Ik heb bij Jensen begrepen van Toine v Peperstrate dat ze zich daar wel van bewust waren dat Frédérick dit niet zou overleven de berichten gingen dat het steeds slechter ging.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze wisten op dat moment natuurlijk nog niet dat ze zou overlijden, dus de aflevering zelf zou best nog luchtig kúnnen zijn [beetje afhankelijk van de montage]... maar 't krijgt wel een extra lading mee tijdens het kijken ervan, denk ik...
Ben ik idd wel mee eens, volg WIDM al vanaf in Schotland (seizoen 2?? eerste keer in Afrika ofzo??), en daar was de sfeer echt super tof, nu is het ook nog wel leuk maar iets minder gevoel..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er ook wel zin in. Maar ik merk dat het gevoel wel minder is geworden in vergelijking met de serie met de onbekende Nederlanders. Vooral na Portugal is het allemaal wat minder geworden.
Ja, hier ben ik het helemaal mee eens en dan vergeet je nog de casting te noemen, want ik vind dat ze bij WIDM ook een kei zijn in het casten van leuke deelnemers. Mochten de makers hier lezen (vast wel): mijn grote complimenten en dat jullie maar lang door mogen gaan met het maken van het leukste programma op de Nederlandse televisie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef vdHoek het volgende:
Het spel, de setting, het beeldgebruik, het geluid... echt alles vind ik kloppen bij het programma.
Dat is volgens mij ook een geldkwestie. Bij wie is de mol heb ik niet het idee dat er ook maar op iets bespaard wordt. Voldoende camera's enz alles is top. Bij de commerciele wordt er toch een stuk strakker naar geld gekeken. Wanneer ze bij wie is de mol het budget niet opmaken krijgen ze volgend jaar weer minder. Beetje bedrijfsleven tegenover de overheid idee volgens mij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef vdHoek het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Ik vind het echt een geniaal programma, terwijl ik normaal nooit voor de tv te schoppen ben (behalve bij sommige sporten). Het spel, de setting, het beeldgebruik, het geluid... echt alles vind ik kloppen bij het programma. Ook weer heel apart dat het een van de weinige reality-series/spellen is die niet door commercielen wordt uitgezonden. Die van de commercielen vind ik stuk voor stuk crap.
Australiëquote:
Idd, dat is echt sneu.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:31 schreef RayMania het volgende:
Stel dat WIDM bij de commerciëlen zou komen, dan had je al gelijk deze onzin gehad.
* SMS nu MOL spatie met JOUW MOL naar 1010 en maak kans op ...
* SMS nu MOL spatie met JOUW AFVALLER naar 1010 en maak kans op ...
Dan ben ik blij dat het gewoon bij de publieken is inderdaad.
Nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb er zin in! Is het vanavond een extra lange uitzending?
Dan zou het naar de afgrond gaan,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:31 schreef RayMania het volgende:
Stel dat WIDM bij de commerciëlen zou komen, dan had je al gelijk deze onzin gehad.
* SMS nu MOL spatie met JOUW MOL naar 1010 en maak kans op ...
* SMS nu MOL spatie met JOUW AFVALLER naar 1010 en maak kans op ...
Dan ben ik blij dat het gewoon bij de publieken is inderdaad.
Nee, dat snap ik..Ik heb van Liz Snoyink begrepen op de dag dat Frédérique overleden was! Dat zij voor iedereen een bandje ingesproken heeftquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze wisten op dat moment natuurlijk nog niet dat ze zou overlijden, dus de aflevering zelf zou best nog luchtig kúnnen zijn [beetje afhankelijk van de montage]... maar 't krijgt wel een extra lading mee tijdens het kijken ervan, denk ik...
Tuurlijk weet Roderick dat..Dat weten ze allemaal hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:43 schreef fleur22 het volgende:
Kep ook zin in vannaaf.![]()
Ik zie Roderick nu op RTL 7.....strak in het pak....Híj weet wie het is.![]()
Dat was enkel en alleen voor die persoon, dat gaan ze niet live uitzenden natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zij voor iedereen een bandje ingesproken heeftDus daar doelde ik mee met die emotionele uitzending.
Of ze laten dat niet horen.( Waar ik me wel goed kan voorstellen) !!
Ik dacht al dat ze dat niet live zullen laten horen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was enkel en alleen voor die persoon, dat gaan ze niet live uitzenden natuurlijk.
Kan vanavond alsnog gebeuren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:30 schreef Flem het volgende:
Jammer dat ze geen nacht op hebben moeten blijven dit jaar, dat waren altijd ernstige opdrachten.
Dat zijn inderdaad altijd wel interessante opdrachtenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:30 schreef Flem het volgende:
Jammer dat ze geen nacht op hebben moeten blijven dit jaar, dat waren altijd ernstige opdrachten.
21.30 toch alquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:23 schreef fleur22 het volgende:
Milouska is de Mol...![]()
Dit gaan we zeggen rond 23.00 uur vanaaf.![]()
Zou me wel bevallen als het zo in elkaar zit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:26 schreef schatje het volgende:
Roderick is de mol. Frédérique wint en Milouska verliest.
zou mij sowieso 20 euro opleverenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:30 schreef Bruce117 het volgende:
Zou me wel bevallen als het zo in elkaar zit.
Mij ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zou me wel bevallen als het zo in elkaar zit.
dit moet het worden ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:26 schreef schatje het volgende:
Roderick is de mol. Frédérique wint en Milouska verliest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |