Dat staat ook bovenaan mijn Sinterklaaslijstje!!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:13 schreef alwaysthebest het volgende:
ik zou de vorige series ook nog wel eens willen zien, vooral 1 en 2, omdat ik pas bij 2 op de helft echt ging meekijken. Jammer dat er geen dvd's van te koop zijn.
Zou dit kunnen slaan op de mollenboekjes die de kandidaten te lezen kregen, en dat Roderick expres foutieve info ging voorlezen aan Milouska, waardoor de hint op roderick slaat?quote:Het is een fragment uit het nummer 'Please Read Me' van Nina Simone. (Oorspronkelijk van de Bee Gees.) De regel die we te horen krijgen is: 'I never saw reality.'
Hmmm, ik weet het niet. Peggy verwoorde het wel mooi vandaag op de radio. Iets als: Het ging niet meer om een vrijstelling. Het ging niet meer om het geld. Het ging alleen nog maar om Frederique.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
..
Ik geloof trouwens echt niet dat Frédérique als ze de Mol zou zijn, toch nog ff naar boven is gefietst. 5000 euro is wel heel erg veel, en ze had echt al lang kunnen stoppen.
Maar wel respect, wat een vrouwEcht gek dat ze nu overleden is, hoe krachtig ze daar ook was.
Om eerlijk te zijn, volg ik die hints niet zo. Vind het naderhand altijd wel erg vergezocht, geloof niet dat je daar echt de mol uit kunt afleiden.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:09 schreef DaMart het volgende:
Even over die muzikale hint...
[..]
Zou dit kunnen slaan op de mollenboekjes die de kandidaten te lezen kregen, en dat Roderick expres foutieve info ging voorlezen aan Milouska, waardoor de hint op roderick slaat?
Roderick zat bijna de hele show op Peggy. Frédérique zit vooral op Roderick, maar twijfelt ook een beetje over Milouska. Milouska zat de hele show op allerlei figuren die er nu al uit zijn (Toine bijvoorbeeld).quote:Op maandag 1 mei 2006 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
Heb net pas de aflevering gekeken
Eigenlijk weer jammer dat Peggy weg ging, maar wel goed voor mijn Prono
Weet iemand eigenlijk op wie Roderick en Frédérique stemden deze en/of vorige afleveringen? Ik geloof trouwens echt niet dat Frédérique als ze de Mol zou zijn, toch nog ff naar boven is gefietst. 5000 euro is wel heel erg veel, en ze had echt al lang kunnen stoppen.
Maar wel respect, wat een vrouwEcht gek dat ze nu overleden is, hoe krachtig ze daar ook was.
Ja, maar ik kan het echt niet meer onderbouwen. Misschien is het ook wel een principekwestie, want ik zeg vanaf het begin al dat Frédérique de mol is, en om danin de laatste paar weken te switchen vind ik flauw.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:56 schreef Ayaxola het volgende:
Mensen die nog op Frédérique stemmen als Mol: denken jullie nog steeds dat ze het is, nadat er 2 mensen uit zijn gegaan die volledig op haar stemden. En ze ook even 5000 euro voor de pot binnen bracht terwijl dat nergens voor nodig was?
Dus de Mol. Ik heb alle series gezien, en als Milouska de Mol blijkt te zijn vind ik het echt een afgang voor het programma.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:35 schreef Ayaxola het volgende:
Ze lijkt dom ja, maar in het echt is ze vreselijk slim hoor![]()
Waarom dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dus de Mol. Ik heb alle series gezien, en als Milouska de Mol blijkt te zijn vind ik het echt een afgang voor het programma.
Omdat ze zo opvallend stomme dingen doet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom dan?
Omdat iemand zich anders voordoet dan die is?
Ja, het kan best. Dan kan ze gewoon heel goed spelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:49 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind het juist niet. Zij is echt een hele goed Mol juist. Dat hebben alle kandidaten ook al gezegd, dat ze een optocht enz zou krijgen als ze het was. En ik acht het best mogelijk![]()
Dat is natuurlijk ook onderdeel van het spel, de anderen misleiden en in verwarring brengen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Omdat ze zo opvallend stomme dingen doet.
Dat was ook heel duidelijk te zien, dat het háár strijd was en dat iedereen dat door had. Hele mooie televisie!!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:54 schreef Here2Stay het volgende:
Peggy verwoorde het wel mooi vandaag op de radio. Iets als: Het ging niet meer om een vrijstelling. Het ging niet meer om het geld. Het ging alleen nog maar om Frederique.
Dat is allang opgelost. Even je browser refreshen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:27 schreef Chowi het volgende:
Trouwens hè, die internetaflevering. Doet die bij jullie ook zo raar? Bij mij is dat ding maar 4 minuten lang.
Zo opvallend is het schijnbaar niet, want niemand verdenkt haar volledig. Er even vanuit gaande dat ze de Mol zou zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Een afgang niet, maar ik vind het jammer als de mol zo opvallend te werk zou gaan.
Misschien heeft 'ie z'n huiswerk niet goed gedaan... (al vind ik Toine daar de persoon niet naar).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:34 schreef maril het volgende:
Ik denk dat het Frederique niet is omdat Toine haar helemaal in zijn antwoorden heeft benoemd.
Frédérique bracht dan wel 5000 binnen maar niemand van de andere kandidaten voorkwam dat. Je kan je dus ook afvragen waarom de mol dat niet voorkwam.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:56 schreef Ayaxola het volgende:
Mensen die nog op Frédérique stemmen als Mol: denken jullie nog steeds dat ze het is, nadat er 2 mensen uit zijn gegaan die volledig op haar stemden. En ze ook even 5000 euro voor de pot binnen bracht terwijl dat nergens voor nodig was?
En mensen die op Roderick stemmen (en dat zijn er nog al veel): waarom?![]()
dat voorkwam de mol niet, omdat anders fredi niet kon laten zien hoe sterk haar wilskracht wasquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef Woepsie het volgende:
[..]
Frédérique bracht dan wel 5000 binnen maar niemand van de andere kandidaten voorkwam dat. Je kan je dus ook afvragen waarom de mol dat niet voorkwam.
Dat dus.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat dus.
Elke andere mogelijkheid is uitgesloten.
Het zou ook kunnen dat anderen dat ook hebben gedaan, maar dat Toine toch net één vraag meer fout had dan hunquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:34 schreef maril het volgende:
Ik denk dat het Frederique niet is omdat Toine haar helemaal in zijn antwoorden heeft benoemd.
Ja, maar vorig jaar niet, toen zag je gewoon in de finale-uitzending de uitslag.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:56 schreef Ayaxola het volgende:
Vorige jaren was het anders zo, dat er eerst een aflevering kwam, en dat je pas een aflevering later de uitslag slag. Bijv. met die parachutes, dan zag je ze springen en dan zouden ze bijna landen, en toen was de aflevering afgelopen![]()
Ik zei het ook in het algemeen hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:39 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zeur zeker niet, want ik weet niet wie de Mol is. Er zijn mensen hier die denken het zeker te weten, alleen die het straks ook bij het verkeerde eind hebben.
Ja, weet ikquote:
Waarom verdenk je haar dan niet?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mol= Roderick
Winnaar= Frederique
Verliezer= Milouska
Die laatste 2 kunnen wat mij part nog omgedraaid worden, maar als blijkt dat Milouska de mol was zou ik dat echt een zware domper vinden, dan heeft ze het er echt super bovenop gelegd![]()
lijkt mij ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:51 schreef Here2Stay het volgende:
10 afleveringen in totaal, nu 8 gehad. Vrijdag de finale en volgende week de terugblik op de mollenacties.
Dus zou ze 'n goeie mol zijn, omdat jij haar niet verdenkt. Dat is waar het helemaal om draait.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:02 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik verdenk haar absoluut niet omdat ik denk dat ze echt zo dommig en irritant is..
Het KAN gewoon niet dat zij de mol is, dan is ze gewoon echt heeeel slecht in het verbergen ervan. IEDERE aflevering doet ze wel weer debiele dingen..
lijkt me zeer sterk als frédérique de mol is, toen met de tangodans schreeuwde ze meteen "Da's Liz!" toen Liz en Roderick opkwamen. Da's niet echt een goeie mollenactie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:31 schreef Bjoro het volgende:
Frederique de Mol
Roderick de winnaar
Milouska mag van mij niet winnen, ze heeft niet genoeg gedaan in het spel dus gun ik anderen te winnen !
De molletjes-trui i.p.v. de bolletjes-trui!quote:
Nee, ik ook niet..Wat dat inhoud die laarzen van Karelquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:42 schreef Eveli het volgende:
[..]
De molletjes-trui i.p.v. de bolletjes-trui!![]()
Alleen snap ik die met die Karel van der Graaf-laarsjes niet.
Aha, dit zou eens kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef allardh het volgende:
Waarschijnlijk over Milouska, dat zei in haar mollenboekje opschreef welke kleding mensen aanhadden etc.
mollen doen niet alles om het te verpesten toch ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:42 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
lijkt me zeer sterk als frédérique de mol is, toen met de tangodans schreeuwde ze meteen "Da's Liz!" toen Liz en Roderick opkwamen. Da's niet echt een goeie mollenactie.![]()
Hehe sorryquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
JazekerIedereen kan fouten maken hé
![]()
Dan kan ik je gerust stellen door mede te delen dat Frédérique de Mol is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef weathergirl het volgende:
Ik wil niet, écht niet, dat Milouska de mol is. Vanaf het moment van het kofferspel weet ik dat zij de mol is en niets is saaier dan wekenlang naar een programma kijken als je de uitkomst al weet. Dus oh, wat hoop ik dat Ro of Fré de mol is! Dan ben ik toch nog gefooled.
En dat is nu iets wat ik al tijden zeg maar niemand gelooft het.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:46 schreef Joeks79 het volgende:
Ondanks dat afvallers op haar gestemd hebben, kan Frédérique de mol toch nog zijn. In eerdere seizoenen hebben de programmamakers de deelnemers ook valse statements laten maken of het zo doen lijken dat mensen een andere verdachte hadden dan hun mol (de finale met Elise, Ron en Chandrika is daar een perfect voorbeeld van). Dat zou nu ook het geval kunnen zijn.
Milouska keek opvallend naar de grond..Frederique recht voor zich uit.... Beide een actie waarvan je kan denken...Je verbergt iets... En toch vond ik de grijns van Milouska en dat ze dus naar de grond zat te turen..iets waarvan ik vrijdagavond ga zeggen; ZIE NOU WEL!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:02 schreef Ayaxola het volgende:
En ik vind het ook wel opvallend dat Roderick de hele tijd zegt: ''Ja jongens, de Mol staat hier nu tussen''. Misschien heeft ie gewoon de ballen omdat te zeggen als ie de Mol zou zijn. Maar je zag Frédérique en Milouska de laatste keer toch wel angstig weg kijken.
Nee, Milouska bleef juist angstig naar de grond kijken, maar deed verder niks. En Frédérique draaide d'r hoofd helemaal weg.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Milouska keek opvallend naar de grond..Frederique recht voor zich uit.... Beide een actie waarvan je kan denken...Je verbergt iets... En toch vond ik de grijns van Milouska en dat ze dus naar de grond zat te turen..iets waarvan ik vrijdagavond ga zeggen; ZIE NOU WEL!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:53 schreef Ayaxola het volgende:
Goed zo Haaibaaike, hoop dat wij gelijk hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |