Als we nou ff gaan mierenneuken....quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, Milouska bleef juist angstig naar de grond kijken, maar deed verder niks. En Frédérique draaide d'r hoofd helemaal weg.
Maar toch hoop ik dat het Milouska is![]()
Jammerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:09 schreef Hapertje het volgende:
Nee hoor... volgende week pas! Ze zijn niet gek bij de AVRO! Vanavond vindt de finale plaats, maar de uitslag zit pas aan het begin van de terugkomdag volgende week!
Hebben ze wel een keer gedaan, maar dat zorgde voor een stortvloed van verontwaardiging. Sindsdien hebben ze het niet meer gedaan, en ik denk dat het vanavond ook niet zullen doen. Vanavond dus gewoon de uitslagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:09 schreef Hapertje het volgende:
Nee hoor... volgende week pas! Ze zijn niet gek bij de AVRO! Vanavond vindt de finale plaats, maar de uitslag zit pas aan het begin van de terugkomdag volgende week!
Als het bekend gemaakt wordt dan weten wij inderdaad ook wie de mol is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Als vanavond de uitslag bekend gemaakt word..
Dan weten wij ook wie de mol is? of zit ik er naast![]()
Oké, heb ik toch goed voor !!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het bekend gemaakt wordt dan weten wij inderdaad ook wie de mol is.
Heel goed van jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Als vanavond de uitslag bekend gemaakt wordt
Dan weten wij ook wie de mol is? of zit ik er naast![]()
Nog niet ingevuld! 
Nog niet ingevuld! 
Dat stond in mijn nieuwe '' avro-bode'' ook !!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:58 schreef maril het volgende:
In mijn gids(vara) staat dat vanavond het antwoord komt, en volgende week samenzijn en terugblik. zonder Frédérique helaas.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:58 schreef maril het volgende:
In mijn gids(vara) staat dat vanavond het antwoord komt, en volgende week samenzijn en terugblik. zonder Frédérique helaas.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Nog niet ingevuld! [afbeelding]
alwaysthebest
hadden ze die laatste maar direct opgenomen bij terugkomst in Nederland....quote:
Nemen ze dat nooit direct op bij terugkomst in nederland ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
hadden ze die laatste maar direct opgenomen bij terugkomst in Nederland....
nu komt er toch weer zo'n nadruk op te liggen
Neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nemen ze dat nooit direct op bij terugkomst in nederland ?
Ja zeg, nog ff lekker vlak voor het einde verwarring gaan zaaien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
de muzikale hint van deze week [Nina Simone - Please read me] komt uit 1967.... net als Frédérique!!
ik weet het écht niet meer
ze wisten op dat moment natuurlijk nog niet dat ze zou overlijden, dus de aflevering zelf zou best nog luchtig kúnnen zijn [beetje afhankelijk van de montage]... maar 't krijgt wel een extra lading mee tijdens het kijken ervan, denk ik...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan zal volgende week een emotionele terugblik worden van WIDM![]()
Dat is elke keer anders.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:47 schreef fleur22 het volgende:
Vraagje...wat gebeurt er vanavond in deze uitzending?
Hoe wordt de Mol bekend gemaakt?
In de vooruitblik zag ik ze in een stoel zitten..beantwoorden ze daar vragen over de Mol?
Ja, maar het was dubbel op met wat jij al had neergezetquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het was toch goed wat daar stond?
Vorig jaar en met Portugal werd het uitgesteld... beide laatste series dus!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hebben ze wel een keer gedaan, maar dat zorgde voor een stortvloed van verontwaardiging. Sindsdien hebben ze het niet meer gedaan, en ik denk dat het vanavond ook niet zullen doen. Vanavond dus gewoon de uitslag
Ik heb net even gekeken, maar vorig jaar werd het zeker niet uitgesteld.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:37 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Vorig jaar en met Portugal werd het uitgesteld... beide laatste series dus!
Heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:46 schreef Here2Stay het volgende:
Is het heel ziek als ik eigenlijk best wel een beetje uitkijk naar vanavond? Heb dat zelden met een programma, maar nu heb ik er echt zin in! Kan me er echt op verheugen.
En het kost weer 10 minuten van de zendtijd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Daar ben ik ook wel blij mee ja, je hebt tenminste geen reclame. Normaal zou je tussendoor 2 keer reclame hebben, dat verziekt gewoon het hele programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |