zat bijna de hele show op Peggy. Frédérique zit vooral op Roderick, maar twijfelt ook een beetje over Milouska. Milouska zat de hele show op allerlei figuren die er nu al uit zijn (Toine bijvoorbeeld).quote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
Heb net pas de aflevering gekeken
Eigenlijk weer jammer dat Peggy weg ging, maar wel goed voor mijn Prono
Weet iemand eigenlijk op wie Roderick en Frédérique stemden deze en/of vorige afleveringen? Ik geloof trouwens echt niet dat Frédérique als ze de Mol zou zijn, toch nog ff naar boven is gefietst. 5000 euro is wel heel erg veel, en ze had echt al lang kunnen stoppen.
Maar wel respect, wat een vrouwEcht gek dat ze nu overleden is, hoe krachtig ze daar ook was.
Ja, maar ik kan het echt niet meer onderbouwen. Misschien is het ook wel een principekwestie, want ik zeg vanaf het begin al dat Frédérique de mol is, en om danin de laatste paar weken te switchen vind ik flauw.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:56 schreef Ayaxola het volgende:
Mensen die nog op Frédérique stemmen als Mol: denken jullie nog steeds dat ze het is, nadat er 2 mensen uit zijn gegaan die volledig op haar stemden. En ze ook even 5000 euro voor de pot binnen bracht terwijl dat nergens voor nodig was?
Dus de Mol. Ik heb alle series gezien, en als Milouska de Mol blijkt te zijn vind ik het echt een afgang voor het programma.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:35 schreef Ayaxola het volgende:
Ze lijkt dom ja, maar in het echt is ze vreselijk slim hoor![]()
Waarom dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dus de Mol. Ik heb alle series gezien, en als Milouska de Mol blijkt te zijn vind ik het echt een afgang voor het programma.
Omdat ze zo opvallend stomme dingen doet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom dan?
Omdat iemand zich anders voordoet dan die is?
Ja, het kan best. Dan kan ze gewoon heel goed spelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:49 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind het juist niet. Zij is echt een hele goed Mol juist. Dat hebben alle kandidaten ook al gezegd, dat ze een optocht enz zou krijgen als ze het was. En ik acht het best mogelijk![]()
Dat is natuurlijk ook onderdeel van het spel, de anderen misleiden en in verwarring brengen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Omdat ze zo opvallend stomme dingen doet.
Dat was ook heel duidelijk te zien, dat het háár strijd was en dat iedereen dat door had. Hele mooie televisie!!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:54 schreef Here2Stay het volgende:
Peggy verwoorde het wel mooi vandaag op de radio. Iets als: Het ging niet meer om een vrijstelling. Het ging niet meer om het geld. Het ging alleen nog maar om Frederique.
Dat is allang opgelost. Even je browser refreshen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:27 schreef Chowi het volgende:
Trouwens hè, die internetaflevering. Doet die bij jullie ook zo raar? Bij mij is dat ding maar 4 minuten lang.
Zo opvallend is het schijnbaar niet, want niemand verdenkt haar volledig. Er even vanuit gaande dat ze de Mol zou zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Een afgang niet, maar ik vind het jammer als de mol zo opvallend te werk zou gaan.
Misschien heeft 'ie z'n huiswerk niet goed gedaan... (al vind ik Toine daar de persoon niet naar).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:34 schreef maril het volgende:
Ik denk dat het Frederique niet is omdat Toine haar helemaal in zijn antwoorden heeft benoemd.
Frédérique bracht dan wel 5000 binnen maar niemand van de andere kandidaten voorkwam dat. Je kan je dus ook afvragen waarom de mol dat niet voorkwam.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:56 schreef Ayaxola het volgende:
Mensen die nog op Frédérique stemmen als Mol: denken jullie nog steeds dat ze het is, nadat er 2 mensen uit zijn gegaan die volledig op haar stemden. En ze ook even 5000 euro voor de pot binnen bracht terwijl dat nergens voor nodig was?
En mensen die op Roderick stemmen (en dat zijn er nog al veel): waarom?![]()
dat voorkwam de mol niet, omdat anders fredi niet kon laten zien hoe sterk haar wilskracht wasquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef Woepsie het volgende:
[..]
Frédérique bracht dan wel 5000 binnen maar niemand van de andere kandidaten voorkwam dat. Je kan je dus ook afvragen waarom de mol dat niet voorkwam.
Dat dus.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat dus.
Elke andere mogelijkheid is uitgesloten.
Het zou ook kunnen dat anderen dat ook hebben gedaan, maar dat Toine toch net één vraag meer fout had dan hunquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:34 schreef maril het volgende:
Ik denk dat het Frederique niet is omdat Toine haar helemaal in zijn antwoorden heeft benoemd.
Ja, maar vorig jaar niet, toen zag je gewoon in de finale-uitzending de uitslag.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:56 schreef Ayaxola het volgende:
Vorige jaren was het anders zo, dat er eerst een aflevering kwam, en dat je pas een aflevering later de uitslag slag. Bijv. met die parachutes, dan zag je ze springen en dan zouden ze bijna landen, en toen was de aflevering afgelopen![]()
Ik zei het ook in het algemeen hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:39 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zeur zeker niet, want ik weet niet wie de Mol is. Er zijn mensen hier die denken het zeker te weten, alleen die het straks ook bij het verkeerde eind hebben.
Ja, weet ikquote:
Waarom verdenk je haar dan niet?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mol= Roderick
Winnaar= Frederique
Verliezer= Milouska
Die laatste 2 kunnen wat mij part nog omgedraaid worden, maar als blijkt dat Milouska de mol was zou ik dat echt een zware domper vinden, dan heeft ze het er echt super bovenop gelegd![]()
lijkt mij ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Here2Stay het volgende:
10 afleveringen in totaal, nu 8 gehad. Vrijdag de finale en volgende week de terugblik op de mollenacties.
Dus zou ze 'n goeie mol zijn, omdat jij haar niet verdenkt. Dat is waar het helemaal om draait.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:02 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik verdenk haar absoluut niet omdat ik denk dat ze echt zo dommig en irritant is..
Het KAN gewoon niet dat zij de mol is, dan is ze gewoon echt heeeel slecht in het verbergen ervan. IEDERE aflevering doet ze wel weer debiele dingen..
lijkt me zeer sterk als frédérique de mol is, toen met de tangodans schreeuwde ze meteen "Da's Liz!" toen Liz en Roderick opkwamen. Da's niet echt een goeie mollenactie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:31 schreef Bjoro het volgende:
Frederique de Mol
Roderick de winnaar
Milouska mag van mij niet winnen, ze heeft niet genoeg gedaan in het spel dus gun ik anderen te winnen !
De molletjes-trui i.p.v. de bolletjes-trui!quote:
Nee, ik ook niet..Wat dat inhoud die laarzen van Karelquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:42 schreef Eveli het volgende:
[..]
De molletjes-trui i.p.v. de bolletjes-trui!![]()
Alleen snap ik die met die Karel van der Graaf-laarsjes niet.
Aha, dit zou eens kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef allardh het volgende:
Waarschijnlijk over Milouska, dat zei in haar mollenboekje opschreef welke kleding mensen aanhadden etc.
mollen doen niet alles om het te verpesten toch ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:42 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
lijkt me zeer sterk als frédérique de mol is, toen met de tangodans schreeuwde ze meteen "Da's Liz!" toen Liz en Roderick opkwamen. Da's niet echt een goeie mollenactie.![]()
Hehe sorryquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
JazekerIedereen kan fouten maken hé
![]()
Dan kan ik je gerust stellen door mede te delen dat Frédérique de Mol is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef weathergirl het volgende:
Ik wil niet, écht niet, dat Milouska de mol is. Vanaf het moment van het kofferspel weet ik dat zij de mol is en niets is saaier dan wekenlang naar een programma kijken als je de uitkomst al weet. Dus oh, wat hoop ik dat Ro of Fré de mol is! Dan ben ik toch nog gefooled.
En dat is nu iets wat ik al tijden zeg maar niemand gelooft het.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:46 schreef Joeks79 het volgende:
Ondanks dat afvallers op haar gestemd hebben, kan Frédérique de mol toch nog zijn. In eerdere seizoenen hebben de programmamakers de deelnemers ook valse statements laten maken of het zo doen lijken dat mensen een andere verdachte hadden dan hun mol (de finale met Elise, Ron en Chandrika is daar een perfect voorbeeld van). Dat zou nu ook het geval kunnen zijn.
Milouska keek opvallend naar de grond..Frederique recht voor zich uit.... Beide een actie waarvan je kan denken...Je verbergt iets... En toch vond ik de grijns van Milouska en dat ze dus naar de grond zat te turen..iets waarvan ik vrijdagavond ga zeggen; ZIE NOU WEL!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:02 schreef Ayaxola het volgende:
En ik vind het ook wel opvallend dat Roderick de hele tijd zegt: ''Ja jongens, de Mol staat hier nu tussen''. Misschien heeft ie gewoon de ballen omdat te zeggen als ie de Mol zou zijn. Maar je zag Frédérique en Milouska de laatste keer toch wel angstig weg kijken.
Nee, Milouska bleef juist angstig naar de grond kijken, maar deed verder niks. En Frédérique draaide d'r hoofd helemaal weg.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Milouska keek opvallend naar de grond..Frederique recht voor zich uit.... Beide een actie waarvan je kan denken...Je verbergt iets... En toch vond ik de grijns van Milouska en dat ze dus naar de grond zat te turen..iets waarvan ik vrijdagavond ga zeggen; ZIE NOU WEL!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:53 schreef Ayaxola het volgende:
Goed zo Haaibaaike, hoop dat wij gelijk hebben![]()
Als we nou ff gaan mierenneuken....quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, Milouska bleef juist angstig naar de grond kijken, maar deed verder niks. En Frédérique draaide d'r hoofd helemaal weg.
Maar toch hoop ik dat het Milouska is![]()
Jammerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:09 schreef Hapertje het volgende:
Nee hoor... volgende week pas! Ze zijn niet gek bij de AVRO! Vanavond vindt de finale plaats, maar de uitslag zit pas aan het begin van de terugkomdag volgende week!
Hebben ze wel een keer gedaan, maar dat zorgde voor een stortvloed van verontwaardiging. Sindsdien hebben ze het niet meer gedaan, en ik denk dat het vanavond ook niet zullen doen. Vanavond dus gewoon de uitslagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:09 schreef Hapertje het volgende:
Nee hoor... volgende week pas! Ze zijn niet gek bij de AVRO! Vanavond vindt de finale plaats, maar de uitslag zit pas aan het begin van de terugkomdag volgende week!
Als het bekend gemaakt wordt dan weten wij inderdaad ook wie de mol is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Als vanavond de uitslag bekend gemaakt word..
Dan weten wij ook wie de mol is? of zit ik er naast![]()
Oké, heb ik toch goed voor !!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het bekend gemaakt wordt dan weten wij inderdaad ook wie de mol is.
Heel goed van jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Als vanavond de uitslag bekend gemaakt wordt
Dan weten wij ook wie de mol is? of zit ik er naast![]()
Nog niet ingevuld! 
Nog niet ingevuld! 
Dat stond in mijn nieuwe '' avro-bode'' ook !!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:58 schreef maril het volgende:
In mijn gids(vara) staat dat vanavond het antwoord komt, en volgende week samenzijn en terugblik. zonder Frédérique helaas.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:58 schreef maril het volgende:
In mijn gids(vara) staat dat vanavond het antwoord komt, en volgende week samenzijn en terugblik. zonder Frédérique helaas.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Nog niet ingevuld! [afbeelding]
alwaysthebest
hadden ze die laatste maar direct opgenomen bij terugkomst in Nederland....quote:
Nemen ze dat nooit direct op bij terugkomst in nederland ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
hadden ze die laatste maar direct opgenomen bij terugkomst in Nederland....
nu komt er toch weer zo'n nadruk op te liggen
Neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nemen ze dat nooit direct op bij terugkomst in nederland ?
Ja zeg, nog ff lekker vlak voor het einde verwarring gaan zaaien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
de muzikale hint van deze week [Nina Simone - Please read me] komt uit 1967.... net als Frédérique!!
ik weet het écht niet meer
ze wisten op dat moment natuurlijk nog niet dat ze zou overlijden, dus de aflevering zelf zou best nog luchtig kúnnen zijn [beetje afhankelijk van de montage]... maar 't krijgt wel een extra lading mee tijdens het kijken ervan, denk ik...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan zal volgende week een emotionele terugblik worden van WIDM![]()
Dat is elke keer anders.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:47 schreef fleur22 het volgende:
Vraagje...wat gebeurt er vanavond in deze uitzending?
Hoe wordt de Mol bekend gemaakt?
In de vooruitblik zag ik ze in een stoel zitten..beantwoorden ze daar vragen over de Mol?
Ja, maar het was dubbel op met wat jij al had neergezetquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het was toch goed wat daar stond?
Vorig jaar en met Portugal werd het uitgesteld... beide laatste series dus!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hebben ze wel een keer gedaan, maar dat zorgde voor een stortvloed van verontwaardiging. Sindsdien hebben ze het niet meer gedaan, en ik denk dat het vanavond ook niet zullen doen. Vanavond dus gewoon de uitslag
Ik heb net even gekeken, maar vorig jaar werd het zeker niet uitgesteld.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:37 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Vorig jaar en met Portugal werd het uitgesteld... beide laatste series dus!
Heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:46 schreef Here2Stay het volgende:
Is het heel ziek als ik eigenlijk best wel een beetje uitkijk naar vanavond? Heb dat zelden met een programma, maar nu heb ik er echt zin in! Kan me er echt op verheugen.
En het kost weer 10 minuten van de zendtijd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Daar ben ik ook wel blij mee ja, je hebt tenminste geen reclame. Normaal zou je tussendoor 2 keer reclame hebben, dat verziekt gewoon het hele programma
Ik heb bij Jensen begrepen van Toine v Peperstrate dat ze zich daar wel van bewust waren dat Frédérick dit niet zou overleven de berichten gingen dat het steeds slechter ging.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze wisten op dat moment natuurlijk nog niet dat ze zou overlijden, dus de aflevering zelf zou best nog luchtig kúnnen zijn [beetje afhankelijk van de montage]... maar 't krijgt wel een extra lading mee tijdens het kijken ervan, denk ik...
Ben ik idd wel mee eens, volg WIDM al vanaf in Schotland (seizoen 2?? eerste keer in Afrika ofzo??), en daar was de sfeer echt super tof, nu is het ook nog wel leuk maar iets minder gevoel..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er ook wel zin in. Maar ik merk dat het gevoel wel minder is geworden in vergelijking met de serie met de onbekende Nederlanders. Vooral na Portugal is het allemaal wat minder geworden.
Ja, hier ben ik het helemaal mee eens en dan vergeet je nog de casting te noemen, want ik vind dat ze bij WIDM ook een kei zijn in het casten van leuke deelnemers. Mochten de makers hier lezen (vast wel): mijn grote complimenten en dat jullie maar lang door mogen gaan met het maken van het leukste programma op de Nederlandse televisie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef vdHoek het volgende:
Het spel, de setting, het beeldgebruik, het geluid... echt alles vind ik kloppen bij het programma.
