Inderdaad, moet voor de familie/ nabestaanden erg mooi, maar ook pijnlijk zijn om dit te zien, zo'n mooie en erg levenslustige vrouw en nu dus doodquote:
Kan het iets minder, tong80? Al weken roep je die negerin: dat kan iets minder racistisch!quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk naar de harhaling en de negerin is het.
Bij mij ook nietquote:Op zondag 30 april 2006 15:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hebben jullie ook dat als je de laatste aflevering wil kijken (afgelopen vrijdag) dat hij maar 4 minuten afspeelt?
Hij gaat gewoon niet verder..![]()
Technisch probleem.quote:Op zondag 30 april 2006 15:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hebben jullie ook dat als je de laatste aflevering wil kijken (afgelopen vrijdag) dat hij maar 4 minuten afspeelt?
Hij doet t alweer hoor. Ik heb net gekeken.quote:Op zondag 30 april 2006 15:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Sorry. Ik denk dat die neger het is.quote:Op zondag 30 april 2006 13:48 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Kan het iets minder, tong80? Al weken roep je die negerin: dat kan iets minder racistisch!
Joh!quote:Op zondag 30 april 2006 18:02 schreef Julien het volgende:
Ik denk dat Roderick, Milouska of Frederique de mol is.
En bij mij stopt 'ie na 3 min 53??quote:Op zondag 30 april 2006 18:43 schreef massy het volgende:
[..]
Hij doet t alweer hoor. Ik heb net gekeken.
Refresh je browser dan. Het werkt weer hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 20:58 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
En bij mij stopt 'ie na 3 min 53??![]()
Nu net nog geprobeerd via de site van WIDM..
Moeten die bekende Nederlanders zichzelf gaan aanmelden dan? Zo van, jullie kennen mij toch wel?quote:AVRO zoekt BN'ers voor nieuwe Wie is de Mol
De AVRO gaat door met Wie is de Mol. Terwijl de huidige reeks nog bezig is, zoekt de omroep tien nieuwe kandidaten voor de volgende serie. Dat zal wederom een versie met bekende Nederlanders zijn.
bron: http://medialog.blogspot.com
Kelly, stel je voor.....quote:Op zondag 30 april 2006 23:40 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk geen 2e rangs C-BN-ers als Kelly, Valerie Zwikker etc.
bij wie is de mol zoeken ze wel altijd goede bn-ers uit. Niet van die bobo's isn de bush, big brother bn-ers.quote:Op zondag 30 april 2006 23:40 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk geen 2e rangs C-BN-ers als Kelly, Valerie Zwikker etc.
Die domme snol zou de mol nog niet eens herkennen al stond ie voor d'r neus met een naambordje "ik ben de mol".quote:
Ik vond het ook heel moeilijk om dit te zien. Je kon nu heel goed zien wat voor een doorzetter ze was. Ik vond het heel mooi gefilmd, maar de tranen stonden in m'n ogenquote:Op zondag 30 april 2006 13:15 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, moet voor de familie/ nabestaanden erg mooi, maar ook pijnlijk zijn om dit te zien, zo'n mooie en erg levenslustige vrouw en nu dus dood![]()
![]()
Nieuw topic http://forum.fok.nl/topic/851500quote:Op zondag 30 april 2006 21:53 schreef Molline het volgende:
Helaas, volgende serie van Wie is de mol is weer met BN'ers!![]()
AVRO zoekt BN'ers voor nieuwe Wie is de Mol
De AVRO gaat door met Wie is de Mol. Terwijl de huidige reeks nog bezig is, zoekt de omroep tien nieuwe kandidaten voor de volgende serie. Dat zal wederom een versie met bekende Nederlanders zijn.
bron: http://medialog.blogspot.com
Molline wel blij is dat er weer een nieuwe serie opgenomen wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |