quote:
Heldquote:'ll be honest, the only reason I bought this bag in the first place is that it's Jack Bauer's bag from the current season of 24.
Als de Scofield fans nu ook even zo slim zijn en de link in mijn quote aanklikken...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef -Mo- het volgende:
Gelukkig zijn 24 fans slim en weten ze dat ze niet moeten klikken op die link van biebiedoeboe ofzo.
Ik denk eigenlijk dat Jack wel echt het bandje heeft gegeven. Dat hij het niet over z'n hart kon verkrijgen om weer iemand te verliezen van wie hij houdt. Jaja, Jack is 'deep down' best een softiequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering... en wat doe je als CTU wordt overgenomen door Homeland? Precies, je gaat gezellig verder bij Bill thuisNu alleen Curtis daar nog naartoe zien te krijgen!
Ik denk overigens dat jack of een kopie van dat bandje heeft, of gewoon het bandje zelf nog heeft. Zou me verbazen als hij echt het origineel had gegeven. En Logan kan dit niet lang meer volhouden natuurlijk. Volgens mij wantrouwt zelfs de VP hem al... en Mike... en eigenlijk bijna iedereen wel...
Matig, zeer matig!quote:
Nou, als ik Jack was dan had ik ook liever Audrey nog een paar jaartjes geneukt, kan je altijd nog samen naar een warm land ontsnappen en dan saampjes in het zonnetje liggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Jack wel echt het bandje heeft gegeven. Dat hij het niet over z'n hart kon verkrijgen om weer iemand te verliezen van wie hij houdt. Jaja, Jack is 'deep down' best een softie
Misschien handig om die link in de quote even te editen, voor het geval een nietsvermoedende voorbijganger er uit nieuwsgierigheid op kliktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ge-edit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien handig om die link in de quote even te editen, voor het geval een nietsvermoedende voorbijganger er uit nieuwsgierigheid op klikt
Wat een vette zonnebril.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef qu63 het volgende:
dan moet er ook een zonnebril bij!
inkoopactie doen?
joooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef qu63 het volgende:
inkoopactie doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veronica MArssssssquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:03 schreef Bergie88 het volgende:
Weet er iemand nog een toffe serie naast Lost, 24, CSI en prison break???
The Shieldquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:03 schreef Bergie88 het volgende:
Weet er iemand nog een toffe serie naast Lost, 24, CSI en prison break???
Idd, maar iedereen móet gewoon ff Palmert in the field hebben gecheckt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:20 schreef TC03 het volgende:
The Unit zuigt. Ga ik niet kijken.
Die bril is wel stoer, count me in!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef qu63 het volgende:
inkoopactie doen?
Waarom zou Henderson Logan bellen als er geen tape in die recorder zit??quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:32 schreef GewoneMan het volgende:
voor iedereen die zich afvraagt hoe het zit met de tape, jullie hebben zitten slapen...
jack kreeg de tape (kijk maar terug ENKEL en alleen de tape) en hij gooide de recorder. simpel OF er is een copy gemaakt (misschien wel in het vliegtuig?) OF de recorder bevat geen tape...
en waar the fuck is aaron![]()
de tijdsdruk ? misschien is het een lege tape...quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:33 schreef Un4 het volgende:
[..]
Waarom zou Henderson Logan bellen als er geen tape in die recorder zit??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was trouwens wel spannend deze keer.
[ Bericht 48% gewijzigd door Dethroned op 18-04-2006 23:49:27 ]It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:36 schreef Dethroned het volgende:zal wel een aanloop zijn naar 6e seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
Te spoilergevoelig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:38 schreef Powderfinger het volgende:
'Our government has no integrity' is wel een mooie TT voor het volgende topic
Denk het wel man...quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
"the collateral damage of the truth will cripple this nation"
Heller
of is dat ook te spoilergevoelig?
Eigenlijk zegt het niks over de inhoud en wat er gaat gebeuren he. En ik vind het wel een mooie TT eigenlijkquote:
Ik stem ook voorquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt het niks over de inhoud en wat er gaat gebeuren he. En ik vind het wel een mooie TT eigenlijk
Neh, dat mag nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef Zhenar het volgende:
Vette ep weer. En die promo!
Maar is Aaron nou... dood?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |