Ja, maar vorig jaar niet, toen zag je gewoon in de finale-uitzending de uitslag.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:56 schreef Ayaxola het volgende:
Vorige jaren was het anders zo, dat er eerst een aflevering kwam, en dat je pas een aflevering later de uitslag slag. Bijv. met die parachutes, dan zag je ze springen en dan zouden ze bijna landen, en toen was de aflevering afgelopen![]()
Ik zei het ook in het algemeen hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:39 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zeur zeker niet, want ik weet niet wie de Mol is. Er zijn mensen hier die denken het zeker te weten, alleen die het straks ook bij het verkeerde eind hebben.
Ja, weet ikquote:
Waarom verdenk je haar dan niet?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mol= Roderick
Winnaar= Frederique
Verliezer= Milouska
Die laatste 2 kunnen wat mij part nog omgedraaid worden, maar als blijkt dat Milouska de mol was zou ik dat echt een zware domper vinden, dan heeft ze het er echt super bovenop gelegd![]()
lijkt mij ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Here2Stay het volgende:
10 afleveringen in totaal, nu 8 gehad. Vrijdag de finale en volgende week de terugblik op de mollenacties.
Dus zou ze 'n goeie mol zijn, omdat jij haar niet verdenkt. Dat is waar het helemaal om draait.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:02 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik verdenk haar absoluut niet omdat ik denk dat ze echt zo dommig en irritant is..
Het KAN gewoon niet dat zij de mol is, dan is ze gewoon echt heeeel slecht in het verbergen ervan. IEDERE aflevering doet ze wel weer debiele dingen..
lijkt me zeer sterk als frédérique de mol is, toen met de tangodans schreeuwde ze meteen "Da's Liz!" toen Liz en Roderick opkwamen. Da's niet echt een goeie mollenactie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:31 schreef Bjoro het volgende:
Frederique de Mol
Roderick de winnaar
Milouska mag van mij niet winnen, ze heeft niet genoeg gedaan in het spel dus gun ik anderen te winnen !
De molletjes-trui i.p.v. de bolletjes-trui!quote:
Nee, ik ook niet..Wat dat inhoud die laarzen van Karelquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:42 schreef Eveli het volgende:
[..]
De molletjes-trui i.p.v. de bolletjes-trui!![]()
Alleen snap ik die met die Karel van der Graaf-laarsjes niet.
Aha, dit zou eens kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef allardh het volgende:
Waarschijnlijk over Milouska, dat zei in haar mollenboekje opschreef welke kleding mensen aanhadden etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |