Ja maar hij klopt niet, hoe kan de REV nou een next gen console zijn met alleen die idiote controller als verkooppunt?quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb een tijdje het revo nieuws niet gevolgd. Is er al meer bekend? Zijn al games aangekondigd?
volgens mij is het vooral wachten tot de E3..quote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb een tijdje het revo nieuws niet gevolgd. Is er al meer bekend? Zijn al games aangekondigd?
Je hebt in ieder geval niet vréselijk veel gemist.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef H.Flick het volgende:
Is er al meer bekend?
Voor zover ik weet is er nog helemaal geen launch indicatie aangegeven.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:32 schreef ikookhier het volgende:
Hij staat nog steeds voor November, neem ik aan ?![]()
dat is goed nieuwsquote:Nintendo Revolution games onder de $50
quote:Ondanks het ontbreken van officiële data van Nintendo zelf, is eind 2006 veelvuldig naar voren gekomen in nieuwsberichten en interviews.
Dus we kunnen waarschijnlijk dat mooie dingetje rond noverber/december in onze armen sluiten!!quote:In een interview met de Japanse krant Sankei Shimbun heeft Nintendo baas Satoru Iwata bevestigd dat de Nintendo Revolution nog voor Thanksgiving verschijnt in de VS. Dat betekent dus een release van de next-gen console voor of in november 2006! De Japanse release zou dan eind 2006 plaatsvinden, daarna is Europa aan de beurt.
Ja... of eerder dus.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef ikookhier het volgende:
Dus we kunnen waarschijnlijk dat mooie dingetje rond noverber/december in onze armen sluiten!!
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef P-Style het volgende:
Ieders definitie van "next-gen" is anders. Maar wat mij betreft is de Revolution gewoon een next-gen console aangezien het in letterlijke zin Nintendo's volgende generatie console is.
Daar ga ik niet van uit,quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat we de verrassing moeten verwachten in de vorm van een game.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:05 schreef ikookhier het volgende:
De geruchten over nog een verassing komen dan ook aan het licht![]()
Daar is natuurlijk niks mis meequote:Op donderdag 6 april 2006 23:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat we de verrassing moeten verwachten in de vorm van een game.
Dat zou echt mooi zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 23:08 schreef Retuobak het volgende:
<200 euro lijkt me niet onwaarschijnlijk
Ik hoopte op hardwarequote:Op donderdag 6 april 2006 23:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat we de verrassing moeten verwachten in de vorm van een game.
Dat is altijd te hopen, maar natuurlijk geen garantie.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:12 schreef ikookhier het volgende:
...meer dikke gamens met een tegekke gameplay![]()
Nee, ik ook geen grote, maar goed dat hoeft ook niet wmb.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt.Maar ik bedoel meer dat ik gewoon geen andere hardware-verrassingen meer verwacht.
Ik zou er niet op rekenen als ze de kostprijs laag willen houden.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik hoopte op hardware,ik heb al zo veel dingen gehoord 3Dbeelden /helmen/en weet ik al niet meer !!!
Slechts 50 euro minder dan de 360 vind ik nog relatief veel. Ik verwacht dat ze er verder onder gaan zitten, <200 toch wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
250 gaat ie kosten.
dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op donderdag 6 april 2006 23:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen als ze de kostprijs laag willen houden.
Die 3D sensoren kunnen nog best flink duur gaan zijn lijkt mequote:Op donderdag 6 april 2006 23:17 schreef Retuobak het volgende:
Slechts 50 euro minder dan de 360 vind ik nog relatief veel. Ik verwacht dat ze er verder onder gaan zitten, <200 toch wel.
giroscopen zijn relatief goedkoop om dat ze al wat jaren in productie zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die 3D sensoren kunnen nog best flink duur gaan zijn lijkt me
Een gyroscoop is geen 3D sensor.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef ikookhier het volgende:
giroscopen zijn relatief goedkoop om dat ze al wat jaren in productie zijn![]()
Ik geloof dat het voor de controller iets van 25/35E kostprijs was.
ging er vanuit dat hij het over de controler had ,daar zitten giroscopen in die de bewegingen om zetten in de besturing van de controler .quote:
nintendo sixtyFOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
OMGWTF 64!! TEH FUN MACHINE!!!111
Ik dacht dat er gezegd was dat er nog 1 geheim over de controler was ?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee er is nog een geheim. Nog nergens specifiek overquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:05 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik dacht dat er gezegd was dat er nog 1 geheim over de controler was ?
De definitie van next-gen is de definitie die jij net geeftquote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef P-Style het volgende:
Ieders definitie van "next-gen" is anders. Maar wat mij betreft is de Revolution gewoon een next-gen console aangezien het in letterlijke zin Nintendo's volgende generatie console is.
Eensquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:30 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De definitie van next-gen is de definitie die jij net geeft
Andere definities zijn onzin
Onzin,quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:30 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De definitie van next-gen is de definitie die jij net geeft
Andere definities zijn onzin
Als het een redesign is niet, maar met een geheel nieuw systeem (nieuwe specs, nieuwe controller) wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Onzin,.
Dus als er nu een opgepoetste c64 op de markt komt is dat ook next gen?
Mja, maar next-gen in de zin van prestaties is ie iig niet dan. Net zoals met de Revo dusquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:35 schreef Retuobak het volgende:
Ja, dat zou dan de nieuwe generatie C64 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |