waarom is dat zinloos?quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef GewoneMan het volgende:
2. een wapen die dmv een meachinsche sluis open gaat en het gas er langzaam uit laat ontsnappen is totaal zinloos als wapen.
ok foute woordkeus het is niet effectief.quote:
Ik vidn het voornamelijk een betje rare kritieken.quote:Op maandag 17 april 2006 21:31 schreef GewoneMan het volgende:
teeveep dan maar, hopelijk krijg ik nog feedback over mijn laatste post(s)
Een TVP zonder plaatje is zóóó not done.quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef Merkie het volgende:
Goed topic.
nou zoals ik al eerder zei, het is niet slecht maar hoop dat 6 beter is. verder vind ik het weldegelijk van belang dat het zoveel mogelijk strookt met de realiteit en die is in season 5 het verst te zoeken.quote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vidn het voornamelijk een betje rare kritieken.Daarop bepaal je toch niet of je een seizoen goed vindt of niet.
![]()
Gek. Net alsof seizoen 1, 2, 3 en 4 zo realistisch waren.quote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou zoals ik al eerder zei, het is niet slecht maar hoop dat 6 beter is. verder vind ik het weldegelijk van belang dat het zoveel mogelijk strookt met de realiteit en die is in season 5 het verst te zoeken.
Puike kikkerquote:Op maandag 17 april 2006 21:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een TVP zonder plaatje is zóóó not done.![]()
[afbeelding]
Dat had ik juist bij seizoen 4. Dat was gewoon veel te veel allemaal.quote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou zoals ik al eerder zei, het is niet slecht maar hoop dat 6 beter is. verder vind ik het weldegelijk van belang dat het zoveel mogelijk strookt met de realiteit en die is in season 5 het verst te zoeken.
Huiliequote:Op maandag 17 april 2006 21:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een TVP zonder plaatje is zóóó not done.![]()
[afbeelding]
en michelle?quote:Op maandag 17 april 2006 21:55 schreef Dethroned het volgende:
24 hotties:
- Kim Bauer (Elisha Cuthbert)
- Mandy (Mia Kirshner)
- Kate Warner (Sarah Wynter)
- Nina Myers (Sarah Clarke)
Voeg ik even toe
- Sarah Gavin (Lana Parrilla)
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
[afbeelding]
Een geil plaatje posten is genoeg.quote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik vond mijn geforceerde-ik-wil-snel-een-tvp-plaatsen-grapje toch niet zo leuk
De VP zal Logan wel afzetten of zo, en in ieder geval opvolgen... en aangezien hij al heeft laten doorschemeren Jack-fan te zijn, zal de VP het zaakje met de Chinezen wel in het voordeel van jack regelen of zo...quote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Gremen het volgende:
Zou de VP nog een nuttige rol krijgen?
Nu logan het brein is, heeft hij dus niks bijzonders gedaan.
Behalve het leger inzetten, maar verder gebeurd daar ook weinig mee.
quote:Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef dapluiz het volgende:
Dan maar een tvp met een foto van iemand waar niet vaak pics van te zien zijn hier
[afbeelding]
Tuurlijk, ze hebben bewust de VP verdacht laten worden. Ik denk dat ze deze twist al voor de eerste aflevering hadden bedacht.quote:Op maandag 17 april 2006 23:14 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat de Logan-twist al besloten was toen de VP erin kwam.
We moeten het Manny vragen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:04 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze hebben bewust de VP verdacht laten worden. Ik denk dat ze deze twist al voor de eerste aflevering hadden bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
dat klopt het is beiden puur gif maar het één heft het andere op, echter is dat niet zo eenvoudig en snel... daarnaast is de kans op succes niet echt groot. mede omdat het beiden gif is en het elkaar opheft te weinig atropine en je gaat dood aan het zenuwgas, teveel atropine en je gaat dood aan de atropine...quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:33 schreef Richardfun het volgende:
Over het realiteitsgehalte van dat gas. Atropine is voor zover ik weet dus wel idd een middel dat je kunt gebruiken bij bepaalde soorten zenuwgas om het effect ervan te neutraliseren. Ik weet dat The Rock geen toonbeeld van cinematisch realisme is, maar daar ging het ook om VX nerve gas, en ook dat was tegen te gaan met atropine. Vind het iets te toevallig om toeval te zijn.
Hmm, best creatieve tvp geworden
Dat gevoel had ik ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef burpicane het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat jack het bandje zelf uit dat apparaat heeft gehaald?
Scofield aanhangers? Dit is toch niet het Prison Break topic?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef TC03 het volgende:
Die Scofield-aanhangers maken mij wel agressief hoor. Grrr.![]()
Heeft iemand de vernieuwde OP gezien? Keigers.
In ONZ loopt er een Jack Bauer vs. Scofield topic, en dit is toch wel een beetje het 24-kamp.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Scofield aanhangers? Dit is toch niet het Prison Break topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:40 schreef koudair het volgende:
gelukkig dat ik heb besloten om de aflevering pas 's avonds te kijken en niet vlak voor het gaan werken...teveel adrenaline, denk dat ik dan de neiging krijg om een collega het zwijgen op te leggen
Vette preview voor 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Dat vraag ik me af. Zou wel dom zijn van niet. Hij kan alles met z'n Treo, dus dan moet dit een peulenschil zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef H.Flick het volgende:
Prachtige aflevering weer
Zou Jack niet ergens een kopie hebben van de recording?
ze had drank gehad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:41 schreef -Mo- het volgende:
Wát een gekkenhuis aflevering weer.![]()
Die Audrey kan bloeden zeg.![]()
![]()
[afbeelding]
ik zat ook raar te kijken van de vele splitscreens jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:41 schreef -Mo- het volgende:
Wát een gekkenhuis aflevering weer.![]()
Hilarisch opeens die 20 splitscreens.
[afbeelding]
Die Audrey kan bloeden zeg.![]()
![]()
[afbeelding]
Dé ster van 24, lekkerste hunk, grootste held en tevens intelligentste man die CTU gewoon perfect leiden kan was er ook terug.![]()
[afbeelding]
En dat moet gevierd worden door een feestje bij Bill thuis.Gezellig.
[afbeelding]
En Heller beat gewoon the crap out of Jack.![]()
[afbeelding]
"Kijk hoe mooi ik 'bedenkelijk' kijken kan"
[afbeelding]
"What the fuck zit je mijn beleid te dissen, stomme Heller."![]()
[afbeelding]
En dit liep niet helemaal zoals gepland.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ja, tof! Altijd handig dat Chloe wel even via een laptop een socket open kan krijgen ofzo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:46 schreef H.Flick het volgende:
Chloe, Bill en Jack die een soort mini-CTU vormen. Dat gaat mooi worden.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:53 schreef TC03 het volgende:
Whaha!
Prison Break USA #7 lincoln oh noes!!!
Jack heeft ook in 24 al eens gejankt. Mooi was dat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:56 schreef TC03 het volgende:
Dat plaatje!
Morgen Jack trouwens op TV! Gaat ie opeens als een mietje staan janken maar okay.
Ja even huiliesquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jack heeft ook in 24 al eens gejankt. Mooi was dat.
welke film?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:56 schreef TC03 het volgende:
Dat plaatje!
Morgen Jack trouwens op TV! Gaat ie opeens als een mietje staan janken maar okay.
http://us.imdb.com/title/tt0282891/quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet niet. Uit 2002, moet je maar IMDB tjekken.
Vorig weekend toen m'n tentamens voorbij waren heb ik ff alles gedownload, en op zondag gekeken. Had t/m 4 op tv gezien, dus 12 eps er toen in een dag doorheen gejaagd. Dan zit je er wel lekker inquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef Dos37 het volgende:
Prison Break ga ik in de vakantie kijken denk ik. Lijkt me ook een toffe serie
Zit er tamelijk dik in ja. Ik denk Hellert. Dan is Jack de schoonzoon van de presidentquote:
Of de huidige VP... die is ook wel aardig pro-Jack geloof ik... maar President Heller klinkt ook wel goed inderdaad!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zit er tamelijk dik in ja. Ik denk Hellert. Dan is Jack de schoonzoon van de president.
Ze hebben al de eerste zwarte president gehad... de eerste vrouwelijke kan natuurlijk ook: Chloë for Presidentquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:29 schreef H.Flick het volgende:
Heller heeft Jack geslagen... die kan dus nooit president worden.
Ik zeg Bill for president.
Volgende aflevering zegt Heller "I'm sorry Jack, I should've trusted you", en dan zegt Jack "I understand sir, you acted in this country's best interest." En dan is alles weer goed en wordt Jimmy El Presidente.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:29 schreef H.Flick het volgende:
Heller heeft Jack geslagen... die kan dus nooit president worden.
Ik zeg Bill for president.
Probeer je nu stemmetjes te winnen voor de minderwaardige crimineel die zo graag wil ontsnappen?quote:
quote:
Heldquote:'ll be honest, the only reason I bought this bag in the first place is that it's Jack Bauer's bag from the current season of 24.
Als de Scofield fans nu ook even zo slim zijn en de link in mijn quote aanklikken...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef -Mo- het volgende:
Gelukkig zijn 24 fans slim en weten ze dat ze niet moeten klikken op die link van biebiedoeboe ofzo.
Ik denk eigenlijk dat Jack wel echt het bandje heeft gegeven. Dat hij het niet over z'n hart kon verkrijgen om weer iemand te verliezen van wie hij houdt. Jaja, Jack is 'deep down' best een softiequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering... en wat doe je als CTU wordt overgenomen door Homeland? Precies, je gaat gezellig verder bij Bill thuisNu alleen Curtis daar nog naartoe zien te krijgen!
Ik denk overigens dat jack of een kopie van dat bandje heeft, of gewoon het bandje zelf nog heeft. Zou me verbazen als hij echt het origineel had gegeven. En Logan kan dit niet lang meer volhouden natuurlijk. Volgens mij wantrouwt zelfs de VP hem al... en Mike... en eigenlijk bijna iedereen wel...
Matig, zeer matig!quote:
Nou, als ik Jack was dan had ik ook liever Audrey nog een paar jaartjes geneukt, kan je altijd nog samen naar een warm land ontsnappen en dan saampjes in het zonnetje liggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Jack wel echt het bandje heeft gegeven. Dat hij het niet over z'n hart kon verkrijgen om weer iemand te verliezen van wie hij houdt. Jaja, Jack is 'deep down' best een softie
Misschien handig om die link in de quote even te editen, voor het geval een nietsvermoedende voorbijganger er uit nieuwsgierigheid op kliktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ge-edit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien handig om die link in de quote even te editen, voor het geval een nietsvermoedende voorbijganger er uit nieuwsgierigheid op klikt
Wat een vette zonnebril.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef qu63 het volgende:
dan moet er ook een zonnebril bij!
inkoopactie doen?
joooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef qu63 het volgende:
inkoopactie doen?
Veronica MArssssssquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:03 schreef Bergie88 het volgende:
Weet er iemand nog een toffe serie naast Lost, 24, CSI en prison break???
The Shieldquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:03 schreef Bergie88 het volgende:
Weet er iemand nog een toffe serie naast Lost, 24, CSI en prison break???
Idd, maar iedereen móet gewoon ff Palmert in the field hebben gecheckt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:20 schreef TC03 het volgende:
The Unit zuigt. Ga ik niet kijken.
Die bril is wel stoer, count me in!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef qu63 het volgende:
inkoopactie doen?
Waarom zou Henderson Logan bellen als er geen tape in die recorder zit??quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:32 schreef GewoneMan het volgende:
voor iedereen die zich afvraagt hoe het zit met de tape, jullie hebben zitten slapen...
jack kreeg de tape (kijk maar terug ENKEL en alleen de tape) en hij gooide de recorder. simpel OF er is een copy gemaakt (misschien wel in het vliegtuig?) OF de recorder bevat geen tape...
en waar the fuck is aaron![]()
de tijdsdruk ? misschien is het een lege tape...quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:33 schreef Un4 het volgende:
[..]
Waarom zou Henderson Logan bellen als er geen tape in die recorder zit??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was trouwens wel spannend deze keer.
[ Bericht 48% gewijzigd door Dethroned op 18-04-2006 23:49:27 ]It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:36 schreef Dethroned het volgende:zal wel een aanloop zijn naar 6e seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
Te spoilergevoelig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:38 schreef Powderfinger het volgende:
'Our government has no integrity' is wel een mooie TT voor het volgende topic
Denk het wel man...quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
"the collateral damage of the truth will cripple this nation"
Heller
of is dat ook te spoilergevoelig?
Eigenlijk zegt het niks over de inhoud en wat er gaat gebeuren he. En ik vind het wel een mooie TT eigenlijkquote:
Ik stem ook voorquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt het niks over de inhoud en wat er gaat gebeuren he. En ik vind het wel een mooie TT eigenlijk
Neh, dat mag nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef Zhenar het volgende:
Vette ep weer. En die promo!
Maar is Aaron nou... dood?![]()
![]()
Zou opzich zomaar kunnen, maar dan zou ie em ook aan Bill kunnen geven. Maar ik denk toch dat Jack hem liever zelf bij zich zou hebben dan. Verder blijft het gissen met wat er nou echt met de tape is gebeurd, wie heeft hem in bezit of is er een kopie en heeft Jack's ''kamp'' hem dan toch in handen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:46 schreef remcov het volgende:
Zou hij geen kopie aan Wayne hebben gegeven?
Ik stem voorquote:
Met veel Jackquote:Op woensdag 19 april 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Superspannend weer. Hoe moet dit nog 6 uur doorgaan?
Ze willen altijd met iets heftigs eindigen. Waarom heb ik dan nu het idee dat de dood van Chloe een mogelijkheid zou zijn.... of Audrey...quote:Op woensdag 19 april 2006 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met veel Jack. Ben benieuwd hoe dit seizoen eigenlijk gaat eindigen.
Regulars afschieten is niet heftig meerrrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze willen altijd met iets heftigs eindigen. Waarom heb ik dan nu het idee dat de dood van Chloe een mogelijkheid zou zijn.... of Audrey...
Niet meer? Wat mij betreft nog steeds wel degelijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Regulars afschieten is niet heftig meerrrrrrrrrrrrrr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
quote:Op woensdag 19 april 2006 01:12 schreef wickie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
ik vond het wel zielig voor Audreyquote:Op woensdag 19 april 2006 09:02 schreef c0nd0r het volgende:
Goeie aflevering, ben benieuwd wat er allemaal nog te wachten staat
Onverwacht met Heller, en Henderson met Audrey! Je hebt 3 minuten anders bloedt ze dood, je moet er maar opkomen!
Overigens inkoop actie tas en bril ik doe mee
Ja ok, het was natuurlijk niet zo mooi maar ik vond het wel een doordachte actie! Dat moet je hem nagevenquote:Op woensdag 19 april 2006 09:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik vond het wel zielig voor Audrey
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:29 schreef Woldo het volgende:
Kut hoeren godver de godver.Nu weet ik wat ik gisteren vergeten ben.
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:29 schreef Woldo het volgende:
Kut hoeren godver de godver.Nu weet ik wat ik gisteren vergeten ben.
![]()
Ik ga me meteen ziek melden en thuis kijken.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vergeten?! Hoe kun je dat nou vergeten?! Laat het Jack maar niet horen
Dat vind Jack ook niet goedquote:Op woensdag 19 april 2006 09:32 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik ga me meteen ziek melden en thuis kijken.![]()
Oké, heftig wel. Maar origineel is anders. Ik hoop dat seizoen 5 met een cliffhanger à la seizoen 2 eindigt.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet meer? Wat mij betreft nog steeds wel degelijk.
voor mijn gezondheid/zenuwen hoop ik eigenlijk op absoluut geen cliffhangersquote:Op woensdag 19 april 2006 11:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, heftig wel. Maar origineel is anders. Ik hoop dat seizoen 5 met een cliffhanger à la seizoen 2 eindigt.![]()
Tof. Zou 'ie dan voor het begin van S6 in de bioscopen draaien? Hoop het wel.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:04 schreef XxxPimxxX het volgende:
http://www.mtv.com/movies/news/articles/1528309/story.jhtml
Kiefer over 24 The MoviesHij schijnt er nu echt te gaan komen, ze zouden gaan shooten deze zomer, in de break tussen S5 en S6.
nu maar hopen dat het ook hier in de bios komtquote:Op woensdag 19 april 2006 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tof. Zou 'ie dan voor het begin van S6 in de bioscopen draaien? Hoop het wel.
Net alsof je 24 hier in NL op de tv volgtquote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het ook hier in de bios komt
Uiteraard via een DVDtje of m'n TV-outquote:Op woensdag 19 april 2006 15:02 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Net alsof je 24 hier in NL op de tv volgt![]()
![]()
![]()
Via de Nederlandse TV zenders dan, zo beterquote:Op woensdag 19 april 2006 15:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uiteraard via een DVDtje of m'n TV-out
of ik 24 nou via mn tv-kabel kijk of via mn ethernet kabel.. ik kijk het alle2 op dezelfde monitorquote:Op woensdag 19 april 2006 15:02 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Net alsof je 24 hier in NL op de tv volgt![]()
![]()
![]()
"We're running out of time!"quote:Op woensdag 19 april 2006 15:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
of ik 24 nou via mn tv-kabel kijk of via mn ethernet kabel.. ik kijk het alle2 op dezelfde monitor
maar als het in de bios komt (zeg maar een groot scherm en mega-surround geluid) dan heb ik dat liever dan mn 17" en 5.1 setje
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"We're running out of time!"
In het groot van 6 kanten
Lijkt me wel logisch, onder een seizoen een film uitbrengen is vrij verwarrend. Alhoewel het wel erg kort dag is, zomer shooten en dan een paar maanden later releasen.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tof. Zou 'ie dan voor het begin van S6 in de bioscopen draaien? Hoop het wel.
Dat is waar. Hoop niet dat 'ie pas na seizoen 6 in de bioscopen komtquote:Op woensdag 19 april 2006 15:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch, onder een seizoen een film uitbrengen is vrij verwarrend. Alhoewel het wel erg kort dag is, zomer shooten en dan een paar maanden later releasen.
of heel hard "Demmit!"quote:Op woensdag 19 april 2006 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"We're running out of time!"
In het groot van 6 kanten
Zet hem in spoilers!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:00 schreef Myers het volgende:
Vraag me af wat ze met 24: the movie gaan doen, kan me er wel iets bij voorstellen.
Ergens in een cafétje:
Buchanon: Haha! You're a pistol Jack! You're really funny, really funny.
Jack: What do you mean I'm funny?
Buchanon: It's funny, you know. It's a good story, it's funny, you're a funny guy.
Jack: What do you mean, you mean the way I talk? What?
Buchanon: It's just, you know. You're just funny, it's... funny, the way you tell the story and everything.
Jack: Funny how? What's funny about it?
Audrey: Jack no... you got it all wrong.
Jack: Oh no Audrey, Bill is a big boy, he knows what he said. What did ya say? Funny how?
Buchanon: Just....just... ya know... you're funny.
Jack: You mean, let me understand this cause, ya know maybe it's me, I'm a little fucked up maybe, but I'm funny how, I mean funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to fuckin' amuse you? What do you mean funny, funny how? How the fuck am I funny, what the fuck is so funny about me? Tell me, tell me what's funny!
Buchanon: Get the fuck out of here Jack!
Jack: Ya motherfucker! I almost had him, I almost had him! Ya stuttering prick ya. Chloe, was he shaking? I wonder about you sometimes, Bill. You may fold under questioning.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:00 schreef Myers het volgende:
Vraag me af wat ze met 24: the movie gaan doen, kan me er wel iets bij voorstellen.
Ergens in een cafétje:
Buchanon: Haha! You're a pistol Jack! You're really funny, really funny.
Jack: What do you mean I'm funny?
Buchanon: It's funny, you know. It's a good story, it's funny, you're a funny guy.
Jack: What do you mean, you mean the way I talk? What?
Buchanon: It's just, you know. You're just funny, it's... funny, the way you tell the story and everything.
Jack: Funny how? What's funny about it?
Audrey: Jack no... you got it all wrong.
Jack: Oh no Audrey, Bill is a big boy, he knows what he said. What did ya say? Funny how?
Buchanon: Just....just... ya know... you're funny.
Jack: You mean, let me understand this cause, ya know maybe it's me, I'm a little fucked up maybe, but I'm funny how, I mean funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to fuckin' amuse you? What do you mean funny, funny how? How the fuck am I funny, what the fuck is so funny about me? Tell me, tell me what's funny!
Buchanon: Get the fuck out of here Jack!
Jack: Ya motherfucker! I almost had him, I almost had him! Ya stuttering prick ya. Chloe, was he shaking? I wonder about you sometimes, Bill. You may fold under questioning.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:22 schreef Myers het volgende:
Ik had een keer een hele zooi hiervan op FOX 24 forums gepost.
**Jack and Curtis interrogate Marwan..
Jack: You know what they call a Quarter Pounder with cheese in France?
Marwan: No
Jack: Tell him, Curtis
Curtis: Royale with cheese
Jack: A Royale with cheese, do you know why they call it a Royale with cheese?
Marwan: Uh, because of the metric system?
Jack: Check out the big brain on Marwan! That's right, you're one smart motherfucker
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Jack breaks into the Thomas Sherek holding room. (S4E1)
*Jack shoots Sherek in his leg
Jack: OH I'M SORRY, DID I BREAK YOUR CONCENTRATION?
Jack: WHAT DOES JAMES HELLER LOOK LIKE?
Sherek: WhaT?!!?
Jack: WHAT COUNTRY YOU FROM?
Sherek: What what?!?!
Jack: WHAT AINT NO COUNTRY I EVER HEARD OF, THEY SPEAK ENGLISH IN WHAT?
Sherek: What?!
Jack: ENGLISH MOTHERFUCKER, DO YOU SPEAK IT?
Sherek: yes!
Jack: THEN YOU KNOW WHAT IM SAYIN, DESCRIBE WHAT JAMES HELLER LOOKS LIKE
Sherek: what?!
Jack: SAY WHAT AGAIN, SAY WHAT ONE MORE GODDAMN TIME, I DOUBLE-DARE YOU MOTHERFUCKER
Sherek: hes old!1
Jack: GO ON!
Sherek: he's gray!!
Jack: DOES HE LOOK LIKE A BITCH?
Sherek: what?!?!
Jack: .... (shoots Sherek)
**Jack now calls Audrey
Jack: YO AUDREY! PICK UP THE PHONE!
Audrey: WAAAZAAAAA!!111
Jack: WAAAZAAAAAAAA!!!!11
Heller: WAAAZAAAA!!!111
** 5 terrorists whom are about to kidnap Audrey & Heller pop out of nowhere
Terrorists: WAAAZAAAAA!!11
Heller&Audrey: Uh oh
Jack: oops
Maar de film zal vele malen spectaculairder worden, dus das gaat wel even wat langer duren.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:26 schreef Merkie het volgende:
Volgens 24-begrippen moet dat makkelijk in een maandje kunnen worden opgenomen.
Hoezo? Sommige 24-afleveringen bevatten ook superveel spektakel.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:40 schreef F_N het volgende:
[..]
Maar de film zal vele malen spectaculairder worden, dus das gaat wel even wat langer duren.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:22 schreef Myers het volgende:
-
Budgettair gezien is een film natuurlijk iets compleet anders dan een serie. Er zit dus ook gewoon veel meer tijd in.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Sommige 24-afleveringen bevatten ook superveel spektakel.
http://forums.fox.com/n/mb/message.asp?webtag=fox24&msg=46829.1quote:Op woensdag 19 april 2006 17:09 schreef TC03 het volgende:
[..]Linkje naar het topic bij FOX 24 forums?
Welke pagina ongeveer?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:34 schreef Myers het volgende:
[..]
http://forums.fox.com/n/mb/message.asp?webtag=fox24&msg=46829.1
Geen idee, dat topic is volgens mij al een jaar oudquote:
Ja, das zou stoer zijn. Met de net opkomende zonquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:05 schreef XxxPimxxX het volgende:
Weer een sterke ep, seizoen 5
Trouwens, de vice-president zei tegen Mike dat het mooi zou zijn als de President om 7am bij het opstijgen van het vliegtuig met het lichaam van Palmer (terug naar washington) aanwezig zouden zijn. goede zinWaarschijnlijk dus de season finale, het begint met de dood van Palmer en het eindigt met het 'afsluiten' van de dood van Palmer
![]()
Die schrijver die dat bedacht heeft is briljant!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:02 schreef c0nd0r het volgende:
Onverwacht met Heller, en Henderson met Audrey! Je hebt 3 minuten anders bloedt ze dood, je moet er maar opkomen!
Ik zou hier niet meer komen totdat je 'bij' bent. Veel te veel spoilers.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:11 schreef Evil_Jur het volgende:
TVP, net begonnen aan seizoen 5
dan zou ik maar snel alle 18 eps gaan kijken voordat dit topic vol is en je tvp nutteloos is geweestquote:
Jack Bauer tas en Jack Bauer zonnebril?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:02 schreef TC03 het volgende:
Volgend topic wordt een jubileum topic, ik ga dan cadeautjes uitdelen!
In het najaar waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:34 schreef Stealth-B2 het volgende:
wnnr komt de nieuwe serie op tv?
De woensdagavondfilm op RTL4 homoziekte.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:14 schreef TC03 het volgende:
Wat voor ziekte heeft Jack dan?
Da's wel moordend jah.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De woensdagavondfilm op RTL4 homoziekte.
Is dit serieus?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef Life het volgende:
Wist je dat het erg makkelijk is om vrouwen te versieren door Jack Bauer in je openingszin te gebruiken? Paar weken geleden liepen Myers en ik op een groepje meiden af in een club om vervolgens te vragen wie ze cooler vonden. Jack Bauer of Christopher Henderson. Hierop lieten we ze plaatjes van elk karakter zien om hun beslissing te maken. Natuurlijk vonden ze Jack Bauer cooler (na de reden gevraagd te hebben, gaven ze aan omdat Jack een pistool vast had). De opening had wel degelijk nut, want we hebben die wijven nog gehad die avondZo zie je maar, 24 is nuttig op alle gebieden in het leven.
Jaquote:
Ik weet nou nooit of ik jullie serieus moet nemen, maar de verhalen zijn iig wel grappig.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:56 schreef Life het volgende:
[..]
JaAls we uitgaan dan komen we altijd aan met vreemde 24 openingszinnen. Een aantal maanden geleden waren we in een discotheek met veel kleine breezah-kamper-meisjes. Toen stonden we uiteindelijk buiten rond 5 uur 's nachts en verveelden we ons. We moesten namelijk op de bus wachten. Toen begonnen we allemaal mensen te vragen of ze Jack Bauer kenden, echter was er een meisje die we die vraag al eerder hadden gesteld die avond. Toen werd ze helemaal boos op ons en begon ze te schelden ;D:d;:d;d;dDDd We lagen echt dubbel. Daarna hadden we nog zo'n dronken gozer overgehaald om dat meisje opnieuw te benaderen met de vraag of ze Jack Bauer kende. Dit deed hij tot 2 keer toe en werd bijna in elkaar geslagen door dr vrienden
Dit is allemaal echt gebeurd! Over 2 weken zien we elkaar weer en gaan we 3 dagen lang uit, dus als je nog originele 24-openingszinnen hebt, laat ze horen. We zullen dan wel zeggen of ze werken of niet. Het is natuurlijk wel een vereiste dat je Jack op je mobiel als achtergrond hebt, anders is het zo rottig om de dames het plaatje te laten zien.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet nou nooit of ik jullie serieus moet nemen, maar de verhalen zijn iig wel grappig.
Of in hun knieschijven schieten! "We ain't got time, dammit!"quote:Op donderdag 20 april 2006 00:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Och als ze heel afwijzend zijn kun je in elk geval enorm toepasselijk reageren met een korte "Damnit"
Deze zin klopt natuurlijk voor geen meter!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Of in hun knieschijven schieten! "We ain't got time, dammit!"
Ik heb alleen geluid, en ik wil natuurlijk beeld. Wie helpt?!?!?!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:41 schreef CloudStrife het volgende:
Holycow. Geweldige episode!
MAAR CHECK DIT
OMG, best promo voor episode ever. Lijkt wel een big-budget film! OMG!
http://www.ipspod.com/24/1am2am.mp4
24![]()
Afspelen in Quicktime zoals pas 100x is gezegdquote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef mvroegin het volgende:
[..]
Ik heb alleen geluid, en ik wil natuurlijk beeld. Wie helpt?!?!?!
Alvast bedankt.
Als je niets mag installeren gaat het je niet lukken op je werkquote:Op donderdag 20 april 2006 09:17 schreef mvroegin het volgende:
En als je geen quicktime op je werkpc hebt en deze ook niet mag installeren maar wel winamp hebt.
Dan was dat waarschijnlijk een ander formaat dan .mp4quote:Op donderdag 20 april 2006 09:20 schreef mvroegin het volgende:
Van episode 18 had ik wel een preview die ik in Winamp kon bekijken. Vandaar mijn vraag.
Keel dichtknijpen en roepen "Who are you working for"quote:Op donderdag 20 april 2006 00:07 schreef Life het volgende:
[..]
Dit is allemaal echt gebeurd! Over 2 weken zien we elkaar weer en gaan we 3 dagen lang uit, dus als je nog originele 24-openingszinnen hebt, laat ze horen. We zullen dan wel zeggen of ze werken of niet. Het is natuurlijk wel een vereiste dat je Jack op je mobiel als achtergrond hebt, anders is het zo rottig om de dames het plaatje te laten zien.
Hoi! Dit is 24quote:Op donderdag 20 april 2006 11:54 schreef Mip1988 het volgende:
geen lost? damn..![]()
is het weer zo ver
we naderen de finale![]()
Wehehe, ik denk dat het leuker is als je het op de situatie aanpast. Dus dr keel dichtknijpen en dan schreeuwen 'HEY VIND JE HET EEN BEETJE GEZELLIG HIER MEISJE?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Keel dichtknijpen en roepen "Who are you working for"
het lijkt mij er een met flash-geheugen ofzo, want anders had er wel alleen een tape in die kluis gezeten lijkt me..quote:Op donderdag 20 april 2006 13:25 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb al eerder gezegd dat ik niet dacht dat Jack een kopie van de recording had gemaakt omdat er niet echt tijd voor was. Heb net de ep nog een keer gekeken, en dat recordertje ziet er wel erg klein uit, misschien dat het er eentje is waarbij je de tape er niet uit kunt halen...
Quicktime Alternative installeren uiteraard als je geen rommel wilt installeren die je niet meer kwijt kunt....quote:Op donderdag 20 april 2006 09:16 schreef c0nd0r het volgende:
Afspelen in Quicktime zoals pas 100x is gezegd
Jullie zijn ziek...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:56 schreef Life het volgende:
[..]
Wehehe, ik denk dat het leuker is als je het op de situatie aanpast. Dus dr keel dichtknijpen en dan schreeuwen 'HEY VIND JE HET EEN BEETJE GEZELLIG HIER MEISJE?'.
Precies.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
het lijkt mij er een met flash-geheugen ofzo, want anders had er wel alleen een tape in die kluis gezeten lijkt me..
Ik snap niet waarom "the evidence" niet was meegenomen op het vliegtuig zo naar een "safe place"quote:
Safe placequote:Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom "the evidence" niet was meegenomen op het vliegtuig zo naar een "save place"
v => fquote:Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom "the evidence" niet was meegenomen op het vliegtuig zo naar een "safe place"
Het is op zich niet zo vreemd. Ik bedoel, hoe konden zij weten dat Chloe er in zou worden geluisd om hun positie prijs te geven, en Heller zei ook dat hij die mensen met z'n leven vertrouwde. Als je iemand met je leven vertrouwt, dan vertrouw je ze hier ook mee.quote:
Die Heller offert zelfs zijn dochter op...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Het is op zich niet zo vreemd. Ik bedoel, hoe konden zij weten dat Chloe er in zou worden geluisd om hun positie prijs te geven, en Heller zei ook dat hij die mensen met z'n leven vertrouwde. Als je iemand met je leven vertrouwt, dan vertrouw je ze hier ook mee.
Ga je die tas bestellenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef c0nd0r het volgende:
Iemand enig idee hoe het zit met verzendkosten enzo bij Amazon
Vage site..
doe dan meerderequote:
Mits jullie ervoor betalen wil ik er best meer doen hoorquote:
^^quote:Op donderdag 20 april 2006 17:00 schreef Merkie het volgende:
Tof. Heb stiekem misschien ook wel interesse
.
Ik ook, massale inkoopactiequote:Op donderdag 20 april 2006 17:00 schreef Merkie het volgende:
Tof. Heb stiekem misschien ook wel interesse
.
I'm inquote:Op donderdag 20 april 2006 17:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik ook, massale inkoopactie?
http://www.amazon.com/exe(...)/102-1356981-3368165
Kitchen & Housewares*, Tools* $29.99 $5.99/lb.
Dus 30$ betalen met z'n allen, en dan iedereen 6$ per lb per product.
pagina 2 en 3 van dit topicquote:Op donderdag 20 april 2006 18:21 schreef Life het volgende:
Heeft iemand een link/plaatje van die tas?
quote:I only bought this bag so I can be almost as cool as Jack Bauer. The bag says that its made of canvas, but it is actually made of Chuck Norris's skin, tanned and dyed green after he looked in Jack Bauer's direction and was promptly killed multiple times by Jack Bauer and his HK compact and Microtech Halo. This bag carries all my tactical stuff like my nunchauka, gas mask, toilet paper, clam jerky, fire sauce from Taco bell, spare magazines for my HK, suntan lotion, condoms, flip flops, bloody towels. If I ever need to bug-out, this bag is going with me baby!
quote:I haven't even gotten it yet, but if this is Jack $*$*%*%*% Bauer's bag, it is the one for me!! That review is the only reason I bought this bag!!
quote:THAT'S RIGHT. JACK BAUER TAKES THIS BAG AROUND DURING SEASON 5 AND LOADS IT WITH THE MOST ANTI-TERRORIST, ASS-KICKING, AUDREY LOVING EQUIPMENT HE EVER NEEDS. THIS BAG HAS THWARTED AWAY 2 TERRORISTS FROM ME ON ONE OCCASION. HOW DO I KNOW THIS? BECAUSE I HEART "JIHAD JIHAD, ALLAH WAKHBAR, JACK BAUER" AND THEM FLEEING AWAY.
5STARS*****
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef Life het volgende:
Wist je dat het erg makkelijk is om vrouwen te versieren door Jack Bauer in je openingszin te gebruiken? Paar weken geleden liepen Myers en ik op een groepje meiden af in een club om vervolgens te vragen wie ze cooler vonden. Jack Bauer of Christopher Henderson. Hierop lieten we ze plaatjes van elk karakter zien om hun beslissing te maken. Natuurlijk vonden ze Jack Bauer cooler (na de reden gevraagd te hebben, gaven ze aan omdat Jack een pistool vast had). De opening had wel degelijk nut, want we hebben die wijven nog gehad die avondZo zie je maar, 24 is nuttig op alle gebieden in het leven.
Gezellig tochquote:Op donderdag 20 april 2006 19:03 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk is dit meer een slowchattopic met 24-kijkers dan echt een 24-topic. Maar dat geeft niet.
geen CC voor mij. inkoopacties.net is een beetje omslachtig.. en tas en bril!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:18 schreef c0nd0r het volgende:
Naja ik weet niet wie er allemaal voorzien is van Credit Card enzo maar anders wil ik best wat regelen hoor!
Of via inkoopacties.net ofzo? Maar geen idee hoe dat werkt dat zou iemand anders dan even moeten regelen!
Als iedereen die serieus (!!!) intresse heeft in ieder geval even wat laat weten? En dat tas en/of brillie?
Ik check dit morgen pas weer waarschijnlijk dus geen nood als ik even niet reageer
das een beetje te duurquote:Op donderdag 20 april 2006 19:34 schreef burpicane het volgende:
http://www.amazon.com/exe(...)/002-2380583-9644824![]()
![]()
Misschien dat het ook via dvd.nl kan?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:18 schreef c0nd0r het volgende:
Naja ik weet niet wie er allemaal voorzien is van Credit Card enzo maar anders wil ik best wat regelen hoor!
Of via inkoopacties.net ofzo? Maar geen idee hoe dat werkt dat zou iemand anders dan even moeten regelen!
Als iedereen die serieus (!!!) intresse heeft in ieder geval even wat laat weten? En dat tas en/of brillie?
Ik check dit morgen pas weer waarschijnlijk dus geen nood als ik even niet reageer
Bad Motherfucker Wallets!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
Misschien dat het ook via dvd.nl kan?
bij the powerbuy's
Ik heb helaas geen creditcard dus dat heeft voor mij weinig zin om op te zetten.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bad Motherfucker Wallets!
Maar kun jij dat opzetten dan ofzo en zitten er nog voorwaarden aan daar?
Hmm ok, ik heb heir totaal helemaal geen ervaring meequote:Op donderdag 20 april 2006 20:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen creditcard dus dat heeft voor mij weinig zin om op te zetten.
De regels staan erbij zijn opzich redelijk soepel dus ik denk niet dat het echt een groot probleem is om op te zetten het enigste wat misschien een probleem wordt is de Douane i.v.m. dat dit een grote order zou kunnen worden en er kosten bij kunnen komen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |