Chris Tates (Ocean's Twelve, Cabaret)
Frédérique Huydts (Meiden van de Wit)
Geert Hoes (GTST)
Liz Snoyink (De Kleine blonde dood, Phileine zegt sorry)
Mary Lou van Steenis (Vrienden voor het leven)
Milouska Meulens (Jeugdjournaal)
Peggy Vrijens (Costa)
Richard Groenendijk (Cabaretier)
Roderick Veelo (Radio 10)
Toine van Peperstraten (Studio Sport).
Er is een prono bezig, dus houd dit topic in de gaten!
Mee eens, ik ga voor Milouska.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, Roderick. Of Milouska![]()
Frédérique iig niet, daar hebben Toine en Peggy hun tanden al op stukgebeten.
Ja, Frédérique was trotsquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:09 schreef calvobbes het volgende:
Wat er nu ook geberud, ik kan me voorstellen dat Frederique trots was op haar deelname
Wat een prestatie om die berg zo op te fietsen
Ja, de verliezer.quote:
Waarom Milouska de mol isquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:31 schreef kratovsk het volgende:
Tsja, het is toch echt Milouska volgens mij, het bestaat gewoon niet dat ze zo dom, irritant en nietskunnend is. Als eerste afvallen bij de fiets, de meest onlogische antwoorden geven bij het spel, een zogenaamd domme fout bij het hokjesspel en geforceerd staan juichen toen ze naar de finale ging is toch weer een aardige score in 1 aflevering.
Haha, erg grappigquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:55 schreef Joana het volgende:
[..]
Waarom Milouska de mol is
- Ze draaide bij het memoryspel gelijk -1000 om bij de eerste keer.
- Zeg gaf het verkeerde koffertje die zat dus bij Mary Lou
- Zat te zeiken het maken van een vlot en het amsterdam spel
- ze heeft (paar x zelfs?) shirts met 'M' op.
- ze heeft nooit individueel geld opgebracht alleen in groepsverband.
- Ze wil wel jokers geven aan Roderick en Liz in ruil voor info. Waarom deed ze dat, heeft ze de jokers niet zelf nodig om niet geelimineerd te worden?
- Maar ze wilde wèl perse voor een vrijstelling spelen hoewel er -5000 van de pot zou afgaan. "Ik zou ook graag het gevoel willen hebben om eens een keer niet geelimineerd te worden. " Zeer tegenstrijdig met het voorgaande. En op de berg hoeft die vrijstelling opeens niet meer:
- Zó snel opgeven met fietsen en de anderen daarvan overtuigen te stoppen![]()
Persoonlijk vind ik dat er stukjes worden uitgezonden
Waarom Fred de mol is
- Ze heeft lopen klieren bij de autorace door traag te rijden
- Ze probeerde bij het Diez diner de opdr. te verkloten bij Richard en Toine
- Ze fluistert altijd![]()
- Bij de Gauchosspel naar de finish zonder geld.
Maar waarom ze niet de mol is volgens mij omdat ze zo gehaaid was op die ene joker van Richard. Een mol geeft weinig om jokers. Of ze griste bij dat spel die joker als een hyena weg zodat de anderen zenuwachtig zouden worden en haar nadoen. Fred is fanatiek, competief en gaat niet voor het geld maar om te winnen.
En Roderick met zn: "oh oh een van ons is de mol, de mol zit tussen ons" gebler zit me tot hier. Ik denk niet dat ie de mol is omdat hij niks saboteert.
de eerste afleveringen houdt de mol zich sowieso low profile, dus op deze manier op de achtergrond blijven kan ook tactiek zijn...quote:Op zondag 30 april 2006 11:09 schreef TheVulture het volgende:
het enige is dat Roderick pas in aflevering 3 in het spel kwam en dat lijkt me niet een goede tactiek omdat je dan in de eerste twee afleveringen niks hebt kunnen saboteren...
Uit het dagboek van de mol:quote:Op zondag 30 april 2006 10:44 schreef Eveli het volgende:
Roderick was eergisteren veel te behulpzaam en correct bezig om te Mol te kunnen zijn.
Nee, is niet iets wat Milouska zou zeggen.quote:Wat kon mij dat geld nog schelen. Wilskracht en daadkracht overwonnen dit keer de mol.
Ik voelde dat precies zo.quote:Op zondag 30 april 2006 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteravond de aflevering pas gezien en de tranen sprongen in mijn ogen toen ik Fred tegen die berg op zag fietsen... zo vol doorzettingsvermogen, levenslust en kracht, zo bizar dat ze een paar maanden later er niet meer is... ook dat dilemma van herinneringen en dromen heeft nu een wat wrange bijsmaak...
Het strookt totaal niet met elkaar he!quote:Op zondag 30 april 2006 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteravond de aflevering pas gezien en de tranen sprongen in mijn ogen toen ik Fred tegen die berg op zag fietsen... zo vol doorzettingsvermogen, levenslust en kracht, zo bizar dat ze een paar maanden later er niet meer is...
Dat had iedereen wel kunnen zeggen, aangezien iedereen het knap vond hoe Frédérique door fietste. En Milouska had het best kunnen zeggen want ze pakte ook -1000 bij het kamertjesspel. Ze had (terecht) liever zo'n Molboekje.quote:Op zondag 30 april 2006 11:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Uit het dagboek van de mol:
[..]
Nee, is niet iets wat Milouska zou zeggen.
Roderick is de mol![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |