Scofield aanhangers? Dit is toch niet het Prison Break topic?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef TC03 het volgende:
Die Scofield-aanhangers maken mij wel agressief hoor. Grrr.![]()
Heeft iemand de vernieuwde OP gezien? Keigers.
In ONZ loopt er een Jack Bauer vs. Scofield topic, en dit is toch wel een beetje het 24-kamp.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Scofield aanhangers? Dit is toch niet het Prison Break topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:40 schreef koudair het volgende:
gelukkig dat ik heb besloten om de aflevering pas 's avonds te kijken en niet vlak voor het gaan werken...teveel adrenaline, denk dat ik dan de neiging krijg om een collega het zwijgen op te leggen
Vette preview voor 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Dat vraag ik me af. Zou wel dom zijn van niet. Hij kan alles met z'n Treo, dus dan moet dit een peulenschil zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef H.Flick het volgende:
Prachtige aflevering weer
Zou Jack niet ergens een kopie hebben van de recording?
ze had drank gehad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:41 schreef -Mo- het volgende:
Wát een gekkenhuis aflevering weer.![]()
Die Audrey kan bloeden zeg.![]()
![]()
[afbeelding]
ik zat ook raar te kijken van de vele splitscreens jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:41 schreef -Mo- het volgende:
Wát een gekkenhuis aflevering weer.![]()
Hilarisch opeens die 20 splitscreens.
[afbeelding]
Die Audrey kan bloeden zeg.![]()
![]()
[afbeelding]
Dé ster van 24, lekkerste hunk, grootste held en tevens intelligentste man die CTU gewoon perfect leiden kan was er ook terug.![]()
[afbeelding]
En dat moet gevierd worden door een feestje bij Bill thuis.Gezellig.
[afbeelding]
En Heller beat gewoon the crap out of Jack.![]()
[afbeelding]
"Kijk hoe mooi ik 'bedenkelijk' kijken kan"
[afbeelding]
"What the fuck zit je mijn beleid te dissen, stomme Heller."![]()
[afbeelding]
En dit liep niet helemaal zoals gepland.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ja, tof! Altijd handig dat Chloe wel even via een laptop een socket open kan krijgen ofzo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:46 schreef H.Flick het volgende:
Chloe, Bill en Jack die een soort mini-CTU vormen. Dat gaat mooi worden.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:53 schreef TC03 het volgende:
Whaha!
Prison Break USA #7 lincoln oh noes!!!
Jack heeft ook in 24 al eens gejankt. Mooi was dat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:56 schreef TC03 het volgende:
Dat plaatje!
Morgen Jack trouwens op TV! Gaat ie opeens als een mietje staan janken maar okay.
Ja even huiliesquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jack heeft ook in 24 al eens gejankt. Mooi was dat.
welke film?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:56 schreef TC03 het volgende:
Dat plaatje!
Morgen Jack trouwens op TV! Gaat ie opeens als een mietje staan janken maar okay.
http://us.imdb.com/title/tt0282891/quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet niet. Uit 2002, moet je maar IMDB tjekken.
Vorig weekend toen m'n tentamens voorbij waren heb ik ff alles gedownload, en op zondag gekeken. Had t/m 4 op tv gezien, dus 12 eps er toen in een dag doorheen gejaagd. Dan zit je er wel lekker inquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef Dos37 het volgende:
Prison Break ga ik in de vakantie kijken denk ik. Lijkt me ook een toffe serie
Zit er tamelijk dik in ja. Ik denk Hellert. Dan is Jack de schoonzoon van de presidentquote:
Of de huidige VP... die is ook wel aardig pro-Jack geloof ik... maar President Heller klinkt ook wel goed inderdaad!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zit er tamelijk dik in ja. Ik denk Hellert. Dan is Jack de schoonzoon van de president.
Ze hebben al de eerste zwarte president gehad... de eerste vrouwelijke kan natuurlijk ook: Chloë for Presidentquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:29 schreef H.Flick het volgende:
Heller heeft Jack geslagen... die kan dus nooit president worden.
Ik zeg Bill for president.
Volgende aflevering zegt Heller "I'm sorry Jack, I should've trusted you", en dan zegt Jack "I understand sir, you acted in this country's best interest." En dan is alles weer goed en wordt Jimmy El Presidente.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:29 schreef H.Flick het volgende:
Heller heeft Jack geslagen... die kan dus nooit president worden.
Ik zeg Bill for president.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |