Ja maar hij klopt niet, hoe kan de REV nou een next gen console zijn met alleen die idiote controller als verkooppunt?quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb een tijdje het revo nieuws niet gevolgd. Is er al meer bekend? Zijn al games aangekondigd?
volgens mij is het vooral wachten tot de E3..quote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb een tijdje het revo nieuws niet gevolgd. Is er al meer bekend? Zijn al games aangekondigd?
Je hebt in ieder geval niet vréselijk veel gemist.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef H.Flick het volgende:
Is er al meer bekend?
Voor zover ik weet is er nog helemaal geen launch indicatie aangegeven.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:32 schreef ikookhier het volgende:
Hij staat nog steeds voor November, neem ik aan ?![]()
dat is goed nieuwsquote:Nintendo Revolution games onder de $50
quote:Ondanks het ontbreken van officiële data van Nintendo zelf, is eind 2006 veelvuldig naar voren gekomen in nieuwsberichten en interviews.
Dus we kunnen waarschijnlijk dat mooie dingetje rond noverber/december in onze armen sluiten!!quote:In een interview met de Japanse krant Sankei Shimbun heeft Nintendo baas Satoru Iwata bevestigd dat de Nintendo Revolution nog voor Thanksgiving verschijnt in de VS. Dat betekent dus een release van de next-gen console voor of in november 2006! De Japanse release zou dan eind 2006 plaatsvinden, daarna is Europa aan de beurt.
Ja... of eerder dus.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef ikookhier het volgende:
Dus we kunnen waarschijnlijk dat mooie dingetje rond noverber/december in onze armen sluiten!!
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef P-Style het volgende:
Ieders definitie van "next-gen" is anders. Maar wat mij betreft is de Revolution gewoon een next-gen console aangezien het in letterlijke zin Nintendo's volgende generatie console is.
Daar ga ik niet van uit,quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat we de verrassing moeten verwachten in de vorm van een game.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:05 schreef ikookhier het volgende:
De geruchten over nog een verassing komen dan ook aan het licht![]()
Daar is natuurlijk niks mis meequote:Op donderdag 6 april 2006 23:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat we de verrassing moeten verwachten in de vorm van een game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |