abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 12:42:30 #1
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36669694
Vorig deel:
De Kunst van het loslaten van een ex #38

Que?
Relatie over? Kon ze d'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Dat helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Liefdesverdriet (Bol.com)
Hoe lijm ik mijn gebroken hart? (Bol.com)
Red je relatie! (Bol.com)

Stort je hart uit, niet slowchatten.

Lees de laatste 5 post van het vorige topic nog even door.
Gogo!
pi_36669708
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:33 schreef -Delta- het volgende:

Er zijn mensen die eindeloos blijven treuren en ook weinig moeite doen en bij de pakken neer gaan zitten... maar je hebt ook mensen die jaren later nog met verdriet zitten, omdat ze toch een hele speciale band hadden en zelfs nieuwe relaties hebben gehad, maar waarbij de band nooit meer zo hecht is geweest als met die "ene" ex.
idd, het is niet iedereen gegeven om meerdere keren in hun leven 'de ware' tegen te komen ... maar ja, wat moet je doen als DE MAN of DE VROUW van je dromen je heeft laten zitten. Je hebt simpelweg geen keuze, je moet door ... ofwel blijf je alleen, ofwel deel je je leven met iemand die nooit zal tippen aan die "ene", maar toch dicht in de buurt komt .... that's life ... je kan niet alles hebben ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  woensdag 5 april 2006 @ 12:48:24 #3
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36669908
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:

idd, het is niet iedereen gegeven om meerdere keren in hun leven 'de ware' tegen te komen ... maar ja, wat moet je doen als DE MAN of DE VROUW van je dromen je heeft laten zitten. Je hebt simpelweg geen keuze, je moet door ... ofwel blijf je alleen, ofwel deel je je leven met iemand die nooit zal tippen aan die "ene", maar toch dicht in de buurt komt .... that's life ... je kan niet alles hebben ...
Ja zo denk ik ook, ben er ook wel hard in, t'is gewoon niet anders... en je kunt ook blij zijn met de tijd die je gehad hebt samen.

En je ex gaan vergelijken met een nieuwe partner heeft geen nut, tenzij je niks anders doet, omdat er zoveel verschillen zijn, dat je van jezelf weet dat het niet lang zal werken... maar dat is heel iets anders... er zijn mensen die alles bij de ex als beter zien, dat is weer het andere uiterste.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_36670011
hallo mensen,

ik zie nog steeds dezelfde namen hiero na mijn lange afwezigheid. en wat nieuwe gezichten,
Butta, im back voor mijn briljante advies!
Hoestie dan petit? long time no see.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 5 april 2006 @ 12:55:01 #5
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36670133
Heey het.ismij.
Lees mijn laatste posts maar even door in het vorige topic. Advies kan nooit kwaad
pi_36670487
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:55 schreef Madski het volgende:
Heey het.ismij.
Lees mijn laatste posts maar even door in het vorige topic. Advies kan nooit kwaad
Ik heb even snel teruggelezen.
Uit het oog uit het hart. vergeet dat niet.
Ga zoals je zelf al zegt leuke dingen doen met vrienden, ga niet teveel thuis zitten in je remi.
Ennuh 1 hint zomaar ineens opzoek naar nieuwe vriendin wordt niks.
Beter bekend als rebound, dat werkt dus voor 99% niet. en in mijn ogen ook niet fair voor de andere party.
Laat haar verder, ga niet meer smsen bellen, beter gezegt verbreek gewoon het contact volledig!
wat voor haar beter is doet er niet toe, op dit soort momenten mag je uber egoistisch zijn, en alleen maar aan jezelf denken, waar het netslotte om gaat.
Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef het.ismij het volgende:
hallo mensen,

Hoestie dan petit? long time no see.
zeer goed ,
pi_36670786
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

zeer goed ,
Das mooi!!
Je was toch zwanger laatste keer dat ik je sprak, zo te zien heb je geworpen???
Gefeliciteerd!
Ennuh hoe staat ut met je verhuizing?? Gaat nog steeds door?
Op woensdag 5 april 2006 13:14 schreef het.ismij het volgende:

Das mooi!!
Je was toch zwanger laatste keer dat ik je sprak, zo te zien heb je geworpen???
Gefeliciteerd!
Ennuh hoe staat ut met je verhuizing?? Gaat nog steeds door?
jup, nog 3 maanden en we zijn weg
pi_36670888
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef -Delta- het volgende:

Ja zo denk ik ook, ben er ook wel hard in, t'is gewoon niet anders... en je kunt ook blij zijn met de tijd die je gehad hebt samen.
eerlijk gezegd ken ik niemand die zegt: verdorie, die ene ex, dat was nu toch echt de man/vrouw van mijn leven, pakken beter dan mijn huidige vriend(in). Ik zal die ex nooit vergeten, daar kan niemand aan tippen ...

ofwel durven mensen daar niet voor uit komen ...
pi_36671125
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:15 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

jup, nog 3 maanden en we zijn weg
Oke dan.
ik vindt het nog steeds gewaagd.
  woensdag 5 april 2006 @ 13:26:18 #12
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36671153
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik heb even snel teruggelezen.
Uit het oog uit het hart. vergeet dat niet.
Ga zoals je zelf al zegt leuke dingen doen met vrienden, ga niet teveel thuis zitten in je remi.
Ennuh 1 hint zomaar ineens opzoek naar nieuwe vriendin wordt niks.
Beter bekend als rebound, dat werkt dus voor 99% niet. en in mijn ogen ook niet fair voor de andere party.
Laat haar verder, ga niet meer smsen bellen, beter gezegt verbreek gewoon het contact volledig!
wat voor haar beter is doet er niet toe, op dit soort momenten mag je uber egoistisch zijn, en alleen maar aan jezelf denken, waar het netslotte om gaat.
Heb je volkomen gelijk in. Is het dan verstandig aan te geven dat je geen contact meer wilt, of gewoon afstandelijk reageren?
  woensdag 5 april 2006 @ 13:33:16 #13
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36671402
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:17 schreef petitlapin2 het volgende:

eerlijk gezegd ken ik niemand die zegt: verdorie, die ene ex, dat was nu toch echt de man/vrouw van mijn leven, pakken beter dan mijn huidige vriend(in). Ik zal die ex nooit vergeten, daar kan niemand aan tippen ...

ofwel durven mensen daar niet voor uit komen ...
Ik ken er meerdere, zowel mannen als vrouwen... en dan in de huidige relatie al zeggen, dat ze niet weten of ze het voort moeten zetten... Meestal kijken ze het een tijdje aan en dan loopt de relatie alsnog stuk. Of ze zitten nu in een relatie en geven eerlijk toe, dat ze zo denken dat ze nog altijd aan die ene ex denken, maar dat het altijd bij denken zal blijven (omdat de ex ook al weer een relatie heeft of zegt nooit meer terug te willen). En de partner weet het dan niet, waardoor ik me dan altijd afvraag of het is zoals dat ene zinnetje "sommige dingen kun je beter niet weten".
And know what you want,
  woensdag 5 april 2006 @ 13:41:40 #14
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36671736
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:26 schreef Madski het volgende:

[..]

Heb je volkomen gelijk in. Is het dan verstandig aan te geven dat je geen contact meer wilt, of gewoon afstandelijk reageren?
Da's simpel. Negeren en als dat ff niet meer lukt zeg je:

"<naam vriendin> voor mij is het echt over!! Ik ga nu verder met mijn leven en daarin is geen plek meer voor jou. Ik vind het ook jammer dat het zo gelopen is, maar het is niet anders. We moeten allebei aan ons zelf gaan denken nu"

Als dit niet duidelijk is....
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_36671961
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:33 schreef -Delta- het volgende:

Ik ken er meerdere, zowel mannen als vrouwen... en dan in de huidige relatie al zeggen, dat ze niet weten of ze het voort moeten zetten... Meestal kijken ze het een tijdje aan en dan loopt de relatie alsnog stuk. Of ze zitten nu in een relatie en geven eerlijk toe, dat ze zo denken dat ze nog altijd aan die ene ex denken, maar dat het altijd bij denken zal blijven (omdat de ex ook al weer een relatie heeft of zegt nooit meer terug te willen). En de partner weet het dan niet, waardoor ik me dan altijd afvraag of het is zoals dat ene zinnetje "sommige dingen kun je beter niet weten".
ongelooflijk ... triest, dan blijf ik toch liever alleen, denk ik. Tja, met geen enkele ex zou ik op amoureus gebied nog iets willen ... al heb ik er twee van nog als heel goede vriend. Eén ervan heeft nu ook pas een kindje met zijn vriendin. We hadden al namen voor onze eigen kinderen en nu hebben we beiden een kind bij iemand anders... het leven kan toch raar lopen
pi_36673775
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:26 schreef Madski het volgende:

[..]

Zoekt zei nog wel contact met jou?
Of komt het meer van jou kant?

Geval 1: je kan ervoor kiezen niet te reageren. bot te reageren. of gewoont egen haar zeggen dat je niks meer met haar te maken wilt hebben (op zich alle 2 vrij onaardig, doch effectief, mits je sterk in je schoenen staat).
Geval 2. KAP DERMEE!!!!!!! LAAT DER LKkER DE #%$#$!$! KRIJGEN.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:43:10 #17
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36674086
Geval 1 in dit geval. Had dr 5-6 weken lang niet aangesproken en sinds afgelopen maandag begon ze plotseling. Rede heb je denk ik wel gelezen.
Zal wel kiezen voor de niet reageren en kortaffe reacties.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:53:13 #18
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36674525
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:43 schreef Madski het volgende:
Geval 1 in dit geval. Had dr 5-6 weken lang niet aangesproken en sinds afgelopen maandag begon ze plotseling. Rede heb je denk ik wel gelezen.
Zal wel kiezen voor de niet reageren en kortaffe reacties.
Jij hebt je van je beste kant laten zien jongen. Net zoals ik dat gedaan heb. Het haalt allemaal toch niets uit. Gewoon geen contact meer is dan het beste. In mijn geval is dat nog iets makkelijker, omdat mijn ex gewoon duidelijk is geweest. Ik zoek NOOIT meer contact met haar. Ik weet nog niet wat ik doe als zij ooit contact zoekt. Denk dat ze weinig sympathie van me kan verwachten. Ze heeft haar kansen verspeeld (ik ook in haar ogen )

Natuurlijk ben ik nog steeds erg nieuwsgierig naar hoe het haar afgaat. Aan de andere kant kan het me ook geen kont meer schelen, want daardoor kom ikzelf geen stap verder.. Ze zijn het niet waard al die verspilde energie. Die energie moeten we in onszelf en als het ff kan in een (met alle respect ) ander wijf pompen.

Ik heb er al veels te veel energie in gestoken. Jij helemaal, want je bent al sinds november met dit gedoe bezig.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:57:26 #19
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36674690
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef jagermeister1 het volgende:

Die energie moeten we in onszelf en als het ff kan in een (met alle respect ) ander wijf pompen.
And know what you want,
  woensdag 5 april 2006 @ 14:58:25 #20
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36674732
Nja ik heb het voor mezelf in die hele periode nooit echt afgesloten voor mezelf, altijd wel een deur open gehouden door open te staan naar contact. Volgens mij heb ik mezelf er nu wel overheen gezet. Je maakt de beslissing om alles van dr verwijderen en weg te stoppen niet zo maar.
pi_36674867
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef Madski het volgende:
Nja ik heb het voor mezelf in die hele periode nooit echt afgesloten voor mezelf, altijd wel een deur open gehouden door open te staan naar contact. Volgens mij heb ik mezelf er nu wel overheen gezet. Je maakt de beslissing om alles van dr verwijderen en weg te stoppen niet zo maar.
Met de open deur manier geef je jezelf (ws zonder het zelf door te hebben) alleen maar hoop. Ergens in je achterhoofd blijven de radertjes draaien om haar.
Dat moet je voorkomen door gewoon de deur te sluiten. en dicht te spijkeren.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:06:34 #22
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36675071
Jepz! Nja komt wel goed. Voorlopig even genoeg erover gepraat voor mezelf. Even gedachten op andere dingen focussen.
Succes mensen en bedankt!
pi_36675208
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Madski het volgende:
Jepz! Nja komt wel goed. Voorlopig even genoeg erover gepraat voor mezelf. Even gedachten op andere dingen focussen.
Succes mensen en bedankt!
graag gedaan en suc6 ermee.
iets roepen is makkelijker dan iets doen/verwezenlijke.

soit, als ik hoop heb, dan blijft die bij mij, of ik nu wel of geen contact heb... heeft er bij mij weinig mee te maken.

ik heb wel nooit in ruzie een relatie moeten beëindigen, wel een geluk. Mijn eerste ex heeft me laten zitten voor een collega, maar ik heb gelukkig mijn rust kunnen bewaren en het in vrede met hem kunnen afsluiten .... vond ik heel belangrijk.

ik vind het nogal jammer om hier dingen te lezen van " laat ze gewoon rotten". Als die mensen ooit iets voor jou hebben betekend, dan doe je dat toch gewoon niet ... of ze moeten gewoon écht te ver gegaan zijn ( en dan bedoel ik echt fysiek of zwaar psychisch geweld).
pi_36675563
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb de indruk dat precies mannen er problemen mee hebben om nog om te gaan met een ex ...
Denk dat mannen er iets meer over uitwijden (op forums dan),
quote:
ik vind het nogal jammer om hier dingen te lezen van " laat ze gewoon rotten". Als die mensen ooit iets voor jou hebben betekend, dan doe je dat toch gewoon niet ... of ze moeten gewoon écht te ver gegaan zijn ( en dan bedoel ik echt fysiek of zwaar psychisch geweld).
Het is natuurlijk ook wel zo dat de verhalen er hier zo naar zijn dat je dat automatisch gaat roepen.
Want je leest niks dan slechts over de andere party, daarom is een logishce reactie (zeer menselijk zelfs) laat der lkker de #@$#@ krijgen ofzo.
Uiteraard is het niet altijd zo van "laat ze maar rotten" maar zoals ik al zei.
Komt door de verhalen.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:26:41 #26
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36675940
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef het.ismij het volgende:

[..]

graag gedaan en suc6 ermee.
iets roepen is makkelijker dan iets doen/verwezenlijke.
Weet ik, maar door er steeds over door te praten helpt het me niet. Je zit het dan weer omhoog te halen. Het is nu wel redelijk duidelijk voor mezelf. Nu moet het alleen bezinken.
pi_36676035
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef Madski het volgende:

[..]

Weet ik, maar door er steeds over door te praten helpt het me niet.
Das pp verschillend.
De een lult er eindeloos over en denk ineens, " eigenlijk betekend dat kutwijf helemaal niks voor me".
En de ander moet gewoon alles (als dan niet) in ze remi alles laten bezinken.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:32:38 #28
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36676178
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
Zeg dat maar eens tegen mijn ex-vriendin. Ik heb op een gegeven moment een berichtje van haar gekregen "Voor mij leef je niet meer". Dit was zo'n beetje het enige dat ik nog van haar gehoord heb... op een allerlaatste botte email als reactie op mijn pogingen het e.e.a. recht te zetten na dan.

En ik heb haar nooit geslagen en / of psychisch mishandeld.
pi_36676623
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef jagermeister1 het volgende:

Zeg dat maar eens tegen mijn ex-vriendin. Ik heb op een gegeven moment een berichtje van haar gekregen "Voor mij leef je niet meer". Dit was zo'n beetje het enige dat ik nog van haar gehoord heb... op een allerlaatste botte email als reactie op mijn pogingen het e.e.a. recht te zetten na dan.

En ik heb haar nooit geslagen en / of psychisch mishandeld.
tja, ik weet uiteraard jullie voorgeschiedenis niet volledig, maar als iets al jaren speelt, kan uiteraard de bom wel eens ontploffen ...

ze zal je waarschijnlijk werkelijk kotsbeu zijn ... al zou ik zelf werkelijk nooit zo reageren als zij.

Misschien wil ze je eens tonen hoe hard je haar gekwetst hebt. Maar dat zijn gevaarlijke spelletjes die alles kapot kunnen maken, dat heeft ze er blijkbaar voor over...
  woensdag 5 april 2006 @ 15:51:31 #30
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36676948
Fijn dat je zoveel begrip kan tonen voor anderen kleinkonijn. Top Nee echt waar. Top
  woensdag 5 april 2006 @ 16:08:59 #31
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36677689
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

tja, ik weet uiteraard jullie voorgeschiedenis niet volledig, maar als iets al jaren speelt, kan uiteraard de bom wel eens ontploffen ...

ze zal je waarschijnlijk werkelijk kotsbeu zijn ... al zou ik zelf werkelijk nooit zo reageren als zij.

Misschien wil ze je eens tonen hoe hard je haar gekwetst hebt. Maar dat zijn gevaarlijke spelletjes die alles kapot kunnen maken, dat heeft ze er blijkbaar voor over...
Mja...Ik heb haar inderdaad wel hard gekwetst denk ik. Maar zij mij ook en dat weet ze. Het enige verschil is, dat ik oprecht sorry heb kunnen zeggen voor mijn fouten en voor de dingen die ik gezegd heb. Dat kun je van haar niet zeggen.

Ik vond haar altijd een beetje kinderlijk overkomen. Dit is voor mij alleen maar een bevestiging. Op een gegeven moment moet je het fatsoen op kunnen brengen dingen uit te praten, al is het via mail of een brief. Ook al is er niets meer te lijmen aan de relatie.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:55:25 #32
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_36681809
Ok nu dan mijn probleem. Beetje geschiedenis:

S had een relatie met O, ik kom tussenbeide en neem S over van O. Jaartje relatie, wil S toch weer terug bij O, oa geloofskwestie. S blijft wel volhouden dat ze me echt niet kwijtwil en dat ik haar soulmate ben enzo blablabal. Ik houd nog steeds van S, die nu in Engeland zit, en basically weer terug is bij O.

Mijn probleem is dat ik moeite heb om een nieuwe relatie aan te gaan. Heb even een tijdje een fuckbuddy gehad (grote aanrader) maar ik voel me nog niet klaar voor de meer serieuze shit, terwijl ik daar juist zo van houd. Nou wil ik haar een mailtje sturen om te vragen of ze nog steeds achter de keuze staat die ze gemaakt heeft (ik heb haar verboden om me mails te sturen vanuit engeland, omdat dat niet goed voor me was). En nou weet ik ook dat de "closure" vanuit mij moet komen, maar het zou zo makkelijk zijn als ik even van haar hoor dat ze nu bij iemand anders hoort, verliefd is op hem en met hem verder wil. Die indruk heb ik nl nooit van haar gekregen, en dat maakt het allemaal vreselijk moeilijk voor me.

tips, adviezen?
pi_36681895
als ze niet meer achter haar keuze zou staan, zou ze wel van zich laten horen ... move on ...
  woensdag 5 april 2006 @ 18:21:53 #34
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_36682509
Dat is geen reden om het niet te vragen voor de 100% zekerheid. En haar kennende is wat jij zegt niet waar. Dat ze niet mailt betekent alleen dat ze niet 100% overtuigd is dat ze met mij verder wil, meer niet.
pi_36685615
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:21 schreef Xtinction het volgende:
Dat is geen reden om het niet te vragen voor de 100% zekerheid. En haar kennende is wat jij zegt niet waar. Dat ze niet mailt betekent alleen dat ze niet 100% overtuigd is dat ze met mij verder wil, meer niet.
Xt, je zoekt het zo alleen maar weer het ongemak op. Live your own life, gooi die zekerheid die jij zoekt uit het raam en vul dat zelf dan in. Wat wil je door haar te emailen nou precies te weten komen? Om dan iets uit haar email te lezen zodat jij weer gerustgesteld bent? Zoek die rust zelf....

Anders kom ik je een schop onder je hol verkopen.
  woensdag 5 april 2006 @ 20:06:37 #36
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36685982
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:50 schreef jagermeister1 het volgende:

Hoe zou het met Lips zijn?
*meldt zich*
Het gaat eigenlijk heel goed met mij (meestal). Ik lees hier nog wel mee maar heb niet zo veel meer te posten. Begin steeds meer het idee te krijgen dat ik over m'n ex heen ben. Nog niet helemaal maar het gaat de goede kant op. Ergens heb ik ook zoiets van ik wil geen contact want dan kan hij dingen met m'n gevoel doen die ik niet wil. Dus ik hou het geen contact hebben voorlopig nog even vol.
Ook het alleen zijn went goed. Mis vaak wel iemand om me heen die er echt voor me is, maar weet dat dat voor het moment even niet anders is. Kreeg gisterenavond nog telefoon van m'n ex voor m'n ex (voor de meelezers, degene waar ik geweest ben nadat ik hoorde dat m'n ex binnen een week met een ander in bed lag) met de vraag of ik langs kwam. Ik moest er niet aan denken! Laat mij maar lekker m'n eigen ding doen en laat me verder met rust Ben geen speelgoed!
Met Lips alles z'n gangetje dus, maar ik lees trouw met jullie mee!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_36686362
meldt... het loslaten van je ex.. hmm iemand goede tips enzo.. zou ze wel kunnen gebruiken..

we spreken elkaar regelmatig zij het via sms/msn.. en af en toe bellen we nog wel..
ik wil haar dolgraag terug mede door de rede waarom ze het wou stoppen.. ok het was nog pril en alles.. maar toch het was iets dat verdomd goed voelde.. de spreekwoordelijke klik... die was er zeker.. heb er alleen geen vrede mee dat de rede waarom ze er niet mee door wou gaan was omdat we te verschillend zouden zijn.. en daarom niet bij elkaar pastte.. snappen doe ik het niet.. en begrijpen al helemaal niet..
Contact wil ik zeker niet verbreken.. daarvoor heeft ze een te speciaal plekje.. en buiten dat wordt het een van mijn overburen.. dus ja.. elkaar tegenkomen doen we toch...

iemand tips
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 5 april 2006 @ 20:17:48 #38
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36686407
Wat voor tips wil je dan???? Je wilt het contact niet verbreken... hoe wil je haar dan loslaten?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_36687268
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:17 schreef Lips het volgende:
Wat voor tips wil je dan???? Je wilt het contact niet verbreken... hoe wil je haar dan loslaten?
juist ja.. die tips.. het contact wil ik niet verbreken.. maar ondertussen.. doet het zeer.. en wil ik haar het liefst vergeten.. maar toch ook weer niet.... zucht.. liefde...
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 5 april 2006 @ 21:00:53 #40
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36688193
De enige tip die ik kan geven is toch het contact dan verbreken. Iedereen hier kan je vertellen hoe moeilijk dat is maar ook veel zullen je vertellen dat dat na verloop van tijd het beste is. Ik wilde zelf eerst ook het contact niet verbreken maar voel me nu beter dan toen ik wel contact had.
Hoelang zijn jullie samen geweest, waarom is het uit, hoelang is het uit??
Miauw
  woensdag 5 april 2006 @ 21:27:14 #41
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36689178
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef Lips het volgende:
De enige tip die ik kan geven is toch het contact dan verbreken. Iedereen hier kan je vertellen hoe moeilijk dat is maar ook veel zullen je vertellen dat dat na verloop van tijd het beste is. Ik wilde zelf eerst ook het contact niet verbreken maar voel me nu beter dan toen ik wel contact had.
Hoelang zijn jullie samen geweest, waarom is het uit, hoelang is het uit??
mee eens,
ERG KUT, MOEILIJK EN PIJNLIJK maar die andere weg is langer en Pijnlijker !
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  woensdag 5 april 2006 @ 22:11:04 #42
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36690912
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Lips het volgende:

[..]

*meldt zich*
Het gaat eigenlijk heel goed met mij (meestal). Ik lees hier nog wel mee maar heb niet zo veel meer te posten. Begin steeds meer het idee te krijgen dat ik over m'n ex heen ben. Nog niet helemaal maar het gaat de goede kant op. Ergens heb ik ook zoiets van ik wil geen contact want dan kan hij dingen met m'n gevoel doen die ik niet wil. Dus ik hou het geen contact hebben voorlopig nog even vol.
Ook het alleen zijn went goed. Mis vaak wel iemand om me heen die er echt voor me is, maar weet dat dat voor het moment even niet anders is. Kreeg gisterenavond nog telefoon van m'n ex voor m'n ex (voor de meelezers, degene waar ik geweest ben nadat ik hoorde dat m'n ex binnen een week met een ander in bed lag) met de vraag of ik langs kwam. Ik moest er niet aan denken! Laat mij maar lekker m'n eigen ding doen en laat me verder met rust Ben geen speelgoed!
Met Lips alles z'n gangetje dus, maar ik lees trouw met jullie mee!
Goed te horen dat je er weer aardig bovenop gekrabbeld bent! Met mij gaat het ook stukken beter! Het viel me al op dat je niet zo actief meer was idd. Geen bericht is goed bericht he! Het helpt mij ook om geen contact meer te hebben. Ik weet totaal niet wat ze doet en dat is maar goed ook. Heb mijn eigen leven weer grotendeels opgepakt. Zal vast nog wel een dip krijgen, maar vooralsnog voelt het stukken beter. Het alleen zijn went inderdaad ook wel aardig. Ik mis ook wel iemand om me heen, maar zodra je iets te doen hebt dan valt het mee.

Keep it up
  woensdag 5 april 2006 @ 22:20:22 #43
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36691238
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:11 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Goed te horen dat je er weer aardig bovenop gekrabbeld bent! Met mij gaat het ook stukken beter! Het viel me al op dat je niet zo actief meer was idd. Geen bericht is goed bericht he! Het helpt mij ook om geen contact meer te hebben. Ik weet totaal niet wat ze doet en dat is maar goed ook. Heb mijn eigen leven weer grotendeels opgepakt. Zal vast nog wel een dip krijgen, maar vooralsnog voelt het stukken beter. Het alleen zijn went inderdaad ook wel aardig. Ik mis ook wel iemand om me heen, maar zodra je iets te doen hebt dan valt het mee.

Keep it up
Goed werk heeft tijd nodig he Maar we komen er wel!
Miauw
  woensdag 5 april 2006 @ 22:27:33 #44
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36691562
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:20 schreef Lips het volgende:

[..]

Goed werk heeft tijd nodig he Maar we komen er wel!
Zekers en we komen er nog sterker uit dan dat we erin gingen
  donderdag 6 april 2006 @ 00:35:58 #45
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_36695721
Lol cris anders zit je me ff te stalken of zo Magoed het is dus niet zozeer de geruststelling die ik opzoek, ik heb eigenlijk het liefst dat ze zegt dat ze zeker is en gewoon gelukkig is nu, zou voor mij het makkelijkst zijn. Maar onzekerheid.... is kutter.
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:31:24 #46
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36734824
Nou.. maar weer een schopje naar boven. Ik krijg namelijk afkickverschijnselen van het niet posten in dit topic

Sinds gisteren is mijn stemming weer een beetje achteruit gegaan. Aan het begin van de week voelde ik me eigenlijk kip lekker vergeleken met de afgelopen periode. Mijn ex kon me opzich niet eens meer zoveel boeien. Het relativeren leek me makkelijker af te gaan en mijn lichamelijke klachten (pijn in schouders en nek) waren praktisch weg. Gisteren dus toch weer aan het malen geslagen en de welbekende theorieën deden weer hun intrede. Soms betrap ik me weer op een vleugje valse hoop.

Heel gek, maar soms hoop ik gewoon dat ze tot inkeer komt en straks (al is het over een half jaar) op hangende pootjes terugkomt. Toch weet ik zeker dat dat niet gaat gebeuren, maar toch... Ik weet zelfs zeker dat ik haar dan niet terug wil (uh... weet ik dat wel echt zeker? ) Over een half jaar iig niet meer denk ik. Ze heeft me echt teleurgesteld en een trap na gegeven.

Ben ook ineens weer heel erg benieuwd hoe het haar vergaat. Hoe ze haar dag indeelt, met wie ze omgaat, met wie ze eventueel de lakens deelt , waar ze uitgaat, of ze thuis slaapt.

We zij GVD 2.5 maand uit elkaar en nog kan ik het niet uit mijn kop krijgen. Het zou me niet meer moeten boeien na wat ze me allemaal heeft geflikt... maar toch. Ik merk wel dat het iets beter gaat dan... zeg... vorige week en die weken daarvoor. Dus wat dat betreft wel vooruitgang. En ik weet het... TIJD... is het toverwoord, maar pfff... het kan mij niet snel genoeg gaan. Vanavond en morgen maar eens goed de beest uithangen denk ik.

Zo .. weer van me af getypt!
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:42:30 #47
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36738847
Mja me stagebegeleider heeft fok helemaal geblokt door de firewall dus ik kan niet meer posten overdag als ik op stage zit

Zit laatste tijd beetje raar in me vel. Die rebound relatie afgekapt afgelopen woensdag, voor de rest van de tijd zit ik anderen af te zeiken en opdringerig te gedragen :s
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:22:19 #48
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36754301
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:31 schreef jagermeister1 het volgende:
Nou.. maar weer een schopje naar boven. Ik krijg namelijk afkickverschijnselen van het niet posten in dit topic

Sinds gisteren is mijn stemming weer een beetje achteruit gegaan. Aan het begin van de week voelde ik me eigenlijk kip lekker vergeleken met de afgelopen periode. Mijn ex kon me opzich niet eens meer zoveel boeien. Het relativeren leek me makkelijker af te gaan en mijn lichamelijke klachten (pijn in schouders en nek) waren praktisch weg. Gisteren dus toch weer aan het malen geslagen en de welbekende theorieën deden weer hun intrede. Soms betrap ik me weer op een vleugje valse hoop.

Heel gek, maar soms hoop ik gewoon dat ze tot inkeer komt en straks (al is het over een half jaar) op hangende pootjes terugkomt. Toch weet ik zeker dat dat niet gaat gebeuren, maar toch... Ik weet zelfs zeker dat ik haar dan niet terug wil (uh... weet ik dat wel echt zeker? ) Over een half jaar iig niet meer denk ik. Ze heeft me echt teleurgesteld en een trap na gegeven.

Ben ook ineens weer heel erg benieuwd hoe het haar vergaat. Hoe ze haar dag indeelt, met wie ze omgaat, met wie ze eventueel de lakens deelt , waar ze uitgaat, of ze thuis slaapt.

We zij GVD 2.5 maand uit elkaar en nog kan ik het niet uit mijn kop krijgen. Het zou me niet meer moeten boeien na wat ze me allemaal heeft geflikt... maar toch. Ik merk wel dat het iets beter gaat dan... zeg... vorige week en die weken daarvoor. Dus wat dat betreft wel vooruitgang. En ik weet het... TIJD... is het toverwoord, maar pfff... het kan mij niet snel genoeg gaan. Vanavond en morgen maar eens goed de beest uithangen denk ik.

Zo .. weer van me af getypt!
Van je afschrijven helpt zeker

En niet zo gek hoor wat je allemaal schrijft, eerder heel herkenbaar, zo zat ik ook in het begin...
En 1 stap vooruit en 2 terug, soms 3 vooruit en 5 terug, rollercoaster-ride, wisselvallig... wordt vanzelf stabieler. T'is ook nog niet zo lang dat het uit is, dus verwacht niet teveel van jezelf.

Ik had altijd zoiets van; af en toe een goeie schop onder m'n kont, maar af en toe ook verdrietig "mogen" zijn, dipjes mogen hebben.
And know what you want,
pi_36758567
Jeetjeee!, Wat een paar woorden/blikken wel niet kunnen doen.

Afgelopen keer met uitgaan heb ik mijn ex weer voor het eerst gezien nadat het uit is geraakt.
Daarvoor liep ik nog vaak met hem in me hoofd, miste hem best wel enzo.
Maar met uitgaan zag ik hem staan, mijn hart ging weer te keer..., ik liep naar hem toe om te vragen hoe het was. Hij keek me niet eens aan en zei: Hoi, ja gaat. Ik zeg ow owke, nou tot ziets Hij keek opzij, en zei niets, en krabte wat aan zijn baardje
Nou Ik kon hem echt wel , arghhh.....

ZOOO WAT Voelde ik me lullig zeg MAAR IK ben nu volkomen over hem heen
Sowieso schrijf je zo.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:39:58 #50
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36764357
Je bent nu volkomen over hem heen? Dan is het goed

Eens een ex, altijd een ex voor mij.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:03:11 #51
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36764974
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:22 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Van je afschrijven helpt zeker

En niet zo gek hoor wat je allemaal schrijft, eerder heel herkenbaar, zo zat ik ook in het begin...
En 1 stap vooruit en 2 terug, soms 3 vooruit en 5 terug, rollercoaster-ride, wisselvallig... wordt vanzelf stabieler. T'is ook nog niet zo lang dat het uit is, dus verwacht niet teveel van jezelf.

Ik had altijd zoiets van; af en toe een goeie schop onder m'n kont, maar af en toe ook verdrietig "mogen" zijn, dipjes mogen hebben.
Yep.. vallen en opstaan. Vandaag voel ik me relatief goed. Dus.... de ups krijgen de overhand Moet mezelf af en toe inderdaad corrigeren aangezien ik mezelf soms naar beneden trek met mijn gedachten aan mijn ex.

Vanavond misschien naar Carl Cox and Friends.... zal me ook goed doen denk ik!
pi_36785773
Ik heb ook moeite om mijn ex los te laten. Het is al meer dan drie jaar geleden en ik heb al bijna 2 jaar een vriend waar ik nu mee samenwoon. Het is ook niet dat ik nog van hem houd of dat ik heb terug wil. Absoluut niet. Het is alleen dat ik hem heel veel slechts toewens. Hij heeft me echt als grof vuil behandeld en nadat het uit was leugens over me verspreid. Hij heeft ook geprobeerd mijn vrienden (onze vrienden, want we zitten in de zelfde vriendengroep) tegen me op te zetten, wat gelukkig niet gelukt is. Nu betrap ik mezelf er regelmatig op dat ik zit te fantaseren over slechte dingen die hem overkomen. Zoals een auto-ongeluk. Of een SOA. En dat ik iedere kans aangrijp om iets negatiefs over hem te vertellen, zoals dat ie in de afgelopen 3 jaar slechts 1x sex heeft gehad, en dat was met een ladderzat en wanhopig meisje dat de avond erna alweer met iemand anders lag te krikken, or so I heard... of dat hij bijna iemand zover had om op een festival mij te bewerken met een mes.... en uitspraken op fora deed als (and I quote): "The only reason I haven't killed her is because I'm too pretty to go to jail".

Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen om hier vanaf te komen?
Ik wil er overigens even bij vermelden dat ik ontzettend veel van mijn vriend houd en hij van mij en we zijn heel erg gelukkig samen, dus daar ligt het niet aan.

D'r is nog iemand waar ik dit bij heb, trouwens. Da's mijn oud-huisgenoot. Precies hetzelfde verhaal: die wens ik ook allemaal slechte dingen toe. En die is al bijna een jaar geleden opgerot (maar ze is een vriendin van een vriend van me, dus soms hoor ik nog wel wat over haar).
En waarom ik haar zo haar? Het is gewoon een k*tw*f die in de twee jaar dat ze bij me woonde zich niet wist te gedragen en geen rekening met me wilde houden en tegen wederzijdse vrienden zei dat ze niet meer met mij om mochten gaan en tegen mij zei dat ik niet met haar bezoek mocht praten en dat soort dingen. Ik kan hier nog wel een heel a-4'tje over voltypen, maar dat doe ik niet, want het is denk ik wel duidelijk. En zo niet, dan hoor ik het wel.
Assumption is the mother of all fuckups.
pi_36785805
Is het over het algemeen zo dat wanneer het uit gaat, en het na een tijdje weer aangaat, dat dat bijna nooit goed gaat?
  zondag 9 april 2006 @ 11:04:34 #54
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_36786447
ja, uit eigen ervaring. (maar er zijn altijd uitzonderingen)

Aan lady: If we keep saying "an eye for an eye" it will eventually make the whole world blind -Gandhi
Je bent er nog te druk mee bezig, ze zijn de tijd die je in ze steekt niet waard en toch doe je het....
  zondag 9 april 2006 @ 11:22:57 #55
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36786801
quote:
Op zondag 9 april 2006 10:17 schreef dikkehoi het volgende:
Is het over het algemeen zo dat wanneer het uit gaat, en het na een tijdje weer aangaat, dat dat bijna nooit goed gaat?
Helaas wel zo.......ook uit eigen ervaring.
Doom |
pi_36787224
Heb een rotstemming dit weekend. Deze week nog met mijn ex gesproken. Aangezien we dachten als vrienden uit elkaar te gaan was het gewoon leuk contact houden. We hebben er beide een punt achter gezet. Het contact verliep prima, tótdat die nieuwe vriend kwam. Nu maar besloten om het contact af te breken. Dat heb ik ook verteld, omdat het alleen nog maar om die nieuwe vriend ging, was het contact gewoon niet leuk meer. Ik zeg: 'ik bel je wel niet meer'. Ze zegt, ik spreek je nog wel op msn. Waarop ik antwoordde, dat weet ik niet.

Nu was ik zaterdag even weg van MSN, maar m'n status stond op online. Ze zei wat en ik reageerde dus niet. Het leek wel een geprikkelde reactie van haar kant, en nu ben ik geblokkeerd. Ik wil haar er nog wel eens over bellen vandaag waar die reactie vandaan komt, maarja, bellen, wat schiet ik ermee op. Aan de andere kant, als ik het niet doe, zal ik haar misschien hélemaal nooit meer spreken. Dilemma, msn vind ik wel makkelijk om gewoon eens héél af en toe te vragen hoe het gaat...
A dirty mind is a joy forever
pi_36787278
Gewoon laten zo. Misschien trekt het ooit vanzelf nog wel bij, maar ik zou geen contact met haar opnemen om je te verontschuldigen voor het niet reageren.
pi_36787390
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:43 schreef LadyXochi het volgende:
Gewoon laten zo. Misschien trekt het ooit vanzelf nog wel bij, maar ik zou geen contact met haar opnemen om je te verontschuldigen voor het niet reageren.
Je hebt gelijk. Ben alleen bang het contact voorgoed te verliezen. Aan de ene kant is het prima, het is een ex. Maar aan de andere kant zo jammer
pi_36787525
Dat is het. Jammer. Maar voorlopig wel even beter zo. En ik zei al: misschien trekt het ooit nog wel bij en pakken jullie de draad (als vrienden) wel op. Het is denk ik sowieso makkelijker te accepteren dat je ex een nieuwe liefde heeft als jij er ook een hebt.
  zondag 9 april 2006 @ 12:40:47 #60
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36788730
quote:
Op zondag 9 april 2006 10:17 schreef dikkehoi het volgende:
Bij veel mensen wel, uit eigen ervaring is het 1 keer goed gegaan en zijn we nog jaren samen geweest en is het om andere reden stuk gelopen...
And know what you want,
pi_36799838
Het is nu 3 dagen uit, na 6 jaar (waarvan 4 jaar samengewoond). Het ging de hele tijd al heel slecht, ik ben een jaar geleden verhuisd naar een andere stad (hij is in ons oude huis blijven wonen). Het komt erop neer dat hij mij niet meer wil zien of wil spreken (en nee, ik ben niet vreemdgegaan oid, hij heeft 'gewoon genoeg' van mij...).
Het is wel eens vaker zo 'uit'geweest. Het kwam erop neer dat ik hem elke dag belde, na een paar dagen kwam het 'goed' en ging het liedje weer verder; alles kwam van mijn kant, ik belde hem, ik ging naar hem toe etc.

En nu is het volgens mij echt menens.
Ik heb de hele tijd de drang om hem te bellen, en, ik geef toe, dat heb ik de afgelopen dagen ook gedaan. Gewoon de hele tijd bellen, zijn stem willen horen etc. Waarom ik die drang heb, weet ik niet. Nu neemt hij zijn telefoon niet meer op, of drukt het uit. En dat maakt me razend. Kwaad, dat hij mij niet wil spreken, dat hij niet inziet wat hij verliest, dat hij die 6 jaar gewoon zomaar opzij kan schuiven.

Ik hou niet meer van hem, denk ik.
Maar op de een of andere manier kan ik hem niet loslaten, en dit was zon beetje onze 'relatie': hij stootte me af, waardoor ik nog meer aan hem ging hechten.
Ik weet ook heel goed dat die hele relatie mij geen goed deed. Alleen maar geven en niets terugrkijgen. Maar volgens mij is dát juist de reden waarom ik zo aan hem vastklamp, iets anders kan ik er ook niet van maken.

Al jaren geleden kwam ik erachter dat hij best actief was op internet op het gebied van camsites en chatprogrammas waar hij alleen met meisjes chatte met niets verhullende foto's. Ik heb zelfs een profiel van hem gevonden waar hij op zoek was naar een sexdate. Waarna hij beweerde dat hij ECHT NIET zichzelf had aangemeld en dat IK dat waarschijnlijk gedaan had om hem op deze manier ergens van te beschuldigen. (en hij dacht nog serieus dat ik in dat verhaal trapte).
Op de honderden vragen of hij vreemdging kreeg ik steevast Nee, met daarna het verhaal dat ik hem niet vertrouwde en dat ik waarschijnlijk zélf vreemdging. Met slaande ruzies tot gevolg, blauwe plekken die pas na een week weggingen. Ik zou hem zgn. dingen verbieden, ik zou hem weerhouden van van alles en nog wat etc.
Dit had tot gevolg dat ik achter alles wat hij deed dingen ging zoeken, soms had ik gelijk (weer allemaal foto's op zijn computer, weer die inbel nummers voor camsites in zijn telefoon etc). Al die keren zei hij dat hij ermee op zou houden. Dat gebeurde ook, voor een paar weken (waarin ons seksleven ook opeens een soort boost kreeg) maar uiteindelijk was het weer terug bij af. Ik werd zo afhankelijk van hem, ik ging bijna nooit iets doen zonder hem, had als het ware zijn 'goedkeuring' nodig. En dat heb ik allemaal, 100%, zélf gedaan, van hem kon ik elk moment weggaan (wat hij maar al te graag, en al te vaak, zei).

Dit is zon beetje hoe de laatste 4,5 jaar zijn geweest. Ik heb me altijd afgevraagd waarom hij zo was, waarom hij niet van mij kon 'houden' etc. Maar nu weet ik dat het niet zozeer aan mij lag. Hij is gewoon zo, zijn wil is wet zeg maar. Waarom ik niet eerder ben weggegaan, niet eerder heb gezegd dat het genoeg is? Geen idee. Ik had op de een of andere manier een luchtkasteel gebouwd, en daar ben ik ook zelf in gaan geloven (en volgens mij geloof ik daar nog steeds in).

Na dit alles zou ik moeten juichen dat het uit is. Maar dat kan ik niet. Ik heb hem zojuist weer gebeld, en hij heeft weer zijn telefoon uitgedrukt. Waarom wil ik steeds zijn stem horen, terwijl ik hem diep in mijn hart bijna haat voor wat hij de afgelopen 6 jaar heeft geflikt?

Het is heel dubbel; aan de ene kant wil ik hem doodwensen, aan de andere kant zit ik te janken dat hij van mij af wil. Hij ja. Want als het aan mij had gelegen was dit waarschijnlijk nog jaren zo doorgegaan; een vorm van sadisme bijna. Hij wéét g dat ik hem ga bellen, dat ik zowat ga smeken,en dat ik volgende week weer bij hem thuis zit. En dan begint het liedje van voren af aan: hij scheldt, zegt dat ik moet oprotten, dat hij genoeg heeft van me etc. En ik, ik laat hem uitrazen en zeg dat ik van hem hou en doe alsof hij al die dingen niet gezegd/gedaan heeft.

Ik hou mezelf voor de gek, dat weet ik. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij als het ware uit mijn hoofd verdwijnt. Ik wil dat het me niets kan schelen als ik zijn naam hoor. Ik wil niet de drang hebben om hem om de 10 minuten te bellen.
Hoe krijg ik dat voor elkaar?

zondag 9 april 2006 @ 19:21:46 #62
7469 voh
Now without pants!
pi_36800651
Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en contact opgenomen met mijn ex van 3 jaar terug. Anderhalf jaar wat mee gehad, en op een niet zo heel erg leuke en soepele manier uitgegaan. Nooit echt uitgepraat, en door haar en mijn nieuwe relatie is dat er ook nooit door gekomen. Maar na mijn recente breakup heb ik beter doorgekregen dat 't meer waard is om op goede voet door te gaan dan aan woede en frustratie vast te houden.

Dus aanstaande vrijdag hebben we afgesproken om toch weer 's te praten. Vond 't erg leuk dat ze er open voor staat, en ben nu wel een beetje zenuwachtig
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
  zondag 9 april 2006 @ 19:28:53 #63
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36800878
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:55 schreef no__on het volgende:
Het is nu 3 dagen uit, na 6 jaar (waarvan 4 jaar samengewoond).
quote:
Ik wil dat het me niets kan schelen als ik zijn naam hoor. Ik wil niet de drang hebben om hem om de 10 minuten te bellen.
Niet lullig bedoelt ofzo, maar wat denk je zelf?
Dat je na 3 dagen een knopje om kunt zetten en dan hem en die jaren samen kunt vergeten?
Was het maar zo, dan bestond dit hele topic niet

Sterkte iig
And know what you want,
pi_36800926
quote:
Het is nu 3 dagen uit, na 6 jaar (waarvan 4 jaar samengewoond). Het ging de hele tijd al heel slecht, ik ben een jaar geleden verhuisd naar een andere stad (hij is in ons oude huis blijven wonen). Het komt erop neer dat hij mij niet meer wil zien of wil spreken (en nee, ik ben niet vreemdgegaan oid, hij heeft 'gewoon genoeg' van mij...).
Het is wel eens vaker zo 'uit'geweest. Het kwam erop neer dat ik hem elke dag belde, na een paar dagen kwam het 'goed' en ging het liedje weer verder; alles kwam van mijn kant, ik belde hem, ik ging naar hem toe etc.

Ik heb de hele tijd de drang om hem te bellen, en, ik geef toe, dat heb ik de afgelopen dagen ook gedaan. Gewoon de hele tijd bellen, zijn stem willen horen etc. Waarom ik die drang heb, weet ik niet. Nu neemt hij zijn telefoon niet meer op, of drukt het uit. En dat maakt me razend. Kwaad, dat hij mij niet wil spreken, dat hij niet inziet wat hij verliest, dat hij die 6 jaar gewoon zomaar opzij kan schuiven.

Maar op de een of andere manier kan ik hem niet loslaten, en dit was zon beetje onze 'relatie': hij stootte me af, waardoor ik nog meer aan hem ging hechten.
Ik weet ook heel goed dat die hele relatie mij geen goed deed. Alleen maar geven en niets terugrkijgen. Maar volgens mij is dát juist de reden waarom ik zo aan hem vastklamp, iets anders kan ik er ook niet van maken.

Al jaren geleden kwam ik erachter dat hij best actief was op internet op het gebied van camsites en chatprogrammas waar hij alleen met meisjes chatte met niets verhullende foto's. Ik heb zelfs een profiel van hem gevonden waar hij op zoek was naar een sexdate. Waarna hij beweerde dat hij ECHT NIET zichzelf had aangemeld en dat IK dat waarschijnlijk gedaan had om hem op deze manier ergens van te beschuldigen. (en hij dacht nog serieus dat ik in dat verhaal trapte).
Op de honderden vragen of hij vreemdging kreeg ik steevast Nee, met daarna het verhaal dat ik hem niet vertrouwde en dat ik waarschijnlijk zélf vreemdging. Met slaande ruzies tot gevolg, blauwe plekken die pas na een week weggingen. Ik zou hem zgn. dingen verbieden, ik zou hem weerhouden van van alles en nog wat etc.
Dit had tot gevolg dat ik achter alles wat hij deed dingen ging zoeken, soms had ik gelijk (weer allemaal foto's op zijn computer, weer die inbel nummers voor camsites in zijn telefoon etc). Al die keren zei hij dat hij ermee op zou houden. Dat gebeurde ook, voor een paar weken (waarin ons seksleven ook opeens een soort boost kreeg) maar uiteindelijk was het weer terug bij af. Ik werd zo afhankelijk van hem, ik ging bijna nooit iets doen zonder hem, had als het ware zijn 'goedkeuring' nodig. En dat heb ik allemaal, 100%, zélf gedaan, van hem kon ik elk moment weggaan (wat hij maar al te graag, en al te vaak, zei).

Dit is zon beetje hoe de laatste 4,5 jaar zijn geweest. Ik heb me altijd afgevraagd waarom hij zo was, waarom hij niet van mij kon 'houden' etc. Maar nu weet ik dat het niet zozeer aan mij lag. Hij is gewoon zo, zijn wil is wet zeg maar. Waarom ik niet eerder ben weggegaan, niet eerder heb gezegd dat het genoeg is? Geen idee. Ik had op de een of andere manier een luchtkasteel gebouwd, en daar ben ik ook zelf in gaan geloven (en volgens mij geloof ik daar nog steeds in).

Na dit alles zou ik moeten juichen dat het uit is. Maar dat kan ik niet. Ik heb hem zojuist weer gebeld, en hij heeft weer zijn telefoon uitgedrukt. Waarom wil ik steeds zijn stem horen, terwijl ik hem diep in mijn hart bijna haat voor wat hij de afgelopen 6 jaar heeft geflikt?

Het is heel dubbel; aan de ene kant wil ik hem doodwensen, aan de andere kant zit ik te janken dat hij van mij af wil. Hij ja. Want als het aan mij had gelegen was dit waarschijnlijk nog jaren zo doorgegaan; een vorm van sadisme bijna. Hij wéét g dat ik hem ga bellen, dat ik zowat ga smeken,en dat ik volgende week weer bij hem thuis zit. En dan begint het liedje van voren af aan: hij scheldt, zegt dat ik moet oprotten, dat hij genoeg heeft van me etc. En ik, ik laat hem uitrazen en zeg dat ik van hem hou en doe alsof hij al die dingen niet gezegd/gedaan heeft.

Ik hou mezelf voor de gek, dat weet ik. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij als het ware uit mijn hoofd verdwijnt. Ik wil dat het me niets kan schelen als ik zijn naam hoor. Ik wil niet de drang hebben om hem om de 10 minuten te bellen.

Een paar jaartjes single zijn zal je goed doen meid! Pik het contact met vriendinnen weer op en probeer weer een 'eigen leven' op te bouwen, vooral sociaal gezien.
pi_36803141
quote:

Ik herken hier erg veel in van mijn laatste vriendin. Datzelfde aantrekken en dan weer afstoten, maar wel jezelf toestaan weer elke keer in die valkuil te trappen. Erg klote en verschrikkelijk verwarrend. Misschien fijn om er over te mailen? Als je dat wilt kun je je email adres in mijn fotoboek achterlaten.
pi_36830746
Ik heb het vanmiddag uit gemaakt met mijn vriend. Na bijna 2 jaar zag ik in dat we elkaar niet gelukkig kunnen maken. We hebben teveel punten waarop we het maar niet eens kunnen worden met elkaar en die blijven irriteren en steken.
Het was een zware en moeilijke beslissing, maar ik weet gewoon dat het de juiste is. Ik zal hem de komende tijd wel erg missen
Ik wist niet precies wat voor reactie ik bij mijn (nu ex) vriend kon verwachtten, maar zeker niet dat hij zat te huilen, bah!
Op dit moment vind ik nog het ergste dat hij zich er zo rot onder voelt....

Klote situatie zeg! Maar uiteindelijk is dit wel de juiste beslissing geweest....
pi_36831286
Kwaliteitsnummer voor de verwerking

Die ruzies over sex en zo
of over een verjaarscadeau
Of dat ik mee moet naar een feest, nou ik ben al geweest
Of dat ik te bezitterig ben
of in de kroeg te glitterig ben
Jij hebt zo'n hekel aan die show, nou ik ben nou eenmaal zo

Laat mij maar alleen ook al valt het soms niet mee
De eenzaamheid is soms erger met zijn twee
(Laat mij maar alleen) ook al valt het soms niet meeDe eenzaamheid en niemand die er zeurt

(Wat ben je stil waar denk je aan) Niemand die er zeurt

(Laat mij maar alleen) ook al valt het soms niet mee
De eenzaamheid en niemand die er zeurt

Oh, ben ik nou al weer te laat
Jij vindt dat ik altijd zoveel praat
Nou goed, zeg ik een avond niets dan vraag je: "Is er iets?"
Of dat ik je geen aandacht geef
Alleen maar voor mezelf leef
Jij hebt gelijk het heeft geen zin, het zit er echt niet in

(Laat mij maar alleen) ook al valt het soms niet mee
De eenzaamheid en niemand die er zeurt

(Wat ben je stil waar denk je aan)
(Wat ben je stil waar denk je aan)
pi_36850576
quote:
Het is nu 3 dagen uit, na 6 jaar (waarvan 4 jaar samengewoond).
[...]
ik ben een jaar geleden verhuisd naar een andere stad (hij is in ons oude huis blijven wonen).
Ok, dus jullie zijn 6 jaar samengeweest, hebben 4 jaar samengewoond, 1 jaar geleden ben jij verhuisd, maar het is 3 dagen geleden pas uitgegaan?

Je verhaal klopt niet echt...
pi_36850952
hoezo? ze kunnen toch wat hebben zonder dan nog samen te wonen of ben ik nu achterlijk
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:03:21 #70
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36852687
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:03 schreef Kuuke2k5 het volgende:
hoezo? ze kunnen toch wat hebben zonder dan nog samen te wonen of ben ik nu achterlijk
Idd, een LAT-relatie
And know what you want,
pi_36852949
Dat kan, ja, maar als je eerst 4 jaar gaat samenwonen en dan ineens meer niet meer, dan zit er volgens mij sowieso al iets goed mis. Of ligt dat aan mij?
Hoe ver woonden jullie dan uit elkaar, no__on? En waarom verhuisde hij niet mee?
pi_36860793
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:13 schreef LadyXochi het volgende:
Dat kan, ja, maar als je eerst 4 jaar gaat samenwonen en dan ineens meer niet meer, dan zit er volgens mij sowieso al iets goed mis. Of ligt dat aan mij?
Hoe ver woonden jullie dan uit elkaar, no__on? En waarom verhuisde hij niet mee?
Het klinkt een beetje vreemd, na 4 jaar samenwonen opeens apart wonen, maar ik kon hem toen ook niet loslaten. De ruzies liepen zo uit de hand, hij heeft een paar keer mn spullen van de trap gegooid, ik kon het mentaal ook niet meer aan. Dus ik ben verhuisd en woon nu een een uur met de bus bij hem vandaan. Hij is niet meeverhuisd omdat het huis op zijn naam stond, omdat hij langer stond ingeschreven voor een huurhuis, ik ben erbij in getrokken. En hij vond dat het huis van hem was en ik maar moest weggaan.

Toen ik verhuisde hoopte ik dat onze relatie even een 'pauze' nodig had, dat alles weer goed zou komen etc. Maar dat gebeurde gewoon niet, ik ging er steeds minder vaak naartoe, de laatste paar maanden was ik hooguit twee keer per week bij hem. En elke keer kreeg ik te horen dat het beter is als het uit was tussen ons etc. Ik had eigenlijk gewoon meteen na mijn verhuizing alle banden moeten verbreken, maar ik vond het toen te moeilijk, te vroeg etc (dat zeg ik al jaren, ik schuif het steeds voor me uit, het uitmaken, het minderen met kontakt etc).

Het afgelopen jaar kwam al het kontakt van mijn kant, ik ga steeds naar hem toe, ik bel hem steeds enzovoort. Hij vindt 1 keer per dag bellen al te veel (terwijl ik op mijn kosten bel) en voor mij is dat eigenlijk veel te weinig.
Na het afgelopen weekend heb ik hem een paar keer aan de telefoon gehad. Hij wilde niet praten, wilde niet eens zeggen hoe het met hem ging of hoe het op zijn werk was (als ik aan hem vraag hoe was jouw dag? wordt hij boos omdat hij dat een kruisverhoor vindt).

Ik ga morgen denk ik naar hem toe, ik vind het heel erg moeilijk om hem niet te zien, ook al weer ik dondersgoed dat ik NIET moet gaan, er komen alleen maar nog meer problemen van. Ik zit nu in een best wel stressvolle periode met mijn studie, 2 projecten die ik af moet maken, veel met mensen omgaan etc, en dat valt me heel erg zwaar. Zeker omdat ik met mijn hoofd erg met hem bezig ben.

Hij heeft mij gevraagd waarom ik me blijf vasthouden aan iets dat er niet is. Hij heeft het super verwoord, er is inderdaad niets meer, tussen hem en mij. Waarom doe ik dan steeds alsof ik niet zonder hem kan leven? Waarom die drang om hem te zien/ spreken? Terwijl hij duidelijk te kennen heeft gegeven dat hij niets met mij te maken wil hebben. Hij heeft mij zo vaak en veel gekwetst, mij als een voetenveegje gebruikt terwijl ik bij wijze van spreken mijn ziel binnenstebuiten voor hem gekeerd heb.
Ik haat hem wanneer hij kwetsende, vernederende dingen tegen mij zegt, wanneer we ruzie hebben en hij me een klap geeft. Maar hoe meer hij mij afstoot, en hoe slechter hij mij behandelt, hoe meer ik de drang heb om naar hem toe te trekken. Als ik in bed lig, denk ik er weleens aan dat ik dood ga, of mij iets ergs overkomt, en dat hij dan (in mijn fantasie dus) realiseert wat hij heeft gedaan en hoe erg hij spijt gaat krijgen en in gaat zien hoeveel ik voor hem beteken. (ik zal mezelf nooit iets aandoen, zó gestoord ben ik nou ook weer niet, maar het idee dat hij spijt krijgt en inziet hoeveel ik voor hem beteken etc, dat doet me gewoon goed, terwijl ik weet dat hij dat nooit in zal zien).

Het is gewoon heel moeilijk voor me om hem los te laten, om hem niet te spreken of te zien. Maar nog moeilijker is het om in te zien dat hij verder gaat met zijn leven alsof er niets aan de hand is. Hoe kan hij mij zo makkelijk vergeten, terwijl ik zowat moeite heb met de kleine dagelijkse dingen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:03:41 #73
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36861571
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef no__on het volgende:

Hij heeft mij zo vaak en veel gekwetst, mij als een voetenveegje gebruikt terwijl ik bij wijze van spreken mijn ziel binnenstebuiten voor hem gekeerd heb.
Ik haat hem wanneer hij kwetsende, vernederende dingen tegen mij zegt, wanneer we ruzie hebben en hij me een klap geeft.
Klinkt ook niet als de meest ideale vriend...
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef no__on het volgende:

Het is gewoon heel moeilijk voor me om hem los te laten, om hem niet te spreken of te zien. Maar nog moeilijker is het om in te zien dat hij verder gaat met zijn leven alsof er niets aan de hand is. Hoe kan hij mij zo makkelijk vergeten, terwijl ik zowat moeite heb met de kleine dagelijkse dingen.
Is voor veel mensen erg herkenbaar denk ik, je weet dat iemand niet goed voor je is of dat de situatie niet goed voor je is en je afstand moet nemen, maar toch... is niet zo 1-2-3 gedaan.

Sterkte iig meis... Kan je verder weinig tips geven, behalve toch je eigen leven een beetje op proberen te pakken, hoe moeilijk het ook is.
En kijk niet te ver uit, daar maak je het alleen maar moeilijker mee.
And know what you want,
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:32:51 #74
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36864324
Ja daar is ze weer
Ik was gisteren jarig (ja, gefeliciteerd, nog vele jaren enzo) en ik had al zo'n vermoeden dat ik iets van m'n ex zou gaan horen. Rond half 11 's avonds kreeg ik dan ook een sms. Hij schreef dat ie niet zo goed wist wat ie moest sturen maar dat ie de hele dag aan me had gedacht en dat ie me toch even wilde feliciteren. Ik wist niet zo goed wat ik er mee aan moest dus heb vanmorgen terug gestuurd dat ik had lopen denken wat ik zou smsen maar dat ik het niet echt wist. Maar dat ik hem wilde bedanken voor z'n sms.
Het deed me wel wat dat ie me smste, maar ergens ook weer niet. Ik had 't een beetje aan zien komen maar zat er ook niet echt op te wachten. Hij schreef ook nog dat ie hoopte binnenkort iets van me te horen, maar daar heb ik dus geen zin in. Ik voel me nu prima en wil dat graag zo houden. Ik zou nu niet weten wat voor boodschap ik aan hem heb. Denk dat hij me alleen maar weer aan het twijfelen zou brengen. Wil het voorlopig dus ook laten bij de sms die ik terug gestuurd heb.
Krijg ik me toch vanmiddag een sms van die oude vriendin van me waar hij binnen een week mee in bed lag. Ze schreef dat ze me gisteren al wilde smsen maar dat ze bang was dat ik dat hypocriet zou vinden. Maar dat ze toen ze wakker werd toch vond dat ze me nog moest feliciteren.
WAT DENKT DAT MOKKEL NOU WEL NIET!!!! Denkt ze dat ik hier op zit te wachten??? Of denkt ze dat ik haar nu alles vergeef en dat ik haar uit ga nodigen voor koffie?? Hoe haalt ze het in haar botte hoofd om mij te gaan feliciteren!!! Ik was zo kwaad!! Als ze nou ieder jaar op mijn verjaardag zou komen, ok. Maar ze is al 2 of 3 jaar niet op m'n verjaardag geweest. Of zou het zijn dat ze vind dat ze zichzelf nu weer aan kan kijken in de spiegel omdat ze me gefeliciteerd heeft????
Ik heb op haar natuurlijk niet gereageerd, nadat ze met m'n ex het bed in was gedoken heb ik besloten dat ze voor mij niet meer bestaat. Maar toch, waarom zou ze mij smsen????
Miauw
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:00:23 #75
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36865347
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:32 schreef Lips het volgende:

Maar toch, waarom zou ze mij smsen????
Schuldgevoel of jou een hak zetten...
And know what you want,
pi_36865750
Lips, waarom ben je zo kwaad op haar en niet op je ex? Waar twee kijven hebben twee schuld.

no__on, niet lullig bedoeld, maar ik denk dat je misschien toch beter proffessionele hulp in kan schakelen. Je geeft zelf al aan dat je geen goede reden hebt, maar dat je toch aan hem blijft hangen. Klinkt als een soort verslaving of zo. Heel eerlijk gezegd denk ik zo bij mezelf als ik je verhaal hoor: waarom wil zij bij zo'n eikel zijn? Daar wil een normaal persoon toch zo ver mogelijk uit de buurt blijven? Helemaal als hij duidelijkmaakt dat hij jou niet moet. En het ergste is nog dat je alles zelf al weet. Er is niets wat iemand hier kan zeggen wat jou kan helpen in deze situatie, maar misschien iemand die ervoor geleerd heeft wel?
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:24:31 #77
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36866272
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:32 schreef Lips het volgende:
Ja daar is ze weer
Ik was gisteren jarig (ja, gefeliciteerd, nog vele jaren enzo)
Gefeliciteerd Lips!!

Goed gehandeld hoor!! Alhoewel, misschien had ik helemaal niet gereageerd op zijn sms-je. Zeker niet na wat hij je heeft geflikt. Ook goed dat je niet ingaat op het feit dat ie hoopt binnenkort nog iets van je te horen. Je schiet er niks mee op. Hij was je snel vergeten door met een vriendin van jou het nest in te duiken (na een week ) en nu wil ie ineens weer contact enzo. Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar ik heb de indruk dat ie je aan het lijntje wil houden. Als je erop ingaat, dan kun je straks weer van voor af aan gaan beginnen met verwerken.

Pfff.. en dat die oude vriendin het lef heeft om jou te feliciteren zeg.... Het is jammer dat je geen drol kunt terugsturen. Alhoewel.... er schijnt een site te zijn waar je een drol kunt bestellen en in een mooie verpakking (al dan niet anoniem) kunt laten bezorgen.... Misschien een idee
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:16:32 #78
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36870440
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:11 schreef LadyXochi het volgende:
Lips, waarom ben je zo kwaad op haar en niet op je ex? Waar twee kijven hebben twee schuld.
Op hem ben ik ook kwaad hoor. Iets minder dan op haar wel, maar dit voorval was voor mij de druppel om het contact met hem te verbreken.
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:24 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Lips!!

Goed gehandeld hoor!! Alhoewel, misschien had ik helemaal niet gereageerd op zijn sms-je. Zeker niet na wat hij je heeft geflikt. Ook goed dat je niet ingaat op het feit dat ie hoopt binnenkort nog iets van je te horen. Je schiet er niks mee op. Hij was je snel vergeten door met een vriendin van jou het nest in te duiken (na een week ) en nu wil ie ineens weer contact enzo. Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar ik heb de indruk dat ie je aan het lijntje wil houden. Als je erop ingaat, dan kun je straks weer van voor af aan gaan beginnen met verwerken.

Pfff.. en dat die oude vriendin het lef heeft om jou te feliciteren zeg.... Het is jammer dat je geen drol kunt terugsturen. Alhoewel.... er schijnt een site te zijn waar je een drol kunt bestellen en in een mooie verpakking (al dan niet anoniem) kunt laten bezorgen.... Misschien een idee
Behalve dat hij binnen een week met haar in bed lag heeft ie me nooit iets kwaads aangedaan. Ik vind het niet de moeite alleen daarom kwaad op hem te blijven. Daarom heb ik wel gereageerd. De vraag naar contact was redelijk oppervlakkig en ik denk dat hij ook niet verwacht dat ik daar op in ga.
Mijn eerste reactie op haar sms was "ach sterf!", maar die drol is ook wel een goed idee
Ach, ze is het niet waard om op te reageren, op welke manier dan ook.
Miauw
pi_36884085
En terecht... nou ja, of niet...
Dit is niet echt een situatie waar je makkelijk een zwart-wit reactie op kunt loslaten. Aan de ene kant kun je zeggen "het was toch uit?" maar aan de andere kant wisten ze allebei dat ze jou er pijn mee zouden doen. En schijnbaar kon ze (beiden) dat niets schelen en dat vind ik ook wel reden genoeg om kwaad op ze te zijn. Maar precies wat je zegt: 't is het niet waard.

Stom he? Dat slaat eigenlijk wel op alle verhalen ijn dit topic: het/hij/zij is het niet waard... en er is eigenlijk ook geen reden voor. Waarom dan toch al die ergernis?
pi_36888027
lama

[ Bericht 84% gewijzigd door pure_pleasure_seeker op 12-04-2006 15:20:06 ]
  maandag 17 april 2006 @ 21:34:05 #81
143815 Madski
ad-rem galore
pi_37044397
Nou ff maar een bump. Wel benieuwd hoe het gaat hier.

Met mij zelf gaat het zo zo, beetje moeilijk houding te geven ten opzichte van anderen. Beetje ruzie gehad met een vriend, maar dat is al bijgelegt (was toen onredelijk), en nu bijv een beetje mot met een vriendin die vind dat ik blijkbaar de schijn op hou geinteresseerd te zijn in mensen.

Het was eerst bijv heel veel op mezelf gewezen zijn en stil, laatste tijd wel wat mondiger geworden. Maar om te weten hoe met mensen om te gaan (soms wel de neiging om wat stennis te schoppen) is dan weer vaag. Tis natuurlijk altijd doen wat je zelf het prettigs vind. Maar daar hoort blijkbaar ook bij lak te hebben aan anderen?
  maandag 17 april 2006 @ 23:32:28 #82
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37049033
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef Madski het volgende:
Nou ff maar een bump. Wel benieuwd hoe het gaat hier.

Met mij zelf gaat het zo zo, beetje moeilijk houding te geven ten opzichte van anderen. Beetje ruzie gehad met een vriend, maar dat is al bijgelegt (was toen onredelijk), en nu bijv een beetje mot met een vriendin die vind dat ik blijkbaar de schijn op hou geinteresseerd te zijn in mensen.

Het was eerst bijv heel veel op mezelf gewezen zijn en stil, laatste tijd wel wat mondiger geworden. Maar om te weten hoe met mensen om te gaan (soms wel de neiging om wat stennis te schoppen) is dan weer vaag. Tis natuurlijk altijd doen wat je zelf het prettigs vind. Maar daar hoort blijkbaar ook bij lak te hebben aan anderen?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Je hebt blijkbaar moeite om normaal met mensen te communiceren en hebt daardoor af en toe bonje? Een beetje scheit aan anderen hebben is goed, maar je moet het niet zo ver laten komen dat men daardoor ruzie met je krijgt. Op een gegeven moment moeten ze je dan niet meer vrees ik. Maar goed... contact met mensen kan inderdaad lastig zijn ja. Niet iedereen is communicatief sterk op het sociale vlak.

Met mij gaat het stukken beter! Natuurlijk spookt mij ex nog wel door mijn hoofd, maar ik voel me niet zo down meer. Heb ook weer een goed weekend achter de rug. Ik creëer alleen nu weer een ander probleem.... ditmaal een financiëel probleem Moet nu dus echt wel ff op de centen gaan letten en ff stoppen met stappen en gek doen!
pi_37055781
Ah, dan ben ik niet de enige, want ik las die post ook gisterenavond en ik volgde het voor geen meter. Ik dacht dat ik gewoon te moe was en ben naar bed gegaan
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:10:15 #84
38039 Katana
Snoekduiker
pi_37056225
Oke ik meld me ook weer even in dit topic

2 Maanden geleden is het uitgegaan met mn ex. We hadden 3,5 jaar een relatie. De laatste tijd werkte het gewoon niet meer in de relatie. Van mijn kant was het gevoel ook wat weg. Al met al had ik het besluit genomen om er mee te stoppen. Toen het uit was had ik het gevoel van opluchting, er viel een last van mn schouders omdat ik er al enige tijd mee liep en ik me steeds meer ging irriteren aan kleine dingetjes.

In de tussen tijd (2 maanden terug tot nu) heb ik haar nauwelijks gemist. Heb haar een paar keer gezien en gepsroken en dat deed me weinig. Tot ik haar afgelopen vrijdag in de stad tegen kwam. Even met haar staan praten en het voelde erg vertrouwd. We had een oa ene gesprek over haar tante die zwaar alcholverslaafd is en wat niet goed ging. Eenmaal terug uit de stad zat ik in de auto en mn telefoon ging. Het was mn ex, dr tante waar we het zojuist over hadden was overleden. Ik hoorde haar huilen en dart raakte me enorm.

Er ging een weekend overheen tot ze me gister aansprak op internet. Iets van anderhalf uur zitten lullen en het was weer vertrouwd en gezellig. We hadden het over het feit dat het jammer was dat het zo gelopen was en bla bla (je kent het wel)

Tijdens het gesprek moest ik voor het eerst sinds lange tijd weer een paar tranen laten omdat ik er gewoon ineens kut onder voelde. Ik kreeg een vreemd gevoel en wist nu niet of ik haar miste of dat ik een relatie miste. Het laatste lijkt me waarschijnlijker aangezien ik me de laatste tijd wat eenzamer voel. Vrienden doen veel met hun vriendin, 1 vriend spreek en zie ik nog nauwelijks sinds hij een relatie heeft enzovoort.

Waar ik naar toe wil met dit verhaal, geen idee. Mischien wil ik het alleen even van me afschrijven omdat ik me sinds gister niet echt relaxt voel.
Het is gewoon het feit dat eropeens allemaal oude herrineringen door mn hoofd gingen betreft mij en mn ex. Toen ze gister ging slapen zei ze nog ' Ik hoop dat je me mist vanacht' Dus dat was al niet een lekkere opmerking om in slaap te vallen. Nog een tijd liggen malen en denken in bed.

Vandaag wakker geworden en nog steeds dat kut gevoel van gister.
Ik weet dat het beter is dat het over is maar toch mis ik haar, mischien meer als maatje dan als mn vriendin.

edit:

Morgen is trouwens ook die begrafenis van dr tante. Ik zit nu ook in dubio: Contact opnemen om haar sterkte te wensen of niet?

Pff, wat voel ik me vreemd vandaag

[ Bericht 5% gewijzigd door Katana op 18-04-2006 11:41:09 ]
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:43:14 #85
74671 h_vreman
true Junglist
pi_37057037
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:10 schreef Katana het volgende:

Vandaag wakker geworden en nog steeds dat kut gevoel van gister.
Ik weet dat het beter is dat het over is maar toch mis ik haar, mischien meer als maatje dan als mn vriendin.
Erg herkenbaar en zeker het laatste gedeelte, ik mis ook mijn maatje....
niemand die haar vervangt. Het is nu een half jaar voorbij na 4 jaar en ik mis mijn maatje nogsteeds.
En dat kutgevoel dat komt vaak onverwacht en blijft dan hangen totdat je je "ei" weer eens ergens kwijt kan.
Doom |
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:43:52 #86
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37058570
Hebben jullie ook dat je jezelf totaal nog niet samen met een andere meid kunt zien? Zelf krijg ik de laastse tijd best wel wat aandacht van andere meiden. Dit geeft een goed gevoel, alleen ik kan me er maar niet toe zetten om een stapje verder te gaan dan alleen flirten en praten. Op de een of andere manier weet ik bij voorbaat al dat het niet iets serieus gaat worden omdat ik nog teveel aan mijn ex denk. Bovendien hebben al die meiden wel weer een 'maar': De ene is te jong, de ander weer te oud de volgende heeft al te veel gasten vesleten naar mijn zin en weer een ander vind ik op de een of andere manier niet echt aantrekkelijk.

Ook ben ik wel bang om iemand weer in vertrouwen te nemen. Bang om weer gekwetst te worden enzo... ik weet niet. Lastig! Ben gewoon nog niet toe aan een nieuwe relatie!
pi_37058631
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef jagermeister1 het volgende:
Hebben jullie ook dat je jezelf totaal nog niet samen met een andere meid kunt zien? Zelf krijg ik de laastse tijd best wel wat aandacht van andere meiden. Dit geeft een goed gevoel, alleen ik kan me er maar niet toe zetten om een stapje verder te gaan dan alleen flirten en praten. Op de een of andere manier weet ik bij voorbaat al dat het niet iets serieus gaat worden omdat ik nog teveel aan mijn ex denk. Bovendien hebben al die meiden wel weer een 'maar': De ene is te jong, de ander weer te oud de volgende heeft al te veel gasten vesleten naar mijn zin en weer een ander vind ik op de een of andere manier niet echt aantrekkelijk.

Ook ben ik wel bang om iemand weer in vertrouwen te nemen. Bang om weer gekwetst te worden enzo... ik weet niet. Lastig! Ben gewoon nog niet toe aan een nieuwe relatie!
Je bedoeld je bent de goede meid nog niet tegen gekomen Kerel, geniet van die aandacht! De rest komt wel weer
Doe ik ook namelijk
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:31:32 #88
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37059906
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:46 schreef Carda het volgende:

[..]

Je bedoeld je bent de goede meid nog niet tegen gekomen Kerel, geniet van die aandacht! De rest komt wel weer
Doe ik ook namelijk
Is ook wel zo natuurlijk, maar ik bedoel te zeggen dat het lijkt alsof je ex de enige is waar je nog gevoel voor kunt hebben. Dat je je niet voor kunt stellen dat er nog een andere meid rondloopt waar je dezelfde gevoelens voor zou kunnen krijgen. Ik kan er dan ook met mijn verstand niet bij dat veel mensen kort na een relatiebreuk weer een nieuwe vriendin/vriend opduikelen.

Natuurlijk geniet ik van de aandacht, maar in een enkel geval is het wel irritant. Er komt vaak een meid bij mij in de kroeg die volgens mij wat van me wil. Ze is altijd zo overdreven aardig en pfff... je kent het wel Ze is echt niet mijn type. Het gekke is dat ze die aandacht niet gaf of iig in mindere mate toen ik nog vrijgezel was. Ik merk nu dat ik haar soms al probeer te mijden. Ik doe wel aardig tegen haar, daardoor blijft ze het proberen denk ik. Misschien moet ik maar eens wat minder aardig doen, alleen zo zit ik niet in elkaar.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:06:29 #89
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_37064499
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef jagermeister1 het volgende:
Hebben jullie ook dat je jezelf totaal nog niet samen met een andere meid kunt zien? Zelf krijg ik de laastse tijd best wel wat aandacht van andere meiden.

Beide erg herkenbaar... Dat eerste verandert vanzelf

En dat bang zijn om iemand weer te kunnen vertrouwen...ik merk dat het bij mezelf echt een moeilijk punt blijft, maar ook dat heeft tijd nodig. En als je een nieuw iemand tegenkomt moet dat vertrouwen ook weer groeien, komt vanzelf wel.
Ondanks angst en alles blijf ik niet angstig buiten de zijlijn staan, maar ik sta er (in m'n hoofd) wel stiekem heel gauw weer met 1 been buiten
And know what you want,
pi_37065248
Oké, dat je je ex nog niet kan loslaten als het <6 maanden uit is, daar kan ik inkomen, maar volgens mij gaat het topic over situaties waarbij het al veel langer uit is.... of vergis ik me?

Anyway, als 't dus uit is met jou en je ex en da's nog geen 6 maanden geleden, dan denk ik: komt goed. Da's niet meer dan normaal... denk ik Pas na 6 maanden moet je je zorgen gaan maken.
pi_37065949
Volgende keer trouwens even de OP goed overnemen, missen nu wat linkjes. .

Contact met mijn ex is een dag of tien geleden verbroken. Op de manier waarop ze tegen me sprak voelde ik wat afstand dus nam ik de proef op de som door voor te stellen wat af te spreken, wat een nee werd. Het argument was dat ze het niet fijn vond dat ze 'invloed heeft op mijn stemming'. Dat was ik me niet bewust, maar enfin, voorgesteld gevoelszaken dan maar niet te bespreken. Geen reactie.

Zag haar vorige week nog even, althans, ze deed eerst of ze me niet zag maar later moest ze alsnog langs me heen fietsen. Ik zag haar aankomen en vroeg me af wat ik zou zeggen. Al lachende en bellende kwam er een gefigneerd "HOI!" uit. Ik reageerde niet, het kwam zo nep/ongeinteresseerd/arrogant over dat ik niet eens kón reageren. Dit is niet meer iemand waar ik bij wil zijn, op wat voor manier dan ook.

Wel typisch dat deze houding is begonnen vlak nadat haar ze d'r nieuwe kamer had. Via ondergetekende. Ah well. "Move along".
pi_37068607
pi_37069158
Eindelijk VD!!!!!
Top!!
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:49:36 #94
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37069676
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Beide erg herkenbaar... Dat eerste verandert vanzelf

En dat bang zijn om iemand weer te kunnen vertrouwen...ik merk dat het bij mezelf echt een moeilijk punt blijft, maar ook dat heeft tijd nodig. En als je een nieuw iemand tegenkomt moet dat vertrouwen ook weer groeien, komt vanzelf wel.
Ondanks angst en alles blijf ik niet angstig buiten de zijlijn staan, maar ik sta er (in m'n hoofd) wel stiekem heel gauw weer met 1 been buiten
Denk zelf dat ik maar ff een tijdje alleen blijf. Ik ga in iedergeval zeker niet met de eerste de beste die zich aandient een relatie beginnen om 'het hebben van een relatie'. Bij enige vorm van serieuze twijfel, kap ik ermee.
pi_37070501
Na een leuk weekend te hebben gehad, vandaag weer een kutdag. Heb m'n ex sinds anderhalve week niet meer gesproken, maar morgen is ze jarig? Wat moet ik er mee? Bellen? Sms-en? Ze laat zelf niks meer van zich horen, maar ik vind het toch wel fijn even interesse te tonen.

(Voor de goede orde, we zijn als 'vrienden' uit elkaar gegaan, maar van het leuke contact is weinig meer over sinds dat ze een nieuwe vriend heeft )
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:18:05 #96
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37070797
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef korenwolfje het volgende:
Na een leuk weekend te hebben gehad, vandaag weer een kutdag. Heb m'n ex sinds anderhalve week niet meer gesproken, maar morgen is ze jarig? Wat moet ik er mee? Bellen? Sms-en? Ze laat zelf niks meer van zich horen, maar ik vind het toch wel fijn even interesse te tonen.

(Voor de goede orde, we zijn als 'vrienden' uit elkaar gegaan, maar van het leuke contact is weinig meer over sinds dat ze een nieuwe vriend heeft )
Vrouwen zijn over het algemeen wat dat betreft toch wel harder als mannen merk ik. Ze verbreken veel makkelijker alle contact.

Ik zou niets laten horen in jouw geval. Ze heeft een nieuwe vriend, ze laat niets meer van zich horen.... zegt genoeg lijkt me. Als ze nog wat van je wil dan komt ze vanzelf wel (vroeg of laat)!

Sterkte ermee
pi_37070892
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef korenwolfje het volgende:
Trek je conclusie zou ik zeggen. .
pi_37070922
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:35 schreef het.ismij het volgende:
Eindelijk VD!!!!!
Top!!
Ja. Dank. Ik had het gewoon graag anders gezien.

Maar goed. .
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:55:22 #99
143815 Madski
ad-rem galore
pi_37072334
Nja zo zit me kop dus ff op dit moment in elkaar. Vaag :x

In de eerste alinea legde ik uit met wie en wat ik een beetje problemen heb. 2de was een beetje voor verhaal.
Het is niet dat ik moeite heb met communiceren met anderen. Dat is het probleem niet, tis alleen de manier waarop het gaat wat soms verkeerd uit pakt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:55:46 #100
3038 Emel
realist
pi_37072362
poosje geleden dat ik hier gepost heb maar ik dacht ik laat even horen hoe het nu gaat

6 maanden uit nu en het gaat hartstikke goed met mij we hebben nu drie maanden geen contact met elkaar.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_37072793
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:20 schreef VD het volgende:

[..]

Trek je conclusie zou ik zeggen. .
Lijkt simpel he. Post hier niet voor niks
pi_37073136
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef korenwolfje het volgende:
Lijkt simpel he. Post hier niet voor niks
Als de vriendschap haar iets waard zou zijn dan zou ze je nu niet zo laten vallen.
pi_37073248
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:12 schreef VD het volgende:

[..]

Als de vriendschap haar iets waard zou zijn dan zou ze je nu niet zo laten vallen.
Ach, je hebt zo gelijk. M'n verstand snapt het wel, maar m'n hart wil zo graag anders.

Maargoed, van dat sentimentele gezever word ik natuurlijk ook niet vrolijker
pi_37073384
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:55 schreef Emel het volgende:
6 maanden uit nu en het gaat hartstikke goed met mij we hebben nu drie maanden geen contact met elkaar.
Goed te horen! .
pi_37073413
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef korenwolfje het volgende:
Ach, je hebt zo gelijk. M'n verstand snapt het wel, maar m'n hart wil zo graag anders.
Geloof me, ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Sterkte. .
pi_37073576
Lang geleden ook dat ik van me heb laten horen.
Het is nu bijna 2 maanden uit.
Sinds dat het uit is hebben we nog wel contact, al is dat iets minder. In het begin hield ik me eraan vast dat ik echt elke dag iets van hem wilde horen. Nu is die drang (gelukkig) wat minder, al zou ik het niet erg vinden als hij elke dag iets van zich liet horen.

Na zaterdag dacht ik echt de knoop doorgehakt te hebben dat ik niks meer van hem wilde horen. DAt ik gewoon helemaal klaar was met hem. Blijkbaar voelde hij dat aan ofzo (telepathie??), want hij belde diezelfde avond nog op om te vragen hoe het met me ging en of hij langs kon komen voor een bakkie en om bij te praten.

En twas gezellig .. nog steeds. Er is niks veranderd, enige is dat we nu iets minder contact hebben en dat we niet meer kussen en niet meer seksen. Hoewel.. niet meer kussen.
Da's dus afgelopen zaterdag wel gebeurd. Maar ik heb er een minder 'wanhopig' gevoel aan over gehouden dan een paar weken terug. Nu heb ik de drang niet meer om constant met hem contact te zoeken. Zaterdag was fijn, leuk, gezellig...

En ik zou liegen als ik die tijd niet terug zou willen krijgen.
Maar ik kan gelukkig weer verder kijken en heb zoveel lol en pleizer met allemaal andere mensen om me heen. Ik heb hem niet nodig om gelukkig te zijn. Hij is een fijne aanvulling op alles wat ik eigenlijk al had, maar wat ik niet wilde zien toen het net uit was tussen ons.

En nog steeds blijf ik zeggen dat het ooit goed komt. Als die jongen eens zijn rust heeft gepakt die hij nodig heeft en alles voor zichzelf op een rijtje heeft gezet.. als ik hem die kans geef..

Die komt wel terug..

Maar kga niet meer wanopig op hem zitten wachtne net als een paar weken geleden.
Zaterdag toen hij hier was zei hij bovenstaande tegen me.
Als hij over een tijdje alles op ene rijtje heeft voor zichzelf zal ie voor me moeten vechten. Want misschien ben ik dan wel allang weer verder in me leven.

Maar missen doe je hem iedere dag.
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:26:50 #107
143815 Madski
ad-rem galore
pi_37078895
Laat ik het nog maar eens anders uitleggen:

Afgelopen paar weken voor mezelf heel wat knopen doorgehakt:
- Alle spullen van me ex aan de kant gezet en uit het zicht verwijderd. Laatste tijd zocht ze weer een beetje contact, maar was gewoon een verkapte manier van aandacht zoeken merkte ik. Dus daar passief op gereageerd.
- Rebound meis het ook mee uitgemaakt. Had het idee dat we totaal op 2 verschillende golflengtes zaten en niet compatibel waren.
- Beetje ruzie gehad met een vriend omdat ik onredelijk aannames deed toen een avondje kroegen niet doorging. Dit uiteindelijk bijgelegt dus weer rustig opbouwen het contact.
- Ruzie gemaakt met een vriendin waar ik eens mee gezoent en gedate heb. Blijkbaar doe ik alsof ik serieus geinteresseerd ben in gesprekken, maar boeit het me eigenlijk vrij weinig wat ze zeggen. Zit wel een kern van waarheid in, maar om het zo meteen te zeggen en scheef te gaan van haar kant vind ik ronduit kinderachtig.

Dat heeft er ongeveer gespeeld de laatste tijd. Aan me ex denk ik incidenteel en dan is het ook maar kort, waar ik vooral mee bezig ben is om mezelf weer terug te vinden en dingen te doen waar ik plezier en vermaak in heb. Ondertussen sociaal bezig zijn vind ik ook belangrijk. Nu wel positief dat we donderdags met vrienden de kroeg in gaan.
  woensdag 19 april 2006 @ 00:24:35 #108
74671 h_vreman
true Junglist
pi_37083562
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef korenwolfje het volgende:

[..]

Nee dat is zo maar die gouden regels omschrijft het thema toch wel het best. Ik denk ieder die hier kijkt of post hetzelfde meemaakt; verstand is er enkel je gevoel vertraagd de verwerking.
Doom |
pi_37084403
Het is erg fijn om hier allerlei bekende problemen te zien. Ik heb het zelf erg bont gemaakt: eerst een korte maar erg heftige relatie waar ik mezelf helemaal ingegooid had en die door haar werd uitgemaakt met drie weken niks, een mailtje, en dan niks meer, daarna een rebound relatie met een meisje uit een ander land, die ik zonodig meteen hierheen moest halen en waar ik na een tijdje vooral aan vast zat vanwege m'n verantwoordelijkheidsgevoel. Dat heb ik anderhalve week geleden uitgemaakt (heeft anderhalf jaar geduurd,) en toen kwam er weer een hele bak gevoel naar boven van die eerste relatie, die nou ook nog per ongeluk een paar straten verderop is komen wonen.

Maar goed, eerst een tijdje rust.
pi_37086619
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:55 schreef Emel het volgende:
poosje geleden dat ik hier gepost heb maar ik dacht ik laat even horen hoe het nu gaat

Is ook niet zo raar op zich alstie uit het land is.
Maar is goed om te horen!!
* het.ismij heeft een goede morgen zo met alle vrolijke mensen (althans diegene die hier al maanden posten)
Beter emel Bij mij is het nu euuh 4 maand uit ofzo En ik vermaak me prima, denk nog wel es aan d'r maar meer ook nie Vakantie foto's kijken dompelen me nie in een dip, meer van.. "ja jammer he meid dat je het verprustst hebt "
pi_37088123
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Lang geleden ook dat ik van me heb laten horen.
Het is nu bijna 2 maanden uit.
Sinds dat het uit is hebben we nog wel contact, al is dat iets minder. In het begin hield ik me eraan vast dat ik echt elke dag iets van hem wilde horen. Nu is die drang (gelukkig) wat minder, al zou ik het niet erg vinden als hij elke dag iets van zich liet horen.

Na zaterdag dacht ik echt de knoop doorgehakt te hebben dat ik niks meer van hem wilde horen. DAt ik gewoon helemaal klaar was met hem. Blijkbaar voelde hij dat aan ofzo (telepathie??), want hij belde diezelfde avond nog op om te vragen hoe het met me ging en of hij langs kon komen voor een bakkie en om bij te praten.

En twas gezellig .. nog steeds. Er is niks veranderd, enige is dat we nu iets minder contact hebben en dat we niet meer kussen en niet meer seksen. Hoewel.. niet meer kussen.
Da's dus afgelopen zaterdag wel gebeurd. Maar ik heb er een minder 'wanhopig' gevoel aan over gehouden dan een paar weken terug. Nu heb ik de drang niet meer om constant met hem contact te zoeken. Zaterdag was fijn, leuk, gezellig...

En ik zou liegen als ik die tijd niet terug zou willen krijgen.
Maar ik kan gelukkig weer verder kijken en heb zoveel lol en pleizer met allemaal andere mensen om me heen. Ik heb hem niet nodig om gelukkig te zijn. Hij is een fijne aanvulling op alles wat ik eigenlijk al had, maar wat ik niet wilde zien toen het net uit was tussen ons.

En nog steeds blijf ik zeggen dat het ooit goed komt. Als die jongen eens zijn rust heeft gepakt die hij nodig heeft en alles voor zichzelf op een rijtje heeft gezet.. als ik hem die kans geef..

Die komt wel terug..

Maar kga niet meer wanopig op hem zitten wachtne net als een paar weken geleden.
Zaterdag toen hij hier was zei hij bovenstaande tegen me.
Als hij over een tijdje alles op ene rijtje heeft voor zichzelf zal ie voor me moeten vechten. Want misschien ben ik dan wel allang weer verder in me leven.

Maar missen doe je hem iedere dag.
Eh. Waarom is het nodig dat hij een tijdje "rust" (bijkletsen en bijneuken versta ik daar eigenlijk niet zo onder) neemt, als hij bij voorbaat al schijnt te weten dat hij bij je terugkomt?
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_37090365
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:18 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Vrouwen zijn over het algemeen wat dat betreft toch wel harder als mannen merk ik. Ze verbreken veel makkelijker alle contact.
Dan ligt 't vast aan mij, want ik ben het tegenovergestelde vaak tegengekomen...
pi_37090469
Met de rust bedoe lik dat ie echt eens aan zichzelf gaat denken en zichzelf even op de eerste plaats zet en zichzelf niet wegcijfert.

De afgelopen 10 jaar heeft ie non stop langdurige relaties gehad. En steeds stond ie zelf maar ergens onderaan het waslijstje van dingen. Zijn werk kwam op de eerste plaats, daarna vriendin, en ergens onderaan zichzelf..

Nu het uit is valt er een 'zorg' minder van hem af. Ik val weg .. waardoor hij meer tijd heeft om aan zichzelf te denken en te doen wat hij belangrijk vindt.
Hij werkt nog steeds erg veel, en daarnaast is hij thuis eigenlijk continu in de tuin aan het ploeteren (heeft er een bende van gemaakt vorige zomer.. is ie nu de rotzooi van aan het opruimen).
Hij hoeft zich nu ook even niet meer te bekommeren om mij. Er staat geen meisje op de zijlijn op hem te wachten waar hij 'ook nog' aandacht aan moet besteden van tijd tot tijd. Maar het moment wanneer hij dit wel wil, kan hij zelf uitkiezen. Ik geef hem daarin de ruimte en heb geleerd om hem echt vrij te laten daarin sinds dat het uit is. Wel moeilijk in het begin, want ik wilde het allemaal niet loslaten.

En ik moet zeggen.. sinds dat het uit is .. We zien elkaar nog geregeld (ongeveer 2 keer per week.. net als voorheen toen het nog aan was eigenlijk).. hebben nog steeds de grootste lol met elkaar.
Maar hij is het nu niet meer 'verplicht' om aandacht aan me te geven, maar kan zelf het moment uitmaken wanneer hij dat doet zeg maar. Maar tis niet dat hij me nu aan de kant gooit ofzo.. dat gevoel heb ik ook niet.

Straks als hij de kans heeft gehad om alles weer op orde te maken thuis, als het weer rustiger is met zijn werk.. als hij alles weer op een rijtje heeft en het wat rustiger in zijn hoofd, dan komt dat allemaal wel goed.

Twas gewoon teveel voor hem even. Beter dit dan dat je dadelijk een overspannen vriend hebt ofzo. Want daar zit ik ook niet op te wachten.

Maar hij is niet minder van me gaan houden

En nu kun je wel zeggen dat als hij echt wil, er echt wel tijd en ruimte is om wat op te bouwen met elkaar. Maar ik dnek, dat wanneer je jezelf telkens onderaan de ladder zet, jezelf wegcijfert omdat andere dingen ook je aandacht nodig hebben, dat ook niet slim is. Ik denk dat we er voor dit moment goed aan doen om het zo even te laten.

Tja en kussen.. wat is daar mis mee?
Kan ook naar de kroeg gaan en daar met iemand kussen. Moet ik toch ook niet gelijk van verwachten dat dat dan meteen een relatie wordt?
Diezelfde instelling heb ik nu met hem ..
En ik probeer zoveel mogelijk te genieten van de momenten samen, maar er minder van te verwachten. En dat gaat me steeds beter af.
pi_37093785
Zo kan het ook:
pi_37093971
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:39 schreef LadyXochi het volgende:
Zo kan het ook:
[afbeelding]
OMG!

En @ Twinkle: kussen (en neuken) met je ex lijkt me persoonlijk het proces van rustig aan doen, tijd voor jezelf nemen, ontdekken wat je nu werkelijk wil en elkaar respect en rust gunnen nogal moeilijker maken. Dat is ook zo'n beetje de reden dat 95% van de stellen die uit elkaar gaan elkaar (na een eventuele seks-met-je-ex periode) elkaar vooral uit het leven schrappen.

Dat blijkt ook wel een beetje uit je pogingen hem te verdedigen, en de eerdere topics/reacties over hem, vind ik. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen!

[ Bericht 18% gewijzigd door sadisticembrace op 19-04-2006 13:59:04 ]
pi_37099278
Als je fysiek blijft met je ex is het alleen maar moeilijker om hem/haar los te laten...
pi_37100556
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:39 schreef LadyXochi het volgende:
Als je fysiek blijft met je ex is het alleen maar moeilijker om hem/haar los te laten...
True!!
uit eigen ervaring
Zolang je geen echte afstand van elkaar kan hebben gaat het nooit voorbij!
Maar we denken allebei dat het niet voorbij is
Dus geen reden om elkaar helemaal los te laten.
  woensdag 19 april 2006 @ 23:55:50 #120
143815 Madski
ad-rem galore
pi_37114515
Iemand nog commentaar oid bij mijn reactie?
pi_37115952
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:55 schreef Madski het volgende:
Iemand nog commentaar oid bij mijn reactie?
Tsja, even bot gezegd, wat wil je daar nu mee? Bevestiging zoeken dat je de juiste keuzes hebt gemaakt?
pi_37119406
Gisteren kreeg ik van iemand te horen dat hij mijn ex tegen is gekomen in de supermarkt. Ze liep met een hele berg flügeltjes....Hij heeft even met haar gesproken. Niet over ons hoor... Anyway, die flugeltjes zijn nodig om in te drinken voor ze gaat stappen. De laatste keer was ze namelijk ¤100,- kwijt met stappen. Deze keer gaan ze dus van te voren maar indrinken.... Met wie ze dat doet... geen flauw idee ze had namelijk niet zoveel vriendinnen. Alleen wat collega's.

En dit terwijl mijn ex niet van drinken hield. Op zijn tijd een wijntje (of 2) en dan had ze het wel weer gehad. Voor wij met elkaar gingen dronk ze wel aardig wat, maar goed... dik 5.5 jaar geleden. Dit nieuws kwam een beetje puberaal op me over eigenlijk.

Ook kwam het toch wel rauw op mijn dak aangezien ze dus behoorlijk aan het los gaan is en dus niet stilzit. Had ook niet anders verwacht eigenlijk, maar toch.... Zelf zit ik ook niet stil in het weekend... alleen wel jammer dat ik toch ook op de financiën moet letten aangezien ik nu echt een dikke verantwoordelijkheid heb.

Volgens mij duidt dit nieuws er wel op dat ze geen vriend heeft. Kan natuurlijk wel, maar ik vermoed dat ze gewoon flink aan het los gaan is. Grappig hoe mensen kunnen veranderen! Wat denken jullie, is dit een vlucht voor de realiteit of is dit gewoon 'genieten' van het vrijgezellen leven?

Zelf denk ik dat ze op de 1 of andere manier wegloopt voor haar gevoelens. Vrij snel nadat we uitelkaar zijn gegaan is ons contact compleet verbroken door dingen die zijn gebeurd. Diverse lijmpogingen van mijn kant hebben alleen maar botte reacties opgeroepen. Er was totaal niet meer met haar te communiceren, wat ik ook probeerde. Ze woont weer bij haar ouders in een kamertje van 2 bij 2, ze is haar katjes die ze zo lief had is ze ook kwijt. Haar ouders wilde die beestjes niet en dus heb ik ze gehouden. Zijn toch ook mijn maatjes. Anyway.... ik vermoed dat ze toch wel ontzettend verdrietig is (geweest) dat het uiteindelijk allemaal zo is gelopen. Dat stapgedrag lijkt mij dan een vlucht voor de realiteit...
  donderdag 20 april 2006 @ 17:44:30 #123
143815 Madski
ad-rem galore
pi_37133744
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:58 schreef Panzer het volgende:

[..]

Tsja, even bot gezegd, wat wil je daar nu mee? Bevestiging zoeken dat je de juiste keuzes hebt gemaakt?
Geen idee. Misschien wel.

Hm, meer tijd voor mezelf nodig denk ik zo :x
pi_37134134
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:44 schreef Madski het volgende:
Geen idee. Misschien wel.
Of het 'juist' is wat je doet, geen idee. Je denkt in ieder geval over je acties na, en dat pleit voor je.
Succes met alles. .
pi_37135743
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:49 schreef jagermeister1 het volgende:
Gisteren kreeg ik van iemand te horen dat hij mijn ex tegen is gekomen in de supermarkt. Ze liep met een hele berg flügeltjes....Hij heeft even met haar gesproken. Niet over ons hoor... Anyway, die flugeltjes zijn nodig om in te drinken voor ze gaat stappen. De laatste keer was ze namelijk ¤100,- kwijt met stappen. Deze keer gaan ze dus van te voren maar indrinken.... Met wie ze dat doet... geen flauw idee ze had namelijk niet zoveel vriendinnen. Alleen wat collega's.

En dit terwijl mijn ex niet van drinken hield. Op zijn tijd een wijntje (of 2) en dan had ze het wel weer gehad. Voor wij met elkaar gingen dronk ze wel aardig wat, maar goed... dik 5.5 jaar geleden. Dit nieuws kwam een beetje puberaal op me over eigenlijk.

Ook kwam het toch wel rauw op mijn dak aangezien ze dus behoorlijk aan het los gaan is en dus niet stilzit. Had ook niet anders verwacht eigenlijk, maar toch.... Zelf zit ik ook niet stil in het weekend... alleen wel jammer dat ik toch ook op de financiën moet letten aangezien ik nu echt een dikke verantwoordelijkheid heb.

Volgens mij duidt dit nieuws er wel op dat ze geen vriend heeft. Kan natuurlijk wel, maar ik vermoed dat ze gewoon flink aan het los gaan is. Grappig hoe mensen kunnen veranderen! Wat denken jullie, is dit een vlucht voor de realiteit of is dit gewoon 'genieten' van het vrijgezellen leven?

Zelf denk ik dat ze op de 1 of andere manier wegloopt voor haar gevoelens. Vrij snel nadat we uitelkaar zijn gegaan is ons contact compleet verbroken door dingen die zijn gebeurd. Diverse lijmpogingen van mijn kant hebben alleen maar botte reacties opgeroepen. Er was totaal niet meer met haar te communiceren, wat ik ook probeerde. Ze woont weer bij haar ouders in een kamertje van 2 bij 2, ze is haar katjes die ze zo lief had is ze ook kwijt. Haar ouders wilde die beestjes niet en dus heb ik ze gehouden. Zijn toch ook mijn maatjes. Anyway.... ik vermoed dat ze toch wel ontzettend verdrietig is (geweest) dat het uiteindelijk allemaal zo is gelopen. Dat stapgedrag lijkt mij dan een vlucht voor de realiteit...
Kom op, lekker laten gaan! Wat kan het jou schelen dat ze Flugels zuipt en het dus kennelijk naar d'r zin heeft? Sommige mensen (meiden) kunnen dingen héél snel achter zich laten, hoor, dat hoeft absoluut geen vluchtgedrag te zijn.
  donderdag 20 april 2006 @ 19:07:33 #126
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37135990
quote:
Zo kan het ook:
[afbeelding]
Zou je mij moeten flikken
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 20 april 2006 @ 19:08:30 #127
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37136025
quote:
Zo kan het ook:
[afbeelding]
Tsja... ik had met mijn ex wel eens ruzie over dat soort zaken.

Zou je mij moeten flikken
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_37136166
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:58 schreef sadisticembrace het volgende:

[..]

Kom op, lekker laten gaan! Wat kan het jou schelen dat ze Flugels zuipt en het dus kennelijk naar d'r zin heeft? Sommige mensen (meiden) kunnen dingen héél snel achter zich laten, hoor, dat hoeft absoluut geen vluchtgedrag te zijn.
Je hebt gelijk, ik maak me weer eens te druk om niets Ik wist al dat ze veel ging stappen, dus eigenlijk was dit geen eens nieuws.
pi_37140957
Heb nu enkel nog zakelijk sms contact. Zoals je zou smsen met je notaris. .

Gisteren leuke date gehad. Meiden met smaak én niveau, ze zijn er nog. .
pi_37143900
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:25 schreef VD het volgende:
Heb nu enkel nog zakelijk sms contact. Zoals je zou smsen met je notaris. .

Whahaa... dat zakelijke contact had ik ook toen we net uit elkaar waren. Suf eigenlijk!

Good for you dude! Ik zelf ben ze nog niet tegen gekomen de laatste tijd. Of... ze hebben wel smaak en niveau, maar zijn dan net weer niet mijn types. Ach... heb ook nog geen zin in dat gedoe. Eerst maar eens happy worden in mijn eentje.
pi_37166320
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:23 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Whahaa... dat zakelijke contact had ik ook toen we net uit elkaar waren. Suf eigenlijk!

Good for you dude! Ik zelf ben ze nog niet tegen gekomen de laatste tijd. Of... ze hebben wel smaak en niveau, maar zijn dan net weer niet mijn types. Ach... heb ook nog geen zin in dat gedoe. Eerst maar eens happy worden in mijn eentje.
Ik voel hetzelfde

Het lijkt wel of het grootste gemis niet zozeer zij, maar de relatie is.
pi_37166644
op de duur wordt het gemist ook niet de persoon maar het ding dat je had, en de genegenheid wanneer jij dat wilde. gewoon een maatje.
en op zoon moment gaat het al goed met je!
Op donderdag 20 april 2006 09:49 schreef jagermeister1 het volgende:
ik vermoed dat ze toch wel ontzettend verdrietig is (geweest) dat het uiteindelijk allemaal zo is gelopen. Dat stapgedrag lijkt mij dan een vlucht voor de realiteit...
keep on dreaming

en ga eens vooruit met je leven, zeg, ik zie je alleen maar achteruit gaan. Zet dat gekrenkt ego eens opzij en move on.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:38:14 #134
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37168822
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

keep on dreaming
Waar baseer jij dan op dat dat niet zo is? Jij kent mijn ex niet eens. Ik weet zeker dat ze het er moeilijk mee heeft gehad. Je gaat niet met een big-smile op je bek terug naar je ouders om daar vervolgens in een hokje van 2 bij 2 te moeten wonen. Bovendien heb ik haar de deur uitgezet nadat ik te horen had gekregen dat ze weg wilde. Toen het moment daar was, stond ze maar in de gang te dreutelen met een sip gezichtje. Ze wilde iets van me horen dat ik op dat moment niet over mijn lippen kon krijgen. Toen het mij lang genoeg duurde en ik zei: "Ja... wat sta je daar nou nog, wat wil je nou van me horen?" Toen riep ze: "Teringlijer!!!" en smeet de buitendeur keihard achter haar dicht.

Ga jij mij nu vertellen dat je het zo goed weet? 9 van de 10 van jouw reacties zijn bot, als jij zo ook in je relaties te werk gaat, dan weet ik meteen waarom je denkt dat sommige mensen ff heel makkelijk over 5.5 jaar relatie heenstappen. Dat kun je zelf dan waarschijnlijk ook heel makkelijk. Geen gevoel in je donder...

Ik heb gewoon heel fout gehandeld tijdens en na onze breuk. Dat wil ze me gewoon niet vergeven omdat ze super koppig is en ik het verbruikt heb bij haar. En ik weet nog wel... als iemand het bij haar verbruikt heeft, dan is er nog weinig kans dat ze ooit nog een woord met die persoon wisselt. Zo had ze een kennis die ze nooit meer aan heeft gekeken nadat die persoon iets vervelends over mijn ex had gezegd. Haar vader is precies eender..... aardige vent, maar als je het gedaan hebt, dan heb je het ook echt gedaan.

Jammer dat ik nu de gene ben die het gedaan heeft. Aan de andere kant is het zo dat het toch niet zou werken tussen ons. Het zat al lang scheef... het was gewoon een kwestie van tijd voor we uitelkaar zouden gaan.

Gelukkig ben ik niet in gegaan op haar wens tot het kopen van een huis. Daar heeft ze het in 2005 meerdere malen over gehad en zelfs in januari 2006 stelde ze voor om te gaan kijken bij een nieuwbouwproject. We woonden pas 2.5 jaar samen in een huurwoning en het ging al niet lekker tussen ons. En dan wel een huis willen kopen
quote:
en ga eens vooruit met je leven, zeg, ik zie je alleen maar achteruit gaan. Zet dat gekrenkt ego eens opzij en move on.
Jij ziet mij alleen maar achteruit gaan?

Ik vind zelf dat ik vooruit ben gegaan. Een heel verschil met vorige maand. Natuurlijk heb ik het nog volop over haar. Ik ben er inderdaad nog wel teveel mee bezig, maar iedereen is anders. Ik stap nu eenmaal niet zo makkelijk over dit soort dingen heen. Ook heb ik me niet eerder in mijn leven zo gevoeld, dus het is allemaal nieuw.

[ Bericht 0% gewijzigd door jagermeister1 op 21-04-2006 22:12:20 ]
pi_37173254
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:25 schreef VD het volgende:
Drie uur later had ik d'r op MSN. Of ik zin had om even langs te komen. 135km verder, maar goed. Ik ben altijd wel in voor iets impulsiefs. De volgende ochtend moest ik eigenlijk voor 13h weg, want dan zou een vriendin bij haar langskomen en dat zou een verkeerde indruk wekken. Maar goed, toen zat ik er nog. Paar uur later kwam zusjelief thuis. Daarna paps. Daarna mams. Iedereen gehad. . Meegegeten. En zit er nu nog. Zou ik een blijvertje zijn? .

[ Bericht 4% gewijzigd door VD op 22-04-2006 21:19:16 ]
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:05:59 #136
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37183130
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:40 schreef VD het volgende:

[..]

Drie uur later had ik d'r op MSN. Of ik zin had om even langs te komen. 135km verder, maar goed. Ik ben altijd wel in voor iets impulsiefs. Volgende ochtend moest ik eigenlijk voor 13h weg, want dan zou een vriendin langskomen. Maar goed, toen zat ik er nog. Paar uur later kwam zusjelief thuis. Daarna paps. Daarna mams. Iedereen gehad. . Meegegeten. En zit er nu nog. Zou ik een blijvertje zijn? .
Whaha... dat gaat rap! Ach... als ze de moeite waard is! Waarom niet!?
pi_37183210
rlext VD!!
Toegeven, er is nog niets daadwerkelijk uitgesproken maar volgens mij gaat dit wel richting relatie gezien de 'loop de hele dag met een glimlach op m'n gezicht' smsjes en de poging tot afspreken wie wie welk weekend gaat bezoeken. Dus ik heb goede hoop. En positieve berichten mogen ook wel eens gehoord worden, right?

En d'r vader was blij met me aangezien hij ook motor rijdt en ook aan geocaching doet.

[ Bericht 1% gewijzigd door VD op 22-04-2006 21:36:31 ]
pi_37197565
Mijn vriendin heeft het een uur geleden uitgemaakt
pi_37198875
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:22 schreef boskov het volgende:
Sterkte
pi_37199398
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:22 schreef boskov het volgende:
. Why? Heeft het nog zin om de lijm te pakken? What happend?
pi_37201098
Ik zit in Parijs. Dus dat is al heel lastig. Dit was de lijmpoging, en na bijna 7 maanden laat de lijm weer los.
pi_37202316
Ja, dat is dus kut. Want even 'heen en weer' doe je dan -begrijpelijk- ook niet zo snel. Het is niet zo dat je binnen afzienbare tijd weer in Nederland zit en je haar dus een positief vooruitzicht kunt voorschotelen?
pi_37202440
quote:
Op zondag 23 april 2006 01:31 schreef VD het volgende:
Ja, dat is dus kut. Want even 'heen en weer' doe je dan -begrijpelijk- ook niet zo snel. Het is niet zo dat je binnen afzienbare tijd weer in Nederland zit en je haar dus een positief vooruitzicht kunt voorschotelen?
Jawel, maar dat gaat dus niet door. Het heeft gewoon geen zin meer. Bah
pi_37202458
Kan alleen maar hopen dat het niet zo uitzichtloos is als het klinkt. Wens je veel sterkte en wijsheid toe.
pi_37202478
Oh het komt ook wel goed hoor, ik ben niet een persoon die zich afsluit enzo. Life goes on, maar ja. Thanks in ieder geval
pi_37202501
Uiteraard ga je door! Maar toch, je had dit liever anders gezien lijkt me. And you're welcome.
pi_37204809
Het is gisteren na twee jaar uitgegaan met m'n vriendin. Niet omdat we op elkaar uitgekeken waren of iets ergers ofzo, maar omdat ik besefte eigenlijk niet klaar te zijn voor zo'n relatie. Ik ben dan wel 23 maar ik studeer en iedere week is voor mij anders. Zij is een daarentegen al een paar jaar aan het werk en is sowieso een jaar ouder. Zij is duidelijk toe aan definitieve vastigheid, maar dat beangstigt mij enorm.
Ze zei dat ik me óf voor de volle 100% in moest gaan zetten óf dat we er anders beter mee op konden houden. En ik was het daar volledig mee eens en nu is het dus uit. M'n gevoel zei me namelijk dat ik dat niet kon beloven.

Maar uiteraard voel ik me ellendiger dan ooit. En zij ook (gelukkig, als in; zij vindt het ook verschrikkelijk). Ik blijf er bij dat zij perfect voor mij is. Ik bedoel; we hadden af en toe fikse ruzie maar verder waren we gek op elkaar en ging het eigenlijk gewoon helemaal perfect. Ik zou nog steeds oud met haar willen worden, maar dat zou betekenen dat ik me méér voor de relatie in zou moeten gaan zetten. En op dit punt hebben we al eens eerder gezeten en we hadden geen zin om het aan te laten sukkelen.

Na een nacht eigenlijk niet fatsoenlijk te hebben geslapen en alleen maar te hebben nagedacht weet ik gewoon nog steeds niet wat ik moet voelen. Waarschijnlijk ís het gewoon te vroeg voor een relatie voor mij, maar aan de andere kant wil ik haar niet definitief kwijt. Natuurlijk denkt iedereen meerdere malen de ware te zijn tegengekomen, maar als je zou kunnen zien hoe wij met elkaar om gingen en met elkaars familie/vrienden kun je niets anders concluderen dat zij het waarschijnlijk ook echt voor me is (hebben beide al meerdere serieuze relaties gehad).

Ik zit er aan te denken om tóch een poging te wagen, want ik begin na veel te hebben nagedacht (objectief; ben erg emotioneel, maar sta er om bekend wel een rationele denker te zijn) te geloven dat wij bij elkaar moeten zijn.

edit: Heb ff het topic doorgelezen en ik wil er even aan toevoegen dat we allebei nog heel erg gek op elkaar zijn, ik haar nooit geslagen heb oid, niemand vreemd is geweest en we hebben beide eigenlijk het gevoel bij elkaar te horen.
Ik ben ook niet uitgekeken op haar, want ze is nog steeds het mooiste/liefste en meest perfecte meisje voor mij, dat ik ken.
Heb 'r net ff gebeld. Ben leeg. Ben echt helemaal kapot. Zo'n hoopje ellende ben ik volgens mij nog nooit geweest. Ik heb vannacht dan ook maar twee uurtjes geslapen en ik kan alleen maar denken aan de tijd dat het (hypothetisch) weer goed gaat komen tussen ons...

[ Bericht 3% gewijzigd door Morrigun99 op 23-04-2006 11:33:09 ]
pi_37216793
quote:
Op zondag 23 april 2006 09:04 schreef Morrigun99 het volgende:
-verhaal-
Dat is behoorlijk klote voor je m8.
Ik vindt het iig wel sterk dat je zelf inziet dat het voor jou niet werkt, en dat je daar ook eerlijk me bent gekomen!
Het schiet voor geen van beide op als je verder was gegaan.
Ik wens je iig wel heel erg veel sterkte toe! het is niet makkelijk om de mensen war je houd/om geeft te laten gaan, en zeker niet op deze manier!
Mag ik alleen vragen waarom je denkt er niet klaar voor te zijn?
Ben je "bang" voor het "onbekende"?

Op een of andere manier had ik de drang mn ex (iig iets in die richting) te bellen om te checken hoe het met dr ging. Hoe dom het ook was ik sprak haar.
En toen kwam het verhaal dat ze een andere gozer had leren kennen en hoe geweldig die wel niet was en bla die bla bla bla en ik maar reageren alsof het me niks deed.
Het idee dat ze met een ander is en de beelden die je daarbij oproept goddome kutzooi...
Moet het ff van me aftiepen als mr anonymous hiero
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')