idd, het is niet iedereen gegeven om meerdere keren in hun leven 'de ware' tegen te komen ... maar ja, wat moet je doen als DE MAN of DE VROUW van je dromen je heeft laten zitten. Je hebt simpelweg geen keuze, je moet door ... ofwel blijf je alleen, ofwel deel je je leven met iemand die nooit zal tippen aan die "ene", maar toch dicht in de buurt komt .... that's life ... je kan niet alles hebben ...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:33 schreef -Delta- het volgende:
Er zijn mensen die eindeloos blijven treuren en ook weinig moeite doen en bij de pakken neer gaan zitten... maar je hebt ook mensen die jaren later nog met verdriet zitten, omdat ze toch een hele speciale band hadden en zelfs nieuwe relaties hebben gehad, maar waarbij de band nooit meer zo hecht is geweest als met die "ene" ex.
Ja zo denk ik ook, ben er ook wel hard in, t'is gewoon niet anders... en je kunt ook blij zijn met de tijd die je gehad hebt samen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:
idd, het is niet iedereen gegeven om meerdere keren in hun leven 'de ware' tegen te komen ... maar ja, wat moet je doen als DE MAN of DE VROUW van je dromen je heeft laten zitten. Je hebt simpelweg geen keuze, je moet door ... ofwel blijf je alleen, ofwel deel je je leven met iemand die nooit zal tippen aan die "ene", maar toch dicht in de buurt komt .... that's life ... je kan niet alles hebben ...
Ik heb even snel teruggelezen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:55 schreef Madski het volgende:
Heey het.ismij.
Lees mijn laatste posts maar even door in het vorige topic. Advies kan nooit kwaad
zeer goedquote:Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef het.ismij het volgende:
hallo mensen,
Hoestie dan petit? long time no see.
Das mooi!!quote:
jup, nog 3 maanden en we zijn wegquote:Op woensdag 5 april 2006 13:14 schreef het.ismij het volgende:
Das mooi!!
Je was toch zwanger laatste keer dat ik je sprak, zo te zien heb je geworpen???
Gefeliciteerd!
Ennuh hoe staat ut met je verhuizing?? Gaat nog steeds door?
eerlijk gezegd ken ik niemand die zegt: verdorie, die ene ex, dat was nu toch echt de man/vrouw van mijn leven, pakken beter dan mijn huidige vriend(in). Ik zal die ex nooit vergeten, daar kan niemand aan tippen ...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef -Delta- het volgende:
Ja zo denk ik ook, ben er ook wel hard in, t'is gewoon niet anders... en je kunt ook blij zijn met de tijd die je gehad hebt samen.![]()
Oke dan.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:15 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jup, nog 3 maanden en we zijn weg
Heb je volkomen gelijk in. Is het dan verstandig aan te geven dat je geen contact meer wilt, of gewoon afstandelijk reageren?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik heb even snel teruggelezen.
Uit het oog uit het hart. vergeet dat niet.
Ga zoals je zelf al zegt leuke dingen doen met vrienden, ga niet teveel thuis zitten in je remi.
Ennuh 1 hint zomaar ineens opzoek naar nieuwe vriendin wordt niks.
Beter bekend als rebound, dat werkt dus voor 99% niet. en in mijn ogen ook niet fair voor de andere party.
Laat haar verder, ga niet meer smsen bellen, beter gezegt verbreek gewoon het contact volledig!
wat voor haar beter is doet er niet toe, op dit soort momenten mag je uber egoistisch zijn, en alleen maar aan jezelf denken, waar het netslotte om gaat.
Ik ken er meerdere, zowel mannen als vrouwen... en dan in de huidige relatie al zeggen, dat ze niet weten of ze het voort moeten zetten... Meestal kijken ze het een tijdje aan en dan loopt de relatie alsnog stuk. Of ze zitten nu in een relatie en geven eerlijk toe, dat ze zo denken dat ze nog altijd aan die ene ex denken, maar dat het altijd bij denken zal blijven (omdat de ex ook al weer een relatie heeft of zegt nooit meer terug te willen). En de partner weet het dan niet, waardoor ik me dan altijd afvraag of het is zoals dat ene zinnetje "sommige dingen kun je beter niet weten".quote:Op woensdag 5 april 2006 13:17 schreef petitlapin2 het volgende:
eerlijk gezegd ken ik niemand die zegt: verdorie, die ene ex, dat was nu toch echt de man/vrouw van mijn leven, pakken beter dan mijn huidige vriend(in). Ik zal die ex nooit vergeten, daar kan niemand aan tippen ...
ofwel durven mensen daar niet voor uit komen ...
Da's simpel. Negeren en als dat ff niet meer lukt zeg je:quote:Op woensdag 5 april 2006 13:26 schreef Madski het volgende:
[..]
Heb je volkomen gelijk in. Is het dan verstandig aan te geven dat je geen contact meer wilt, of gewoon afstandelijk reageren?
ongelooflijk ... triest, dan blijf ik toch liever alleen, denk ik. Tja, met geen enkele ex zou ik op amoureus gebied nog iets willen ... al heb ik er twee van nog als heel goede vriend. Eén ervan heeft nu ook pas een kindje met zijn vriendin. We hadden al namen voor onze eigen kinderen en nu hebben we beiden een kind bij iemand anders... het leven kan toch raar lopenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik ken er meerdere, zowel mannen als vrouwen... en dan in de huidige relatie al zeggen, dat ze niet weten of ze het voort moeten zetten... Meestal kijken ze het een tijdje aan en dan loopt de relatie alsnog stuk. Of ze zitten nu in een relatie en geven eerlijk toe, dat ze zo denken dat ze nog altijd aan die ene ex denken, maar dat het altijd bij denken zal blijven (omdat de ex ook al weer een relatie heeft of zegt nooit meer terug te willen). En de partner weet het dan niet, waardoor ik me dan altijd afvraag of het is zoals dat ene zinnetje "sommige dingen kun je beter niet weten".
Zoekt zei nog wel contact met jou?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:26 schreef Madski het volgende:
[..]
Heb je volkomen gelijk in. Is het dan verstandig aan te geven dat je geen contact meer wilt, of gewoon afstandelijk reageren?
Jij hebt je van je beste kant laten zien jongen. Net zoals ik dat gedaan heb. Het haalt allemaal toch niets uit. Gewoon geen contact meer is dan het beste. In mijn geval is dat nog iets makkelijker, omdat mijn ex gewoon duidelijk is geweest. Ik zoek NOOIT meer contact met haar. Ik weet nog niet wat ik doe als zij ooit contact zoekt. Denk dat ze weinig sympathie van me kan verwachten. Ze heeft haar kansen verspeeld (ik ook in haar ogenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:43 schreef Madski het volgende:
Geval 1 in dit geval. Had dr 5-6 weken lang niet aangesproken en sinds afgelopen maandag begon ze plotseling. Rede heb je denk ik wel gelezen.
Zal wel kiezen voor de niet reageren en kortaffe reacties.
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef jagermeister1 het volgende:
Die energie moeten we in onszelf en als het ff kan in een (met alle respect) ander wijf pompen.
Met de open deur manier geef je jezelf (ws zonder het zelf door te hebben) alleen maar hoop. Ergens in je achterhoofd blijven de radertjes draaien om haar.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef Madski het volgende:
Nja ik heb het voor mezelf in die hele periode nooit echt afgesloten voor mezelf, altijd wel een deur open gehouden door open te staan naar contact. Volgens mij heb ik mezelf er nu wel overheen gezet. Je maakt de beslissing om alles van dr verwijderen en weg te stoppen niet zo maar.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Madski het volgende:
Jepz! Nja komt wel goed. Voorlopig even genoeg erover gepraat voor mezelf. Even gedachten op andere dingen focussen.
Succes mensen en bedankt!
Denk dat mannen er iets meer over uitwijden (op forums dan),quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb de indruk dat precies mannen er problemen mee hebben om nog om te gaan met een ex ...
Het is natuurlijk ook wel zo dat de verhalen er hier zo naar zijn dat je dat automatisch gaat roepen.quote:ik vind het nogal jammer om hier dingen te lezen van " laat ze gewoon rotten". Als die mensen ooit iets voor jou hebben betekend, dan doe je dat toch gewoon niet ... of ze moeten gewoon écht te ver gegaan zijn ( en dan bedoel ik echt fysiek of zwaar psychisch geweld).
Weet ik, maar door er steeds over door te praten helpt het me niet. Je zit het dan weer omhoog te halen. Het is nu wel redelijk duidelijk voor mezelf. Nu moet het alleen bezinken.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef het.ismij het volgende:
[..]
graag gedaan en suc6 ermee.
![]()
iets roepen is makkelijker dan iets doen/verwezenlijke.![]()
Das pp verschillend.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef Madski het volgende:
[..]
Weet ik, maar door er steeds over door te praten helpt het me niet.
Zeg dat maar eens tegen mijn ex-vriendin. Ik heb op een gegeven moment een berichtje van haar gekregen "Voor mij leef je niet meer". Dit was zo'n beetje het enige dat ik nog van haar gehoord heb... op een allerlaatste botte email als reactie op mijn pogingen het e.e.a. recht te zetten na dan.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
ik vind het nogal jammer om hier dingen te lezen van " laat ze gewoon rotten". Als die mensen ooit iets voor jou hebben betekend, dan doe je dat toch gewoon niet ... of ze moeten gewoon écht te ver gegaan zijn ( en dan bedoel ik echt fysiek of zwaar psychisch geweld).
tja, ik weet uiteraard jullie voorgeschiedenis niet volledig, maar als iets al jaren speelt, kan uiteraard de bom wel eens ontploffen ...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef jagermeister1 het volgende:
Zeg dat maar eens tegen mijn ex-vriendin. Ik heb op een gegeven moment een berichtje van haar gekregen "Voor mij leef je niet meer". Dit was zo'n beetje het enige dat ik nog van haar gehoord heb... op een allerlaatste botte email als reactie op mijn pogingen het e.e.a. recht te zetten na dan.
En ik heb haar nooit geslagen en / of psychisch mishandeld.
Mja...Ik heb haar inderdaad wel hard gekwetst denk ik. Maar zij mij ook en dat weet ze. Het enige verschil is, dat ik oprecht sorry heb kunnen zeggen voor mijn fouten en voor de dingen die ik gezegd heb. Dat kun je van haar niet zeggen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
tja, ik weet uiteraard jullie voorgeschiedenis niet volledig, maar als iets al jaren speelt, kan uiteraard de bom wel eens ontploffen ...
ze zal je waarschijnlijk werkelijk kotsbeu zijn ... al zou ik zelf werkelijk nooit zo reageren als zij.
Misschien wil ze je eens tonen hoe hard je haar gekwetst hebt. Maar dat zijn gevaarlijke spelletjes die alles kapot kunnen maken, dat heeft ze er blijkbaar voor over...
Xt, je zoekt het zo alleen maar weer het ongemak op.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:21 schreef Xtinction het volgende:
Dat is geen reden om het niet te vragen voor de 100% zekerheid. En haar kennende is wat jij zegt niet waar. Dat ze niet mailt betekent alleen dat ze niet 100% overtuigd is dat ze met mij verder wil, meer niet.
*meldt zich*quote:
juist ja.. die tips.. het contact wil ik niet verbreken.. maar ondertussen.. doet het zeer.. en wil ik haar het liefst vergeten.. maar toch ook weer niet.... zucht.. liefde...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:17 schreef Lips het volgende:
Wat voor tips wil je dan???? Je wilt het contact niet verbreken... hoe wil je haar dan loslaten?
mee eens,quote:Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef Lips het volgende:
De enige tip die ik kan geven is toch het contact dan verbreken. Iedereen hier kan je vertellen hoe moeilijk dat is maar ook veel zullen je vertellen dat dat na verloop van tijd het beste is. Ik wilde zelf eerst ook het contact niet verbreken maar voel me nu beter dan toen ik wel contact had.
Hoelang zijn jullie samen geweest, waarom is het uit, hoelang is het uit??
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Lips het volgende:
[..]
*meldt zich*
Het gaat eigenlijk heel goed met mij (meestal). Ik lees hier nog wel mee maar heb niet zo veel meer te posten. Begin steeds meer het idee te krijgen dat ik over m'n ex heen ben. Nog niet helemaal maar het gaat de goede kant op. Ergens heb ik ook zoiets van ik wil geen contact want dan kan hij dingen met m'n gevoel doen die ik niet wil. Dus ik hou het geen contact hebben voorlopig nog even vol.
Ook het alleen zijn went goed. Mis vaak wel iemand om me heen die er echt voor me is, maar weet dat dat voor het moment even niet anders is. Kreeg gisterenavond nog telefoon van m'n ex voor m'n ex (voor de meelezers, degene waar ik geweest ben nadat ik hoorde dat m'n ex binnen een week met een ander in bed lag) met de vraag of ik langs kwam. Ik moest er niet aan denken! Laat mij maar lekker m'n eigen ding doen en laat me verder met rustBen geen speelgoed!
Met Lips alles z'n gangetje dus, maar ik lees trouw met jullie mee!
Goed werk heeft tijd nodig hequote:Op woensdag 5 april 2006 22:11 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Goed te horen dat je er weer aardig bovenop gekrabbeld bent! Met mij gaat het ook stukken beter! Het viel me al op dat je niet zo actief meer was idd. Geen bericht is goed bericht he! Het helpt mij ook om geen contact meer te hebben. Ik weet totaal niet wat ze doet en dat is maar goed ook. Heb mijn eigen leven weer grotendeels opgepakt. Zal vast nog wel een dip krijgen, maar vooralsnog voelt het stukken beter. Het alleen zijn went inderdaad ook wel aardig. Ik mis ook wel iemand om me heen, maar zodra je iets te doen hebt dan valt het mee.
Keep it up
Zekers en we komen er nog sterker uit dan dat we erin gingenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:20 schreef Lips het volgende:
[..]
Goed werk heeft tijd nodig heMaar we komen er wel!
Van je afschrijven helpt zekerquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:31 schreef jagermeister1 het volgende:
Nou.. maar weer een schopje naar boven. Ik krijg namelijk afkickverschijnselen van het niet posten in dit topic![]()
Sinds gisteren is mijn stemming weer een beetje achteruit gegaan. Aan het begin van de week voelde ik me eigenlijk kip lekker vergeleken met de afgelopen periode. Mijn ex kon me opzich niet eens meer zoveel boeien. Het relativeren leek me makkelijker af te gaan en mijn lichamelijke klachten (pijn in schouders en nek) waren praktisch weg. Gisteren dus toch weer aan het malen geslagen en de welbekende theorieën deden weer hun intrede. Soms betrap ik me weer op een vleugje valse hoop.
Heel gek, maar soms hoop ik gewoon dat ze tot inkeer komt en straks (al is het over een half jaar) op hangende pootjes terugkomt. Toch weet ik zeker dat dat niet gaat gebeuren, maar toch... Ik weet zelfs zeker dat ik haar dan niet terug wil (uh... weet ik dat wel echt zeker?) Over een half jaar iig niet meer denk ik. Ze heeft me echt teleurgesteld en een trap na gegeven.
![]()
Ben ook ineens weer heel erg benieuwd hoe het haar vergaat. Hoe ze haar dag indeelt, met wie ze omgaat, met wie ze eventueel de lakens deelt, waar ze uitgaat, of ze thuis slaapt.
We zij GVD 2.5 maand uit elkaar en nog kan ik het niet uit mijn kop krijgen. Het zou me niet meer moeten boeien na wat ze me allemaal heeft geflikt... maar toch. Ik merk wel dat het iets beter gaat dan... zeg... vorige week en die weken daarvoor. Dus wat dat betreft wel vooruitgang. En ik weet het... TIJD... is het toverwoord, maar pfff... het kan mij niet snel genoeg gaan. Vanavond en morgen maar eens goed de beest uithangen denk ik.
Zo .. weer van me af getypt!
Yep.. vallen en opstaan. Vandaag voel ik me relatief goed. Dus.... de ups krijgen de overhandquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Van je afschrijven helpt zeker![]()
En niet zo gek hoor wat je allemaal schrijft, eerder heel herkenbaar, zo zat ik ook in het begin...![]()
En 1 stap vooruit en 2 terug, soms 3 vooruit en 5 terug, rollercoaster-ride, wisselvallig... wordt vanzelf stabieler. T'is ook nog niet zo lang dat het uit is, dus verwacht niet teveel van jezelf.![]()
Ik had altijd zoiets van; af en toe een goeie schop onder m'n kont, maar af en toe ook verdrietig "mogen" zijn, dipjes mogen hebben.![]()
Helaas wel zo.......ook uit eigen ervaring.quote:Op zondag 9 april 2006 10:17 schreef dikkehoi het volgende:
Is het over het algemeen zo dat wanneer het uit gaat, en het na een tijdje weer aangaat, dat dat bijna nooit goed gaat?
Je hebt gelijk. Ben alleen bang het contact voorgoed te verliezen. Aan de ene kant is het prima, het is een ex. Maar aan de andere kant zo jammerquote:Op zondag 9 april 2006 11:43 schreef LadyXochi het volgende:
Gewoon laten zo. Misschien trekt het ooit vanzelf nog wel bij, maar ik zou geen contact met haar opnemen om je te verontschuldigen voor het niet reageren.
Bij veel mensen wel, uit eigen ervaring is het 1 keer goed gegaan en zijn we nog jaren samen geweest en is het om andere reden stuk gelopen...quote:Op zondag 9 april 2006 10:17 schreef dikkehoi het volgende:
Is het over het algemeen zo dat wanneer het uit gaat, en het na een tijdje weer aangaat, dat dat bijna nooit goed gaat?
quote:Op zondag 9 april 2006 18:55 schreef no__on het volgende:
Het is nu 3 dagen uit, na 6 jaar (waarvan 4 jaar samengewoond).
Niet lullig bedoelt ofzo, maar wat denk je zelf?quote:Ik wil dat het me niets kan schelen als ik zijn naam hoor. Ik wil niet de drang hebben om hem om de 10 minuten te bellen.
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Een paar jaartjes single zijn zal je goed doen meid! Pik het contact met vriendinnen weer op en probeer weer een 'eigen leven' op te bouwen, vooral sociaal gezien.quote:Op zondag 9 april 2006 18:55 schreef no__on het volgende:
Het is nu 3 dagen uit, na 6 jaar (waarvan 4 jaar samengewoond). Het ging de hele tijd al heel slecht, ik ben een jaar geleden verhuisd naar een andere stad (hij is in ons oude huis blijven wonen). Het komt erop neer dat hij mij niet meer wil zien of wil spreken (en nee, ik ben niet vreemdgegaan oid, hij heeft 'gewoon genoeg' van mij...).
Het is wel eens vaker zo 'uit'geweest. Het kwam erop neer dat ik hem elke dag belde, na een paar dagen kwam het 'goed' en ging het liedje weer verder; alles kwam van mijn kant, ik belde hem, ik ging naar hem toe etc.
En nu is het volgens mij echt menens.
Ik heb de hele tijd de drang om hem te bellen, en, ik geef toe, dat heb ik de afgelopen dagen ook gedaan. Gewoon de hele tijd bellen, zijn stem willen horen etc. Waarom ik die drang heb, weet ik niet. Nu neemt hij zijn telefoon niet meer op, of drukt het uit. En dat maakt me razend. Kwaad, dat hij mij niet wil spreken, dat hij niet inziet wat hij verliest, dat hij die 6 jaar gewoon zomaar opzij kan schuiven.
Ik hou niet meer van hem, denk ik.
Maar op de een of andere manier kan ik hem niet loslaten, en dit was zon beetje onze 'relatie': hij stootte me af, waardoor ik nog meer aan hem ging hechten.
Ik weet ook heel goed dat die hele relatie mij geen goed deed. Alleen maar geven en niets terugrkijgen. Maar volgens mij is dát juist de reden waarom ik zo aan hem vastklamp, iets anders kan ik er ook niet van maken.
Al jaren geleden kwam ik erachter dat hij best actief was op internet op het gebied van camsites en chatprogrammas waar hij alleen met meisjes chatte met niets verhullende foto's. Ik heb zelfs een profiel van hem gevonden waar hij op zoek was naar een sexdate. Waarna hij beweerde dat hij ECHT NIET zichzelf had aangemeld en dat IK dat waarschijnlijk gedaan had om hem op deze manier ergens van te beschuldigen. (en hij dacht nog serieus dat ik in dat verhaal trapte).
Op de honderden vragen of hij vreemdging kreeg ik steevast Nee, met daarna het verhaal dat ik hem niet vertrouwde en dat ik waarschijnlijk zélf vreemdging. Met slaande ruzies tot gevolg, blauwe plekken die pas na een week weggingen. Ik zou hem zgn. dingen verbieden, ik zou hem weerhouden van van alles en nog wat etc.
Dit had tot gevolg dat ik achter alles wat hij deed dingen ging zoeken, soms had ik gelijk (weer allemaal foto's op zijn computer, weer die inbel nummers voor camsites in zijn telefoon etc). Al die keren zei hij dat hij ermee op zou houden. Dat gebeurde ook, voor een paar weken (waarin ons seksleven ook opeens een soort boost kreeg) maar uiteindelijk was het weer terug bij af. Ik werd zo afhankelijk van hem, ik ging bijna nooit iets doen zonder hem, had als het ware zijn 'goedkeuring' nodig. En dat heb ik allemaal, 100%, zélf gedaan, van hem kon ik elk moment weggaan (wat hij maar al te graag, en al te vaak, zei).
Dit is zon beetje hoe de laatste 4,5 jaar zijn geweest. Ik heb me altijd afgevraagd waarom hij zo was, waarom hij niet van mij kon 'houden' etc. Maar nu weet ik dat het niet zozeer aan mij lag. Hij is gewoon zo, zijn wil is wet zeg maar. Waarom ik niet eerder ben weggegaan, niet eerder heb gezegd dat het genoeg is? Geen idee. Ik had op de een of andere manier een luchtkasteel gebouwd, en daar ben ik ook zelf in gaan geloven (en volgens mij geloof ik daar nog steeds in).
Na dit alles zou ik moeten juichen dat het uit is. Maar dat kan ik niet. Ik heb hem zojuist weer gebeld, en hij heeft weer zijn telefoon uitgedrukt. Waarom wil ik steeds zijn stem horen, terwijl ik hem diep in mijn hart bijna haat voor wat hij de afgelopen 6 jaar heeft geflikt?
Het is heel dubbel; aan de ene kant wil ik hem doodwensen, aan de andere kant zit ik te janken dat hij van mij af wil. Hij ja. Want als het aan mij had gelegen was dit waarschijnlijk nog jaren zo doorgegaan; een vorm van sadisme bijna. Hij wéét g dat ik hem ga bellen, dat ik zowat ga smeken,en dat ik volgende week weer bij hem thuis zit. En dan begint het liedje van voren af aan: hij scheldt, zegt dat ik moet oprotten, dat hij genoeg heeft van me etc. En ik, ik laat hem uitrazen en zeg dat ik van hem hou en doe alsof hij al die dingen niet gezegd/gedaan heeft.
Ik hou mezelf voor de gek, dat weet ik. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij als het ware uit mijn hoofd verdwijnt. Ik wil dat het me niets kan schelen als ik zijn naam hoor. Ik wil niet de drang hebben om hem om de 10 minuten te bellen.
Ik herken hier erg veel in van mijn laatste vriendin. Datzelfde aantrekken en dan weer afstoten, maar wel jezelf toestaan weer elke keer in die valkuil te trappen. Erg klote en verschrikkelijk verwarrend. Misschien fijn om er over te mailen? Als je dat wilt kun je je email adres in mijn fotoboek achterlaten.quote:Op zondag 9 april 2006 18:55 schreef no__on het volgende:
Het is nu 3 dagen uit, na 6 jaar (waarvan 4 jaar samengewoond). Het ging de hele tijd al heel slecht, ik ben een jaar geleden verhuisd naar een andere stad (hij is in ons oude huis blijven wonen). Het komt erop neer dat hij mij niet meer wil zien of wil spreken (en nee, ik ben niet vreemdgegaan oid, hij heeft 'gewoon genoeg' van mij...).
Het is wel eens vaker zo 'uit'geweest. Het kwam erop neer dat ik hem elke dag belde, na een paar dagen kwam het 'goed' en ging het liedje weer verder; alles kwam van mijn kant, ik belde hem, ik ging naar hem toe etc.
En nu is het volgens mij echt menens.
Ik heb de hele tijd de drang om hem te bellen, en, ik geef toe, dat heb ik de afgelopen dagen ook gedaan. Gewoon de hele tijd bellen, zijn stem willen horen etc. Waarom ik die drang heb, weet ik niet. Nu neemt hij zijn telefoon niet meer op, of drukt het uit. En dat maakt me razend. Kwaad, dat hij mij niet wil spreken, dat hij niet inziet wat hij verliest, dat hij die 6 jaar gewoon zomaar opzij kan schuiven.
Ik hou niet meer van hem, denk ik.
Maar op de een of andere manier kan ik hem niet loslaten, en dit was zon beetje onze 'relatie': hij stootte me af, waardoor ik nog meer aan hem ging hechten.
Ik weet ook heel goed dat die hele relatie mij geen goed deed. Alleen maar geven en niets terugrkijgen. Maar volgens mij is dát juist de reden waarom ik zo aan hem vastklamp, iets anders kan ik er ook niet van maken.
Al jaren geleden kwam ik erachter dat hij best actief was op internet op het gebied van camsites en chatprogrammas waar hij alleen met meisjes chatte met niets verhullende foto's. Ik heb zelfs een profiel van hem gevonden waar hij op zoek was naar een sexdate. Waarna hij beweerde dat hij ECHT NIET zichzelf had aangemeld en dat IK dat waarschijnlijk gedaan had om hem op deze manier ergens van te beschuldigen. (en hij dacht nog serieus dat ik in dat verhaal trapte).
Op de honderden vragen of hij vreemdging kreeg ik steevast Nee, met daarna het verhaal dat ik hem niet vertrouwde en dat ik waarschijnlijk zélf vreemdging. Met slaande ruzies tot gevolg, blauwe plekken die pas na een week weggingen. Ik zou hem zgn. dingen verbieden, ik zou hem weerhouden van van alles en nog wat etc.
Dit had tot gevolg dat ik achter alles wat hij deed dingen ging zoeken, soms had ik gelijk (weer allemaal foto's op zijn computer, weer die inbel nummers voor camsites in zijn telefoon etc). Al die keren zei hij dat hij ermee op zou houden. Dat gebeurde ook, voor een paar weken (waarin ons seksleven ook opeens een soort boost kreeg) maar uiteindelijk was het weer terug bij af. Ik werd zo afhankelijk van hem, ik ging bijna nooit iets doen zonder hem, had als het ware zijn 'goedkeuring' nodig. En dat heb ik allemaal, 100%, zélf gedaan, van hem kon ik elk moment weggaan (wat hij maar al te graag, en al te vaak, zei).
Dit is zon beetje hoe de laatste 4,5 jaar zijn geweest. Ik heb me altijd afgevraagd waarom hij zo was, waarom hij niet van mij kon 'houden' etc. Maar nu weet ik dat het niet zozeer aan mij lag. Hij is gewoon zo, zijn wil is wet zeg maar. Waarom ik niet eerder ben weggegaan, niet eerder heb gezegd dat het genoeg is? Geen idee. Ik had op de een of andere manier een luchtkasteel gebouwd, en daar ben ik ook zelf in gaan geloven (en volgens mij geloof ik daar nog steeds in).
Na dit alles zou ik moeten juichen dat het uit is. Maar dat kan ik niet. Ik heb hem zojuist weer gebeld, en hij heeft weer zijn telefoon uitgedrukt. Waarom wil ik steeds zijn stem horen, terwijl ik hem diep in mijn hart bijna haat voor wat hij de afgelopen 6 jaar heeft geflikt?
Het is heel dubbel; aan de ene kant wil ik hem doodwensen, aan de andere kant zit ik te janken dat hij van mij af wil. Hij ja. Want als het aan mij had gelegen was dit waarschijnlijk nog jaren zo doorgegaan; een vorm van sadisme bijna. Hij wéét g dat ik hem ga bellen, dat ik zowat ga smeken,en dat ik volgende week weer bij hem thuis zit. En dan begint het liedje van voren af aan: hij scheldt, zegt dat ik moet oprotten, dat hij genoeg heeft van me etc. En ik, ik laat hem uitrazen en zeg dat ik van hem hou en doe alsof hij al die dingen niet gezegd/gedaan heeft.
Ik hou mezelf voor de gek, dat weet ik. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij als het ware uit mijn hoofd verdwijnt. Ik wil dat het me niets kan schelen als ik zijn naam hoor. Ik wil niet de drang hebben om hem om de 10 minuten te bellen.
Ok, dus jullie zijn 6 jaar samengeweest, hebben 4 jaar samengewoond, 1 jaar geleden ben jij verhuisd, maar het is 3 dagen geleden pas uitgegaan?quote:Op zondag 9 april 2006 18:55 schreef no__on het volgende:
Het is nu 3 dagen uit, na 6 jaar (waarvan 4 jaar samengewoond).
[...]
ik ben een jaar geleden verhuisd naar een andere stad (hij is in ons oude huis blijven wonen).
Idd, een LAT-relatiequote:Op dinsdag 11 april 2006 12:03 schreef Kuuke2k5 het volgende:
hoezo? ze kunnen toch wat hebben zonder dan nog samen te wonen of ben ik nu achterlijk
Het klinkt een beetje vreemd, na 4 jaar samenwonen opeens apart wonen, maar ik kon hem toen ook niet loslaten. De ruzies liepen zo uit de hand, hij heeft een paar keer mn spullen van de trap gegooid, ik kon het mentaal ook niet meer aan. Dus ik ben verhuisd en woon nu een een uur met de bus bij hem vandaan. Hij is niet meeverhuisd omdat het huis op zijn naam stond, omdat hij langer stond ingeschreven voor een huurhuis, ik ben erbij in getrokken. En hij vond dat het huis van hem was en ik maar moest weggaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:13 schreef LadyXochi het volgende:
Dat kan, ja, maar als je eerst 4 jaar gaat samenwonen en dan ineens meer niet meer, dan zit er volgens mij sowieso al iets goed mis. Of ligt dat aan mij?
Hoe ver woonden jullie dan uit elkaar, no__on? En waarom verhuisde hij niet mee?
Klinkt ook niet als de meest ideale vriend...quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef no__on het volgende:
Hij heeft mij zo vaak en veel gekwetst, mij als een voetenveegje gebruikt terwijl ik bij wijze van spreken mijn ziel binnenstebuiten voor hem gekeerd heb.
Ik haat hem wanneer hij kwetsende, vernederende dingen tegen mij zegt, wanneer we ruzie hebben en hij me een klap geeft.
Is voor veel mensen erg herkenbaar denk ik, je weet dat iemand niet goed voor je is of dat de situatie niet goed voor je is en je afstand moet nemen, maar toch... is niet zo 1-2-3 gedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef no__on het volgende:
Het is gewoon heel moeilijk voor me om hem los te laten, om hem niet te spreken of te zien. Maar nog moeilijker is het om in te zien dat hij verder gaat met zijn leven alsof er niets aan de hand is. Hoe kan hij mij zo makkelijk vergeten, terwijl ik zowat moeite heb met de kleine dagelijkse dingen.
Schuldgevoel of jou een hak zetten...quote:
Gefeliciteerd Lips!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:32 schreef Lips het volgende:
Ja daar is ze weer
Ik was gisteren jarig (ja, gefeliciteerd, nog vele jaren enzo)
Op hem ben ik ook kwaad hoor. Iets minder dan op haar wel, maar dit voorval was voor mij de druppel om het contact met hem te verbreken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:11 schreef LadyXochi het volgende:
Lips, waarom ben je zo kwaad op haar en niet op je ex? Waar twee kijven hebben twee schuld.
Behalve dat hij binnen een week met haar in bed lag heeft ie me nooit iets kwaads aangedaan. Ik vind het niet de moeite alleen daarom kwaad op hem te blijven. Daarom heb ik wel gereageerd. De vraag naar contact was redelijk oppervlakkig en ik denk dat hij ook niet verwacht dat ik daar op in ga.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:24 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Lips!!![]()
![]()
Goed gehandeld hoor!! Alhoewel, misschien had ik helemaal niet gereageerd op zijn sms-je. Zeker niet na wat hij je heeft geflikt. Ook goed dat je niet ingaat op het feit dat ie hoopt binnenkort nog iets van je te horen. Je schiet er niks mee op. Hij was je snel vergeten door met een vriendin van jou het nest in te duiken (na een week) en nu wil ie ineens weer contact enzo. Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar ik heb de indruk dat ie je aan het lijntje wil houden. Als je erop ingaat, dan kun je straks weer van voor af aan gaan beginnen met verwerken.
Pfff.. en dat die oude vriendin het lef heeft om jou te feliciteren zeg....Het is jammer dat je geen drol kunt terugsturen. Alhoewel.... er schijnt een site te zijn waar je een drol kunt bestellen en in een mooie verpakking (al dan niet anoniem) kunt laten bezorgen.... Misschien een idee
![]()
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Je hebt blijkbaar moeite om normaal met mensen te communiceren en hebt daardoor af en toe bonje? Een beetje scheit aan anderen hebben is goed, maar je moet het niet zo ver laten komen dat men daardoor ruzie met je krijgt. Op een gegeven moment moeten ze je dan niet meer vrees ik. Maar goed... contact met mensen kan inderdaad lastig zijn ja. Niet iedereen is communicatief sterk op het sociale vlak.quote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef Madski het volgende:
Nou ff maar een bump. Wel benieuwd hoe het gaat hier.
Met mij zelf gaat het zo zo, beetje moeilijk houding te geven ten opzichte van anderen. Beetje ruzie gehad met een vriend, maar dat is al bijgelegt (was toen onredelijk), en nu bijv een beetje mot met een vriendin die vind dat ik blijkbaar de schijn op hou geinteresseerd te zijn in mensen.
Het was eerst bijv heel veel op mezelf gewezen zijn en stil, laatste tijd wel wat mondiger geworden. Maar om te weten hoe met mensen om te gaan (soms wel de neiging om wat stennis te schoppen) is dan weer vaag. Tis natuurlijk altijd doen wat je zelf het prettigs vind. Maar daar hoort blijkbaar ook bij lak te hebben aan anderen?
Erg herkenbaar en zeker het laatste gedeelte, ik mis ook mijn maatje....quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:10 schreef Katana het volgende:
Vandaag wakker geworden en nog steeds dat kut gevoel van gister.
Ik weet dat het beter is dat het over is maar toch mis ik haar, mischien meer als maatje dan als mn vriendin.
Je bedoeld je bent de goede meid nog niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef jagermeister1 het volgende:
Hebben jullie ook dat je jezelf totaal nog niet samen met een andere meid kunt zien? Zelf krijg ik de laastse tijd best wel wat aandacht van andere meiden. Dit geeft een goed gevoel, alleen ik kan me er maar niet toe zetten om een stapje verder te gaan dan alleen flirten en praten. Op de een of andere manier weet ik bij voorbaat al dat het niet iets serieus gaat worden omdat ik nog teveel aan mijn ex denk. Bovendien hebben al die meiden wel weer een 'maar': De ene is te jong, de ander weer te oud de volgende heeft al te veel gasten vesleten naar mijn zin en weer een ander vind ik op de een of andere manier niet echt aantrekkelijk.
Ook ben ik wel bang om iemand weer in vertrouwen te nemen. Bang om weer gekwetst te worden enzo... ik weet niet. Lastig! Ben gewoon nog niet toe aan een nieuwe relatie!
Is ook wel zo natuurlijk, maar ik bedoel te zeggen dat het lijkt alsof je ex de enige is waar je nog gevoel voor kunt hebben. Dat je je niet voor kunt stellen dat er nog een andere meid rondloopt waar je dezelfde gevoelens voor zou kunnen krijgen. Ik kan er dan ook met mijn verstand niet bij dat veel mensen kort na een relatiebreuk weer een nieuwe vriendin/vriend opduikelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:46 schreef Carda het volgende:
[..]
Je bedoeld je bent de goede meid nog niet tegen gekomenKerel, geniet van die aandacht! De rest komt wel weer
Doe ik ook namelijk
Beide erg herkenbaar... Dat eerste verandert vanzelfquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef jagermeister1 het volgende:
Hebben jullie ook dat je jezelf totaal nog niet samen met een andere meid kunt zien? Zelf krijg ik de laastse tijd best wel wat aandacht van andere meiden.
Ook ben ik wel bang om iemand weer in vertrouwen te nemen. Bang om weer gekwetst te worden enzo... ik weet niet. Lastig! Ben gewoon nog niet toe aan een nieuwe relatie!
Denk zelf dat ik maar ff een tijdje alleen blijf. Ik ga in iedergeval zeker niet met de eerste de beste die zich aandient een relatie beginnen om 'het hebben van een relatie'. Bij enige vorm van serieuze twijfel, kap ik ermee.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Beide erg herkenbaar... Dat eerste verandert vanzelf![]()
En dat bang zijn om iemand weer te kunnen vertrouwen...ik merk dat het bij mezelf echt een moeilijk punt blijft, maar ook dat heeft tijd nodig. En als je een nieuw iemand tegenkomt moet dat vertrouwen ook weer groeien, komt vanzelf wel.![]()
Ondanks angst en alles blijf ik niet angstig buiten de zijlijn staan, maar ik sta er (in m'n hoofd) wel stiekem heel gauw weer met 1 been buiten![]()
![]()
Vrouwen zijn over het algemeen wat dat betreft toch wel harder als mannen merk ik. Ze verbreken veel makkelijker alle contact.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef korenwolfje het volgende:
Na een leuk weekend te hebben gehad, vandaag weer een kutdag. Heb m'n ex sinds anderhalve week niet meer gesproken, maar morgen is ze jarig? Wat moet ik er mee? Bellen? Sms-en? Ze laat zelf niks meer van zich horen, maar ik vind het toch wel fijn even interesse te tonen.
(Voor de goede orde, we zijn als 'vrienden' uit elkaar gegaan, maar van het leuke contact is weinig meer over sinds dat ze een nieuwe vriend heeft)
Trek je conclusie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef korenwolfje het volgende:
(Voor de goede orde, we zijn als 'vrienden' uit elkaar gegaan, maar van het leuke contact is weinig meer over sinds dat ze een nieuwe vriend heeft)
Als de vriendschap haar iets waard zou zijn dan zou ze je nu niet zo laten vallen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef korenwolfje het volgende:
Lijkt simpel he. Post hier niet voor niks
Ach, je hebt zo gelijk. M'n verstand snapt het wel, maar m'n hart wil zo graag anders.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:12 schreef VD het volgende:
[..]
Als de vriendschap haar iets waard zou zijn dan zou ze je nu niet zo laten vallen.
Goed te horen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:55 schreef Emel het volgende:
6 maanden uit nu en het gaat hartstikke goed met mijwe hebben nu drie maanden geen contact met elkaar.
Geloof me, ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Sterkte.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef korenwolfje het volgende:
Ach, je hebt zo gelijk. M'n verstand snapt het wel, maar m'n hart wil zo graag anders.
Maargoed, van dat sentimentele gezever word ik natuurlijk ook niet vrolijker
Nee dat is zo maar die gouden regels omschrijft het thema toch wel het best. Ik denk ieder die hier kijkt of post hetzelfde meemaakt; verstand is er enkel je gevoel vertraagd de verwerking.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Ach, je hebt zo gelijk. M'n verstand snapt het wel, maar m'n hart wil zo graag anders.
Maargoed, van dat sentimentele gezever word ik natuurlijk ook niet vrolijker
Is ook niet zo raar op zich alstie uit het land is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:55 schreef Emel het volgende:
poosje geleden dat ik hier gepost heb maar ik dacht ik laat even horen hoe het nu gaat
6 maanden uit nu en het gaat hartstikke goed met mijwe hebben nu drie maanden geen contact met elkaar.
Eh. Waarom is het nodig dat hij een tijdje "rust" (bijkletsen en bijneuken versta ik daar eigenlijk niet zo onder) neemt, als hij bij voorbaat al schijnt te weten dat hij bij je terugkomt?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Lang geleden ook dat ik van me heb laten horen.
Het is nu bijna 2 maanden uit.
Sinds dat het uit is hebben we nog wel contact, al is dat iets minder. In het begin hield ik me eraan vast dat ik echt elke dag iets van hem wilde horen. Nu is die drang (gelukkig) wat minder, al zou ik het niet erg vinden als hij elke dag iets van zich liet horen.
Na zaterdag dacht ik echt de knoop doorgehakt te hebben dat ik niks meer van hem wilde horen. DAt ik gewoon helemaal klaar was met hem. Blijkbaar voelde hij dat aan ofzo (telepathie??), want hij belde diezelfde avond nog op om te vragen hoe het met me ging en of hij langs kon komen voor een bakkie en om bij te praten.
En twas gezellig .. nog steeds. Er is niks veranderd, enige is dat we nu iets minder contact hebben en dat we niet meer kussen en niet meer seksen. Hoewel.. niet meer kussen.
Da's dus afgelopen zaterdag wel gebeurd. Maar ik heb er een minder 'wanhopig' gevoel aan over gehouden dan een paar weken terug. Nu heb ik de drang niet meer om constant met hem contact te zoeken. Zaterdag was fijn, leuk, gezellig...
En ik zou liegen als ik die tijd niet terug zou willen krijgen.
Maar ik kan gelukkig weer verder kijken en heb zoveel lol en pleizer met allemaal andere mensen om me heen. Ik heb hem niet nodig om gelukkig te zijn. Hij is een fijne aanvulling op alles wat ik eigenlijk al had, maar wat ik niet wilde zien toen het net uit was tussen ons.
En nog steeds blijf ik zeggen dat het ooit goed komt. Als die jongen eens zijn rust heeft gepakt die hij nodig heeft en alles voor zichzelf op een rijtje heeft gezet.. als ik hem die kans geef..
Die komt wel terug..
Maar kga niet meer wanopig op hem zitten wachtne net als een paar weken geleden.
Zaterdag toen hij hier was zei hij bovenstaande tegen me.
Als hij over een tijdje alles op ene rijtje heeft voor zichzelf zal ie voor me moeten vechten. Want misschien ben ik dan wel allang weer verder in me leven.
Maar missen doe je hem iedere dag.
Dan ligt 't vast aan mij, want ik ben het tegenovergestelde vaak tegengekomen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:18 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen wat dat betreft toch wel harder als mannen merk ik. Ze verbreken veel makkelijker alle contact.
OMG!quote:
True!!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:39 schreef LadyXochi het volgende:
Als je fysiek blijft met je ex is het alleen maar moeilijker om hem/haar los te laten...
Tsja, even bot gezegd, wat wil je daar nu mee? Bevestiging zoeken dat je de juiste keuzes hebt gemaakt?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:55 schreef Madski het volgende:
Iemand nog commentaar oid bij mijn reactie?
Geen idee. Misschien wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:58 schreef Panzer het volgende:
[..]
Tsja, even bot gezegd, wat wil je daar nu mee? Bevestiging zoeken dat je de juiste keuzes hebt gemaakt?
Of het 'juist' is wat je doet, geen idee. Je denkt in ieder geval over je acties na, en dat pleit voor je.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:44 schreef Madski het volgende:
Geen idee. Misschien wel.
Kom op, lekker laten gaan! Wat kan het jou schelen dat ze Flugels zuipt en het dus kennelijk naar d'r zin heeft? Sommige mensen (meiden) kunnen dingen héél snel achter zich laten, hoor, dat hoeft absoluut geen vluchtgedrag te zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:49 schreef jagermeister1 het volgende:
Gisteren kreeg ik van iemand te horen dat hij mijn ex tegen is gekomen in de supermarkt. Ze liep met een hele berg flügeltjes....Hij heeft even met haar gesproken. Niet over ons hoor... Anyway, die flugeltjes zijn nodig om in te drinken voor ze gaat stappen. De laatste keer was ze namelijk ¤100,- kwijt met stappen. Deze keer gaan ze dus van te voren maar indrinken....Met wie ze dat doet... geen flauw idee ze had namelijk niet zoveel vriendinnen. Alleen wat collega's.
En dit terwijl mijn ex niet van drinken hield. Op zijn tijd een wijntje (of 2) en dan had ze het wel weer gehad. Voor wij met elkaar gingen dronk ze wel aardig wat, maar goed... dik 5.5 jaar geleden. Dit nieuws kwam een beetje puberaal op me over eigenlijk.
Ook kwam het toch wel rauw op mijn dak aangezien ze dus behoorlijk aan het los gaan is en dus niet stilzit. Had ook niet anders verwacht eigenlijk, maar toch.... Zelf zit ik ook niet stil in het weekend... alleen wel jammer dat ik toch ook op de financiën moet letten aangezien ik nu echt een dikke verantwoordelijkheid heb.
Volgens mij duidt dit nieuws er wel op dat ze geen vriend heeft. Kan natuurlijk wel, maar ik vermoed dat ze gewoon flink aan het los gaan is. Grappig hoe mensen kunnen veranderen! Wat denken jullie, is dit een vlucht voor de realiteit of is dit gewoon 'genieten' van het vrijgezellen leven?
Zelf denk ik dat ze op de 1 of andere manier wegloopt voor haar gevoelens. Vrij snel nadat we uitelkaar zijn gegaan is ons contact compleet verbroken door dingen die zijn gebeurd. Diverse lijmpogingen van mijn kant hebben alleen maar botte reacties opgeroepen. Er was totaal niet meer met haar te communiceren, wat ik ook probeerde. Ze woont weer bij haar ouders in een kamertje van 2 bij 2, ze is haar katjes die ze zo lief had is ze ook kwijt. Haar ouders wilde die beestjes niet en dus heb ik ze gehouden. Zijn toch ook mijn maatjes. Anyway.... ik vermoed dat ze toch wel ontzettend verdrietig is (geweest) dat het uiteindelijk allemaal zo is gelopen. Dat stapgedrag lijkt mij dan een vlucht voor de realiteit...
Tsja... ik had met mijn ex wel eens ruzie over dat soort zaken.quote:
Je hebt gelijk, ik maak me weer eens te druk om nietsquote:Op donderdag 20 april 2006 18:58 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Kom op, lekker laten gaan! Wat kan het jou schelen dat ze Flugels zuipt en het dus kennelijk naar d'r zin heeft? Sommige mensen (meiden) kunnen dingen héél snel achter zich laten, hoor, dat hoeft absoluut geen vluchtgedrag te zijn.
Whahaa... dat zakelijke contact had ik ook toen we net uit elkaar waren. Suf eigenlijk!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:25 schreef VD het volgende:
Heb nu enkel nog zakelijk sms contact. Zoals je zou smsen met je notaris..
Gisteren leuke date gehad. Meiden met smaak én niveau, ze zijn er nog..
Ik voel hetzelfdequote:Op donderdag 20 april 2006 22:23 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Whahaa... dat zakelijke contact had ik ook toen we net uit elkaar waren. Suf eigenlijk!
Good for you dude!Ik zelf ben ze nog niet tegen gekomen de laatste tijd. Of... ze hebben wel smaak en niveau, maar zijn dan net weer niet mijn types. Ach... heb ook nog geen zin in dat gedoe. Eerst maar eens happy worden in mijn eentje.
keep on dreamingquote:Op donderdag 20 april 2006 09:49 schreef jagermeister1 het volgende:
ik vermoed dat ze toch wel ontzettend verdrietig is (geweest) dat het uiteindelijk allemaal zo is gelopen. Dat stapgedrag lijkt mij dan een vlucht voor de realiteit...
Waar baseer jij dan op dat dat niet zo is?quote:
Jij ziet mij alleen maar achteruit gaan?quote:en ga eens vooruit met je leven, zeg, ik zie je alleen maar achteruit gaan. Zet dat gekrenkt ego eens opzij en move on.
Drie uur later had ik d'r op MSN. Of ik zin had om even langs te komen. 135km verder, maar goed. Ik ben altijd wel in voor iets impulsiefs. De volgende ochtend moest ik eigenlijk voor 13h weg, want dan zou een vriendin bij haar langskomen en dat zou een verkeerde indruk wekken. Maar goed, toen zat ik er nog. Paar uur later kwam zusjelief thuis. Daarna paps. Daarna mams. Iedereen gehad.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:25 schreef VD het volgende:
Gisteren leuke date gehad. Meiden met smaak én niveau, ze zijn er nog..
Whaha... dat gaat rap! Ach... als ze de moeite waard is! Waarom niet!?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:40 schreef VD het volgende:
[..]
Drie uur later had ik d'r op MSN. Of ik zin had om even langs te komen. 135km verder, maar goed. Ik ben altijd wel in voor iets impulsiefs. Volgende ochtend moest ik eigenlijk voor 13h weg, want dan zou een vriendin langskomen. Maar goed, toen zat ik er nog. Paar uur later kwam zusjelief thuis. Daarna paps. Daarna mams. Iedereen gehad.. Meegegeten. En zit er nu nog. Zou ik een blijvertje zijn?
.
Sterktequote:Op zaterdag 22 april 2006 22:22 schreef boskov het volgende:
Mijn vriendin heeft het een uur geleden uitgemaakt
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:22 schreef boskov het volgende:
Mijn vriendin heeft het een uur geleden uitgemaakt
Jawel, maar dat gaat dus niet door. Het heeft gewoon geen zin meer. Bahquote:Op zondag 23 april 2006 01:31 schreef VD het volgende:
Ja, dat is dus kut. Want even 'heen en weer' doe je dan -begrijpelijk- ook niet zo snel. Het is niet zo dat je binnen afzienbare tijd weer in Nederland zit en je haar dus een positief vooruitzicht kunt voorschotelen?
Dat is behoorlijk klote voor je m8.quote:Op zondag 23 april 2006 09:04 schreef Morrigun99 het volgende:
-verhaal-
Misschien wel. Bindingsangst ofzo. Ik ben zo bang dat ik er over tien jaar spijt van krijg op al zo'n jonge leeftijd zo'n vaste relatie te zijn aangegaan.quote:Op zondag 23 april 2006 16:34 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Mag ik alleen vragen waarom je denkt er niet klaar voor te zijn?
Ben je "bang" voor het "onbekende"?
Dat bedoel ik,quote:Op maandag 24 april 2006 10:11 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Misschien wel. Bindingsangst ofzo. Ik ben zo bang dat ik er over tien jaar spijt van krijg op al zo'n jonge leeftijd zo'n vaste relatie te zijn aangegaan.
Maar ik ben gisteren nog naar haar toe geweest en de deur is al weer een stuk minder definitief op slot. Misschien moet ik me er maar eens bij neer gaan leggen dat het op een gegeven moment voorbij is met die eeuwige vrijheid. En als er iemand is waar ik dat voor op wil geven is zij het wel...
Het is nou net die tegenstrijdigheid die mij de laatste tijd zo aan het twijfelen brengt. En dat reageer ik een beetje af op haar eigenlijk.quote:Op maandag 24 april 2006 10:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat bedoel ik,
Je wilt niet je niet binden door je vrijheid, maar je wilt wel met haar verder.
Beetje tegenstrijdig van jezelf?
Vanw at ik uit je verhaal begrijp ben je bang dat ja dalijk als het ware "vast" zit, en niet meer je eigen ding kan doen.
Maar daar ben je natuurlijk zelf bij.
Dat moet imo altijd mogelijk zijn binnen een relatie.
Yep, daar is ze duidelijk en waarschijnlijk heel consequent in.quote:Op maandag 24 april 2006 10:59 schreef het.ismij het volgende:
OKe, of jij het huidige goede weg wilt gooie voor het onbekende is inderdaad een issue, ik denk alleen dat als je voor het onbekende kiest dat je het huidige kan vergeten?
Goed dat het goed gaat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:17 schreef Madski het volgende:
Nja heb het nu ook bijgelegt met die vrienden waarmee ik ruzie had. Nu stage een beetje inzet voor tonen en dan gaat het wel relaxt. (kerel zit me te zanikken man!)
Wat de vrouwen betreft: niet op zoek of op jacht. Beetje flirten (hoi leuk meisje uit de bus. Ik zag je wel kijken) en veel eruit gaan. Red me prima
![]()
Dat internetten komt vanzelf wel weer hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:22 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Goed dat het goed gaat.
Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Ik vertel mezelf het te vergeten. Maar we praatten elke dag op msn en ze was vaak online, en sinds die nieuwe vriend gewoon helemaal niet meer. Vraag me zo sterk af wat ze aan het doen is. Wat de rede is niet meer online te komen? Te druk? Ik ben in ieder geval niet geblokkeerd. Maar moet ik me het wel afvragen.
Zucht, en nu is het internetten een stuk zinlozer geworden. Ben gewoon een 'hobby' kwijt.
Maargoed, raar dat ik me voel, morgen kan ik me weer een stuk beter voelen. Ik snap er weinig meer van
Dat blijf je sowieso nog een hele tijd houden. Niet het gevoel zelf, maar juist dat ze dat iedere keer als je haar ziet, opwekt.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:12 schreef jagermeister1 het volgende:
Overigens voor het eerst in 3 maanden tijd dat ik haar weer heb gezien. Gelijk weer een rotgevoel, maar nu gaat het wel weer. Het blijft gelukkig niet zo heel lang hangen.
Ik vrees dat ook ja. Maar het is ons gelukt elkaar 3 maanden niet te zien. Dat kan langer zeg ikquote:Op woensdag 26 april 2006 09:11 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat blijf je sowieso nog een hele tijd houden. Niet het gevoel zelf, maar juist dat ze dat iedere keer als je haar ziet, opwekt.
Mijn advies: ga naar huis en ga enorm hard muziek draaien. Goeie agressieve rock ofzo. Of iets anders heel erg up-tempo waar je van houdt. Als je maar ff mee kan bleren en je negatieve energie kwijt kan. Dat hielp om bij mij m'n negatieve gevoel altijd kwijt te raken. Misschien het proberen waard.
Tja.. ik zou eerlijk gezegd ook nog niet weten wat ik zou doen als ze voor mijn deur zou staan. Ik ben er nog niet uit met mezelf. Maaruh... ik kan verder dromen, want die dag gaat niet komen. Denk dat ze daar te trots voor is, of gewoon echt geen kont meer voor me voelt.quote:Anyway.....ik ga het toch weer proberen met m'n vriendin. Je weet pas wat je hebt als het er niet meer is. Ik zal toch op een volwassen manier naar de relatie moeten leren kijken en niet zo bang zijn voor de toekomst. Zij is het meer dan waard in ieder geval.
OMG, waarom ben je weer bij hem gaan wonen?? Dat is echt funest voor je gemoedsrust!quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:25 schreef VoXiS het volgende:
Ondanks alle ellende die deze jongen mijn hart al had bezorgd (drankprobleem, 2 kinderen uit vorige relatie+alle drama's met rechtszaken en een gekke ex, enorm gevoelsarm in bepaalde opzichten) sloop het er langzaam weer in dat ik veel in Zoetermeer was. Sinds september woonde ik er weer full-time. Maar het was wel uit.
* Je kunt haar gaan haten voor de manier waarop ze het uitmaaktquote:Op zondag 30 april 2006 10:56 schreef Euronymous het volgende:
[...]
Iemand tips om het nog enigzins draagelijk te maken
Daar heb je inderdaad een goed punt. Ik zit momenteel in een soortgelijke situatie. Maar ga nu gewoon wachten totdat zij contact gaat zoeken. Zo niet, dan is het echt voorbij...quote:Op maandag 1 mei 2006 20:23 schreef Jaymes het volgende:
Ik heb dus heel erg de druk om contact te zoeken, maar ik doe het niet, mezelf voorhoudend dat zij dan wel contact had gezocht. En als zij die druk niet heeft het dan voor mij ook niet de moeite waard is om er moeite in te steken, omdat er dan alweer, nix van terecht zou komen.
Heb ik ook... met m'n ex en met m'n ex-huisgenoot. Alleen heb ik de laatste al ruim een jaar niet gezienquote:Op zondag 30 april 2006 01:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm, afgelopen dag mn ex gezien. Al mn haat gevoelens borrelden weer op. En dat terwijl ik het uitgemaakt heb, maak het overigens altijd uit. Maar damn, ik kan niet normaal nadenken als ik mn laatste 2 exen weer tegenkom. Al die haat en agressie die weer bovendrijft. Die tijd dat ik met hun heb gespendeert ipv in de kroeg zitten met vrienden. Bah![]()
Ik bewaar dat soort dingen wel ja, het heeft toen veel voor me betekend ik hou het liever als aandenken aan die tijd, zou dat nooit zomaar weggooienquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:20 schreef Burdie het volgende:
Zeg. Wat doen jullie eigenlijk met de spulletjes die overblijven?
Ik heb nog een zilveren ring liggen met inscriptie, en wat doe ik met alle liefdesbrieven en kaartjes waarin hij me eeuwige trouw beloofde? Zal ik ze maar gewoon weggooien ofzo? Of zal ik alles in een doos bewaren? Uiteindelijk heb ik er toch niks meer aan nu, maar het was ooit wel lief bedoeld natuurlijk.
Oja, de verjaardagskalender met zijn familieleden en vrienden erop heb ik gisteren weggegooid en vervangen door een nieuwe. Net als het adresboekje. Heerlijk, dat soort dingen opruimen.
Sorry, maar wat een kutstreek van je zeg!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:52 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik denk: "Wacht jij maar eens ff. Ik zal jouw masker eens aftrekken aangezien je dat zelf niet doet"
Ik zei dus tegen haar: "Weet je... eigenlijk ben ik heel blij dat ik van je af ben".
Ahum... Best een kutstreek inderdaad, maar hoe ze zich tegenover mij opstelde is ook een kutstreek. Zo doe je niet tegen iemand waar je bijna 6 jaar mee bent samengeweest. Maar goed... haar masker was iig af... dat moest ik gewoon ff doen. Ik moest achter haar ware gevoel zien te komen...al moest ik haar daarmee kwetsen. En als ze ff logisch had nagedacht, dan had ze geweten dat ik daar geen kont van meen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:58 schreef Flibble het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een kutstreek van je zeg!![]()
Zij is er duidelijk nog niet overheen, iets wat jij notabene al door had, en in plaats van haar een beetje tegemoet te komen ga je het er nog een keertje in zitten wrijven!
Laat die meid liefdesverdriet hebben, ze zit je toch niet in de weg?
Het lijkt wel alsof je niet wilt dat ze gelukkig is, als zij mooi weer wilt spelen naar de buitenwereld heb je daar geen ene kont mee te maken. Gewoon een steek onder water als je het mij vraagtquote:
Dus tegen mijn beste maat zeggen dat ze gelukkiger is dan ooit is geen steek onder water?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:53 schreef Moja het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je niet wilt dat ze gelukkig is, als zij mooi weer wilt spelen naar de buitenwereld heb je daar geen ene kont mee te maken. Gewoon een steek onder water als je het mij vraagt![]()
Tja.. ik wilde het netjes afronden. Zij wil dat echt niet. Ze is niet voor rede vatbaar. Teken van zwakte? Ik weet het niet hoor....quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:41 schreef Flibble het volgende:
Nee das inderdaad niet zo netjes van haar! Dat had je er niet bij gezegd!
BTW wel heel netjes van jou dat je haar die brief hebt gestuurd!![]()
Klopt, daar heb je gelijk in. Maar ik wilde haar terug en had het gevoel dat dat nog wel zou gaan lukken. Wel stom van me dat ik me daartoe verlaagd heb, maar dat staat ook in die afsluitende brief.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:48 schreef Moja het volgende:
Ok dat had ik idd niet begrepen, maar ik vraag me wel af waar jullie beide nou mee bezig zijn, ok je hebt nu een "afsluitbrief" gestuurd en doet nu een beetje alsof jij de volwassenheid zelve bent. Terwijl je eerst net zo leuk meedeed aan die spelletjes, ik bedoel stuur dan gelijk zo'n brief![]()
Achja 't blijft natuurlijk pijnlijk dus reageer je nou eenmaal niet altijd volwassen, en dat zij geen reactie heeft gegeven zegt niet perse dat ze ze heeft genegeerd, misschien dat het voor haar wat meer duidelijkheid heeft gegeven maar toch ook wel snel verder wilt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:56 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je gelijk in. Maar ik wilde haar terug en had het gevoel dat dat nog wel zou gaan lukken. Wel stom van me dat ik me daartoe verlaagd heb, maar dat staat ook in die afsluitende brief.
Ik heb al meerdere brieven geschreven, maar die werden eveneens genegeerd. En dat waren zeer gevoelige brieven...
Inderdaad pijnlijk. Erg pijnlijk zelfs en uit wanhoop kun je inderdaad rare sprongen maken. Ik weet er alles van. Ik weet iig van mezelf dat ik die rare sprongen heb gemaakt. Daar heb ik mijn excuses voor aangeboden. Krijg ik later iig geen spijt dat ik dat nooit gedaan heb en dan weet zij ook dat ik niet alles zo bedoeld heb.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef Moja het volgende:
[..]
Achja 't blijft natuurlijk pijnlijk dus reageer je nou eenmaal niet altijd volwassen, en dat zij geen reactie heeft gegeven zegt niet perse dat ze ze heeft genegeerd, misschien dat het voor haar wat meer duidelijkheid heeft gegeven maar toch ook wel snel verder wilt.
Echt alles bewaren? Ik heb van die IKEA-opbergdozen, dus ik denk dat ik dit weekend alles maar eens ga sorteren en alleen de leuke dingen ga bewaren, allemaal in één doos, zodat die ergens achteraan op zolder kan komen te staan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:10 schreef Madski het volgende:
Heb het zelf ook allemaal bewaard. Kaartjes van zoveel weken/maanden bij elkaar dat soort dingen. Dat soort herinneringen kun je wel koesteren.
Ik bewaar het ook hoor. Zijn toch bijna 6 jaar die je aan herinneringen hebt. Nu wegstoppen... later doet het geen pijn meer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt alles bewaren? Ik heb van die IKEA-opbergdozen, dus ik denk dat ik dit weekend alles maar eens ga sorteren en alleen de leuke dingen ga bewaren, allemaal in één doos, zodat die ergens achteraan op zolder kan komen te staan..
Altijd leuk voor de kleinkinderen.
Het doet me ook geen pijn meer (het is al meer dan een jaar geleden), maar het lijkt me niet heel leuk voor een evt. serieuze nieuwe relatie. Hoewel ik het ook wel begrijp als hij dat soort spullen van z'n ex ergens heeft liggen, maar echt leuk zou ik het niet vinden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:44 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik bewaar het ook hoor. Zijn toch bijna 6 jaar die je aan herinneringen hebt. Nu wegstoppen... later doet het geen pijn meer.
Thanks... maarrrrr ik kan haar ergens ook wel weer begrijpen. Ik heb een mooie doch trieste theorie:quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:48 schreef LadyXochi het volgende:
jagermeister, vanaf dat ik je eerste post hierboven las, was ik het met je eens. Erg gemeen van haar, en jouw reactie was terecht, vind ik. Ja, het is hard, maar als je dat niet had gedaan... hoe lang was ze dan nog doorgegaan met haar spelletjes?
Overigens, waarom maar zij wel gelukkig zijn, gelukkiger dan ooit zefs, en jij niet?
Ik zeg: goed gedaan, makker!
Ik zal zeker geen contact meer opnemen. Zij zal het ook niet meer doen denk ik. Ze heeft haar besluit al lang en breed genomen. Ze kan gewoon niet meer verder met mij. Daar zou ze alleen maar onzeker van worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef LadyXochi het volgende:
Bij twijfel altijd nee, zegt men wel eens
Kan nu misschien ook goed advies zijn, want wat als je toch ja doet en er later achterkomt dat het nee had moeten zijn? Dan weer al die pijn. En het is de tweede keer echt niet minder pijnlijk, hoor, neem dat maar van me aan.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat zij je terug wil. Of misschien juist niet, maar hoe dan ook is haar gedrag niet goed te praten. Wel lief dat je het probeert
Het is in ieder geval gebeurd en het is niet meer terug te draaien. En zeker na die brief van jou weet zij hoe het zit. Dus als ze nog excuses wil aanbieden voor haar gedrag (en ik vind dat ze dat zou moeten doen, want ik neem aan dat je in die brief hebt gezegd dat ze jou pijn deed met haar gedrag en jij hebt ook gezegd dat het jou speet, van bij de Shell en in de kroeg), is dat aan haar.
Niet meer achteraan gaan, geen contact zoeken (deed jij toch al niet, geloof ik)... als zij dat wel doet, vind ik dat dat alleen kan als ze niet meer zo stom doet. Jij zal het in ieder geval niet meer doen. Dat gevoel krijg ik tenminste.
Thanks, maar het was geen aanval hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:50 schreef Lips het volgende:
Jagermeister, ik wil even zeggen dat ik trots op je ben! Ik vind het knap van je dat je eindelijk haar eens aan hebt durven vallen na alles wat zij de afgelopen tijd gedaan heeft.
ik lees nog steeds mee, misschien hier binnenkort even een update maar heb ik nu geen zin in. Korte samenvatting: nog steeds geen contact, voel me meestal ok
Ik heb fans!!quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik stuur dan wel gedragen ondergoed op voor de trouwste leden![]()
Klopt... daar ben ik ook van overtuigd. Ik geef eerlijk toe, ook naar mijn ex, dat ze nog diep in mijn hart zit. Tegen mij zegt ze via email dat ik allang uit haar hart ben na wat er allemaal gezegd is door mij. Toch frapant dat ze dan zo hysterisch wordt van een opmerking.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:22 schreef Mickeys het volgende:
Ik hoor hier wel veel 'oog om oog, tand om tand' stukjes en dat verbaasd me. Jullie zijn er dus zelf nog niet klaar mee. Haat en liefde liggen nu eenmaal heel dicht bij elkaar. Iemand die je niets doet kun je ook niet haten
Good luck 2 all of u
Ik ben nou een jaar en 2 weken min een dag geleden gedumpt (het feit dat ik dat precies weet zegt al genoeg...) en ik koester nog steeds diepe wraakgevoelens voor hem!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:22 schreef Mickeys het volgende:
Ik hoor hier wel veel 'oog om oog, tand om tand' stukjes en dat verbaasd me. Jullie zijn er dus zelf nog niet klaar mee. Haat en liefde liggen nu eenmaal heel dicht bij elkaar. Iemand die je niets doet kun je ook niet haten
Mijn vraag aan jou:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:45 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Klopt... daar ben ik ook van overtuigd. Ik geef eerlijk toe, ook naar mijn ex, dat ze nog diep in mijn hart zit. Tegen mij zegt ze via email dat ik allang uit haar hart ben na wat er allemaal gezegd is door mij. Toch frapant dat ze dan zo hysterisch wordt van een opmerking.
Zoals ik net al aangaf, probeer het ietwat positiever te benaderen hoe moeilijk het ook is. en dat het moeilijk is kan ik je verzekeren. Waar ik nog goed contact mee heb zo af en toe is mijn ex-man. zie ook het stukje wat ik geschreven heb :linkquote:Iemand tips om haar boosheid te laten afnemen, zodat we toch eens met elkaar kunnen babbelen zonder bonje? Die brief heeft misschien wel geholpen.. zondag verstuurd. Natuurlijk moet ie even op haar inwerken. Misschien heeft ze hem wel gewist en niet eens gelezen, maar eerlijk gezegd ga ik daar niet vanuit.
Probeer je hoofd koel te houden, dat is het enige wat ik je mee kan gevenquote:Denk ook niet dat ze contact op zal nemen. Ik zal haar dus wederom eens tegen het lijf moeten lopen.
Blijkbaar zit hij nog heel diep en zou je misschien ergens willen dat hij bij je was cq 100% voor jou koos. Helaas is de werkelijkheid anders. Je moet niet bang zijn om hem met haar tegen te komen. Probeer er boven te staan. Hij laat iets supergafs lopen. Kan die arme stakker ook niks aan doen, blijkbaar het IQ van een ..... (vul zelf maar in)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:55 schreef Flibble het volgende:
[..]
stukje
Nee zonder dollen, ik heb na een jaar nog steeds een hekel aan hem en ik zou hem ook niet graag tegen het lijf lopen met z'n nieuwe vlam..![]()
Ik kan me haar reactie zeer zeker voorstellen als het haar nog aan het hart gaat. Waarom ik zo reageerde:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn vraag aan jou:
waarom moet je ook zo'n opmerking maken? probeer het positiever te benaderen dan je nu doet. Haar reactie kan ik ook inkomen
Mijn benadering was positief. Echter die sloeg snel om in een negatieve benadering. Volgende keer zal ik gewoon weglopen als ze zo'n houding erop na houdt. Dan maar geen gesprek. Maar je hebt gelijk, de volgende keer hou ik mij gewoon inquote:Zoals ik net al aangaf, probeer het ietwat positiever te benaderen hoe moeilijk het ook is. en dat het moeilijk is kan ik je verzekeren. Waar ik nog goed contact mee heb zo af en toe is mijn ex-man. zie ook het stukje wat ik geschreven heb :link
Het is niet het makkelijkste maar het zou reden genoeg zijn voor een 'oog om oog, tand om tand' actie
Zal ik zeker proberen, want dit was gewoon kut met de grote K.quote:Probeer je hoofd koel te houden, dat is het enige wat ik je mee kan geven
Als ik het even op mezelf betrek (ja ik ben van het vrouwelijk geslacht) dan moet ik toegeven dat ik zeer eigenwijs en koppig ben. Wel heb ik wat wijsheid soms in pacht en weet dat impulsieve acties in deze situaties niet goed zijn. Je zit immers niet goed in je vel en dan reageer je makkelijk heel kribbig. Heel goed te begrijpen. Persoonlijk vind ik het goed dat de mannen hier posten. Het is niet voor niets dan mannen van mars komen en vrouwen van venus. Je moet elkaar ergens tussenin tegen komen en begrip voor elkaar op te brengen.quote:
Thanx!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Blijkbaar zit hij nog heel diep en zou je misschien ergens willen dat hij bij je was cq 100% voor jou koos. Helaas is de werkelijkheid anders. Je moet niet bang zijn om hem met haar tegen te komen. Probeer er boven te staan. Hij laat iets supergafs lopen. Kan die arme stakker ook niks aan doen, blijkbaar het IQ van een ..... (vul zelf maar in)
Ook jij succes!
Oh ja. The first scar is the deepest. De andere waren stukken minder verdrietig.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:17 schreef korenwolfje het volgende:
Heeft de eerste breuk bij iemand een ander gevoel gegeven dan andere relaties?
Daarintegen onthou je de deepest scar alsof het je eerste was. Want in vergelijking verbleken alle voorgaande.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:19 schreef sadisticembrace het volgende:
Oh ja. The first scar is the deepest. De andere waren stukken minder verdrietig.
Er zijn succesverhalen in zulke situaties, maar alleen als de persoon in jouw situatie onzettend veel geduld heeft en geen gekke dingen doet zoals uitmaken vanwege de pijn. Maar ik denk dat de kans vrij klein is als jij je nu al zo voelt.... want dat gaat ze merken en dan wordt ze extra voorzichtig en neemt ze juist meer afstand.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:03 schreef h_vreman het volgende:
De deepest scar zeg dat wel ja....
.....
Ik moet voor mezelf kiezen en die gevoelens dumpen, ik ga kapot zo.
iemand nog een wijs advies of ervaring met het geheel ?
Om die reden hebben we gezegt dat we elkaar maar even niet moesten zien en dan kijken hoe het zou gaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef Gi1337 het volgende:
Hmm, toch ook maar een keer jullie advies vragen:
Ik heb al 3 jaar een relatie gehad met een schat van een meid... Nooit problemen gehad.
Totdat ze een half jaar geleden is verhuisd voor haar studie.. nu is het 3 uur reizen van deur.
Op zich niet erg, maar het punt is dat we elkaar door de weeks zelden kunnen zien. allebei druk met school, stage, sport.. dus we zien elkaar nu alleen in het weekend meestal maar 1 dagje / avondje / nachtje. Zij heeft daar een heel eigen leven weer opgebouwd. Nieuwe vrienden etc. en dat is ook goed voor haar.
Op een gegeven moment kregen we steeds ruzie om domme dingen.. zo van "waarom kom je dit weekend weer niet naar mij" etc. En nu hebben we samen besloten dat het toch niet meer zo verder kon. Dat het niet meer zo leuk was als "vroeger"... Het is nu 3 weken "uit". We bellen nog wel enzo en ik heb haar weinig gezien. Maar ik denk echt elke dag nog wel aan haar.
Dat snapte ze op zich wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Gi1337 het volgende:
Hmmm, vrouwen...
Belt ze me gister op. Zegt ze dat ze me mist en dat ze niet zonder mij kan. en dat ze spijt heeft dat ze bijna 6 weken heeft "genegeerd". Ze zegt dat het komt omdat ze te veel aan der kop heeft gehad. (tentamens enzo).
Maar ze kan mij niet wijs maken dat ze ze doordat ze gestressed is, opeens niet meer wil dat ik bij haar blijf slapen, en dat ze niet genoeg voor mij voelt om een ralatie te hebben. En dat het gewoon niet werkt. En nu van de ene op de andere dag loopt ze te huilen aan de telefoon dat ze het allemaal zo jammer vindt en dat ze me mist. En dat ze nu verliefd is als ze aan mij denkt.
Ik heb gezegd dat ik ff helemaal niks wou. dat ik me de afgelopen 5 weken enorm kut gevoeld heb. en dat ik nu net een beetje weer normaal begon te voelen. En dat ik het niet geloof dat je 6 weken niks wil en dan van de ene op de andere dag opeens weer overal spijt van heeft.
Heel iritant!
Jeeminee wat een rot situatie zeg!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:59 schreef Gi1337 het volgende:
Nou ja, toch weer een keer een update.
verhaal
Je gaat een man vragen wat hij bedoelt met sexquote:Op maandag 8 mei 2006 20:19 schreef Twinkle20 het volgende:
1 Dag later is het voor mijn gevoel te vroeg om de balans op te maken, te vragen aan hem wat hij nu wil, wat hij ermee bedoelde. Was het voor hem alleen maar daarom/ Of, mist hij me echt, zoals hij zaterdagnacht zei toen we aan het praten waren. We'll see
Het probleem is juist dat ik een beetje genoeg heb van dat iritante gewacht, en getweifel. maar ik wil daarentegen weer niet dat het voorbij is.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:30 schreef Flibble het volgende:
[..]
Jeeminee wat een rot situatie zeg!![]()
Erg lastig dat ze zo vaag is, hier kan jij echt helemaal niks mee! Uit dat laatste stukje begrijp ik dat ze het in ieder geval weer met je wil proberen. Ik zou zeggen, probeer het en kijk wat er uit komt. Van daaruit kan je verdere beslissingen nemen. Loopt het goed: fijn! Loopt het niet goed: dan weet je in ieder geval wat je van haar kan verwachten en kan je het voor jezelf afsluiten.
Veel succes ermee!![]()
Ik kan het je denk ik (first hand information) wel vertellenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:28 schreef Tarot het volgende:
[..]
Je gaat een man vragen wat hij bedoelt met sex
Ja. En zij maar denken dat "ze haar vriendje weer even terug had".quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:05 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik kan het je denk ik (first hand information) wel vertellen
L-U-S-T
Komt heel eng bekend voor. Heb precies hetzelfde meegemaakt.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen mijn ex-vriendin. Ik heb op een gegeven moment een berichtje van haar gekregen "Voor mij leef je niet meer". Dit was zo'n beetje het enige dat ik nog van haar gehoord heb... op een allerlaatste botte email als reactie op mijn pogingen het e.e.a. recht te zetten na dan.
En ik heb haar nooit geslagen en / of psychisch mishandeld.
Vertel....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Komt heel eng bekend voor. Heb precies hetzelfde meegemaakt.
Dat betekent het dus ik dacht kleine dwerg maar der avater zegt genoegquote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef Madski het volgende:
Fijn dat je zoveel begrip kan tonen voor anderen kleinkonijn. TopNee echt waar. Top
![]()
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kan daar nog geen conclusies over trekken omdat het pas 1 keer voor is gevallen. Zou het aan de lopende band gebeuren, ja dan geeft het stof tot nadenken.
Maar gezien de inhoud van smsjes die ik de laatste paar dagen van hem ontvang kan ik al voorzichtig concluderen dat jullie ernaast zitten..
Hij komt morgenavond naar mijl, om te praten (ja echt.. kga hem nie fucken).
Ben benieuwd wat ie wil komen vertellen.
Om de een of andere reden zijn er erg veel vrouwen die, ondanks dat de ex bovenstaande zegt, toch nog blijven hopen dat het goed komt. En het ergste is nog dat ze het de ex dan kwalijk gaan nemen als het na een hele tijd zo doorgaan nog steeds niets is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Ja. En zij maar denken dat "ze haar vriendje weer even terug had".![]()
Mannen die wel de lusten en niet de lasten en het allemaal niet weten maar toch wel willen neuken.(Tenzij ze eerlijk zijn en zeggen dat er niks meer is en kan komen, en zij dan toch met hem naar bed blijft gaan, da's is iets anders.)
Ik ook!quote:
Gevoelens hè. Die zijn nooit hypocriet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:43 schreef LadyXochi het volgende:
Om de een of andere reden zijn er erg veel vrouwen die, ondanks dat de ex bovenstaande zegt, toch nog blijven hopen dat het goed komt. En het ergste is nog dat ze het de ex dan kwalijk gaan nemen als het na een hele tijd zo doorgaan nog steeds niets is.![]()
Ik ken net zoveel mannen die dat ook hebben, ze weten dat het niet meer goed komt en nog zien ze dingen die er niet zijn, en nemen ze het je kwalijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:43 schreef LadyXochi het volgende:
Om de een of andere reden zijn er erg veel vrouwen die, ondanks dat de ex bovenstaande zegt, toch nog blijven hopen dat het goed komt. En het ergste is nog dat ze het de ex dan kwalijk gaan nemen als het na een hele tijd zo doorgaan nog steeds niets is.![]()
Het gaat niet over dingen zeggen, het gaat om neuken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken net zoveel mannen die dat ook hebben, ze weten dat het niet meer goed komt en nog zien ze dingen die er niet zijn, en nemen ze het je kwalijk.
Idem dito met vrienden die een oogje op je hebben en eindeloos overal van alles achter blijven zoeken want "ja maar je zei en deed dit, dus toen dacht ik ...."
![]()
Ja en daar ken ik genoeg mannen van die dan achteraf gaan mekkeren... zit weinig verschil in.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:08 schreef sadisticembrace het volgende:
Het gaat niet over dingen zeggen, het gaat om neuken.
Nou... denk wel dat dat het meest pijnlijke is. Je ego loopt ook nog eens een dikke deuk op. Uiteindelijk zal het misschien makkelijker zijn om een dikke streep door je relatie te zetten aangezien er meestal veel woede bij komt kijken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:12 schreef Muk het volgende:
de beste manier om over je ex heen te komen is nog steeds good ol' belazert worden
kom ik dan weer achter
Huh? Signalen zoeken om je hoop te voeden en seksen, een en al lichamelijk (!) signaal, m.i. een wéreld van verschil. En ik weet niet met wat voor mannen jij je inlaat, maar ik ken er bitter weinig die het onderscheid tussen seks en liefde niet kunnen maken. En nogmaals, als je daar duidelijk over bent, is er niks mis mee. Met seks met je ex ook niet, trouwens. Wel als je nog hoop hebt, uiteraard.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en daar ken ik genoeg mannen van die dan achteraf gaan mekkeren... zit weinig verschil in.
Ik ken net zoveel mannen als vrouwen die het onderscheid niet kunnen (lees willen) maken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:18 schreef sadisticembrace het volgende:
Huh? Signalen zoeken om je hoop te voeden en seksen, een en al lichamelijk (!) signaal, m.i. een wéreld van verschil. En ik weet niet met wat voor mannen jij je inlaat, maar ik ken er bitter weinig die het onderscheid tussen seks en liefde niet kunnen maken. En nogmaals, als je daar duidelijk over bent, is er niks mis mee. Met seks met je ex ook niet, trouwens. Wel als je nog hoop hebt, uiteraard.
Dus je sluit het niet uit voor jezelf?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Klopt, heb je ook gelijk in en je bekijkt het van een reeele kant.
Dus ik moet er ook maar eens over nadenken, dat als dit in de toekomst vaker gebeurt, wat ik er dan zelf aan heb.
Maar ja.. voorlopig is het bij 1 keer gebleven. En ik heb mezelf inderdaad wel voorgenomen dat dit niet veel vaker moet gebeuren , tenzij het ergens toe leidt.
Paar dingen:quote:
1. Dat is het nou, ik stoor me er gewoon niet aan dat we geen seks hebben, seks is voor mij niet zo super belangerijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:07 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Paar dingen:
1. Ik zou zoiezo niet een relatie hebben met iemand waar ik misselijk van word als ik sex met haar heb.. (Of in jouw geval Hem)
2. No offence, maar ik kan er ook niet tegen als een vrouwtje een afspraak maakt in kleinere stappen dan een half uur. Komop, je spreekt toch niet met iemand af om 10 over 9?![]()
3. Over dat je eenzaam bent: Heb je geen familie waar je met je problemen terrecht kan? waar ej je ei bij kwijt kan? En anders neem Kabeltv en neem je internet? Spreek weer af met je vage halve kenissen, en vertel je verhaal zoals je hier doet.
4. Als het wel wilt dat het goed komt: Denk dan na of hij het wel waard is. Weeg de leuke dingen op tegen die vervelende dingen (zijn leugens over vriendinnen/Drugs)
Klinkt "Klishjé" , maar er zijn meer mannen op de wereld...
Raar mensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:25 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
1. Dat is het nou, ik stoor me er gewoon niet aan dat we geen seks hebben, seks is voor mij niet zo super belangerijk.
Dat veranderd de zaak... Ga dan in een leuke stad wonen. met een paar leuke huisgenootjes waar je lekker 3 keer per week mee kunt gaan stappen. En dan kom je vanzelf wel weer een keer de ware tegen... geloof mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:25 schreef BubblegumBarbie het volgende:
3. Nee ik heb geen familie, ik ben pleegkind en toen ik 17 was geworden werd ik 'te veel' voor mijn pleegouders en toen ben ik maar in een internaat gestopt omdat de staat me nergens anders kwijt kon. Maar vanaf je 18 ben je niet meer de staat zijn probleem en mocht ik dus niet in het internaat blijven. Dus nu woon ik op kamers bij de ouders van een vriend van me in een boerderij. En wat is het geval, we wonen dus in de boerderij in de middle of nowhere, kabeltv en internet is geen optie.
Ik ben bezig met een huis zoeken in Alkmaar, maar het wil niet echt vlotten. En 3 keer per week stappen zit er niet in, fulltime baan..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:42 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Raar mens![]()
[..]
Dat veranderd de zaak... Ga dan in een leuke stad wonen. met een paar leuke huisgenootjes waar je lekker 3 keer per week mee kunt gaan stappen. En dan kom je vanzelf wel weer een keer de ware tegen... geloof mij.
Ik weet het, maar dan is er dat stukje in me dat hoop houd en van hem houd en het zo graag wil. En het alleen achter bljiven houd me zo onwijs tegen..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:17 schreef Mickeys het volgende:
Slaande ruzie? getver.. dumpen die gast en zorg dat je in een betere omgeving terecht komt. dit moet je niet willen Bubble!!!!
Rare vraag misschien maar hoe kan je nu houden van iemand die je slaat? Heb je weinig zelfrespect? Kom op meis... opkomen voor jezelf en je niet verlagen tot zijn soort!!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:30 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dan is er dat stukje in me dat hoop houd en van hem houd en het zo graag wil. En het alleen achter bljiven houd me zo onwijs tegen..
Natuurlijk blijf je niet alleen achter. Zijn er niet genoeg mensen waarmee jij je tijd door kan brengen? Afleiding te zoeken, je weer op andere, nieuwe dingen te richten. Je weet waarschijnlijk zelf ook wel dat je relatie ooit op zal houden te bestaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:30 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dan is er dat stukje in me dat hoop houd en van hem houd en het zo graag wil. En het alleen achter bljiven houd me zo onwijs tegen..
Wauw, de ene cliché na de anderequote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef BubblegumBarbie het volgende:
verhaal
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:28 schreef stevengerrard het volgende:
Verhaal
Als ik je verhaal zo lees mag je uiteindelijk misschien wel verschrikkelijk blij zijn dat je van d'r af bent. Dat voelt op het moment misschien niet zo, maar ik zou daar mijn kracht uit halen.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:28 schreef stevengerrard het volgende:
...
Niet ieder haat zijn ex hier.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef aleko het volgende:
Wat me opvalt is dat iedereen hier 'haat' heeft tegen de ex? Zijn er ook nog mensen (behalve stevengerrard dan misschien) die het WEL gewoon erg vinden gedumpt te zijn door diegene waarvan je heel veel houdt? Ik kan echt NIET boos worden op mijn ex... Met andere woorden, zijn er ook nog mensen die wel gewoon reageren op een break-up of is het normaal dat je die persoon van het ene op het andere moment haalt zodra ze je dumpt? Onbegrijpelijke reacties hier....
Ik had ook nog veel contact met m'n ex. Ging prima en dacht dat ik dat mooi zo kon houden. Tot de dag dat die ander kwam. Toen was het in 1 klap over, ze heeft me daarna niet meer gebeld en dat is al 2 maanden zo. Af en toe kwam ze op msn en was er een gesprek. Vorige week maar besloten daar helemaal mee te kappen.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:17 schreef aleko het volgende:
moet je doendan pack ik ook en ben ik ook weg. Enige voordeel voor mij is wel dat ze nog steeds heel normaal tegen me doet. Dus het is niet zo dat ze me categorisch negeert ofzo, dus ik hoop haar wel als vriendin te kunnen behouden, gewone vriendin wel te verstaan. Dan maar op die manier hopen nog bij haar te kunnen zijn. Zat zo in mijn hoofd dat wij samen oud zouden worden
. Bah ellende! Nou ik ga maar een happie eten. Succes iedereen.
Na het bëindigen van een relatie kun je in een groot gat terecht komen omdat je dan met zeëen van tijd zit. Het punt is dan dat je geconfronteerd wordt met emoties die je op dat moment niet wil hebben, dan heb je de keuze om deze rechtstreeks te confronteren of er langer over te doen en eerst uitvluchten te zoeken zoals hobbies, uitgaan, sporten, etc. etc. Met andere woorden gewoon tijdsinvulling, naarmate er meer tijd is verstreken helen de wonden. Hoe cliché het ook klinkt.. Ga een hobby zoeken, iets waar je tijd mee op kunt vullen.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:43 schreef stevengerrard het volgende:
Riann: Iedereen zegt tegen me dat ik sterk moet zijn en geen contact meer moet opnemen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik begrijp zelf ook wel dat het beter is maar toch wil ik op een normale manier met elkaar om blijven gaan.. Zoals ik al eerder zei, ze is mijn centrale punt geweest en als er wat geregeld moest worden (voor haar of voor mij) deed ik dat altijd.
En zoveel vrienden heb ik helaas niet meer om op te bellen..Ik heb 1 goede vriend maar die kan ik helaas ook niet continue lastig vallen mede omdat ik vind dat hij ook z'n leven heeft en niet alle energie in mij moet steken
niet zo erg belzart, het was net uit, toen is ze meteen met een andere kerel begonnen, maar heeft mij nog een flinke tijd aan het lijntje gehouden... en daar kan ik goed kwaad om worden, maar jaloezie heeft er GELUKKIG niets mee te maken...quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:41 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Nou... denk wel dat dat het meest pijnlijke is. Je ego loopt ook nog eens een dikke deuk op. Uiteindelijk zal het misschien makkelijker zijn om een dikke streep door je relatie te zetten aangezien er meestal veel woede bij komt kijken.
Ik heb een grote hobby en dat is voetbal / mountainbiken. Voetbal is nu bijna voorbij met als hoogtepunt een weekend weg met het elftal. Ik ging nooit eerder mee dus dat zou nu wel wennen zijn. En met het mooie weer is fietsen wel lekker maar toch doe je dat ook niet zo gauw alleen.quote:
quote:‘Loslaten’ betekent niet dat het niet meer uitmaakt, het betekend dat ik het niet voor iemand anders kan doen.
‘Loslaten’ betekent niet dat ik hem smeer, het is het besef dat ik een ander niet kan beheersen.
‘Loslaten’ is niet het onmogelijk maken, maar het toestaan om te leren van consequenties.
‘Loslaten’ is machteloosheid toegeven, wat betekend dat ik het resultaat niet in de hand heb.
‘Loslaten’ is niet proberen een ander te veranderen of de schuld te geven, het is jezelf zo goed mogelijk maken.
‘Loslaten’ is niet zorgen voor, maar geven om.
‘Loslaten’ is niet even regelen, maar ondersteunend zijn.
‘Loslaten’ is niet anderen tegen zichzelf te beschermen, het is anderen toestaan de werkelijkheid onder ogen te zien.
‘Loslaten’ is niet treiteren, schelden of ruzie maken, maar juist zoeken naar je eigen tekortkomingen en die verbeteren.
‘Loslaten’ is niet alles naar eigen hand willen zetten, maar elke dag nemen hoe hij komt en jezelf er gelukkig mee prijzen.
‘Loslaten’ is niet anderen kritiseren of reguleren, maar proberen te worden wat ik droom te zijn.
‘Loslaten’ is niet spijt hebben van het verleden, maar groeien naar de toekomst.
‘Loslaten’ is minder vrezen en meer beminnen…
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:49 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Hoewel ik haar op dit moment nog enorm mis, probeer ik er vooral van te leren. En dan vooral over mezelf. Ik merk nu hoe erg ik mezelf heb verloren en hoe afhankelijk ik van haar ben geweest. Echt een dooddoener voor een relatie! Helaas is dit allemaal achteraf gepraat.![]()
Jammer dat je pas vaak achteraf, wanneer er definitief een knop is door gehakt, rustig kunt gaan nadenken. Maarja, het zij zo.
Ik kwam net een aantal regeltjes ergens tegen, en moet zeggen dat ik er wel het een en ander in herken.
Kittyquote:
Je zou de wereld altijd alleen aan moeten kunnen, imho.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef stevengerrard het volgende:
Ik denk dat het misschien komt dat als je een lange relatie gehad hebt die ineens over is, je erg moet wennen aan het begrip dat je de wereld weer alleen aan moet kunnen.
Dit i.p.v. dat je het gevoel had dat je samen de wereld aankon. Dus ik denk niet de wereld eng is voor als je alleen bent maar meer het gemis van iemand die je steunt in je beslissingen.
Ik had na 6,5 jaar samenwonen echt moeite om weer alleen verder te gaan (wie niet na zoveel jaar...), maar ben altijd door gegaan en heb mezelf continu een harde schop onder m'n kont gegeven.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:23 schreef stevengerrard het volgende:
En wanneer dit dan wegvalt kan het heel moeilijk worden voor de een om alleen verder te gaan.
GEEF DIT AAN! Gewoon een keer samen gaan zitten en dat echt zeggen. Wat je allemaal dwars zit. Dit is bij mij pas telaat gekomen. Ofja helemaal niet, behalve toen me gezegd werd dat het niet meer hoefde. Dus gewoon zeggen wat je dwarszit! Die kerel van je klinkt net als ik: niet echt in de gaten hebben wat er misloopt.... Als je hem in topvorm wel leuk vindt, dan zeg het dat het anders moet en hopen dat het gaat lukken!quote:k zit in de "welke kant gaat dit op"-fase
Begint m'n strot een beetje uit te komen, dat ik met iemand samen ben, die het gewoon vertikt om zo nu en dan rekening met me te houden.
En dan ineens lijkt de relatie over te zijn, en de dag erna is alles weer koek en ei
Dat komt door de acties van exen nadat het uit isquote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef aleko het volgende:
Wat me opvalt is dat iedereen hier 'haat' heeft tegen de ex? Zijn er ook nog mensen (behalve stevengerrard dan misschien) die het WEL gewoon erg vinden gedumpt te zijn door diegene waarvan je heel veel houdt? Ik kan echt NIET boos worden op mijn ex... Met andere woorden, zijn er ook nog mensen die wel gewoon reageren op een break-up of is het normaal dat je die persoon van het ene op het andere moment haalt zodra ze je dumpt? Onbegrijpelijke reacties hier....
Ik weet het niet, hij heeft het onwijs druk, is best overwerkt en overspannen, dus ergens begrijp ik het allemaal wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:25 schreef stevengerrard het volgende:
Sterkte Noisekick maar als ik zo vrij mag zijn?? Als je merkt dat jij wel wil vechten voor de relatie en de ander niet, is dat dan niet een teken dat er iets fouts zit? Of dat die ander het als de normale zaak van de wereld ziet dat hij jou heeft?
Als ik het fout heb moet je het zeggen!
Believe me, ik ben een prater eersteklas, ik doe dit al weken...quote:Op maandag 15 mei 2006 19:44 schreef aleko het volgende:
GEEF DIT AAN! Gewoon een keer samen gaan zitten en dat echt zeggen. Wat je allemaal dwars zit. Dit is bij mij pas telaat gekomen. Ofja helemaal niet, behalve toen me gezegd werd dat het niet meer hoefde. Dus gewoon zeggen wat je dwarszit! Die kerel van je klinkt net als ik: niet echt in de gaten hebben wat er misloopt.... Als je hem in topvorm wel leuk vindt, dan zeg het dat het anders moet en hopen dat het gaat lukken!
Ik ben niet verliefd op hem geworden omdat hij populair is bij het andere geslacht, 9 van de 10 keer maakte hij niet eens kans bij al die meisjes, maar beschouden ze hem als 'vriendin'.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:26 schreef Tarot het volgende:
[..]
Wauw, de ene cliché na de andere
- verliefd worden op iemand 'omdat' ie populair is bij het andere geslacht.
- vrienden in de steek laten tijdens een relatie
- uit eenzaamheid elke minuut van je partner in de gaten houden
- boos worden op iemand als hij flikflooit met een ander terwijl het uit is.
- na het uitmaken pas beseffen dat je bang bent om alleen te zijn
Ik zou eigenlijk willen adviseren... denk eens (wat langer) na voordat je een beslissing maakt.
Succes, over een maand hoor ik wel hoe het gegaan is.
Ik zou soms willen dat ik haar kon haten. Lijkt me heerlijk, want volgens mij had ik het dan veel makkelijker los kunnen laten. Ben wel boos... maar haten.. nee dat niet. Overigens is mijn boosheid ook wel redelijk afgenomen. Ik denk dat ik me nu kan beheersen als we met elkaar zouden praten.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat komt door de acties van exen nadat het uit is![]()
Ik vond het eerst gewoon heel erg en was helemaal niet kwaad op hem. Hebben ook geen ruzie gehad toen het uit ging (of daarvoor).
Ik koester een gezonde portie haat!
Als je iemand haat, dan blijft het aan je vreten... dat wil je helemaal niet, want dan blijf je ermee bezig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:27 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik zou soms willen dat ik haar kon haten. Lijkt me heerlijk, want volgens mij had ik het dan veel makkelijker los kunnen laten. .
Dan komt echt met de tijd, dat het steeds beter gaat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:37 schreef stevengerrard het volgende:
Ik zoek ook wel afleiding maar toch kan ik me er nog niet geheel aan overgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |