Inderdaad, moet voor de familie/ nabestaanden erg mooi, maar ook pijnlijk zijn om dit te zien, zo'n mooie en erg levenslustige vrouw en nu dus doodquote:
Kan het iets minder, tong80? Al weken roep je die negerin: dat kan iets minder racistisch!quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk naar de harhaling en de negerin is het.
Bij mij ook nietquote:Op zondag 30 april 2006 15:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hebben jullie ook dat als je de laatste aflevering wil kijken (afgelopen vrijdag) dat hij maar 4 minuten afspeelt?
Hij gaat gewoon niet verder..![]()
Technisch probleem.quote:Op zondag 30 april 2006 15:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hebben jullie ook dat als je de laatste aflevering wil kijken (afgelopen vrijdag) dat hij maar 4 minuten afspeelt?
Hij doet t alweer hoor. Ik heb net gekeken.quote:Op zondag 30 april 2006 15:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Sorry. Ik denk dat die neger het is.quote:Op zondag 30 april 2006 13:48 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Kan het iets minder, tong80? Al weken roep je die negerin: dat kan iets minder racistisch!
Joh!quote:Op zondag 30 april 2006 18:02 schreef Julien het volgende:
Ik denk dat Roderick, Milouska of Frederique de mol is.
En bij mij stopt 'ie na 3 min 53??quote:Op zondag 30 april 2006 18:43 schreef massy het volgende:
[..]
Hij doet t alweer hoor. Ik heb net gekeken.
Refresh je browser dan. Het werkt weer hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 20:58 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
En bij mij stopt 'ie na 3 min 53??![]()
Nu net nog geprobeerd via de site van WIDM..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |