abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37459235
Je kunt ook hier kijken voor info over voorgaande series:

http://home.student.uva.nl/n.schouten/widm1pagina.htm

Info over landen/winnaars/verliezers/mollenstreken enz.

én
  maandag 1 mei 2006 @ 17:13:01 #102
88233 Steve
Still the best.
pi_37459297
ik zou de vorige series ook nog wel eens willen zien, vooral 1 en 2, omdat ik pas bij 2 op de helft echt ging meekijken. Jammer dat er geen dvd's van te koop zijn.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_37459347
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:13 schreef alwaysthebest het volgende:
ik zou de vorige series ook nog wel eens willen zien, vooral 1 en 2, omdat ik pas bij 2 op de helft echt ging meekijken. Jammer dat er geen dvd's van te koop zijn.
Dat staat ook bovenaan mijn Sinterklaaslijstje!!!!
pi_37459462
Kunnen we de avro niet stalken met mailtjes of ze dvd's willen uitbrengen? Ik volg het pas sinds vorig jaar.
pi_37459504
Ik zou ze ook wel willen zien. Helaas hebben sommigen in dit topic al de mollen van vorige series voorbijgeblaat
  Moderator maandag 1 mei 2006 @ 18:09:33 #106
42184 crew  DaMart
pi_37460758
Even over die muzikale hint...
quote:
Het is een fragment uit het nummer 'Please Read Me' van Nina Simone. (Oorspronkelijk van de Bee Gees.) De regel die we te horen krijgen is: 'I never saw reality.'
Zou dit kunnen slaan op de mollenboekjes die de kandidaten te lezen kregen, en dat Roderick expres foutieve info ging voorlezen aan Milouska, waardoor de hint op roderick slaat?
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_37461941
En nog steeds blijf ik kiezen voor Frederique. Ik hoop trouwens wel dat we het gelijk vrijdag te horen krijgen.
pi_37465619
Heb net pas de aflevering gekeken

Eigenlijk weer jammer dat Peggy weg ging, maar wel goed voor mijn Prono

Weet iemand eigenlijk op wie Roderick en Frédérique stemden deze en/of vorige afleveringen? Ik geloof trouwens echt niet dat Frédérique als ze de Mol zou zijn, toch nog ff naar boven is gefietst. 5000 euro is wel heel erg veel, en ze had echt al lang kunnen stoppen.

Maar wel respect, wat een vrouw Echt gek dat ze nu overleden is, hoe krachtig ze daar ook was.
  maandag 1 mei 2006 @ 20:54:09 #109
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_37466118
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
..

Ik geloof trouwens echt niet dat Frédérique als ze de Mol zou zijn, toch nog ff naar boven is gefietst. 5000 euro is wel heel erg veel, en ze had echt al lang kunnen stoppen.

Maar wel respect, wat een vrouw Echt gek dat ze nu overleden is, hoe krachtig ze daar ook was.
Hmmm, ik weet het niet. Peggy verwoorde het wel mooi vandaag op de radio. Iets als: Het ging niet meer om een vrijstelling. Het ging niet meer om het geld. Het ging alleen nog maar om Frederique.
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_37469418
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:09 schreef DaMart het volgende:
Even over die muzikale hint...
[..]

Zou dit kunnen slaan op de mollenboekjes die de kandidaten te lezen kregen, en dat Roderick expres foutieve info ging voorlezen aan Milouska, waardoor de hint op roderick slaat?
Om eerlijk te zijn, volg ik die hints niet zo. Vind het naderhand altijd wel erg vergezocht, geloof niet dat je daar echt de mol uit kunt afleiden.
pi_37470971
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
Heb net pas de aflevering gekeken

Eigenlijk weer jammer dat Peggy weg ging, maar wel goed voor mijn Prono

Weet iemand eigenlijk op wie Roderick en Frédérique stemden deze en/of vorige afleveringen? Ik geloof trouwens echt niet dat Frédérique als ze de Mol zou zijn, toch nog ff naar boven is gefietst. 5000 euro is wel heel erg veel, en ze had echt al lang kunnen stoppen.

Roderick zat bijna de hele show op Peggy. Frédérique zit vooral op Roderick, maar twijfelt ook een beetje over Milouska. Milouska zat de hele show op allerlei figuren die er nu al uit zijn (Toine bijvoorbeeld).
pi_37471294
Precies, Milouska dus
pi_37472006
Ja, maar Roderick zat dus ook altijd fout he. Net als Milouska tot nu toe altijd fout zat.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 10:53:40 #114
140364 Thomas__Acda
Ren Lenny..REN!!
pi_37480809
Te vette posts!
Duivel is dood!
De duivel is geilheid
De duivel is zo groot
De duivel is gulzig
pi_37480899
Mensen die nog op Frédérique stemmen als Mol: denken jullie nog steeds dat ze het is, nadat er 2 mensen uit zijn gegaan die volledig op haar stemden. En ze ook even 5000 euro voor de pot binnen bracht terwijl dat nergens voor nodig was?

En mensen die op Roderick stemmen (en dat zijn er nog al veel): waarom?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 10:59:13 #116
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37480978
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:56 schreef Ayaxola het volgende:
Mensen die nog op Frédérique stemmen als Mol: denken jullie nog steeds dat ze het is, nadat er 2 mensen uit zijn gegaan die volledig op haar stemden. En ze ook even 5000 euro voor de pot binnen bracht terwijl dat nergens voor nodig was?
Ja, maar ik kan het echt niet meer onderbouwen. Misschien is het ook wel een principekwestie, want ik zeg vanaf het begin al dat Frédérique de mol is, en om danin de laatste paar weken te switchen vind ik flauw.
En het is gewoon een gevoel wat ik heb.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_37481013
Roderick heeft altijd zo'n grijns op gezicht, ik kan me niet voorstellen dat hij niet de mol is.
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_37481076
En ik vind het ook wel opvallend dat Roderick de hele tijd zegt: ''Ja jongens, de Mol staat hier nu tussen''. Misschien heeft ie gewoon de ballen omdat te zeggen als ie de Mol zou zijn. Maar je zag Frédérique en Milouska de laatste keer toch wel angstig weg kijken.
pi_37482058
Milouska is gewoon "dom" of ze is de Mol.....
pi_37482086
Ze lijkt dom ja, maar in het echt is ze vreselijk slim hoor
pi_37482190
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:35 schreef Ayaxola het volgende:
Ze lijkt dom ja, maar in het echt is ze vreselijk slim hoor
Dus de Mol. Ik heb alle series gezien, en als Milouska de Mol blijkt te zijn vind ik het echt een afgang voor het programma.
pi_37482365
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Dus de Mol. Ik heb alle series gezien, en als Milouska de Mol blijkt te zijn vind ik het echt een afgang voor het programma.
Waarom dan?
Omdat iemand zich anders voordoet dan die is?
pi_37482402
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom dan?
Omdat iemand zich anders voordoet dan die is?
Omdat ze zo opvallend stomme dingen doet.
pi_37482596
Ik vind het juist niet. Zij is echt een hele goed Mol juist. Dat hebben alle kandidaten ook al gezegd, dat ze een optocht enz zou krijgen als ze het was. En ik acht het best mogelijk
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:22:53 #125
84330 Eveli
Zennnn
pi_37483710
En niemand van de kandidaten verdenkt haar echt.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:26:11 #126
137079 Chowi
Lonerism.
pi_37483796
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:49 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind het juist niet. Zij is echt een hele goed Mol juist. Dat hebben alle kandidaten ook al gezegd, dat ze een optocht enz zou krijgen als ze het was. En ik acht het best mogelijk
Ja, het kan best. Dan kan ze gewoon heel goed spelen.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:27:12 #127
137079 Chowi
Lonerism.
pi_37483819
Trouwens hè, die internetaflevering. Doet die bij jullie ook zo raar? Bij mij is dat ding maar 4 minuten lang.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_37484199
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Omdat ze zo opvallend stomme dingen doet.
Dat is natuurlijk ook onderdeel van het spel, de anderen misleiden en in verwarring brengen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 13:18:29 #129
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_37484849
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:54 schreef Here2Stay het volgende:
Peggy verwoorde het wel mooi vandaag op de radio. Iets als: Het ging niet meer om een vrijstelling. Het ging niet meer om het geld. Het ging alleen nog maar om Frederique.
Dat was ook heel duidelijk te zien, dat het háár strijd was en dat iedereen dat door had. Hele mooie televisie!!

Als Milouska de Mol is valt dat tegen omdat ik gewoon vol voor Roderick ga [hoewel Milouska nu zeker zo verdacht is], maar verdient zij alle credits voor haar tactiek: dan heeft ze zichzelf écht - consequent - dom neer gezet
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:58:32 #130
88233 Steve
Still the best.
pi_37486389
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:27 schreef Chowi het volgende:
Trouwens hè, die internetaflevering. Doet die bij jullie ook zo raar? Bij mij is dat ding maar 4 minuten lang.
Dat is allang opgelost. Even je browser refreshen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_37486741
Een afgang niet, maar ik vind het jammer als de mol zo opvallend te werk zou gaan.
pi_37487236
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Een afgang niet, maar ik vind het jammer als de mol zo opvallend te werk zou gaan.
Zo opvallend is het schijnbaar niet, want niemand verdenkt haar volledig. Er even vanuit gaande dat ze de Mol zou zijn natuurlijk
pi_37488540
en je moet ook bedenken dat je het op tv beter kan bekijken
pi_37489686
Ja, of juist niet natuurlijk.
pi_37489964
De tactiek van George was zo warrig mogelijk doen, zo zou niemand denken dat hij de mol was. Milouska dr tactiek is waarschijnlijk heel naief en tuttig doen zodat iedereen denkt dat zij te dom is om de mol te zijn!

Tenminste, ik hoop voor dr dat het acteerwerk is.. /
pi_37490819
Jammer dat Peggy eruit ging Frederique is het denk ik.
pi_37491045
Dom, naief en tuttig, in ieder geval heeft ze wel de finale bereikt en er voor gezorgd dat er alleen maar verwarring heerst over haar rol in het spel.

Dat kun je van 7 andere mensen niet zeggen
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:34:08 #138
127004 maril
Smeetsfan
pi_37491123
Ik denk dat het Frederique niet is omdat Toine haar helemaal in zijn antwoorden heeft benoemd.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_37491318
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:34 schreef maril het volgende:
Ik denk dat het Frederique niet is omdat Toine haar helemaal in zijn antwoorden heeft benoemd.
Misschien heeft 'ie z'n huiswerk niet goed gedaan... (al vind ik Toine daar de persoon niet naar).
pi_37491354
Niet iedereen van de kandidaten heeft gezegd dat Milouska een optocht verdient als zij de Mol is, Roderick heeft gezegd dat hij vindt dat Milouska een onvoldoende verdient als zij de Mol is. Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden als zij de Mol blijkt te zijn. Zij heeft gewoon te opvallende fouten gemaakt. Het is leuk als je in de terugblikaflevering te zien krijgt wat de Mol allemaal heeft gesaboteerd waar wij totaal geen weet van hadden, niet dat je nog eens te zien krijgt wat we allang gezien hebben.

Ik snap het gewoon niet zo goed: Milouska kan volgens mij de Mol niet zijn omdat ze te opvallende fouten heeft gemaakt, Frédérique kan het bijna niet meer zijn omdat zowel Toine als Peggy wegmoesten terwijl die haar voor 100% verdachten i.t.t. iemand als Roderick die al die tijd Peggy heeft verdacht. Dus blijft over Roderick, maar die heb ik nauwelijks zien saboteren. Maar zoals George destijds al zei: als Mol moet je je niet afvragen hoe je kunt saboteren; je moet je afvragen wat je normaal gesproken zou doen en het dan nèt niet afmaken. En dát vind ik een tactiek die wel bij Roderick past...
pi_37491434
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:56 schreef Ayaxola het volgende:

En mensen die op Roderick stemmen (en dat zijn er nog al veel): waarom?
Frédérique bracht dan wel 5000 binnen maar niemand van de andere kandidaten voorkwam dat. Je kan je dus ook afvragen waarom de mol dat niet voorkwam.

En ik blijf er trouwnes ook bij dat iet iedereen compleet eerlijk is als ze tegen de camera vertellen op wie ze zitten. Tenslotte weten ze niet zeker dat de opnames in de serie niet tegen hen gebruikt worden.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:48:03 #142
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_37491436
als het over opvallend fouten maken gaat, geldt hetzelfde verhaal voor Frederique.
zij loopt ook te fucken waar iedereen bij staat, en dat kan een tactiek zijn...

ik verdenk juist Roderick dit jaar omdat hij niet zozeer loopt te verzieken, maar altijd op de juiste momenten op de juiste plek staat enzo. De enige keer dat hij echt zijn best deed, bleek dat voor de pot geen donder uit te maken. voor dat soort dingen moet je voorkennis hebben, en hij lijkt dondersgoed te weten wat er van hem verwacht wordt......
pi_37492132
Inderdaad. En de mol moet juist onopvallend zieken. Opvallend zieken is er voor de kandidaten.
pi_37496059
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef Woepsie het volgende:

[..]

Frédérique bracht dan wel 5000 binnen maar niemand van de andere kandidaten voorkwam dat. Je kan je dus ook afvragen waarom de mol dat niet voorkwam.
dat voorkwam de mol niet, omdat anders fredi niet kon laten zien hoe sterk haar wilskracht was
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:58:12 #145
99904 Beuh
kreupeldicht
pi_37498038
Frédérique is wel de mol. Ze wilde de fietsopdracht graag goed afmaken, omdat ze wilde bewijzen dat ze het kón. Het ging haar niet om wie is de mol, het ging haar om de prestatie.
Zo staat het ook bijna letterlijk op de site.
Ze was daar namelijk al ziek geweest. Ze kan best de mol zijn, ook al zaten Peggy en Toine er bovenop. Wellicht hebben ze niet opgelet en de vragen verkeerd ingevuld of er te lang over gedaan.
Dat Milouska t-shirts met een 'M' draagt kan er misschien mee te maken hebben dat haar naam met een M begint. Gokje hoor.
En over George gesproken. Dat is toch wel de meest opvallende mol allertijden geweest. Kom op zeg, dat was een slechte mol en de minst leuke serie van widm.
pi_37498563
Hoewel ik steeds banger wordt dat Milouska toch de mol is blijf ik eigenwijs bij Roderick
A mind with a heart of it's own
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:25:04 #147
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37502910
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:03 schreef Urquhart het volgende:
Roderick is het
Dat dus.

Elke andere mogelijkheid is uitgesloten.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_37503440
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:25 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat dus.

Elke andere mogelijkheid is uitgesloten.
Dance 'til ya drop!
pi_37503971
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:34 schreef maril het volgende:
Het zou ook kunnen dat anderen dat ook hebben gedaan, maar dat Toine toch net één vraag meer fout had dan hun

* calvobbes gooit er nog even wat verwarring in
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:28:38 #150
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_37504183
Het is wel zo dat Peggy vertelde in haar interview dat mensen er op 1 vraag uit waren gegaan, dat het nauwelijks iets gescheeld had. Zij dacht erin gebleven te zijn door haar/Milouska's jokers die ze kon inzetten..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')