Dat is volgens mij ook een geldkwestie. Bij wie is de mol heb ik niet het idee dat er ook maar op iets bespaard wordt. Voldoende camera's enz alles is top. Bij de commerciele wordt er toch een stuk strakker naar geld gekeken. Wanneer ze bij wie is de mol het budget niet opmaken krijgen ze volgend jaar weer minder. Beetje bedrijfsleven tegenover de overheid idee volgens mij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef vdHoek het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Ik vind het echt een geniaal programma, terwijl ik normaal nooit voor de tv te schoppen ben (behalve bij sommige sporten). Het spel, de setting, het beeldgebruik, het geluid... echt alles vind ik kloppen bij het programma. Ook weer heel apart dat het een van de weinige reality-series/spellen is die niet door commercielen wordt uitgezonden. Die van de commercielen vind ik stuk voor stuk crap.
Australiëquote:
Idd, dat is echt sneu.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:31 schreef RayMania het volgende:
Stel dat WIDM bij de commerciëlen zou komen, dan had je al gelijk deze onzin gehad.
* SMS nu MOL spatie met JOUW MOL naar 1010 en maak kans op ...
* SMS nu MOL spatie met JOUW AFVALLER naar 1010 en maak kans op ...
Dan ben ik blij dat het gewoon bij de publieken is inderdaad.
Nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb er zin in! Is het vanavond een extra lange uitzending?
Dan zou het naar de afgrond gaan,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:31 schreef RayMania het volgende:
Stel dat WIDM bij de commerciëlen zou komen, dan had je al gelijk deze onzin gehad.
* SMS nu MOL spatie met JOUW MOL naar 1010 en maak kans op ...
* SMS nu MOL spatie met JOUW AFVALLER naar 1010 en maak kans op ...
Dan ben ik blij dat het gewoon bij de publieken is inderdaad.
Nee, dat snap ik..Ik heb van Liz Snoyink begrepen op de dag dat Frédérique overleden was! Dat zij voor iedereen een bandje ingesproken heeftquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze wisten op dat moment natuurlijk nog niet dat ze zou overlijden, dus de aflevering zelf zou best nog luchtig kúnnen zijn [beetje afhankelijk van de montage]... maar 't krijgt wel een extra lading mee tijdens het kijken ervan, denk ik...
Tuurlijk weet Roderick dat..Dat weten ze allemaal hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:43 schreef fleur22 het volgende:
Kep ook zin in vannaaf.![]()
Ik zie Roderick nu op RTL 7.....strak in het pak....Híj weet wie het is.![]()
Dat was enkel en alleen voor die persoon, dat gaan ze niet live uitzenden natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zij voor iedereen een bandje ingesproken heeftDus daar doelde ik mee met die emotionele uitzending.
Of ze laten dat niet horen.( Waar ik me wel goed kan voorstellen) !!
Ik dacht al dat ze dat niet live zullen laten horen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was enkel en alleen voor die persoon, dat gaan ze niet live uitzenden natuurlijk.
Kan vanavond alsnog gebeuren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:30 schreef Flem het volgende:
Jammer dat ze geen nacht op hebben moeten blijven dit jaar, dat waren altijd ernstige opdrachten.
Dat zijn inderdaad altijd wel interessante opdrachtenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:30 schreef Flem het volgende:
Jammer dat ze geen nacht op hebben moeten blijven dit jaar, dat waren altijd ernstige opdrachten.
21.30 toch alquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:23 schreef fleur22 het volgende:
Milouska is de Mol...![]()
Dit gaan we zeggen rond 23.00 uur vanaaf.![]()
Zou me wel bevallen als het zo in elkaar zit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:26 schreef schatje het volgende:
Roderick is de mol. Frédérique wint en Milouska verliest.
zou mij sowieso 20 euro opleverenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:30 schreef Bruce117 het volgende:
Zou me wel bevallen als het zo in elkaar zit.
Mij ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zou me wel bevallen als het zo in elkaar zit.
dit moet het worden ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:26 schreef schatje het volgende:
Roderick is de mol. Frédérique wint en Milouska verliest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |